ФАКТИ.БГ

Почти подаряват "седмѝца" на 78 километра

Публикувана: 10 Април, 2020 18:21
139 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 58111
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 112 гласа.

Произведен през 2008 г. ВАЗ-2107 с пробег 78 км се продава за едва 200 000 рубли (€2 480) във Волгоград. Тъмночервеният седан една от най-евтините "капсули на времето", които напоследък заливат вторичния пазар в Русия.

"Седмѝцата" никога не е била регистрирана и през цялото време е съхранявана в гараж. В багажника все още се намира оригиналната резервна гума и стандартният комплект инструменти.

Под предния капак на седана работи 1.6-литров двигател с мощност 73 к.с. и максимален въртящ момент 116 Нм. Скоростната кутия е ръчна, с пет предавки.

ВАЗ-2107 се произвежда между 1982 и 2012 г. От модела са продадени близо 3.1 милиона автомобила.

През март 2017 г. агенцията "Автостат" провежда анкета, резултатите от която определят ВАЗ-2107 за най-популярния автомобил в Русия. В момента на изследването 1.75 млн. руснаци все още карат "седмѝци".

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 112 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Лекар БГ
1 Отговор
Последната "Лада",която съм имал и карал.2107 с петстепенна кутия.
За онези времена си беше върхът.Гледах я тази и ме обзе лека носталгия по младите години.Не за друго.

Оценка:
-16 +337

Иво
2 Отговор
78 километра са били достатъчни на собственика за да усети как се е пр...ал и сега решил да я "подари" за 5000 лева...ай мерси...

Коментиран от #11, #52


Оценка:
-312 +98

Stormtrooper
3 Отговор
Най-добре да я пуснат в някое дере и това е.

Коментиран от #12


Оценка:
-311 +69

Баш майстора
4 Отговор
Навремето Автоваз правеше коли за нашите пътища ,здрави и непретенциозни с без екстри ,но доста надежни повечето повреди на пътя се отстраняваха на място ,голям минус беше липсата на климатик ,но тогава в този клас повечето западни и те нямаха ,за седмицата когато излезе с високите седалки и арматурното табло доставяше удоволствие от шофирането ,а задните плюшени седалки бяха доста удобни за срещи с закътаните места в близост до града.

Коментиран от #6, #20, #56


Оценка:
-34 +284

Русофил Бесепар
5 Отговор
Кака Курнелия, Руменчо Радев и компания харесват това.

Коментиран от #54


Оценка:
-170 +77

Социалист
6 Отговор

До коментар #4 от "Баш майстора":


Точно руските коли и здравина са две взаимно изключващи се понятия!

Коментиран от #9, #14


Оценка:
-221 +106

гост
7 Отговор
Купувам я ! А вие си плюйте колкото искате .

Коментиран от #84


Оценка:
-32 +193

Haha
8 Отговор
Малко ме съмнява да е на 78 км седалката е изгорена от фас и кога свариха да залепят икона иначе бих дал 4-5к за нома ладичка

Коментиран от #100


Оценка:
-15 +70

Случаен
9 Отговор

До коментар #6 от "Социалист":


Това че не си сменял маслото и си я карал на поддръжка "пиронче и телче" не променя факта че при нормална поддръжка вървят по-дълго от много съвременни коли.

Коментиран от #10


Оценка:
-30 +107

Сектант
10 Отговор

До коментар #9 от "Случаен":


София-Бургас шест часа с 1500с,ако авариите са дребни,иначе сме ходили и за 18,аре у лево тролче.

Коментиран от #19, #36, #38, #53, #69, #83, #99, #117


Оценка:
-100 +49

Ххх
11 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


Ей, това козяците сте като пепелянки. Отворили сте устите, мърда ви раздвоения език и само чакате статия за нещо руско, че да клъвнете и да си пуснете отровата. Ами преди известно време имаше статия и за Мерцедес, от по - мощните, който също почти не беше каран от собственика си. И за БМВ бях чел подобна статия. И техните собственици ли са разбрали, че са се прекарали според тъпанарските ти разбирания ?

Коментиран от #18, #22, #112


Оценка:
-26 +110

12
Този коментар е премахнат от модератор
И аз си купих
13 Отговор
Случайно бях там и имаше артък бройки.

Оценка:
-20 +5

Ххх
14 Отговор

До коментар #6 от "Социалист":


Те дефекти може и да са давали, а съвременните, включително от висок клас коли не дават ли ? Да не говорим, че в някои отношения съвременните коли съвсем съзнателно ги правят по нетрайни и по чупливи. За да могат да си продават резервните части. Примерно някой видял ли е на Жигули или Лада да помътнеят фаровете ? Ама ги правеха от стъкло, а не от некачествена пластмаса. Или примерно някои модели на Ауди с алуминиеви носачи на предницата, които се износвали след 10 хиляди километра. А има ли смисъл да коментираме цените на частите и възлите на някои от новите коли ? И това, че в немалко случаи са капсуловани. Съвсем съзнателно. Та при повреда да не сменяш една гумичка за два лева, а да сменяш цялата част която струва 300 или 500 лв., примерно. Ами като здравина при удар какво става ? При по - слаб удар, на по - старите коли, включително соц. колите най - много да се поизкриви бронята. А на новите и при не особено силен удар предницата се разглабя и мачка тотално и колата е за скраб.

