Десетки електромобили се наредиха на опашки пред всички колонки на бензиностанция в Загреб, пречейки на коли с ДВГ да заредят. Акцията бе организирана от Хърватския клуб на собствениците на Tesla в знак на протест срещу водачи на традиционни автомобили, които паркират пред зарядните станции за возила на ток, блокирайки достъпа до тях, съобщава InsideEVs.
В демонстрацията са участвали около 10 електромобила от различни марки. Акцията е продължила само 6 минути, за да не се превръща в тормоз за шофьорите на коли с ДВГ, а да се привлече общественото внимание към проблема.
Въпреки кратката блокада пред бензиностанцията веднага се образувала опашка от чакащи. До конфликт не се стигнало, тъй като протестиращите се изтеглили преди пристигането на полицията.
"Отмъщението на електрическата кола! Така става, когато не ни остава друг избор, освен да блокираме бензиностанции така, както го правят много шофьори на бензинови и дизелови автомобили", пише един от организаторите Игор Коловрат в страницата Tesla Motors Club Croatia.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Abv
Коментиран от #6, #50, #86
19:10 12.12.2019
2 PK 0001
19:14 12.12.2019
3 321
Коментиран от #54
19:16 12.12.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Екофашистката
19:20 12.12.2019
6 гост
До коментар #1 от "Abv":
За съжаление на всички петролофилоджендъри , проблема скоро ще има тотално и окончателно решение , просто на пушилниците ще се забрани да влизат в градовете , което значи , че и няма да паркират ! НИКЪДЕ !!Коментиран от #7, #60, #64, #90, #107, #117, #119
19:35 12.12.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 иво
Коментиран от #12, #95, #103
19:41 12.12.2019
9 Borislav Popov
Коментиран от #114
19:41 12.12.2019
10 Ал та фанах Атаопънах
19:45 12.12.2019
11 Behemoth
19:45 12.12.2019
12 Behemoth
До коментар #8 от "иво":
Напиши си тъпото име с главна буква бе капут ...на училище не си ли ходил...или се друсаше с нафта в гаража на баща си (крадена от трактора)вместо да ходиш на училище...само Грета ще ви такова майките тя...Коментиран от #31
19:48 12.12.2019
13 Така така
19:53 12.12.2019
14 До разбирачите
Коментиран от #45, #123
19:56 12.12.2019
15 хибрид
До коментар #7 от "Abv":
с кеф чакам деня в който ще трябва да си бракуваш тъпата печка(TDI)Коментиран от #17, #84, #127
19:56 12.12.2019
16 гост
До коментар #7 от "Abv":
Може би ! Някъде в Зимбабве , на палмово масло , хахаххахахха !! Готов ли си да се преместиш , хахаххахха ???!!!Коментиран от #18
20:00 12.12.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 гост
До коментар #17 от "Abv":
Ще си пушиш , ако има откъде да вземеш "дизел" , хахаххаха !! Това минавало ли ти е през празното междуушие ?? Имаш ли си поне идея колко лесно е да се спре тотално продажбата на дичел , особено за частни лица и да се криминализира използването му ?? И от колко километра ще се виждаш , ако пробваш някакви селски номера , включително с "олио" , хахахха !!! Ееех селски пръчки майно льо , за големи тарикати се имат всичките , хахахха !!!Коментиран от #22, #41
20:10 12.12.2019
21 Abv
До коментар #19 от "хибрид":
В България това скоро няма да стане. Така че гледай си ги на компютъра теслите и си мечтай. Даже идните години дизеловите коли ще надминат бензиновите. От западна Европа чакат много TDI да дойдат в България да живеят втори живот.Коментиран от #23
20:11 12.12.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 гост
До коментар #21 от "Abv":
Ще бъдеш много неприятно изненадан , ама България вече е осъдена за много милиони за мръсен въздух и глобите са на ДЕН !!!! И скоро ще станат непосилни за общинарите , колкото и да не им се ще !!! Което значи едно , рязко затягане на коланите за дизелоджендърите !!! Включително сваляне на номера на място ипринудително бракуване при повторно на нарушение !! Пак казвам , селските пръчки не сте по тарикати от държавата , всичко си има край !!!Коментиран от #24
