Произведен през 2008 г. ВАЗ-2107 с пробег 78 км се продава за едва 200 000 рубли (€2 480) във Волгоград. Тъмночервеният седан една от най-евтините "капсули на времето", които напоследък заливат вторичния пазар в Русия.
"Седмѝцата" никога не е била регистрирана и през цялото време е съхранявана в гараж. В багажника все още се намира оригиналната резервна гума и стандартният комплект инструменти.
Под предния капак на седана работи 1.6-литров двигател с мощност 73 к.с. и максимален въртящ момент 116 Нм. Скоростната кутия е ръчна, с пет предавки.
ВАЗ-2107 се произвежда между 1982 и 2012 г. От модела са продадени близо 3.1 милиона автомобила.
През март 2017 г. агенцията "Автостат" провежда анкета, резултатите от която определят ВАЗ-2107 за най-популярния автомобил в Русия. В момента на изследването 1.75 млн. руснаци все още карат "седмѝци".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Лекар БГ
За онези времена си беше върхът.Гледах я тази и ме обзе лека носталгия по младите години.Не за друго.
18:29 10.04.2020
2 Иво
Коментиран от #11, #52
18:29 10.04.2020
3 Stormtrooper
Коментиран от #12
18:31 10.04.2020
4 Баш майстора
Коментиран от #6, #20, #56
18:38 10.04.2020
5 Русофил Бесепар
Коментиран от #54
18:39 10.04.2020
6 Социалист
До коментар #4 от "Баш майстора":
Точно руските коли и здравина са две взаимно изключващи се понятия!Коментиран от #9, #14
18:41 10.04.2020
7 гост
Коментиран от #84
18:43 10.04.2020
8 Haha
Коментиран от #100
18:43 10.04.2020
9 Случаен
До коментар #6 от "Социалист":
Това че не си сменял маслото и си я карал на поддръжка "пиронче и телче" не променя факта че при нормална поддръжка вървят по-дълго от много съвременни коли.Коментиран от #10
18:56 10.04.2020
10 Сектант
До коментар #9 от "Случаен":
София-Бургас шест часа с 1500с,ако авариите са дребни,иначе сме ходили и за 18,аре у лево тролче.Коментиран от #19, #36, #38, #53, #69, #83, #99, #117
19:01 10.04.2020
11 Ххх
До коментар #2 от "Иво":
Ей, това козяците сте като пепелянки. Отворили сте устите, мърда ви раздвоения език и само чакате статия за нещо руско, че да клъвнете и да си пуснете отровата. Ами преди известно време имаше статия и за Мерцедес, от по - мощните, който също почти не беше каран от собственика си. И за БМВ бях чел подобна статия. И техните собственици ли са разбрали, че са се прекарали според тъпанарските ти разбирания ?Коментиран от #18, #22, #112
19:15 10.04.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 И аз си купих
19:28 10.04.2020
14 Ххх
До коментар #6 от "Социалист":
Те дефекти може и да са давали, а съвременните, включително от висок клас коли не дават ли ? Да не говорим, че в някои отношения съвременните коли съвсем съзнателно ги правят по нетрайни и по чупливи. За да могат да си продават резервните части. Примерно някой видял ли е на Жигули или Лада да помътнеят фаровете ? Ама ги правеха от стъкло, а не от некачествена пластмаса. Или примерно някои модели на Ауди с алуминиеви носачи на предницата, които се износвали след 10 хиляди километра. А има ли смисъл да коментираме цените на частите и възлите на някои от новите коли ? И това, че в немалко случаи са капсуловани. Съвсем съзнателно. Та при повреда да не сменяш една гумичка за два лева, а да сменяш цялата част която струва 300 или 500 лв., примерно. Ами като здравина при удар какво става ? При по - слаб удар, на по - старите коли, включително соц. колите най - много да се поизкриви бронята. А на новите и при не особено силен удар предницата се разглабя и мачка тотално и колата е за скраб.Коментиран от #24
