ФАКТИ.БГ

Първа информация за новата Fabia

Публикувана: 6 Декември, 2019 19:07
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3891
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 11 гласа.

Четвъртото поколение на Fabia ще излезе през 2021 г., потвърди шефът на Skoda Бернхард Майер пред британското сп. Auto Express. Мениджърът разкрива, че е разпоредил разработката на модела да бъде ускорена и даже вече е карал тестов прототип.

Новата Fabia ще бъде построена на платформата MQB-A0, която ще залегне и в основата на VW Polo и Seat Ibiza. Субкомпактният хечбек ще запази размерите на предшественика си, но чехите смятат да наблегнат на дизайна.

Сред новостите за модела ще бъдат светодиодните фарове, цифровият приборен панел и мултимедийната система с 9.2-инчов екран. Моделът ще получи множество системи за активна безопасност, а шумоизолацията на салона ще бъде подобрена.

Четвъртата генерация на чешкия бестселър ще се оборудва с 1.0-литрови бензинови трицилиндрови турбодвигатели с мощност 95 и 115 к.с. Голямата новина обаче е 48-волтовата хибридната версия с 1.5-литров четирицилиндров турбомотор със 150 коня. В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Емил
1 Отговор
Публикувано във факти.бг: В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI. И защо "разбира се"?! Най-вредният мотор остава - и то "разбира се"!

Коментиран от #2, #4


Оценка:
-17 +12

La 12 jugador
2 Отговор

До коментар #1 от "Емил":


Не се гаси туй що не гасне.

Оценка:
-3 +10

Blackthorn
3 Отговор
Да почнат да ги правят ВАГ-ините направо с двуцилиндрови двигатели :)

Оценка:
-1 +14

Баш майстора
4 Отговор

До коментар #1 от "Емил":


Споко, от фейса насам във Фабия няма дизел и едва ли ще има скоро. На основните пазари в Европа в този клас дизел вече почти не се търси, затова и доста производители спряха да го предлагат. Бъдещето вече е начертано - плавно преминаване на ток и първата жертва ще е дизела, а след него и бензина. Дали го искаме, или дали ни харесва - никой не ни пита, а накрая напушените сектанти от Свидетелите на Мъск ще ликуват, че първи са познали "верния път".

Коментиран от #5


Оценка:
-4 +12

Гост
5 Отговор

До коментар #4 от "Баш майстора":


Как разбра че в Европа тези мотори не се търсат . Най прозаван за изминаващата 19 г е голф. Почти 80 % от новопродадените голфчета са нафтови печки ( дизели ) на второ място е октавия на трето е рено с клио на четвъто е датчия дъстър и там ситоацията е същата . Ел колите са развиват от 1857 и все още са недоразвити ??????

Коментиран от #6, #14


Оценка:
-2 +13

Аха
6 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


И като се развиват от 1857г защо никой производител нямаше по добра кола от на Тесла Моторс 2012 година?

Коментиран от #10, #13


Оценка:
-10 +7

Фильо
7 Отговор
Скука

Оценка:
-1 +3

Бичето
8 Отговор
Ще се купува ясна работа но комби !

Оценка:
-2 +3

9
Този коментар е премахнат от модератор
ддд
10 Отговор

До коментар #6 от "Аха":


Защото ако не бе Тесла нямаше нито един друг производител да се активира и да прави практични коли. Имаше един лийф с 23квч, я изминал 100км, я не. Вижте и пежо йон, още се произвежда, минава 80км. Никой не ползваше пода за складиране на клетките, те се монтират под задната седалка, архитектурата се наложи от Тесла. След това дойдоха и много мощните двигатели, големите монитори и опростяването на таблото. Първо всички се присмиваха на Тесла, а сега, 10г. по-късно, големите компании с огромни ресурси сега наливат много милиарди, за да направят кола конкурент на модел Ес отпреди 10г. Прехвърли го в колите с двг. и нека там Ауди да налее 10млрд., за да направи кола като бмв Х6 например, но на двойна цена и да видим как ще се приеме. Нали така направи порше.

Оценка:
-3 +3

11
Този коментар е премахнат от модератор
Чеверме
12 Отговор
Егати грозната Фабия и този модел съсипаха. Отзад, отпред мега грозна като китайски автомобил стана.

Оценка:
-1 +4

Инженера
13 Отговор

До коментар #6 от "Аха":


Ами защото, така.

Оценка:
-0 +1

Баш майстора
14 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Фабия в класа на Голф ли е? Не, и затова нещата са различни. Но наистина ли вярваш, че 80% от продадените голфове са дизел? Дори в Италия няма толкова дизели. В най-добрите си години дизелът в Европа на тотал всичко продадено имаше пазарен дял от 55%, а тази година ще завърши твърдо под 40%. Това за Европа. А в световен мащаб? Няма до го пиша, защото няма да ми повярваш, затова те оставям сам да го намериш, чичко гугъл ще ти помогне.

Оценка:
-1 +0

Джендърчета розови
15 Отговор
Истината е и то ги боли,че електротаратайките няма да се наложат,поради много причини,политиците искат,но хората не,точка!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Корнелия Нинова
Лидерът на БСП към Бойко Борисов
Очаквах да се разберем като мъже"

Още бисери
ТОП 5