20 Януари, 2020 11:39 5 371 13

Бивш топмениджър на Renault-Nissan оглави Citroen

  • citroen-
  • линда джаксън-
  • винсент кобе
Бивш топмениджър на Renault-Nissan оглави Citroen - 1
Линда Джаксън

PSA Group обяви официално, че сменя изпълнителния директор на Citroen. Новият ръководител на марката ще бъде бившият топ мениджър на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi Винсент Кобе. Той ще наследи Линда Джексън, която оглавява френската марка от 2014 година. Тя, както се съобщава, ще се занимава с разширяването на моделната линия на марката.

„С удоволствие съобщавам, че Линда Джексън, която ръководи марката Citroen в продължение на шест години, по време на които успя да определи успешно позицията на марката, да увеличи продажбите и пазарния дял в Европа, да подготви основата за международното ѝ разширяване, сега, ползвайки нейният огромен опит, ще бъде пренасочена на нова позиция в рамките на концерна “, казва председателят на Съвета на групата PSA Карлос Таварес.

Винсент Кобе работи за алианса Renault-Nissan-Mitsubishi 15 години, включително ръководи марката Datsun в продължение на няколко години, а през април 2017 г. стана директор на оперативното планиране на Nissan. Г-н Кобе напусна алианса през април 2019 г. на фона на корупционния скандал около Карлос Гон и смяната на целия съвет. Още през есента на миналата година редица медии съобщиха, че той е преминал на работа в PSA Group.

Бивш топмениджър на Renault-Nissan оглави Citroen
Винсент Кобе


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    18 18 Отговор
    за подобен грозен джип трябва да я уволнят направо

    Коментиран от #3, #6, #7

  • 2 Токо

    24 1 Отговор
    Абе те и шефа на КОНПИ Пламен Георгиев го понижиха ... Дипломат в Испания :)
  • 3 onq s Citroena

    28 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ансолютно, махна С5 във вариант седан/комби, махна хидроактивното окачване, направо да ходи в бюрото по труда.

    Коментиран от #4, #11

  • 4 сектант

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "onq s Citroena":

    точно c5 преди тоя новия беше егати красотата

    Коментиран от #13

  • 5 ТМВ

    6 0 Отговор
    Ама голямо излагане, тази стара чанта още и шефка,тя е директно за пенсия!!!!
    Как си представяте в началото на двадесети век Хенри Форд да беше сложил жена по продажбите.....!!!!!
  • 6 Жип

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Дъстер ли имаш предвид ?
    За него тя няма вина.

    Коментиран от #8

  • 7 Приятел

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Приятел, ако това е грозен автомобил, не знам кои ще са красиви? Ха-ха. Искам и аз един такъв грозен в гаража.

    Коментиран от #9

  • 8 Ха ха

    8 0 Отговор

    До коментар #6 от "Жип":

    Скрий се вр- нека позная караш немска кошницавероятно вагинално недоразумение

    Коментиран от #12

  • 9 Чук

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Приятел":

    Друго си е издялано с теслата у немско ги хи
  • 10 Край Сена

    0 1 Отговор
    Ингилизи не предат, Париж не е винаги в партер Софията МУ)))))
  • 11 Язе

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "onq s Citroena":

    Не е виновна тази жена,че махнаха изброените от теб неща.Пежо определят съдбата на Ситроен а вече и на Опел.Каквото кажат Пежо това става.
  • 12 Хи хи

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ха ха":

    Не позна. Карам френска, и джипа дето сектанта го плюе, първо не е джип и второ е много хубава кола.
  • 13 Набожен

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Последното С5 беше супер, но и Aircrosa е много добър. Не трябваше заради единия модел да спират другия. Съвсем различни са и има смисъл и от двата. А да се откажат от хидравличното окачване е много разочароващо.