20:18 12.12.2019
24 Abv
До коментар #23 от "гост":
Много си умен бе ти? Да след 10 години всички ще карат чисто нови тесли хаха смях на 600 лв минимална заплата. Дай да ти питаме тогава камиони и бусове на какво ще се движат може би на вода. Производителите на коли още правят дизели и се продават разбра ли електрофилчеКоментиран от #29, #38
20:23 12.12.2019
25 гост
До коментар #22 от "Abv":
Бреййййй , не думай , сега на "петролните гиганти" реши да се надяваш , хахахха !!! И що тия гиганти в Западна Европа , дето акциза е в пъти по-голям от нашия , да не говорим за количествата нищо не могат да направят ???? Не само ,ч е не правят , ами масово почват да преоборудват бензиностанции в зарядни станции ??? А половината държави обявиха краен срок за СПИРАНЕ на ВСИЧКИ ДВГ !!! Хахаххаха , надай се петролофиле за жълта нафта , ама най ще видиш зелена трева !!!Коментиран от #28
20:24 12.12.2019
26 Хибрид
До коментар #22 от "Abv":
Пич, карам си хибридаи ме боли .... за теб и тъпото и ТДИ.Евро категорията ми се води Евро 5, данъкът ми е 35 лв и нямам консумативи освен масло на 15к и верига която не мисля да се сменя при мен .Само искам да те попитам кеф ли ти е като си отвориш стъклата и дишаш тая чума? Щото и вие с ТДИ-тата я дишате, не само ние с по-чистите коли.Остани със здраве и прочети някоя книга. Лека вечер!Коментиран от #125
20:24 12.12.2019
27 Хибрид
Коментиран от #30
20:26 12.12.2019
28 Abv
До коментар #25 от "гост":
След 50 години може и да стане да прав си за това. Хаха20:27 12.12.2019
29 гост
До коментар #24 от "Abv":
Ами май "умния" си ти , хахахх !!! Кой ти еказал , че ще караш Тесла , че и каквото и да е друго със "600" лева ??!!! За тая работа има колело и обществен транспорт , питай дедо си дали е карал "дизел" !!!Коментиран от #32
20:27 12.12.2019
30 Abv
До коментар #27 от "Хибрид":
Много добре знам какво е водород, Тойота направи такава кола но едва навлиза в Япония, Северна Америка и Европа. Докато стигне до България няма да е скоро.20:30 12.12.2019
31 Танко
До коментар #12 от "Behemoth":
Ти,като си ходил на училище,защо пишеш "тъпото"" си име на латиница?20:30 12.12.2019
32 Abv
До коментар #29 от "гост":
Карай си ти колело, аз не взимам 600 лв но повечето хора в провинцията за толкова работят. Лятото е за мотор зимата за кола. Жалко само че няма и мотори на дизел яки чернилки да правят както когато настъпя фолкслагена на втора и видя в огледалото облаци, голямо удоволствие ми доставя товаКоментиран от #33, #35
20:33 12.12.2019
33 гост
До коментар #32 от "Abv":
Нoвaтa прoизвoдcтвeнa придoбивкa в ceктoр „Aвтoмoбилocтрoeнe“ у нac щe e нa cтoйнocт 200 млн. USD. Тoвa щe зaвoд зa eлeктричecки прeвoзни cрeдcтвa. Мeмoрaндумът зa cтрoитeлcтвo бeшe пoдпиcaн мeжду бългaрcкaтa държaвa в лицeтo нa изпълнитeлния дирeктoр нa Бългaрcкaтa aгeнция зa инвecтиции Cтaмeн Янeв и ръкoвoдитeлитe нa кoрeйcкo-китaйcкaтa кoмпaния „Coнгo мoтoрc“ и итaлиaнcкaтa - „Хaдид хoлдинг“.Ха честито , хахахха !!!
Коментиран от #34, #93
20:36 12.12.2019
34 Abv
До коментар #33 от "гост":
Great wall също прави добри джипове и пикапи на дизел в Ловеч ха честитоКоментиран от #37
20:38 12.12.2019
35 Хахаха
До коментар #32 от "Abv":
Дизерастите сте по-кухи и от маймуните!20:38 12.12.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 гост
До коментар #34 от "Abv":
Ти май живееш с 4-5 години назад ,а , хахаххахах !!! Къв Great wall те тресе , в тоя завод от миналата година е на немска компания за авточасти и то такива , дето стават и за електромобили , хахаххах !!!https://fakti.bg/bulgaria/319882-nemski-avtomobilen-investitor-zapochva-proizvodstvo-v-lovech
20:49 12.12.2019
38 Ауууууу бате
До коментар #24 от "Abv":
Спри се малко , че намеси и камионите.Ти явно не си в час за да не си разбрал как собствениците на стотици влекачи са ги преобурудвали да се движат на метан !
