5 Ноември, 2010 11:41 30 996 149

Първи тест на новия VW Passat

  • passat-
  • vw passat

Автомобилът с обозначение Passat е един от емблематичните модели на марката Volkswagen. Първото му поколение се появява на бял свят през далечната 1973 година и от тогава до днес компанията е успяла да реализира на пазара повече от 15 млн. екземпляра. На отминалото, в началото на октомври, автомобилно изложение в Париж Volkswagen представи новото, седмо поколение на модела. Само месец по-късно екипът на АВТОпзар имаше възможността да направи първия тест-драйв на новия Passat. Пробното шофиране беше организирано в испанския град Барселона, като моделът беше представен и в двете си версии - седан и комби. Гамата от двигатели също беше доста богата, но това което ни впечатли най-много беше новото, различно позициониране на Passat (B7). Ето и нашите по-конкретни впечатления.

Екстериор
На пръв поглед външните изменения не са много, но от друга страна са съществени за новия облик на автомобила. Предницата вече е издържана в иновационния общокорпоративен стил на марката, линия която за първи път беше прокарана от шестата генерация на Golf. Иначе като цяло Passat наподобява флагмана на компанията Phaeton, но същевременно има ясно изразен собствен облик. Наличието на повече хромирани елементи, новите предни и задни светлини и различните брони придават стил и лукс на автомобила. Интерес представлява и страничната хромирана лайстна, която вече е изместена в долния край на вратите. Другото на което трябва да обърнем внимание са биксеноновите "интелигентни" фарове Dynamic Light Assist с интегрирани в тях ефектни LED-дневни светлини. Що се отнася до габаритите ще споменем, че седанът е "пораснал" с 4 мм на дължина, а комбито е по-късо с 3 мм. Ширината спрямо предшественика е непроменена, а височината е малко по-голяма. В обобщение може да се каже, че благодарние на тези екстериорни промени новия Passat вече е ориентиран към премиум сегмента на средния клас.

Интериор
Салонът на новия Passat е оформен в същия стил, като външността. Интериорът продължава да е сдържан и класически, но от друга страна е наблегнато на екстри и функционалност - все факти затвърждаващи усещането от външния вид, че се намирате в автомобил от премиум сегмента на средния клас. В сравнение с предшественика материалите изглеждат по-скъпи и качествени (с изключение на вертикалната част на средната конзола), а качеството на сглобката е на познатото прецизно немско ниво. Шумове и скърцания не се чуват, седалките вече са по-големи и доста по ергономични, а уредите са силно информативни. Последните са компилация от аналогови циферблати и електронни дисплеи, като основните са разположени пред погледа на водача. Само дисплеят на навигационната система е изнесен в горната част на средната конзола, но и той е дублиран пред погледа на шофьора. Що се отнася до простора в салона, ще кажем, че мястото, както отпред, така и отзад е напълно достатъчно. Багажникът и при двете версии също е голям и функционален. С други думи салонът на новия Passat е оптимална компилация от лукс, комфорт и функционалност.

Двигатели и ходови характеристики
От гамата двигатели интерес представлява най-малкия дизелов мотор. Той е с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с., а средният му разход на гориво е едва 4.3 литра на 100 километра пробег. Освен това на този агрегат не му липсва и динамика. От бензиновите предложения най-интересен ни се стори 1.8-литровия TSI агрегат с мощност от 140 коня. Този мотор предлага отлична комбинация от добра динамика и нисък следен разход на гориво. От трансмисите трябва да се отбележи наличието на DSG скоростна кутия, която е един от най-добрите варианти за автомобила с индекс B7. Що се отнася до пътно поведение Passat е един от еталоните в този клас - уникална стабилност в завои, минимален крен и силно информативен волан.
От допълнителните екстри хората от VW ни демонстрираха системата ACC (Адаптивен круиз контрол) и по-конкретно частта от нея за автоматично екстремно спиране в градски условия. Тя действа напълно автоматично и при ниска скорост (до 30 км/ч.) привежда автомобила в покой ако "забележи" опасност пред него. Друга интересна екстра са специалните сензори под задната броня, благодарение на които багажника се отваря сам, когато водача (с контактния ключ в себе си) си подаде крака под бронята. Това нововъведение се използва при носене на обемисти товари, когато са заети и двете ръце и е изключително функционално. Още нещо интересно е камерата за задно виждане и по-конкретно нейното разположение. При повечето автомобили с подобни устройства тя се монтира под някоя от лайсните на бакажника, но при лошо време често се зацапва и става безполезна. Инженерите от VW са я интегрирали под емблемата отзад и при включване на задна скорост тя (емблемата) се отваря автоматично до почти хоризонтално положение. Интересно е още, че и някои от дизеловите модификации са оборудвани със start/stop система. Като цяло иновациите по отношение на техническата част са ориентирани към подобряване на безопасността, икономичността и функционалността на автомобила. Спокойно може да се твърди, че новият Passat e "пораснал" в тази насока по всички фронтове.

Цена
Цените за България все още не са известни, но ще бъдат определени в най-скоро време. Това, което казаха от компанията е, че базовата цена на новия Passat ще бъде по-ниска от тази на сегашното поколение. Като се прибави към това и по-високото ниво на оборудване може да се прогнозира, че новият модел на бестселъра Passat отново ще е в челото на класациите по продажби.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    75 117 Отговор
    Ох божееееии безлично безлично до немай къде.Скука и отпред и отзад.Същата тъпа мутра като на Голф6 и Поло и фарове като на бъдещия джип на Шкода.Комбито направо е отвратително.Таблото е ужасно и лъха на ефтиния.За премиум сегмент дума неможе да става.Забележете, че мотора 1,8Т дето от 95 е в АудиБ5 и еволюира от 150, 163, 180, 225коня те го скопили на 140.(ако е същия ама сигурно е същия)Само ако е найстина добър разхода тогава може, ама все пак....Вижте и индекса Б7 посочен в статията.Това е платформата на предходното А4 от преди няколко години.Те сега ще го набутват като нов Фолксваген.Смешници.Даже А4Б7 се прави от Сеат от миналата година с други фарове и стопове.Една платворма я пускат по 3 пъти за 5 години.Единствено то нещо, което ми хареса са предните седалки.

    Коментиран от #36

  • 2 Sasho

    70 19 Отговор
    Не съм фен на марката, но този автомобил определено ми хареса. На този етап впечатленията ми са само от материала и снимките, но определено изглежда много добре, а и явно на пътя се държи отлично. Визията е въпрос на вкус, но на мен лично много ми допада, особено седана. Наистина прилича на премиум автомобил. Браво!
  • 3 Серж

    57 24 Отговор
    Mnogo a iak. Bravo za gotinito test4e.
  • 4 Дошо

    39 58 Отговор
    Да е як , да е колко да е як?
    Колкото нискобюджетна версия на Ауди А4 от преди поне 5 години.