Коментиран от #24


Оценка:
-23 +112

Бази боже
15 Отговор
Е защо я продава?нали е шедьовър и ше струва милиони евро 😂😂😂😂нали така казвате че като престой 20 години и цената и скачала😂😂😂😂

Коментиран от #102


Оценка:
-59 +23

Е ка да поверваш че
16 Отговор
Нацията направила тва нещо е ходила на луната още преди да се появи тва недоразумение😂😂😂😂😂

Оценка:
-58 +10

неДеля
17 Отговор
За 5000 лева бих взел която и да е кола на 300 000 км, но тази нова кола бих я зел само ако ми я подарят за да я предам на вторични.И аз като повечето хора в сайта съм по скоро русофил ама на черното бяло немога да кажа!

Оценка:
-106 +31

Иво
18 Отговор

До коментар #11 от "Ххх":


Не изразявам злоба а ненавист.Баща ми се върна от Либия през 1988-ма и купи същата Лада от Кореком даже беше специална за износ на запад с бежови плюшени седалки,касетофон Сименс и чистачки на фаровете.При всяко дълго пътуване ми ставаше лошо въпреки,че баща ми караше много внимателно и дори от самата миризма в колата ми се гадеше а реално беше на ново.През 1993-та я откраднаха на бул.Сливница и си купихме Ауди 80 В3 което ме се струваше като чудо на техниката и ме накара да заобичам колите.

Коментиран от #21, #29, #40, #96


Оценка:
-71 +48

Бръм
19 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Братле, за такива като тебе има БДЖ и автогари. Преди 89-та всяка година на море с ладичката и нито една авария! Един път татко си забрави паспорта вкъщи и даже взе разстоянието 2 пъти за един ден. Познай?! Пак без проблем! После края на 90-те като студент съм ходил (карах) една жигула 72 набор и да... И с нея стигнахме и се върнахме благополучно!

Коментиран от #93


Оценка:
-16 +85

Японеца
20 Отговор

До коментар #4 от "Баш майстора":


Това е голямо недоразумение със хубави седалки! Абсолютен кенеф!

Оценка:
-62 +17

Ники
21 Отговор

До коментар #18 от "Иво":


И аз съм с твоята съдба,но сега освен Аудито имам и Е200 компресор със всички екстри и на газ.

Коментиран от #39, #71


Оценка:
-43 +12

filo
22 Отговор

До коментар #11 от "Ххх":


Всеки нормален знае, ще се е прекарал с иска кола. Затова никой не ги кара. Ти да не би да ги виждаш по улиците? Едва ли.

Коментиран от #30, #37


Оценка:
-38 +16

23
Този коментар е премахнат от модератор
filo
24 Отговор

До коментар #14 от "Ххх":


Брато, смени дилъра бе. Купи си Жигула какво блещиш глупости.

Коментиран от #41


Оценка:
-22 +13

Горски
25 Отговор
Мотора е инжекторен и 1.7. С удоволствие бих я купил за обявената цена. 3294

Оценка:
-8 +44

26
Този коментар е премахнат от модератор
Колев
27 Отговор
Да бяха най хубави защото нямаше други а и за тях се чакаше 15 и повече години,изключение правеха тия които имаха долари от работо в чужбина.Аз съм на 60г.но не успях да си купя Лада от магазина на вторичния пазар вървяха па15000лв.Относно ресурса им беше максимум 15000 км.тогава напълно се амортизираше купето и двигатела.

Коментиран от #55, #114, #121, #126


Оценка:
-66 +19

егшрхет
28 Отговор
голям праз руски боклук

Оценка:
-49 +18

Ххх
29 Отговор

До коментар #18 от "Иво":


Аз все пак не разбрах, от какво точно ти е ставало лошо ? От миризмата в колата, от возията, или просто от мисълта, че се возиш в руска кола ? Тези коли си имаха кусури, разбира се. Че бяха в някакъв смисъл по - груби, недоизпипани, че нямаха серво на волана - да. Но все пак колите и на Запад не са разполагали с много екстри, особено по - евтините. Карал съм Шкода 120 Л на родителите ми. 24 години. Да имаше си несъвършенства. Но беше доста по - непретенциозна и лесна за поддръжка от западните коли. Като сте захвалили толкова Аудитата - имал съм А 6, 1996 г., на старо, на 172000 км. Ами не съм го ремонтирал по - малко от Шкодата. Какво ли не се смени - датчик за обороти на празен ход, топлинен датчик при палене, на два пъти лагери на предните колела, вентилаторите пред радиатора и други неща, които вече не помня. А да съм му навъртял около 30000 километра. И цените на частите са мноого по различни от тези на соц колите. Особено ако купуваш оригинални части, а не на дублиращи фирми. За оригинална пластмасова кора, която е под двигателя ми искаха 760 лв.

Коментиран от #50, #98


Оценка:
-11 +52

Ххх
30 Отговор

До коментар #22 от "filo":


А западни коли, производство осемдесетте години на миналия век ти виждаш ли ?

Коментиран от #43


Оценка:
-11 +34

Haha
31 Отговор
Русофилчета дето не са виждали ваз 2107 да не коментират имахме седмица на реални 300 000 км баща ми я кара 18 години тая лада е била постоянно по нивити и нищо по окачване освен амортисъори не е сменяна а по двитател единствено но 20-30 к се скапваше оптигача на веригата и тракаше та какво и е буклук на ладата че не разбрах

Оценка:
-14 +54

Капитана
32 Отговор
По комунизма,Ладите бяха в обратна прогресия на пазара,колкото повече остаряваха,толкова ро скъпо се продаваха на старо.

Оценка:
-6 +32

Лада 1300 s
33 Отговор
Чисто нова от магазина 1300s . Карана всеки ден на къси разстояния предимно. Дълги Бургас Велинград. Товарена като магаре. Слаб двигател , гние много. Един основен ремонт . Няколко пъти съединител. Масло колкото бензина.След 200000 на газ. Големи мъки , но не спира. Някъде над 300000 х. на един познат за 500 лв. да ходи за риба.

