Last news in Fakti

25 Ноември, 2019 18:03 32 829 109

Първи снимки на обновената Niva

  • автоваз-
  • lada-
  • 4x4-
  • niva
Първи снимки на обновената Niva - 1

Модернизираната Lada 4x4 (бившата Niva) попадна в обектива на журналисти от "Российская газета" дни преди старта на серийното производство в края на месеца. Както се очакваше, външните изменения са незначителни, а истинските изненади са в салона на всъдехода.

Първи снимки на обновената Niva

Отвън Lada 4x4 FL (от "facelift") общо взето се познава само по новата предна броня с вградени фарове против мъгла. Вътре обаче има коренно различно арматурно табло, кори на вратите, централна конзола и волан.

Първи снимки на обновената Niva

Приборният панел прилича доста на този в Granta, а седалките имат различна форма. Отзад са се появили подглавници, а таванът е облицован с кора. 4x4 FL разполага и с навигационна система "ЭРА-ГЛОНАСС".

Първи снимки на обновената Niva

Климатикът вече се управлява с "шайби" вместо с познатите плъзгачи. Лостовете на скоростната и раздатъчната кутия обаче са останали без изменения. Еърбег във волана все още няма - Niva ще продължи да се предлага само с въздушна възглавница в седалката на водача.

Първи снимки на обновената Niva

Моделът ще се оборудва с добре познатия 1.7-литров бензинов двигател с мощност 83 к.с. и максимален въртящ момент 129 Нм. По план продажбите на Lada 4x4 FL трябва да започнат в началото на следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 53 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    106 75 Отговор
    Индийските коли са много по-напред с технологиите от руските.Къде бяха руснаците в автомобилостроенето къде стигнаха 2019 година кола с ръчни скорости.Единствено напредват с оръжията.

    Коментиран от #5, #6, #12, #20, #30, #35, #40, #49, #98

  • 2 Гошо

    86 61 Отговор
    Повръща ми се. Престанете!
  • 3 Даку

    137 33 Отговор
    Ако бяхме 91година дизайна щеше да е актуален ...

    Коментиран от #106

  • 4 Тарабойша Хитранов

    75 18 Отговор
    Тая статия е написана нарочно да дразни и провокира русофилите и да инициира коментарии.Факти бг нищо не ги еб.....
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 те пък тия с автоматите

    28 27 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    освен да ударят някой отзад за друго нестават.
  • 7 Браво

    107 36 Отговор
    Тръгвам с Нивата в балкана , по полетата , а ти Кирчо си избери която и да е китайска кола / джип и ако ме последваш до край печелиш безплатна екскурзия до Китай ...

    Коментиран от #13, #15

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Алфа Вълкът

    37 19 Отговор
    Не мога да преценя дали има бейби фейс или баби фейс?
  • 10 Ввв

    74 21 Отговор
    Щеше да е смешно,ако не беше трагично!!!
  • 11 Диамантената ръка

    95 13 Отговор
    Въздушна възглавница в седалката? Това е катапулт...
  • 12 Алфа Вълкът

    17 14 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Стоят си на едно място, напиши в Гугъл "лада 2009 меме"
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Миризлив пор

    54 7 Отговор

    До коментар #13 от "Borislav Popov":

    То хубаво но погледна ли кой ги купува? Основната реализация е на вътрешния пазар а там изискванията от 50 години насам не са се променили много. В общи линии е необходим евтин, ремонтно пригоден автомобил който да се обслужва от не до там обучени майстори, да не са нужни специализирани инструменти и да се кара на места където асфалт почти няма. Няма лошо да се пуска модел всяка година коренно различен от предходния НО кога има проблем с доставката на части и е необходим специализиран сервиз най-близкия който е на 150 километра няма кой да я купува.

    Коментиран от #19

  • 15 Алфа Вълкът

    7 10 Отговор

    До коментар #7 от "Браво":

    https://youtu.be/VKzN1e-_D8U

    Я виж какви коли взеха да правят жълтурите.
  • 16 Иван

    26 4 Отговор
    Двигателят си е от СОЦ време.....1,7, 83 к.с....