    Коментиран от #73

  • 5 NBA

    76 17 Отговор
    Уникален е! Карам шестата генерация и с нетърпение чака да дойде новия!
  • 6 diwanel

    56 7 Отговор
    тебе какво те бърка платформата? за всеки модел нова платформа и крайната цена ска4а в небето! усъвършенствай старата, добави нови екстри и готово. нов модел с ниска крайна цена! хем клиента доволен хем фирмата! а и като цяло старо имаш само един монокок и ходова част, понеже пише че не е пипана ширината!!!

    Коментиран от #11

  • 7 Riator

    40 57 Отговор
    И вътре скука и от вън безличие...
    Абе, коли без душа правят тия от VW
  • 8 VAG

    54 7 Отговор
    Ne e ne6to osobeno, no na men mi haresva. Strog stil, malko hrom, no na to4nite mesta, bez ki4, iz4isten disain i qsno, pregledno tablo, osven tova ne prili4a na audi otpred. Ob6to vzeto e dobyr

    Коментиран от #10

  • 9 Коениг_Специал

    28 48 Отговор
    Поредния голям Голф който ще има една и съща съдба както свойте предшественици, да умре в Перник след 20 години!!
    А за модела- наистина е много безличен, няма нищо в дизайна което да привлече внимание като индивидуалност(поне малко само)
  • 10 инж. Денчев

    44 13 Отговор

    До коментар #8 от "VAG":

    Много си прав, наистина добра кола са направили. В статията също не са упоменати много минуси, е има един, но то коя кола няма недостатъци. Като цяло и предвид цената предложението ще е много добро.
  • 11 Дошо

    18 55 Отговор

    До коментар #6 от "diwanel":

    Ми бърка ме платформата, защото ако я осъвършенстваха, нямаше моторите им да стоят на половин метър пред предната ос и разпределението на масите да е нещо от сорта на 58-42

    Коментиран от #12

  • 12 Георгиев

    66 10 Отговор

    До коментар #11 от "Дошо":

    А, бе Дошо ли си, к'ъв си - научи се да пишеш първо и чак след това изказвай "компетентното" си мнение за платформи и т.н. Само за справка, пише се УСЪВЪРШЕНСТВАМ и ЕВТИН.
    Иначе, относно теста и колата, мога да кажа само БРАВО!!!
  • 13 Дошо

    18 49 Отговор
    Добре взимам си поука за правописните грешки.Те наистина са недопустими за човек претендиращ с мнението си.Това не променя факта, че колата изглежда нискобюбжетна и неможе да се нарече премиум.Тя си е посредствена.На Вас Георгиев харесва ли Ви концепцията на концерна VAG, която вече 15 години не е променена от гледна точка на съотношението на натоварване м/у предната и задната ос на автомобилите им?На мен лично ми се струва тъпо да не се направи нищо по този въпрос толкова много време.Вместо да съчиняват купета защо не вземат да дръпнат мотора малко по-назад?Недозавиването мен лично много ме дразни, а това им е болест по рождение на Фолксваген и благодарение на тях и на Ауди.

    Коментиран от #54

  • 14 deo88

    28 12 Отговор
    Аз по принцип съм фен на марката , но тези новите модели на Фолксваген неми допадат много . Единствено Сирокото успява да ме впечатли за момемнта ...
  • 15 vesana999

    56 6 Отговор
    абе оставете го този дошо чул за А4 и за платформа и само нея повтаря.и май дошо не е запознат мн с двигателите,взе ми чето повече не се излагай,имат повече от един дизелов и бензинов двигател,пасата също еволюира и има също по мощни бензинови двигатели,взе ми си R-series,тогава 225 коня на Б5 ще ти се сторят като 100.така че запознай се с нещо добре тогава ела да говориш.На мен лично колата мн ми харесва,и няма кола която да няма кусури.
  • 16 D

    41 13 Отговор
    отлична кола за разлика от азиатските боклуци - това е класика и за каква скука става въпрос тук!? Е НЕ Е АУДИ, НО Това е народна кола -освен това ДОШО пише се платформа, а не плат в орма

    Коментиран от #19

  • 17 Дошо

    15 49 Отговор
    Да кола без кусури няма, но колите на VAG са пълни с кусури дето десетилетия не се прави нищо, за да се подобрят нещата.А това, че ако от един клас в рамките на 6-7години се вземат един Патас и едно А4, а вече и Сеат и им се свалят купетата отдолу ще се покажат 90% най-малко общи елементи не го осъзнавате то затваряуте си устите и не компетентстваите много.
  • 18 JTD

    32 5 Отговор
    весана999: Всеки си има мнение, което си струва да бъда споделено, независимо дали съвпада с общото, в случая с твоето!

    Иначе колата определено изглежда премиум, както отвътре така и отвън! Това, което обаче аз лично не приемам е еднообразието по отношение на интериора. Сега, не може толкова леко да променят централната конзола и таблото за изцяло нов модел. Даже и в Порше с иконата 911 са по либерални в дизайна! Иначе като техническо изпълнение едвали са правени компромиси!

    Коментиран от #20

  • 19 Дошо

    19 33 Отговор

    До коментар #16 от "D":

    Азиятските боклуци, които гледах на Пловдивския панаир са много напред от средните модели на VAG.Хонда и Субару особено са страхотни.И никъде не съм писал плат в орма, ако е така то е от бързане както и другите грешки.Като няма за какво да се хванете и започвате да злобеете.
  • 20 Дошо

    17 34 Отговор

    До коментар #18 от "JTD":

    То целите им автомобили са компромис.Премиум може да е спрямо италиянките и френските колици, но спрямо БМВ, АУДИ(отчасти защото и в него има много фолксваген гени) и Мерцедес си е чиста ширпотреба.
  • 21 Real

    19 27 Отговор
    Аз пасат с "премиум" интериор не съм видял.... То и в Ауди пак трудно може да се нарече "Премиум" ама ще се затворим очите... тоя път. Това по горе на снимките изглежда като чичка ма средна възраст с кофти, стар, избелял, сив костюм напълно смазан от тълпата... Която и марка да изкара нов автомобил от висок клас с такъв дизайн заслужава мигновена смърт! Ако не разбрахте, хората в цял свят търсят нещо по различно от просто 4гуми и геврек! Търсят сродна душа в лицето на автомобила... перфектна за погребален агент.
  • 22 D

