ТЕМА: Автосалон
ФАКТИ.БГ

Audi показа новото A3

Публикувана: 5 Март, 2020 11:06
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6559
Audi показа новото A3
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 13 гласа.

Премиум хечът, който завършва компактния квартет на VW Group, стана по-голям, по-удобен и, разбира се, по-екологичен. Въпреки леките намеци за "горещи" модификации, Audi започна да разсекретява петвратото А3 от т.нар. цивилни версии. Прави впечатление, че с промяната на поколенията A3 леко се увеличава по размер: междуосието остана почти непроменено на 2.64 метра, но към дължината са добавени 3 см, като тя вече е 4.34 м. Декларираният обем на багажника е от 380 до 1200 литра.

От компанията подчертават и още няколко новости, като подобрение на звукоизолацията на каросерията - включително чрез оптимизиране на аеродинамиката, което повишава акустичния комфорт. Иновацията обаче е запазила предишната схема на окачване. По-маломощните версии са оборудвани с McPherson отпред и торсионна греда отзад, но по-динамичните имат многозвенно задно окачване.

Audi показа новото A3

В допълнение, за A3 ще бъдат предложени и два варианта на окачване с адаптивни амортисьори, като се обещава, че разликите между удобните и спортни режими на работа ще бъдат значително по-забележими. Първата версия на шасито ще намали клиренса с 10 мм, а втората - с 15 мм (с него новото А3 ще бъде снабдено и с пакета S line). Базовият модел е оборудван с 16-цолови джанти, но по желание на клиента те могат да бъдат увеличени до 19 инча.

Вътрешността на Audi A3 е доста "дигитализирана: физическите бутони на климатичната система са запазени, но екранът на бордовата мултимедийна система е нараснал до 10.25 инча, а виртуалният кокпит е с два 12.3-инчови екрана и проекционен. Любопитно е още, че мултимедийният контрол е сензорен. Освен това Audi A3 се сдобива със система за разпознаване на почерк. Новата мултимедия, както се твърди, е станала десет пъти по-мощна от предшестващата я.

Audi показа новото A3

Тя има много нови онлайн услуги и възможност за комуникация с пътната инфраструктура, гласовите команди вече могат да се формулират по-свободно и в близко бъдеще A3 ще получи безжично внедряване на Apple CarPlay и Android Auto. Списъкът на асистенти за водача също е разширен. Наличен е автопилот от ниво 2, способен да контролира колата по магистралата със скорост до 210 км / ч.

Що се отнася до гамата на двигателите, първоначалните агрегати за A3 ще бъдат бензинов турбо двигател със 150 конски сили и дизелов двигател със 116 конски сили (по-късно ще се появи трицилиндров агрегат с мощ от 110 к.с., който ще играе ролята на базов). Двулитров двигател с дизелово гориво също ще се предлага във версията със 150 конски сили, докато бензинът има т.нар умерено хибридна версия с 48-волтов стартов генератор. Той може да добави до 12 к.с. и 50 Нм, но основната му задача е да осигури например възможност за движение до 40 секунди при изключен двигател.

Audi показа новото A3

Планира се А3 да се предлага както с механична скоростна кутия, така и с робот, но за умерените хибриди ще се използва само DSG. В бъдеще на пазара ще излязат версии със задвижване на всички колела, два хибрида с мощност 218 и 245 к.с., както и Audi S3 с двулитров четирицилиндров турбомотор с мощност 310 конски сили.

Недалеч е и появата на пълноценен горещ хеч RS 3, който ще е снабден с 2.5-литров петцилиндров двигател с мощност от около 400 к.с. Европейските дилъри вече са готови да приемат поръчки, а доставките ще започнат през май. Първите динамични тестове на модела са предвидени за края на март, тази година, а екип на mobile.bg ще присъства на тях, откъдето ще ви направим преки свидетели на първите реални впечатления от новото Audi A3.

Audi показа новото A3

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
AUDI
1 Отговор
Почвате ли с храната?

Оценка:
-15 +8

smeh
2 Отговор
Кукла. Гледах в тубата, че са успели да постигнат 0.27 челно съпротивление, което е впечатляващо за хечбек.

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +24

гост
3 Отговор
Преди 15г. А4 беше с такива размери. Според мен е важно междуосието, а не нарастването на броните, да, като я разтегнат може да й подобрят аеродинамиката, ама стават все по-големи, а вътре не расте толкова. Добра кола изгледа да е, но е на двойна цена спрямо шкода скала, която е на същата платформа.

Оценка:
-0 +27

Borislav Popov
4 Отговор
Е гаси и избора на двигатели, е гаси и чудото ! Като започнеш от 3 и 4 цилиндрови 1.6 моторчета с по 110 - 150 к.с. до хибриди с по 218 - 245 к.с. , че и турбиран S 2 литров с цели 310 коня и за капак 2.5 литров 5 цилиндров с 400 к.с. Браво на ВАГените богата работа, мотори, трансмимии за всички вкусове, избирай каквото желаеш, пари да имаш само да купуваш.

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +28

сектант
5 Отговор
харесват ми елементите от ламборгини които са вкарали в интериора. готина количка.

Оценка:
-5 +11

VikiLexusNX
6 Отговор
Айде пак дизел на уж съвсем нов модел от юни 2020 г. на пазара! И нищо не пише как ще покрие Евро 7 "тръгващ" от края на септември 2020 г.? - под 95 мг. трябва да изхвърля за Евро 7....само хибриди и бензини 3-4 и 6 цл. ще го покрият. Тоя ретро дизел 1.6 115 коня който го има Фолксваген Груп от 2012 г. ще увяхне на тестовете за евро 7.