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Коmapak

    20 32 Отговор
    На мен тази лада нива ми прилича на онова мерцедеско недоразумение Gklasse. И ония не са помръднали 30г.

    Коментиран от #36

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 ХАХАХАХАХАХ

    30 8 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    АХхахахахах аве то последното Порше излезна с ръчни скорости, ти ми говориш, че са критерии за качество, само защото са сложите автоматик, който пуска молба към нотариус ,че да може в 7 дневен срок да смени скоростите.Айде бегай, са верно тука е неква умрела нива(каквато карам) ама да кажеш,че автомата е критерии за иновация, нидей!
  • 21 мразя руските говеда

    19 31 Отговор
    Това недоразумение минва за "нов" автомобил..ха ха
  • 22 Кимоното

    30 31 Отговор
    Потресаваща кола. Руснаците не стават за нищо

    Коментиран от #83

  • 23 Сергей

    9 20 Отговор
    Аз се качвам само на бензинка с карбуратор и смукач. Коли, които американците могат с неутронна бомба да деактивират електрониката, не ми ги хвали. Дреме ми че харчи 25/100 и е Евро -6
  • 24 Ал Каш

    29 5 Отговор
    Дупката за радиокасетофон си е направо трепач. Може да се пригоди за безхаберно зарядно....
  • 25 Миризлив пор

    21 12 Отговор

    До коментар #19 от "Borislav Popov":

    Индийците са вече над милиард, така че вътрешния им пазар е няколко пъти над руския. Така, че спокойно може да се продава махиндра-та в градската част където има асфалт. При Ниви-те вече съм написал изискванията това се търси за селските райони и тундрата, това се продава. Ако се правеше по джипка годишно не виждам как щеше да се насмогва с асортимента части, точно това държи пазара на тези коли стабилен. Така като гледам махиндра-та ако я пуснеш там където я карат нива-та няма да изкара много да знаеш. Между другото до послрдно Роувър държаха модела дефендер и той се търсеше и продаваше.

    Коментиран от #26

  • 26 ХХХ

    22 12 Отговор

    До коментар #25 от "Миризлив пор":

    То хубаво се търси,но тук става въпрос за друго.Колата е направена изключително евтино и не защото "трябва да е така",а защото русанците нямат въмозжност за друго и това си им е техния стандарт.Новите автомобили в Русия излгеждат като западните през 90-те години.А за изработката няма какво да говорим дори.То и в САЩ се търсят пикапи защото по извънградските райони им вършат работа,ама все пак возилата са най-висок клас и освен това са луксозни ! Едните са богати и с висок стандарт,другите бедни с нисък стандарт и като произведат някоя щайга и ти викат "еми то на нас такова ни трябва"..Да нали..
  • 27 Мъка мъка........

    36 3 Отговор
    Нищо ново под слънцето вече 40 години.
  • 28 Божинката

    47 4 Отговор
    Новата Нива е като старата, само че нова!
  • 29 Оня

    24 19 Отговор
    И що да променяш нещо доказано освен ако не почнеш като Мерцедес с G класата от джип направиха пенделски кашон?! Там където може да отиде тоя таралясник даже Нисан и Тойота не могат за съжаление. Едно време имаше джипове сега са SUV за педали!

    Коментиран от #32

  • 30 пилот на Ферари

    28 21 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    От където мине тая Лада - нито индийски нито германски паркетници ще минат !
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 колхозник

    26 22 Отговор

    До коментар #29 от "Оня":

    Пълни глупости.Тая нива е жалък руски дерак и символ за мизерните руснаци,за да им се напомня колко бедни и изостанали са.Да сравняваш Г-класата с тая недодялана бангия е пълна глупост.
  • 33 Другия с коня

    22 16 Отговор
    Касабов.....глупако....колкото и да ги Представяш руските кафези,в България нямат шанс пред европейски,корейски,японски,щатски.....КОЛИ..Що се хабиш незнам......
  • 34 Боже господи

