Last news in Fakti

22 Ноември, 2019 10:17 21 793 81

Автомобили на бензин, газ или ток: кое е най-изгодно?

  • автомобили-
  • ток-
  • газ-
  • бензин
Автомобили на бензин, газ или ток: кое е най-изгодно? - 1

Изглежда, че отговорът е очевиден, но всъщност не толкова прост, колкото изглежда. Анализатори от Центъра за индустриални изследвания и консултации споделят резултатите от свое изследване, на тема кое гориво е по-изгодно за водача.

Сравнението включва автомобили, използващи три вида горива: бензин, газ и електричество. Според експертите, при среден годишен пробег на автомобил от 17 500 километра, на седмица водачите изминават средно около 335 километра. Ето какво се получава ако на тази база бъдат сравнени разходите за гориво.

Трябва да се има предвид, че инсталирането на газово оборудване ще струва допълнително около 1 000 лв. С консумацията на бензин в градска среда - средно около девет литра на 100 километра - получаваме седмични разходи от малко над 65 лв.

Що се отнася до газта, то известно е, че най-популярното гориво за коли с АГУ е пропан-бутан. Разходът е малко по-висок, но цената е наполовина по-ниска спрямо тази на бензина. Изчисленията показват, че потреблението на газ се увеличава с около 15-20% средно, спрямо бензина. Изчисленията сочат, че разходите за пропан-бутан са около 35 лв. седмично.

Има мнение, че шофирането на електрически автомобил е най-изгодно и тук анализаторът сравнява най-популярния модел в Европа Nissan Leaf със средностатистическа кола на бензин. Ако водачът планира да зарежда колата от "частен контакт", тогава трябва да вземете предвид тарифите на тока и съответно, разходите в определения регион.

Nissan Leaf се нуждае от 2.2 пълни зареждания седмично, за да преодолее същото разстояние, а консумацията на енергия на 100 километра е около 25 кВтч. За да се преодолеят 335 километра, е необходима 84 кВтч електроенергия или около 19 лв. при средната тарифа за електроенергия.

Експертът обаче посочва, че трябва обаче да се вземе предвид разликата в цената на различните видове автомобили: цената на електромобилите към момента е в пъти по-висока от тази на бензиновите, а монтирането на АГУ не е толкова голяма инвестиция. Така излиза, че към момента, все още е най-изгодно да се кара на пропан-бутан.

* В изследването не са включени дизелови автомобили.
* Цените са преобразувани в български лева според курса на деня.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 42 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 боцмана

    104 12 Отговор
    А за колко време заминава една батерия и колко струва новата?

    Коментиран от #4, #5, #31

  • 2 Дада

    32 6 Отговор
    Забравихте данъците върху енергоносителите. В холандия, това се ползва да се уеднакви цената на транспорта до 20000км годишно. За дизел, газ и бензин. Цената тока в къщи е също много висока заради данъци. Така че всеки да си прави сметката къде е и колко ще му струва.
  • 3 Най изгодно е да имаш пари

    76 7 Отговор
    И да караш V12
  • 4 Не за много

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "боцмана":

    Много
  • 5 смях

    35 65 Отговор

    До коментар #1 от "боцмана":

    А докато замине една батерия ти колко пъти си сменил масло, филтрите, ремъците, съединител и тнт "консумативи". И колко пъти си правил основен ремонт на двигателя? Батеряита на Тесла може да издържи 30 години или 500 000 км. над 70% капацитет, всичко зависи от това как се зарежда.

