Специалистите на Volkswagen, които тестват електромобила ID.3, откриват 300 грешки на ден в софтуера на колата. Поради това компанията може да забави началото на продажбите с още една година, до лятото на 2021 година. Според немското издание Magazine, проблемът е, че компанията е разработила прекалено набързо основната софтуерна архитектура.
Поради това много елементи на системата не се синхронизират помежду си, което води до дефекти. Сега повече от десет хиляди специалисти са заети с решаването на тези проблеми и отстраняване на грешките в работата на автомобилните системи. Източници на изданието обаче твърдят, че все още съществува огромен риск от забавяне на официалния старт на продажбите на електромобила, който беше планиран за лятото на тази година.
В същото време за германския автомобилен производител смяната на сроковете може да стане критична. Според законите на Европейския съюз в областта на екологията всеки производител на автомобили трябва да намали средното ниво на вредните емисии, като същевременно отчита общото ниво на емисиите само за продадени автомобили.
В края на януари ръководството на марката излезе с нова стратегия за избягване на глоби - компанията ще продава електрически автомобили на собствената си услуга за споделяне на автомобили WeShare. Тя вече е сключила договор за доставка на автомобили със себе си, обаче, екологичните стандарти в Европа се продължават да се затягат, така че без масовата продажба на електрически автомобили, Volkswagen отново е изправен пред сериозни глоби.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Jezza
Коментиран от #51
11:05 27.02.2020
2 антрашпиц
11:07 27.02.2020
3 Франкофон
11:13 27.02.2020
4 Urko
11:14 27.02.2020
5 сектант
11:18 27.02.2020
6 ужас
11:20 27.02.2020
7 Japbest
11:26 27.02.2020
8 Илия
11:29 27.02.2020
9 Татко ти
11:30 27.02.2020
10 Боби
11:41 27.02.2020
11 Kurzawaswaswaswas
Коментиран от #18
11:54 27.02.2020
12 гост
В материалa се споменава и среща с фамилиите Porsche и Piëch, които са сред най-големите инвеститори в немските компании, на която те са изразили своето недоволство от развитието на ID.3 проекта.
Закъснение от няколко месеца, разбира се, също би имало последици и за Дийс, който е основната причина VW да създаде своята MEB платформа.
Налице сега седи въпросът дали тази нова платформа работи добре само със софтуерна архитектура, разработена от нулата или новият софтуер може да се нагоди към нея.
12:02 27.02.2020
13 Случаен
Коментиран от #15, #16
12:06 27.02.2020
14 гост
Говори се обаче, че тези клетки от Samsung не са били с достатъчно добро качество и в компанията е имало спорове за това Audi или Porsche да бъде с предимство предивд ограничения общ капацитет и Deiss е отсъдил в полза на Porsche и на това се базира другата версия за спряното производство на e-Tron тази седмица.
Ееех , как убедено ни обясняваше групичката анти как ей сегичка ВАГ ще "залеят" пазара с електрички , а те я докараха да сключват фалшиви договори с дъщерни компании , че да не лъсне съвсем , че нямат производство и колкото Тесла за седмица , ахахах !!
Коментиран от #17
12:06 27.02.2020
15 гост
До коментар #13 от "Случаен":
Ама да бе , дреболии , хахахах !!Според публикация в германските медиии, VW все още се бори с масивни софтуерни проблеми по линия на своя първи масов електромобил ID.3.
Вече дори се спекулира, че съществува възможността пускането на пазара тази година да се отложи. Очаква се Audi и Porsche също да изпитат допълнителни трудности с електромобилите.
Само няколко седмици след като стана ясно, че VW се бори със сериозни софтуерни проблеми с ID.3, немският „Manager Magazin“ продължава да следи случая отблизо и съобщава, че много от тях не само не са решени, но всеки ден се появяват нови.
Медията цитира експерти на VW, според които основната архитектура на софтуера е разработена „твърде набързо“, в резултат на което голяма част от системите не се разбират една с друга и това води до генерирането на нови и нови грешки.
Стотици служители на VW, които тестват ID.3 и през нощта, редовно съобщават за нови софтуерни грешки в своите доклади, като в някои от тях се споменават до 300 грешки на ден. !!