19:33 10.04.2020
15 Бази боже
Коментиран от #102
19:36 10.04.2020
16 Е ка да поверваш че
19:38 10.04.2020
17 неДеля
19:41 10.04.2020
18 Иво
До коментар #11 от "Ххх":
Не изразявам злоба а ненавист.Баща ми се върна от Либия през 1988-ма и купи същата Лада от Кореком даже беше специална за износ на запад с бежови плюшени седалки,касетофон Сименс и чистачки на фаровете.При всяко дълго пътуване ми ставаше лошо въпреки,че баща ми караше много внимателно и дори от самата миризма в колата ми се гадеше а реално беше на ново.През 1993-та я откраднаха на бул.Сливница и си купихме Ауди 80 В3 което ме се струваше като чудо на техниката и ме накара да заобичам колите.Коментиран от #21, #29, #40, #96
19:51 10.04.2020
19 Бръм
До коментар #10 от "Сектант":
Братле, за такива като тебе има БДЖ и автогари. Преди 89-та всяка година на море с ладичката и нито една авария! Един път татко си забрави паспорта вкъщи и даже взе разстоянието 2 пъти за един ден. Познай?! Пак без проблем! После края на 90-те като студент съм ходил (карах) една жигула 72 набор и да... И с нея стигнахме и се върнахме благополучно!Коментиран от #93
19:56 10.04.2020
20 Японеца
До коментар #4 от "Баш майстора":
Това е голямо недоразумение със хубави седалки! Абсолютен кенеф!19:57 10.04.2020
21 Ники
До коментар #18 от "Иво":
И аз съм с твоята съдба,но сега освен Аудито имам и Е200 компресор със всички екстри и на газ.Коментиран от #39, #71
20:06 10.04.2020
22 filo
До коментар #11 от "Ххх":
Всеки нормален знае, ще се е прекарал с иска кола. Затова никой не ги кара. Ти да не би да ги виждаш по улиците? Едва ли.Коментиран от #30, #37
20:17 10.04.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 filo
До коментар #14 от "Ххх":
Брато, смени дилъра бе. Купи си Жигула какво блещиш глупости.Коментиран от #41
20:22 10.04.2020
25 Горски
20:26 10.04.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Колев
Коментиран от #55, #114, #121, #126
20:37 10.04.2020
28 егшрхет
20:58 10.04.2020
29 Ххх
До коментар #18 от "Иво":
Аз все пак не разбрах, от какво точно ти е ставало лошо ? От миризмата в колата, от возията, или просто от мисълта, че се возиш в руска кола ? Тези коли си имаха кусури, разбира се. Че бяха в някакъв смисъл по - груби, недоизпипани, че нямаха серво на волана - да. Но все пак колите и на Запад не са разполагали с много екстри, особено по - евтините. Карал съм Шкода 120 Л на родителите ми. 24 години. Да имаше си несъвършенства. Но беше доста по - непретенциозна и лесна за поддръжка от западните коли. Като сте захвалили толкова Аудитата - имал съм А 6, 1996 г., на старо, на 172000 км. Ами не съм го ремонтирал по - малко от Шкодата. Какво ли не се смени - датчик за обороти на празен ход, топлинен датчик при палене, на два пъти лагери на предните колела, вентилаторите пред радиатора и други неща, които вече не помня. А да съм му навъртял около 30000 километра. И цените на частите са мноого по различни от тези на соц колите. Особено ако купуваш оригинални части, а не на дублиращи фирми. За оригинална пластмасова кора, която е под двигателя ми искаха 760 лв.Коментиран от #50, #98
21:08 10.04.2020
30 Ххх
До коментар #22 от "filo":
А западни коли, производство осемдесетте години на миналия век ти виждаш ли ?Коментиран от #43
21:11 10.04.2020
31 Haha
21:12 10.04.2020
32 Капитана
21:13 10.04.2020
33 Лада 1300 s
21:13 10.04.2020
34 8888
.
