ФАКТИ.БГ

Автомобили на бензин, газ или ток: кое е най-изгодно?

Публикувана: 22 Ноември, 2019 10:17
81 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15158
Автомобили на бензин, газ или ток: кое е най-изгодно?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 40 гласа.

Изглежда, че отговорът е очевиден, но всъщност не толкова прост, колкото изглежда. Анализатори от Центъра за индустриални изследвания и консултации споделят резултатите от свое изследване, на тема кое гориво е по-изгодно за водача.

Сравнението включва автомобили, използващи три вида горива: бензин, газ и електричество. Според експертите, при среден годишен пробег на автомобил от 17 500 километра, на седмица водачите изминават средно около 335 километра. Ето какво се получава ако на тази база бъдат сравнени разходите за гориво.

Трябва да се има предвид, че инсталирането на газово оборудване ще струва допълнително около 1 000 лв. С консумацията на бензин в градска среда - средно около девет литра на 100 километра - получаваме седмични разходи от малко над 65 лв.

Що се отнася до газта, то известно е, че най-популярното гориво за коли с АГУ е пропан-бутан. Разходът е малко по-висок, но цената е наполовина по-ниска спрямо тази на бензина. Изчисленията показват, че потреблението на газ се увеличава с около 15-20% средно, спрямо бензина. Изчисленията сочат, че разходите за пропан-бутан са около 35 лв. седмично.

Има мнение, че шофирането на електрически автомобил е най-изгодно и тук анализаторът сравнява най-популярния модел в Европа Nissan Leaf със средностатистическа кола на бензин. Ако водачът планира да зарежда колата от "частен контакт", тогава трябва да вземете предвид тарифите на тока и съответно, разходите в определения регион.

Nissan Leaf се нуждае от 2.2 пълни зареждания седмично, за да преодолее същото разстояние, а консумацията на енергия на 100 километра е около 25 кВтч. За да се преодолеят 335 километра, е необходима 84 кВтч електроенергия или около 19 лв. при средната тарифа за електроенергия.

Експертът обаче посочва, че трябва обаче да се вземе предвид разликата в цената на различните видове автомобили: цената на електромобилите към момента е в пъти по-висока от тази на бензиновите, а монтирането на АГУ не е толкова голяма инвестиция. Така излиза, че към момента, все още е най-изгодно да се кара на пропан-бутан.

* В изследването не са включени дизелови автомобили.
* Цените са преобразувани в български лева според курса на деня.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 40 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
боцмана
1 Отговор
А за колко време заминава една батерия и колко струва новата?

Коментиран от #4, #5, #31


Оценка:
-12 +101

Дада
2 Отговор
Забравихте данъците върху енергоносителите. В холандия, това се ползва да се уеднакви цената на транспорта до 20000км годишно. За дизел, газ и бензин. Цената тока в къщи е също много висока заради данъци. Така че всеки да си прави сметката къде е и колко ще му струва.

Оценка:
-6 +31

Най изгодно е да имаш пари
3 Отговор
И да караш V12

Оценка:
-7 +75

Не за много
4 Отговор

До коментар #1 от "боцмана":


Много

Оценка:
-1 +17

смях
5 Отговор

До коментар #1 от "боцмана":


А докато замине една батерия ти колко пъти си сменил масло, филтрите, ремъците, съединител и тнт "консумативи". И колко пъти си правил основен ремонт на двигателя? Батеряита на Тесла може да издържи 30 години или 500 000 км. над 70% капацитет, всичко зависи от това как се зарежда.

Коментиран от #15, #18, #25, #59, #66, #77


Оценка:
-63 +34

6
Този коментар е премахнат от модератор
123
7 Отговор
Ей сега специалистите ще ни обяснят колко е евтино да се кара на ток. Като единствения им елемент във формулата ще е цената на тока. Всички производители на електрички имат този параметър под формата на киловати за 100 км. Като ги кледам варират между 15 и 20 киловата, което означава по 20 ст. на киловат - 3-4 лева на 100 км спрямо аналогичен ДВГ автомобил - 15 лева за дизел, бензин или 7 лева на газ. И от тук започват уточненията. Ако тока стане използвано гориво - цената за зареждане ще скочи с поне 30 % от акциз. Или става 4-5 лева. После, тъй като тази горната сметка е, ако зареждаме в къщи на битовия електромер - 7-8 часа, ако се закачим на фирмено зарядно, особено от бързите, стойността на тока автоматично скача по 2.5, тоест от 20 ст. на 50 ст. Или плащаме на 100 км. 9-10 лева без акциза. Като го сложим с капитализация - отиваме на 10-11 лева. И какво стана, токът се явява нещо средно между течни горива и газ. В тази сметка изобщо не смятам разликата между цената на самия автомобил. Електричките са в най-добрия случай двойно по-скъпи. При среден клас ДВГ автомобил за 40 000 лева, това са едни 40 000 лева горница. Разликата между ДВГ и електро от 4 лева ще я избиваме 10 000 цикъла по 100 км или 1 000 000 км. Изобщо не смятам обезценката, която при електрическите автомобили след 5 години е над 80 %, докато при ДВГ е около 60 %.

