24 Август, 2012 12:19 34 876 30

Bugatti Veyron 1.5i

  • bugatti-
  • veyron-
  • honda-
  • city-
  • реплика-
  • копие-
  • индия

Статистиките на Bugatti сочат, че в Индия са продадени 5 екземпляра от най-бързия автомобил на планетата. Всички те са с ляв волан, тъй като от компанията се сметнали за нерентабилно да разработват версия с десен.

Veyron с "обратно" кормило обаче съществува. Е, не е съвсем Bugatti, но репликата е толкова майсторски изработена, че лесно може да заблуди обикновените минувачи, каквато изглежда е била и целта.

Още по-впечатляващ е донорът, послужил за основа на копието. Индийският Veyron с десен волан е построен върху аргегатната база на... Honda City с 1.5-литров бензинов двигател и автоматична трансмисия.

Японското моторче развива точно една десета от мощността на Veyron и ускорява колата до 100 за около 13 секунди.  За сметка на това цялата преработка е струвала на собственика $40 000.

Репликата принадлежи на богат бизнесмен от Ню Делхи. Според оскъдната информация предприемачът карал най-вече (истинското) си Lamborghini Gallardo, но искал да се перчи и с Veyron.

Както се вижда от снимките, ментето е изработено доста качествено. На първо четене от оригинала го отличават само чистачките, скоростният лост и други дребни детайли.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    8 1 Отговор
    От Хонда Бугати става ама от Бугати ХОНДА не!

    Коментиран от #2

  • 2 Аха

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Искаш да кажеш, че от нищо - нещо винаги може да се направи, но от нещо НИЩО не. Или по точно не е управдано от нещо да се направи НИЩО.

    Коментиран от #4

  • 3 Стар Българин

    5 0 Отговор
    Постара ли са се.
  • 4 мухаха

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Аха":

    @2 Всъщност иска да каже:
    Honda > VW
  • 5 Славян

    1 2 Отговор
    На първата снимка е истинско богати... а на втората е хондата... вижда се по фаровете по чистачките и по размера на самата кола... ако загледате дръгата снимка кадето е хондата вече си личи че е менте но наистина много добре направено...:)

    Коментиран от #6

  • 6 Митко Чепа

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Славян":

    Ей Славянино,не се пише БОГАТИ а Бугати глупко глупав .

    Коментиран от #7

  • 7 Unknown

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Митко Чепа":

    Научи как се използва пунктуацията!! Поне преди да се изказваш за другите...
  • 8 инж.

    2 0 Отговор
    Добре де, това не ми се вижда законно.
    Може да се прави автомобил реплика с емблеми на дадена марка, но маратонки примерно не може....логика
  • 9 gost

    3 1 Отговор
    На първата снимка е оригинала с два броя чистачки,на третата снимка е дубликата с една чистачка,и не разполага с емблема.Също така вгледайте се на фаровете им и броните!
  • 10 Кофти

    1 0 Отговор
    За толкова пари трябваше поне един хубав двигател! За същите пари репликите на ЛАмбо са с двигатели на Корвет (само, че на базата на Тойота МР).
  • 11 ahaha

    4 1 Отговор
    za $40 000 e dosta izpipano, predstaviam si ako dade 120 000$ sigurno 6te ima ogromen V8 s 4 kompresora i 6te ma4ka bugatita nared! za troen budget naistina moje da napravqt po-dobro ot golemio gouf bugatti i kade otiva nadcenkata ot 1 000 000 $ na VW neznam ;) kato gledam fugite po ni6to ne otstupva na originala v plastmasite. a pro4utite aksesoari na bugatti kato diodi i emblemi ot hrom se praviat za 3$ diodi ot kitai i za 5$ lazerno riazane na bukvi + 6laifane s vulnena kurpa na ruka ;)
  • 12 ррррррр

    2 2 Отговор
    само ти кажа репликата на ламбо е с двигател на тойота мр а не е с двигател от курвет и се произвежда в китай :)
  • 13 гост

    3 2 Отговор
    индийски кенеф
  • 14 Венцислав Кацарски

    2 0 Отговор
    Можеше поне да се сложи някой по смислен двигател (2.0Т или 2.0ТFSI) мисля че щом кара Ламбо няма да се прави за десетина литра бензин отгоре
  • 15 IceHeart

    2 2 Отговор
    Те тва е култово, 1,5I. Да беше сложиш 1.4mi, можеше да му сложи обикновена газова :)
  • 16 Тодор Стойчев

    3 0 Отговор
    Нищо не мога да разбера в тия статии. Очевидно колите в първата и в третата снимка са различни. И двете ли са реплики или едната е истинска. Обаче ако е истинска защо е с десен волан, като уж нямало такива...?
  • 17 veyron

    0 2 Отговор
    tova bogati prilicha na originala no originalnoto bogati e nai barzata kola a toq indiski kenef ako te vidqt po patq horata chte q mislqt za originala a nezqt 4e bmw 320i chhte q skasa i na start i na dalgo
  • 18 гост

    4 1 Отговор
    за 40 хиляди долара бих си купил нормален расов автомобил,втора ръка но с безупречно качество. А тоя кенеф сигурно е пълен с пригаждани части и какви ли не китайски лампички,диодчета и боклуци,повечето с фабрични дефекти. Да не говорим че е правен от индиец в обикновен гараж. Изглежда като подигравка с оригинала и е чиста загуба на време,според мен. Вътре смърди на къри сто процента :)
  • 19 гост

    3 0 Отговор
    хубаво, ама нещо по мощно да бяха избрали, така е смешничко.
  • 20 123

    0 0 Отговор
    стара информация
  • 21 kibika

    0 0 Отговор
    Този трябва да го съдят за плагиатство........
  • 22 Азиш Мразиш

    0 0 Отговор
    Срам!
  • 23 Ilyan

    0 0 Отговор
    Бугати Реплика ;)
  • 24 Филип

    2 0 Отговор
    Е къв нормален расов автомобил ? Собственика е милионер и има и си кара ламборджини ? Пак не четеме статиите и се изказваме бастунски.
  • 25 Иван

    0 0 Отговор
    Снимките най-вероятно не са на една и съща кола или ....... просто не мога да си го обясня следните факти.....
    1.на задницата на оригинала по-принцип има емблема ЕВ а тази е измислена някаква.
    2.Дадена е снимка на новия двигател, който коренно се различава от оригиналния, обаче на втора снимка двигателя досущ като оригинала а емблемата не е.
    Аз лично не мога да разбера.....
  • 26 Цинго от Индия

    1 0 Отговор
    Дребни детайли го отличават от оригинала - само едни 1000 коня :-)
  • 27 Димитър Стойков

    0 0 Отговор
    Помислете! Репликата е с японски мотор, а оригинала с такъв на VW! Напълно възможно е японеца, да е далеч по- надежден и качествен от двг-то на бугатито.
  • 28 гост

    0 0 Отговор
    Димитър Стойков, забрави да добавиш че японеца харчи по малко бензин и поддръжката е по-ефтина...
  • 29 majo

    0 0 Отговор
    ei kogato ima6 svedenie 4e bugati veyron e s dvigatel ot nemec mi se obadi po vodomera bugati si e iscqlo italianska kola ot lamborgini ferari i tama o6te ima no ne e vw pbe pi4


  • 30 до majo

    0 1 Отговор
    ти май не знаеш, че Бугати е брад на Голфу :D още от братята и сестрите са ауди, сеат, шкода и ламборгини и те всички слушат мама - VW. А именно VW похарчи гигантска сума за създаването на този двигател, който е във Вейрон, а VW ми звучи някак немско, ти не знам как мислиш