Новини

Автомобилът на старо: RAV4 и CR-V от второ поколение

Публикувана: 10 Ноември, 2019 10:30
81 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 30355
Автомобилът на старо: RAV4 и CR-V от второ поколение
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.9 от 90 гласа.

Добре известен факт е, че с RAV4, японците от Toyota се превръщат в родоначалник на така популярните в днешно време кросоувъри. Honda вади първото поколение на CR-V веднага след Toyota, като целта им е директна конкуренция в този клас. Първите генерации на тези два модела си имат своите недостатъци, но голяма част от тях са изчистени с появата на вторите генерации на RAV4 и CR-V. Тези SUV-та са едни от най-достъпните и най-надеждни на нашия пазар.

Toyota RAV4

Автомобилът на старо: RAV4 и CR-V от второ поколение

Според мнозина второто поколение на Toyota RAV4 е най-доброто до момента. Известно със своята издръжливост, то се произвежда от 2000 до 2005 година, което означава, че можете да откриете от последните произведени коли, в които всички първоначални недостатъци и дефекти са отстранени. Тази генерация се предлага само в комбинация с 4х4 система, а най-популярните двигатели са 2.0 VVTi атмосферен бензин със 150 к.с. и 2.0 D4-D турбодизел със 116 к.с. Бензиновият мотор е по-евтин за поддръжка, но за сметка на това харчи доста гориво. В извънградски условия с този мотор можете да очаквате разход от около 9 л/100 км. Вижте какви RAV4 II се продават у нас ТУК.

Honda CR-V

Автомобилът на старо: RAV4 и CR-V от второ поколение

Другият популярен избор на търсещите достъпен SUV модел е именно втората Honda CR-V. С напредването на годините Honda осъзна, че хората, търсещи градски джипове, са повече от тези, които имат намерение да ги използват по предназначение. Резултатът е, че всяко следващо поколение на CR-V е по-ниско от предишното. Второто поколение, което отговаря на нашите критерии за достъпен кросоувър, се произвежда от 2001 до 2006 година и може да бъде открито както с предно предаване, така и със система 4х4. Най-подходящ за дълги и икономични пътувания е 2.2-литровият дизелов двигател със 140 к.с. Подобно на Toyota-та и тук бензиновият двулитров атмосферен мотор е безпроблемен, но харчи повечко. Вижте какви CR-V II се продават у нас ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.9 от 90 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гост
1 Отговор
Какво ни ги рекламирате тези стари автомобили. Не е за реклама че неможе да си позволим нов автомобил като нормални европейци.

Коментиран от #3, #35


Оценка:
-44 +140

Анте Г.
2 Отговор
Голямото изваждане на пари по тези два екземпляра тамън започва..!

Коментиран от #42


Оценка:
-25 +70

А. Т.
3 Отговор

До коментар #1 от "Гост":


По добре стари и надеждни отколкото новите еднодневни играчки

Коментиран от #57


Оценка:
-41 +162

SOFIANETS
4 Отговор
Който и да вземете все сте се пр**бали!!!

Коментиран от #38


Оценка:
-121 +54

jap
5 Отговор
Хондата е по добрия избор.По здрава,по проходима и по просторна от Тойотата е.Единствения и минус е че за дизеловите двигатели не се е предлагала автоматична скоростна кутия.

Коментиран от #8


Оценка:
-44 +66

Behemoth
6 Отговор
Х5 за седем осем Бона и си цар....пълно е пред панелките с такива....това е и имидж за сериозен играч на когото входна такса не се събира....

Коментиран от #27, #43


Оценка:
-110 +86

Dobri
7 Отговор
Nama kak da e po dobra hondata kato e sled toyota

Оценка:
-51 +31

Fudjup
8 Отговор

До коментар #5 от "jap":


Дрън, дрън. Единственото вярно е сaмо товa, че е по просторнa Хондaтa. Инaче зa здрaвинaтa сa нa aбсолютно едно ниво, a Тойотaтa е по проходимa.