    12 3 Отговор
    Мъка !
  • 35 Random

    9 11 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Индийците взимат чужди технологии, нищо свое нямат, Татата Нано помниш ли я? Пълен провал, по-мизерна кола няма, нищо че е на цената на мотор, индийците не я купуваха и я спряха. А това за автомата и ръчката е пълна глупост. Ръчката е по-надеждна, по-бърза(за коли до 50хил. лв говоря), харчи по-малко(пак същите пари, вече над има разни по-добри автомати) и понеже карам в София през центъра почти всеки ден, мога да ти кажа че никога не съм искал автомат и е пълна изгъзица за тия дето не им се кара а искат да се возят.

    Коментиран от #48

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Йозеф

    19 19 Отговор
    Не знам защо продължават да опитват...Нивата е пълен провал, първо, прекалено ниска е за да мине от там, където ще мине G или 4Runner, второ, трошлив курник е, трето - не е на шаси, четвърто - нема въртящ момент...

    Коментиран от #38

  • 38 Random

    10 12 Отговор

    До коментар #37 от "Йозеф":

    Ходи им го кажи, или си купи нова Г-класа за тия пари.
  • 39 Мартин

    20 5 Отговор
    Уникална иновация! Салона е от Рено клио 2-ка от 2001 година, скоростомера е от Пежо 206
  • 40 Random

    5 6 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    И другото - Гранта, Веста и Хрей имат автомат ако не можеш да караш.
  • 41 ЮМЗ

    19 13 Отговор
    Руски кютук!Само съсипват железото.
  • 42 Радо

    23 6 Отговор
    Совершенство не требует изменении!!!!!!!!!!

    Коментиран от #44

  • 43 Като бях казал че пикапът на Илон

    9 6 Отговор
    Е грозен. Предпочитам пирамидата пред това.
  • 44 Това че го казват

    15 9 Отговор

    До коментар #42 от "Радо":

    Не означава наистина съвършенство руските коли не стават за нищо а и са грозни. Все по хубав ми се вижда пикапът Тесла.
  • 45 onq s konq

    13 14 Отговор
    Ах ако имаше "Желязна завеса" как щяхте да се редите на 10-15 годишна ОПАШКА за тия Ниви,ама вече...се Поевропейчихте!Между другата Русия НИКОГА НЕ Е СПИРАЛА да напира ПАК да ни "Освобождава":)

    Коментиран от #86

  • 46 Арматурист

    45 16 Отговор
    Чета драска и ите на повечето "разбирачи", как "нивата" не ставала. Била технически изостанала, руснаците "не можели" , и т. н.
    Никой от всичките вас не е шофирал при минус 20, 30, и 40 градуса. Никой от вас не е пътувал по пътища без каквато и да е настилка, когато най-близкото населено място е на повече от 1000 км. Кой от вас знае как се сменя спукана гума на минус 40 градуса? Какво се прави първо, второ, трето?
    Когато се научите, което няма да се случи, ще разберете защо, кое и как. Но европейски или друг автомобил извън нормален път в Европейската част на Русия, е все едно да си бос на минус 40 градуса - смърт.
    Не знаете даже как се пикае на минус 30, кудкудяката каква "кошница" била "нивата"...
    Кошници са ви главите...
    Много ми се иска да ви видя в Якутия с европейска или японка...
    Как умират бавничко на някоя ливада зимата...
    Напълно завършени глупаци сте тези които си мислите, че руснаците не могат да правят коли. Той Наполеон и Хитлер също са мислели, че руснаците са лесна плячка, но знаете как завършиха - казаци в Париж, и солдати в Москва...
    А вие сте лаещи глупаци. По живейте само три месеца на минус 30, и ще с разберете кое как е.
    Малки сте на години и малки на опит

    Коментиран от #51, #62, #71, #81

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Все нещо знае

    27 3 Отговор

    До коментар #35 от "Random":

