Last news in Fakti

20 Август, 2012 12:22 15 474 26

Над 400 км/ч и за новото Bugatti

  • bugatti-
  • 16c galibier

Волфганг Дюрхаймер, шеф на компанията Bugatti, разкри нови интересни подробности около подготвящия се сериен суперкар с четири врати Bugatti 16C Galibier. Най-интересната от тях е, че благодарение на W-образния шестнайсет цилиндров двигате с работен обем осем литра, мощността на Galibier ще надхвърли 1 000 к.с. Най-скъпият хечбек в света ще се произвежда във френския град Молсхайм.

Преди време от компанията заявяваха, че четиривратото Bugatti ще има W-образен шестнайсетцилиндров двигател, мощността на който ще е ограничена до 800 к.с. Сега, явно след преосмисляне на стратегията, ръководството е решило да увеличи конските сили. Дюрхаймер каза още, че по този начин максималната скорост на Galibier ще премине значително първоначално обявените 378 км/ч.

Що се отнася до това кога най-сетне компанията ще пристъпи към серийно производство, Дюрхаймер и този път запази мълчание. По предварителна информация се знае, че плановете са новото Bugatti да бъде пуснато на пазара през 2015 година. Относно слуховете, че Bugatti Galibier може да е и хибрид, Дюрхаймер се изказа доста внимателно. "На този етап приоритет е чистата мощ, а не хибридната".

Топ мениджърът на компанията обаче заяви още, че в новото Bugatti ще разполага с невиждани иновационни решения, които ще се превърнат в своеобразна революция в автомобилната промишленост. Концептът  Galibier (на снимките) беше показан през 2010-а в Женева, а по време на презентацията от компанията обявиха приблизителна цена за серийната версия около 1.5 млн. евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 FromDubai

    2 7 Отговор
    Mashallah!
  • 2 excuse me

    2 6 Отговор
    Dislike vision !
  • 3 StateMainaBulgaria

    2 5 Отговор
    Яко, Майна!;)
  • 4 vasilev

    7 2 Отговор
    Порше Панамера + Бугати Вейрон=Bugatti 16 C Galibier

    Коментиран от #15

  • 5 въй

    2 0 Отговор
    ...лудница брат...
  • 6 марко

    2 1 Отговор
    арабите са си резервирали вече по 2-3 парчета със сигурност.....
  • 7 николай маринов

    4 2 Отговор
    Може да ме сметнете за луд но не ми харесва . Нито имам възможност да го поддържам нито мога да развия такава скорост по прехвалените Борисови магистрали . Просто този автомобил е за друг един свят , не за България

    Коментиран от #10

  • 8 Иван

    1 2 Отговор
    Незнам дали сте много запознати с този модел автомобил но бих искал да ви изясня, че този автомобил дава много много дефекти дори да е красив и мощен и също така изключително скъп. Трябва да има и друга информация за автомобила в интернет .Благодаря предварително.
  • 9 Бай Георги

    2 3 Отговор
    Колега никой те не пита да ли ти харесва или не,и второ едва ли някой който може да си го позволи ще чете тази статия и най-вече ще коментира!Пожелавам на всички хорица в някой от следващите си животи да може да си позволи нещо подобно,а който има късмета още в този живот;)Хайде лека!

    Коментиран от #12

  • 10 xyz

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "николай маринов":

    7 e прав да не говорим ,че в България трудно можеш да изпълниш скоростомера по първокласен път не говоря за магистрала.Аз живея до Асеновградско шосе и ми омръзна да дъвчат разширяването на този път с още две платна и евентуално да мине в категорията високоскоростен.Но някъде четох ,че високоскоростния път нямал аварийна лента за разлика от магистралата.Това е чиста тъпотия -път без аварийна лента.
    Та надявам се АПИ да почнат да работят защото ми омръзна да гледам ограничения 60 навсякъде по този път.
    Да не говорим ,че планираха да разширят този път до Смолян с трето платно,но изглежда всичко си остана само на приказки и ще продължаваме да ругаем когато пътуваме зад някой камион по околовръстното на Пловди, Асеновградско шосе и до Смолян.