Що ли? Дали на тях не им е по-добре да си ги търкалят на нафтица ? Да ама те са били Евро4 да речем , и след интервенцията вече са Евро6. И вече могат спокойно да си влизат във центровете на всички Европейски държави.
И са им паднали данъците със 50-70% , а вие със 1,9тди какво ще направите като ви забранят да влизате във градовете? Ще ли си реновираш Гоуфи до Евро6 със да речем 3-4хил.лева? Ние трябва да осъзнаем , че като ни наложат от Евросъюза тази забрана ще трябва да я спазваме. Какво ще направиш лично ти? Ще идеш до Брюксел да протестиращи ли?
Коментиран от #39
20:49 12.12.2019
39 Abv
До коментар #38 от "Ауууууу бате":
Много неща от евросъюза не се спазват в България. Първо да започнем с крушките с нажежаеми жички дето уж от няколко години не се продават в ЕС. В България за 60 ст ги има във всеки един магазин. Брюксел няма да наложи такава забрана защото им изнася, Германия, Италия, Франция, Холандия, Белгия всички са доволни че си намират пазар в Румъния и България.Коментиран от #42
20:54 12.12.2019
40 Туран драйвър
20:56 12.12.2019
41 Night Rider
До коментар #20 от "гост":
И колко лесно се спира от продажба дизел, льольо? Като ти свършат любимите пилешки кренвирши в магазина, зареждан от дизелов камион и ще ходиш да правиш тромби на всеки тираджия да ти зареди кварталния магазин шматка20:58 12.12.2019
42 Ауууууу бате
До коментар #39 от "Abv":
За мое огромно съжаление си много прав.Така е , тук много от разпоредбите на Евросъюза не се спазват , за това сме и на това дередже.
20:59 12.12.2019
43 gggw
21:09 12.12.2019
44 Дизел мен
Коментиран от #46
21:10 12.12.2019
45 gggw
До коментар #14 от "До разбирачите":
тва с цената на електромобилите е пазарна щуротия. по принцип в електромобила има много по-малко части и операции по сглобяване отколкото двг. цената му по себестойност е по-ниска21:12 12.12.2019
46 gggw
До коментар #44 от "Дизел мен":
бай ганя обича да се тупа у гърдите - булгар, булгар!! в днешно време - мъжкар, мъжкар! и ко..? добре че имате държавна работа, добре че още има за презастрояване щото като идете на запад и за таксиметров не ставате . ше си идете на мястотоКоментиран от #51
21:14 12.12.2019
47 Илко
21:19 12.12.2019
48 Ivo
21:23 12.12.2019
49 Пешо
21:29 12.12.2019
50 Мая Беспартийна
До коментар #1 от "Abv":
Кисело е гроздето!!!21:38 12.12.2019
51 Ха ха ха
До коментар #46 от "gggw":
Само да ти кажа че 14 години живея и работя в Испания. Имам общо 24г трудов стаж и нито един ден на държавна работа. Смени си наркотиците пич.....Тая синтетика направо те е съсипалаКоментиран от #53
21:51 12.12.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 gggw
До коментар #51 от "Ха ха ха":
и кво работиш дизеляк? чинии ли миеш. или нещо ала бала22:21 12.12.2019
54 Гошо
До коментар #3 от "321":
Брат, прочети ли статията ? Пише, че това е отговор на тези, които спират пред електростанциите. Освен това не са толкова глупави да получат глупави глоби22:32 12.12.2019
55 333
Преди седем осем години какво карайте и какво дишахте? Айде малко по - умерено. Вредата от дизеловите автомобили поне донякъде е ясна. А от електрическите тепърва ще се установява.
Хайде холан
00:14 13.12.2019
56 Алфа Ромео
Коментиран от #72
00:41 13.12.2019
57 Тошо
Момчета , сега не се замисляте за бъдещето , но когато ви се родят дечица и започнат да страдат от белодробни заболявания , ще се сетите какви г*овна сте из*срали точно от вашите ауспуси , и съм на 1000% сигурен , че ще съжалявате тогава но нищо няма да можете да промените , просто ще гледате безучастно как Вашите деца си отиват заради вас.
