Last news in Fakti

22 Април, 2020 10:39 9 508 34

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

  • bmw-
  • 5er-
  • m5-
  • e34
Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5 - 1

Става дума за екземпляр от емблематичния спортен седан BMW M5 E34, който е произведен преди почти 30 години. Колата се появява на бял свят през 1991-а, а в момента се продава за впечатляващата сума от 69 900 долара.

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Автомобилът се намира в Лас Вегас и е факт, че 30-годишната "петица" е отлично запазена, а пробегът ѝ е само 50 хиляди км. Колата е в перфектно състояние, а към днешна дата има малко такива BMW M5 E34.

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Интериорът на автомобила също е особено добре запазен. В декорацията са използвани черна и сива кожа, а оборудването включва електрически седалки и телефон.

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Седанът BMW M5 E34 е оборудван с 3,6-литров редови шестцилиндров двигател, мощността на който е 315 к.с. В комплект с този двигател работи петстепенна механична скоростна кутия. Седанът ускорява до 100 км/ч за 6.4 с и развива скорост от 250 км/ч. В момента в САЩ чисто ново BMW X5 се предлага за същата сума от $70 000.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой си

    28 18 Отговор
    Аз като казвам, че баварките са си ценност никой не ми вярва :)
    А най-ценна ми е моята :)

    Коментиран от #5, #25

  • 2 Хахаха

    3 47 Отговор
    6.4 до 100 тва от 19-век ли е?

    Коментиран от #10, #14, #19, #30

  • 3 Волана

    3 13 Отговор
    Е сменян, тоя геврек се слага на обикновенните 5-ци, м-ковия е с палчета над лъчите

    Коментиран от #6

  • 4 jар

    24 4 Отговор
    Преди 16 години имах Е34 520i 150к.с.Имаше добра динамика но мощността се усещаше при много високи обороти а разхода в града беше около 16-17/100.След като го продадох купих Нисан Примера 2.0 16V който вървеше много по пъргаво а харчеше почти на половина на BMW-то и за близо 6 години единствения ремонт който ми се наложи беше смяна на лагер на предна главина за 140 лева.От тогава карам само японски коли но към Е34 освен високия разход нямам друга забележка.

    Коментиран от #17, #23

  • 5 сектанта

    4 26 Отговор

    До коментар #1 от "Някой си":

    моят Дъстър е по-ценен от всички бенвета. Има си климатик и нищо не му се чупи за разлика от немските кошове.

    Коментиран от #7, #11

  • 6 Грешиш

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "Волана":

    с оригиналния геврек е но по краварските стандарти.Виж и задния капак като е с отвор за квадратен номер колко грозен изглежда но и това е съобразно техните изисквания.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Някой си там

    4 4 Отговор
    Кво да му се чупи тя кви екстри има и с тези 3 цилиндъра колко power има та да се чупи

    Коментиран от #9, #18

  • 9 Някой си там

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Някой си там":

    Говоря за duster-a
  • 10 Смешен

    16 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хахаха":

    Що бе, твойта за колко ги прави? Или ти си от 22век.

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Шизофреник

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "сектанта":

    Няма да ти се подигравам.Те си в друга реалност.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Мдам

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "Смешен":

    И на майкa ти и е било смешно докато се е напъвала за да те изceрe!

    Коментиран от #31, #32

  • 14 Някой си

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "Хахаха":

    Атмосферен мотор пич, турбо нема
  • 15 Колекционер

    8 1 Отговор
    Обикновено първият собственик е богат човек, вторият и третият полагат все по малко грижи, накрая я докопва някой хлапак който прави селски тунинг и и еб... майката докато катастрофира или така се разкапе че реставрацията излиза много солено. Добре запазени без модификации екземпляри струват скъпо. На всеки който ме е питал за евентуална колекционерска покупка казвам едно и също - намери най запазения и скъп екземпляр от модела който си си харесал. Идеята за евтино Порше, БМВ М или АМГ което после да стягаш ще те разори и откаже от колекционерството, а ако някой тръгне за италианска или английска екзотика съветвам първо да спечели поне една шестица от тотото.

    Коментиран от #24

  • 16 admin

    15 4 Отговор
    Кола за мъже, а не клитори. За тях има кия, хуйдай, онда, пежо…..

