ФАКТИ.БГ

Немската фабрика на Tesla ще бълва по половин милион електромобила годишно

Публикувана: 11 Декември, 2019 15:09
85 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3984
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 20 гласа.

Строителството на новия завод на Tesla Motors в Германия започва догодина. Новата гигафабрика ще струва около €4 млрд., ще създаде 10 000 нови работни места, и ще произвежда по 500 000 "тѐсли" годишно, съобщава немският в. Bild. Отделно от завода край Берлин ще бъде изграден и развоен център на калифорнийската компания.

Илон Мъск обяви намерението си да построи европейската Гигафабрика в покрайнините на германската столица в началото на ноември. Шефът на Tesla се отказа от плановете да изгради завода във Великобритания заради излизането ѝ от Европейския съюз.

Немската Gigafactory ще бъде четвъртата в света. Освен основния завод във Фримонт, Калифорния, който е бивша фабрика на General Motors, Tesla разполага също с гигантско предприятие за батерии в Рино, Невада, и завод за фотоволтаици в Бъфало, Ню Йорк. Третата гигафабрика за електромобили ще заработи до края на годината в Шанхай, Китай.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ъъъъъъъъ
1 Отговор
Дано забранят дизелите в София.Не се диша вече от селяни!!!

Коментиран от #2, #6, #11, #82


Оценка:
-38 +47

5.0 TDI
2 Отговор

До коментар #1 от "Ъъъъъъъъ":


Дишай и трай "софиянецо"

Коментиран от #61


Оценка:
-27 +38

Gigafactories
3 Отговор
1. Фримонт, 2. ??? (Рино, Бъфало, и двете, друга) ??? 3. Шанхай 4. Берлин.

Оценка:
-0 +15

Borislav Popov
4 Отговор
Айде бе, не може да бъде, фейк е това, а Мъск е аферист и строител на пирамиди скоро балона ще гръмне, така ще гръмне, че чак на оня свят ще се чуе.

Коментиран от #13


Оценка:
-25 +14

ФАКТ
5 Отговор
Браво,а хората във България още горят боклуци,които замърсяват въздуха и околната среда !!!! ТРЯБВА много бързо да се въвеждат НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ !!! А тези технологии са за това,хората да живеят по-добре и да са в ПОЛЗА и на цялата природа и ЧОВЕКЪТ !!!

Коментиран от #9


Оценка:
-12 +31

Ха ха ха
6 Отговор

До коментар #1 от "Ъъъъъъъъ":


Публикувано във факти.бг: Чиче, нема да стане това. По-добре бегай на село да си удължиш живота.

Оценка:
-6 +10

Бачо Киро
7 Отговор
От 2010та до днес Тесла не са произвели още един милион автомобила. Фабриката във Фремонт има 10 000 души персонал, колкото и тази в Германия. Във Фремонт правят по около 2000 коли на седмица, тук ще правят по 10 000? Съмнявам се. Не мисля, че Тесла може да си позволи да произвежда повече от поръчаните и да си седят някъде (те все пак нямат и много дилъри, повечето се продават онлайн). Добре е, ако това е пълният капацитет на фабриката, при нужда да може да прави по толкова, но ме съмнява да правят по 500 000 коли на година поне в момента, след като догодина ще стигнат първият си милион произведени автомобили от както са създадени ...

Коментиран от #10, #18


Оценка:
-18 +14

1234
8 Отговор
Какъв е смисъла да се закрият 50000 хил раб места за двг за да открият 10000..... Само капитализма си мисли че е ефективен, а боклука който генерира заради консумацуята си самата ефективност

Коментиран от #17, #70


Оценка:
-12 +12

мислещ
9 Отговор

До коментар #5 от "ФАКТ":


То понеже производството, добиването и рециклирането на тия батерии хич не замърсява. Ама нали не го виждаме директно, ще се преструваме, че го няма - модерна джендърска логика.

Оценка:
-14 +20

TSLA
10 Отговор

До коментар #7 от "Бачо Киро":


Във Фремонт Тесла произвежда 30 хил. коли на месец! Справка, последните тримесечия, средно 90 хил. на тримесечие. И увеличават производството! Във Фремонт, също ще се произвеждат над 500 хил. коли.