00:41 13.12.2019
58 xaxa
00:56 13.12.2019
59 Нема значение
01:01 13.12.2019
60 Баварец
До коментар #6 от "гост":
Отлично казано! Подкрепям д две ръце и два крака! Аман от трошляци и миризливците, които ги таралянкат...01:42 13.12.2019
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Driving pleasure
02:04 13.12.2019
63 Шофьор
Коментиран от #66
02:43 13.12.2019
64 Среднощен каубой
До коментар #6 от "гост":
Вие хората НС чичко Сорос няма да мирясате докато в градовете не започнат да допускат само -расти: тесларасти, вегерасти, джендерасти и пр. Само не знам откъде ще намирате да отнемате и осиновявате деца. Пожелавам ти оттук нататък да правиш секс единствено с мъже и Грета Тунберг.03:25 13.12.2019
65 Гад
05:10 13.12.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Смерш
05:30 13.12.2019
68 Живко Абрашев
https://www.google.com/amp/s/automedia.investor.bg/a/2-novini/37388-adac-dizelat-e-chist/amp
На последния преглед който минавах с моята кола Mерцедес Е350 CDI 2010 данните сочиха 0.012мг NOх и 78г/км CO2, което е далеч под нормите. А дори нямам адблу. Та проблема никак не е дизела като цяло, проблема е дизела без дпф, катализатор, чипосан в местния гараж от майстор, дето не може да си напише името правилн и колата пуши като комин на тец. Купувайте си коли дето не са пипани от ганьо правете им едно водородно почистване годишно /не правя реклама а казвам факт/ ако не успее да се включи регенерацията за почистване на дпф-а закачете я на комп да се пусне пренудително и си карайте дизелите. Мен лично ме пускат във всички градове в Англия дори и лондон сити който е определ като зелена зона. И не плащам за удоволствието 😉 със здраве
Коментиран от #69, #70, #121
05:51 13.12.2019
69 Аууууу
До коментар #68 от "Живко Абрашев":
Ама като ти правиха теста на колата, двигателя беше загрял, нали? Като отидеш другия път им кажи, че искаш да видиш цифрите при студен двигател! Ще се изненадаш! Това е и причината зимно време, високото замърсяване на въздуха в градовете. Работата на двигателите на студено, докато загреят замърсяват в норми много над допустимите. Даже и двигателите с Адге.Коментиран от #81
08:06 13.12.2019
70 Аууууу
До коментар #68 от "Живко Абрашев":
Малка грешка съм написал не Адге, а Adblue е вярно. И да допълня, че Адблу замръзва при минус 11 и ефекта от него е нула. И точно в студените дни, когато дизела замърсява най-много въздуха задържа мръсотията ниско, ефекта на пречистване е почти никакъв. Така с екологичните дизели!Коментиран от #113
08:48 13.12.2019
71 Аз съм
1.Дизелов автомобил до 100к.с. Годишен данък 500лв.+100лв.еко такса при плащане на застраховка ГО.
2.Дизелов автомобил от 101 до 160к.с. Годишен данък 1000лв.+ 200лв.еко при плащане на застраховка ГО.
3.Дизелов автомобил от 161к.с. Нагоре Годишен данък 2998лв.+497лв.еко при плащане на ГО.
4.хибрид бензин 0лв. Данък
5.електромобил 100лв.бонус на година от общината в кеш +
винетка,паркинг,зарядно 0лв.
6.Въвеждам този закон,защото сульо,пульо и мульо се качи да кара кола да пуши и прави задръствания по пътищата.
7.Който има пари ще кара кола,който няма има градски транспорт и велоалея,а който е тъп да плаща високи данъци.ОК.
Можете да обжалвате в 15 дневен срок пред арменският поп.
