Last news in Fakti

10 Януари, 2020 10:12 12 844 28

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia

  • opel-
  • insignia-
  • автоматична трансмисия-
  • фейслифт

Новата скоростна кутия се предлага за автомобили с двулитров турбомотор

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia - 1

Марката Opel представи актуализираната Insignia на автомобилното изложение в Брюксел - модернизирани са както базовите модификации, така и спортните GSi. Версиите с нов двулитров двигател получават деветстепенна автоматична трансмисия.

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia

Именно това е най-забележимата иновация в модернизираната Insignia. Автоматикът с девет предавки заменя досегашната осемстепенна скоростна кутия. Новата трансмисия се предлага само за автомобили с турбодвигател 2.0, като при стандартната версия моторът е с мощност 200 конски сили и 350 Нм въртящ момент.

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia

При GSi вариантът мощността е 230 коня (преди това мощността беше 260 коня и 400 Нм въртящ момент). В интерес на новите еко стандарти, освен, че е дефорсиран, агрегатът е оборудван и със система за спиране на част от цилиндрите при ниски натоварвания.

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia

Това позволява да се намали консумацията средно с 18 процента. След цивилните версии на Insignia и спортната GSi получи матричната оптика IntelliLux LED Pixel Light със 168 LED елемента. В допълнение, седанът и комбито се сдобиват с електрохидравличен усилител на спирачките, подобрени механизми с четирибутални спирачни апарати Brembo и активни капаци в решетката.

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia

Оборудването включва и нова камера за обратно виждане, както и няколко опции за мултимедийна система с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. Адаптивното окачване FlexRide и диференциалната скоростна кутия GKN Twinster с управление на вектора на тягата остават непроменени.

Деветстепенен автоматик за обновената Opel Insignia


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сахара

    3 70 Отговор
    Много грозно това опелче бе ....
    Поне имане ли са?

    Коментиран от #4, #25

  • 2 Астра

    17 5 Отговор
    Кога ще направят Астра GSi?

    Коментиран от #8, #12

  • 3 Онзи

    10 65 Отговор
    Инсигнията няма да бъде кола никога
  • 4 Гост

    8 27 Отговор

    До коментар #1 от "Сахара":

    Е, не е красиво като Сайбършит..... ама за лозе става.
  • 5 Гост

    27 9 Отговор
    Хилядастепенен автоматик с 50 съединителя. Честито на втория собственик!

    Коментиран от #15, #21

  • 6 Зарко

    66 10 Отговор
    Собственик съм на Опел Инсигния, а за Вас гроздето е кисело

    Коментиран от #10, #11

  • 7 Алфа Ромео

    38 1 Отговор
    Хубава кола, една от малкото хубава и не безумно скъпа.
  • 8 Алфа Ромео

    10 5 Отговор

    До коментар #2 от "Астра":

    И да направят няма да е точно Опел вече...
  • 9 Batmusurat

    41 3 Отговор
    По - красива е от гоуфсваген пастет
  • 10 Komapak

    12 13 Отговор

    До коментар #6 от "Зарко":

    Впечатленията ми от тази кола са че на задната седалка главата ми подпира в тавана, буквално. Всяка Софийска дупка ти намесва мозъка... Та, колега, ако не ти е служебна си я карай и не рискувай да сядаш отзад😁

    Коментиран от #27

  • 11 ggg

    8 30 Отговор

    До коментар #6 от "Зарко":

    Никога хлопел! Карай я тая гнус и си вервай!
  • 12 Jack Bauer

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Астра":

    А аз чакам новата Calibra ;-)
  • 13 Японеца

    31 6 Отговор
    Инсигния минава пасатора на ваг отдавна!
    Като цена, качество, надеждност и комфорт!
  • 14 Jyusix

    4 1 Отговор
    Неякой може ли да си представи това (GSI) ''OPC" и Skoda Octavia "Rs"?!? Кой кого ще дръпне..?

    Коментиран от #18, #24

  • 15 Иванчо

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Те тия новите коли не доживяват до втори собственик....
  • 16 DBS

    35 1 Отговор
    Абе сигурно е така . Като си взех Вектра Б ми разправяха колко боклук била и колко мм електроника имала ,да съм си взел от първите вектори. Ами 200 000 км ,само от мен иначе купена на "154000" ,по късно ремонт на помпата и всички тампони отзад .Мисля че е добре .
    Инсинията също ти луд ли си 4х4 дизел ксенон електронно окачване...боклук голям ... Е ... В момента е на 320 000 (в мен от "168000") дискове и накладки навсякъде и спукан маркуч на турбото.Е и фара почна да се поти . Та така.
    А колкото до тази Инсиния ... Супер е . И живеят и здраве ще я покараме и нея .
  • 17 Ивелин

    16 3 Отговор
    Аз имам инсигния, 2014 и съм много доволен, 2.0, дизел, 195 коня. Много върви и малко харчи
  • 18 Steks

    12 0 Отговор

    До коментар #14 от "Jyusix":

    Новите инсигнии няма да имат OPC версия само GSi която преди тоя фейслифт беше 260кс сега е 230кс но и в двата вариянта superb sportline с 280кс ще дръпне опела 😉 виж ако имаше OPC щеше да е друго но пък мен лично Опела ми харесва една идея повече от Шкодата
  • 19 незнайко

    6 0 Отговор
    Боже мили от 4 цилиндъра щели да спират ЧАСТ от тях !!!
  • 20 jyusix

    2 0 Отговор
    До коментар #18:
    МС. за информацията браво и ти като мен и аз харесвам опел, макар и това ,че Shkodite са били в пъти повече в Germania.
  • 21 Димитър

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Опел са с класически автоматици AISIN, а не такива с 2 съединителя.

    Коментиран от #28

  • 22 Ross

    4 2 Отговор
    От 4 години карам Инсигния и сменям само накладки и масло
    Който каквото иска да си говори,колата е супер
  • 23 Мен

    4 0 Отговор
    Ако човек е в час със световното автомобилостроене ще знае, че 2ка няма в сегмента почти, смейте се ама 1.6 и 4 цилиндъра вече е "голям мотор"... всичко е трибутални миксери по литър обем.
  • 24 Бръммм

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Jyusix":

    Едва ли си имал инсигния или октавия рс ама си компетентен,може и да спра калибрата със 280 коня тунинг на хамман и да се дърпаме,нищо че е рс шкодето,само да няма ама....за какво ли не после,бтв продавам я,калибра 93 пълен тунинг,3,5 мотор 280 здрави коня,ако има заинтересувани ще се разберем😉
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Пешо

    0 1 Отговор
    Супер е! Добре, че ги взеха PSA та да видим свестен Опел и след Калибрата.
  • 27 Инсигния

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Komapak":

    Приказвайте си квото искате Инсигнията си е 6!А ти колега.да не си се возил в багажника?Или си 210?
  • 28 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Димитър":

    Баш тоя мисля че се пада на ZF 9HP-то дето създава много ядове на тойота