Коментиран от #13


Оценка:
-9 +77

Запознат
8 Отговор
Истината е само в Бензина, всичко друго е за печки (газ, ток, нафта) !!!

Коментиран от #39


Оценка:
-40 +41

Геле
9 Отговор
Не знам кое е най изгодно, но на жена ми Тойота Ярис 1.0 с газ харчи 3.5 в софия и няма чупене

Коментиран от #21, #24, #54


Оценка:
-14 +61

aaa
10 Отговор
Целенасочено ограничена информация.

Оценка:
-3 +26

верно бе
11 Отговор
Той тока расте по дърветата това,че сега ви залъгват с дребни стотинки не означава занапред да е така.Я си представете 1.5млн. коли във България на ток,от къде ще го намерите бе???Ааа ще си го купите от Турция,ама скъпо пре скъпо,тогава ще ви гледам сеира.

Коментиран от #12


Оценка:
-9 +64

От Нефтохим
12 Отговор

До коментар #11 от "верно бе":


Като няма да е нужен бензин, ще има много ток!

Оценка:
-18 +4

А ти смяташ
13 Отговор

До коментар #7 от "123":


А ти смяташ ли консумацията за производство на бензин или мислиш, че той вали като дъжд, направо бензин?

Коментиран от #20, #62


Оценка:
-27 +12

onq s konq
14 Отговор
При българските условия най-изгодно е на газ.

Коментиран от #69


Оценка:
-1 +70

15
Този коментар е премахнат от модератор
16
Този коментар е премахнат от модератор
Random
17 Отговор

До коментар #16 от "Ахахаха Ахахаха":


То затова на една тесла дето беше минала 750хил км ѝ я бяха сменявали 3 пъти, щото държи 22 години...

Оценка:
-3 +32

Антиелектрика
18 Отговор

До коментар #5 от "смях":


Не 30, а 300 години може да издържи батерията на Тесла и не 500 000, а милиарди километри пробег има. Нищо, че е литиево-йонна батерията и има 500 цикъла, ти вярвай на този от Нисан, пък много важно, че им повдигнаха обвинения за измами в Япония. Нали ти беше този твърдеше, че основен ремонт струва над 7 бона, та мозък не ръси ако обичаш.

Коментиран от #23, #26, #27, #48


Оценка:
-5 +35

МП4
19 Отговор
Дизела е икономичен, но не и ремонтите в сервиза, заради качествената ни нафта. С електрическия автомобил се минава малко разстояние, да тръгна до морето и да не съм сигурен дали ще стигна до хотела или на табелката хаха. С газта също не е вариант да се моля на Бог , някои талибан да не се вреже в мен или снощният бензинджия да не ми сипе метан в бутилката, като допълнение да добавя, че много зависи от настройката на газовото, доста съм се нагледал на не добра работа на мотора с газ, общи взето сиганска работа....Варианта е БЕНЗИН, няма по-добра кола, каквато и да е от бензина. Автомобила е конструиран да е на бензин, лаптоп на 4 колела , 1000 за дюза и риск от взрив на газ не искам и да чувам, хубав и спокоен ден, нщ че дъждовен!

Оценка:
-28 +36

321
20 Отговор

До коментар #13 от "А ти смяташ":


Всичко смятам. Цената за производството и на бензин, и на газ, и на ток е включена в цената на крайния продукт. Факт е, че ако не беше акциза на бензина и дизела, производствената цена на литър, с включени всички разходи за суровината, преработка, заплати, печалби, данъци е около 1 лев за литър. Тогава сметката в полза на електричките съвсем няма да излезе.