21:32 10.04.2020
35 В е л и к и я
21:43 10.04.2020
36 случаен
До коментар #10 от "Сектант":
Ами като си карал неподържанана кола , така ще е . То и сега нещата не са по различни.21:56 10.04.2020
37 случайно минавам
До коментар #22 от "filo":
Ти колко Опел Кадета от 1982 година виждаш по улиците ?Коментиран от #42, #58
22:02 10.04.2020
38 Бачо Киро
До коментар #10 от "Сектант":
Явно си шофер като блондинка... Егати дъргелите си карал, толкова си можеш явно. Всичко, което не се поддържа се скапва, днешните още по-бързо даже. Няма такива филми само да наливаш и да караш.22:02 10.04.2020
39 чушки и домати
До коментар #21 от "Ники":
Сигурно си и милионер - а ?22:03 10.04.2020
40 Теодора
До коментар #18 от "Иво":
А дали сегашната ти кола е розова и на сърчица ?Коментиран от #73
22:04 10.04.2020
41 Бачо Киро
До коментар #24 от "filo":
Никъде не е излъгал. Афтърсейлс след 2000г е водещ фактор. Всичко е с абсолютно сметнато време на живот. Даже мерцедес днес няма общо с реномето си от едно време.22:05 10.04.2020
42 Бачо Киро
До коментар #37 от "случайно минавам":
Няма как да ги види, те отдавна са на кафява прах... Мани ги тея пешеходци, те си мислят, че 80те години на запад са карали голф 5 и ауди А6...22:09 10.04.2020
43 Танко
До коментар #30 от "Ххх":
Колите,за,които пишеш,отдавна са спрени от производство. Тази е произвеждана до 2012 г.. Няма я по пътя, защото през последните 30 г.не е изнасяна от Русия.В никоя нормална държава не я искат.Фиат 124(първообразът на Лада) се произвежда от 1966 до 1974г. Оттогава до сега имат десетки други модели. Неговото копие се прави от 1970 до2012г., с три изменения-- ангр. ремък на 2105, 5 ст. ск. кутия и инжекцион(БОШ).Имал съм "щастието""да съм собственик на 2105. Никога повече нищо руско!Коментиран от #46, #47, #128
22:17 10.04.2020
44 Един от многото
капачката пада и се сменяха 6 гумички по 1 лв.
После стъпваше като котарак на паважа, шарнирите се разглобяваха също, на 3 болтчета 1 подложка и.. Зимата чистачките не замръзва ха защото предното стъкло беше топло почти 3/4. Нямаше зимни, летни. От пред с нови "видинки" отзад може и регенерат. За товарене няма да коментирам. Имах джета, предна пружина ми се счупи без да се движи колата,докато четях вътре. Няма да забравя как на магистралата към Пловдив се отпуснах при изпреварване със 150 и след като се прибрах в дясно ме изпревари от последните "Москвич" 2140с пластмасови рогчета на бронята.А бяха с 4 скорости.
Коментиран от #45, #76, #79
22:22 10.04.2020
45 Един от многото
До коментар #44 от "Един от многото":
Продадох го за 80 000 лв. тогава равни на 1000 долара22:25 10.04.2020
46 автомонтьор
До коментар #43 от "Танко":
Колко модела Лада нови си карал през последните 20 години ? Сравнявяш модели от преди 40 години със сегашни . Макар че ако сравниш Лада Самара със Фолксваген Джета от двайсет метра не можеш ги различи сигурно .Коментиран от #49, #101
22:29 10.04.2020
47 Ладата си е супер
До коментар #43 от "Танко":
Фиат 124 е първообраза но измененията са много . Двигателя също не е същия. На Фиат разпределителния вал е отдолу . На Ладата е отгоре .Мене лично от онова време най ми харесва Лада1500S .
