Last news in Fakti

27 Февруари, 2020 11:01 8 298 62

Сериозни проблеми за VW: Откриват по 300 грешки на ден в новото ID.3

  • volkswagen-
  • id.3-
  • проблеми-
  • софтуер
Сериозни проблеми за VW: Откриват по 300 грешки на ден в новото ID.3 - 1

Специалистите на Volkswagen, които тестват електромобила ID.3, откриват 300 грешки на ден в софтуера на колата. Поради това компанията може да забави началото на продажбите с още една година, до лятото на 2021 година. Според немското издание Magazine, проблемът е, че компанията е разработила прекалено набързо основната софтуерна архитектура.

Поради това много елементи на системата не се синхронизират помежду си, което води до дефекти. Сега повече от десет хиляди специалисти са заети с решаването на тези проблеми и отстраняване на грешките в работата на автомобилните системи. Източници на изданието обаче твърдят, че все още съществува огромен риск от забавяне на официалния старт на продажбите на електромобила, който беше планиран за лятото на тази година.

В същото време за германския автомобилен производител смяната на сроковете може да стане критична. Според законите на Европейския съюз в областта на екологията всеки производител на автомобили трябва да намали средното ниво на вредните емисии, като същевременно отчита общото ниво на емисиите само за продадени автомобили.

В края на януари ръководството на марката излезе с нова стратегия за избягване на глоби - компанията ще продава електрически автомобили на собствената си услуга за споделяне на автомобили WeShare. Тя вече е сключила договор за доставка на автомобили със себе си, обаче, екологичните стандарти в Европа се продължават да се затягат, така че без масовата продажба на електрически автомобили, Volkswagen отново е изправен пред сериозни глоби.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jezza

    56 6 Отговор
    То така ставало да правиш ел. коли. След толкова години, без да имат желание да инвестират и да се развиват в тази посока, сега са ужасно изостанали и ще им е трудно да са някаква конкуренция.

    Коментиран от #51

  • 2 антрашпиц

    62 2 Отговор
    Боже божеее,десет хиляди специалисти се чудят кво да я праят тая кола...пък аз мислех от рено да минавам на фауве.И за кво?Я да си карам старата кошара дет не се чупи.Кво ще се занимавам с прехвалени марки коли..
  • 3 Франкофон

    50 8 Отговор
    Нормално немски клозет!
  • 4 Urko

    47 3 Отговор
    На времето правеха коли. Сега правят електронни кочини и ширпотреба боклук за еднократна употреба. Да си ги заврат там дето и слънце не огрява. Аз решение за себеси съм си намерил- кола от 90те години, стегната и надеждна. Никога досега не съм имал проблеми с нея. А на баламурниците купили си нови електронни коли- много поздрави.
  • 5 сектант

    44 1 Отговор
    Резултат от инжинери, накарани да направят невъзможното за безумно кратък период от време. Накарани от финансистчета.
  • 6 ужас

    41 6 Отговор
    Нормално. Вържете случайна немска каруца от последните 15г. към диагностика и ще ви стане лошо от броя на грешките, които ще покаже...дори и видимо уж нищо да и няма...
  • 7 Japbest

    24 4 Отговор
    Айдее, още една копка в гроба на швабите.
  • 8 Илия

    31 4 Отговор
    Абе тия кола ли правят или операционна система ?
  • 9 Татко ти

    27 6 Отговор
    Е нормално,какво очаквате от компютър на колела?Те сегашните гробници са такива.Постоянно свети някаква лампа,постоянно грешки свързани със скъпи ремонти.Бараки.
  • 10 Боби

    41 4 Отговор
    Не мисля, че ФВ е само 6 години след Тесла. Това което Тесла имаше 2012 година, ФВ още не може да го направи! Да не смятаме и автопилота допълнително, където са още няколко години. Но фугите са им точни и боята е добра.
  • 11 Kurzawaswaswaswas

    6 5 Отговор
    Kurzagrrmanq

    Коментиран от #18

  • 12 гост

    10 1 Отговор
    Немската медия смята също, че на изпълнителния директор на VW Херберт Дийс може да се наложи да уволни някой от новите членове на борда на директорите, които са работили по електрификацията, за да запази поста си.