Оценка:
-1 +28

Геле,признай!
21 Отговор

До коментар #9 от "Геле":


Жена ти добре,но ти имаш един скапан Опел Астра на 15 г.,който е дизелов! А синът ти,който е студент в Техническия университет категорично заяви че ще кара само електрически автомобил.

Оценка:
-17 +9

Дизелче
22 Отговор
Аз на месец давам 80 100 лв за дизел намира се евтино и колата ми малко гори и съм доволен, трева ти е гадно да плащаш скъпо затова реват по дизела алчни са това е истината

Коментиран от #41, #67


Оценка:
-18 +11

Ти ли беше този с мозъка
23 Отговор

До коментар #18 от "Антиелектрика":


Ти ли беше този с мозъка, който не знаеше кои коли са EEV?

Оценка:
-11 +2

filo
24 Отговор

До коментар #9 от "Геле":


Верно ли? Това е уникална Тойота бре.

Оценка:
-8 +8

боцмана
25 Отговор

До коментар #5 от "смях":


Може , всичко може , може и на десетото зареждане и да се скапе , нищо ,че обещават около 500 цикъла , не си мисли че електричката няма харчове за консумативи далеч по скъпи от всичко което си изброил.

Оценка:
-2 +17

26
Този коментар е премахнат от модератор
Както виждаш
27 Отговор

До коментар #18 от "Антиелектрика":


Циклите на батериите не са 500, а 3000 цикъла. В статията която е качена от горе.

Оценка:
-9 +4

Диверсант
28 Отговор
Най изгодният автомобил е служебния!

Оценка:
-1 +28

агент08
29 Отговор
Ако електриката е алтернатива, немаше да се водят войни за петрола!

Оценка:
-1 +12

Директора
30 Отговор
Пичове няма бензинов ярис 1.0 които да харчи 3.5л то дизеловия ярис харчи 5-6 градско тоа къде го разправя това е пълен глупак . То електрическата тойота приус харчи 4.5 бензин

Коментиран от #33, #38


Оценка:
-5 +22

type-R
31 Отговор

До коментар #1 от "боцмана":


А за колко време се счупва колата? Този фактор - надеждността, много леко го подминавате!

Оценка:
-0 +6

Директора
32 Отговор
За мен далаверата е на гас взимаш кола с двигател 1.2-1.4 харчи 8л/100км. Слагаш гас един хубав газов инжекцион ти е 800 лв които го избиваш с първите 10000 км. И си купуваш кола за 3бона и цената няма накъде повече да падне толкова а не да дадеш 30 бона за електричка на която цената се срива . И къде ти е разликата между гас 8лв/100км и ток 5лв/100км = 3лв /100км (300лв за 10000км) в повечете случаи хората минават 10000км за година а парите които ще загубиш от срива в цената на електричката къде ги смяташ ? И с електричката не можеш да тръгнеш на път защото минава 100-200км зарежда се за 4-5 часа къде ще я заредиш по селата ли ?

Коментиран от #50


Оценка:
-2 +20

гост
33 Отговор

До коментар #30 от "Директора":


Има колега. Лчно го потвърждавам. 1000кубика три цилиндъра харчи 3,2-3.5 бензин градско. Това е модела след 2005. Във фирмата имаме 10 броя Тойота Айго с тоя мотор. Слагат го и на Ярис. Приуса е с 1.5 четири цилиндъра за това харчи повече

Коментиран от #37


Оценка:
-5 +10

Иванов
34 Отговор
С Опел Астра -97 год. 1600кубика-на метан ,100км. ми струват 6 лева, като се има предвид ,че я настъпвам яко. С Нисан - Терано 2400 кубика --100км. ми струват 10 лв. Предполагам ,че ако карам по нормално ще ми струва и по - евтино. Това е от личен опит.

Оценка:
-1 +14

Да караш на ток хич не е ефтино
35 Отговор
Наи малкото ако земеш нова тесла тя струва 100 000евро нова ...само като сложиш 10% каско годишно и става 10 000 евро на мутрите подарък 😂😂😂😂бях гледал батерия на тесла в ebay и струваше 20 000 евро 2 употреба и тежеше 500кг....сметнете вие доставката на тази тежест до вашата тесла смяната й настроиките и така насетне......

Оценка:
-1 +18

Най ефтино е
36 Отговор
Голям мотор на гас пропан не метан щот метана стана скъп и бутилките са излишна тежест и вече нема смисъл

Оценка:
-0 +9

filo
37 Отговор

До коментар #33 от "гост":


А извънградско тогава колко харчи? Може би 2 /100.