Оценка:
-10 +15

Емил
11 Отговор

До коментар #1 от "Ъъъъъъъъ":


Най-много дизели карат кореняците софиянци! Ние селяните сме бедни и сме на газ (щото е 2,5 пъти по-евтин)! Гъзарите (т.е. софиянците) се хвалят колко им е скъпа поддръжката!

Коментиран от #59


Оценка:
-5 +20

Джуган
12 Отговор
Друсаняка губи средно по $5000 на автомобил, шараните да се готвят да инвестират в нови акции, защото тези 500,000х$5000=2,500,000,000 трябва да дойдат отнякъде.

Коментиран от #14, #15


Оценка:
-16 +9

Емил
13 Отговор

До коментар #4 от "Borislav Popov":


По неграмотното ти писане личи, че си русофилистик и крадец на никнейм! Много я закъса Москва - само абдали успява да примами!

Коментиран от #16


Оценка:
-10 +10

Да да вярно
14 Отговор

До коментар #12 от "Джуган":


Особено последното тримесечие. А вече, започват да взимат и месечен абонамент от 10 долара на кола. Сигурно пак ще губят.

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +8

Емил
15 Отговор

До коментар #12 от "Джуган":


Единственият който губи от Мъск са руснаците и арабеските! И твоята тролска заплатка скоро ще секне!

Коментиран от #47


Оценка:
-5 +22

Borislav Popov
16 Отговор

До коментар #13 от "Емил":


Хе, хе, така си и знаех, че никой няма да улови сарказъма !

Оценка:
-1 +6

Губи ти се мащаба
17 Отговор

До коментар #8 от "1234":


Мислиш прекалено на парче. 50000 човека ще бъдат съкратени през следващите 11 години, като им дойде времето да се пенсионират. Само една фабрика за електромобили, още след една година ще създаде 10 хиляди работни места. Онези 50 хиляди даже няма да са започнали да ги уволняват. Аз знаеш ли колко работни места ще се създадат за производството монтажа и поддръжката на зарядни станции? А за изграждането на веи-мощности, с които да зареждат електромобилите? Знаеш ли по колко милиарда ще престанат да напускат икономиката на всяка една държава, заради намаленият внос на горива?

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +15

Кире, бачовото...
18 Отговор

До коментар #7 от "Бачо Киро":


Опитваш се да извадиш очи, ама изписваш вежди. Погледнато от правилната гледна точка, за последната година, Тесла е произвела толкова много автомобили, колкото предишните 10 години взети заедно. Освен това, догодина ще произвежда по почти два пъти повече, а след 2 години ще произвежда по милион ГОДИШНО.

Само в Европа ще произвежда и продава повече електромобили, отколкото всички 100 годишни взети заедно.

Коментиран от #36


Оценка:
-6 +14

Borislav Popov
19 Отговор
Всяка един голям автомобилен производител, когато измисли нещо ново в автомобилостроението, веднага гледа да регистрира патент, за да не могат другите да произведат нещо подобно. Илон Мъск е измислил електроавтомобила - Тесла за цялото човечество, този човек е казал - аз няма да патентовам нищо, развивайте тези технологии, вървете напред, използвайте ги, а аз само ще се радвам ако измислите по нов и по високотехнологичен автомобил от Теслата. Мъск е един от най големите умове в нашето съвремие, неговите ракети вече и в космоса летят и кацат обратно на земята, а неговата най голяма цел, е човек да стъпи на Марс и аз съм сигурен, че той ще я постигне. А Тесла за него е просто нещо като хоби.

Коментиран от #23, #28


Оценка:
-8 +17

Боко
20 Отговор
А в България кога ?

Оценка:
-2 +3

роско плювнята
21 Отговор
още сме в играта за фолксваген

Оценка:
-2 +13

СССР
22 Отговор
Дрогари и дрогарки а кога дрогаря Путкин ще направи фабрика на Lada в Германия за €4 млрд като хамериканците ? Сега шорошите пак ще ни подиграват ...:(

Оценка:
-7 +18

абе
23 Отговор

До коментар #19 от "Borislav Popov":


ти ми изглеждаш интелегент що тогава се занимаваш с разни анти панти !?от повече от година следя темата съм открил само двама нормални-гост и Димов,макарче Димов е от другия лагер.И браво за#19!!!9859

Оценка:
-1 +4

ФауВе
24 Отговор
А какво ще се прави с по половин милионата батерии годишно, които ще почнат да капят след 5-7 години?

