12 Април, 2020 10:26 3 162 15

Aston Martin се стреми да стане „Британското Ferrari“

  • aston martin-
  • dbx-
  • ferrari-
  • лорънс строл

Известен факт е, че последната година не беше особено добра за Aston Martin, но може да има светлина в края на тунела след сериозната инвестиция, направена от Лорънс Строл, който е собственик на отбора Racing Point F1. Като част от сделката канадският милиардер е придобил 16,7% в компанията срещу 182 милиона паунда (224 млн. долара) и е определен за председател на борда. В опит да разбере как финансовата инжекция ще помогне на марката да оформи бъдещето си, Autocar разговаря с изпълнителния директор на Aston Martin Анди Палмър. Това предаде Motor1.

Ще бъде приложен нов бизнес модел, тъй като Aston Martin се стреми да стане „британското Ferrari“, произвеждайки по-малко автомобили и продавайки ги на по-голяма печалба. Палмър каза, че автоконцернът е произвел 5800 превозни средства за продажба през лицензирани дилъри през миналата година, но през 2020-а планира да изгради по-малко в опит да направи марката по ексклузивна.

„Време е да се превърнем в "британското Ferrari", като помолим нашите клиенти да персонализират автомобилите си и да изчакат те да бъдат произведени. DBX, първият SUV на марката, вече показва как искаме да продължим. Тазгодишните предварителни поръчки за кросоувъра вече са запълнени", обясни изпълнителния директор на любимата марка на Джеймс Бонд.

Анди Палмър се надява опитът на Лорънс Строл като дългогодишен вносител и колекционер на Ferrari да помогне на Aston Martin да изгради по-ефективен бизнес модел. "Най-напред трябва да се продадат вече произведените суперкари и след това компанията да се съсредоточи върху автомобилите по поръчка, като същевременно се увери, че качеството на кросоувъра DBX е перфектно", допълни Анди Палмър.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой си

    7 15 Отговор
    Ми кат не мое да стане британската баварка да се мъчи там да става някво си Ферари ;)

    Коментиран от #4, #5

  • 2 Японеца

    14 2 Отговор
    Formula 1 направи пазара на Ферари! Технологиите от надпреварата, дадоха високото качество!
    Без Ф1, ферари бяха красиви и чупливи!

    Коментиран от #3

  • 3 Факт!

    10 0 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Ферари печелеха благодарение на Шумахер и Браун под ръководството на Жан Тод.Нито ееин италианец преди тези тримата Ферари бяха на опашката във Формула 1 след Уилямс Макларън Лотус и тн.Както беше казал Ален Прост колата се движеше все едно управлявам камион през 91-ва.
  • 4 Мусаебе

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Някой си":

    Ти си кух брат !!!
  • 5 Коmapak

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Някой си":

    Тук говорим за автомобили а не за конфекция. Добре че си купиха Ролс ройс бмв иначе щяха да видят лукс ама на куково лято. Астън имат и собствени двигатели изобщо не разбирам експериментите им с AMG. А може би и те самите не разбират. Той сега канадеца ще ги строи в две редици.

    Коментиран от #7

  • 6 гост

    3 1 Отговор
    Дрън , дрън , че пляс !!! Тоя на кой си мисли , че ги разправя тия ?? И Ферари и Ламборгини отдавна се отказаха от тия "ексклузиви" и дават мило и драго да си вдигнат продажбите , щото разбраха , че така не става , щото разходите за разработка и производство няма как да се избият под определена бройка продадени автомобили , те щели да карат клиентите "да чакат" , хахаха !!! Че и смята да издържа собствен отбор във формулата , дето само за него му трябват 200-300 милиона годишно , тоест печалбата даже да е 100 000 от брой , което е абсурд , му трябват 2-3 000 броя продадени само за отбора !!!!
    За 2019 г. Lamborghini се предвижда да продаде около 8 200 автомобила, като планът е до 2020 г. да се увеличи до 8 500, но оттам цифрата ще се запази стабилно до 2025 година !!!!!
    Докато Urus оказва огромно влияние върху годишния растеж, Доменикали направи едно ясно: планът за 10 000 бройки годишно няма да се случи преди 2025 г. Дългогодишният конкурент на Lamborghini, Ferrari, продаде 9 251 броя миналата година и се насочи към 10 000 марки в близко бъдеще !!