Оценка:
-20 +70

Алфа Вълкът
9 Отговор
Да избираш между 2 каруци, не е избор!

Коментиран от #14


Оценка:
-116 +29

Много знаещ
10 Отговор
Rav4 имат и 1.8 бемзинов агрегат с прено предаване. Напишете си домашното мобиле.бг ...

Оценка:
-11 +39

Пешо
11 Отговор
Щом това са каруци купете си Нива да се видите с "джип"

Оценка:
-23 +79

Анонимен
12 Отговор
Бихси взел за тея пари един каиен и ше искара много повиче от тези китаиски тояги

Коментиран от #17


Оценка:
-127 +13

Гледах
13 Отговор
няколко РАВ-ки от тези години-въпрос на вкус,но отвън се грознички-по-симпатична ми е тривратата версия-а отвътре трудно се преглъща дървения интериор.Иначе като двигател и ходова част може и да са надеждни...

Оценка:
-6 +35

Бастун
14 Отговор

До коментар #9 от "Алфа Вълкът":


Астрата ти по-надежна ли е от тях?

Коментиран от #32


Оценка:
-9 +46

майстора
15 Отговор
Оооууу не не не ...бягам като дявол от тамян само като ги видя ....още като нови не исках да ги виждам камо ли сега ....добре че вече такива тарамбуци не идват в сервиза ...високите цени отказват собствениците на такива убиташки марки коли ...което за мен е добре !

Коментиран от #53


Оценка:
-86 +8

Мамата
16 Отговор
Купих си Равче и почнаха проблемите.Решавах ги и си виках ще сменя туй онуй и ще стане за каране само все някога.Но то постоянно се чупеше.Продадох я и пак си купих същата.Рекох първата така съм я улучил.Тази я взех след щателен оглед и с документи.Тъкмо реших ,че съм уцелил този път Ииии пак се почна по сервиди и магазини.Продадох я на време преди яко набутване.Никога повече тойота .Защото и с авенсиса е същото.Единствено Королата беше без аварии,само каране..от там се заблудих,че тойота е върха-здраво ,яко...ама не.

Коментиран от #18, #28


Оценка:
-50 +56

Анонимен
17 Отговор

До коментар #12 от "Анонимен":


Само дето тоя Cayenne харчи минимум 15/100 градско.

Коментиран от #44, #78


Оценка:
-6 +45

Анонимен
18 Отговор

До коментар #16 от "Мамата":


Явно не си улучил на правилните автомобили, не е важно какъв е автомобила, а как е поддържан преди.

Оценка:
-6 +47

М.М.М.
19 Отговор
Ще ви се Тойота да са измислили сув-а, ама нъцки. Забравяте за железата КИА Спортидж и най-вече за Субару Форестър. От първата генерация СR-V по-читава няма, а равчетата добре, че едно време имаха добри лизингови условия, за да ги понакупят силиконки и "разбирачи", че да се позачуе и за тези феноменални изгниляци. Сега наред е да се започне с превъзнасянето на румънския пепеляк и всичко ще си дойде на място.

Оценка:
-36 +37

Иии
20 Отговор
Црв е доста по ко нфортно и просторно , вози доста по добре от доста леки коли, но цените са им доста високи за 2005 бензин върви към 10000хил. лв, здравината и надеждноста определя и по високата им цена

Оценка:
-7 +43

Валери
21 Отговор
Под капака на СRV i-CTDI 2.2 е монтиран най добрия надежден и икономичен дизелов агрегат произведен в Япония до сега.

