Last news in Fakti

14 Януари, 2020 14:00 18 834 44

Продава се чисто нова Волга от 1995 година за... 74 000 евро

  • волга-
  • газ-
  • продажба-
  • автомобили

В Русия 25-годишната Волга се продава без пробег на цената на новото BMW X5

Продава се чисто нова Волга от 1995 година за... 74 000 евро - 1

В Толиати през 1995 г. беше пусната в продажба версията GAZ-3102. Екземпляр от точно тази серия се продава в момента. Според собственика колата е напълно нова и почти без пробег - изминала е само 10 километра. Цената е 5 милиона рубли, което е близо 74 000 евро. За сравнение, новият кросоувър BMW X5 се продава в Русия за 4 900 000 рубли (72 000 евро).

Според автора на обявата автомобилът никога не е бил регистриран. Под капака на Волга е монтиран 2,5-литров бензинов двигател с мощност 100 конски сили, задвижването на седана е традиционното за Волгите - задно.

Автомобилът е създаден на базата на GAZ-24, но е проектиран за по-платежоспособна аудитория. Следователно интериорът е направен по-представителен: в декорацията на предния панел е използвано дърво, а седалките на екземпляра за продажба са от лека и по-качествена материя.

В началото на производството моделът малкосериен - произвеждат се само три хиляди екземпляра годишно. След разпадането на СССР обаче седанът губи своя изключителен статус и се превръща в масов автомобил. Общо около 156 хиляди автомобила са слезли от конвейера през производствения период.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 The King

    76 75 Отговор
    Истинска руска класика, само за разбирачи, а не за коментиращите тук. Казах!!!

    Коментиран от #6, #31, #39

  • 2 Гаргамел

    84 4 Отговор
    колата е ок, ама прекалено много са произведени от тези, така че, цената е безумна ....

    Коментиран от #34

  • 3 Ивайло

    75 33 Отговор
    Колкото и да е запазена и некарана от никой, сделаното си е сделано!!! От де и да го погледнеш, сглобката е потресаваща - фуги като на стар зайчарник!!! Хахаха!!! ;)))

    Коментиран от #18

  • 4 йййййй

    50 3 Отговор
    Една забележка, в декорацията на таблото няма дърво, това е имитиращо фолио, имал съм Волга с такъв салон и беше страшно удобен.
  • 5 Driver

    49 12 Отговор
    Явно има печатна грешка в статията и става въпрос за 74 000 рубли !

    Коментиран от #14

  • 6 Сиромаха

    39 1 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Добре, класиката си е класика (дъ кинг си е дъ кинг) АМА ти 74 000 евро знаеш ли колко пари са????????? Аз лично не мога да си ги представя!!!! Това просто са МНОГО пари дори и за Богат човек

    Коментиран от #17

  • 7 Маафака

    27 1 Отговор
    Най-доброто на пазара в момента, с пробег от само 10 км, удрии... 😂😂😂
  • 8 Borislav Popov

    35 7 Отговор
    Мноооого ще има да чака този, да му даде някой 74 000 евро за тази Волга, ако, че е нова и никога не била регистрирана. Нито е рядък автомобил, нито е толкова стар, за да го продава като раритетен и това на предния панел не е никакво дърво, а само имитация.

    Коментиран от #19

  • 9 Волгата е недоразумение

    21 11 Отговор
    особено на тази цена. За такава сума могат да се купят два Мерцедеса 124 на под 10 хил. оригинални км.

    Коментиран от #16, #37

  • 10 СТОП

    13 4 Отговор
    Хубаво меко вози ,тиха части има гори много много...и капе масло.Като цяло е за мизей ретро
  • 11 Браво

    21 1 Отговор
    Радославе пиши Тоглиатти, както се изписва на италиански фамилията на Палмиро Толиати, след като не си си направил труда да провериш, че руския град се казва Толиати. Интересно, кога във Факти ще се появи редакотор с прилични граматични способности ?

    Коментиран от #25, #32

  • 12 Кракра

    37 10 Отговор
    Някой май хич не е наясно с руския и е пуснал автоматичен превод.
    Град Тоглиати няма. Има Тольятти или по български - Толиати. Старото му име е Старвропол, прекръстен е на италианския комунист Палмиро Толиати (Palmiro Togliatti), защото там са построени заводите на Лада, която произвежда италианския фиат 124 по лиценз.
    А тази дърта кочина естествено е пълен боклук, както всичко руско.

