Last news in Fakti

4 Декември, 2019 10:11 7 338 40

Маса дефекти отлагат обновената Niva

  • автоваз-
  • lada-
  • 4x4-
  • niva

Продажбите на модернизираната Lada 4x4 няма да започнат скоро поради необходимост от отстраняване на сериозни недостатъци, съобщава порталът "Лада.Онлайн". Серийното производство на всъдехода започна на 28 ноември, но в сглобените досега екземпляри са открити толкова много проблеми, че статутът на партидата е променен в "предсериен" и тя няма да стигне до търговската мрежа.

Маса дефекти отлагат обновената Niva

Представител на АвтоВАЗ обяви, че "серийното производство на обновения модел все още не е стартирало". Информация кога от конвейерите в Толиати ще започнат да слизат готови за продажба модернизирани "ниви" няма. Известно е единствено, че плановете на руския производител предвиждат през декември да бъдат сглобени 2 500 всъдехода.

Маса дефекти отлагат обновената Niva

Рестайлинговата Lada 4x4 има нова предна броня с вградени фарове против мъгла, антена тип перка на покрива, подгряване на седалките, електрически странични огледала, салонен филтър, задна седалка с подглавници, нова отоплителна система и кори на вратите с места за говорители.

Маса дефекти отлагат обновената Niva

Според "Лада.Онлайн" до два месеца ще започне монтирането и на нов волан с въздушна възглавница. За момента всъдеходът се оборудва само със страничен еърбег за водача.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Manhart

    41 36 Отговор
    https://fakti.bg/avto/427331

    "Lada 4x4 унижи тежко далеч по-модерните си конкуренти Suzuki SX4 S-cross и Dacia Duster в тест на немското автомобилно предаване Vox Automobili." :)

    Коментиран от #40

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гост

    48 12 Отговор
    А защо ли не се изненадвам от такава ,,новина''
  • 4 Tiho

    44 40 Отговор
    Дефектите ще бъдат отстранени и това е един евтин, здрав и проходим автомобил, който може и да не е тъпкан с екстри, но е незаменим за работа в тежки терени

    Коментиран от #19, #32

  • 5 Бай хой

    5 5 Отговор
    Тя най същата като фи35.
  • 6 пияния колхозник

    44 12 Отговор
    Ейййййй, "обновеният" модел има нова броня с халогенки, много як дизайн, направо от бъдещето има "новият" модел!?
    Антена тип перка!????
    ХАХАХАХАХА, явно доста са се постарали, особено с перката на покрива!?
  • 7 Onzi

    38 10 Отговор
    Аха, само че "забравиха" да споменат, че сравняват почти пълноценен джип (Lada) със един SUV (Dacia Duster) и лек автомобил с повишена проходимост (Suzuki SX4). Ама това са подробности, важното е да сме първи.

    Коментиран от #12

  • 8 СТОП

    44 6 Отговор
    Новите Лади са много чупливи и до третата година са ръждясали. Имат инжекция от типа не ще да върви много харчи и шуми. Седалките се кривят и чупят.На 70000 задължително ремонт, но дотогава е изгнила.Като концепция е добра но изпълнението е много зле.

    Коментиран от #14, #30, #35

  • 9 Старомоден

    13 11 Отговор
    Не спряха да товарят старата модификация с електроника и екстри, тя затова беше убиец на премиуми в зимни условия защото беше елементарна, сега ще стане като останалите "всъдеходи" с много електроника и екстри, и нулева проходимост, вижте в youtube, клипчета за проходимостта на ладата и гаврата и скуп премиуми, аз лично съм гледал как няколко премиум всъдеходи с по 300 конски сили при 40см сняг се окопават до мостовете и са до там, а ладата е като отвързана, но тава е за по старите модели, новите явно няма да са така, с тази електроника и екстри, на -50 в Магадан, няма и да запали даже.
  • 10 Без коментар

