ФАКТИ.БГ

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Публикувана: 22 Април, 2020 10:39
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4767
Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.

Става дума за екземпляр от емблематичния спортен седан BMW M5 E34, който е произведен преди почти 30 години. Колата се появява на бял свят през 1991-а, а в момента се продава за впечатляващата сума от 69 900 долара.

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Автомобилът се намира в Лас Вегас и е факт, че 30-годишната "петица" е отлично запазена, а пробегът ѝ е само 50 хиляди км. Колата е в перфектно състояние, а към днешна дата има малко такива BMW M5 E34.

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Интериорът на автомобила също е особено добре запазен. В декорацията са използвани черна и сива кожа, а оборудването включва електрически седалки и телефон.

Старо BMW 5er (Е34) се продава на цената на ново X5

Седанът BMW M5 E34 е оборудван с 3,6-литров редови шестцилиндров двигател, мощността на който е 315 к.с. В комплект с този двигател работи петстепенна механична скоростна кутия. Седанът ускорява до 100 км/ч за 6.4 с и развива скорост от 250 км/ч. В момента в САЩ чисто ново BMW X5 се предлага за същата сума от $70 000.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 17 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Някой си
1 Отговор
Аз като казвам, че баварките са си ценност никой не ми вярва :)
А най-ценна ми е моята :)

Коментиран от #5, #25


Оценка:
-18 +28

Хахаха
2 Отговор
6.4 до 100 тва от 19-век ли е?

Коментиран от #10, #14, #19, #30


Оценка:
-47 +3

Волана
3 Отговор
Е сменян, тоя геврек се слага на обикновенните 5-ци, м-ковия е с палчета над лъчите

Коментиран от #6


Оценка:
-13 +3

jар
4 Отговор
Преди 16 години имах Е34 520i 150к.с.Имаше добра динамика но мощността се усещаше при много високи обороти а разхода в града беше около 16-17/100.След като го продадох купих Нисан Примера 2.0 16V който вървеше много по пъргаво а харчеше почти на половина на BMW-то и за близо 6 години единствения ремонт който ми се наложи беше смяна на лагер на предна главина за 140 лева.От тогава карам само японски коли но към Е34 освен високия разход нямам друга забележка.

Коментиран от #17, #23


Оценка:
-4 +24

сектанта
5 Отговор

До коментар #1 от "Някой си":


моят Дъстър е по-ценен от всички бенвета. Има си климатик и нищо не му се чупи за разлика от немските кошове.

Коментиран от #7, #11


Оценка:
-26 +4

Грешиш
6 Отговор

До коментар #3 от "Волана":


с оригиналния геврек е но по краварските стандарти.Виж и задния капак като е с отвор за квадратен номер колко грозен изглежда но и това е съобразно техните изисквания.

Оценка:
-1 +10

7
Този коментар е премахнат от модератор.
Някой си там
8 Отговор
Кво да му се чупи тя кви екстри има и с тези 3 цилиндъра колко power има та да се чупи

Коментиран от #9, #18


Оценка:
-4 +4

Някой си там
9 Отговор

До коментар #8 от "Някой си там":


Говоря за duster-a

Оценка:
-1 +5

Смешен
10 Отговор

До коментар #2 от "Хахаха":


Що бе, твойта за колко ги прави? Или ти си от 22век.

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-0 +16

Шизофреник
11 Отговор

До коментар #5 от "сектанта":


Няма да ти се подигравам.Те си в друга реалност.

Оценка:
-3 +6

12
Този коментар е премахнат от модератор.
Мдам
13 Отговор

До коментар #10 от "Смешен":


И на майкa ти и е било смешно докато се е напъвала за да те изceрe!

Коментиран от #31, #32


Оценка:
-2 +10

Някой си
14 Отговор

До коментар #2 от "Хахаха":


Атмосферен мотор пич, турбо нема

Оценка:
-1 +9

Колекционер
15 Отговор
Обикновено първият собственик е богат човек, вторият и третият полагат все по малко грижи, накрая я докопва някой хлапак който прави селски тунинг и и еб... майката докато катастрофира или така се разкапе че реставрацията излиза много солено. Добре запазени без модификации екземпляри струват скъпо. На всеки който ме е питал за евентуална колекционерска покупка казвам едно и също - намери най запазения и скъп екземпляр от модела който си си харесал. Идеята за евтино Порше, БМВ М или АМГ което после да стягаш ще те разори и откаже от колекционерството, а ако някой тръгне за италианска или английска екзотика съветвам първо да спечели поне една шестица от тотото.

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +8

admin
16 Отговор
Кола за мъже, а не клитори. За тях има кия, хуйдай, онда, пежо…..

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +15

type-R
17 Отговор

До коментар #4 от "jар":


Бензина си иска обороти, особено японските двигатели. Издуй я на 2-ра с 5000 оборота и тогава настъпи додолу. И звука се променя, започва яко да ръмжи ако има VTEC, кефа е тотален, не като на дизелосанo X5....