Коментиран от #42


Оценка:
-2 +7

Ела в днешни дни пич
38 Отговор

До коментар #30 от "Директора":


Пич ти в коя година живееш? Изобщо карал ли си нови коли. И тойотите толкова харчат и много други. Новата Фиат панда е с 2 цилиндров мотор и харчи под 3 бензин градско натоварена

Коментиран от #44, #45


Оценка:
-8 +3

Иво
39 Отговор

До коментар #8 от "Запознат":


Като си толква "запознат" защо не караш камион или автобус на бензин.

Оценка:
-5 +0

werty
40 Отговор
за бг в момента е ясно - най - изгодно ГАЗ (АГУ).
респективно най масовите коли 10 -25 годишни са лесно приспособими.
електричните са екзотика и бавно ще навлязат при нас едно заради ниския стандарт, отделно, че дотацията ни е много малка спрямо по - цивилизованите държави.
зареждането на "станция" излиза доста солено спрямо домашното разеждане и като пари става еквивалетно на течно гориво.
сега идва въпросчето колко хора дали 80 000 + лв. за кола ще дърпат кабелите в гаража или пред къщата да заредят и постоянно ще смятат колко км имат още и дали могат могат да идат до другия край на града или не стига километража.
е естествено на този фон има безплатни станции ама къде са и кога могат да се ползват е отделен въпрос

Оценка:
-0 +12

МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ИЗ БЪЛГАРСКО
41 Отговор

До коментар #22 от "Дизелче":


Ти с тези пари дето си написал надали минаваш повече от 400 километра месечно ! На ден значи караш по 13 километра ! Тоя дизел в задръстванията няма как да ти гори 5-6 литра нали се сещаш ! Палиш ,тръгваш ,докато ти загрее колата и си изминал 6.5 километра в дната посока в задръстванията и ето ти го 10 разхода ! Така ,че дрънкаш глупости

Коментиран от #46


Оценка:
-5 +3

42
Този коментар е премахнат от модератор
filo
43 Отговор

До коментар #42 от "ДИДО":


Установих след проверка, че въпросната Фабия харчи градско около 5.5 л., А на дълго 4 л. на 100 км.

Оценка:
-1 +9

filo
44 Отговор

До коментар #38 от "Ела в днешни дни пич":


Пич, това не вярно, провери. По книжка разхода на бензин градски цикъл на пандата е около 4.5 л. по заводски данни, а както всички знаят, че заводските данни са занижени.

Оценка:
-1 +7

filo
45 Отговор

До коментар #38 от "Ела в днешни дни пич":


Още по- малко натоварена.

Оценка:
-0 +3

filo
46 Отговор

До коментар #41 от "МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ИЗ БЪЛГАРСКО":


А някои твърдят за градски разход от 3 на 100 за бензинова кола.

Коментиран от #47, #60


Оценка:
-0 +4

Може
47 Отговор

До коментар #46 от "filo":


Ако кара по надолнище 6 километра и по равно 2 километра, ще ги докара. Като на долу, включи на предавка с моторна спирачка, харчи 0 и от там по равното 7 на 100, среден 2 на 100. Много е икономична. Ама не казва, че разхода е такъв само в едната посока.

Оценка:
-1 +4

Къде се скри
48 Отговор

До коментар #18 от "Антиелектрика":


Нали ти не знаеше EEV, колите кои са и мислеше че са електрически?

Оценка:
-2 +0

Коментар📝
49 Отговор
Преди месец минахме 285км. Аз с АГУ 1.8 И ЕДИН КОЛЕГА С ОПЕЛ АМПЕРА. ЕГАТИ ХИБРИДА БУ8ШЕ СТУДЕНО И СЛЕД 65км.МУ СВЪРШИ ТОКА А БАТЕРИЯТА БЕШЕ НАПЪЛНО ЗАРЕДЕНА ПРЕДИ ТРЪГВАНЕ.ПОСЛЕ КАРА С 1.5 БЕНЗИНОВИЯ АГРЕГАТ.ПОЗНАЙТЕ КОЙ ДАДЕ ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА ПЪТ.

Оценка:
-2 +8

type-R
50 Отговор

До коментар #32 от "Директора":


Електричка е хубаво, но трябва да живееш в ИСТИНСКА държава, без Хранителна и Ценова Мафия, да имаш истински пътища, истински гараж, и истинска мрежа за зареждане. Е, в такъв случай, ако толкова ти харесва, няма да ти пука и на бензин да караш защото ще е по 1 лев!