    22 3 Отговор
    Cпoрeд "Лaдa.Oнлaйн" дo двa мeceцa щe зaпoчнe мoнтирaнeтo и нa нoв вoлaн c въздушнa възглaвницa. Зa мoмeнтa вcъдeхoдът ce oбoрудвa caмo cъc cтрaничeн eърбeг зa вoдaчa.
  • 11 Пилота

    29 8 Отговор
    Каквито им автомобилите - такива им и самолетите … Летящи москвичи ...
  • 12 Random

    4 6 Отговор

    До коментар #7 от "Onzi":

    И двете се водят suv

    Коментиран от #18

  • 13 Гост

    16 1 Отговор
    Принципно, да създадеш техническата документация на самия модел е едно на ръка. Там почти всяко конструкторно бюро ще се справи според заложените технически изисквания. Но голямо перо във времето и конструирането е настройка на поточната линия и оборудване с новата инструментална екипировка. Оттам нататък трябва да се разработят и нови процеси, да се изислят складовите запаси, да се обучи персонала за новите сглобки, да се актуализира дилърската и сервизната мрежа с новата документация и резервни части и т.н. След това трябва да се намерят и доставчици и всичко това, което споменах да е автоматизирано, документирано и налично. Моля без нападки - инженер съм, не съм комунист, русофил, русофоб, гербераст и там разни троло-форумски терминологии.

    Коментиран от #24

  • 14 Random

    13 9 Отговор

    До коментар #8 от "СТОП":

    Глупости, точно инжекцията е 100 пъти по-добра от смотаните карбуратори които им слагаха, то и затова мощността им се вдигна от 75 на 84 коня. И двигателите държат по 150-300 хил(новите, вашите отпреди 30 години им е все тая). Колкото до ръждата - за тия пари толкова корозионна защита.

    Коментиран от #34

  • 15 Киро

    23 5 Отговор
    Нека дългогодишната МЪКА продължи...
  • 16 jorj

    18 8 Отговор
    Така е с лади, ту- та, Су-та, му-та, аец-цута, и всички руски путьовци и Пути-та!!!!!
  • 17 любител на качеството

    10 1 Отговор
    Не мога, да повярвам.
  • 18 Onzi

    17 1 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    Може и да се водят, но Lada-та има три диференциала и понижаваща предавка, а Duster-а и Сузукито нямат ...
  • 19 Ханс

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Tiho":

    Ако запали!
  • 20 гост

    14 2 Отговор
    Много по-добре е да си купиш една употребявана за 3х.лв, да я ремонтираш, да й поставиш шумоизолация и седалки от западна кола, волан и колани също тунингови. Реално новата кола няма промяна на техниката отпреди 20г., дори старите двигатели са по-надеждни от новите. Така описано сметката ти няма да надхвърли 5х.лв, а за още 3х.лв може да я повдигнеш, шнорхели и големи гуми. Става оригинална, много проходима и впечатляваща за под 10х.лв.

    Коментиран от #21

  • 21 Бацо от Краводер

    18 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Ми то добре бе, баце, ама...пак си остава Ладюха бре..

    Коментиран от #22

  • 22 куку руку ку

    11 1 Отговор

    До коментар #21 от "Бацо от Краводер":

    В което няма нищо лошо. Който търси комфорт и удобства, да си купува рав-четворка или друг по-голям СУВ. Който иска да се рови из калта, като прасе в тикви си взема "Нива" и се кефи на адреналина...