    Имам 2 коли, едната автомат, а другата е ръчка 4х4. Пичове, с ръчни винаги може да цъкаш напред назад за да извадиш колата, докато с автомат си викаш някой да те извади. Автомата е добре само и единствено за град и не е критерий за нищо. Ще си взема нива, да я джитка из нивята с автомат, що за глупост?
  • 49 Кирето

    14 4 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Къде ли са стигнали руснаците с технологите, В гората и полето където Лада Нива няма конкуренция, технологията е достатъчна за да бъде Лада-Нива на високо място. Ако" Киро" си стои в града не му трябва този автомобил. Ако не се продаваше няма да се произвежда
    Който го е страх от мечки да не ходи в гората"
  • 50 ФауВе

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    Ама на новата Тесла пикап таблото е направо като изваяно от скулптор, нали?

    Коментиран от #102

  • 51 Миризлив пор

    18 1 Отговор

    До коментар #46 от "Арматурист":

    Добре де, гума как се сменяла ти съвсем смъкна мизата. Ами како ти се налага да смениш крушка на фар като за целта се сваля бронята? или както е при Ауди - за каквото и да е по двигателя се разглобява половината предница? Или пък трябва ти колата и за части чакаш поне 2 месеца пък ако са объркани още толкова? или светне оранжевата лампа и "трябва ми диагностика" е, хубаво ама най-близкия диагностик е на 200 километра и иска да му закараш колата на място. Иначе не си прав, по цитираните от теб райони си карат доста японци с десен волан като най-големия им проблем е точно поддръжката.
  • 52 Непознат

    5 6 Отговор
    С М Е Ш Н И Ц И
  • 53 Путин Властелин

    12 7 Отговор
    Очин харошая джипка. Очин високъй технологами.
  • 54 Дилъра на Илон Мъск

    6 1 Отговор
    Ако я направят като пирамида и вкарат оборудване като на евтина корейска кола от 2005г. Ще ги призная за велики Товарищите.

    Коментиран от #56

  • 55 Наркомана Мъск

    9 8 Отговор
    Кажете ми моля ви коя година сме и защо тази тоалетна е с такъв интериор. Голф 3ката е супер лукс изпълнение пред това.
  • 56 Наркомана Мъск

    7 2 Отговор

    До коментар #54 от "Дилъра на Илон Мъск":

    Да и набия един Тесла мотор и ще си кине ламарините тая консерва
  • 57 Руснаци излагате се

    12 1 Отговор
    Направете една хубава кола да спрът да ви се подиграват. Совършенство не требя изменяйется ама вьи нет открили Совършенство.
  • 58 стоян георгиев

    11 4 Отговор
    кво са и обновили че не става ясно?сменили таблото!!!!смехоранчовци!кола от 1960 година ,я обявяват за нов модел!

    Коментиран от #63

  • 59 Радо

    10 6 Отговор
    За тез пари - толкова! И аз искам нова Г класа за 20 бона, ама йок. Всеки друг джип с някакво 4х4 е поне два пъти по-скъп от Нивата - факт неоспорим.
  • 60 Ще падна от смях

    16 7 Отговор
    Ето тия клоуни ще правят самолет 5-то поколение, който е много по-добър от Ф35.

    Коментиран от #61

  • 61 Момчил

    5 6 Отговор

    До коментар #60 от "Ще падна от смях":

    Разбира ти тиквата от духова музика на тебе
  • 62 Момчил

    9 10 Отговор

    До коментар #46 от "Арматурист":

    Прав си , Нивата е за свръх тежки условия неслучайно е печелила Дакар няколко пъти и то когато беше доста по тежко състезание и най важното и качество е че в повечето случай на повреда ще се закараш с тел,връв и клечка

    Коментиран от #68

  • 63 Random

    8 6 Отговор

    До коментар #58 от "стоян георгиев":

    А ленд ровер с дифендъра(1948-2016)и тойота с ленд крузер 70(1984 до сега) ?

    Коментиран от #76

  • 64 5454

    10 9 Отговор
    Руска консерва която става само за бедния и изостанал стандарт на руските леваци.За свръхтежки условия таратанци.Тоя кенеф може да закъса навсякъде,а на всичкото отгоре прилича на каруца от 80-те.

