5 Март, 2020 11:06 10 280 23

Audi показа новото A3

  • audi-
  • a3
Audi показа новото A3 - 1

Премиум хечът, който завършва компактния квартет на VW Group, стана по-голям, по-удобен и, разбира се, по-екологичен. Въпреки леките намеци за "горещи" модификации, Audi започна да разсекретява петвратото А3 от т.нар. цивилни версии. Прави впечатление, че с промяната на поколенията A3 леко се увеличава по размер: междуосието остана почти непроменено на 2.64 метра, но към дължината са добавени 3 см, като тя вече е 4.34 м. Декларираният обем на багажника е от 380 до 1200 литра.

От компанията подчертават и още няколко новости, като подобрение на звукоизолацията на каросерията - включително чрез оптимизиране на аеродинамиката, което повишава акустичния комфорт. Иновацията обаче е запазила предишната схема на окачване. По-маломощните версии са оборудвани с McPherson отпред и торсионна греда отзад, но по-динамичните имат многозвенно задно окачване.

Audi показа новото A3

В допълнение, за A3 ще бъдат предложени и два варианта на окачване с адаптивни амортисьори, като се обещава, че разликите между удобните и спортни режими на работа ще бъдат значително по-забележими. Първата версия на шасито ще намали клиренса с 10 мм, а втората - с 15 мм (с него новото А3 ще бъде снабдено и с пакета S line). Базовият модел е оборудван с 16-цолови джанти, но по желание на клиента те могат да бъдат увеличени до 19 инча.

Вътрешността на Audi A3 е доста "дигитализирана: физическите бутони на климатичната система са запазени, но екранът на бордовата мултимедийна система е нараснал до 10.25 инча, а виртуалният кокпит е с два 12.3-инчови екрана и проекционен. Любопитно е още, че мултимедийният контрол е сензорен. Освен това Audi A3 се сдобива със система за разпознаване на почерк. Новата мултимедия, както се твърди, е станала десет пъти по-мощна от предшестващата я.

Audi показа новото A3

Тя има много нови онлайн услуги и възможност за комуникация с пътната инфраструктура, гласовите команди вече могат да се формулират по-свободно и в близко бъдеще A3 ще получи безжично внедряване на Apple CarPlay и Android Auto. Списъкът на асистенти за водача също е разширен. Наличен е автопилот от ниво 2, способен да контролира колата по магистралата със скорост до 210 км / ч.

Що се отнася до гамата на двигателите, първоначалните агрегати за A3 ще бъдат бензинов турбо двигател със 150 конски сили и дизелов двигател със 116 конски сили (по-късно ще се появи трицилиндров агрегат с мощ от 110 к.с., който ще играе ролята на базов). Двулитров двигател с дизелово гориво също ще се предлага във версията със 150 конски сили, докато бензинът има т.нар умерено хибридна версия с 48-волтов стартов генератор. Той може да добави до 12 к.с. и 50 Нм, но основната му задача е да осигури например възможност за движение до 40 секунди при изключен двигател.

Audi показа новото A3

Планира се А3 да се предлага както с механична скоростна кутия, така и с робот, но за умерените хибриди ще се използва само DSG. В бъдеще на пазара ще излязат версии със задвижване на всички колела, два хибрида с мощност 218 и 245 к.с., както и Audi S3 с двулитров четирицилиндров турбомотор с мощност 310 конски сили.

Недалеч е и появата на пълноценен горещ хеч RS 3, който ще е снабден с 2.5-литров петцилиндров двигател с мощност от около 400 к.с. Европейските дилъри вече са готови да приемат поръчки, а доставките ще започнат през май. Първите динамични тестове на модела са предвидени за края на март, тази година, а екип на mobile.bg ще присъства на тях, откъдето ще ви направим преки свидетели на първите реални впечатления от новото Audi A3.

Audi показа новото A3


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 AUDI

    9 15 Отговор
    Почвате ли с храната?
  • 2 smeh

    26 6 Отговор
    Кукла. Гледах в тубата, че са успели да постигнат 0.27 челно съпротивление, което е впечатляващо за хечбек.

    Коментиран от #12

  • 3 гост

    30 0 Отговор
    Преди 15г. А4 беше с такива размери. Според мен е важно междуосието, а не нарастването на броните, да, като я разтегнат може да й подобрят аеродинамиката, ама стават все по-големи, а вътре не расте толкова. Добра кола изгледа да е, но е на двойна цена спрямо шкода скала, която е на същата платформа.
  • 4 Borislav Popov

    31 3 Отговор
    Е гаси и избора на двигатели, е гаси и чудото ! Като започнеш от 3 и 4 цилиндрови 1.6 моторчета с по 110 - 150 к.с. до хибриди с по 218 - 245 к.с. , че и турбиран S 2 литров с цели 310 коня и за капак 2.5 литров 5 цилиндров с 400 к.с. Браво на ВАГените богата работа, мотори, трансмимии за всички вкусове, избирай каквото желаеш, пари да имаш само да купуваш.

    Коментиран от #7

  • 5 сектант

    12 5 Отговор
    харесват ми елементите от ламборгини които са вкарали в интериора. готина количка.
  • 6 VikiLexusNX

    8 5 Отговор
    Айде пак дизел на уж съвсем нов модел от юни 2020 г. на пазара! И нищо не пише как ще покрие Евро 7 "тръгващ" от края на септември 2020 г.? - под 95 мг. трябва да изхвърля за Евро 7....само хибриди и бензини 3-4 и 6 цл. ще го покрият. Тоя ретро дизел 1.6 115 коня който го има Фолксваген Груп от 2012 г. ще увяхне на тестовете за евро 7.