Коментиран от #48
22:34 10.04.2020
48 Браво
До коментар #47 от "Ладата си е супер":
Винаги се радвам когато някой разбира истински какви са разликите между 124-ката и ВАЗ 2101 - Жигулата. Разликите са някъде към 700. Една от основните е наистина тази - абсолютно ново решение на двигателя по искане на руснаците. ВАЗ-а е по висок с 2 см., отзад е с барабанни спирачки а 124-ката и на 4-те колела е с дискови и.т.н. и т.н. Няма да ми стигне мястото да изброя 10-те основни разлики. Много хора обаче виждат разликата в ръчките на вратите и "тампоните на бронята. Другото било абсолятно еднакво. :))23:00 10.04.2020
49 Танко
До коментар #46 от "автомонтьор":
Сравнявам оригинал и копие! Италианците изкараха нов модел след 8 г.,а руснаците я "сделваха" 42 г. с три съществени изменения. Как да карам " нов" модел Лада,като в последния четвърт век имат символичен износ? Каква Самара те гони? Става въпрос за класическите Лади.Коментиран от #51, #62
23:01 10.04.2020
50 Borislav Popov
До коментар #29 от "Ххх":
Абе ти нормален ли си? Купил си бил четвъртмилионно ауди и не го бил ремонтирал по-малко от дръгнелската Шкода. Ай ходи се лекувай.23:17 10.04.2020
51 123
До коментар #49 от "Танко":
Кои са съществените изменения ? Освен вакуумрегулатора аз друго вкарано от руснаците незнам. И останалите три двигателя 1300, 1500 и 1600 са пак със съдействието на италиянците. А и съществено изменение не може да се брои увеличен диаметър или ход на буталото. Така са получени другите три двигателя от основния 1200.Въпреки това тия автомобили са рядко издържливи и здрави. Щом си автомонтьор трябва да го знаеш. Защото един "автомонтьор" за да извади носача, обясняваше как трябвало да се разглоби предницата :))
Коментиран от #57
23:17 10.04.2020
52 А ти кога
До коментар #2 от "Иво":
ще проумееш, че си се пре.бал,като пишеш глупости.23:24 10.04.2020
53 Пеша ли?
До коментар #10 от "Сектант":
Откъде се пръквате такива?23:27 10.04.2020
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Вземай
До коментар #27 от "Колев":
си жълтите хапчета редовно, че плещиш само простотии. Ресурса на купето и мотора бил 15 000 км.? Ненормален ли си или аутист?23:32 10.04.2020
56 Александър
До коментар #4 от "Баш майстора":
Тогава нямаше как да се купи друго, промит мозъко. Руснаците никога не са правили здрави, надеждни и безопасни автомобили. Дори и сега, когато могат да купят или откраднат Ноу хау, пак не правят нищо качествено. Дори и в Русия предпочитат втора употреба западни, корейски или японски автомобили, пред техните нови клоаки.23:42 10.04.2020
57 Танко
До коментар #51 от "123":
Прочетѝ#43. В #49 вярното е " съществени".23:49 10.04.2020
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 filo
00:26 11.04.2020
60 нафто
00:58 11.04.2020
61 ЧичоДядко
Коментиран от #65, #66
01:25 11.04.2020
62 дон чичо
До коментар #49 от "Танко":
Самарата и седмицата се произвеждат по едно и също време.06:46 11.04.2020
63 случайно минавам
До коментар #58 от "filo":
То си личи кой е простия. Даже един коментар не можеш да напишеш като хората , а се правиш на разбирач ! Че и "информиран" ! Ха ха ха .Коментиран от #70
06:54 11.04.2020
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Един от многото
До коментар #61 от "ЧичоДядко":
Сложи очилата, дядка!Какво ли си "поддържал"?! Патерица или бастун като тебе??На снимките си е ВАЗ 2107
Коментиран от #67
07:36 11.04.2020