Оценка:
-13 +55

Рангел
22 Отговор
Дърти каруци по добре дъстър нов поне 7години само караш

Коментиран от #25, #76


Оценка:
-62 +21

босхос
23 Отговор
пълна трагедия и скъпи ремонти за такива стари коли

Оценка:
-44 +13

KOC
24 Отговор
тези хонди са много грозни, ТОЙОТА е класа отгоре

Оценка:
-39 +29

Kii
25 Отговор

До коментар #22 от "Рангел":


Хич не си наясно с тази Дачия. Преди седмица имаше в сервиза един Дъстер за ремонт на двигателя на 127 хил. км. Незнам коя година беше, ама едва ли имаше 6, 7 години.

Коментиран от #36


Оценка:
-7 +37

123
26 Отговор
Като махнем годините и хибрида, отговора е един, ФВ Тигуан! Тези двата са за 'майстори', където нищо не се чупи и струва по '2 лева' комплекта!

Оценка:
-49 +6

Косачката
27 Отговор

До коментар #6 от "Behemoth":


стига си срамил името на Behemoth, комплексар.

Оценка:
-3 +12

Само Хонда
28 Отговор

До коментар #16 от "Мамата":


С ЦРВ 2 тези ядове ги нямаш, само при покупката закарай да ти направят профилактика на двигателя,особено ако идва от Италия.

Оценка:
-4 +23

дявола
29 Отговор
На всички автомобили големия им проблем идва от задволанното устройство

Оценка:
-0 +48

Gogo
30 Отговор
Црв1 е най-добрият избор

Коментиран от #47


Оценка:
-18 +23

сектант
31 Отговор
Само Дачия баце и тесни пу.и

Оценка:
-29 +17

Алфа Вълкът
32 Отговор

До коментар #14 от "Бастун":


Разбира се, кола за без пари са опелите втора ръка. Не ти пука как караш и откъде минаваш.
Джобни пари са резервните части. И смяна на задни амортисьори, шарнири, накладки с комшията докато ударим една бира и сме готови.

Оценка:
-11 +18

Борис
33 Отговор
Само дъстър нов 1.5bci

Оценка:
-35 +7

дсса
34 Отговор
Всяка кола след осмата си година е опел. Но резервните и части не са с цените на тези на опел. И доколкото е неграмотно, да се фукаш с 10 годишна кола, ако не си купуваш нова, си купи опел!

Оценка:
-15 +10

До невежеството
35 Отговор

До коментар #1 от "Гост":


Не си "гост", а си прост !

Второ ръка запазен автомобил, е за предпочитане пред нов !

За новия нама никакви отзиви .

Никой не знае добър ли е или има пропуски.

Хем е скъп, хем може да те остави на пътя, по неясна причина !
Стария и запазен автомобил, се ная от всички какво може и къде са ме проблемите, ако има такива !


По този начин, могат да се избегнат всички изненади !

Оценка:
-7 +19

Тия
36 Отговор

До коментар #25 от "Kii":


Ги разправяй на децата. Работя в голяма транспортна фирма със 4 бази в Европа. На всяка база има по 2 сервизни коли дачия дизел 1.5.дци. първата сгъна чадъра на 3800 00 км преди 2 години. Другите изкараха между 420 и 450 хиляди. И ги навъртяха за по малко от 4 години. След това монтьорите купуват части и им правят основен ремонт за 1ден и пак газ

Оценка:
-10 +8

jdm
37 Отговор
Няма смисъл от този тип коли. Нито е кола, нито е джип. По-добре едно комби 4х4. Примерно един forester 2.5xt. Много по-бърз и по-проходим е от тези двете.

Коментиран от #41


Оценка:
-21 +16

Незнайко
38 Отговор

До коментар #4 от "SOFIANETS":


Личи,че силата не са ти автомобилите!

Оценка:
-0 +15

Dre
39 Отговор
Тея пък като почнат с тея Дъстери та Дъстери. Ама тва за автомобил ли го имате. Пълни тояги. Ама нов автомобил бил. Караийте си ги.

Оценка:
-6 +28

Бензинджията с бензин в кръвта
40 Отговор
По-добре да е безпроблемен бензин отколкото нафтова печка.Смърт за нафтовите печкиии.Хахах

Оценка:
-9 +24

Разбирача
41 Отговор

До коментар #37 от "jdm":


Нищо не разбираш от автомобили брато.Мани ги тея боксери.