Оценка:
-10 +29

8888
34 Отговор
Карал съм Москвич 408 и като се уволних от казармата бях на 21 г. НОВА цена 4350 лв без радио и цена с радио 4550л. По същото време без ред можеше да се купи рено 8 имаше ги изложени по магазините на цена 5550 лева също и рено 10 . От ако несе лъжа годината 1971г.пуснаха жигула лиценс на фиат 124 без ред на цена 5500 л.Карах москвича навъртя към 200000 км. не слизах от него бензина 1.лит. струваше 0.19 ЛВ. но малко хора го купуваха . ПОЯЦИТЕ правиха фиат 124 и някъде 1978 г. пуснаха фиат 125 имах вноска за лада за която бяха изминали около 5 години и ми беше излязал номера Купих си фиат полски 125 защото ми повече харесва и то без ред продаваха се свободно на цена 8750 л. А ладата струваше 7500 л. Когато продаваха рено 8 и10 до тях в магазините имаше и и Италиански фиат 850 и сега ми е пред очите червен с две врати също без ред. Защо не пишете всичко а пишете това което ви изнася.
.

Оценка:
-11 +66

В е л и к и я
35 Отговор
Абе за тия пари и аз бих я взел .. преди мноооого години взимах разстоянието Видин- София през Витиня с Лада 2104 с четиристепенна скоростна кутия която си е по гадна за управление , със четири степенна кутия , за 2 часа и 34 минути/с бременната ми жена в осмия месец вътре. . .. на що завои съм влизал на две гуми не е истина .. Предпочитам с тая седмица да съм , само да няма шибаните тирове ..... както беше тогава ... !Направо ще я скъсам .. !

Оценка:
-10 +36

случаен
36 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Ами като си карал неподържанана кола , така ще е . То и сега нещата не са по различни.

Оценка:
-3 +26

случайно минавам
37 Отговор

До коментар #22 от "filo":


Ти колко Опел Кадета от 1982 година виждаш по улиците ?

Коментиран от #42, #58


Оценка:
-6 +39

Бачо Киро
38 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Явно си шофер като блондинка... Егати дъргелите си карал, толкова си можеш явно. Всичко, което не се поддържа се скапва, днешните още по-бързо даже. Няма такива филми само да наливаш и да караш.

Оценка:
-4 +29

чушки и домати
39 Отговор

До коментар #21 от "Ники":


Сигурно си и милионер - а ?

Оценка:
-3 +10

Теодора
40 Отговор

До коментар #18 от "Иво":


А дали сегашната ти кола е розова и на сърчица ?

Коментиран от #73


Оценка:
-7 +19

Бачо Киро
41 Отговор

До коментар #24 от "filo":


Никъде не е излъгал. Афтърсейлс след 2000г е водещ фактор. Всичко е с абсолютно сметнато време на живот. Даже мерцедес днес няма общо с реномето си от едно време.

Оценка:
-2 +22

Бачо Киро
42 Отговор

До коментар #37 от "случайно минавам":


Няма как да ги види, те отдавна са на кафява прах... Мани ги тея пешеходци, те си мислят, че 80те години на запад са карали голф 5 и ауди А6...

Оценка:
-7 +28

Танко
43 Отговор

До коментар #30 от "Ххх":


Колите,за,които пишеш,отдавна са спрени от производство. Тази е произвеждана до 2012 г.. Няма я по пътя, защото през последните 30 г.не е изнасяна от Русия.В никоя нормална държава не я искат.Фиат 124(първообразът на Лада) се произвежда от 1966 до 1974г. Оттогава до сега имат десетки други модели. Неговото копие се прави от 1970 до2012г., с три изменения-- ангр. ремък на 2105, 5 ст. ск. кутия и инжекцион(БОШ).Имал съм "щастието""да съм собственик на 2105. Никога повече нищо руско!

Коментиран от #46, #47, #128


Оценка:
-33 +13

Един от многото
44 Отговор
Родителите ми купиха "Москвич" 2140Д за 5150лв. (радиото струваше 150).С 2500лв. от тях и 2500лв. ЗАЕМ, БЕЗЛИХВЕН от държавата, не КРЕДИТ. Продадох го на 620 000км. :Една смяна на съединител(само феродовия диск) , водна помпа, на една или две години сваляй кормилните щанги, разглобяват се(една зегерка,
капачката пада и се сменяха 6 гумички по 1 лв.
После стъпваше като котарак на паважа, шарнирите се разглобяваха също, на 3 болтчета 1 подложка и.. Зимата чистачките не замръзва ха защото предното стъкло беше топло почти 3/4. Нямаше зимни, летни. От пред с нови "видинки" отзад може и регенерат. За товарене няма да коментирам. Имах джета, предна пружина ми се счупи без да се движи колата,докато четях вътре. Няма да забравя как на магистралата към Пловдив се отпуснах при изпреварване със 150 и след като се прибрах в дясно ме изпревари от последните "Москвич" 2140с пластмасови рогчета на бронята.А бяха с 4 скорости.

Коментиран от #45, #76, #79


Оценка:
-10 +52

Един от многото
45 Отговор

До коментар #44 от "Един от многото":


Продадох го за 80 000 лв. тогава равни на 1000 долара

Оценка:
-2 +19

автомонтьор
46 Отговор

До коментар #43 от "Танко":


Колко модела Лада нови си карал през последните 20 години ? Сравнявяш модели от преди 40 години със сегашни . Макар че ако сравниш Лада Самара със Фолксваген Джета от двайсет метра не можеш ги различи сигурно .