    Коментиран от #65, #92

  • 65 Random

    4 2 Отговор

    До коментар #64 от "5454":

    хахаахахххахахаххаха
  • 66 Васил

    10 0 Отговор
    Новата нива като старата
  • 67 ЕхАаАа

    6 1 Отговор
    На съвършенството не му трябва еволюция !!!
    Ще падна !!!
  • 68 Anadolu Manafesi

    13 3 Отговор

    До коментар #62 от "Момчил":

    Кога е печелила Дакар бе , в сънищата ти ли ?😂😂😂😂

    Коментиран от #73

  • 69 Дядо ви

    10 1 Отговор
    Ехеее карах същата през '92-ра ... или беше '82-ра забравих вече, то разлика няма.
  • 70 Tom Soier

    5 2 Отговор
    Совершенство не будет изменение!!! ХАХАХА
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 мани мани

    6 5 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=ttyeiG3wuRw ... бронто 4х4 и от клипчетата се вижда, че изглежда добре... не се знае колко е здрава, но явно е пооправена ... лошото им бе само, че раздатката е захваната с два мижави болта... проблемни са старите, но тази новата не вярвам да е толкоз зле :) обаче ние нямаме пари за такава джипка! ако имате, то от хасковският им дистрибутор на лада, ще ви докарат такава :) сигурно и в софия имат представителство все още... колко от вас бедняците имат пари за тая кола? въх, ни една ръка не виждам :) ще предпочетете втора цедка немски боклук пред нова руска или румънска, или китайска, то е ясно и на тъпирите, че сте тъпири!
  • 73 Момчил

    5 3 Отговор

    До коментар #68 от "Anadolu Manafesi":

    Добре , добре има 2,3,4 място в различни години , бях останал в впечатлението че е печелила но не е . Мерси
  • 74 ГОРАЗД

    7 1 Отговор
    Пременила се Мария,погледнала се-пак в тия!
  • 75 Вело

    7 0 Отговор
    Хаха, жестока изненада в салона! Същият като на моята Нива от 1991-ва година!
  • 76 стоян георгиев

    9 4 Отговор

    До коментар #63 от "Random":

    другар,карал съм ленд ровър 1988 година и такъв 2010 и ти казвам че нямат нищо общо,а при нивата е обратното карал съм лада 1985 и 2010 .нямат никаква разлика,освен едно серво на волана,само дето тая новата е по-трошлива от старата,а и да ти кажа ленд ровъра от 1988 е в пъти по-високо технологичен от ладата 2010.за здравина и комфорт няма и да споменавам.та съвременната нива е кола тип жигула от 1960 година с малки изменения по отношение на въпросното серво и сега гледам че са сложили някакъв руски dps.

    Коментиран от #87

  • 77 Стратиев

    4 1 Отговор
    Новите фарове дали ще са съвместими с на УАЗ-ка, да си сложа едни такива на моята, ако имат дневни светлини?

    Коментиран от #100

  • 78 БАЦЕТО

    4 0 Отговор
    УЖАС
  • 79 русофил

    7 4 Отговор
    По-лошо от лада нива е само новата нива. И двойната разбира се.
  • 80 хм да

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Borislav Popov":

    Точно Махиндра беше един от претендентите за най-лоша кола с взето всичко предвид, филм на Топ гиър. И беше избора на Джеймс Мей :))) остави другото.
    Сериозно - можете да го потърсите в интернет.
  • 81 Borislav Popov

    3 5 Отговор

    До коментар #46 от "Арматурист":

    Че то в Якутия и в Магаданска област, само японки се карат бе, умньоооо,я ми покажи тук някъде една Нива поне, бе отворкооо - https://www.youtube.com/watch?v=_-DQgsApFiE&t=7s
  • 82 Абе

    2 0 Отговор
    Факти , какви работи пишете. Заради вас оповръщах целия хол. Жената ще ми мрънка
  • 83 Maris

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Кимоното":

    А новият пикап на Тесла как ти се вижда , превъзходен ли ?!
  • 84 Хаха

    4 0 Отговор
    Едвам познах,че е Нива...
  • 85 Aaa

    4 3 Отговор
    Махнете я тази статия, че ще я види Илън Мъск и ще се съсипе! Лада направо убиха сайбъртрък! Няма майтап!