    Коментиран от #15, #18, #25, #59, #66, #77

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 123

    78 9 Отговор
    Ей сега специалистите ще ни обяснят колко е евтино да се кара на ток. Като единствения им елемент във формулата ще е цената на тока. Всички производители на електрички имат този параметър под формата на киловати за 100 км. Като ги кледам варират между 15 и 20 киловата, което означава по 20 ст. на киловат - 3-4 лева на 100 км спрямо аналогичен ДВГ автомобил - 15 лева за дизел, бензин или 7 лева на газ. И от тук започват уточненията. Ако тока стане използвано гориво - цената за зареждане ще скочи с поне 30 % от акциз. Или става 4-5 лева. После, тъй като тази горната сметка е, ако зареждаме в къщи на битовия електромер - 7-8 часа, ако се закачим на фирмено зарядно, особено от бързите, стойността на тока автоматично скача по 2.5, тоест от 20 ст. на 50 ст. Или плащаме на 100 км. 9-10 лева без акциза. Като го сложим с капитализация - отиваме на 10-11 лева. И какво стана, токът се явява нещо средно между течни горива и газ. В тази сметка изобщо не смятам разликата между цената на самия автомобил. Електричките са в най-добрия случай двойно по-скъпи. При среден клас ДВГ автомобил за 40 000 лева, това са едни 40 000 лева горница. Разликата между ДВГ и електро от 4 лева ще я избиваме 10 000 цикъла по 100 км или 1 000 000 км. Изобщо не смятам обезценката, която при електрическите автомобили след 5 години е над 80 %, докато при ДВГ е около 60 %.

    Коментиран от #13

  • 8 Запознат

    42 40 Отговор
    Истината е само в Бензина, всичко друго е за печки (газ, ток, нафта) !!!

    Коментиран от #39

  • 9 Геле

    62 14 Отговор
    Не знам кое е най изгодно, но на жена ми Тойота Ярис 1.0 с газ харчи 3.5 в софия и няма чупене

    Коментиран от #21, #24, #54

  • 10 aaa

    26 3 Отговор
    Целенасочено ограничена информация.
  • 11 верно бе

    65 9 Отговор
    Той тока расте по дърветата това,че сега ви залъгват с дребни стотинки не означава занапред да е така.Я си представете 1.5млн. коли във България на ток,от къде ще го намерите бе???Ааа ще си го купите от Турция,ама скъпо пре скъпо,тогава ще ви гледам сеира.

    Коментиран от #12

  • 12 От Нефтохим

    4 19 Отговор

    До коментар #11 от "верно бе":

    Като няма да е нужен бензин, ще има много ток!
  • 13 А ти смяташ

    12 27 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    А ти смяташ ли консумацията за производство на бензин или мислиш, че той вали като дъжд, направо бензин?

    Коментиран от #20, #62

  • 14 onq s konq

    70 1 Отговор
    При българските условия най-изгодно е на газ.

    Коментиран от #69

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Random

    32 3 Отговор

    До коментар #16 от "Ахахаха Ахахаха":

    То затова на една тесла дето беше минала 750хил км ѝ я бяха сменявали 3 пъти, щото държи 22 години...
  • 18 Антиелектрика

    36 6 Отговор

    До коментар #5 от "смях":

    Не 30, а 300 години може да издържи батерията на Тесла и не 500 000, а милиарди километри пробег има. Нищо, че е литиево-йонна батерията и има 500 цикъла, ти вярвай на този от Нисан, пък много важно, че им повдигнаха обвинения за измами в Япония. Нали ти беше този твърдеше, че основен ремонт струва над 7 бона, та мозък не ръси ако обичаш.

    Коментиран от #23, #26, #27, #48

  • 19 МП4

    36 29 Отговор
    Дизела е икономичен, но не и ремонтите в сервиза, заради качествената ни нафта. С електрическия автомобил се минава малко разстояние, да тръгна до морето и да не съм сигурен дали ще стигна до хотела или на табелката хаха. С газта също не е вариант да се моля на Бог , някои талибан да не се вреже в мен или снощният бензинджия да не ми сипе метан в бутилката, като допълнение да добавя, че много зависи от настройката на газовото, доста съм се нагледал на не добра работа на мотора с газ, общи взето сиганска работа....Варианта е БЕНЗИН, няма по-добра кола, каквато и да е от бензина. Автомобила е конструиран да е на бензин, лаптоп на 4 колела , 1000 за дюза и риск от взрив на газ не искам и да чувам, хубав и спокоен ден, нщ че дъждовен!
  • 20 321

    29 2 Отговор

    До коментар #13 от "А ти смяташ":

    Всичко смятам. Цената за производството и на бензин, и на газ, и на ток е включена в цената на крайния продукт. Факт е, че ако не беше акциза на бензина и дизела, производствената цена на литър, с включени всички разходи за суровината, преработка, заплати, печалби, данъци е около 1 лев за литър. Тогава сметката в полза на електричките съвсем няма да излезе.
  • 21 Геле,признай!