Коментиран от #49, #101


Оценка:
-5 +25

Ладата си е супер
47 Отговор

До коментар #43 от "Танко":


Фиат 124 е първообраза но измененията са много . Двигателя също не е същия. На Фиат разпределителния вал е отдолу . На Ладата е отгоре .
Мене лично от онова време най ми харесва Лада1500S .

Коментиран от #48


Оценка:
-7 +33

Браво
48 Отговор

До коментар #47 от "Ладата си е супер":


Винаги се радвам когато някой разбира истински какви са разликите между 124-ката и ВАЗ 2101 - Жигулата. Разликите са някъде към 700. Една от основните е наистина тази - абсолютно ново решение на двигателя по искане на руснаците. ВАЗ-а е по висок с 2 см., отзад е с барабанни спирачки а 124-ката и на 4-те колела е с дискови и.т.н. и т.н. Няма да ми стигне мястото да изброя 10-те основни разлики. Много хора обаче виждат разликата в ръчките на вратите и "тампоните на бронята. Другото било абсолятно еднакво. :))

Оценка:
-5 +34

Танко
49 Отговор

До коментар #46 от "автомонтьор":


Сравнявам оригинал и копие! Италианците изкараха нов модел след 8 г.,а руснаците я "сделваха" 42 г. с три съществени изменения. Как да карам " нов" модел Лада,като в последния четвърт век имат символичен износ? Каква Самара те гони? Става въпрос за класическите Лади.

Коментиран от #51, #62


Оценка:
-12 +6

Borislav Popov
50 Отговор

До коментар #29 от "Ххх":


Абе ти нормален ли си? Купил си бил четвъртмилионно ауди и не го бил ремонтирал по-малко от дръгнелската Шкода. Ай ходи се лекувай.

Оценка:
-19 +13

123
51 Отговор

До коментар #49 от "Танко":


Кои са съществените изменения ? Освен вакуумрегулатора аз друго вкарано от руснаците незнам. И останалите три двигателя 1300, 1500 и 1600 са пак със съдействието на италиянците. А и съществено изменение не може да се брои увеличен диаметър или ход на буталото. Така са получени другите три двигателя от основния 1200.
Въпреки това тия автомобили са рядко издържливи и здрави. Щом си автомонтьор трябва да го знаеш. Защото един "автомонтьор" за да извади носача, обясняваше как трябвало да се разглоби предницата :))

Коментиран от #57


Оценка:
-3 +21

А ти кога
52 Отговор

До коментар #2 от "Иво":


ще проумееш, че си се пре.бал,като пишеш глупости.

Оценка:
-1 +12

Пеша ли?
53 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Откъде се пръквате такива?

Оценка:
-1 +14

54
Този коментар е премахнат от модератор
Вземай
55 Отговор

До коментар #27 от "Колев":


си жълтите хапчета редовно, че плещиш само простотии. Ресурса на купето и мотора бил 15 000 км.? Ненормален ли си или аутист?

Оценка:
-4 +34

Александър
56 Отговор

До коментар #4 от "Баш майстора":


Тогава нямаше как да се купи друго, промит мозъко. Руснаците никога не са правили здрави, надеждни и безопасни автомобили. Дори и сега, когато могат да купят или откраднат Ноу хау, пак не правят нищо качествено. Дори и в Русия предпочитат втора употреба западни, корейски или японски автомобили, пред техните нови клоаки.

Оценка:
-19 +16

Танко
57 Отговор

До коментар #51 от "123":


Прочетѝ#43. В #49 вярното е " съществени".

Оценка:
-0 +3

58
Този коментар е премахнат от модератор
filo
59 Отговор
Всички знаят, че Ладата е кочина, но в защитата й има политически отенък. Това е повече от ясно. Иначе кой нормален би си купил тоя боклук.

Оценка:
-23 +13

нафто
60 Отговор
Появи се в статия руска кола,и троловете умници изкочиха от дупките да плюват.Тролчета,не сте били родени когато тази кола беше модерна,а много от вас сигурно сте създавани в Лада.Айде у лево.

Оценка:
-7 +31

ЧичоДядко
61 Отговор
И къде точно видяхте ВАЗ 2107, щото аз виждам 2105. А за тези от Вас, които са карали такива "седмици", направо ми е жал, поне да бяхте прочели как да поддържам ВАЗ.

Коментиран от #65, #66


Оценка:
-17 +9

дон чичо
62 Отговор

До коментар #49 от "Танко":


Самарата и седмицата се произвеждат по едно и също време.

Оценка:
-0 +8

случайно минавам
63 Отговор

До коментар #58 от "filo":


То си личи кой е простия. Даже един коментар не можеш да напишеш като хората , а се правиш на разбирач ! Че и "информиран" ! Ха ха ха .

Коментиран от #70


Оценка:
-0 +4

64
Този коментар е премахнат от модератор
Един от многото
65 Отговор

До коментар #61 от "ЧичоДядко":


Сложи очилата, дядка!
Какво ли си "поддържал"?! Патерица или бастун като тебе??На снимките си е ВАЗ 2107

Коментиран от #67


Оценка:
-4 +11

Plameni
66 Отговор

До коментар #61 от "ЧичоДядко":


100% седмица Явно не си имал и затова не можеш да я различиш от петтицата

Коментиран от #77


Оценка:
-1 +10

Али Реза
67 Отговор

До коментар #65 от "Един от многото":


Предния капак на 2107 е с голяма решетка.

Коментиран от #68


Оценка:
-4 +4

чушки и домати
68 Отговор

До коментар #67 от "Али Реза":


То и тук предната решетка е голяма , но на по вечето е хромирана а тази е черна , за това така ти изглежда. Погледни по внимателно.