66 Plameni
До коментар #61 от "ЧичоДядко":
100% седмица Явно не си имал и затова не можеш да я различиш от петтицатаКоментиран от #77
07:44 11.04.2020
67 Али Реза
До коментар #65 от "Един от многото":
Предния капак на 2107 е с голяма решетка.Коментиран от #68
07:50 11.04.2020
68 чушки и домати
До коментар #67 от "Али Реза":
То и тук предната решетка е голяма , но на по вечето е хромирана а тази е черна , за това така ти изглежда. Погледни по внимателно.07:59 11.04.2020
69 Дедо Мраз
До коментар #10 от "Сектант":
Много добре сте се справили.Средната ви скорост идва около80 км в час, което и сега е трудно да се постигне по стария път, дори с Мерцедес.Този , който е карал колата явно е бил нормален човек с чувство за отговорност, благодарение на него си жив и здрав.Преди да пишеш глупости първо се замисли.Колкото до аварийте всичко зависи от стопанина.Ладата е пословично здрава кола.08:05 11.04.2020
70 filo
До коментар #63 от "случайно минавам":
Прав си, че си личи.08:21 11.04.2020
71 Глупко
До коментар #21 от "Ники":
Баце ти си ги смазал! Караш егати втомобила че и на газ! Мечтата на скъперника, и не че той не се троши ама айде! Икономията е майка на мизерията! Такива коли вече никой не кара щото са морално поостарели но пък си влизат в графата ретро и са си готини! Който няма спомени от онова романтично време може да плюе само, щото и опелите и фордовете от същата епоха не беа по убави ноо....Коментиран от #75
08:26 11.04.2020
72 Зад волана
09:04 11.04.2020
73 Иво
До коментар #40 от "Теодора":
От няколко години карам мотори и от 2016-та нямам кола а последната ми беше Тойота Корола.09:22 11.04.2020
74 Дори и олигарсите
09:36 11.04.2020
75 Коmapak
До коментар #71 от "Глупко":
То е и защото не вижда чернилката по мембраната и не знае какъв боклук му пробутват вместо пропан Бутан.09:39 11.04.2020
76 Дрън дрън ярина
До коментар #44 от "Един от многото":
Какви 620 000 км те гонят насън? Да не си сложил една нула в повече? Питам, защото е невъзможно да ги навъртиш. Имам волво дизел, трета ръка на 400 000 км и москвич на 140 000 км. Москвичът е надежден и с евтина поддръжка, карам го и съм доволен, но това което описваш е за москвич на 62 000 км.Коментиран от #88
09:49 11.04.2020
77 Танко
До коментар #66 от "Plameni":
Задният капак е от петица. Седмициният е без щамповки. Заради малката разлика, единият може да е спрян от производство.Коментиран от #80
09:53 11.04.2020
78 жоро уудстока
09:55 11.04.2020
79 Папуняк
До коментар #44 от "Един от многото":
Как ги запомни тия 620 000 км. Удряше киртици на всяко превъртане на километража ли? С онова хубавото масло М10Д колко двигателя смени и основни ремонта направи? Фантазьорска история.Коментиран от #85
10:29 11.04.2020
80 Plameni
До коментар #77 от "Танко":
От 2008 г ВАЗ 2107 е със заден капак от ВАЗ 2105 което означава ,че е въпросната е 100% ,,седмица,,10:44 11.04.2020
81 ШЕФА
10:46 11.04.2020
82 Старата школа
10:47 11.04.2020
83 Дъстеро колко пъти излезна от село
До коментар #10 от "Сектант":
Или се преди табелата дава яд,че да може братчеда те дръпне с трактора до вас.10:52 11.04.2020
84 Българин във Воронеж
До коментар #7 от "гост":