    Коментиран от #23, #29

  • 13 от кухнята

    15 7 Отговор
    всяко нещо с времето си, преди 30 години за руските условия може и да е била премиум, сега и към сегмента ретро не може да мине защото са избълвани милиони бройки, но като цяло автомобил подходящ за колекция или музей и експлоатация през лятото, с това задно през зимата няма тръгване, даже и с зимни премиум марка гуми, още повече че тежка над 2 тона, слаб атмосферен бензин, и огромен разход може би до 18 литра зимата,и безумна цена, но всеки влак си има пътници.
  • 14 Borislav Popov

    6 8 Отговор

    До коментар #5 от "Driver":

    Впрочем, няма грешка ето я и обявата, 5 милиона рубли и търси, визира я като колекционен автомобил, муя му янко, колекционен - https://auto.ru/cars/used/sale/gaz/3102/1094703080-5c9b062d/
  • 15 Мартин

    14 8 Отговор
    ГАЗ,МАЗ,КРАЗ ГОЛЯМ ПРАЗ :D
  • 16 Винету Ахметов

    12 4 Отговор

    До коментар #9 от "Волгата е недоразумение":

    😉 Да не забравиш. И собствениците на 2 мерцедеса са баби 22 набор карали ги само до магазина. 😂😂😂😂
  • 17 Да за такива

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "Сиромаха":

    цената е доста солена,а колекционерите и ценителите са друга категория и в ценово и в мислено отношение. Имайте предвид,че ще се намери колекционер,който да плати въпросната сума без пазарлъци,защото освен всичко останало ,тази кола не е и регистрирана,а такива няма.
  • 18 Явно си от масата

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ивайло":

    коментиращи и коментара ти е масовка на невежа.

    Коментиран от #21

  • 19 Борка без опорка

    14 8 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    бъди сигурен,че в скоро време ще се намери някой колекционер,който ще я лапне,като топъл хляб. Не съди за другите по себе си,чорап скъсан.

    Коментиран от #26

  • 20 гост

    12 7 Отговор
    Кое точно и е ценното,че да я лапа някой колекционер?Класика ли е,рядка ли е ,това че не е регистрирана е единственото,но то не оправдава цената.Може да я купи някой руски олигарх от носталгия към строя който като си е отишъл му е дал възможност до си натрупа богатството.
  • 21 Ивайло

    10 10 Отговор

    До коментар #18 от "Явно си от масата":

    Да бе, сигурно само аз ги виждам фугите на снимките и още 27 други човека!!! Погледни други съветски коли, специално сглобката, пък тогава ми говори, че съм невежа!!!

    Коментиран от #24

  • 22 Радо

    11 7 Отговор
    Някой милиардер-руснак ще я отнесе даже без да се замисли - толкова харчи едната му метреса на месец....бъдете сигурни, че тази кола е продадена, все пак е чисто нова и ще влезе в салона на някой Абрамович с изумрудена мина в Чукотка.
  • 23 Понеже се правиш на

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Кракра":

    много умен и вещ ето прочети нещо любопитно за теб,вместо да се опитвам да убеждавам поредната невежа:Толиати (на руски: Тольятти) е град в Русия, административен център на Ставрополския район, втори по големина и значимост в Самарска област[2]. До 1964 г. се казва Ставропол (Ставропол Велики). Наречен е на изтъкнатия деец на Италианската комунистическа партия Палмиро Толиати (1893 – 1964). Населението му през 2011 година е 719 484 души.

    Той е най-големият град в страната, който не е административен център на субект (република, край, област) на Руската федерация.

    Автозаводският район на града е най-големият район в Русия по брой на населението (435 хил. души).

    Автомобилното предприятие АвтоВАЗ доминира в местната икономика, поради което наричат града „автомобилна столица на Русия“ или „Руския Детройт“.
  • 24 Както вече казах

    12 6 Отговор

    До коментар #21 от "Ивайло":

    ключовата дума е масата ,това,което виждате,а фугите не са нито различни от това,което се вижда,нито са различни. Личи си,че не си виждал такъв модел на живо. А допуските на фугите тогава са били различни от съвременните. Аз също притежавам ретро автомобил и то в оригинален вид, фугите са му също така големи,и автомобила не е руски и дори не е от бивша соц страна. Ккто казах масат виждате недостатъците,а колекционерите виждат всичко останало,невидимо за вас. Не се обиждай,за твое успокоение и аз съм в това число,но контактувам и с колекционери и повярвай мисленето им е различно от това на масата хора.