Оценка:
-1 +8

Дедо Мраз
69 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Много добре сте се справили.Средната ви скорост идва около80 км в час, което и сега е трудно да се постигне по стария път, дори с Мерцедес.Този , който е карал колата явно е бил нормален човек с чувство за отговорност, благодарение на него си жив и здрав.Преди да пишеш глупости първо се замисли.Колкото до аварийте всичко зависи от стопанина.Ладата е пословично здрава кола.

Оценка:
-6 +15

filo
70 Отговор

До коментар #63 от "случайно минавам":


Прав си, че си личи.

Оценка:
-2 +2

Глупко
71 Отговор

До коментар #21 от "Ники":


Баце ти си ги смазал! Караш егати втомобила че и на газ! Мечтата на скъперника, и не че той не се троши ама айде! Икономията е майка на мизерията! Такива коли вече никой не кара щото са морално поостарели но пък си влизат в графата ретро и са си готини! Който няма спомени от онова романтично време може да плюе само, щото и опелите и фордовете от същата епоха не беа по убави ноо....

Коментиран от #75


Оценка:
-2 +15

Зад волана
72 Отговор
Погледнете назад има модерни заводски трети стоп 🙂🚗🚓

Оценка:
-3 +4

Иво
73 Отговор

До коментар #40 от "Теодора":


От няколко години карам мотори и от 2016-та нямам кола а последната ми беше Тойота Корола.

Оценка:
-2 +4

Дори и олигарсите
74 Отговор
вече ги нещат, Горби и Елцин съсипаха и тая държава

Оценка:
-3 +8

Коmapak
75 Отговор

До коментар #71 от "Глупко":


То е и защото не вижда чернилката по мембраната и не знае какъв боклук му пробутват вместо пропан Бутан.

Оценка:
-1 +2

Дрън дрън ярина
76 Отговор

До коментар #44 от "Един от многото":


Какви 620 000 км те гонят насън? Да не си сложил една нула в повече? Питам, защото е невъзможно да ги навъртиш. Имам волво дизел, трета ръка на 400 000 км и москвич на 140 000 км. Москвичът е надежден и с евтина поддръжка, карам го и съм доволен, но това което описваш е за москвич на 62 000 км.

Коментиран от #88


Оценка:
-9 +8

Танко
77 Отговор

До коментар #66 от "Plameni":


Задният капак е от петица. Седмициният е без щамповки. Заради малката разлика, единият може да е спрян от производство.

Коментиран от #80


Оценка:
-2 +4

жоро уудстока
78 Отговор
Носталгия,драги съфорумци...казва се носталгия по отминалата младост.Носталгия по"войнишкия",през който минаха полякини,чафкини,рускини,а при мен даже финландка и унгарка.Как се разбирахме по десетопръстната система.А иначе едва ли изпитваме носталгия по режима на тока, опашките за маслини,че и дамски превръзки и тампони нямаше.Но пък събота и неделя имаше какво да човъркаме по вечно развалящите се бракми.Някои поне имаме романтични спомени,докато караме модерните си коли към гьола/морето/...

Оценка:
-8 +13

Папуняк
79 Отговор

До коментар #44 от "Един от многото":


Как ги запомни тия 620 000 км. Удряше киртици на всяко превъртане на километража ли? С онова хубавото масло М10Д колко двигателя смени и основни ремонта направи? Фантазьорска история.

Коментиран от #85


Оценка:
-7 +10

Plameni
80 Отговор

До коментар #77 от "Танко":


От 2008 г ВАЗ 2107 е със заден капак от ВАЗ 2105 което означава ,че е въпросната е 100% ,,седмица,,

Оценка:
-0 +8

ШЕФА
81 Отговор
Много п...............ки съм изчукал в такава кола. Ах спомени хубави...

Оценка:
-2 +10

Старата школа
82 Отговор
МОМЧЕТА ,МЛАДИ.ВСЕКИ АВТОМОБИЛ С ВРЕМЕТО СИ,И ЗАПОМНЕТЕ:ВСЯКИ АВТОМОБИЛ ИМА ПОДДРЪЖКА,КОЯТО ГО ДЪРЖИ В КОНДИЦИЯ.

Оценка:
-2 +12

Дъстеро колко пъти излезна от село
83 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Или се преди табелата дава яд,че да може братчеда те дръпне с трактора до вас.

Оценка:
-2 +5

Българин във Воронеж
84 Отговор

До коментар #7 от "гост":


И като я купиш какво ще я правиш?! Тоя кенеф и като нов е боклук, тва нещо бучи, вие, литка се по завоите, гори масло с туби, не върви, морално остаряло и няма живи конструктори, всички руски коли миришат отвратително, като пуснеш волана в движение веднага бяга в ляво или дясно на колкото и стенда да ходиш няма оправия, постояно от някъде капе нещо, изгорелите газове са като на рейс, спитачките хичги няма, няма серво, няма хидравлика, има недозавиване.... и др. Та пак питам за какво ти е тоз боклук или си вехтошар тип Плюшкин. Да ти е честита чисто новата Лада, втора употреба ама да не ревеш после!?

Коментиран от #115


Оценка:
-14 +12

Един от многото
85 Отговор

До коментар #79 от "Папуняк":


5 литра масло събира,не съм доливал.Да М10Д

Коментиран от #86


Оценка:
-5 +4

Джони
86 Отговор

До коментар #85 от "Един от многото":


За какъв период ги навъртя тия 620х.км.? От коя до коя година?