Дизелово гориво и дизелови таралясници Мерцедес,бмв,Ауди и голф има много и на добри цени купувайте и карайте
Коментиран от #120, #122
08:50 13.12.2019
72 Аз съм
До коментар #56 от "Алфа Ромео":
А кое ти звучи еко кофичката от киселото мляко или ПВЦ бутилката от бира а?Много са си еко електромобилите,но се иска мозък за да се напънеш и да разбереш.09:01 13.12.2019
73 Този
Коментиран от #74
10:09 13.12.2019
74 Стига бе
До коментар #73 от "Този":
А ти знаеш ли, колко е консумацията на електричество на рафинериите? Същото това електричество, където го пишеш! Значи замърсява веднъж, да произведе ток, след това да произведе бензин и след това да изгори бензина. А не може ли направо от тока да върви?Коментиран от #75
10:21 13.12.2019
75 Този
До коментар #74 от "Стига бе":
Ми не, не може. Защото както вече съм написал, за производството на самата батерия се отделят газовете, които един автомобил с ДВГ отделя за 70-80к км. Не съм като идиотите които защитават нафтата с цената на живота си. Просто казвам че технологията на електричките е все ище изключително недоразвита. А как стои положението с рециклажа на батерийте, що не ме светнеш, или и тях ще ги зариваме като радиоактивен отпадък какъвто всъщност саКоментиран от #76, #77
10:33 13.12.2019
76 Да те светна
До коментар #75 от "Този":
Батериите, ще се рециклират на 100 процента, също и лития в тях. Има технологиите, няма толкова много батерии за масово рециклиране все още. Технологията я има.Коментиран от #87
10:41 13.12.2019
77 Добре
До коментар #75 от "Този":
И колко километра се използва една кола? Много над 70-80 хил. километра, нали?10:42 13.12.2019
78 Рррр
А колите на ток аз съм за но има доста препятствия пред тях бавното зареждане лития който може де се изчерпи и т.н
10:47 13.12.2019
79 Александър
Коментиран от #80, #89
10:57 13.12.2019
80 До Александър
До коментар #79 от "Александър":
Момче, за производството на дизел се изразходва много ел. енергия или ти мислиш, че той вали като дъжд? Виж дневната консумация на рафинериите на ел. енергия! Те също ползват този ток от ТЕЦ, нали? И ТЕЦ замърсява и Нефтохим замърсява и ТДИ-то замърсява!Коментиран от #92
11:07 13.12.2019
81 Живко Абрашев
До коментар #69 от "Аууууу":
Готов съм да закача колата когато кажеш за емиси няма да има особенно драматична разлика 😉 А че адблу замръзва при -11.... моооже в бг всичко се случва едно време помня че търговците прибирсаа антифриза при -2 да не замръзва, та нищо чудно и на adblue да са му намерили цаката. Ама тва е ганьовщина. Ако съм толкива вреден/колата де/ как ме допускат в една от най строгите зелени зони в Европа т.е. Лондон Сити? И не само да вляза а и да си престоявам като всеки един с електричка?Коментиран от #82, #83
12:17 13.12.2019
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Аууууу
До коментар #81 от "Живко Абрашев":
А и все още не забраняват, защото колата е с по-висока ЕКО. Но скоро и това, ще започне.12:25 13.12.2019
84 Haters gona hate
До коментар #15 от "хибрид":
А дотогава ДИШАЙ и не реви.П.с поздрави от Q7 5.0 TDI.
12:25 13.12.2019
85 ФауВе
13:03 13.12.2019
86 Ами
До коментар #1 от "Abv":
Из балканите това е ясно сетих се за любо Ганев паркираш на инвалид място. Протестира бой и съдят инвалида за тормоз друг е въпросът с с класа и слепите и така. Насилие да има13:11 13.12.2019
87 Гост
До коментар #76 от "Да те светна":
60% потреблението на батериите в САЩ са АА ли-йон, каквито са и на Тесла. В света годишно се изхвърлят над 50 милиарда батерии АА. И ако тези не са достатъчно, че да има нужда от рециклиране, не знам колко ще са. Явно количеството за рециклиране е налице, но технология още няма работеща. Скоро няма и да има.13:12 13.12.2019
88 вввввв
13:25 13.12.2019
89 1234
До коментар #79 от "Александър":
Oooo Сашко, как си бе. Литър дизел изяжда толкова електроенергия при производството си че електромобил като Hyundai Ioniq с него изминава 10 км. А с литъра нафта се изминават 20 км и си изхабил ел.енергия за 10 км. В превод - ти си и**диот14:02 13.12.2019
90 Хайл
До коментар #6 от "гост":
Пак ли ти бе навлек, ти да не си брат на онуй недоразумение грета тъпенберг...ела да ме запушиш когато слагам нафта и съм ти полял електрокара на колонката с бензин и ти го паля-в новините ще дават как електрокар се запалил на бензиностация докато е пълнел бензин...страхо-пъзльовци сте електроджендърите,само джафкате като тутки...що не джафкаш срещу тец дето гори въглища да ти прави ток за "екобоклука" и всички нормални хора да ти дишаме саждите от централата...помияри мръсни сте-абе педали14:38 13.12.2019
91 Коментиращ
Отиват и блокират доставката с въглища на близката централа и готово, "еко" теслите няма да помръднат!!!