Оценка:
-1 +7

Петър
51 Отговор
Личният автомобил е винаги на загуба. Бъдещето е ползването му само при необходимост под наем.

Коментиран от #52


Оценка:
-2 +4

type-R
52 Отговор

До коментар #51 от "Петър":


Наем? Колко струва наем на кола? А колко струва удоволствието от шофирането? И колко струва да не сядаш върху чужда сперма и прудни?

Оценка:
-0 +5

Мая Дизелгейт
53 Отговор
В изследването не са включени дизелови автомобили, за да не прецакат изборите

Оценка:
-2 +5

Брех
54 Отговор

До коментар #9 от "Геле":


Значи на извънградско ще харчи 2.5 а? Ами тя още малко и ще почне да връща газ от двигателя към бутилката и като се напълни ще продавате газ на бензиностанциите

Оценка:
-1 +13

Тираджия
55 Отговор
А Здрасти. Сега ще ви обясним Как стоят нещата от живота. Най евтино е кога спрем ТДИто до тира и си напълним резервоара от камиона. Пък кой на каквото иска да кара. На мен засега на нафта най ми изнася.

Оценка:
-3 +9

Моята кола
56 Отговор
Моята кола, не харчи нищо! Като я изгася!

Оценка:
-0 +5

Hilux
57 Отговор
Най добре е на дизел както каза колегата и да си камионжия

Оценка:
-2 +4

Diesel forever
58 Отговор
Само дизел, да пуши и смърди

Оценка:
-5 +5

ФауВе
59 Отговор

До коментар #5 от "смях":


Колко да си глyпав

Оценка:
-0 +0

type-R
60 Отговор

До коментар #46 от "filo":


Разходът на гориво е далеч по маловажен от разхода за ремонт. Имам две бензинки, едната гори 10 градско, другата 16. Но и двете ги обичам!

Оценка:
-1 +6

Toko
61 Отговор
Пак никой не е познал правилният отговор!!! Сега Бай Токо ще ви обЯсни кое е най изгодно .
Най изгодно е да се возиш на служебен автомобил със шофьор !!! Ако не вервате питайте Десислава Радева . Известна като деса с мерцедеса. Тогава няма глоби няма за влизане в насрещното платно ,няма пари за горива , няма гражданска , няма и бонус малос ..... Е? Шо ки кажете не е ли така ?

Коментиран от #76


Оценка:
-4 +12

Язе
62 Отговор

До коментар #13 от "А ти смяташ":


Като си зареждаш колата с бензин,как това ти натоварва сметката за ток?Рафинерията нали не мислиш,че се е вързала към твоя електромер?

Коментиран от #68


Оценка:
-0 +4

заз на газ
63 Отговор
Нов мотор Хонда 125 кубика (с един цилиндър) гори на градско 2,5/100 бензин!!А тука някакви изтрещялници говорят за разход на лека кола,при това на газ,около 3 /100?!

Оценка:
-1 +10

пенчо
64 Отговор
Преди време карах едно Пежо 1,6 бензин с газово.На градско ми гореше 12 на сто бензин или 16 на 100 газ на малки разтояния.

Оценка:
-1 +6

65
Този коментар е премахнат от модератор
Христо
66 Отговор

До коментар #5 от "смях":


А ти с този електрокар когато тръгнеш на почивка си вземи консерви за три дни, и агрегат за си зареждаш батерията, защото когато попаднеш в задрътсване и с включен климатик не се снае кога ще стигнеш!!!

Коментиран от #72


Оценка:
-1 +2

От къде земаш ефтин дизел
67 Отговор

До коментар #22 от "Дизелче":


Че и аз искам щот мисла да земам дизел ама първо проучвам от де да земам ефтин дизел

Оценка:
-0 +0

И не вдявате
68 Отговор

До коментар #62 от "Язе":


Консумацията на електричество Нефтохим е колкото консумацията на хиляди ел. коли на ден да вървят. Без да се прави на бензин. Като първо замърсява производството на тока, после замърсява производството на бензин и после замърсяват колите! Ако е само с ел. коли, произведения ток зарежда директно колите, като изключва останалите замърсители.

Оценка:
-1 +2

Николай
69 Отговор

До коментар #14 от "onq s konq":


При българските условия най изгодно е да имаш служебна кола от фирмата. 0 разходи за гориво, данъци и консумативи.