    Коментиран от #9

  • 7 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "Коmapak":

    Ще строи само собствените си загубени парички !!!! Да купи на синчето отбор , че няма къде да кара !!! След 3-4 годинки ще му мине мерака , както и на тия преди него и ще се изсули , олекнал със 5-600 милиона , да не е и милиард !!!! Колко по-знаещи и можещи в тоя бизнес са пробвали преди него и резултата е над 20 години на загуба и 4-5 фалита за "великата" марка !! Времето на такива производители отдавна свърши , да не говорим пък сега , когато на двг му остават броени годинки !!

    Коментиран от #10, #11

  • 8 Факт!

    2 1 Отговор
    Хубаво е да се отбележи че въпреки че сега Ламбо е на ФВ дори и в началото Феручо е бил инженер италианец но инженер а Енцо дори и състезател е е бил опитвал се е но за кратко.Ферари е просто име мощни коли когато други не са ги правили и така са изпъкнали.
  • 9 Томи Айоми

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Проблема е че колкото повече се продават ексклузивността пада а и сега с тези еко норми трява да правят хибриди или електеички а то без звук на в12 или в8 най малкото кой ще ги купи дори и с в6 никой няма да ги купи.
  • 10 Факт!

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Точно това е ДВГ си отива или поне тези които неотговарят на еконормите сиреч високообемните многоцилиндрови двигатели а Ферари и Ламбо без В12 и характерният звук какво са?Астън Бентли пак могат да де спасят ако правят лимузини или луксозни купета като Континентал ГТ.Ама тия нишови спортни коли на Ферари скоро ще бъдат непродаваеми.На арабите им свършиха парите от петрола а сега като подпукат и китайците заради вируса и от там ще окапат.
  • 11 Komapak

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Тези, както и ферари, Ламборгини и много други за твое огромно съжаление закона не ги лови! Правят под 10000 бр годишно. Респективно политиката на меките китки, към които очевидно спадаш и ти пак има изключения. Не знам с кой акъл подписахме Истанбулската конвенция, но джендърите очевидно си помислиха, че са силни! Няма никакъв шанс някой да спре петролните коли. Аз съм срещу дизелите, примерно ама съм глас в пустиня. А тия дето ще карате електрички искрено ви съжалявам. На всеки 10г. ще ви изискват с нови 30-40000$ защото вечна батерия няма и няма да има.

    Коментиран от #12, #14

  • 12 Бледоликият Джон

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Komapak":

    Азбпък ти гарантирам че двг ЩЕ бъдат спрени.ЩЕ ги спрът градовете в които не може да се диша не говоря за София и бантустански държави като България.А когато ги спрат и можеш да ги караш в селата никой няма да ги купува.Това са коли които се купуват за гъзареене пред дискотеката а не сваляне на бабички пред кокошарника

    Коментиран от #13

  • 13 Komapak

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Бледоликият Джон":

    Няма да съм жив за да го видя, понеже и без друго съм си старичък вече. А замърсяването ви е предимно в мозъка, а не в центровете на градовете. Бедна ти е фантазията какво беше по комунизма творението Икарус! Като тръгне от орлов мост да качва Ропотамо чак не можеха да се виждат! Е и какво стана? Жив и здрав съм си до днес. Нафтата трябва да се забрани със закон а не всички ДВГ. Защото има достатъчно много на газ.
  • 14 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Komapak":

    Първо вече ти написах черно на бяло , НЯМА такива "дето не ги лови " !! Ламборгини е част от ВАГ !!! Ферари е част от ФСА !! Астън Мартин до 3-4 години максимум ще е най-вероятно китайски , щото толкова ще му стигнат силичките на Строл и моментално ще стане ИЗЦЯЛО електрически , както вече обявиха че ще станат до 2025 Ягуар , Ланд Ровер и Волво !! За Сааб да не говорим , там вече забравиха , че някога са правили двг !! И за твое съжаление именно най-скъпите марки първи ще станат електрички , щото богатите хора най-много държат да се покажат с в крак със времето !! Ма ти си мечтай , то всеки ден се вижда кой расте и кой отива в музея !!
  • 15 Автоексперт

    0 0 Отговор
    Ако не си бяха направили повечето модели да изглеждат като форд мондео може би щяха да стават ама с тая умряла вече визия са на светлинни години назад от жабарите ! Избобщо не са евоюлирали а е трябвало и сега ми реват ! Ако разстрелят целият си дизайнерски екип и назначат млади и кадърни хора може да се получи нещо ..но аз не вярвам ! Астън Мартин не е това което беше навремето и смятам ,че този автомобилен производител все повече ще затъва !