Коментиран от #90


Оценка:
-2 +6

Орко
87 Отговор
Учебната кола, на която изкарах книжка в Русе, към Транспортният факултет беше бяла Лада 2105. Беше ми трудно, а баща ми по това време имаше Вартбург 353W- двутактов и имах опит зад волана, нелегален 😉. Е, Вартбурга беше класа над Ладата. Нямаха и двете серво, волана на Вартбурждинито се въртеше по лесно, беше по-малък и колата просто по-удобна за каране

Оценка:
-11 +7

Един от многото
88 Отговор

До коментар #76 от "Дрън дрън ярина":


Момчето което го купи живее в Пловдив на "Богомил" 108 Искаш ли да се обзаложим?

Коментиран от #107


Оценка:
-2 +5

Един от многото
89 Отговор
Е, вече не е момче разбира се :)

Оценка:
-0 +4

Един от многото
90 Отговор

До коментар #86 от "Джони":


От 1986 като такси до... като долара беше 80 лв.
През цялото време имах в резервната гума нов притискателен диск(бяха кът), но така и не ми потрябва. Продадох го за 40 лв. на комшия през един вход

Коментиран от #91


Оценка:
-3 +4

Джони
91 Отговор

До коментар #90 от "Един от многото":


Какво такси си бил 86-а с личния си Москвич бе? Я слез малко на земята.

Коментиран от #120


Оценка:
-5 +5

Един от многото
92 Отговор
В Пловдив пуснаха първите частни към СБА- 40 коли

Оценка:
-1 +6

qwerty
93 Отговор

До коментар #19 от "Бръм":


Туй, два пъти до морето без да се счупо....тцтц...бахти автомобика! :)

Коментиран от #109


Оценка:
-5 +4

Добра кола
94 Отговор
Баща ми ми подари такава само че бяла за 18годишнината, произведена за белгийския пазар с пет скорости, вървеше на пушка и ядове не съм имал с нея, а колко гаджета минаха там. После я смених с ауди80 (яйце) и гаджетата станаха още повече 😛

Оценка:
-2 +12

авто
95 Отговор
Явно съм много тъп,защото приключих с Ладите през 1990г и сига имам една S-класа,която не можела да се мери с ладите и москвичите по здравина а вероятно и по комфорт и скорост,направо жив да ме оплачеш.Имам я вече десет години и вероятно ще вися по сервизите както тук казват,ужас.За сега си я карам само и ми гори колкато ладите и като че ли върви малко повечко и кожата и е естествена,и е с еърматик и екстрите и са повечко, но чакам да ми се случат ужасиите дето пишат.

Коментиран от #104, #105, #133


Оценка:
-10 +7

Иво
96 Отговор

До коментар #18 от "Иво":


Адаш си ми, първата ми кола беше белгийска седмица, точно каквато си написал, корекомска, втората ауди 80 яйце 😀

Оценка:
-0 +2

Спомен от Соца
97 Отговор
Очевидно, новината предизвиква интерес. За времето си колата беше ОК. И на мен ми навява само хубави спомени. Всичко друго е хейт или непознаване на материята, било поради възраст или умствени ограничения 😊

Оценка:
-4 +13

AUDI
98 Отговор

До коментар #29 от "Ххх":


Специално за А6 96година ,няма по здрава кола карал съм почти всичките им модификации особенно 2,5 tdi мисля 140 кс автомат куатро перфектна.Попаднал си на някоя мърша карана в Италия.Разбери нищо лично.

Коментиран от #132


Оценка:
-4 +3

Sly
99 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


Аз 1990г. с 1200сс, 4 човека до Холандия и обратно съм ходил!За невежите!!!Зимно време при това!

Оценка:
-2 +9

Ладовик
100 Отговор

До коментар #8 от "Haha":


За 78 км и толко години може доста неща да се направят по един автомобил, не само една дупка от цигара и една залепена икона.

Оценка:
-3 +6

AUDI
101 Отговор

До коментар #46 от "автомонтьор":


За първи път като видях Лада самара още ги нямаше в бг гледам от далеч абе хубава кола ама нещо не е наред стгам до нея то с брадвата правено

Оценка:
-7 +6

102
Този коментар е премахнат от модератор
Пурко
103 Отговор
Що лъжете хората бе, тая е с K-Jetronik инжекцион. не е 73 коня!!!

Оценка:
-0 +6

жоро уудстока
104 Отговор

До коментар #95 от "авто":


Ще висиш по сервизите-изчакай 10-15г и ще съжаляваш за избора си.В подобна ситуация съм от2008г.Явно сме мазохисти...мъка.

Коментиран от #106


Оценка:
-2 +5

АUDI
105 Отговор

До коментар #95 от "авто":


Не викай дявола ,че ще ревеш с глас

Оценка:
-1 +5

AUDI
106 Отговор

До коментар #104 от "жоро уудстока":


Колега как по едно също време една и съща мисел

Оценка:
-3 +2

Махни една нула
107 Отговор

До коментар #88 от "Един от многото":


Ако махнеш едната нула на твоите 620 000 км, само с една смяна на феродовия диск на съединителя, съм склонен да ти повярвам. Моят москвич също е със сменен феродов диск, а е на 140 000 км.

Оценка:
-1 +5

ХВЪРЛЯЙ , ХВЪРЛЯЙ !
108 Отговор
ХВЪРЛЯЙ , ХВЪРЛЯЙ !

Оценка:
-2 +4

Бръм
109 Отговор

До коментар #93 от "qwerty":


Ами говорим за преди 3х години! В онези години колко хора и колко често с личен автомобил са минавали за едно денонощие над 1000км? После пътя не беше магистрала чак до Бургас като сега. А и до ден днешен с тези модерни ултра хипер най-по-по "западни" автомобили, колкото и пъти да тръгна на дълъг път, винаги минавам покрай поне 1-2 отбили в дясно с вдигнат капак та... Големи автомобили, нема що!