    9 18 Отговор

    До коментар #9 от "Геле":

    Жена ти добре,но ти имаш един скапан Опел Астра на 15 г.,който е дизелов! А синът ти,който е студент в Техническия университет категорично заяви че ще кара само електрически автомобил.
  • 22 Дизелче

    12 18 Отговор
    Аз на месец давам 80 100 лв за дизел намира се евтино и колата ми малко гори и съм доволен, трева ти е гадно да плащаш скъпо затова реват по дизела алчни са това е истината

    Коментиран от #41, #67

  • 23 Ти ли беше този с мозъка

    2 12 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Ти ли беше този с мозъка, който не знаеше кои коли са EEV?
  • 24 filo

    8 8 Отговор

    До коментар #9 от "Геле":

    Верно ли? Това е уникална Тойота бре.
  • 25 боцмана

    18 2 Отговор

    До коментар #5 от "смях":

    Може , всичко може , може и на десетото зареждане и да се скапе , нищо ,че обещават около 500 цикъла , не си мисли че електричката няма харчове за консумативи далеч по скъпи от всичко което си изброил.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Както виждаш

    4 9 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Циклите на батериите не са 500, а 3000 цикъла. В статията която е качена от горе.
  • 28 Диверсант

    30 1 Отговор
    Най изгодният автомобил е служебния!
  • 29 агент08

    13 2 Отговор
    Ако електриката е алтернатива, немаше да се водят войни за петрола!
  • 30 Директора

    22 5 Отговор
    Пичове няма бензинов ярис 1.0 които да харчи 3.5л то дизеловия ярис харчи 5-6 градско тоа къде го разправя това е пълен глупак . То електрическата тойота приус харчи 4.5 бензин

    Коментиран от #33, #38

  • 31 type-R

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "боцмана":

    А за колко време се счупва колата? Този фактор - надеждността, много леко го подминавате!
  • 32 Директора

    21 2 Отговор
    За мен далаверата е на гас взимаш кола с двигател 1.2-1.4 харчи 8л/100км. Слагаш гас един хубав газов инжекцион ти е 800 лв които го избиваш с първите 10000 км. И си купуваш кола за 3бона и цената няма накъде повече да падне толкова а не да дадеш 30 бона за електричка на която цената се срива . И къде ти е разликата между гас 8лв/100км и ток 5лв/100км = 3лв /100км (300лв за 10000км) в повечете случаи хората минават 10000км за година а парите които ще загубиш от срива в цената на електричката къде ги смяташ ? И с електричката не можеш да тръгнеш на път защото минава 100-200км зарежда се за 4-5 часа къде ще я заредиш по селата ли ?

    Коментиран от #50

  • 33 гост

    10 5 Отговор

    До коментар #30 от "Директора":

    Има колега. Лчно го потвърждавам. 1000кубика три цилиндъра харчи 3,2-3.5 бензин градско. Това е модела след 2005. Във фирмата имаме 10 броя Тойота Айго с тоя мотор. Слагат го и на Ярис. Приуса е с 1.5 четири цилиндъра за това харчи повече

    Коментиран от #37

  • 34 Иванов

    15 1 Отговор
    С Опел Астра -97 год. 1600кубика-на метан ,100км. ми струват 6 лева, като се има предвид ,че я настъпвам яко. С Нисан - Терано 2400 кубика --100км. ми струват 10 лв. Предполагам ,че ако карам по нормално ще ми струва и по - евтино. Това е от личен опит.
  • 35 Да караш на ток хич не е ефтино

    20 1 Отговор
    Наи малкото ако земеш нова тесла тя струва 100 000евро нова ...само като сложиш 10% каско годишно и става 10 000 евро на мутрите подарък 😂😂😂😂бях гледал батерия на тесла в ebay и струваше 20 000 евро 2 употреба и тежеше 500кг....сметнете вие доставката на тази тежест до вашата тесла смяната й настроиките и така насетне......
  • 36 Най ефтино е

    10 1 Отговор
    Голям мотор на гас пропан не метан щот метана стана скъп и бутилките са излишна тежест и вече нема смисъл
  • 37 filo

    7 2 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    А извънградско тогава колко харчи? Може би 2 /100.

