Last news in Fakti

11 Ноември, 2019 16:59 11 619 26

Супербърз хотхеч за под 10 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • renault-
  • megane-
  • rs
Супербърз хотхеч за под 10 000 лв. - 1

Става дума за Renault Megane II RS. Този френски автомобил е дълбоко уважаван дори от хората, които приемат френското автомобилостроене с насмешка. Това е чистокръвен хотхеч, чийто 2.0-литров турбо двигател се сглобявал в завода на Renault в Диеп. Защо ни интересува това?

Именно там французите правят повечето от състезателните си автомобили, както и някои от специалните си разработки (Clio V6 също е сглобявано там). Мощността от 225 к.с. позволява ускорение до 100 км/ч за 6.1 секунди, а максималната скорост достига 240 км/ч.

Максималният въртящ момент пък е наличен от 2000 об/мин до червената зона на оборотомера. Всичко това е комбинирано с добре проектирано окачване, осигуряващо доста удоволствие зад волана. В момента у нас кола, произведена през 2004-а може да се открие за 7 600 лв., а такава, производство през 2008-а - за 11 500 лв. Можете да ги видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 42 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дъ Клаш

    25 82 Отговор
    Ако не се разпадне в дяижение може и да стане работата ама едва ли.
  • 2 filo

    110 33 Отговор
    Тия, които приемат френското автомобилостроене с насмешка са отявлени тъпанари.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Хаха

    50 15 Отговор

    До коментар #3 от "Bg racer":

    Това са селските майстори които нищо не умеят
  • 5 Пишман човек

    25 7 Отговор

    До коментар #3 от "Bg racer":

    Тези ли майстори който сменят 1 гарнитура и ти протича целия двигател. 6 секунди има да си мечтаеш и мечтаеш и мечтаеш.. ... и.... и...
  • 6 jap

    20 55 Отговор
    Хонда Сивик Тайп Ер е правилната кола в този клас.Всички други са с компромисно качество и ограничени спортни възможности.
  • 7 Дъ Клаш

    21 55 Отговор
    Ако френските автомобили ставаха за нещо нямаше цял свят да ги гаври.Навскъде френският автомобил е символ на некачествено направена кола с немци съм гояорил англичани белгиици холандци и тн.Не е случайно явно.
  • 8 Мойта ги прай серийно за 5.5

    12 7 Отговор
    Ама сега я пипнах малко тук-там и сега е към 5,1. И не е френска. Като пипна и кутията и под 5 може да падне. Не че е нещо кой знае какво, ама да се похваля. И е за всеки ден, без изгъзици. Карам си без да я мисля много, много.
  • 9 БАРС

    20 4 Отговор

    До коментар #3 от "Bg racer":

    Ти имали си пичка въобще че дрънкаш?

    Коментиран от #12

  • 10 Аз съм от предния пост. Имал съм тайп р.

    9 5 Отговор
    От 2002 е по добра от тази от 2008 заради окачването. Но най добрата за каране. Е Дел сол вти. Детска играчка. Само спирачките са слаби, но на добрия шофьор това не му пречи.
    Въпреки пристрастието ми към Хонда, 4*4 е по добро като усещане, стига да имаш достатъчно мощност. ,Но изисква умения, ако е турбина, за да я караш да върви добре в завоите. На правото и дъщеря ми може да ги пържи в лютеницата. За добрите, това е доста скучничко, обаче.
  • 11 Алфа Ромео

    15 3 Отговор
    Грозна е но иначе ще е яка за каране, лошото е че им е взета душата на повечето най-вероятно.
  • 12 Bg racer

    8 34 Отговор

    До коментар #9 от "БАРС":

    Абе сополанко,карай си френската чикия и мълчи!!!!
  • 13 Дъ Клаш

    8 18 Отговор
    А да забравих да кажа че о с французи съм гояорил и много от тях също не ги харесват.

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Миризлив пор

    6 6 Отговор
    Меган2 спрямо меган1 е недоразумение. Във 1 можеше всеки квартален майстор да се оправи с минимални усилия и пак да караш с кеф. При 2-ката си е като кама-сутра, или си напълно подготвен със техника и инструменти или се излагаш. Нещо това стоене в сервиз за глупости убива кефа от цялата работа, да смениш крушка на фар си е 6-8 часа приключение, клипове в ютуб колко ти душа поиска.

    Коментиран от #24

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Алфа Ромео

    11 1 Отговор
    Тази кола ще е нещо като не толкова хубава но раздаваща се от сърце жена и най-накрая си много доволен от изживяването.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 jdm

    3 3 Отговор
    има и по-бързи коли за тия пари
  • 20 Коментара

    3 2 Отговор
    Аз бих заложил на Mazda 3 2.3-MPS, между 2007-2009. По-красиво, по-мощно, по-евтино 7-9К в зависимост от състоянието и същото ускорение(6.1с). Остава си проблем ръждата (знам го личен опит), но с малко средства и време има лек и за тази болка.

    Коментиран от #21

  • 21 Автокрадец

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Коментара":

    Мазда неструват
  • 22 Дъ Клаш

    7 7 Отговор
    Идеята е че не става за нищо тая кола.

    Коментиран от #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Да ама

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Миризлив пор":

    От опит сменям и крушата за около 5 минути, 6-8 часа са фантасмагории.
  • 25 Да ама

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дъ Клаш":

    Това е и първият меган подобрил рекорда за хот хечове. А в последното си поколение изби рибата.
  • 26 JAPCARS4EVER

    0 0 Отговор
    Не подценявам Реното,но Civic Type R,Mitsubishi Lancer Ralliart мисля,че са доооста по-напред с материала,особено Ralliarta.