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +7

Ще се рециклират бе,
25 Отговор

До коментар #24 от "ФауВе":


Мунчо!!

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +8

ФауВе
26 Отговор
Публикувано във факти.бг: Само в Европа ще произвежда и продава повече електромобили, отколкото всички 100 годишни взети заедно. ........ Интересно, ако Тесла ще има на кого да пробута повече коли от всички стогодишни сега, значи стогодишните сега не смогват да направят достатъчно коли за всички, така ли? Тоест, стогодишните сега имат заявки които не сварват да изпълнят ли?

Коментиран от #37


Оценка:
-1 +1

ФауВе
27 Отговор

До коментар #25 от "Ще се рециклират бе,":


Къде и как бе, Гунчо?

Коментиран от #35, #41


Оценка:
-1 +5

ФауВе
28 Отговор

До коментар #19 от "Borislav Popov":


Публикувано във факти.бг: Илон Мъск е измислил електроавтомобила. - Да спреш до тука, викам.

Коментиран от #32, #33


Оценка:
-0 +13

ФауВе
29 Отговор

До коментар #17 от "Губи ти се мащаба":


пост 26 за тебе

Оценка:
-0 +2

Джуган
30 Отговор

До коментар #14 от "Да да вярно":


Погледни внимателно последното тримесечие и се опитай да направиш разлика между устойчиво печеливш баланс и еднократна печалба чрез счетоводни трикове. Ако през четвъртото тримесечие Тесла рапортува същата печалба като Q3 или по-голяма, официално ще се извиня и ще напиша че съм глупак и заблуден въглеводораст или каквито там обидни думи използвате. Ти готов ли си да направиш същото ако не си прав?

Коментиран от #31


Оценка:
-2 +4

Добре
31 Отговор

До коментар #30 от "Джуган":


Ти нали прочете статията с падащите цени на батериите? Кой мислиш печели, когато цената на производство на батерията пада? Производителя! Цената на колата остава същата, поне докато не излезе конкурент с по-ниска цена! Защо мислиш, Тесла сега излиза на печалба? Защото свалиха цената на батерията и това ще продължава.

Коментиран от #34, #48, #50


Оценка:
-2 +10

Borislav Popov
32 Отговор

До коментар #28 от "ФауВе":


Отваряй си добре очите, Илон Мъск е измислил електроавтомобила - Тесла !

Коментиран от #38


Оценка:
-6 +6

Боре каскета и детето гост
33 Отговор

До коментар #28 от "ФауВе":


По точно, Илон Мъск е измислил автомобила, електричеството, тока, електроцентралата, жицата, акумулатора, електромотора, ел. крушка, кабела, зарядната станция и много други неща. Той е измислил и компютъра.

Оценка:
-8 +6

Джуган
34 Отговор

До коментар #31 от "Добре":


Тоест ако резултатите през Q4 са по лоши от Q3 си готов да напишеш тук че си глупак и заблуден теслараст, така ли?

Оценка:
-3 +2

Borislav Popov
35 Отговор

До коментар #27 от "ФауВе":


Русия изрази желание да рециклира отработените батерии и заяви че има възможности и мощности да преработва много голямо количиство. Мога и линк да ти да, ако знам, че няма да го изтрият - Минпромторг рассказал о готовности России к переработке батарей электромобилей.

Коментиран от #39, #46


Оценка:
-3 +5

123
36 Отговор

До коментар #18 от "Кире, бачовото...":


Еййй, браво. Значи след няколко години евентуално ще настигне Шкода по брой произведени коли..

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +3

Имат производствен капацитет
37 Отговор

До коментар #26 от "ФауВе":


Стогодишната имат производствен капацитет, имат и планове за продажби, ама няма купувачи за тях. "Неизвестно" защо, купувачите предпочитат Тесла.

Коментиран от #40


Оценка:
-3 +5

ФауВе
38 Отговор

До коментар #32 от "Borislav Popov":


Оправяй си правописа! Махни тирето и няма да звучиш тъпо.

Коментиран от #45


Оценка:
-2 +2

ФауВе
39 Отговор

До коментар #35 от "Borislav Popov":


Ооо о нямам нужда от линк, защото ти вярвам напълно. Само дето няма да ги рециклира, а ще ги закопае в Сибир, или в Камчатка, или в Чукотка. След 30 години от чешмите ни ще тече вода, която на тъмно ще свети в зелено, но това няма да е по вина на батериите. А и проблемът няма да е на Тесла, а на Русия. Тесла само им е пратила батерии, от де да знае какво прави Русия с тях.