    Коментиран от #42

  • 38 Ела в днешни дни пич

    3 8 Отговор

    До коментар #30 от "Директора":

    Пич ти в коя година живееш? Изобщо карал ли си нови коли. И тойотите толкова харчат и много други. Новата Фиат панда е с 2 цилиндров мотор и харчи под 3 бензин градско натоварена

    Коментиран от #44, #45

  • 39 Иво

    0 5 Отговор

    До коментар #8 от "Запознат":

    Като си толква "запознат" защо не караш камион или автобус на бензин.
  • 40 werty

    12 0 Отговор
    за бг в момента е ясно - най - изгодно ГАЗ (АГУ).
    респективно най масовите коли 10 -25 годишни са лесно приспособими.
    електричните са екзотика и бавно ще навлязат при нас едно заради ниския стандарт, отделно, че дотацията ни е много малка спрямо по - цивилизованите държави.
    зареждането на "станция" излиза доста солено спрямо домашното разеждане и като пари става еквивалетно на течно гориво.
    сега идва въпросчето колко хора дали 80 000 + лв. за кола ще дърпат кабелите в гаража или пред къщата да заредят и постоянно ще смятат колко км имат още и дали могат могат да идат до другия край на града или не стига километража.
    е естествено на този фон има безплатни станции ама къде са и кога могат да се ползват е отделен въпрос
  • 41 МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ИЗ БЪЛГАРСКО

    3 6 Отговор

    До коментар #22 от "Дизелче":

    Ти с тези пари дето си написал надали минаваш повече от 400 километра месечно ! На ден значи караш по 13 километра ! Тоя дизел в задръстванията няма как да ти гори 5-6 литра нали се сещаш ! Палиш ,тръгваш ,докато ти загрее колата и си изминал 6.5 километра в дната посока в задръстванията и ето ти го 10 разхода ! Така ,че дрънкаш глупости

    Коментиран от #46

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 filo

    10 1 Отговор

    До коментар #42 от "ДИДО":

    Установих след проверка, че въпросната Фабия харчи градско около 5.5 л., А на дълго 4 л. на 100 км.
  • 44 filo

    7 1 Отговор

    До коментар #38 от "Ела в днешни дни пич":

    Пич, това не вярно, провери. По книжка разхода на бензин градски цикъл на пандата е около 4.5 л. по заводски данни, а както всички знаят, че заводските данни са занижени.
  • 45 filo

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Ела в днешни дни пич":

    Още по- малко натоварена.
  • 46 filo

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ ИЗ БЪЛГАРСКО":

    А някои твърдят за градски разход от 3 на 100 за бензинова кола.

    Коментиран от #47, #60

  • 47 Може

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "filo":

    Ако кара по надолнище 6 километра и по равно 2 километра, ще ги докара. Като на долу, включи на предавка с моторна спирачка, харчи 0 и от там по равното 7 на 100, среден 2 на 100. Много е икономична. Ама не казва, че разхода е такъв само в едната посока.
  • 48 Къде се скри

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Нали ти не знаеше EEV, колите кои са и мислеше че са електрически?
  • 49 Коментар📝

    8 2 Отговор
    Преди месец минахме 285км. Аз с АГУ 1.8 И ЕДИН КОЛЕГА С ОПЕЛ АМПЕРА. ЕГАТИ ХИБРИДА БУ8ШЕ СТУДЕНО И СЛЕД 65км.МУ СВЪРШИ ТОКА А БАТЕРИЯТА БЕШЕ НАПЪЛНО ЗАРЕДЕНА ПРЕДИ ТРЪГВАНЕ.ПОСЛЕ КАРА С 1.5 БЕНЗИНОВИЯ АГРЕГАТ.ПОЗНАЙТЕ КОЙ ДАДЕ ПОВЕЧЕ ПАРИ ЗА ПЪТ.
  • 50 type-R

    7 1 Отговор

    До коментар #32 от "Директора":

    Електричка е хубаво, но трябва да живееш в ИСТИНСКА държава, без Хранителна и Ценова Мафия, да имаш истински пътища, истински гараж, и истинска мрежа за зареждане. Е, в такъв случай, ако толкова ти харесва, няма да ти пука и на бензин да караш защото ще е по 1 лев!
  • 51 Петър

    4 3 Отговор
    Личният автомобил е винаги на загуба. Бъдещето е ползването му само при необходимост под наем.