12:08 27.02.2020
16 гост
До коментар #13 от "Случаен":
Дoĸaтo Гepмaния e в oчaĸвaнe тaм дa ce пoяви пъpвият зaвoд нa Теѕlа в Eвpoпa, eдин oт възмoжнитe ĸoнĸypeнти нa мoдeлитe нa aмepиĸaнcĸия пpoизвoдитeл нa Cтapия ĸoнтинeнт "oтпaдa" oт cъcтeзaниeтo . Аudі oбяви, чe cпиpa пpoизвoдcтвoтo нa eлeĸтpичecĸия cи ЅUV Е-Тrоn зapaди пpoблeми c дocтaвĸитe нa бaтepии, пишe Вlооmbеrg. Paбoтaтa в зaвoдa нa ĸoмпaниятa в Бpюĸceл e cпpялa, ĸaтo тя нямa дa бъдe пoднoвявaнa дo втopниĸ, e пoтвъpдил гoвopитeлят нa гepмaнcĸaтa фиpмa.Πo нeйнитe дyми мapĸaтa e пpoдaлa oĸoлo 26 400 бpoя oт мoдeлa пpeз минaлaтa гoдинa, нo зaceгa пpoгнoзи зa дocтaвĸитe пpeз нacтoящaтa нe ce пocoчвaт.
Кво викаш , дребни проблеми , а ?? Хахахахах
Коментиран от #34
12:12 27.02.2020
17 Антиелектрика
До коментар #14 от "гост":
Поредната ти лъжа и опит да извърташ нещата. Само, че аз винаги съм твърдял, че масовата електрификация ще има точно такива проблеми и, че направата на електричка не е толкова лесно, колкото се опитвате да я изкарате. Освен това проблемите с батериите започнаха, а ти твърдеше, че няма да има.Тесла не я намесвай тук, едва ли някой ще остави диктаторски наложената електрификация да се прави само от една марка. Тепърва проблемите започват.
Коментиран от #20, #27
12:24 27.02.2020
18 Aman
До коментар #11 от "Kurzawaswaswaswas":
рррррррррррррррр после ко рече ко,кратуно.12:33 27.02.2020
19 Другаре и дрогарки антиелектрици...
Производството на електрички е фасулска работа. Една батерия и един двигател - елементарна технология на 150 години. 100 годишните имат повече опит и ресурси и могат да направят по-добри и по-евтини електрички с които да наводнят пазара и Тесла е дотам! Само зомбиран може да повярва на дрогирания африканец, че прави добри автомобили, защото Тесла не е нищо особено.
Коментиран от #21, #46
12:37 27.02.2020
20 гост
До коментар #17 от "Антиелектрика":
Аз пък като гледам единствените проблеми с "батериите" са за великите немци , като почнеш в ВАГ и свършиш с БМВ и Мерцедес в по-малка степен !! Никой друг , като почнеш от Тесла и свършиш с китайците , дето вече произвеждат милиони електрички не се оплаква ! Ама са мислили кога трябва , а не са се превъзнасяли по "чистия дизел" !!Коментиран от #22
12:47 27.02.2020
21 Антиелектрика
До коментар #19 от "Другаре и дрогарки антиелектрици...":
Къде са никовете ти "Борислав Попов", "аман от хейтъри", "за гъби съм" и т. н. в които твърдеше, че нямало какво да се поврежда в електричките, защото лесно се произвеждали? Да не мислиш, че не ти надушвам простотията?Коментиран от #24, #26
13:18 27.02.2020
22 Антиелектрика
До коментар #20 от "гост":
Кои са тези милиони електромобили произвеждащи се в Китай? Да не би да имаш предвид онези ригши с 20 к. с. които не отговарят на никакви критерии за безопасност?Коментиран от #25
13:21 27.02.2020
23 Ще се научат
13:29 27.02.2020
24 Както винаги не си разбрал
До коментар #21 от "Антиелектрика":
Твърдението беше точно обратното. На веднъж произведен добре замислен електромобил, няма какво да му се повреди. Обаче когато произведеш Франкенщайн, като стогодишните, които заради икономии от мащаба и вече изградената верига за доставки, сглобяват всичките си автомобили с едни и същи части, включително електромобилите, няма как да няма проблеми. Всеки производител е произвел своя модул по собствено усмотрение със собствена архитектура, хардуер и софтуер, като не споделя подробности с останалите производители, които на практика са му конкуренти. В крайна сметка получаваш автомобил с 50 компютъра, всеки от които работи по свой собствен начин, оплетени помежду си с мрежа от кабели и някакъв хардуер и софтуер който се опитва да обедини всичкото това безумие. От друга страна, Тесла има значително повече функции от id3, но е десетки пъти по-опростена, с два идентични компютъра, които правят едно и също нещо и ако единия се повреди другия поема контрола. В повечето случаи двигателите са повече от един и ако единия се повреди, продължаваш с другия. Няма ги 50-те отделни компютъра, които да те вкарат в авариен режим, ако само един от тях се повреди. Правиш ли разликата? От Volkswagen предварително са заложили петдесетина подводни мини, заради които да ходиш на сервиз редовно.13:32 27.02.2020
25 гост
До коментар #22 от "Антиелектрика":
Отговарящи или не , ама със същия тип батерии , за които явно нямат НИКАКВИ проблеми ! И няма да имат , напротив , цените им падат по-бързо от цената на любимия ти петрол !! Да не говорим за Тесла , която вече се готви за новите батерии БЕЗ кобалт и до 30% ПО-ЕВТИНИ !! А ВАГ чакат корейците да благоволят да им обърнат внимание на жалните вопли , хахахах !!!Коментиран от #28