    В материалa се споменава и среща с фамилиите Porsche и Piëch, които са сред най-големите инвеститори в немските компании, на която те са изразили своето недоволство от развитието на ID.3 проекта.

    Закъснение от няколко месеца, разбира се, също би имало последици и за Дийс, който е основната причина VW да създаде своята MEB платформа.

    Налице сега седи въпросът дали тази нова платформа работи добре само със софтуерна архитектура, разработена от нулата или новият софтуер може да се нагоди към нея.
  • 13 Случаен

    6 22 Отговор
    Голям праз, софтуерни проблеми. Теслъ пък имат хардуерни

    Коментиран от #15, #16

  • 14 гост

    15 3 Отговор
    Интересно е, че в статията на Manager Magazin се споменава друго нещо за батериите. Клетките за голямата 95 кВтч батерия идват от Полша, но за версията със 71 кВтч Audi ползва клетки от Samsung SDI.

    Говори се обаче, че тези клетки от Samsung не са били с достатъчно добро качество и в компанията е имало спорове за това Audi или Porsche да бъде с предимство предивд ограничения общ капацитет и Deiss е отсъдил в полза на Porsche и на това се базира другата версия за спряното производство на e-Tron тази седмица.

    Ееех , как убедено ни обясняваше групичката анти как ей сегичка ВАГ ще "залеят" пазара с електрички , а те я докараха да сключват фалшиви договори с дъщерни компании , че да не лъсне съвсем , че нямат производство и колкото Тесла за седмица , ахахах !!

    Коментиран от #17

  • 15 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    Ама да бе , дреболии , хахахах !!
    Според публикация в германските медиии, VW все още се бори с масивни софтуерни проблеми по линия на своя първи масов електромобил ID.3.

    Вече дори се спекулира, че съществува възможността пускането на пазара тази година да се отложи. Очаква се Audi и Porsche също да изпитат допълнителни трудности с електромобилите.

    Само няколко седмици след като стана ясно, че VW се бори със сериозни софтуерни проблеми с ID.3, немският „Manager Magazin“ продължава да следи случая отблизо и съобщава, че много от тях не само не са решени, но всеки ден се появяват нови.

    Медията цитира експерти на VW, според които основната архитектура на софтуера е разработена „твърде набързо“, в резултат на което голяма част от системите не се разбират една с друга и това води до генерирането на нови и нови грешки.

    Стотици служители на VW, които тестват ID.3 и през нощта, редовно съобщават за нови софтуерни грешки в своите доклади, като в някои от тях се споменават до 300 грешки на ден. !!
  • 16 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Случаен":

    Дoĸaтo Гepмaния e в oчaĸвaнe тaм дa ce пoяви пъpвият зaвoд нa Теѕlа в Eвpoпa, eдин oт възмoжнитe ĸoнĸypeнти нa мoдeлитe нa aмepиĸaнcĸия пpoизвoдитeл нa Cтapия ĸoнтинeнт "oтпaдa" oт cъcтeзaниeтo . Аudі oбяви, чe cпиpa пpoизвoдcтвoтo нa eлeĸтpичecĸия cи ЅUV Е-Тrоn зapaди пpoблeми c дocтaвĸитe нa бaтepии, пишe Вlооmbеrg. Paбoтaтa в зaвoдa нa ĸoмпaниятa в Бpюĸceл e cпpялa, ĸaтo тя нямa дa бъдe пoднoвявaнa дo втopниĸ, e пoтвъpдил гoвopитeлят нa гepмaнcĸaтa фиpмa.
    Πo нeйнитe дyми мapĸaтa e пpoдaлa oĸoлo 26 400 бpoя oт мoдeлa пpeз минaлaтa гoдинa, нo зaceгa пpoгнoзи зa дocтaвĸитe пpeз нacтoящaтa нe ce пocoчвaт.
    Кво викаш , дребни проблеми , а ?? Хахахахах