    Коментиран от #52

  • 52 type-R

    6 0 Отговор

    До коментар #51 от "Петър":

    Наем? Колко струва наем на кола? А колко струва удоволствието от шофирането? И колко струва да не сядаш върху чужда сперма и прудни?
  • 53 Мая Дизелгейт

    5 2 Отговор
    В изследването не са включени дизелови автомобили, за да не прецакат изборите
  • 54 Брех

    13 1 Отговор

    До коментар #9 от "Геле":

    Значи на извънградско ще харчи 2.5 а? Ами тя още малко и ще почне да връща газ от двигателя към бутилката и като се напълни ще продавате газ на бензиностанциите
  • 55 Тираджия

    9 4 Отговор
    А Здрасти. Сега ще ви обясним Как стоят нещата от живота. Най евтино е кога спрем ТДИто до тира и си напълним резервоара от камиона. Пък кой на каквото иска да кара. На мен засега на нафта най ми изнася.
  • 56 Моята кола

    5 0 Отговор
    Моята кола, не харчи нищо! Като я изгася!
  • 57 Hilux

    4 3 Отговор
    Най добре е на дизел както каза колегата и да си камионжия
  • 58 Diesel forever

    6 5 Отговор
    Само дизел, да пуши и смърди
  • 59 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "смях":

    Колко да си глyпав
  • 60 type-R

    6 1 Отговор

    До коментар #46 от "filo":

    Разходът на гориво е далеч по маловажен от разхода за ремонт. Имам две бензинки, едната гори 10 градско, другата 16. Но и двете ги обичам!
  • 61 Toko

    12 4 Отговор
    Пак никой не е познал правилният отговор!!! Сега Бай Токо ще ви обЯсни кое е най изгодно .
    Най изгодно е да се возиш на служебен автомобил със шофьор !!! Ако не вервате питайте Десислава Радева . Известна като деса с мерцедеса. Тогава няма глоби няма за влизане в насрещното платно ,няма пари за горива , няма гражданска , няма и бонус малос ..... Е? Шо ки кажете не е ли така ?

    Коментиран от #76

  • 62 Язе

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "А ти смяташ":

    Като си зареждаш колата с бензин,как това ти натоварва сметката за ток?Рафинерията нали не мислиш,че се е вързала към твоя електромер?

    Коментиран от #68

  • 63 заз на газ

    10 1 Отговор
    Нов мотор Хонда 125 кубика (с един цилиндър) гори на градско 2,5/100 бензин!!А тука някакви изтрещялници говорят за разход на лека кола,при това на газ,около 3 /100?!
  • 64 пенчо

    6 1 Отговор
    Преди време карах едно Пежо 1,6 бензин с газово.На градско ми гореше 12 на сто бензин или 16 на 100 газ на малки разтояния.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Христо

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "смях":

    А ти с този електрокар когато тръгнеш на почивка си вземи консерви за три дни, и агрегат за си зареждаш батерията, защото когато попаднеш в задрътсване и с включен климатик не се снае кога ще стигнеш!!!