Оценка:
-0 +3

младите не знаят
70 Отговор
Тука някакви 4-5 младежа, а може и да е един с много никове са очудени как може да има по-икономични коли от старите им бмв-та дето харчат 20 бензин и 20 масло

Оценка:
-0 +5

Мерси
71 Отговор
Най-безопасно ми е на дизел. Газта и бензина гърмят и се запалват.

Оценка:
-2 +3

Ха ха ха ха ха ха ха
72 Отговор

До коментар #66 от "Христо":


В задръстване електрическите коли не харчат...

Оценка:
-2 +1

мани мани
73 Отговор
количка малка на ток, китайска, 2500$ + 800$ за докарване + данък ддс и мито = на безплатно шофиране понеже тока ще го плаща мама и тати :) а има и безплатни зарядни станции все още... няма данък... само едно първо регване и гадната задължителна застраховка, а само си представете, ако нямаше задължителна, то какъв кеф щеше да е да си караш напълно безплатно едни 130км. из града :) разбира се, че няма да ви дам линк на тия коли :) имате пари и ще си купите, та нали виждам из софията вече има няколко такива дето именно съм си ги харесал из сайтовете китайски :) като нямам пари за такава, то няма и да ви кажа къде ги продават :P 'щото ме е яд, дам! :) 'щото почвам и да завиждам :) инак плямпате все за тесла и евро електричките и се прехласвате по тях, но тях абсолютно никога няма да ги имате дори и 2 цедка! а животът ви си отминава, та ако имахте малко по реалистична представя, то щяхте да си вземете малко ел. китайче и да си осъществите ел. мечтата :)

Оценка:
-0 +3

мани мани
74 Отговор
инак карам хибрид - бензин, газ, вода, но не мога да кажа, че е голямата тънкана, понеже няма как да не зареждам две горива... ако можеше да елиминирам бензина, и да е само на газ, то това щеше да е най-хубавата кола, най-икономичната, ама на :) да се занимаваш с хибрид е отврат! батерии + бензин = отврат... скъпа отврат! т'ва е японско извращение и трябва да бягате от него! хибрид не!

Коментиран от #78


Оценка:
-1 +2

мани мани
75 Отговор
най-умните в момента карат електрички! ползват безплатен ток, а ако си младеж, на който мама и тати са му купили ел. кола, то няма да плаща нищо тоя младеж :) не че ако кара кола на горива ще плаща нещо :) пак мама и тати му дават парите :) но сега има облаги за ел. колите, а като станат масови абсолютно няма да е готино :) търсете китайските коли! бедни сте за другите и никога няма да ги имате! търсете и ел. мотоциклети супер байкове! евтини са! може да си ги позволи човек, а не само да мечтае! животът не се живее мечтаейки! тря' се научите да докосвате реалността!

Оценка:
-0 +2

Николай
76 Отговор

До коментар #61 от "Toko":


Като и прочетеш биографията ще видиш през колко партийни легла е минала за да стане съпруга на президент.

Оценка:
-0 +0

Смяаах
77 Отговор

До коментар #5 от "смях":


30г.....Муаахахахаааа

Оценка:
-0 +0

Коmapak
78 Отговор

До коментар #74 от "мани мани":


Карам хибрид бензин ток. Не съм си правил сметка колко харчи ама е много. Истината е че ако ти тежи крака и повечко я шпориш няма как да се движиш евтино. Въпрос на стил на шофиране е според мен. Имахме едно недоразумение шевролет авео с 1.1 двигател. Да ви споделя само абсолютно никога не е падал под 11 на сто!

Оценка:
-0 +0

Аз да ви кажа
79 Отговор
Пичове карам селика 192 големия мотор, не ги знам кви бангийй имате но, аз градско съм под 10 на 100 при нормално каране ако превъртя качва да, но си заслужава да видиш как тия с тди та и чиповете припадат хаха

Оценка:
-0 +0

Пешо
80 Отговор
Най-евтино е с тротинетка-0.50лв на сто,па и да и свърши батерията винаги може да си помогнеш с крак!!!

Оценка:
-0 +0

Пешо
81 Отговор
Най-евтино е с тротинетка-0.50лв на сто,па и да и свърши батерията винаги може да си помогнеш с крак!!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ал Гор
Бившият вицепрезидент на САЩ обвинява Доналд Тръмп за... глобалното затопляне
Тръмп, предвид идеите, които представи, ще ни прати към климатична катастрофа"

Още бисери