И като я купиш какво ще я правиш?! Тоя кенеф и като нов е боклук, тва нещо бучи, вие, литка се по завоите, гори масло с туби, не върви, морално остаряло и няма живи конструктори, всички руски коли миришат отвратително, като пуснеш волана в движение веднага бяга в ляво или дясно на колкото и стенда да ходиш няма оправия, постояно от някъде капе нещо, изгорелите газове са като на рейс, спитачките хичги няма, няма серво, няма хидравлика, има недозавиване.... и др. Та пак питам за какво ти е тоз боклук или си вехтошар тип Плюшкин. Да ти е честита чисто новата Лада, втора употреба ама да не ревеш после!?Коментиран от #115
11:34 11.04.2020
85 Един от многото
До коментар #79 от "Папуняк":
5 литра масло събира,не съм доливал.Да М10ДКоментиран от #86
11:58 11.04.2020
86 Джони
До коментар #85 от "Един от многото":
За какъв период ги навъртя тия 620х.км.? От коя до коя година?Коментиран от #90
12:00 11.04.2020
87 Орко
12:02 11.04.2020
88 Един от многото
До коментар #76 от "Дрън дрън ярина":
Момчето което го купи живее в Пловдив на "Богомил" 108 Искаш ли да се обзаложим?Коментиран от #107
12:03 11.04.2020
89 Един от многото
12:05 11.04.2020
90 Един от многото
До коментар #86 от "Джони":
От 1986 като такси до... като долара беше 80 лв.През цялото време имах в резервната гума нов притискателен диск(бяха кът), но така и не ми потрябва. Продадох го за 40 лв. на комшия през един вход
Коментиран от #91
12:09 11.04.2020
91 Джони
До коментар #90 от "Един от многото":
Какво такси си бил 86-а с личния си Москвич бе? Я слез малко на земята.Коментиран от #120
12:32 11.04.2020
92 Един от многото
12:34 11.04.2020
93 qwerty
До коментар #19 от "Бръм":
Туй, два пъти до морето без да се счупо....тцтц...бахти автомобика! :)Коментиран от #109
12:47 11.04.2020
94 Добра кола
13:06 11.04.2020
95 авто
Коментиран от #104, #105, #133
13:11 11.04.2020
96 Иво
До коментар #18 от "Иво":
Адаш си ми, първата ми кола беше белгийска седмица, точно каквато си написал, корекомска, втората ауди 80 яйце 😀13:17 11.04.2020
97 Спомен от Соца
13:25 11.04.2020
98 AUDI
До коментар #29 от "Ххх":
Специално за А6 96година ,няма по здрава кола карал съм почти всичките им модификации особенно 2,5 tdi мисля 140 кс автомат куатро перфектна.Попаднал си на някоя мърша карана в Италия.Разбери нищо лично.Коментиран от #132
13:39 11.04.2020
99 Sly
До коментар #10 от "Сектант":
Аз 1990г. с 1200сс, 4 човека до Холандия и обратно съм ходил!За невежите!!!Зимно време при това!13:45 11.04.2020
100 Ладовик
До коментар #8 от "Haha":
За 78 км и толко години може доста неща да се направят по един автомобил, не само една дупка от цигара и една залепена икона.13:46 11.04.2020
101 AUDI
До коментар #46 от "автомонтьор":
За първи път като видях Лада самара още ги нямаше в бг гледам от далеч абе хубава кола ама нещо не е наред стгам до нея то с брадвата правено13:49 11.04.2020
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Пурко
13:54 11.04.2020
104 жоро уудстока
До коментар #95 от "авто":
Ще висиш по сервизите-изчакай 10-15г и ще съжаляваш за избора си.В подобна ситуация съм от2008г.Явно сме мазохисти...мъка.Коментиран от #106
13:59 11.04.2020
105 АUDI
До коментар #95 от "авто":
Не викай дявола ,че ще ревеш с глас14:00 11.04.2020
106 AUDI
До коментар #104 от "жоро уудстока":
Колега как по едно също време една и съща мисел14:05 11.04.2020
107 Махни една нула
До коментар #88 от "Един от многото":
Ако махнеш едната нула на твоите 620 000 км, само с една смяна на феродовия диск на съединителя, съм склонен да ти повярвам. Моят москвич също е със сменен феродов диск, а е на 140 000 км.14:57 11.04.2020
108 ХВЪРЛЯЙ , ХВЪРЛЯЙ !