    Коментиран от #72

  • 67 От къде земаш ефтин дизел

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Дизелче":

    Че и аз искам щот мисла да земам дизел ама първо проучвам от де да земам ефтин дизел
  • 68 И не вдявате

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "Язе":

    Консумацията на електричество Нефтохим е колкото консумацията на хиляди ел. коли на ден да вървят. Без да се прави на бензин. Като първо замърсява производството на тока, после замърсява производството на бензин и после замърсяват колите! Ако е само с ел. коли, произведения ток зарежда директно колите, като изключва останалите замърсители.
  • 69 Николай

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    При българските условия най изгодно е да имаш служебна кола от фирмата. 0 разходи за гориво, данъци и консумативи.
  • 70 младите не знаят

    5 1 Отговор
    Тука някакви 4-5 младежа, а може и да е един с много никове са очудени как може да има по-икономични коли от старите им бмв-та дето харчат 20 бензин и 20 масло
  • 71 Мерси

    4 2 Отговор
    Най-безопасно ми е на дизел. Газта и бензина гърмят и се запалват.
  • 72 Ха ха ха ха ха ха ха

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "Христо":

    В задръстване електрическите коли не харчат...
  • 73 мани мани

    4 0 Отговор
    количка малка на ток, китайска, 2500$ + 800$ за докарване + данък ддс и мито = на безплатно шофиране понеже тока ще го плаща мама и тати :) а има и безплатни зарядни станции все още... няма данък... само едно първо регване и гадната задължителна застраховка, а само си представете, ако нямаше задължителна, то какъв кеф щеше да е да си караш напълно безплатно едни 130км. из града :) разбира се, че няма да ви дам линк на тия коли :) имате пари и ще си купите, та нали виждам из софията вече има няколко такива дето именно съм си ги харесал из сайтовете китайски :) като нямам пари за такава, то няма и да ви кажа къде ги продават :P 'щото ме е яд, дам! :) 'щото почвам и да завиждам :) инак плямпате все за тесла и евро електричките и се прехласвате по тях, но тях абсолютно никога няма да ги имате дори и 2 цедка! а животът ви си отминава, та ако имахте малко по реалистична представя, то щяхте да си вземете малко ел. китайче и да си осъществите ел. мечтата :)
  • 74 мани мани

    2 1 Отговор
    инак карам хибрид - бензин, газ, вода, но не мога да кажа, че е голямата тънкана, понеже няма как да не зареждам две горива... ако можеше да елиминирам бензина, и да е само на газ, то това щеше да е най-хубавата кола, най-икономичната, ама на :) да се занимаваш с хибрид е отврат! батерии + бензин = отврат... скъпа отврат! т'ва е японско извращение и трябва да бягате от него! хибрид не!

    Коментиран от #78

  • 75 мани мани

    2 0 Отговор
    най-умните в момента карат електрички! ползват безплатен ток, а ако си младеж, на който мама и тати са му купили ел. кола, то няма да плаща нищо тоя младеж :) не че ако кара кола на горива ще плаща нещо :) пак мама и тати му дават парите :) но сега има облаги за ел. колите, а като станат масови абсолютно няма да е готино :) търсете китайските коли! бедни сте за другите и никога няма да ги имате! търсете и ел. мотоциклети супер байкове! евтини са! може да си ги позволи човек, а не само да мечтае! животът не се живее мечтаейки! тря' се научите да докосвате реалността!
  • 76 Николай

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Toko":

    Като и прочетеш биографията ще видиш през колко партийни легла е минала за да стане съпруга на президент.
  • 77 Смяаах

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "смях":

    30г.....Муаахахахаааа
  • 78 Коmapak

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "мани мани":

    Карам хибрид бензин ток. Не съм си правил сметка колко харчи ама е много. Истината е че ако ти тежи крака и повечко я шпориш няма как да се движиш евтино. Въпрос на стил на шофиране е според мен. Имахме едно недоразумение шевролет авео с 1.1 двигател. Да ви споделя само абсолютно никога не е падал под 11 на сто!
  • 79 Аз да ви кажа

    0 1 Отговор
    Пичове карам селика 192 големия мотор, не ги знам кви бангийй имате но, аз градско съм под 10 на 100 при нормално каране ако превъртя качва да, но си заслужава да видиш как тия с тди та и чиповете припадат хаха
  • 80 Пешо

    0 0 Отговор
    Най-евтино е с тротинетка-0.50лв на сто,па и да и свърши батерията винаги може да си помогнеш с крак!!!
  • 81 Пешо

    0 0 Отговор
    Най-евтино е с тротинетка-0.50лв на сто,па и да и свърши батерията винаги може да си помогнеш с крак!!!