Различните автомобили използват различна енергия, за да се задвижват. Някои се задвижват с бензин, други с дизелово гориво, трети с газ, а има и такива, които използват електричество. Последните стават все по-популярни, като те се разделят на два вида - изцяло електрически и хибридни. Сега ще стане дума за хибридни автомобили, при това такива, които се продават на вторичните пазари.
По принцип този тип автомобили имат двигател с вътрешно горене, съчетан с електрически мотор. Те могат да бъдат презареждащи се, или да разчитат само на възобновяване на енергията, за да заредят батерията си. На пазара за употребявани хибриди има и от двата вида.
Така например Renault Clio E-Tech не е необходимо да се включва в контакта или да се зарежда, за да се запаси с електричество. Това обаче, въобще не му пречи да предлага 100% електрически режим на движение и да изминава няколко километра, без да изхаби нито капка гориво. Тези километри обаче са напълно недостатъчни.
Хибридите са една интересна алтернатива ако сте от водачите, които не искат шофирането им да се отрази зле на планетата, както и на техните портфейли, но в същото време да имат пълноценен автомобил.
Въпреки, че хибридните автомобили консумират гориво, благодарение на помощта на електричеството, въглеродният им отпечатък има значително по-малко въздействие в околната среда. Който използва по-малко гориво, се налага да зарежда по-малко гориво, а това е добре и за екологията, и за бюджета ви за транспорт.
Само че днес, както стана дума вече, няма да говорим за новите хибриди, които излизат на пазара. Ще видим кои са най-достъпните хибридни автомобили на пазара втора употреба.
За да изберем кои са те, решихме да разгледаме само превозни средства, чиято стойност е не по-голяма от 20 000 евро. Също така, за да стесним още кръга, елиминирахме всички превозни средства произведени преди 2010г. Накрая определихме и максимален пробег от 150 000 км. Ето и най-изгодните предложения.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Японеца
Като пуснат коли със 100км, чист електрически градски пробег, тогава ще си купя! Батерия минимум 30кВ и скорост на ток до 80км/ч!
10:54 18.02.2020
2 оня с коня
10:57 18.02.2020
3 Анна
11:14 18.02.2020
4 ВикиЛексъс
Коментиран от #5
11:18 18.02.2020
5 Кеноби
До коментар #4 от "ВикиЛексъс":
Какви линкове да ти дадат?Това не е написано като реклама на точно тези автомобили.Това са примери за достъпни хибриди.И какво като първите са за десен волан? Останалите всички са съобразени и за нашия пазар.11:39 18.02.2020
6 Бачо Киро
11:40 18.02.2020
7 Грета
11:59 18.02.2020
8 аюяож
Коментиран от #9
12:30 18.02.2020
9 Вирус
До коментар #8 от "аюяож":
Защото никел метал хидри ти те батерии имат много по голям ресурс отколкото литиево йонните батерии. Обаче при правилна експлоатация. Хибридите на Тойота разреждат батерията до 40 процента от капацитета й, и после я зареждат до 80 процента от капацитета й. Японците са изчислили, че в този диапазон батерията не се износва почти. И понася непрекъснато разреждане и зареждане. При литиево йонните такова често разреждане и зареждане съкращава живота й.08:39 19.02.2020
10 Colt
16:54 19.02.2020