    АПИ 2000-2012г слаб 2
  • 11 Тони

    0 3 Отговор
    Едно време хората са си мерили конете, мечовете, пишките и т.н. В днешно време си мерят колите, телефоните, къщите.....
  • 12 николай маринов

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бай Георги":

    Бай Георги , очевидно не си наясно че човек може да изказва мнение и без някой да го пита . И защото все някой такъв ще се намери , затова сме на тоя хал . И друго ще ти кажа , докато чакаш да живееш по-добре в другите си животи , пропускаш настоящия .
  • 13 moskvich

    0 2 Отговор
    tova ne e za bulgariq nqma tukuv v balgariq kadeto da si go kupi to ima ama nikoi nema da dade tolko pari za taq kola kadeto har4i i nemoje da si vur6i rabota s neq kvo 6ha q izkaram ot vrajdebna do do centura li pone 150 lv samo do tam za kvo kato moje s ne6to po evtinko a kade li 6a q parkira6 samo trebva da q nabludava6 da ne q odraska nekoi toi v parkingite ne e sigorno.
  • 14 Men

    1 1 Отговор
    Така е Тони,но времената се менят.Всичко е лизинг и гъзария :)
  • 15 Тодор Живков

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "vasilev":

    И малко BENTLEY!!!
  • 16 PlimP

    1 1 Отговор
    аре бе, до кога ше се мотат с тоя модел :(, искаме драма :)
  • 17 Петър

    2 1 Отговор
    До Николай Маринов :D
    Хахаха... каза ли му го !?

    По темата - колата е супер, стига дай намалят цената дореалните (струва ми се) - 150-250 хил евра...
    Не знам какво толкова революционно ще вкарват в този модел, но дори и да е Doppelkupplungsgetriebe (ск. кутия която ползваха през 2000-та за първия Вейрон), пак ми се струва че 1,5 млн евро са си ЧИСТА ПРОБА ИЗВРАТЕН СНОБИЗЪМ !
    Всички сме наясно че тези коли се правят за МЕНТАЛНО-ОСАКАТЕНИТЕ индивиди, но дори и така да е, мислим че авторите на този концерн вече се ОЛИВАТ !?
    Поправете ме ако греша...

    А за високите скоростите, хечбек или не, драска ли се боята и т.н. - просто е безпредметно да се хаби ценно време над клавиатурата.
  • 18 богатият българин

    0 1 Отговор
    мисля да си купя една ,ще я покарам и ще кажа дали е хубава.
  • 19 ВИП АМГ

    3 0 Отговор
    ако я пуснат с теглич, продавам 190-ката и я взимам като товарна кола, без задни седалки с 1+1 места.
  • 20 Brum

    1 0 Отговор
    zapo4vam da subiram pari za tozi dzver :D
  • 21 fghj

    1 0 Отговор
    Отзаде прилича на старите Варшава или по точно Победа около 55г.
  • 22 трабанта е голяма кола

    0 0 Отговор
    Фаровете приличат малко на моята астра 1,6 92 г. много ми харесват такива заоблени само мигачите да бяха оранжеви мога да им дам моите аз ги продавам за 20 лв. ще си купя бели китайски има ги още по магазините.
  • 23 жужо

    0 0 Отговор
    до половин година китайците ще изкарат копие 1:1 на това бижу :)
  • 24 Клаус

    0 0 Отговор
    И все пак, предпочитам да се возя в хеликоптера си и да не се блъскам в задръствания.
  • 25 Иво

    0 0 Отговор
    За тези които казват, че не могат да развият скорости до 400км/ч в България с такъв автомобил, всички грешите, по-старичките вероятно си спомнят как едно време с Ладичките и Жигулките сме вдигали 150+км/ч, а мога да ви уверя, че този звяр ще вдига 400км/ч за същото време за което Ладичките вдигат 150км/ч или близко до това .
  • 26 фффффф

    0 0 Отговор
    Ваерон-Комби ....блякс !!!