    34 22 Отговор
    ДОШО ПИШЕ СЕ АЗИ А ТСКИ, НИЩО ЧЕ Е АЗИЯ, А ОТНОСНО ТЪПИТЕ ЯПОНЦИ, ОСВЕН БРАКМИ ДРУГО НЕ МОГАТ ДА ПРАВЯТ - ПРОСТО ГИ НЯМА НА КАРТАТА !ДА СИ ЧУВАЛ ЗА РЕТРО КОЛА ОТ ЯПОНИЯ !? НЯМА НИКОГА ДА ЧУЕШ - КЛАСИКАТА СЕ КОВЕ КРАЙ РЕЙН, А НЕ ОТ ЖЪЛТИТЕ ДЖУДЖЕТА, КОИТО МЕЖДУ ВПРОЧЕМ НЯМАТ НИТО ЕДНА СОБСТВЕНА МАРКА - ВСИЧКИТЕ ИМ ТРОШКИ СА ЛИЦЕНЗ НА НЕМСКИ, АМЕРИКАНСКИ, АНГЛИЙСКИ И ИТАЛИАНСКИ ФИРМИ - ДА ТИ ГИ ИЗБРОЯ, АКО ИСКАШ В СЛЕДВАЩОТО КАРЕ!
  • 23 D

    37 17 Отговор
    чудя се как човек като ДОШО , който не знае да напише две верни думи има право да коментира световни производители -това е наглост ! итал Я нските коли също са класи над японските таратайки селянче Дошо!

    Коментиран от #24, #80

  • 24 111

    27 60 Отговор

    До коментар #23 от "D":

    D, D само един бутафорен мозък като теб може да плюе по японските автомобили, доказани в цял свят.
    По темата - ако колата е отражение на собственото ти Аз, то Аз-ът, закупил този кошник трябва да е с изключително смачкано самочувствие и самооценка, не видял жена, и напълно сливащ се с тълпата. Никакво открояване, нищо индивидуално.
  • 25 Дошо

    16 46 Отговор
    Ох поизложих се с правописа признавам, но наглост не е да изразяваш мнение.Наглост, е да се смяташ за по-добър от някой, и да го обиждаш без да го познаваш.
    В трошки японските автомобили се превръщат когато биват сглобявани извън Япония.
  • 26 ч

    48 12 Отговор
    Абе хора колата си е супер, ама цената не е "народна". Това е проблема.
  • 27 ч

    19 61 Отговор
    По-полекичка с изказванията за джапанките. Да сте видели японка в сервиз?
  • 28 graver

    56 10 Отговор
    Нормален VW автомобил.
    Не съм съгласен, че е скучен. Какво сега- вие да не очаквате нещо революционно или палаво в дизайна точно на Пасат?
    Дано е здрав, а ако е и икономичен става за хора на средна възраст (разбирайте го над 30 години)

    п.п. Който иска красиво да си купи например Алфа

    Коментиран от #33

  • 29 Badi

    7 7 Отговор
    ima gre6ka v statiqta 1.4 tsi e 140 konq sigorno a ne 1.8
  • 30 киа

    58 26 Отговор
    Имах Авенсис -2004 - 3 години не излизах от бокса - там беше пълно с УНГАРСКИ Короли и- Авенсиси - те са само английски - в Япония не ги произвеждат - майчиното мляко си проплаках, дето станах жертва на рекламите - купих през 2008 - нова КИА- сийд - не зная къде има сервиз - на 38 000 е сега - добра е - повече японска марка не искам да чуя - кошмар!

    Коментиран от #31

  • 31 111

    34 55 Отговор

    До коментар #30 от "киа":

    като си си взел японка сглобена на майн*та си кво искаш. Не прави извод за всички японски автомобили
  • 32 опа

    55 10 Отговор
    абе не може да си купите дори Голф ІІ - за една от най-именитите коли в света коментари давате и оценки - разни мишки с по 2 лева в джоба - несретници
  • 33 realnothing

    9 21 Отговор

    До коментар #28 от "graver":

    Ами Пасат CC е доста различен пасат чисто визуално, нямал съм възможност да го покарам, но все пак разчупва "Пасаторските" стериотипо. Мислех, че германците ще го надстроят в следващата си версия (демек тази), но нищо подобно, дори пълен регрес според мен. Явно е, че ще има нов CC... Аман от маркетингове трикове и ходове!
  • 34 bmw

    51 45 Отговор
    Хайде холан - нерде Фолксваген , нерде японски смехове! ние за коли говорим тоя ми говори за джапанки - джапанките са за хора, които не изпитват самоуважение и живота не им е мил - сигурност и външност нула!
  • 35 hypnotize

    15 7 Отговор
    Абе много Top Gear гледате! Стига сте крали лафовете на чичо ви Кларксън. Как от 9 сникки, Дошо, разбра че интериора бил евтин :D :D :D. Колата била без душа?!?! За това ще си говорим като я видим на живо.
  • 36 waltuo

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Много си скаран с автомобилите..
    1.8ТСИ няма нищо общо с 1.8Т...
    Отделно индекса Б7 не е заради старата А4 ами защото това е индекса на Пасата... предишния беше Б6...
    За някои е скучен дизайна, за някои не...
    За мен е класически... точно такъв трябва да бъде.. ВАГ групата включва и Ауди и Шкода и Сеат... айде всички да ги направят с еднакъв дизайн... точно това им е целта на ВАГ да имат различни автомобили в 1 и същ клас заради различната клиентела...
  • 37 shelby

    15 28 Отговор
    Като за село става колата: тъпа и грозна !
  • 38 Дошо

    7 14 Отговор
    ДА от двигатели не разбирам, но все пак подозирам за разлика от теб, че разликата м/у 1.8ТСИ и 1.8Т е в електрониката управляваща работата му .i.Определено индекса Б7 е точно заради Б7 на Ауди от преди 5-6-7години.Не да ги правят с еднакъв дизайн, той е еднакъв де само сменят фарове и някои други други дреболии и ги продават за различни автомобили на различни цени
  • 39 dacho

    21 3 Отговор
    Признавам, че малко съм разочарован, но това е класическа форма и както при други модели на пасата колко повече минава времето толкова по харесвана става за разлика от някои други/ не немски/автомобили. Иначе злословенето против тази или онази марка не помага. Много крайни оценки базиращи се само на емоции. Времето ще покаже дали сме прави!
  • 40 TAXI

    17 7 Отговор
    Са момчета с една дума това е хубава кола.Много сте чели за моделите дори цитирате дословно някои факти .Това че VW-груп не вие по джопчето като цена на резрвни части и обслужване е отделен въпрос.Тоя дето разбира от коли и има пари знае кво да си купи вие за това не берете грижа,поздрави на всички фантазйори.
  • 41 X

