ФАКТИ.БГ

Канадец потроши $140 хил. за реставрацията на стар Golf

Публикувана: 26 Февруари, 2020 10:26
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16411
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 32 гласа.

Собственик на Volkswagen Rabbit (Golf) GTI от 1983 г. посвети 12 000 часа от живота си в работа по възстановяването на класическия хечбек. Реставрацията излязла на Дерек Спрат от Британска Колумбия $140 000 (€128 700).

Канадецът си купил Rabbit GTI, когато бил на 21 г. и учел в колежа. Влюбил се в колата след пътешествие до Сан Франциско със съпругата си.

През 2011 г., когато станал на 50, Дерек пристъпил към изпълнението на стар план. Открил аналогичен Volkswagen, произведен в същия ден като неговия, и го купил с цел реставрация.

Седем години по-късно хечбекът бил готов, макар че проектът претърпял известно развитие и заедно с реставрацията Спрат извършил и някои модификации. Мъжът сменил почти всяка част по автомобила като се започне от най-дребните детайли в интериора и се стигне до двигателя и трансмисията.

"Рабитът" се сдобил с подгряващи седалки, електрически стъкла и цифров приборен панел като в Golf VIII. Под предния капак работи двигател с мощност 220 вместо оригиналните 90 коня.

След като завършил проекта, Дерек поел на пътешествие като едно време, но този път със сина си. Когато се завърнал вкъщи, мъжът решил, че е време за нови предизвикателства и продал колата.

Преди да сключи сделка с новите собственици обаче, Спрат обаче поставил едно условие - да може да ги навестява от време на време и да му позволяват да кара и ремонтира автомобила. Следващият автомобил на Дерек също ще бъде Volkswagen, но Костенурка от 1961 г., която смята да електрифицира.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 32 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Пълен откачалник
1 Отговор
За тази сума може да купи NISSAN GT-R NISSMO а той я прахосал за съживяването на модел който и като нов си е бил мъртво роден.

Оценка:
-66 +40

Бай Благой
2 Отговор
Хора без работа.
Като има кой да им работи и да прибират злато от Бълагрия и останалия "III-ти свят" може и повече да похарчи да си кара голфчето.(П.С. Нищо против марката или модела).

Коментиран от #22


Оценка:
-23 +57

3
Този коментар е премахнат от модератор
4
Този коментар е премахнат от модератор
Учуден
5 Отговор
За 140 000$ трябва всяка гайка да чу е доставяна със самолет.А пък 12 000 часа труд...И с боксьорски ръкавици и часовникарски инструменти да е работил ,щеше да се справи доста по бързо.

Оценка:
-14 +37

турбо
6 Отговор
Мислех си че само нашите голфаджии не са наред.

Оценка:
-11 +49

123
7 Отговор
Не се зареждат снимките...

Оценка:
-1 +4

11111
8 Отговор
Глупости

Оценка:
-3 +7

ДА21
9 Отговор
Да реставрираш кола от нула е много трудно и скъпо начинание.Особено някои тунинг части които се правят на ръка и единична броика.В канада реставрирането на кола е скъпо нещо.Не се учудваите на цената.

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +25

реставрация друг път
10 Отговор
Тука май някой не знае какво е реставрация и какво е тунинг

Оценка:
-0 +20

Komapak
11 Отговор
Луд фен! Какви бентлита и ролсове има от края на 80 те.... Колкото и труд да хвърлиш от крастава жаба красив принц няма да излезе!

Оценка:
-8 +17

Луд
12 Отговор
Все едно е правена в час по трудово.А за скоростния лост думи нямам,като на ГАЗ-66

Оценка:
-10 +11

type-R
13 Отговор
Абе точно Фолксваген Голф не бих реставрирал, но иначе браво на човека за усилията! Трябва да се знае и да се помни какви са били колите и до какво се изродиха в днешно време!

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +17

Komapak
14 Отговор

До коментар #13 от "type-R":


Ако само знаеш какво съм му причинил на същия такъв.... И не умря!!! Старо немско. Новото е по зле от китайско?

Оценка:
-2 +16

Може би
15 Отговор

До коментар #9 от "ДА21":


Малко коли си заслужава да бъдат реставрирани. Между тях със сигурност няма Голф.
Просто доказателство, че с пари може всякаква простотия да бъде сътворена.

Оценка:
-10 +7

Хари
16 Отговор
Пичове, това не е реставрация, а тунинг проект на някакъв ексцентрик. Точно Голф единичката има една шепа части и реставрацията дори с оригинални чарколяци от представителството не би излязла повече от 20000$. Още повече, че я прави сам и пари за мастери не дава:)

Оценка:
-3 +10

vasik atanasova
17 Отговор
колата си е супер
специално този модел
а и с 220 коня това голфче лети

Оценка:
-2 +6

Този канадец
18 Отговор
има далечни роднини от Перник

Оценка:
-0 +10

Стефано
19 Отговор
Реставрация + тунинг.затова е дебело..

Оценка:
-0 +4

Toni
20 Отговор
Аз имах голф2 86та, дизел... Необикновен автомобил за обикновените хора

Оценка:
-0 +2

Голф
21 Отговор
Немога да разбера нещо,дал такава сума пари да реставрира тази кола,а след това я продал,няма логика .И не се споменава за каква цена е продадена,че ми е любопитно ?

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +1

Гаргамел
22 Отговор

До коментар #2 от "Бай Благой":


Добре бе паляк, 45 години през комунизма златото като беше в Българиа, ти да не би да караше голф GTI тогава? Ако мислиш, че толкова пари има там, тодор овчарина щеше ли да взима заеми от запада, да да eбa и кратуната тъпа.

Оценка:
-1 +6

1234
23 Отговор
Ти да видиш,ще му дам и мойта таратайка да реставрира и като иска може да отскача веднъж дваж в годината да я покарва и отремонтирва това онова

Оценка:
-0 +0

незнайко
24 Отговор
По груба сметка той е работил 50 месеца по 8 часа или 4 години !!! Това е непрекъсната работа !!! Това е направо смешно за такава кола !!!

Оценка:
-0 +1

Чичо
25 Отговор
Малки жалки тъпанарчета не разбирате що е удоволствие да възстановиш нещо със собствените си ръце.

Оценка:
-1 +2

Дядо Поп
26 Отговор
Гошо, да ти имам изказа и обстоятелствеността.. Потрошил..

Оценка:
-0 +0

АААА
27 Отговор

До коментар #21 от "Голф":


Просто е психар

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5