Оценка:
-4 +14

Японеца
42 Отговор

До коментар #2 от "Анте Г.":


Изваждането започва при немските кинефи от ваг! При тея японци, козметично и консуматив и караш без проблеми!

Оценка:
-4 +29

Барем,
43 Отговор

До коментар #6 от "Behemoth":


стинки за точец за хасансьора дават ли тез баровци?

Оценка:
-2 +7

Японеца
44 Отговор

До коментар #17 от "Анонимен":


25/100 градско за кайен! Карал съм такъв боклук! И частите като на цена като че ли ремонтираш Ф-16!

Оценка:
-2 +30

Иванов
45 Отговор
Само CR V товае джипката много е якаИванов

Оценка:
-4 +19

Скромен
46 Отговор
И двете са супер здрави ,обаче българите нали сме си мазухисти " немското си е немско" и сервизите са претъпкани с немски тоалетни

Оценка:
-3 +34

47
Този коментар е премахнат от модератор
PlimP
48 Отговор
vitara

Оценка:
-0 +8

Скромен
49 Отговор
Проблемите на тези коли идват само от неграмотни гаражни " майстори"

Оценка:
-3 +23

50
Този коментар е премахнат от модератор
Скромен
51 Отговор

До коментар #50 от "БМВ Е36 за винаги":


И аз съм привърженик на старите коли , но все пак черно- бели телевизори няма да започнеме да гледаме

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +10

Ганьо style
52 Отговор
Карам Rav4,2-ра генерация, 2.0 бензин, надежден автомобил и с 22 лева газ, минавам 200 км.градско.

Коментиран от #59


Оценка:
-4 +14

plovdiv 1912
53 Отговор

До коментар #15 от "майстора":


Ти си майстор , колкото магарето е космонафт.......това са перфектни автомобили и дори 1-те им генерации са уникално здрави , а ХОНДА ЦРВ Е АБСОЛЮТЕН ХЕГЕМОН В ТОЗИ КЛАС ......ПИША ЗА 1 И 2 ГЕНЕРАЦИЯ , ВСЕПРЕЗНАТА В ЦЕЛИЯ СВЯТ , ТОВА Е АВТОМОБИЛ , КОЙТО МОЖЕШ ДА КУПИШ ПО ТЕЛЕФОНА ......ДИЗАЙНА Е СУБЕКТИВЕН ЗА ВСЕКИ ПОТРЕБИТЕЛ , ТОЙ НЯМА ОБЩО С КАЧЕСТВОТО .....МАЙСТОРЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

Оценка:
-2 +26

Plovdiv
54 Отговор
Хондата ми харесва повече чисто визуално. По всички останали параграфи си мисля, че има паритет, не само между тези два модела, а и между всички останали от двете най-квалитетни японски марки.

Коментиран от #61


Оценка:
-3 +11

X За
55 Отговор

До коментар #51 от "Скромен":


За тв-то съм съгласен, но сравнението не е правилно. Новите кошници "автомобили" с нищо не са по-добри от старите исрински коли. Единствено са по безопасни, но за сметка на това са по тежки, тромави, неремонтно пригодни, скъпи и трошливи. Опитват се да ни убедят, че са по-икономични и щадящи природата, но няма нищо вярно. Скъпи не надеждни компютъризирани варели за които отиват много повече ресурси.
Отклоних се от темата щот се газирах😉
Жив и здрав.

Оценка:
-2 +15

123
56 Отговор
Ха ха, тука спора е, на кой модел свинските опашки са по евтини! Щайги, има добри и лоши, ама тия са за галоши! Евтини на триците, скъпи на брашното!

Оценка:
-7 +7

Кой та излъга
57 Отговор

До коментар #3 от "А. Т.":


От чисто нова кола по хубаво няма пък било то е рено. Аз карам чостонова кола и е супер.