    12 2 Отговор
    В Европа, хората му правят един тест и казват, да автомобила е много добър, много е зле, това, това и това са сериозни проблеми, онова и онова са прекрасни и темподобни. Европееца чете, гледа, сръвнява, тества и купува, кара 4-6 години и продава в страни като България... Тук вече идва истината. Ние не трябва да правим тестове на нови автомобили, а на моргите дето идват от "белите" държави, защото все още процентът на 10+годишните бараки по нашите пътища трайно си остава в горната граница... Ние трябва да правим тестове на стари автомобили! Даже може да правим класации, за марки и модели (въпреки че някоя 318 компакт ще спечели...) и техните най-силни черти и възможности след налудничева употреба, класация "Най-добрата 20 годишна кола?!"....
    А за този Пасат. Явно ВАГ се стремят към счетоводителите, като го гледам каква дървения... Тази нова решетка стои що годе добре на Поло и относително добре на Голф, но колкото по широка става колата, просто измислете нещо ново, тъй тъй плащат заплати на дизайнерите си, да ги използват малко! Сухарска ми изглежда някак си. Не е за мен. Но почвам да разбирам стратегията им. ЗА първи път мога да кажа "Предпочитам АУДИ!"....

    Коментиран от #42

  • 42 111

    12 1 Отговор

    До коментар #41 от "X":

    Счетоводителите ли е? Аз съм счетоводител и не съм си позволявал да карам никога кола с повече от 3 врати.

    Коментиран от #43

  • 43 111

    5 4 Отговор

    До коментар #42 от "111":

    Повече от 3 врати и различна категория от "купе". Така че продавачо на цветя, не се изказвай ако обичаш да не ставаш повече за смях

    Коментиран от #58

  • 44 awa

    8 10 Отговор
    do taxi gnusen bak6i6 ne se izkazvai nepodgotven ami begai u vas 4e jena ti koi znae kolko patki e izlapala dokato ti sluguva6 za po 2 leva na kiriq,izmecqr smyrdel,a otnosno kolata sku4en bokluk koito zapo4vat da bogotvorqt bez da sa go vijdali dori,ne bih si go kupil vypreki 4e imam finansovata vyzmojnost

    Коментиран от #47, #62

  • 45 anti tapanarshtinata

    8 31 Отговор
    balva troshlici VAG i tova sie.male kolko li oshte shte se opariat .nai dolniat klozet e Audi i bliznaka VW

    Коментиран от #49

  • 46 awa

    28 3 Отговор
    bravo
  • 47 Das Auto.

    7 4 Отговор

    До коментар #44 от "awa":

    Kakva vuzmojnost imash ti be izmekqr, hodi karai bmw 320i i se zabivai u durvetata sus selski drift4eta i neveroqtnata zadna predavka ne se obqsnqvai za marka ot koqto si nemash haber
  • 48 akak

    33 8 Отговор
    само не мога да разбера защо толкова много хора завиждат на vw ... колата си е много хубава !
  • 49 bg

    18 4 Отговор

    До коментар #45 от "anti tapanarshtinata":

    Ей нежен от кое село си бе гурлясал.Ти да не живееш в някой клозет,всичките ти коментари са пълни с помия, никой няма нужда да ти чете олигофренските мнения. Ти си възможно най-ограничения тъпанар по форумите, с теб трябва много сериозно да се занимава екип от психолози. Във вашето училище нямате ли ? Вземи се прегледай от малък,че като порастнеш не знам каква маймуна ще станеш ???
  • 50 shelby

    8 21 Отговор
    Момче "akak"я се осъзнай колата не предлага нищо. Старите двигатели с поредния калпава визия !
  • 51 awa

    4 8 Отговор
    do das auto ei prosqk imai si haber ot markata i ne se zaglejdai vstrani,samo taka vw 6te si ostane nomer 1 v o4ite ti,marka koqto nqma sobstvena identi4nost.moje6 da q razpoznae6 v skoda,audi,seat,i t.n.na tozi svqt ima mnogo zabludeni kato teb,za koito sy6testvyva 1 kola,1 jena i t.n.jivei v zabluda i bydi 6tastliv.blajenni sa vqrva6tite,aide ostani si sys zdrave

    Коментиран от #55

  • 52 Driver

    6 9 Отговор
    Tipi4no za VW-po4ti nikakva razlika s predhodnite 1-2 modela.Vijte Golfa i Poloto.E,da imat razlika v stopovete i farovete.A kombito e sa6tata katafalka.
  • 53 АЛЛАХ

    0 15 Отговор
    Да го духате всички, скапаняци такива,нямате ли си друга работа та се заяждате един с друг,айду яжте му главата като сте много хитри
  • 54 CF

    5 11 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Ти какво разбираш от двигатели и от разпределение на масите бе мърльо, да не би да разбираш повече от инжинерите. Колкото до дизайна VAG е напълно прав.

    Коментиран от #57, #81

  • 55 ааааа

    8 5 Отговор

    До коментар #51 от "awa":

    Каква финансова възможност имаш ти бе п***рас грозен на тебе утре ако ти дадат да седнеш в такава кола ше се на***еш от кеф, ама сега ми пишеш тъпи коментари и ми се правиш на готин.
  • 56 awa

    5 3 Отговор
    da ti razqsnq kakvo ozna4ava finansova vyzmojnost 4e vijdam 4e si negramoten.tova ozna4ava da pritejava6 sumata neobhodima za pokupkata na tazi toqga.aide leka no6t
  • 57 Дошо

    7 18 Отговор

    До коментар #54 от "CF":

    ДА разбирам.От инжЕнерите не, но от инжИнерите като теб имам повече знания.Разбра ли ме или трябва повече да ти се обяснява?

    Коментиран от #60

  • 58 X

    2 3 Отговор

    До коментар #43 от "111":

    Кой говори за тебе?! Ама веднага "АЗ"! И какво ти? Аз говоря за ЕВРОПА! В България я продадът 300 бройки чисто нова, я не, а за останалите 3 000 000 (примерно) които смятат да продадът? А това че караш хечове никой не го касае!
  • 59 awa

    11 8 Отговор
    kolata e hubava no za tezi pari e gadna,za tazi cena ima mercedes i dori bmw,a kolko broiki smqtat da prodadat i kolko 6te prodadat sa mnogo razli4ni ne6ta
  • 60 Buick

    6 6 Отговор

    До коментар #57 от "Дошо":

    To4no ti li 6e pravi6 zabele6ki be ti edno vqrno izre4enie nqmq6, a kato gledam purviq ti komentar, i ot koli ni6to ne razbira6.