    Коментиран от #101

  • 86 АСАЛ

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "onq s konq":

    Ти пак желязна завеса ли искаш?
  • 87 Random

    4 5 Отговор

    До коментар #76 от "стоян георгиев":

    Хахахаха, и с какво е по-високо технологичен дифендъра? Окачване на ресори? Рама от 48-ма година? Интересно

    Коментиран от #99, #103

  • 88 Панчо

    2 1 Отговор
    Голяма дърворезба.
  • 89 Шофьор

    2 0 Отговор
    Теслата е играла здраво .... поне моторетката да беше 100+ катъра :)
  • 90 Кико

    3 2 Отговор
    А какво ви пречи климата, лошите пътища и т. н. Защо не направите едно ножче за бръснене поне! Нещастници, колко сте щастливи че не го знаете!!!
  • 91 Иер

    2 2 Отговор
    Правено с теслата.
  • 92 Отец Прецакий

    2 2 Отговор

    До коментар #64 от "5454":

    Кенеф е ,кочина е,но не закъсва...,никъде..
  • 93 ВЛАДИМИР ЙОТОВ

    1 0 Отговор
    НИЕ ОТ ЗАЗ 486,ТРАБАНТ,ЖИГУЛИ,ПОЛСКИ ФИЯТ, МОСКВИЧ, МИНАХМЕ НА ПЕЖО, АЗ ЛИЧНО НА УНО И ПУНТО, НЕ СА ЛОШИ, НО КАТО ЧЕ ЛИ ВСЕКИ ЗНАЕ ЧЕ ИМА И МИНУСИ 😁, И ТОВА КОЕТО МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИТЕ 😁!
  • 94 СЪЩИЯ

    0 1 Отговор
    КАК СЪМ ВЪРГАЛЯЛ В БАБА ВОЛГА, И ЩО ЦИЦИН СЪМ ИМАЛ😁
  • 95 ВЛАДИМИР ЙОТОВ

    0 0 Отговор
    ДОБРЕ Е ДА СЕ ОГЛЕЖДАТЕ ПРЕДИ ДА СМЕНИТЕ ПОСОКОТА НА ДВИЖЕНИЕ ДОРИ И НА ЕДИН КРАК ДА СТЕ! - ИМА БЕЗШУМНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА!
  • 96 Генерал Иванушка Водков

    1 1 Отговор
    Тия дето я праят тая нива не са от мойте пияници!

    Пияниците от толияти я правят!
  • 97 СЪЩИЯ

    0 0 Отговор
    И АКО НЕЗНАЕТЕ, ЩЕ СЕ НАУЧИТЕ, БАВНО, СЛАВНО И НА ВСЕКИ МУ ПОДОБАВАЩО! УСПЕХ НА УЧЕНОЛЮБИВИТЕ!
  • 98 А пък индянските коли

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Колко са напред Джип Чероки например
  • 99 С всичко

    2 1 Отговор

    До коментар #87 от "Random":

    От до
  • 100 Недей ще стане

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Стратиев":

    Яка цигания
  • 101 Пирамидата е господаря

    2 1 Отговор

    До коментар #85 от "Aaa":

    На света Сайбър трък е номер 1 за всички времена
  • 102 Да и е иновативна

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "ФауВе":

    И революционна като технология и дизайн. В началото и аз не я харесах но сега искам да си купя Сайбъртрък
  • 103 стоян георгиев

    3 3 Отговор

    До коментар #87 от "Random":