Коментиран от #44


Оценка:
-2 +6

ФауВе
40 Отговор

До коментар #37 от "Имат производствен капацитет":


А ти защо не предпочете Тесла, а си взе Голф?

Оценка:
-1 +5

Мунчо Гунчов
41 Отговор

До коментар #27 от "ФауВе":


Ами във фабриките за рециклиране бе Дончо. От такава фабрика има смисъл само ако има какво да рециклира, а засега няма какво, освен някой катастрофирал електромобил. Миналата година при представянето на новия модел на Нисан лийф, шефът им каза, че все още няма сериозни проблеми дори с първите батерии и проектния им живот е по-голям от този на електромобила - около 20 години. Така че очаквай масови фабрики за рециклиране след около десетина години. Засега няма материал.

Оценка:
-1 +4

Име
42 Отговор
Знаете ли кое е тъжно??? Това че ние тука наричаме Илон Мъск и неговите компании с какви ли не имена и дори му се подиграваме на Мъска ама човека си направи компания за милиарди до две години ще произвежда над 1 милион коли и ще изпраща хиляди сат лири в орбита и дори хора а ние даже н можем да произвеждаме части за тия коли или за каквото и да е било. Това е жалко. Ние можем само да се подиграваме и да гледаме отстрани...

Оценка:
-3 +12

Премиум SKODA
43 Отговор

До коментар #36 от "123":


Абе откога SKODA стана премиум автомобил? Тесла произвежда повече от ягуар и porsche, въпреки че продаваше почти на същите цени. А реално засега има един-единствен масов модел - седан, на който не може да смогне на търсенето, въпреки че седани по принцип вече не се търсят. Представи си какво ще стане, като започне производството на малкия кросоувър, пикапът и камиона?

Оценка:
-3 +5

Borislav Popov
44 Отговор

До коментар #39 от "ФауВе":


Грешиш, имат си построени заводи, за тази цел, освен това имат опит
и специални заводи, където преработват отработеното гориво от АЕЦ. - Отработанные аккумуляторы, в первую очередь, в России собирают и перерабатывают на аккумуляторных заводах и металлургических предприятиях:  ООО «Фрегат» (мощность 60 000 т в год), ЗАО «Рязцветмет» (50 000 в год), ООО «УГМК-Холдинг» (45 000 т в год), ООО «Экорусметалл» (30 000 т в год), АО «МЕТКОМ Групп» (25 000 т в год).

Коментиран от #66


Оценка:
-2 +7

Borislav Popov
45 Отговор

До коментар #38 от "ФауВе":


Правописа ми е нормален, ти чети внимателно и точно ти, тогава няма да звучиш тъпо.

Коментиран от #67


Оценка:
-2 +2

Джуган
46 Отговор

До коментар #35 от "Borislav Popov":


Ще трябва да се конкурират с италианската мафия която винаги има готовност да “рециклира” опасни отпадъци на дъното на Средиземно море.

Коментиран от #49


Оценка:
-2 +7

Джуган
47 Отговор

До коментар #15 от "Емил":


Моята заплата няма как да секне защото сам съм си работодател, сам си я определям, сам си я плащам. Да му мислят жалкарите които чакат с протегната ръчичка някой друг да им плати заплата.

Оценка:
-2 +5

Plameni
48 Отговор

До коментар #31 от "Добре":


Тесла също сваля цената на модел 3 от първоначално 53 000$ сега 35 000$ Производствените разходи също са много високи и се наблюдава отлив на инвеститори.Последната година четем за много загуби.Преди Тесла бяха сами, сега всички производители на автомобили започват производство на електроавтомобили Фолксваген иска до две години да преструктурира осем зовода за производство на електроавтомобили и да призвежда по 600 000 електроавтомобили годишно като за начало ,а те имат условията и разполагат с 660 000 работника в целия свят и миналата година са произвели над 1 милион автомобили и не са само те които започват производство Всички големи производители започват производство. Много тежки времена предстоят за Тесла

Коментиран от #52


Оценка:
-3 +7

Borislav Popov
49 Отговор

До коментар #46 от "Джуган":


Те тука е време да кажа, че няма такава мафия, която да е по силна от една държава, особенно ако тази държава е Русия. С други думи в Италия си имат мафия, докато мафията в Русия си има държава.

