26 Февруари, 2020 11:43 9 178 19

Рекордно мощен четирицилиндров мотор и за новия Mercedes-AMG GLA 45

  • mercedes-benz-
  • gla-
  • amg-
  • 45-
  • 45s
Рекордно мощен четирицилиндров мотор и за новия Mercedes-AMG GLA 45 - 1

Mercedes-Benz представи най-мощния кросоувър GLA. Моделът получава "рекорден" двулитров турбомотор от серията M 139 - най-мощният четирицилиндров двигател в света. В допълнение, версиите AMG GLA 45 и GLA 45 S разполагат и с иновационен аеродинамичен обвес, модернизирано окачване и специален интериорен дизайн.

Кросоувърът Mercedes-AMG GLA 45 ще бъде оборудван с редови четирицилиндров агрегат с базова мощност от 387 конски сили и с максимален въртящ момент 480 Nm. Този агрегат е познат от семейство A 45/CLA 45. За версията GLA 45 S обаче, мощността на силовия агрегат ще бъде увеличена до 421 конски сили и 500 Nm.

Рекордно мощен четирицилиндров мотор и за новия Mercedes-AMG GLA 45

От нула до 100 километра в час AMG GLA 45 ускорява за 4.4 секунди, а S-вариантът - за 4.3 секунди. Максималната скорост достига 270 километра в час. В тандем в този двигател работи и осемстепенна автоматична скоростната кутия с два съединителя AMG Speedshift и системата 4Matic+, която задвижва всички колела и е с възможност за разпределение на момента между задните колела.

Външно най-наточената версия на Mercedes-AMG GLA 45 може да се различи от по-малко продуктивната 35 модификация по отношение на броните, двойните задни тръби на изпускателната система, както и по-масивното задно крило, дифузьор, дизайн на джантите с размер до 21 цола и по по-мощните спирачни апарати с опционални червени супорти.

Рекордно мощен четирицилиндров мотор и за новия Mercedes-AMG GLA 45


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 седем осми

    40 17 Отговор
    Някога отделните марки имаха свой собствен уникален стил и чар.
    Сега всички са еднакви, само емблемата е различна. На тази ако и сложиш емблеми на Пежо отпред и отзад, няма да се познае че е немско.

    Коментиран от #6, #8, #10

  • 2 Жалко

    19 12 Отговор
    Мерцедес се сля с масовката.Ако видиш някой от актуалните модели с махната емблема ще се чудиш каква марка е.
  • 3 асдф

    16 7 Отговор
    Мерцедес в плебейския хот-хеч клас, наравно с Меган РС и Фокус СТ. А преди 35 години беше марка асоциирана с близкоизточни диктатори и президенти.
  • 4 Стою

    9 0 Отговор
    Такава мощност на 2.0 мотор, означава едно- ГОЛЯЯМО турбо.Някой ще се возуека на 1.2 бара налягане.
  • 5 Маяма Престъпница

    15 20 Отговор
    Мерцедес........ и всички останали.
  • 6 куку руку ку

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "седем осми":

    Още повече, че скосените (навъсени) светлини, са си отличителна черта на френските лъвчета.
  • 7 гост

    10 4 Отговор
    Една торба с пари за нещо малко колкото корса, не мерси. Мерцедес според мен се изгубиха и цените са им много високо поставени, което е разбираемо за големите коли, но не и за малките. Много са тесни, скосени, на снимка са добре, но като ги видиш на живо и са много малки. Един меган РС на половин цена е много по-добре, не го казвам само аз, а тези, които си го купуват да ходят както до магазина, така и на пистата.

    Коментиран от #14

  • 8 Меркантилност

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "седем осми":

    ти голяма глупост каза
  • 9 Niko 1

    6 5 Отговор
    Да наистина Renault-Mercedes са направили наистина мощен и горе-долу бърз двигател.
  • 10 8375

    9 13 Отговор

    До коментар #1 от "седем осми":

    Много точно казано! И като качество са еднакви, новите хюндаи не отстъпват на мерцедеса колкото и да се смеят някои хора. Вече е без значение коя марка ще караш реално. Единствено тойотите останаха по-здрави така, че ако искате здрава кола там е мястото.

    Коментиран от #11, #16

  • 11 Komapak

    5 7 Отговор

    До коментар #10 от "8375":

    А според мен генезис на Хюндай даже е по-добър от представения ни мерцедес, но заблудени българи относно марката и качеството винаги ще има. 😊
  • 12 type-R

    1 11 Отговор
    Еднодневка.
  • 13 Brabus

    10 9 Отговор
    Карайте Рено, Хюндай,Пеугеот и т.н. Какво само ми точите лиги тук!
  • 14 хахахаха

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Норвежец, кажи какво караш, само даваш акъл но нямаш доблестта като истински мъж да напишеш какво караш. Няма да те питам от кое село си, просто напиши марката и модела на автомобила си. Хахахаха
  • 15 qwerty

    2 2 Отговор
    Що не си вземеш е55 амг? И да си караш спокойно. V8 компресор....широко, удобно.....до 100, как ще хванеш секунда при положение, че все едно си в луксозен асансьор....на кого му пука...китайчето такъв приборен панел с интернет за 500лв ще ти даде...
  • 16 ххх

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "8375":

    Бяха... бяха качествени тойотите! Последните години и те са с куп проблеми, сервизни акции и скъпи ремонти.
    Ерата на инженерите свърши, живеем във времената на счетоводителите...
  • 17 dsadsa

    5 4 Отговор
    Lancer evolution X FQ-440 4 цилиндъра 440 к.с.
  • 18 незнайко

    3 2 Отговор
    HONDA S2000 - 1999г. - четири цилиндъта БЕЗ ТУРБО 240 к.с. !!! Този Мерцедес с каква кубатура и колко турбини ще е ???
  • 19 Грозна кола

    1 0 Отговор
    Грозно-по-грозно-табуретка-мерцедес