    Коментиран от #34

  • 17 Антиелектрика

    8 8 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Поредната ти лъжа и опит да извърташ нещата. Само, че аз винаги съм твърдял, че масовата електрификация ще има точно такива проблеми и, че направата на електричка не е толкова лесно, колкото се опитвате да я изкарате. Освен това проблемите с батериите започнаха, а ти твърдеше, че няма да има.
    Тесла не я намесвай тук, едва ли някой ще остави диктаторски наложената електрификация да се прави само от една марка. Тепърва проблемите започват.

    Коментиран от #20, #27

  • 18 Aman

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Kurzawaswaswaswas":

    рррррррррррррррр после ко рече ко,кратуно.
  • 19 Другаре и дрогарки антиелектрици...

    12 15 Отговор
    Усмивки от старите ленти с изказванията на гурутата тук:

    Производството на електрички е фасулска работа. Една батерия и един двигател - елементарна технология на 150 години. 100 годишните имат повече опит и ресурси и могат да направят по-добри и по-евтини електрички с които да наводнят пазара и Тесла е дотам! Само зомбиран може да повярва на дрогирания африканец, че прави добри автомобили, защото Тесла не е нищо особено.

    Коментиран от #21, #46

  • 20 гост

    17 4 Отговор

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    Аз пък като гледам единствените проблеми с "батериите" са за великите немци , като почнеш в ВАГ и свършиш с БМВ и Мерцедес в по-малка степен !! Никой друг , като почнеш от Тесла и свършиш с китайците , дето вече произвеждат милиони електрички не се оплаква ! Ама са мислили кога трябва , а не са се превъзнасяли по "чистия дизел" !!

    Коментиран от #22

  • 21 Антиелектрика

    9 6 Отговор

    До коментар #19 от "Другаре и дрогарки антиелектрици...":

    Къде са никовете ти "Борислав Попов", "аман от хейтъри", "за гъби съм" и т. н. в които твърдеше, че нямало какво да се поврежда в електричките, защото лесно се произвеждали? Да не мислиш, че не ти надушвам простотията?

    Коментиран от #24, #26

  • 22 Антиелектрика

    6 12 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Кои са тези милиони електромобили произвеждащи се в Китай? Да не би да имаш предвид онези ригши с 20 к. с. които не отговарят на никакви критерии за безопасност?

    Коментиран от #25

  • 23 Ще се научат

    13 2 Отговор
    И немците ще се научат да правят електрички. Ама другата година като отворят завода на Тесла там. И батерии ще имат.
  • 24 Както винаги не си разбрал

    23 4 Отговор

    До коментар #21 от "Антиелектрика":

    Твърдението беше точно обратното. На веднъж произведен добре замислен електромобил, няма какво да му се повреди. Обаче когато произведеш Франкенщайн, като стогодишните, които заради икономии от мащаба и вече изградената верига за доставки, сглобяват всичките си автомобили с едни и същи части, включително електромобилите, няма как да няма проблеми. Всеки производител е произвел своя модул по собствено усмотрение със собствена архитектура, хардуер и софтуер, като не споделя подробности с останалите производители, които на практика са му конкуренти. В крайна сметка получаваш автомобил с 50 компютъра, всеки от които работи по свой собствен начин, оплетени помежду си с мрежа от кабели и някакъв хардуер и софтуер който се опитва да обедини всичкото това безумие. От друга страна, Тесла има значително повече функции от id3, но е десетки пъти по-опростена, с два идентични компютъра, които правят едно и също нещо и ако единия се повреди другия поема контрола. В повечето случаи двигателите са повече от един и ако единия се повреди, продължаваш с другия. Няма ги 50-те отделни компютъра, които да те вкарат в авариен режим, ако само един от тях се повреди. Правиш ли разликата? От Volkswagen предварително са заложили петдесетина подводни мини, заради които да ходиш на сервиз редовно.
  • 25 гост

    11 3 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Отговарящи или не , ама със същия тип батерии , за които явно нямат НИКАКВИ проблеми ! И няма да имат , напротив , цените им падат по-бързо от цената на любимия ти петрол !! Да не говорим за Тесла , която вече се готви за новите батерии БЕЗ кобалт и до 30% ПО-ЕВТИНИ !! А ВАГ чакат корейците да благоволят да им обърнат внимание на жалните вопли , хахахах !!!