Коментиран от #60


Оценка:
-6 +10

От Хонда ЦРВ по-здраво няма, за БГ пътищ
58 Отговор
От Хонда ЦРВ по-здраво няма. Добре е да се свикне с този факт.

Оценка:
-3 +16

От Хонда ЦРВ по-здраво няма, за БГ пътищ
59 Отговор

До коментар #52 от "Ганьо style":


А на майстора мага да кажа, че няма да ги види в сервиза си тия две сувчета, щото не се чупят.

Оценка:
-4 +15

Kirumo
60 Отговор

До коментар #57 от "Кой та излъга":


Според теб кое е по-добро чисто ново Рено с 80к.с. предни ел. стъкла и две въздушни възглавници или 12-годишна S-класа с 300к.с. всички възможни екстри и 8 въздушни възглавници?

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +11

Дъртйя
61 Отговор

До коментар #54 от "Plovdiv":


Suzuku vitara виждал ли си майна

Коментиран от #79


Оценка:
-4 +3

Фатмак
62 Отговор

До коментар #60 от "Kirumo":


Ако си купуваш кола да се блъскаш, зимаш Бенца, там шанса за оцеляване е неминуемо по-голям. При всички други положения Реното е по- изгодно да се купи. По икономично, в гаранция, разходи по него никакви... Е няма да има визоята на Бенца, ама там пък какво изваждане от джобовете имаш за него... Всеки си прави сметката какво му е изгодно. Хората са казали, кефа цена няма!

Коментиран от #63


Оценка:
-4 +11

гост
63 Отговор

До коментар #62 от "Фатмак":


Твоето изказване е потвърждение че новите не са по хубави,а са за бедните които не могат да си позволят поддръжка. А който е богат си кара старите мощни и скъпи коли. И не забравяй,че има доста богати хора ,които не ги притеснява изваждането от джоба.

Оценка:
-2 +13

Патилан
64 Отговор
Я внимавайте всички! Нищо не разбирате от коли..сменил съм повече коли от всички вас заедно.младините ми минаха по сервизи и магистрали. 2 коли признаван на света. Vw Т4 .2.5 tdi 102 коня. И vw sharan 1.9 tdi. И филма приключва.

Оценка:
-15 +4

Патилан
65 Отговор
И двата модела ги има с ектри. Че и 4x4. Потдръжката е "стотинки"

Оценка:
-5 +3

fuck T
66 Отговор
Подобно на Toyota-та и тук бензиновият двулитров атмосферен мотор е безпроблемен, но харчи повечко.
Това не е вярно, защото на 2.0 замонават разпррделителните валове, ако не плзваш 0W20 и то до 5 хил. км.
Карал съм първото ЦР-В над 10 години, като съм сменил радиатор.

Коментиран от #71


Оценка:
-1 +11

VTEC
67 Отговор
Карам CRV второ поколение имах и първо.От двете второ поколение е много по-добро и по пъргаво.За изключително здрави може да се спори.За разход на гориво 11.5 извън града и 15.5 в града.Мотора е 2000куб.бензин автоматик с газов инжекцион.Пъргав е и върви добре.

Оценка:
-0 +9

И. Милетиев
68 Отговор
Нито една от двете, пълни боклуци! Хондата като я карах се почувствах като шофьор на рейс и двете са куци пилета не стават за яко каране, гният, неудобни абе кенефи! На Пловдивския панаир, отидох точно да ги видя тия кросовъри и SUVта и още повече ми опротивяха особено хондата, кормилото пак беше като на Икарус, скоростния лост стърчеше от таблото като надървена детска пишка и още гадни пластмаси. Няма по грозни и кичозни кочини, колото да са здрави като видя някой с такова недоразумение и почвам да се смея. Карах Мерцедес МЛ 320 бензин и бях очарован от комфорт, бързина, няма гадни пластмаси, сти много добре в завои на яко каране и с 35лв минава 300км градско на газ а уредбата как дъни направо ми потече кръв от ушите(майтап), Бургас - Пловдив за около 90мин!!! И това е 20год кола ебем ти и японските боклуци! Като качиш някое гадже в МЛа и и падат гащите а като бях с хондата ми вика Ъъъъ ква е тази кола ще ни се смеят ли ако отидем с нея на бар....!

