24 Април, 2020 11:00 12 677 17

Нов кросоувър от Skoda за €12 000, но не и у нас

  • skoda-
  • kliq
Нов кросоувър от Skoda за €12 000, но не и у нас - 1

Skoda оповести името на следващия си K-кросоувър. Чешката марка подготвя бюджетен модел и отново се придържа към правилото да дава имена на кросоувъри, започващи с „K“ и завършващи с „q“. Новият модел ще се казва Kliq.

Известно е, че новият продукт ще бъде създаден с поглед върху концептуалния автомобил Vision IN (на снимките), който дебютира на автомобилното изложение в Делхи тази година. Той ще се основава на една от модификациите на модулната платформа MQB-A0-IN.

Нов кросоувър от Skoda за €12 000, но не и у нас

По дължина колата ще достигне 4 256 милиметра и ще получи два двигателя - с обем от 1.0 литра (110 к.с.) и 1.5 литра (150 к.с.). Задвижването ще е само предно. Въз основа на наличната информация можем да предположим, че говорим за бюджетен кросоувър с ценови маркер от един милион рупии (около €12 000).

Точните цени ще бъдат известни малко преди пускането на модела на пазара, което е планирано за средата на следващата година. Все още не са съобщени перспективите за продажба на Skoda Kliq извън Индия, но най-вероятно този кросоувър няма да се продава в Европа и респективно - у нас.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ддд

    52 9 Отговор
    1000 кубика? То що с мотоциклетен двигател горкото?

    Коментиран от #2, #7

  • 2 гост

    38 22 Отговор

    До коментар #1 от "ддд":

    Абе допреди 20г. се радваха българите на пасат с 90кс, какво като е с обем от 1.8л. Сега хората предлагат много повече въртящ момент и по-нисък разход, ама всеки коментира като види 1.0л или пък 3ц. Новите архитектури нямат общо с 3те цилиндра и литровките на Екотек отреди 20г., те бяха немощни, мудни, вибриращи и без нагнетяване. Сега е съвсем различно и двигателчетата ръмжат малко повече спрямо един редови с 4цилиндра, но разликата е малка, въртящият момент обаче е по-голям.

    Коментиран от #5, #13

  • 3 авто

    31 1 Отговор
    Добра новина за всички индийци ,обаче за другите не виждам полза от тази информация
  • 4 А мога ли........

    23 1 Отговор
    Да ида до Индия и да си го докарам ?

    Коментиран от #6

  • 5 ддд

    30 11 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    А така голям двигател малка мощност.Ниския данък, дълъг живот, 90 коня на 3000 оборота.Сега малък двигател, големия данък,кратък живот ,130 коня на 7 500 оборота, на 3000 на колкото караме сигурно са 55-60 коня.

    Коментиран от #14

  • 6 Стиснат

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "А мога ли........":

    Ако не те хванат докарай и един за мен!!
  • 7 bai ivan

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "ддд":

    трай си то това е вместо рикша за Индия екстра
  • 8 Шекспир

    30 7 Отговор
    До кога ще се заблуждавате че малкия двигател е по икономичен.Тези изнасилени мАторчета вкарват потребителя в голяма заблуда.Максималната им мощност се достига при много високи обороти с каквито никой нормален не кара.При нормално каране са куцо пиле.Голямата кубатура(не прекалено голямата)дава достатъчна мощност на ниски обороти и от там нисък разход.

    Коментиран от #10

  • 9 Хехе

    6 3 Отговор
    Рено отдавна е тееитория на Рено и Сузуки тия прошляци къде са тръгнали.
  • 10 Иван

    4 8 Отговор

    До коментар #8 от "Шекспир":

    Не коментирай нещо дето не си го пробвал, този три цилиндров двигател с 1000 кубика има 115 к.с и Октавията я носи като 2000 кубиков, освен това разхода е под 5.0л., така че не поши глупости
  • 11 Иван

    3 3 Отговор
    Освет това нормалната мощност се постига в диапазона 2000-3500 оборота.
  • 12 Е НЯМА ПО-ГРОЗНА

    9 3 Отговор
    ОТ ГРОЗНАТА ШКОДА...НЕ СЕ НАУЧИХА ДА ПРАВЯТ КРАСИВИ АВТОМОБИЛИ...А И ТЕХНИКАТА Е ОТ VW КОЕТО ОЗНАЧАВА ВСИЧКО ДРУГО НО НЕ И КАЧЕСТВО...
  • 13 Николай

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Нисан Кашкай 1,2 турбо 130 кс. Мой приятел си го взе нов 52 000 лв. На 43 000 км. смяна на сегменти по гаранция.
  • 14 Николай

    11 5 Отговор

    До коментар #5 от "ддд":

    С моя 6 цилиндров със 140 на магистралата съм на 2700 оборота. С 90 съм на 1800. С тия 3 цилиндрови миксери ще кара на 4500 оборота, ще харчи същото и износването ще е по голямо.
  • 15 Пешо

    6 1 Отговор
    Това са имитации на коли. Само предно слаб двигател за Индия става.
  • 16 депесар

    0 2 Отговор
    ако го бяха пуснали в българия щеше да направи фурор
  • 17 само питам

    1 0 Отговор
    И колко живот има в такъв напомпан двигател? Нека минуси ги слагат майстори от сервизите!