    Коментиран от #28

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    Проблемите за които говориш са силно преувелични и тепърва започват не те, а процесите по тяхното отстранение. Всяко начало е трудно, до масовата електрификация още е далеко, но над нея се работи и с решението на тези проблеми са се заели много по умни и по образовани, от теб хора. Тъпо да троли и да критикува, като теб, всеки клавиатурен всезнайко може, тук е пълно с подобни експерти и все от умните, по умни, но само на приказка.
  • 28 Антиелектрика

    3 6 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Същия тип друг път. Пълно е с оловни батерии в китайските боклуци. И стига халюцинира, защото 100 пъти съм ти казвал, че нито петролът ми е любим, нито немците. А твоето ЩЕ си го задръж за пред електрофилята.

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Не ЩЕ, а ВЕЧЕ 87% надолу

    7 0 Отговор

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    През 2019 г. лаборатория за научни изследвания към MIT разгледа този въпрос: какво би било необходимо на САЩ за постигане на енергиен микс със 100% възобновяема енергия? Отговорът – чрез технологии за съхранение на енергия.

    Изследването показва, че цената на съхранението на енергия ще трябва да се понижи до около 20 долара за киловатчас (или по-малко), за да открие пътя към 100% възобновяема енергия в САЩ.

    Сега изглежда, че светлото бъдеще на евтиното съхранение на енергия и нулеви емисии на въглероден диоксид е по-близко от всякога, тъй като инвеститорите влагат пари, за да стимулират сектора за съхранение на енергия ида го направят по-ефективен от всякога.

    И някои цени вече спадат.

    Financial Times написа, че този бум в САЩ идва с фона на „77-процентно понижение на цените на слънчевите панели и 87-процентен спад на цените на литиево-йонните батерии през последното десетилетие“.

    Това може да бъде само началото на ренесанса на съхранението на соларна енергия. А този процес е поддържан от някои от най-големите технологични компании в САЩ и в света.
  • 30 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    Пак стара информация , хахахаххах !!! В момента квтч оловно-цинкова батерия в Китай струва ПОВЕЧЕ от литиево-йонна , за твое най-голямо съжаление , хахахах !! Дори тротинетките по 200-300 долара са с литиеви батерии , спри да се излагаш !!

    Коментиран от #35, #37

  • 31 Borislav Popov

    9 5 Отговор

    До коментар #26 от "за гъби съм":

    Той този мухльо Антиелектрика, иначе е много чуствителен, когато някой го спомене в коментара си и веднага подскача като ужилен, но сам обича да злослови за другите и да се бъзика, с повод и без повод.

    Коментиран от #39

  • 32 Нали трябва да

    5 2 Отговор
    Според анти групата, да те направят смешен означава, когато ги затрупват с аргументи и факти, те да те затрупат с обиди, защото нямат нито аргументи нито факти в подкрепа на тезата си и си мислят, че са те направили за смях.
  • 33 Нафърфорий

    3 0 Отговор
    Само 300??? Че то тоя суперскъп леген да го позлатиш...
  • 34 Хахахахаха

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Норвежец, хайде похвали се какво караш, питаме те за 110-ти път, бъди мъж!

    Коментиран от #49

  • 35 Хахахаха

    3 3 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Норвежец, а твоята тротинетка колко струва, хахахахахахаха
  • 36 Антиелектрика

    5 7 Отговор

    До коментар #26 от "за гъби съм":

    След като модератора оставя отново педерастиите ти, само да ти кажа да се молиш да не те открия, защото ще ти еба майката украинска.