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +3

Кви
18 Отговор

До коментар #8 от "Някой си там":


Кви 3 цилиндъра бе 520ката дето е 150 коня е 6так а това скъпи ми невежко го има и 8 цилиндров и 10 и 12 така наречените B10 Bi turbo, тия коли ще надживеят и внуците на внуците ви.. Аматьори.. Напиши в тубата Е34 VS Bugatti Varon И глей как 5-тицата яде суперкарс.. Аре стойте си в къщи.. ВИРУСИ НЕАДЕКВАТНИ

Оценка:
-1 +9

Смотан Мс
19 Отговор

До коментар #2 от "Хахаха":


В сравнение с новите коли си прав тромава е, но се замисли преди 30 години, когато си се кефил на лада 7мица, а за Е34 даже не си знаел, щото тия тия самолети не са за Пика, а са летели по хубавите немски магистрали.
И друго бих дал и 100 000 долара за чисто нова такава 5ца вместо за каквото и да ми говориш ти, защото това в ново състояние ще надживее всички нови модели.
С малко настройки даже може да свали с още 2 секунди до 100 така, че малко са колите дето могат се сравняват с 5цата още повече най вероятно не си се и возил в такава, комфорта за толкова години нема го видиш в друсащия Ви тек или квото там ти троши бъбреците..

Оценка:
-0 +6

jар
20 Отговор

До коментар #17 от "type-R":


В момента имам Сивик 8-ица 1.8 бензин 140к.с.Много съм доволен от ниския разход и ме е жал да я натискам по здраво.В момента се оглеждам за 9-ка с двигател 1.6 дизел 120к.с защото при внимателно каране реалния разход е под 5/100 а двигателя е пъргав и при ниски обороти.

Коментиран от #21, #26


Оценка:
-3 +1

рафа
21 Отговор

До коментар #20 от "jар":


недей, че двигателчето ше каже бумм

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +3

jар
22 Отговор

До коментар #21 от "рафа":


За да "бумнеш" двигател на Хонда трябва да си голям магьосник защото при тази марка здравината и надеждността са приоритет и до днес.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +3

бай Шиле
23 Отговор

До коментар #4 от "jар":


Да сравниш е 34 с Примера,индикира че не се кефиш на автомобили.Не си автомобилист.Не казвам нещо негативно към теб.Просто имаш интереси в други области.

Оценка:
-0 +2

бай Шиле
24 Отговор

До коментар #15 от "Колекционер":


Не съм колекционер, но напълно одобрявам мнението.Опитвам се да съживя евтин SLK и ми излиза златен,а съм още до под кривата круша.

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +1

Jacques Yves Moineau
25 Отговор

До коментар #1 от "Някой си":


Да, и като ценност се ползва само по празници , че да не се потроши.

Оценка:
-0 +0

type-R
26 Отговор

До коментар #20 от "jар":


Ще сбъркаш с дизелака и ще береш ядове, но, твоя си работа...

Оценка:
-1 +0

Ся масовки от пластмаса
27 Отговор
Хубава епоха е било 90 те години. Яки автомобили от ламарина и характер

Оценка:
-0 +1

Щото много здрави
28 Отговор

До коментар #22 от "jар":


Затова ли горят по 10 литра масло хахаха

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +0

type-R
29 Отговор

До коментар #28 от "Щото много здрави":


Старите Хонди, ако не са малтретирани, не горят масло. Новите, не само японските, но ВСИЧКИ нови коли горят заради ненормалните сервизни интервали. И докато дойдат до България на 200 к км, с масло 5W20 сменяно на 20 к работата е свършена. А в БГ, който иска да си пази двигателя трябва да го сменя не на 10 к, а на 5к и 2 пъти в годината заради скапания бензин!

Оценка:
-0 +1

PlimP
30 Отговор

До коментар #2 от "Хахаха":


тоопа, смешен си

Оценка:
-0 +0

Смешен
31 Отговор

До коментар #13 от "Мдам":


Верно е смешно и е било. А твойта е искала да избяга при вида ти.

Оценка:
-0 +1

32
Този коментар е премахнат от модератор.
Грую
33 Отговор

До коментар #16 от "admin":


Имаш грешка Пежо 205 Т16,Ауди Quatro S1,Ланча S4 вървят над 200 хил. еврака и на вървене не може да им се опре това БМВ.

Оценка:
-0 +1

Пирата
34 Отговор

До коментар #24 от "бай Шиле":


И аз имам SLK 2001ва г., твоят 3.2AMG ли е?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ал Гор
Бившият вицепрезидент на САЩ обвинява Доналд Тръмп за... глобалното затопляне
Тръмп, предвид идеите, които представи, ще ни прати към климатична катастрофа"

Още бисери