13:33 27.02.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 гост
До коментар #17 от "Антиелектрика":
Проблемите за които говориш са силно преувелични и тепърва започват не те, а процесите по тяхното отстранение. Всяко начало е трудно, до масовата електрификация още е далеко, но над нея се работи и с решението на тези проблеми са се заели много по умни и по образовани, от теб хора. Тъпо да троли и да критикува, като теб, всеки клавиатурен всезнайко може, тук е пълно с подобни експерти и все от умните, по умни, но само на приказка.13:38 27.02.2020
28 Антиелектрика
До коментар #25 от "гост":
Същия тип друг път. Пълно е с оловни батерии в китайските боклуци. И стига халюцинира, защото 100 пъти съм ти казвал, че нито петролът ми е любим, нито немците. А твоето ЩЕ си го задръж за пред електрофилята.Коментиран от #29, #30
13:40 27.02.2020
29 Не ЩЕ, а ВЕЧЕ 87% надолу
До коментар #28 от "Антиелектрика":
През 2019 г. лаборатория за научни изследвания към MIT разгледа този въпрос: какво би било необходимо на САЩ за постигане на енергиен микс със 100% възобновяема енергия? Отговорът – чрез технологии за съхранение на енергия.Изследването показва, че цената на съхранението на енергия ще трябва да се понижи до около 20 долара за киловатчас (или по-малко), за да открие пътя към 100% възобновяема енергия в САЩ.
Сега изглежда, че светлото бъдеще на евтиното съхранение на енергия и нулеви емисии на въглероден диоксид е по-близко от всякога, тъй като инвеститорите влагат пари, за да стимулират сектора за съхранение на енергия ида го направят по-ефективен от всякога.
И някои цени вече спадат.
Financial Times написа, че този бум в САЩ идва с фона на „77-процентно понижение на цените на слънчевите панели и 87-процентен спад на цените на литиево-йонните батерии през последното десетилетие“.
Това може да бъде само началото на ренесанса на съхранението на соларна енергия. А този процес е поддържан от някои от най-големите технологични компании в САЩ и в света.
13:54 27.02.2020
30 гост
До коментар #28 от "Антиелектрика":
Пак стара информация , хахахаххах !!! В момента квтч оловно-цинкова батерия в Китай струва ПОВЕЧЕ от литиево-йонна , за твое най-голямо съжаление , хахахах !! Дори тротинетките по 200-300 долара са с литиеви батерии , спри да се излагаш !!Коментиран от #35, #37
13:54 27.02.2020
31 Borislav Popov
До коментар #26 от "за гъби съм":
Той този мухльо Антиелектрика, иначе е много чуствителен, когато някой го спомене в коментара си и веднага подскача като ужилен, но сам обича да злослови за другите и да се бъзика, с повод и без повод.Коментиран от #39
13:56 27.02.2020
32 Нали трябва да
14:00 27.02.2020
33 Нафърфорий
14:17 27.02.2020
34 Хахахахаха
До коментар #16 от "гост":
Норвежец, хайде похвали се какво караш, питаме те за 110-ти път, бъди мъж!Коментиран от #49
14:18 27.02.2020
35 Хахахаха
До коментар #30 от "гост":
Норвежец, а твоята тротинетка колко струва, хахахахахахаха14:20 27.02.2020
36 Антиелектрика
До коментар #26 от "за гъби съм":
След като модератора оставя отново педерастиите ти, само да ти кажа да се молиш да не те открия, защото ще ти еба майката украинска.Коментиран от #60, #61, #62
14:25 27.02.2020
37 Антиелектрика
До коментар #30 от "гост":
Ами купи си китайска електричка, какво чакаш?Коментиран от #38
14:28 27.02.2020
38 И това ще стане
До коментар #37 от "Антиелектрика":
Като гледам развитието на Volkswagen, само могат да благословят коронавируса, който ще поозапти малко развитието на електромобилите в Китай, защото май се оказват по-качествени. И да не са по-качествени поне са работещи, за разлика от този кютук, който още миналата година щеше да взима пазара на Тесла модел 3.14:32 27.02.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Алфа Ромео
Коментиран от #43
14:51 27.02.2020
41 гост
14:52 27.02.2020
42 Borislav Popov
До коментар #39 от "Антиелектрика":
Има, има, троле и това е това си именно ти, а думичката мухльо казана по твой адрес я възприемай не като обида, а като комплимент.Коментиран от #47
14:54 27.02.2020
43 гост
До коментар #40 от "Алфа Ромео":
Изчакай месец да пуснат модел У и да я разглобят, за да видят как при средна дължина на кабелите от 2-3км, от Тесла са ги намалили на 0.7км. Как компактна на външен вид кола е толкова просторна вътре и как изминава 400-500км реални на цена от 40х.долара.Коментиран от #44, #45, #48
15:04 27.02.2020
44 Ти да видиш!