    Коментиран от #82

  • 61 Opa

    10 13 Отговор
    Az kakto i v drugi statii komentirah VW sa na pyt sami da se precakat s tazi nova viziq absolutno vsi4kite im modeli sa ednakvi i interior i eksterior prosto nqmat s kakvo da te grabnat ili pone mene samo JAPAN POWER
  • 62 TAXI

    1 5 Отговор

    До коментар #44 от "awa":

    От написанототи личи чеси много културен и интелигентен само незнам след като имаш такава { finansova vyzmojnost }ко праиш тукабе.
  • 63 ves

    5 3 Отговор
    Добре де, след всички тези негативни коментари бих искал да попитам имали поне 5 човека от коментиралите които утре могат да си го купят, но тъй като са познавачи ще си позволят нещо по добро за парите които могат да дадат. Не че имам нещо против всеки да си дава мнението. Все пак трябва да има на какво да се посмеем събота сутрин пиейки си кафето
  • 64 anti audi

    7 19 Отговор
    VAG ne struvat.kachestvoto im ot 15 godini na sam pada glavolomno a dizaina e posredstven i doniakade smeshen.Audi i VW veche e iasno na decata che ne sa avtomobili a obiknoveni napudreni kenefcheta.balgarina veche e naiasno che kopuvaiki avtomobil ot VAG riskuva semeiniat mu biujet da e na cherveno sled parviat mesec ekspoatacia na vaprosniat avtomobil.Audi e nai problemniat avtomobil ot savremennoto avtomobilostroene.
  • 65 do taxi

    6 6 Отговор
    ti si mislish che tuk e forum za bedniaci li be oven marshav.dosta hora sas vazmojnosti nikoga nebiha si kupili toia grozen kenef a biha zalojili na Mercedes ili BMW zashtoto tova sa rasovi avtomobili ane ligavi geiski troshki obitak smazan
  • 66 do vsichki fenove na VAG

    16 28 Отговор
    egati darvoto e toia pasator.tia pak se izlojiha lele grozotia i e posno ot vatre kato v Dacia.Ebete si maikata s Auditata i VW kenefite.mizerni ste tapi ste i ste skasani .Audi e nai golemiat kenef.
  • 67 VAG koncern za bakshishi i tapi futbolisti

    7 23 Отговор
    Mercedes,BMW,Toyota tova sa marki za koito chovek dasi dade parite vsichko drugo e talash
  • 68 РС

    17 5 Отговор
    НА КОЙТО НЕ МУ ХАРЕСВА ДА НАПУСНЕ ЗАВЕДЕНИЕТО
  • 69 izroda

    6 22 Отговор
    nese napavai mnogo muha che shte se naseresh ot tia napani.VAG e klozet
  • 70 duhaite

    25 9 Отговор
    toyota ne bih karal dori i da mi pla6tat ...kenefi skapani... qvno imate psihi4ni problemi za da ne haresate tozi avtomobil...za tova otidete i se pregledaite i da mi kajete rezultatite !...kolata e neveroqtna .. ne znam za druga po dobra v neiniq klas..takuv luks i preciznost nikade gi nqma...kato izklu4im mercedes i bmw koito teglqt avtomobili ot pazara kato poludeli...
  • 71 nencho

    7 7 Отговор
    vw be6e hubava kola na vremeto kogato niama6e elektronika, no sega stra6no mnogo defekti,za6to ne dadat i te 150000 km garancia keto iaponia i korea,edin priatel kara vw6 i na 60000km vtora diuza smenia samo po 1500lv broikata.
  • 72 ILI

    6 5 Отговор
    съгласен съм с Х след този пасат и аз предпочитам ауди въпреки че карам B6 в момента.Тази версия е по зле и от B6 -ВИЖТЕ PASSAT CC ТОЙ Е ФЛАГМАНА НА VW.НЕ МОЖЕ НОВОТО ДА Е С ПО-СЛАБА ВИЗИЯ ОТ ПРЕДНА ВЕРСИЯ.
  • 73 спам

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    друг път! този пасат няма нищо общо с платформата на ауди а4
  • 74 maksito

    8 2 Отговор
    Dano da go minat yspe6no.YSPEX s testovete.
  • 75 G klasa

    5 25 Отговор
    i Audi i VW sa nazad zad Bmw i Mercedes
  • 76 VW

    15 9 Отговор
    VW- Forever http://www.vbox7.com/play:fef83d9d
  • 77 VW

    18 5 Отговор
    THE BEST CAR :D FOREVER
  • 78 VW

    17 7 Отговор
    THE BEST CAR :D FOREVER
  • 79 VW

    12 5 Отговор
    Das AUTO http://www.youtube.com/watch?v=PnXjCoHaRjw
  • 80 selianina

    8 42 Отговор

    До коментар #23 от "D":

    абе бастун,защо се заяждаш с колегата ДОШО?относно италианските и японските коли...просто нямам думи.На нито една японска кола не могат да и стъпят на малкия пръст италианските боклуци.аман от диваци
  • 81 selianina

    4 32 Отговор

    До коментар #54 от "CF":

    ей го и тоя бастун.абе вие не можете ли да водите нормална полемика без да обиждате?ДОШО изразява мнение,а ти го обиждаш!
  • 82 Дошо

    6 11 Отговор

    До коментар #60 от "Buick":

    Смотан аз поне пиша на кирилица.Ти грешките ги избягваш с това подобие на писне(латиница).Мн. си хитър бе смешник.

    Коментиран от #88

  • 83 meiza

    3 16 Отговор
    otvratitelna viziq,mnogo po zle ot stariq passat,vse edno 4e gledam 6koda, otvrat.I golf 6,su6to e pod vsqkakva kritika,koito e dizainera sega na VW im e izigral lo6a 6ega,sigurno predi tova e bil v nqkoq konkurentna i sega im go vra6ta,edinstvenata dobra kola kato viziq tova e novoto polo,tam ve4e sa udarili 6estica
  • 84 2

    1 19 Отговор
    VW is
  • 85 TAXI

    5 5 Отговор
    От дългогодишният ми стаж зад волана имах възможност да карам много марки коли.На пръстите на едната ръка се броят марките които издържат на зверска експлоатация.Какво имам в предвид,от купуването на автомобила до 300 000 кл или като време около 2г.Тогава като вземеш сервизната книжка и елката и щеви стане ясно за какво ви говоря.