    Коментиран от #23

  • 23 Бацо от Краводер

    12 0 Отговор

    До коментар #22 от "куку руку ку":

    Хахаха..прав си..ама все ми са струва че една УАЗ-ка ще ти снесе много повече адреналин отколкото ''Нивата''.Между другото-преди доста години прекарвах едни ''Ниви'' от Варна до София, бронираха ги във Варна за инкасови на някаква банка.Бяха с инжекциони и им монтираха също допълнително климатици..На всяко натискане на спирачката при пуснат климатик гаснеха, дива и пустиняците..а след като се добирах до София след това три дена не можех задника да си вдигна от адреналин...събрах тогава адреналин толкова много, че сигурно ще ми стигне до края на дните ми.
  • 24 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Съгласен съм с теб, ама това важи предимно при цялостно внедряване или обновяване на даден модел..а тук имаш само леки козметични промени по детайли, правени от подизпълнители и доставчици. Какъв специализиран инструмент например е необходим за да замениш една предна броня, или да монтираш перката на Карлсон, който живее на покрива, вместо антена...
  • 25 Алфа Ромео

    6 1 Отговор
    Прекрасен всъдеход като замисъл но изпълнението е леко ужасно, жалко че не е по-качествена изработка.
  • 26 Borislav Popov

    23 7 Отговор
    Много пъти съм но казвал и пак ще го кажа Нивата е боклук марка и да си го купаш този боклук, само за това, че той можел да минава отвсякъде, е върха на простотията. Предпочитам да карам нормален автомобил, който е направен за хората и да не се навирам, там дето той не може да мине, това е.

    Коментиран от #38

  • 27 STEFCO

    9 9 Отговор
    BOKLUK
  • 28 куха руска лейка

    21 4 Отговор
    Руснаците са с 40 години назад.Тая "нова" Лада е толкова нова,че по нищо не се различава от старата.Същия кенеф.В тая каруца има 4 колела и едно купе.Нищо повече.И все пак руските глупендери са успяли да направят маса дефекти на толкова елементарно нещо.Пълни лъохмани.
  • 29 Танко

    13 0 Отговор
    Хотели сделать лучше,получилось как всегда! За русофилите,които не знаят руски-" Искахме да го направим по-добре,получи се както винаги".
  • 30 Враца Баце

    6 5 Отговор

    До коментар #8 от "СТОП":

    Ти кога си я купи, че мина 70 хиляди, направи основен ремонт и изкърпи ръждивите панели, като още НЕ Е ПУСНАТА в серийно производство?
  • 31 Ловец

    7 1 Отговор
    Запален ловец съм и в момента имам УАЗ 469, преди това съм имал две Ниви през годините и едно Сузуки Самурай. Страхотно джипче, нямам думи за него, там където минавах с него с лекота, Нивата доста зор виждаше. Горското, тотално изгни и го разпродадох на части. За УАЗ-ката няма какво да кажа, то е ясно. Сега и търся дизелов двигател от Мерцедес, видях една с такъв, добре се получава.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 VikiLexusNX300H

    11 2 Отговор
    УАУ - какви екстри 2020 г. за Лада - подглавници....уаууу....антена тип перка....уауууу....кори с тонколони филтър за салона..отопление на огледалата....божееееееееее.....Бмв 316и 1994 година на 25 години за 900 лева ги има! Голф 3 Синхро 4х4 1993 г. ги има! Тези Лада подиграват ли се
  • 34 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Не приказвай глупости!
  • 35 Стеф

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "СТОП":

    От както ги взеха французите всичко се чупи
  • 36 лхйо

    6 3 Отговор
    Кавал нещастен, марката Нива е собственост на Шевроле. Много обичаш да лапаш КасабоФ
  • 37 стоян георгиев

    5 0 Отговор
    тва сега рееклама ли е или антиреклама че не разбрах,а другари?има броня с фарове за мъгла и задна седалка с подглавник!!!направо не знам да се смея ли или да се смея много силно?предполагам в още по- новата ще има и касетофон,само незнам касетки от къде ще намират собствениците на тва чудо на техниката?смях!
  • 38 Хасан

    1 5 Отговор

    До коментар #26 от "Borislav Popov":

    Ти си л@йн@р
  • 39 Хах

    3 1 Отговор
    В тоя руски батал няма нищо, а е пълен с дефекти.Толкова за великата Русия.
  • 40 Русуфил

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Manhart":

    Ако гордостта ти е, че си бил Дачия, то имам лоши новини за теб...