Оценка:
-1 +9

Глупости на търкалета
50 Отговор

До коментар #31 от "Добре":


А ти вярваш ли че Тесла от нишов ще стане масов производител, но ще може да продължи с доставките по пощата и ремонтите на улицата пред дома на собственика? Може би в Америка, където много от собствениците живеят в къщи, ремонт на улицата, макар и след дълго чакане, все още е възможен, докато не виждам как това може да стане в гъстонаселените европейски градове. Ако 1% от 500 хиляди автомобила имат дефекти, как си представяш Тесла да има пет хиляди оборотни автомобила докато ремонтира счупеняците си. Къде ще ги държи, в палатки на общинските паркинги? Къде ще са резервните части, или очакваш и в Европа да има достатъчно зомбирани, готови да чакат един месец за най елементарна резервна част? Смешки

Коментиран от #51


Оценка:
-5 +4

Смешки
51 Отговор

До коментар #50 от "Глупости на търкалета":


А бе ти знаеш ли, колко са сервизните центрове в Европа? Разгледай първо, имат страници!

Коментиран от #53


Оценка:
-2 +2

Бъркаш се
52 Отговор

До коментар #48 от "Plameni":


Цената на Модел 3 не е паднала. Това което пишеш са различни модели, едната е със 75 кВч батерия, а другата е с 55 кВч батерия.

Оценка:
-0 +3

Смешници тесларасти
53 Отговор

До коментар #51 от "Смешки":


Не можеш или не искаш да забележиш разликата между истински сервизен център и будка за Public Relations които ти обясняват защо това което очакваш няма как да се случи в близкото бъдеще, но твоето обчедушие те прави участник в нещо ново, уникално, велико и че трябва да си благодарен че си допуснат да членуваш в един супер ексклузивен клуб

Коментиран от #54


Оценка:
-4 +3

Еййййй
54 Отговор

До коментар #53 от "Смешници тесларасти":


Сервизни центрове са! Знам разликата! Сервизни центрове са!

Коментиран от #55


Оценка:
-4 +2

Идиоти
55 Отговор

До коментар #54 от "Еййййй":


Ако твоята идея за сервизен център е Коце манивелата от Казичене, тесла сигурно ще те впечатли

Коментиран от #57, #58


Оценка:
-1 +4

Тъпи мишки
56 Отговор
Дай да ти пиша по-интелигентно, че явно не ме разбираш. Ама кък въ напраили толкоз кухи, не моа, да разбера. Казах ти имат си страница, погледни. Ама той кух.

https://www.tesla.com/en_EU/findus

Оценка:
-1 +2

Сервизен център
57 Отговор

До коментар #55 от "Идиоти":


Видео със шоурум и сервизен център в Англия. Така изглеждат, сервизите.
https://youtu.be/zyQ_WSl7Gb4

Коментиран от #62


Оценка:
-1 +3

56-и
58 Отговор

До коментар #55 от "Идиоти":


56-и е до теб, да не се чудиш.

Оценка:
-1 +1

Язе
59 Отговор

До коментар #11 от "Емил":


Никой не те е викал в Сф.Спокойно можеш да се прибереш при стоката.Като ти е скъпо какво правиш в столицата?

Оценка:
-1 +1

Гошо
60 Отговор
А бе гига ли е мега ли е или тера ми дреме на фазомера човека инвестира, прави нещо, създава..... а ние?

Оценка:
-1 +3

Ъъъъъъъъъъ
61 Отговор

До коментар #2 от "5.0 TDI":


Да го ...

Оценка:
-0 +1

62
Този коментар е премахнат от модератор
63
Този коментар е премахнат от модератор
64
Този коментар е премахнат от модератор
65
Този коментар е премахнат от модератор
ФауВе
66 Отговор

До коментар #44 от "Borislav Popov":


Не ги рециклират, а ги преработват. Разделят им компонентите към материали за други отрасли, но не и за направата на нови ли-йон батерии. Има голяма разлика. А и като знаем руснаците какъв им е манталитета, едва ли ще преработват съвестно. Най-вероятно е да прибегнат до по-икономичният вариант - россия болшая, место для зарьiтия много. Ще продължим да копаем литий и кобалт, което ще ни съсипе атмосферата и водите.