    Коментиран от #89

  • 86 а

    41 8 Отговор
    някои смешници нареждат дефектиращия на всяка крачка боклук Тойота до Мерцедес и не знаят дори че именно Тойота е произлезла от Фолксваген и благословията на Хитлер като дар за съюзника Япония през1937 г - немците дават възможност на братята ТОЙОДА ДА ПРОИЗВЕЖДАТ КОЛИ НА БАЗАТА НА фОЛКСВАГЕН - ТОВА СА ХОРА, КОИТО СА ШИЕЛИ ДРЕХИ ЗА ТРЕТИЯ РАЙХ -МАХАТ БУКВАТА Д ПРИ КОЛИТЕ , заменят я с т,създават изцяло фирмата с помощта на германците, но чак след 1960 почват да си правят тези ширпотреби , които са на нивото на обикновена трошка и е въпрос на лош вкус да имаш такава бракма !
  • 87 пасат

    29 4 Отговор
    само че тази кола се кара от такива хора,които нямат много представители тука.няма как пасат да еволюира в агресивна посока,нормално е някакви пубери да не харесват колата.
  • 88 КУРТИ

    20 15 Отговор

    До коментар #82 от "Дошо":

    ДОШО,НЯМАМ НИЩО ПРОТИВ ТЕБ И КОМЕНТАРИТЕ ТИ. СПОРЕД МЕН ТОЧНО ПО ТАКЪВ НАЧИН ТРЯБВА ДА СЕ ПИШЕ КАТО НЕ ХАРЕСВА ЧОВЕК ДАДЕНА МАРКА,С ФАКТИ И ИЗВОДИ. НА МЕН МИ Е ИНТЕРЕСНО ТИ КАКВА КОЛА ИМАШ И КОЯ ТИ Е ЛЮБИМАТА МАРКА И МОДЕЛ,И ЗАЩО ? ПИТАМ,ЗАЩОТО ПОВЕЧЕТО ФЕНОВЕ ВИЖДАТ ПРЕДИМСТВАТА В ЛЮБИМАТА СИ МАРКА И НЕДОСТАТЪЦИТЕ В ОСТАНАЛИТЕ(български манталитет). АЗ ЛИЧНО ХАРЕСВАМ ЛАДА И ИМАМ 2 ТАКИВА. ЗА ПРЕДИМСТВАТА ИМ МОГА ДА ПИША ДО СУТРИНТА,НЕДОСТАТЪКЪТ ИМ Е ЧЕ ФАБРИЧНО НЕ СА ПО 150-200 КОНЯ,А АЗ ТРЯБВА ДА ГИ ПРАВЯ. НАДЯВАМ СЕ ДА МИ ОТГОВОРИШ. ( правописни грешки всеки допуска като бърза,не им се вързвай )

    Коментиран от #93

  • 89 rs

    8 2 Отговор

    До коментар #85 от "TAXI":

    i coiza tez noi dbrite acosa taina dety za bryt na prysta

    Коментиран от #104

  • 90 PlimP

    6 17 Отговор
    hm, otvan izglejda dobre, izrabotkata izglejda na nivo, vatre na momenti e tvarde semplo, dano po-otno6enie na mehanika i elektronika da e na nivo, a otnosno koi kvo e dal na sveta, VW mai ne sa ot nai-dava6tite i moje6tite, bugatti e frenska marka ;), a osnovateliat i e italianec, firmata e krastena na ba6ta mu, otnosno iaponcite, toyota ne mislia 4e sa doaieni v avto-stroeneto(kato izkliu4im da re4em legendarnia Land Cruiser i podobni), subaru i mitsubi6i(kakto i honda) sa dosta po-seriozni avtomobili
  • 91 PlimP

    2 2 Отговор
    zabravih da otbeleja 4e AUDI e luxoznoto podrazdelenie na VW, tak4e si napravete izvoda ot kade idvat po-serioznite DVG-ta i sistemite 4x4, pak i ne sam vidial primerno DVG ot RS6 da bade vgrajdan v passat, i nikoga niama da bade de :)
  • 92 vaitko

    2 2 Отговор
    ama ljudi auto je kool nema ga bolji a kom se ne svidja nek kupi ficu
  • 93 Дошо

    11 2 Отговор

    До коментар #88 от "КУРТИ":

    Курти колата ми е Ауди А4Б5 1,8Т Куатро.Върви доста добре при много добър разход на гориво, стой добре на пътя и в завоите се държи повече от прилично.Зимата проблеми няма.Дотук с предимствата.За три години и половина са похарчени маса пари по тая кола.(срам ме е да кажа колко)Преди съм карал Б4 и беше смея да кажа здрава кола.Това ме подлъга да се доверя отново на тази марка.Именно това, че сегашния ми автомобил е на една според мен сбъркана платформа чиято концепция не е променена вече мисля 15години аз виждам недостатъците и.Ако не е Куатрото недозавиването сигурно ще е стряскащо особено при по-мощните версии.Подозирам, че ако опиташ да влезеш или излезеш с по-голяма скорост от завой много бързо ще се озовеш в насрещното платно.Ако мотора не стърчи толкова много пред предната ос нямаше да е толкова тъпо положението.Аз и по-горе съм го написал за А5.Там Ауди имаха повече свобода и разпределението на тежестта м/у осите е значително по-добро.Е това ме дразни във Фолксваген.Тъпчат на едно място сума време без развитие само сменят купетата.
    Любимата ми марка БЕШЕ Ауди, допреди да разбера истината, че масовите им коли(не R8 А8 S8 и версиите RS) са едни луксозни фолксвагени.Сега моята кола немога да я гледам, но нямам пари да я сменя и ще трябва да я търпя още незнам колко време и да се моля да се позакрепи малко и да не се чупи нещо всеки месец.
    В момента любима марка нямам.Вярвам, че всяка марка си има по някой добър модел.Последно време много ми харесва Хонда Акорд(модела от 2008г)

    Коментиран от #100

  • 94 Audi caria na defekta

    9 17 Отговор
    temi za avtomobili proizvedeni ot VAG mai e dosta boleznena za dosta iunaci vav foruma.kato vi boli che se rasite zdravo za tia koshove i vi se shte dase otarvete a nemojete mi Nadin rabotiat be oveni.Audi e varha v klasaciata za defektirashti koshari VW e na sashtia hal.tova sa naiztina avtomobili sas krasiv dizain s izkliuchenie na tozi Passator no s kachestvo koeto e na danoto.Mercedes i BMW sa avtomobilni giganti koito si zaslujava chovek da se priceli v tiah.
  • 95 Q7 krasiv no troshliv

    6 33 Отговор
    VAG dasi priberat malko Q7ci che sajalih che se nabutah sas tova laino che tia datchici za nivo maikati ni ebavat
  • 96 rushi29