Толкова заблуден добитък има по света, че направо не е истина!
Някой изквича за "дизелгейт" и добитъка се върза!
Сатанизираха дизелите, а за бензините нищо???!!!
Който е стоял покрай работещ бензин от по старите знае, че всъщност не бълва само CO2, както твърдят краварите!!!!!
14:41 13.12.2019
92 До професора
До коментар #80 от "До Александър":
Професоре, като помислиш логично (ако можеш), кой от процесите според теб има повече загуби (съответно замърсява повече)?! Когато директно запалиш гориво (дърва, газ, въглища и др) с цел осветление и отопление, или първо да ги превърнеш в електричество в централа и след това по мрежата да захраниш лампата и печката???!!!Няма как ел колите да замърсяват по-малко, просто защото световната енергетика към момента се формира главно от изкопаеми горива (от които около 40-50% въглища)!!!
Петролните пбгорива в двг се превръщат директно в механична и топлинна енергия, а при ел колите енергията идва от предварително изгорени изкопаеми горива (главно въглища), които завъртат парна турбина, която пък е свързана с генератор!!!
Съвременните електрически автомобили са всичко друго, но не и ЕКО!!!
Коментиран от #97
15:10 13.12.2019
93 Батко
До коментар #33 от "гост":
Меморандум за НАМЕРЕНИЕ, а не за строителство. Чукча писатель, чукча не читатель. Когато се достигне предела на инсталираните мощности за производство и пренос на ел. енергия, а това ще стане много бързо ще видим какво е светлото бъдеще на електрокарите.15:19 13.12.2019
94 Оптимизация
Колко от потребителите смятате, че преглеждат коментарите до края, т.е. защо не направите последния коментар да е най-отгоре и това да бъде по подразбиране!
15:26 13.12.2019
95 Fox81
До коментар #8 от "иво":
Как сте оцелял до сега? Сам написахте: "Да си прост, не е лесно".15:36 13.12.2019
96 Крум
Коментиран от #101
16:11 13.12.2019
97 Професора
До коментар #92 от "До професора":
Процента на възобновяемата енергия се увеличава всяка година и то с доста! Аз не мога да разбера, какво точно имаш предвид? Аз само обяснявам, че за горивото с което колата ти върви се изразходва много ел. енергия, която идва от въглища! Разхода на ел. енергия на една рафинерия е доста висок! Тази ел. енергия, на место да се ползва за рафинирането на дизел и бензин, може да зарежда ел. коли, като по този начин премахва два замърсителя, рафинерия и замърсяването от ДВГ! Може би, хвана нещо!Коментиран от #105
16:14 13.12.2019
98 Крум
Коментиран от #99
16:27 13.12.2019
99 Спокойно
До коментар #98 от "Крум":
Недей, нещо ще те удари. Не се изнервяй. Голям зор ли имаш, да караш на бензин? Никой не е казал, че се купува защото е зелено. По-екологично е, но хората не купуват за това, а защото им е изгодно! Ако в една държава или ако на някой не му излиза изгодно на електричка, не купува. Ако една държава мисли за гражданите си и има възможност, дава субсидии за да може да активизира продажбата на електрички, ако не така като Софето с противогазите.Коментиран от #102, #104
16:49 13.12.2019
100 Крум
16:50 13.12.2019
101 Хайл
До коментар #96 от "Крум":
Как да обясниш на тъпия електрокарджия,че безплатен обяд няма.зарядната станция му била безплатна,а искат 8 евро за ток.данък нямал да има-просто му е бедна фантазията като се напълни с електрички как ще му ударят данък батерия,ще плаща промишлен ток а тецовете ще ни затрупват със сажди заради пишман екологични коли чиито батерии още не е измислено как да се рециклират екологично заради отровите в тях-ама на прост човек акъл не се дава,че се качва на главата с простотиите си...16:56 13.12.2019
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Стефан
До коментар #8 от "иво":
Еми да де, ти си прост!16:59 13.12.2019