До коментар #43 от "гост":
Ти изчакай да видят как се прави шаси от една-единствена част, а не десетки малки части заварени една към друга. Наистина ще видим кой се смее последен. А доскоро се опитваха да дават акъл на Тесла кое как не се правило и как не може всичко да си направят сами, а трябва да разчитат на поддоставчици, защото те изграждали своите вериги за доставки с десетилетия, защото така се правело. Сега се опитват сляпо да копират Тесла, ама дори и това не им се отдава, както се вижда от статията.15:38 27.02.2020
45 Хахахахаха
До коментар #43 от "гост":
Норвежец, да не си решил да замениш детското автомобилче с педали “Москвич” за Модел У? То няма нито един метър кабели, хахахахахаха19:32 27.02.2020
46 Нова лента
До коментар #19 от "Другаре и дрогарки антиелектрици...":
Честно казано производството на електрички е фасулска работа. Една батерия и един двигател - елементарна технология на 150 години. Ама VW като се напъват да я наблъскат с излишни неща, така ще им се получава.19:34 27.02.2020
47 Антиелектрика
До коментар #42 от "Borislav Popov":
Сигурно се ползваш с някакви преференции тук, щом на теб позволяват да наричаш някой мухльо и трол, а ако някой отговори със същите епитети, веднага бива изтриван.То всъщност в коментара ми нямаше никакви обиди, но ти си показа простотията и обидите.
Та по-голям трол и мухльо от теб няма, но пък модератора продължава те толерира, нищо че си диагностициран.
Коментиран от #52
19:36 27.02.2020
48 Plameni
До коментар #43 от "гост":
Тесла имат голям проблем.,защото балона се спука.Акциите падат всеки ден.20:07 27.02.2020
49 Лиглю
До коментар #34 от "Хахахахаха":
норвежкия гост кола няма ,това е ясно20:49 27.02.2020
50 Те работят за Тесла...споко
20:53 27.02.2020
51 асддса
До коментар #1 от "Jezza":
Кой ти каза че не са инвестирали ? Това че няма сериен модел не означава че не са разработвали.21:04 27.02.2020
52 Borislav Popov
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Ми то по твоята тъпоъгълна логика и ти си някакъв вътрешен човек тук, щрм ти позволяват да псуваш хората на майка и не те трият. А мен сигурно не ме трият, понеже модератора е преценил, че заслужаваш да бъдеш наречен му.льо, зашото наистина се държиш като такъв21:44 27.02.2020
53 FucK Religion
22:39 27.02.2020
54 друм
08:55 28.02.2020
55 Аз съм Мъск
С уважение:Илън Мъск
P.S.Немците никога не са били добри в електрониката,Японци и Корейци са друга бира,от тях вече ме е страх.
Коментиран от #56
09:45 28.02.2020
56 Вероятно се подиграваш
До коментар #55 от "Аз съм Мъск":
Но това е самата истина. Идеята на Илон Мъск винаги е била да продава батериите и задвижването за електромобили на други марки. Първоначално произвеждаше само Roadster-а, по-скоро като реклама за потенциала на електромобилите. Беше подписал договори с toyota и Mercedes, на които им доставяше части, но заради малкия обем, който купуваха реши да пусне свой собствен електромобил, защото както се вижда от историята, ако той не го беше направил, стогодишните още щяха да се оправдават че никой не искал електромобили и затова нямало смисъл да произвеждат. Бъди сигурен, че завода в Германия ще произвежда поне батерии за останалите производители, но вероятно и други части.12:03 28.02.2020
57 По 300 грешки всеки
15:26 28.02.2020
58 Кола на колите
17:27 29.02.2020
59 Naturigo Nakuro
21:47 29.02.2020
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 за гъби съм
До коментар #36 от "Антиелектрика":
евала бе моди - тоя болук ще псува на майка и няма да го триеш цяла седмица, а като отговоря го изтри за 2 мин. искаш ли да си уволнен до края на седмицата?11:52 02.03.2020