Оценка:
-2 +9

Тошко до номер 16
110 Отговор
Би ли ми казал името на руснака, който е "посетил" Луната, че нещо не се сещам???? Ха ха ха ха.....

Коментиран от #123


Оценка:
-8 +5

бати Злати
111 Отговор
Идвам да я взема с паяка за скраб и да изкарам за 1шише Джони и за шоколад Милка!!!

Оценка:
-6 +7

Баварец
112 Отговор

До коментар #11 от "Ххх":


Аз не съм пристрастен към никого, но тази купчина железа за 2500 евро дори, си е чиста прее...вка. Предавка имах предвид!

Оценка:
-8 +5

Славчо Хаджийски
113 Отговор
Първата ми кола беше Рено 10. Бях трети собственик. Първият я беше купил от Пловдив, известно време там сглобяваха Рено. Беше с мощност 45 коня, но понеже тогава учех задочно в София и обикновено бръмчах сам, а и Реното беше доста пъргаво-никога не се е събирала колона зад мен. Виж Москвича постоянно ми се пречкаше, беше много тромав, дори и празен. Да припомня вица за първия Москвич, попаднал в Щатите. Попитали собственика :"Ето тъй сделал?" - на руски "Ти ли си го правил?"

Оценка:
-2 +6

Помнещ
114 Отговор

До коментар #27 от "Колев":


Чичо защо лъжеш? Не се е чакало 15 години за Лада, а ресурса на двигателя до ремонт беше около 250 - 300 000 км.

Коментиран от #125


Оценка:
-5 +8

гост
115 Отговор

До коментар #84 от "Българин във Воронеж":


Имал съм .А сега ще ходя за риба с нея !

Оценка:
-3 +5

116
Този коментар е премахнат от модератор
На бутане
117 Отговор

До коментар #10 от "Сектант":


ли бе разбирач?

Оценка:
-0 +3

Братушка
118 Отговор
Не лош съветски Фиат за онези години.

Оценка:
-4 +6

Хахаха
119 Отговор
Тая барака освен за кенеф не става, но и за кенеф май не става. Сега тролчетата ще ми хейтват коментара защото съм обидил ватенките🤣

Оценка:
-10 +4

120
Този коментар е премахнат от модератор
Стига
121 Отговор

До коментар #27 от "Колев":


с тез 15 години бе.Аз сигурно съм живял другаде или не помня.Баща ми купи лада 1500-с вноска за 4,5год(от януари 1974 до юни 1978).Последните 6м. чакане бяха за "търсен цвят".Москвич1360 излезе за 2,5г.Това в мото техника Варна.Аз си купих ноември 1989 лада 2107 от кореком Пловдив за 3900USD.Вече е в четвърти собственик и все още я кара.След нея имах два "Пасата" на старо-и двата отдавна се преселиха на оня свят.Нищо не хваля или оплювам,това са просто факти.

Оценка:
-5 +7

Гиго
122 Отговор
Давай да видя обявата-купувам веднага. Изпрати обявата на мейл j.kolev11@abv.bg

Оценка:
-1 +1

Гиго
123 Отговор

До коментар #110 от "Тошко до номер 16":


Ти би ли ми казал кой ги качи вчера американчетата на МКС ,че ако не се сещаш целият свят видя. А това че били на Луната отдавна го разобличиха че е лъжа самите американци 😄

Оценка:
-6 +5

перничанин
124 Отговор
Момчета , това е автомобил за фенове. В живота си съм виждал фенове на какво ли не . Щом може да има фенове на Левски :)) , защо да няма на Лада "седмица". Тази специално на мен не ми харесва,защото е моно инжекцион. Ако ще е ретро, нека е с карбуратор. Отделно руското моно е доста капризно. И още нещо ме притеснява в точно тази Лада. Произведена е , както казват самите руснаци, в тъмните времена на АВТОВАЗ.
"Эта версия была снята с производства не то в 2002 году, не то на пять лет позже. Такая неточность связана с анархией, которая царила тогда на конвейере ВАЗа и на сборочных мощностях в Ижевске. Тогда семёрки собирали из того, что было и о соответствии модификации мало кто задумывался."
т.е. трябвало е да бъде прекратено производството и през 2002, но хората са имали части и са сглобявали каквото им падне още години. Говорим за тази модификация 1,6 73к.с. моно инжекцион.

Оценка:
-2 +7

перничанин
125 Отговор

До коментар #114 от "Помнещ":


За карбураторните мотори на Лада 2107 самите руснаци казват, че е необходим ремонт на 180-200 000км. Може да има такива без ремонт на 300 000 км, но със сигурност не са много. Имах 2105 (купена нова от кореком), на 130 000 правих полу-основен ремонт. Сменях и гумички, сегменти и едни тапи на блока (ръждясват и пукат) . Повече проблеми с горене на масло не ми е давала. Продадох я на 220 000км. Проблеми имах с ръждата и окачването. Всичко отдолу ръждясва здраво, но пък така се научих да заварявам, а и мотора сам го разглобих, само по книга (имам луксозно подробно издание на устройство на Лада 2105/2107)

Оценка:
-2 +11

Ресурс
126 Отговор

До коментар #27 от "Колев":


Кольов, ресурса явно ти се е изчерпал и си дал мозъчна фира. Имаш ли идея колко са 15000 км., на тоя пробег още цицките на гумите стоят? Аз с моята седмица взета на старо минавах по 14000 км. средно на година. Карах я 7 години и половина и я продадох в цветущо здраве и с малко тъга в душата. Не съм имал големи драми с нея като я имах. Но всичко зависи и от задкормилното устройство.