    5 2 Отговор
    Дорогие Болгары!спорте не спорте это модель Файтон в уменьшином виде!2010 г!!
  • 97 КУРТИ

    19 2 Отговор
    АБЕ РАЗБРАХ,ЧЕ ИМАМЕ НЕЩО ОБЩО И ЗАТОВА ТЕ ПИТАХ. И АЗ ХАРЕСВАМ НЯКОИ ОТ МОДЕЛИТЕ НА АУДИ,НО СА МНОГО СКЪПИ. И АЗ КАТО ТЕБ ПРЕДИ 12-13 ГОДИНИ КАРАХ АУДИ 100 СС(вози страхотно),БЕШЕ 5-цил. 2,0л. дизел. НИКОЙ НЕ ВЯРВАШЕ,ЧЕ ИМА 5/100 РАЗХОД(нафта) НА 2-ра СЪМ ГО НАСТЪПВАЛ ДО 80-90км/ч.,КОЕТО ЗЕ ДИЗЕЛ ОТ ТИЯ ГОДИНИ Е ДОСТА.КОЛАТА Е ПРОИЗВОДСТВО 85-та,ВИДЯХ Я МИНАЛАТА СЕДМИЦА В ДЕВНЯ - КУПЕТО НЕ Е МРЪДНАЛО,ВСЕ ОЩЕ ГО КАРАТ. АЗ СЪМ НА СЪЩОТО МНЕНИЕ,КАТО ПОВЕЧЕТО КОЛЕГИ, ЧЕ В МОМЕНТА МАСОВО НЕ СЕ ПРАВЯТ КАЧЕСТВЕНИ КОЛИ, НЕЗАВИСИМО ОТ КОЯ МАРКА - ГОНЯТ СЕ САМО ПРОДАЖБИТЕ. ЗА МЕН ИДЕАЛНАТА КОЛА В МОМЕНТА Е ШКОДА СУПЪРБ 2,5 TDI 4Х4,КОЙ КАКВОТО ИСКА ДА КАЖЕ. А НА ТЕБ ТИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА СИ КАРАШ КОЛАТА НОРМАЛНО,АКО ИСКАШ ДА ПРАВИШ ИЗПЪЛНЕНИЯ СИ ВЗИМАШ ЛАДА СЪС ЗАДНО. ЧАСТИ ЕВТИНИ,ПОДДРЪЖКА ЛЕСНА. ТИЯ С ПО-СТАРИТЕ БМВ-та, ДЕТО ДО ВЧЕРА СА КАРАЛИ ЛАДИ И МОСКВИЧИ НАПРАВО ГИ ПОБЪРКВАМ. НА ПОЛОВИНАТА ПИЧОВЕ КОЛИТЕ ИМ В БОКСА, НЯМАТ ПАРИ ДА ГИ ОПРАВЯТ. ТАКА,ЧЕ ...
  • 98 111

    7 1 Отговор
    zdraveite,da vi sveda do znanieto moite premejdiq s 1 passat 6,2.0 tdi 140 k.s.,proizvedem 2006 god.kupih go ot germaniq prez 2008 god.na 62 000 km.s leki ohluzvaniq sledstvie na drebno ptp.6tetite bqha izkliu4itelno tenekidjiiski,vyztanovih go ,registrirah i obslujih i pusnah v eksploataciq s misylta 4e imam po4ti nova kola i to moderna i nadejdna,golqm kef no traq malko.sled 3 meseca i okolo 6000 km. probeg se zapo4na.1.prehvyrlen zyb nz angrenaja za okolo 800 lv remont i prodyljihme na tam. 2.problem v avtomati4nite skorosti,1700lv remont i pak napred,3.zapo4na da ne razpoznava kliu4a si 650lv i pak napred,4.diuza za 1300 lv i ve4e se otkazah ot nego,posledva prodajba,no trudno se prodava passat za tolkova pari,zapo4naha predlojeniq za barteri,sklonih na edno ot predlojeniqtq,mercedes c220 cdi,2003god i 5000 euro,pri tova na 204000 km.,do dnes sym izminal okolo 80 000 km,samo nafta,maslo,filtri i nakladki,bez nikakvi problemi.vw trqbva da se sramuvat ot sebe si i ot sobstvenata si injenerna misyl,da kopirat ot golemite kakto kitaicite i 6te imat po golqm uspeh,razbrah za vw 4ak sled kato zagubih dosta pari4ki,a polu4avah dosta syveti pri tova bezplatni da ne kupuvam vw,no moeto koravoglavie mi izigra lo6a 6ega.do kolegite s vw sys zdrave da si gi karate,i natiskaite na rabota 4e servizite vi o4akvat s netyrpenie,a po forumite si gi hvalete kolkoto iskate tova e bezplatno pyk vie si znaete 6to za stoka sa.dokato imam nujda ot kola tq nikoga pove4e nqma da byde vw,scoda,audi i seat.dano pove4eto hora razberat tova i to bezplatno za razlika ot men.moite syboleznovaniq na vsi4ki precakani sobstvenici na legendarnata marka,a na vsi4ki drugi uspeh.
  • 99 бог-58

    8 13 Отговор
    само тойота,карина,-дизел,на 350000хил.2,0л,6пъти съм сменил агр.ремък,по предницата,каквото смениш-забравяш,5на100нафта,обича студените зимни нощи,при -15,пали от раз.
  • 100 Viva Italy

    9 3 Отговор

    До коментар #93 от "Дошо":

    Прав си че Б4 е здраво.И си още по-прав че А4 е кошмар.
  • 101 Georgi

    3 5 Отговор
    Dobur den! Zna4i otnosno tova 4e preli4a na ostanalite avtomobili ot markata....mi da vzemem BMW vsi4kite im modeli sa ednakvi i tova e hubavoto kato vidi6 tqhna kola nemoje6 da q zburka6 normalno e da si prili4at.Mnogo e gotina kolata i otpred i otzad,na teq deto ne im haresva da predlojat te ne6to da napravqt te 1 kola!!!!
  • 102 3er

    4 8 Отговор
    Тия от фолксваген щом от КИА почнаха да копират...

    http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00270/Kia_Magentis_270641c.jpg
  • 103 До дошо

    8 6 Отговор
    Дошо като си купиш по-хубава кола тогава коментрираий че тази не е хубава.