    Коментиран от #60, #61, #62

  • 37 Антиелектрика

    3 6 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Ами купи си китайска електричка, какво чакаш?

    Коментиран от #38

  • 38 И това ще стане

    10 2 Отговор

    До коментар #37 от "Антиелектрика":

    Като гледам развитието на Volkswagen, само могат да благословят коронавируса, който ще поозапти малко развитието на електромобилите в Китай, защото май се оказват по-качествени. И да не са по-качествени поне са работещи, за разлика от този кютук, който още миналата година щеше да взима пазара на Тесла модел 3.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Алфа Ромео

    9 1 Отговор
    Истината е една, когато става въпрос за електромобили Тесла няма конкуренция и няма и да има скоро. Не съм сляп сектант просто това са фактите, даже не харесвам електрокари.

    Коментиран от #43

  • 41 гост

    11 3 Отговор
    Ето го това "ще, ще, ще ..." на ФВ, това е нагледно показано що за нагли същества са немците. Тесла с няколко стотин човека разработва цялата кола, а тези наливат огромни милиарди и пак времето им било виновно, че било недостатъчно. Ами който ги е писал глупостите да си понесе отговрността и неустойките. Ето, Бойнг и те правят ракети и капсули, но тяхната се объркава при всеки един полет и прави нещо непредвидено, а е тройно по-скъпа от въпрсната на Спейс Х, която години наред изпълнява безупречно всяка мисия. Важно е как е структуриран екипа, как се управлява, какво се проверява и кое може да отпадне. Не ги съжалявам, дори бих се обзаложил, че излезе ли на пазара ще е пълен потрес по отношение на пробег и проблеми, а те се присмиваха на Тесла. Кой се смее сега?
  • 42 Borislav Popov

    3 6 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Има, има, троле и това е това си именно ти, а думичката мухльо казана по твой адрес я възприемай не като обида, а като комплимент.

    Коментиран от #47

  • 43 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #40 от "Алфа Ромео":

    Изчакай месец да пуснат модел У и да я разглобят, за да видят как при средна дължина на кабелите от 2-3км, от Тесла са ги намалили на 0.7км. Как компактна на външен вид кола е толкова просторна вътре и как изминава 400-500км реални на цена от 40х.долара.

    Коментиран от #44, #45, #48

  • 44 Ти да видиш!

    10 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Ти изчакай да видят как се прави шаси от една-единствена част, а не десетки малки части заварени една към друга. Наистина ще видим кой се смее последен. А доскоро се опитваха да дават акъл на Тесла кое как не се правило и как не може всичко да си направят сами, а трябва да разчитат на поддоставчици, защото те изграждали своите вериги за доставки с десетилетия, защото така се правело. Сега се опитват сляпо да копират Тесла, ама дори и това не им се отдава, както се вижда от статията.
  • 45 Хахахахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Норвежец, да не си решил да замениш детското автомобилче с педали “Москвич” за Модел У? То няма нито един метър кабели, хахахахахаха
  • 46 Нова лента

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Другаре и дрогарки антиелектрици...":

    Честно казано производството на електрички е фасулска работа. Една батерия и един двигател - елементарна технология на 150 години. Ама VW като се напъват да я наблъскат с излишни неща, така ще им се получава.
  • 47 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #42 от "Borislav Popov":

    Сигурно се ползваш с някакви преференции тук, щом на теб позволяват да наричаш някой мухльо и трол, а ако някой отговори със същите епитети, веднага бива изтриван.
    То всъщност в коментара ми нямаше никакви обиди, но ти си показа простотията и обидите.
    Та по-голям трол и мухльо от теб няма, но пък модератора продължава те толерира, нищо че си диагностициран.