Оценка:
-1 +1

ФауВе
67 Отговор

До коментар #45 от "Borislav Popov":


Написал си го с тире, което се чете така, че Тесла е синоним на електромобил. А Илон не е изобретил електромобила. Ако махнеш тирето, тогава Тесла ще е определение, кой точно тип електромобил е изобретил Илон. И в двата случая Илон не е изобретил електромобила. Тесла правеха електромобили преди Илон да дойде при тях. Той просто измести батерията в пода и я направи от АА елементи. Можеш да му припишеш това, но не и че е изобретил електромобила. Електромобили е имало и преди коли с ДВГ. Знаеш ли къде е бил Илон тогава?

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +1

Не, не е
68 Отговор

До коментар #67 от "ФауВе":


Мъск е от самото начало в Тесла! При Роудстъра батерията е зад седалките и след това при Модел С слиза в пода.

Оценка:
-0 +4

69
Този коментар е премахнат от модератор
гост
70 Отговор

До коментар #8 от "1234":


Добре де, вижте какво направи Австралия с батериите на Тесла, Хората пестят пари след тази инвестиция и вече строят втори такъв батериен парк, наред с това разширяват първия и Нова Зеландия си е дала заявката. Островни селища минават на батерийно захранване, което се попълва с фотоволтаици, защото инак плащат тройна цена за галон дизел за техните генератори. Африкански държави от година използват батериите на Тесла за поддържане на мобилните клетки, защото там почти няма валута и всички плащания минават през телефоните. Това го пиша понеже батериите не отиват само за коли, а и за останалите технологии. Само гигафактори произвежда модел 3, а останалите както пише не правят коли.

Оценка:
-1 +0

71
Този коментар е премахнат от модератор
72
Този коментар е премахнат от модератор
73
Този коментар е премахнат от модератор
74
Този коментар е премахнат от модератор
75
Този коментар е премахнат от модератор
76
Този коментар е премахнат от модератор
77
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
78 Отговор

До коментар #77 от "5654":


Ето как сам се издаваш, че си едно нищожество и не си нищо повече от педалски боклук. Не заслужаваш даже човек да те заплюе ю

Коментиран от #80


Оценка:
-1 +1

ддд
79 Отговор
В Китай фабриката струва 2млрд., а в Германия 4млрд. По тази логика могат да построят още два в Китай или Виетнам, вместо един в Германия. Или 4 в България, макар че това ще е само на хартия, после ще се почне с някое милионче за разрешително, милиардче за партията и така. Затуй нашата страна е отписана. Вижте Румъния какъв подем и чужди инвестиции реализира след ефективните мерки срещу корупцията, дотогава правеха стари дачиики, а сега и мерцедес захранват.

Оценка:
-0 +2

80
Този коментар е премахнат от модератор
Не ме
81 Отговор
Занимавайте бе. Кво ме интересува колко електрически миксери щял да прави някъв наркоман. Николета Лозанова е номер едно

Оценка:
-2 +0

Stefanov
82 Отговор

До коментар #1 от "Ъъъъъъъъ":


Напусни София,на село се диша

Оценка:
-0 +0

TSLA
83 Отговор
Пишете ми с ника? Значи става модерно :)
Само не викайте и не пишете с удивителни. Тесладжиите по правило са богати и образовани хора с обноски.

Кореняци софиянци няма - партията ги изчисти след 44-та. Сегашните карачи на дизел в Сф са като южняците в Италия - те си знаят откъде са. Най-чисто след тока е на газ. По складовете измежду хората са разрешени по заион само ел. и газокари.

Оценка:
-1 +1

олеееееееее
84 Отговор
Всичките селяни с ТДИ-та - вън от София. Одете си ги карайте на село тия димилници.

Оценка:
-0 +3

Умният
85 Отговор
Това с електро автомобите е голяма схема.
До 5 години ще излезе всичко наяве.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Красимира Боевска
Съпругата на Гълъбин Боевски очаква справедлив съдебен процес срещу мъжа си в Бразилия, където той бе спипан с 9 кг кокаин в багажа си на летище:
Искам мъжът ми да бъде разглеждан като олимпийски шампион, а не като трафикант!"

Още бисери