14:58 11.04.2020
109 Бръм
До коментар #93 от "qwerty":
Ами говорим за преди 3х години! В онези години колко хора и колко често с личен автомобил са минавали за едно денонощие над 1000км? После пътя не беше магистрала чак до Бургас като сега. А и до ден днешен с тези модерни ултра хипер най-по-по "западни" автомобили, колкото и пъти да тръгна на дълъг път, винаги минавам покрай поне 1-2 отбили в дясно с вдигнат капак та... Големи автомобили, нема що!15:48 11.04.2020
110 Тошко до номер 16
Коментиран от #123
16:05 11.04.2020
111 бати Злати
16:06 11.04.2020
112 Баварец
До коментар #11 от "Ххх":
Аз не съм пристрастен към никого, но тази купчина железа за 2500 евро дори, си е чиста прее...вка. Предавка имах предвид!16:07 11.04.2020
113 Славчо Хаджийски
16:14 11.04.2020
114 Помнещ
До коментар #27 от "Колев":
Чичо защо лъжеш? Не се е чакало 15 години за Лада, а ресурса на двигателя до ремонт беше около 250 - 300 000 км.Коментиран от #125
16:47 11.04.2020
115 гост
До коментар #84 от "Българин във Воронеж":
Имал съм .А сега ще ходя за риба с нея !17:26 11.04.2020
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 На бутане
До коментар #10 от "Сектант":
ли бе разбирач?17:57 11.04.2020
118 Братушка
17:58 11.04.2020
119 Хахаха
18:11 11.04.2020
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Стига
До коментар #27 от "Колев":
с тез 15 години бе.Аз сигурно съм живял другаде или не помня.Баща ми купи лада 1500-с вноска за 4,5год(от януари 1974 до юни 1978).Последните 6м. чакане бяха за "търсен цвят".Москвич1360 излезе за 2,5г.Това в мото техника Варна.Аз си купих ноември 1989 лада 2107 от кореком Пловдив за 3900USD.Вече е в четвърти собственик и все още я кара.След нея имах два "Пасата" на старо-и двата отдавна се преселиха на оня свят.Нищо не хваля или оплювам,това са просто факти.18:17 11.04.2020
122 Гиго
18:18 11.04.2020
123 Гиго
До коментар #110 от "Тошко до номер 16":
Ти би ли ми казал кой ги качи вчера американчетата на МКС ,че ако не се сещаш целият свят видя. А това че били на Луната отдавна го разобличиха че е лъжа самите американци 😄18:26 11.04.2020
124 перничанин
"Эта версия была снята с производства не то в 2002 году, не то на пять лет позже. Такая неточность связана с анархией, которая царила тогда на конвейере ВАЗа и на сборочных мощностях в Ижевске. Тогда семёрки собирали из того, что было и о соответствии модификации мало кто задумывался."
т.е. трябвало е да бъде прекратено производството и през 2002, но хората са имали части и са сглобявали каквото им падне още години. Говорим за тази модификация 1,6 73к.с. моно инжекцион.