    Коментиран от #27, #28

  • 25 Пламен

    8 0 Отговор

    До коментар #11 от "Браво":

    На италиански "г"-то не се чете
  • 26 Borislav Popov

    11 7 Отговор

    До коментар #19 от "Борка без опорка":

    Е гах този колекционен автомобил, в първия срещнат руски автосайт за продажби на коли, намерих над 200 Волги - 3102 с цена от 50 до 500 хиляди рубли. Така, че не разбрах точно какво толкова и е колекционното а тази 25 годишна Волга ? Ти имаш ли поне някакво понятие, какви критериите трябва да покрие един автомобил, за да може да се категоризира като колекционен ? Разбирам да е някоя 50-60 годишна кола, тогава ще и прилича долу горе, да я наречеш така и да е от рядка серия, не не е, цели 156 000 бр. са били произведени. Ми то по твоята логика, дори и в България всяка по запазена руска кола, която е на повече от 20-25 години е колекционна, ми то тук си е направо Рай за колекционерите.
  • 27 Ивайло

    13 7 Отговор

    До коментар #24 от "Както вече казах":

    Човек, от самолет се вижда, че фугите не са равномерни - и на предния капак (същия стърчи в средата над равнината на калниците), и на задния капак (там работата е още по зле) а за фугата между вратите да не говорим - двойно по-голяма е отколкото фугите в предния и задния край на двете врати!!! Нагледал съм се отблизо на съветски коли - волги, москвичи, лади и т.н. и да ти кажа на всичките сглобката им е същата!!! А за сравнение със западните им аналози, произвеждани по същото време, и дума не може да става по каквито и да е параметри!!! ОК, колата е запазена и не е карана, но такава цена за толкова масов автомобил и с такова качество, просто ... не знам какъв колекционер трябва да си (луд милионер)???
  • 28 гост

    7 3 Отговор

    До коментар #24 от "Както вече казах":

    Някой хора колекционират да речем цигарени кутии и вероятно виждат в тах нещо различно от милионите пушачи,но не виждам основание да наричат другите хора" невиждаща маса", издигайки себе си да пиедестал.
  • 29 Borislav Popov

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Кракра":

    Ти също не си много прав, понеже старото име на Толиати е Ставропол на Волга, а иначе град Ставропол си има и сега ! Също така, както сега си има 2 града Ростов, първия е старинен руски град в днешната Ярославска област и Ростов на Дон в Южна Русия. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C
  • 30 гост

    9 3 Отговор
    Мисля ,че фугите и параметрите на техниката не са толкова важни,просто в тази кола няма нищо интересно нито технически нито в дизайна,ако щете в иторията и, за да бъде обект на сериозен колекционерски интерес,каквато заявка има с цената.
  • 31 Реалист

    12 8 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Истинска съветска тоалетна......кенеф
  • 32 Сребролюб Мангизлиев

    13 0 Отговор

    До коментар #11 от "Браво":

    Както и да се пише Толиати, колата не е произведена там , а в Нижни Новгород (бивш Горки) ама журналистите толкова си могат
  • 33 Един друг

    15 5 Отговор
    Относно фугите един стар виц:
    Как се проверява дали са добре уплътненията на колите при Мерцедес и Москвич:
    - Затваряме котка в Мерцедеса. Ако на сутринта котката е умряла, значи уплътненията са ОК. Затваряме котка в Москвич. Ако до сутринта не е избягала, уплътненията са супер!

    Относно колекционерството - в България разбирането на почти всички колекционери е на вехтошари. Този варел няма да има коекционерска стойност и след 100 години, така както няма да има и примерно Форд Пинто, докато половината Ферарита имат такава, ако ще и да са на 5 години, да не говорим на 50.
  • 34 куку руку ку

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гаргамел":

    Цената не зависи само от продавача. Истинската й цена е тази, на която се продаде. А това тук е просто един мерак за дадена сума.
  • 35 уффф

    7 4 Отговор
    И до ден днешен руснаците си правят същите талиги.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Само Мерцедес

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Волгата е недоразумение":

    2 Мерцедеса и за 1000 лв можеш да ги вземеш. На реални километри ...
  • 38 Алфа Ромео

    6 2 Отговор
    Много ясно че ша е по-скъпа от БМВ, няма място за сравнение, получаваш повече оригиналност, надеждност и комфорт.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Един

    3 0 Отговор
    Радо , не е чисто нова, а не е употребявана , не е карана!
  • 41 Купувач

    3 3 Отговор
    Еееее, от кога търсех да си купя точно такава Волга, ама много скъпа бе!Сега ще трябва да се примиря с BMW X5 ц ц ц ц

    Коментиран от #42

  • 42 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Купувач":

    Не си вземай такава беля на главата, а и няма да си много оригинален, има ги на всеки ъгъл.
  • 43 asdf

    1 3 Отговор
    Запазена е ама за тея пари стига тва е премиум клас да ама по стандартите на комунистите погледнете w140 или e38 и те са от същата година ама волгата и на малкия им пръст не може да им стъпи лично мое мнение че реалната цена на тая кола е към 20000 лв и нито стотинка повече просто няма причина да е на тази цена нищо че е на 0 км
  • 44 асдфет

    2 5 Отговор
    руски таралясник като всички боклуци