    Коментиран от #33

  • 17 type-R

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "jар":

    Бензина си иска обороти, особено японските двигатели. Издуй я на 2-ра с 5000 оборота и тогава настъпи додолу. И звука се променя, започва яко да ръмжи ако има VTEC, кефа е тотален, не като на дизелосанo X5....

    Коментиран от #20

  • 18 Кви

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Някой си там":

    Кви 3 цилиндъра бе 520ката дето е 150 коня е 6так а това скъпи ми невежко го има и 8 цилиндров и 10 и 12 така наречените B10 Bi turbo, тия коли ще надживеят и внуците на внуците ви.. Аматьори.. Напиши в тубата Е34 VS Bugatti Varon И глей как 5-тицата яде суперкарс.. Аре стойте си в къщи.. ВИРУСИ НЕАДЕКВАТНИ
  • 19 Смотан Мс

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хахаха":

    В сравнение с новите коли си прав тромава е, но се замисли преди 30 години, когато си се кефил на лада 7мица, а за Е34 даже не си знаел, щото тия тия самолети не са за Пика, а са летели по хубавите немски магистрали.
    И друго бих дал и 100 000 долара за чисто нова такава 5ца вместо за каквото и да ми говориш ти, защото това в ново състояние ще надживее всички нови модели.
    С малко настройки даже може да свали с още 2 секунди до 100 така, че малко са колите дето могат се сравняват с 5цата още повече най вероятно не си се и возил в такава, комфорта за толкова години нема го видиш в друсащия Ви тек или квото там ти троши бъбреците..
  • 20 jар

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "type-R":

    В момента имам Сивик 8-ица 1.8 бензин 140к.с.Много съм доволен от ниския разход и ме е жал да я натискам по здраво.В момента се оглеждам за 9-ка с двигател 1.6 дизел 120к.с защото при внимателно каране реалния разход е под 5/100 а двигателя е пъргав и при ниски обороти.

    Коментиран от #21, #26

  • 21 рафа

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "jар":

    недей, че двигателчето ше каже бумм

    Коментиран от #22

  • 22 jар

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "рафа":

    За да "бумнеш" двигател на Хонда трябва да си голям магьосник защото при тази марка здравината и надеждността са приоритет и до днес.

    Коментиран от #28

  • 23 бай Шиле

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "jар":

    Да сравниш е 34 с Примера,индикира че не се кефиш на автомобили.Не си автомобилист.Не казвам нещо негативно към теб.Просто имаш интереси в други области.
  • 24 бай Шиле

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Колекционер":

    Не съм колекционер, но напълно одобрявам мнението.Опитвам се да съживя евтин SLK и ми излиза златен,а съм още до под кривата круша.

    Коментиран от #34

  • 25 Jacques Yves Moineau

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Някой си":

    Да, и като ценност се ползва само по празници , че да не се потроши.
  • 26 type-R

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "jар":

    Ще сбъркаш с дизелака и ще береш ядове, но, твоя си работа...
  • 27 Ся масовки от пластмаса

    1 0 Отговор
    Хубава епоха е било 90 те години. Яки автомобили от ламарина и характер
  • 28 Щото много здрави

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "jар":

    Затова ли горят по 10 литра масло хахаха

    Коментиран от #29

  • 29 type-R

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Щото много здрави":

    Старите Хонди, ако не са малтретирани, не горят масло. Новите, не само японските, но ВСИЧКИ нови коли горят заради ненормалните сервизни интервали. И докато дойдат до България на 200 к км, с масло 5W20 сменяно на 20 к работата е свършена. А в БГ, който иска да си пази двигателя трябва да го сменя не на 10 к, а на 5к и 2 пъти в годината заради скапания бензин!
  • 30 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хахаха":

    тоопа, смешен си
  • 31 Смешен

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Мдам":

    Верно е смешно и е било. А твойта е искала да избяга при вида ти.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Грую

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "admin":

    Имаш грешка Пежо 205 Т16,Ауди Quatro S1,Ланча S4 вървят над 200 хил. еврака и на вървене не може да им се опре това БМВ.
  • 34 Пирата

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "бай Шиле":

    И аз имам SLK 2001ва г., твоят 3.2AMG ли е?