104 Крум
До коментар #99 от "Спокойно":
Благодаря за загрижеността....там е работата,че първо никой няма да пита дали ни е изгодно или не,а направо ще задължат всеки да кара електричка,сиреч няма да има избор, и второ,дали е по екологично също е много спорно,може би за богатите европейци,но не и за страните където се добиват суровините за батериите......това сега прилича на врата в полето,през която те карат да минеш,под предлог да бъде зелено и екологично...17:00 13.12.2019
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 чурата
17:44 13.12.2019
107 А ще паркираме
До коментар #6 от "гост":
У на м,....утката17:48 13.12.2019
108 Много
17:52 13.12.2019
109 Електричари
17:56 13.12.2019
110 Карате
18:01 13.12.2019
111 Карате
18:07 13.12.2019
112 Проблема
18:14 13.12.2019
113 Чел-недочел
До коментар #70 от "Аууууу":
Температурата на замръзване на AdBlue е −11,5 °C, затова съдът, съдържащ реагента, се снабдява с подгревател. За изпразване на подвеждащите тръбопроводи след изключване на двигателя се използва помпа, включена в режим на реверс (работеща в обратна посока), при което реагентът се връща обратно в резервоара за съхранение. В случай на замръзване размразеният реагент запазва всичките си свойства и е годен за по-нататъшно използване.20:20 13.12.2019
114 Баси
До коментар #9 от "Borislav Popov":
Ами щото има дефицит на паркоместа и естествено е да се появяват конфликти. За това се мисли преди да се прави нещо.21:08 13.12.2019
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 666
До коментар #6 от "гост":
Умирам от скапани дизелаци всяка сутрин като излезна от сердика, не се диша! Крайно време е да ги спрат. Всеки махнал катализатора, че скъп и дава газ! Диша ми се живее ми се....Коментиран от #124
11:33 14.12.2019
118 6897
12:57 14.12.2019
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Хайл
До коментар #71 от "Аз съм":
Теб май бащати не те е бил навремето,сега е късно да си поправи грешката18:54 14.12.2019
121 Димитър Нанов
До коментар #68 от "Живко Абрашев":
ПрЕнуди се да се Уграмотиш!!! Замисли се и за саждичките, които не даваш данни от измервания!22:21 14.12.2019
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Мачкал Чесън
До коментар #14 от "До разбирачите":
Няма да е скоро, пък ти се успокоява, че електромобили ще има и след теб...01:58 15.12.2019
124 777
До коментар #117 от "666":
Като толкова не ти харесва в града - обратно на село. Там и без това не останаха хора, няма кой да те трови.02:01 15.12.2019
125 Мачкал Чесън
До коментар #26 от "Хибрид":
Моята категория е 6 нещо си и автомобилът е чисто нов на бензин. За да имаш Евро 5, то следва, че твоят хибрид не е нов. Това не е важно, разбира се. Важно е това, че забраната е САМО ЗА ПРОДАЖБА НА НОВИ ДВГ Автомобили и в повечето страни ще влезе в сила от 2030 нататък. Това към момента дава на нормалния шофьор поне 10 години да си ползва ДВГ и едва впоследствие може да се реши на стъпката да премине на хибрид/електромобили. Разбира се, вероятно ще може да си търкаля 10-годишната щайга без проблем и може би единствено с някакъв по-висок данък. Това не е катастрофата за ДВГ, която всички очакват, а е въпрос на разумно планиране - караш си чисто новата кола 7-8 години и я продаваш за колкото може, после вземаш електромобил от магазина... Някакъв проблем?!02:06 15.12.2019
126 MV28
04:51 15.12.2019
127 1234
До коментар #15 от "хибрид":
Тези печки да им дадат няколко месеца гратисен период да покажат документ, че софтуера им е сменен с непушещ или да им прекратят регистрациите служебно. Като се напълни с електрички и почнат да ги блъскат масово пак ще стане страшно, но може да направим нещо за въздуха и то сега.23:01 16.12.2019