Коментиран от #8, #13, #18


Оценка:
-5 +8

smeh
7 Отговор

До коментар #4 от "Borislav Popov":


И да и не. Класиката 2.0 TDI е само в 2 "скопени" варианта. Радвам се, че са запазили класическия климатроник с копчета, вместо да набутат поредния безумен таблет.

Оценка:
-1 +12

123
8 Отговор

До коментар #6 от "VikiLexusNX":


Те и в момента хибридите не покриват Евро 7, за справка виж Тойота сайта! В интерес на истината, към момента, на хартия, по екологично (ДВГ) от дизела няма! Мдааа....

Оценка:
-12 +5

Дфен
9 Отговор
Аз виждам голф 6 с двигател от дачия новия мотор

Оценка:
-0 +11

БАТЕ НЕЦИ
10 Отговор
ДА ГИ ВЗЕМАТ ДЯВОЛИТЕ ТЕЯ ЕКОЛОЗИ С ТОВА ЕВРО5-6-7.ТЕ ТЕЦОВЕТЕ Е ФАБРИКИТЕ ДА БУХАТ КЮМЮР И ГУМИ ПЪК КОЛИТЕ ИМ ВИНОВНИ.В ГЕРМАНИЯ ТАКА ХУБАВО СИ ГОРЯТ ГУМИ В ЦИМЕНТОВИТЕ ЗАВОДИ ЧЕ ПЕСЕН ПЕЯТ.

Оценка:
-2 +12

ЛЕНИН
11 Отговор
новото а3 е като старото а3 само че е ново, също като Лада 7 новата е като старата но е нова все пак

Оценка:
-2 +10

Смях
12 Отговор

До коментар #2 от "smeh":


Челно съпротивление 0.27 било добре .Смях.

Коментиран от #14, #20


Оценка:
-9 +5

Боби
13 Отговор

До коментар #6 от "VikiLexusNX":


Ко? Не? Дизелите влизат по-лесно в тези норми! В момента 1.6 дизела е 99 гр/км. Дизела ще бъде ограничен със забрани заради по-високите азотни окиси. Но в нормата за въглероден двуокис от 95 гр/км влизат. Бензиновите са с по-високи.

Оценка:
-2 +7

smeh
14 Отговор

До коментар #12 от "Смях":


Смях е наистина, че си технически неграмотен. Отвори си търсачката и провери какъв обикновенно е драг коефицента. Сметни, щом купета като Мерцедес Ц-клас и Нисан ГТР, които са с доста обтекаема форма имат 0.26, то какво постижение е да постигнеш 0.27 за хечбек. Тук е момента да похваля Мазда 3, която дори бие Аудито и е с 0.26 !!!

Оценка:
-1 +12

Японеца
15 Отговор
Конфекцията продължава, а Мъск чука на вратата! Днес Бристол, утре ваг, бенве и мерцедес!

Коментиран от #17


Оценка:
-5 +1

Vorsprung durch facelift
16 Отговор
Аз помислих,че е фейслифт...кажи му АЛуди и това е

Оценка:
-2 +7

123
17 Отговор

До коментар #15 от "Японеца":


Сигурно, щом казваш! От Голф 4 на Тесла! От анцуг на смокинг! Може, може...

Оценка:
-1 +0

Stefan
18 Отговор

До коментар #6 от "VikiLexusNX":


Само за твое сведение, дизеловият двигател изпуска много по-малко CO2 емисии, отколкото бензиновият. Така че всички дизелови двигатели ще постигнат добри резултати за Евро 7 само, че на по-висока, защото самия двигател е много по-сложен и следователно по-скъп за разработка, оттам идва и високата цена. Иначе бензиновия двигател е най-замърсяващ що се отнася до СО2 емисиите и компаниите ще достигнат тези средни стойности за 95г само ако наблягат на дизел, хибриди и ел. автомобили

Оценка:
-1 +1

МП4
19 Отговор
Да и даваш близо 50 000лв за 1.0 трицилиндров мотор, мъртвилник с "турбо" колкото орех, без никакви екстри , даже кожата му е еко, един подгрев и 1 телевизорче , излизащо от таблото , "дървено"... От Порше шоурума дори не са си направили труда да настроят навигацията и блутут неразпонава тела...Има едно радио преден подгрев и старт стоп системата пали трака веригата като дизел, автомобил на 2000км...Всяка дупка се усеща и клати..Лудите да дават пари. За тези пари си внасям Корвет 5.7 411 коня 2002г. и тези аЛдита , ако ще да са 2022год....Коли за балъци, пиша така защото съм пряк свидетел какво представлява А3 1.0 tfsi 30 ,2019
П.С. Не карам такова !!

Коментиран от #21


Оценка:
-4 +1

незнайко
20 Отговор

До коментар #12 от "Смях":


Браво на №14 който успя да Ви отговори с факти !!!

Оценка:
-0 +0

незнайко
21 Отговор

До коментар #19 от "МП4":


И как така досега не сте си го внесли ? Голям пропуск ! Може би, не Ви достигат парите от ЗАКУСКИТЕ ???

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-1 +1

МП4
22 Отговор

До коментар #21 от "незнайко":


Балъче аз какви коли съм карал и съм се возил ти си молил майка си и баща си за 5лв да излезеш с гаджето на 1 по едно кафе...Само да те светна че подобен Корвет струва около 20 000евро, а ти като си изтръпнал си вземи подобен тип кола и вози мама и гаджето си до магазина и слушай радио фреш микимаус

Оценка:
-0 +0

МП4
23 Отговор

До коментар #21 от "незнайко":


Чу ли ве дрисня

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Сергей Лавров
Руският външен министър Сергей Лавров прогнозира в Анкара състоянието на валутните пазари.
Дните на долара като стандартна валута в международната търговия са преброени"

Още бисери
ТОП 5