    Коментиран от #106

  • 104 TAXI

    3 7 Отговор

    До коментар #89 от "rs":

    Не разбирам какво казваш,а и не познавам човек с архиологически познания който да помага.
  • 105 do Viva Italy

    2 2 Отговор
    alfiste ti sas jalkoto si mozache ne razbrali che miatoto ti e v centralnite
  • 106 Дошо

    9 8 Отговор

    До коментар #103 от "До дошо":

    Е тук има много, много хора, които нямат коли, защо аз да не коментирам?Като не ми е хубава колата какво от това?
  • 107 PlimP

    12 3 Отговор
    ako stava vapros za zdravina na hodova 4ast, drugi zdravi kopeleta kato OPEL niama(govoria za starite modeli) no uvi lamarinite sa palen fi6ek
  • 108 nqkoi

    2 10 Отговор
    abe hora za6to se karate koi kakvoto si iska da kara stiga da mu haresva.a takiva filisofi hi4 ne ponasqm kadeto sa 4eli nqkade si ne6to i sega pi6at tuk gluposti.drajte si tapoto mnenie za vas.a za audi vaob6te ne komentiraite tova e palen bokluk sprqmo tozi pasat tuk koito nqma nujda da se komentira mnogo si e dobra kolata.
  • 109 А

    26 5 Отговор
    ГЕРМАНИЯ ДИКТУВА ВСИЧКАТА АВТО МОДА В СВЕТА - ТЕ СА ИЗМИСЛИЛИ КОЛИТЕ И НЯМА КОЙ ДА ГИ ДОКОСНЕ - СЛЕД ТЯХ СА ВСИЧКИ И ПРАВЯТ РАВНИС ПО НЕМЦИТЕ , НО НЕ СТАВА ЛЕСНО!

    Коментиран от #112

  • 110 Geno

    2 3 Отговор
    Ако имам 60 000 лева ще спра и ще се замисля пред този Пасат, но тогава ще съм друг човек на друго място...все пак не забравяйте, че Европа застарява и кризата намали младите емигранти..
  • 111 Racer_BG

    7 3 Отговор
    много пари бре... да знаете че има хора които още PASSAT крави :D
  • 112 Racer_BG

    1 24 Отговор

    До коментар #109 от "А":

    да знаеш че първата кола е била Ford T ;\
  • 113 Бай Киро

    13 2 Отговор

    До коментар #113 от "Бай Киро":

    Първата кола пич е триколката на Бенц , а Форд Т е първата произведена серийно на конвеир. Преди нея е имало не толкова успешен модел А,и мисля,че Пежо даже са по-стара марка от Форд. Нека по-младите колеги ме поправят,ако греша. Не споря.

    Коментиран от #113

  • 114 VW

    2 4 Отговор
    I See THAT CAR a LIVE the car is amazing
  • 115 VW

    2 3 Отговор
    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/cenovi-rekord-za-bugatti-veyron.html

    Коментиран от #116

  • 116 Бай Киро

    3 3 Отговор

    До коментар #115 от "VW":

    Хубаво,аз съм ги чел тези неща преди доста години,не мога да ги помня със сигурност. Отделен въпрос е да ги знаеш тези неща без да влизаш в "Гугъл". А можеше да напишеш на колегата преди мен,че греши също.
  • 117 mm

    3 4 Отговор
    Хахахаха ти пък се изказа нямало японска класика. Чакай да ти напиша малко класики да си ги наковеш в тъпата глава. 1 Nissan Skyline 2. Toyota Supra 3. Mazda MX7 . Стига ти толкова, че иначе няма да ги запомниш. Японците са дали много на втомобилостроенето и към тях трябва да имаме уважение. Относно новото недоразумение на Фолксваген няма да коментирам. За мен лично колата е скучна. Това си е мое мнение, не ви карам да се съобразявате с него.
  • 118 jorkata

    1 7 Отговор
    от 2007 VW СЕ ПРАВИ ИЗЦЯЛО В КИТАЙ и всички части за АУДИ-"готини" играчки
  • 119 mtlb

    5 5 Отговор
    Абе пичове,носете си анцузите Адидас и си карайте катафалките от VAG :))).BMW,Mercedes и Japan Power там е истината
  • 120 TAXI

    5 3 Отговор
    Момчета гледам че много много не сте в час, общи приказки и простотия.Ако искате да сте доволни от един автомобил, гледайте двигатела да е с верига, да не е произлязъл от държава дето с електрониката е на вие, и да има шарнири а не да се сменя целия носач. Са разбрахтели за кои коли ви говоря.
  • 121 Бай Иван

    4 3 Отговор
    Големите фирми правят колите си за големите пазари, а не за парцаливи пъпчасали комплексари.
    Като заимате пари поне за Каското на тая кола, тогава се изказвайте за безличност, еВтиния и немски щайги.
    Колата е супер.
    Карал съм VW, AUDI, сега карам Тойота и не съм роб на марките - като ми хареса нещо купувам
  • 122 тодор

    2 6 Отговор
    Изглежда ми прекалено семпла за кола 2010 модел. Иначе предполагам че е добър автомобил. Лично мен стария повече ми харесва беше доста по иновативен за времето си.
  • 123 jordani

    3 6 Отговор
    ave ei do6o li si mo6o li si ti imas li si na ideq korporaciata volkswagen koi marki koli prae kvo pi6ete sas gaza si be momcenca ..vzemete bugatti bentli audi seat skoda ...koi bqxte vie momcetata ot bulgaria ta taka da kritikuvate vw group...taq kompania macka..nomer 1 sa vav vsqko edno otnosenie...karaite si tam pasatite 92 kodina usilvaite 4algiata i tva e ,no da komentirame nai golemiq avtomobilen koncern v sveta e malko deda znam ne ni otiva mai na nas....4orapite o6te vi miri6at..selqnceta..
  • 124 jorkata

    3 3 Отговор
    jordani,malko be6e grubo tva.golqma kompania-da, finansirana ot dargavata-da,(naroden wagon)-da,no da izkopufa6 konkurenciata,ne te pravi po-dobar proizvoditel,a obratnoto ima6 i primer-USA avtomobili ot edna strana i japan avtomobilostroene.AMA TOVA SE U4I V PO-GOREN KLAS
  • 125 =

    1 3 Отговор
    shte caish li nai posle coi sa nai izdrajlivi v vashia bransh
  • 126 =

    0 2 Отговор
    vaprosa mi e cam bacshisha ot 123 comentar
  • 127 Веселин

    5 2 Отговор
    Много е добър лично на мен много ми хареса уникален е...
    VW дръпнаха доста сериозно напред пред другите марки не само с този модел..
  • 128 assdf

    0 0 Отговор
    Napravih test drive predi 5-6 meseca i sum dovolen.Tuka snimkite sa mnogo zle v saita gi ima po dobre kolata e neveroqtna az sum i slozil mnogo dopalnitelno oborudvane i q 4akam sled 2 sedmici
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.