    Коментиран от #52

  • 48 Plameni

    0 6 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Тесла имат голям проблем.,защото балона се спука.Акциите падат всеки ден.
  • 49 Лиглю

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Хахахахаха":

    норвежкия гост кола няма ,това е ясно
  • 50 Те работят за Тесла...споко

    2 0 Отговор
    Ще им правят окачването и ламарините и това е
  • 51 асддса

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Jezza":

    Кой ти каза че не са инвестирали ? Това че няма сериен модел не означава че не са разработвали.
  • 52 Borislav Popov

    4 2 Отговор

    До коментар #47 от "Антиелектрика":

    Ми то по твоята тъпоъгълна логика и ти си някакъв вътрешен човек тук, щрм ти позволяват да псуваш хората на майка и не те трият. А мен сигурно не ме трият, понеже модератора е преценил, че заслужаваш да бъдеш наречен му.льо, зашото наистина се държиш като такъв
  • 53 FucK Religion

    0 3 Отговор
    Samo VW STIGA PLUHTE
  • 54 друм

    1 0 Отговор
    Шайзе
  • 55 Аз съм Мъск

    2 1 Отговор
    може и да пафкам трева в комплект с 23 годишно бърбанче но си разбирам от работата и няма да фалирам.Аз мога да помогна ,но никой не ми се обажда,но аз имам търпение и знам,че това ще стане.Ако от ФВ,Мерцедес,Бмв са съгласни мога да им продавам от моите компютри и Софт.Големината им е колкото на видео карта с два процесора Интел и софт.Като този компютър намалява кабелите с 80% и управлява всичко по колата дистанционно.За направата му използвах 10-те най добри програмисти и още толкова хардуерни специалисти.Нямаше нужда от 10 000 специалисти.Идеята ми дойде докато си пафках тревата просто намалих нулите,пък и се сетих,че тези 10 000хил. Работника ще се бутат един в друг и ще става яка интрига.Призовавам ФВ да не се мъчат,а да ми се обадят,мога да им доставям по 10 000 компютъра на месец и то работещи на 100% към тях ще давам и книжка за синхронизиране което става за 5 минутки.
    С уважение:Илън Мъск
    P.S.Немците никога не са били добри в електрониката,Японци и Корейци са друга бира,от тях вече ме е страх.

    Коментиран от #56

  • 56 Вероятно се подиграваш

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Аз съм Мъск":

    Но това е самата истина. Идеята на Илон Мъск винаги е била да продава батериите и задвижването за електромобили на други марки. Първоначално произвеждаше само Roadster-а, по-скоро като реклама за потенциала на електромобилите. Беше подписал договори с toyota и Mercedes, на които им доставяше части, но заради малкия обем, който купуваха реши да пусне свой собствен електромобил, защото както се вижда от историята, ако той не го беше направил, стогодишните още щяха да се оправдават че никой не искал електромобили и затова нямало смисъл да произвеждат. Бъди сигурен, че завода в Германия ще произвежда поне батерии за останалите производители, но вероятно и други части.
  • 57 По 300 грешки всеки

    2 0 Отговор
    ден докато накрая открият,че най-важната са самите те.
  • 58 Кола на колите

    0 2 Отговор
    Моята Дачия Логан е на 260 000 км - 1.5 дизел. 5 кила на 100 гори извън града и към 7 в града. За 260 000 -само турбината даде фира и за 500 лв я рециклирах. Тва е. Всичко друго -консумативи- ангренаж на всеки 80 000 , дискове , накладки . Аз съм шокиран, колко здрави излязоха- 260 000 км е карана само в северна България и по окачването съм сменил само задни амортисьори. Нема ка да не съм доволен.
  • 59 Naturigo Nakuro

    1 1 Отговор
    Каква стана тя,оказа се че да изработиш компютър и софтуер да управлява всички системи в автомобил не е лъжица за всяка уста!Те японците мачкаха каскета като разглобиха Тесла 3 ,оказа се че и германците мачкат къскета и то отчаяно!Не случайно и викат Силиконовата Долина,там бяха създадени и първите компютри !Оказа се че чичо Мъск не е толкоз будала както го смятаха някои!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 за гъби съм

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    евала бе моди - тоя болук ще псува на майка и няма да го триеш цяла седмица, а като отговоря го изтри за 2 мин. искаш ли да си уволнен до края на седмицата?