Оценка:
-1 +9

Сребролюб Мангизлиев
127 Отговор
ДОПЪЛНЕНИЕ : Следващият тип ВАЗ 2108, 2109 итн е разработен с помощта на Порше. При следващите модели 2110, 11, 12 АвтоВАЗ тотално потъна и... стана 75% собственост на Рено. ИЗВОД: Мы сами не можем.

Оценка:
-3 +4

Танко,
128 Отговор

До коментар #43 от "Танко":


За твоя манталитет подхожда FIAT ,, Мурад", като ти гледам името си старозагорски помачага и въобще бе ти се полага бищо руско.

Коментиран от #135


Оценка:
-4 +1

Пасат
129 Отговор
Ебахти и боклука, да си го кара другаря Радев

Оценка:
-4 +3

Спомени
130 Отговор
През 1971 -ва година заплатата на магазинер, счетоводител, ватман, шивачка, шофьор е 55 лв. Никога в ЦУМ или халите Булгар рено не се е продавало свободно. Рено Булгар Алпин през 1970 год. е 11 570 лв. държавна цена при заплата 55 лв. За пловдивският панайр не знам. На витрината на ЦУМ имаше изложен москвич 403 и никой не искаше този отпадък. Много тролове, много нещо. Троловете заплашват, убиждат, нагли са и агресивни. След 9 Септември 1944 год. му взели имота, магазина, къщата, жилището, нивите, ливадите, животните, добитъка и го принудили да купува пре скъпо скапана руска техника. Пр@@@@ост народ лесно се стр@@@@иже. Аиде честито на загубеният имот и добитък срещу скапана руска техника. Честито на печелившите. 90% от бензина в НРБ до 1991 год. е А-86 86 октана за 8.0: 1 сгъстяване. Оловен бензин. Който разбира от техника ще ме разбере. Тролчета думата е Ваша.

Коментиран от #134, #136


Оценка:
-4 +4

Готин
131 Отговор
Тази седмица много ,,магерена,, бе!

Оценка:
-1 +2

Хмм
132 Отговор

До коментар #98 от "AUDI":


А азсе чудех защо всички цигани карат ауди, особено Audi 80

Оценка:
-0 +4

Хмм
133 Отговор

До коментар #95 от "авто":


Не казваш с какво гориво е и.. колко ли гори?!
Дизел: 18 литра на 100 км.?

Оценка:
-2 +3

Някой яко те е зомбирал
134 Отговор

До коментар #130 от "Спомени":


През 1971г. миньорите в нашия край вземаха по 700 лева,а тъй наречените коминджии,т.е. копаещи вертикално вземаха по 900-1000 лева. Родителите ми вземаха заплати по 120-150 лева. При Вълко Червенков е имало такива заплати,но цените са били 2 пъти по-ниски и само при него е имало практика цените периодично да се намаляват. Някой от роднините ти яко те е зомбирал.

Оценка:
-0 +7

Танко
135 Отговор

До коментар #128 от "Танко,":


При цялата твоя въпиюща неграмотност,как успя да напишеш думичката "манталитет"? И то ,за учудване,без грешка! Няма в природата Фиат МураД,има MuraT 124! Заради такива,като теб,които си мислят,че все нещо им се "полага",,стигнахме до тук.Досещам се ,какво е "помачага",но съм чист Българин! Написал съм си името,за разлика от теб, Твоето,да не би да е СерГЕЙ? С този твой манталитет, да не си половинка русн@к?

Оценка:
-2 +4

Един от многото
136 Отговор

До коментар #130 от "Спомени":


Чувал съм, но сега се убеждавам се си от тези заченати анално. Иначе няма как да произведеш
такава купчина ла.на на едно място. За заплатите вече те коментираха. В мототехника си стояха рена и фиати без чакане. Само, че хората с валута си взимаха лади. А други, по работливи от твоите родители(нали са били с 55 лв. заплата) ги пресрещаха и им предлагаха по 2000 лв. отгоре. В СССР цената на тока от 1961 да кажем до 1989 беше 4 КОПЕЙКИ за 1 квт/ч
Тук за месец се плащаха по 10 лв. лятото и около 25 лв. зимата за жилище 90 кв. м
Бензина в СССР - 2 рубли за 5 литра
При нас 0.19 ст. на литър
И ако на дядо ти са му взели нивите и.. ...
Що си тук а не си спретнал кошара, обор и да въртиш гегата след добитъка, сега ще си ценен кадър

Оценка:
-3 +3

Дино
137 Отговор
Нямаш ли гоуф нямаш нищо

Оценка:
-4 +2

hristo3
138 Отговор
тук в БГ може да мине и за до 500лв/ 250евро, а не за 2500....и с тоя турбо-мотор не знам колко ще иzдържи...

Оценка:
-3 +1

Емо
139 Отговор
Господа,за всеки влак си има пътници!!Има фенове на Лада,има и противници.Факт е ,че едновремешните коли бяха от метал с малко пластмаса,сега обратното!!Нашите купиха 1877 Москвич 1360.Непретенциозна кола ,возеше малко тежко,но пък за това вървеше като танк.Навсякъде.Като взех книжка 1985 год карах Москвича навсякъде,товарил съм го като тир.Всяка кола с времето си!С руските коли се научихме да ремонтираме.Ефтини части и всеки можеше да ги поправя!

Оценка:
-2 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Пламен Марков
Думи на спортно-техническия директор на ЦСКА-София Пламен Марков за мача с Локомотив Горна Оряховица
Не бива да давам оценки по спортно-технически въпроси"

Още бисери
ТОП 5