18:34 11.04.2020
125 перничанин
До коментар #114 от "Помнещ":
За карбураторните мотори на Лада 2107 самите руснаци казват, че е необходим ремонт на 180-200 000км. Може да има такива без ремонт на 300 000 км, но със сигурност не са много. Имах 2105 (купена нова от кореком), на 130 000 правих полу-основен ремонт. Сменях и гумички, сегменти и едни тапи на блока (ръждясват и пукат) . Повече проблеми с горене на масло не ми е давала. Продадох я на 220 000км. Проблеми имах с ръждата и окачването. Всичко отдолу ръждясва здраво, но пък така се научих да заварявам, а и мотора сам го разглобих, само по книга (имам луксозно подробно издание на устройство на Лада 2105/2107)18:48 11.04.2020
126 Ресурс
До коментар #27 от "Колев":
Кольов, ресурса явно ти се е изчерпал и си дал мозъчна фира. Имаш ли идея колко са 15000 км., на тоя пробег още цицките на гумите стоят? Аз с моята седмица взета на старо минавах по 14000 км. средно на година. Карах я 7 години и половина и я продадох в цветущо здраве и с малко тъга в душата. Не съм имал големи драми с нея като я имах. Но всичко зависи и от задкормилното устройство.20:23 11.04.2020
127 Сребролюб Мангизлиев
20:26 11.04.2020
128 Танко,
До коментар #43 от "Танко":
За твоя манталитет подхожда FIAT ,, Мурад", като ти гледам името си старозагорски помачага и въобще бе ти се полага бищо руско.Коментиран от #135
20:37 11.04.2020
129 Пасат
20:39 11.04.2020
130 Спомени
Коментиран от #134, #136
21:16 11.04.2020
131 Готин
21:29 11.04.2020
132 Хмм
До коментар #98 от "AUDI":
А азсе чудех защо всички цигани карат ауди, особено Audi 8021:37 11.04.2020
133 Хмм
До коментар #95 от "авто":
Не казваш с какво гориво е и.. колко ли гори?!Дизел: 18 литра на 100 км.?
21:41 11.04.2020
134 Някой яко те е зомбирал
До коментар #130 от "Спомени":
През 1971г. миньорите в нашия край вземаха по 700 лева,а тъй наречените коминджии,т.е. копаещи вертикално вземаха по 900-1000 лева. Родителите ми вземаха заплати по 120-150 лева. При Вълко Червенков е имало такива заплати,но цените са били 2 пъти по-ниски и само при него е имало практика цените периодично да се намаляват. Някой от роднините ти яко те е зомбирал.21:57 11.04.2020
135 Танко
До коментар #128 от "Танко,":
При цялата твоя въпиюща неграмотност,как успя да напишеш думичката "манталитет"? И то ,за учудване,без грешка! Няма в природата Фиат МураД,има MuraT 124! Заради такива,като теб,които си мислят,че все нещо им се "полага",,стигнахме до тук.Досещам се ,какво е "помачага",но съм чист Българин! Написал съм си името,за разлика от теб, Твоето,да не би да е СерГЕЙ? С този твой манталитет, да не си половинка русн@к?23:12 11.04.2020
136 Един от многото
До коментар #130 от "Спомени":
Чувал съм, но сега се убеждавам се си от тези заченати анално. Иначе няма как да произведештакава купчина ла.на на едно място. За заплатите вече те коментираха. В мототехника си стояха рена и фиати без чакане. Само, че хората с валута си взимаха лади. А други, по работливи от твоите родители(нали са били с 55 лв. заплата) ги пресрещаха и им предлагаха по 2000 лв. отгоре. В СССР цената на тока от 1961 да кажем до 1989 беше 4 КОПЕЙКИ за 1 квт/ч
Тук за месец се плащаха по 10 лв. лятото и около 25 лв. зимата за жилище 90 кв. м
Бензина в СССР - 2 рубли за 5 литра
При нас 0.19 ст. на литър
И ако на дядо ти са му взели нивите и.. ...
Що си тук а не си спретнал кошара, обор и да въртиш гегата след добитъка, сега ще си ценен кадър
02:27 12.04.2020
137 Дино
07:42 12.04.2020
138 hristo3
08:06 12.04.2020
139 Емо
13:06 12.04.2020