    Коментиран от #8, #13, #18

  • 7 smeh

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    И да и не. Класиката 2.0 TDI е само в 2 "скопени" варианта. Радвам се, че са запазили класическия климатроник с копчета, вместо да набутат поредния безумен таблет.
  • 8 123

    5 13 Отговор

    До коментар #6 от "VikiLexusNX":

    Те и в момента хибридите не покриват Евро 7, за справка виж Тойота сайта! В интерес на истината, към момента, на хартия, по екологично (ДВГ) от дизела няма! Мдааа....
  • 9 Дфен

    11 0 Отговор
    Аз виждам голф 6 с двигател от дачия новия мотор
  • 10 БАТЕ НЕЦИ

    13 2 Отговор
    ДА ГИ ВЗЕМАТ ДЯВОЛИТЕ ТЕЯ ЕКОЛОЗИ С ТОВА ЕВРО5-6-7.ТЕ ТЕЦОВЕТЕ Е ФАБРИКИТЕ ДА БУХАТ КЮМЮР И ГУМИ ПЪК КОЛИТЕ ИМ ВИНОВНИ.В ГЕРМАНИЯ ТАКА ХУБАВО СИ ГОРЯТ ГУМИ В ЦИМЕНТОВИТЕ ЗАВОДИ ЧЕ ПЕСЕН ПЕЯТ.
  • 11 ЛЕНИН

    10 2 Отговор
    новото а3 е като старото а3 само че е ново, също като Лада 7 новата е като старата но е нова все пак
  • 12 Смях

    6 9 Отговор

    До коментар #2 от "smeh":

    Челно съпротивление 0.27 било добре .Смях.

    Коментиран от #14, #20

  • 13 Боби

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "VikiLexusNX":

    Ко? Не? Дизелите влизат по-лесно в тези норми! В момента 1.6 дизела е 99 гр/км. Дизела ще бъде ограничен със забрани заради по-високите азотни окиси. Но в нормата за въглероден двуокис от 95 гр/км влизат. Бензиновите са с по-високи.
  • 14 smeh

    13 1 Отговор

    До коментар #12 от "Смях":

    Смях е наистина, че си технически неграмотен. Отвори си търсачката и провери какъв обикновенно е драг коефицента. Сметни, щом купета като Мерцедес Ц-клас и Нисан ГТР, които са с доста обтекаема форма имат 0.26, то какво постижение е да постигнеш 0.27 за хечбек. Тук е момента да похваля Мазда 3, която дори бие Аудито и е с 0.26 !!!
  • 15 Японеца

    1 6 Отговор
    Конфекцията продължава, а Мъск чука на вратата! Днес Бристол, утре ваг, бенве и мерцедес!

    Коментиран от #17

  • 16 Vorsprung durch facelift

    8 2 Отговор
    Аз помислих,че е фейслифт...кажи му АЛуди и това е
  • 17 123

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Японеца":

    Сигурно, щом казваш! От Голф 4 на Тесла! От анцуг на смокинг! Може, може...
  • 18 Stefan

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "VikiLexusNX":

    Само за твое сведение, дизеловият двигател изпуска много по-малко CO2 емисии, отколкото бензиновият. Така че всички дизелови двигатели ще постигнат добри резултати за Евро 7 само, че на по-висока, защото самия двигател е много по-сложен и следователно по-скъп за разработка, оттам идва и високата цена. Иначе бензиновия двигател е най-замърсяващ що се отнася до СО2 емисиите и компаниите ще достигнат тези средни стойности за 95г само ако наблягат на дизел, хибриди и ел. автомобили
  • 19 МП4

    3 4 Отговор
    Да и даваш близо 50 000лв за 1.0 трицилиндров мотор, мъртвилник с "турбо" колкото орех, без никакви екстри , даже кожата му е еко, един подгрев и 1 телевизорче , излизащо от таблото , "дървено"... От Порше шоурума дори не са си направили труда да настроят навигацията и блутут неразпонава тела...Има едно радио преден подгрев и старт стоп системата пали трака веригата като дизел, автомобил на 2000км...Всяка дупка се усеща и клати..Лудите да дават пари. За тези пари си внасям Корвет 5.7 411 коня 2002г. и тези аЛдита , ако ще да са 2022год....Коли за балъци, пиша така защото съм пряк свидетел какво представлява А3 1.0 tfsi 30 ,2019
    П.С. Не карам такова !!

    Коментиран от #21

  • 20 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Смях":

    Браво на №14 който успя да Ви отговори с факти !!!
  • 21 незнайко

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "МП4":

    И как така досега не сте си го внесли ? Голям пропуск ! Може би, не Ви достигат парите от ЗАКУСКИТЕ ???

    Коментиран от #22, #23

  • 22 МП4

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "незнайко":

    Балъче аз какви коли съм карал и съм се возил ти си молил майка си и баща си за 5лв да излезеш с гаджето на 1 по едно кафе...Само да те светна че подобен Корвет струва около 20 000евро, а ти като си изтръпнал си вземи подобен тип кола и вози мама и гаджето си до магазина и слушай радио фреш микимаус
  • 23 МП4

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "незнайко":

    Чу ли ве дрисня