    ами с наи-елементарни неща като кожен салон или електрически седалки,както и с големите си огледала или със здравите си седалки ,като сложим и лоста за бързи и бавни и се получава сериозна разлика.ладата е като кола правена по трудово от деца с умствени проблеми бе другар.качваш се и гледаш едни миниатюрни огледалца дето се разместват на първата дупка и няма как да ги местиш от вътре,слизаш наместваш ,после тръгваш и те отново са се разместили.трябва да превключваш,но коробка едно заяжда и се чудиш как да и го набуташ.зимата замръзва перката на охлаждането и трябва на нивата да и слагаме престилка и то 2010 година!тва на на ландкрузера 1988 година няма как да го правиш бе другар.няма да обяснявам на какво прилича таблото и салона на нивата след 20000 км,тва в крузера не се случва и на 400000 км.отлепени са всички гумени уплатнения ,седалките са разпаднати,дрънчи и трака всичко и капе масло още от нова.да не дава Бог да се налага да тръгнеш на път с нива ,кара се като танк ,а завали ли дъжд чистачките и чистят около 10 см в радиус точно като на ентелбе няма виждане на 20 метра напред.при маневри на място също е ужас гумите имат супер малък ъгъл на завои и спирачките и също са гола вода.окачването трошливо и с всеки по-нов модел още по-трошливо,затова и маистора те кара да купуваш карета не от магазина ,а от моргата от по-стар модел.та нивата е пълен смях,както писах,лендкрузера от 1988 е в пъти по-добре и като возия и като динамика и като сигурност и като

    Коментиран от #105

  • 104 стоян георгиев

    1 3 Отговор
    та нивата е пълен смях,както писах,лендкрузера от 1988 е в пъти по-добре и като возия и като динамика и като сигурност и като конфорт,но новия крузер спрямо стария е космически кораб другар,но тва няма нужда да го знаеш караи нивата и се радваи!

    Коментиран от #107

  • 105 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #103 от "стоян георгиев":

    Бре, дефендер с кожен салон и ел седалки? Големи глупости си написал, перката била замръзвала, скоростите заяждали, абе ти качвал ли си се на поддържана 4х4?

    Коментиран от #108

  • 106 Дидо

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Даку":

    Да се запази автентичността за 21век е супер😉
  • 107 хахахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "стоян георгиев":

    КоНфорт!
  • 108 стоян георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #105 от "Random":

    на знам за дефендър ,но ленд крузера има с кожен салон колкото искаш в нета от 1988 година и електрически прозорци.а за нивата пиша от опит.имам такава след 2010 година ,купена нова.каеше масло от нова ,мръзнеше перката и квото се сетиш.на 30000 първи основен ремонт на двигателя.за сравнение имам и една фероза дето е 1996 година и не си знае километрите и я карам само нея щото нивата постоянно е прецакана.няма нещо да не и се скапа,като почнеш от салона та минеш през ходова част и стигнеш двигател.писах ти за чистачки коробки и т.н. тъпотии.нивата не става за асвалт,не върви вибрира не е устоичива абе лада.имал съм и седмица и жигула и самара ,но бая време не бях карал лада до нивата и се оказа че не са мръднали .както казах едно серво и тва е ,другото си е от 1960 година както го е докарал толиати от фиат само дето не се сглабя качествено като в италия.реално нивата има за гората две предимства ,тва е че е лека и има късо междуосие.това и дава възможност да не потъва в кал и замръзнал сняг за разлика от тежките западни джипове.всичко друго и е обаче зле,както споменах.руснака за 40 години не се е трогнал да и сложи едни свестни огледала ,а кво да кажем за мотор или някое по-адекватно окачване.чуплива е и понеже и са евтини ремонтите никои неще да я обслужва ,а и след като я оправиш при следващото отиване в гората и тя отново е строшена.както писах интериоира и се скапв тотално щото е правен от наи-евтините материали.да речем врътките на прозорците се чу
  • 109 стоян георгиев

    0 1 Отговор
    чуплива е и понеже и са евтини ремонтите никои неще да я обслужва ,а и след като я оправиш при следващото отиване в гората и тя отново е строшена.както писах интериоира и се скапa тотално щото е правен от наи-евтините материали.да речем врътките на прозорците се чупят постоянно щото са от някаква суперслаба пластмаса.