Коментиран от #69, #72


Оценка:
-13 +6

Komapak
69 Отговор

До коментар #68 от "И. Милетиев":


Имаш право да нямаш вкус. Явно никога не си се качвал в Лексус! Карай си със здраве немския боклук.

Оценка:
-0 +9

Пешо Д.
70 Отговор
Карам аутлендър 2011 от две години 2.4 бензин ,тези двете дето ги хвалят не могат дори да се сравняват с него, карал съм ги и двете...Тойотата е дръвче ,Хондата е тромава ...и не са по проходими от Митсу...при заключени диференциали и изключено ESP...катери яко...😎

Оценка:
-4 +2

Майстора
71 Отговор

До коментар #66 от "fuck T":


Нормално е да си правил ремонт на Тойотата като сипвате всякакви буламачи в мотора и газ до дупка. Не се научихте че в автомобил се сипва само масло каквото препоръчва производителя. Трябва грижа а не само каране

Оценка:
-0 +3

Ед.......
72 Отговор

До коментар #68 от "И. Милетиев":


Елта на статията е съвсем различна. А ти си комплексарче с малко кинти,малка пишка.... Падали им гащите с МЛ.... 😀... на некви аграрни самодиви бръмчиш май

Оценка:
-0 +4

Алфа Ромео
73 Отговор
И двата са грозни като дизайн, бих взел Хондата ако трябва да избирам, иначе като надеждност са горе-долу на едно и също високо ниво.

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +1

Алфа Ромео
74 Отговор

До коментар #73 от "Алфа Ромео":


Хондата има по-приятно динамично поведение на пътя и е една идея по-широка.

Оценка:
-0 +2

Бен Хур
75 Отговор
Mitsubishi Outlander

Оценка:
-0 +0

Rico
76 Отговор

До коментар #22 от "Рангел":


С мойто цр-в на 13год. 2.2 дизел ще накажа всеки Дъстър в всяка една дисциплина!

Коментиран от #80


Оценка:
-0 +2

Va60
77 Отговор
И като им отворя вратата на багажника настрани и всичко свършва да ги харесвам.

Оценка:
-1 +1

Миро
78 Отговор

До коментар #17 от "Анонимен":


И обслужване 2 бона!

Оценка:
-1 +0

Plovdiv
79 Отговор

До коментар #61 от "Дъртйя":


Признавам, че може и да съм предубеден, но Сузуки ми изглежда малко дървен автомобил... Но и по принцип тази марка се цели в по-ниския клас.

Оценка:
-0 +0

Анонимен
80 Отговор

До коментар #76 от "Rico":


Окантарвал ли си ЦРВ, ще се изненадаш но няма да има4×4, пробвал ли си го на задна когато не може да изкара в някой сняг, пак остава без 4×4, освен тъова ако си много брутален със системата пак здава багажа, тъй като няма пълна блокировка, прегрява ли що не знам. Също на места където не можеш да минеш на скорост, изровени от вода кални горски пътища ЦРВ не важи не му е достатъчно бавна първата. Казвам го от опит аз също имам такава, просто не е за издевателства.

Оценка:
-0 +0

ровър
81 Отговор
Това поколение на RAV4 има и вариант с 6 цилиндров 3,5 литра двигател. Грозно, ама надеждно и пъргаво.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Жан-Клод Юнкер
Председателят на ЕК се заканва на президента Тръмп преди първата им лична среща
Спокойно, ще кажа на Тръмп всичко в очите"

Още бисери