ФАКТИ.БГ

Нов кросоувър от Skoda за €12 000, но не и у нас

Публикувана: 24 Април, 2020 11:00
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11317
Нов кросоувър от Skoda за €12 000, но не и у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 27 гласа.

Skoda оповести името на следващия си K-кросоувър. Чешката марка подготвя бюджетен модел и отново се придържа към правилото да дава имена на кросоувъри, започващи с „K“ и завършващи с „q“. Новият модел ще се казва Kliq.

Известно е, че новият продукт ще бъде създаден с поглед върху концептуалния автомобил Vision IN (на снимките), който дебютира на автомобилното изложение в Делхи тази година. Той ще се основава на една от модификациите на модулната платформа MQB-A0-IN.

Нов кросоувър от Skoda за €12 000, но не и у нас

По дължина колата ще достигне 4 256 милиметра и ще получи два двигателя - с обем от 1.0 литра (110 к.с.) и 1.5 литра (150 к.с.). Задвижването ще е само предно. Въз основа на наличната информация можем да предположим, че говорим за бюджетен кросоувър с ценови маркер от един милион рупии (около €12 000).

Точните цени ще бъдат известни малко преди пускането на модела на пазара, което е планирано за средата на следващата година. Все още не са съобщени перспективите за продажба на Skoda Kliq извън Индия, но най-вероятно този кросоувър няма да се продава в Европа и респективно - у нас.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ддд
1 Отговор
1000 кубика? То що с мотоциклетен двигател горкото?

Коментиран от #2, #7


Оценка:
-9 +52

гост
2 Отговор

До коментар #1 от "ддд":


Абе допреди 20г. се радваха българите на пасат с 90кс, какво като е с обем от 1.8л. Сега хората предлагат много повече въртящ момент и по-нисък разход, ама всеки коментира като види 1.0л или пък 3ц. Новите архитектури нямат общо с 3те цилиндра и литровките на Екотек отреди 20г., те бяха немощни, мудни, вибриращи и без нагнетяване. Сега е съвсем различно и двигателчетата ръмжат малко повече спрямо един редови с 4цилиндра, но разликата е малка, въртящият момент обаче е по-голям.

Коментиран от #5, #13


Оценка:
-22 +38

авто
3 Отговор
Добра новина за всички индийци ,обаче за другите не виждам полза от тази информация

Оценка:
-1 +31

А мога ли........
4 Отговор
Да ида до Индия и да си го докарам ?

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +23

ддд
5 Отговор

До коментар #2 от "гост":


А така голям двигател малка мощност.Ниския данък, дълъг живот, 90 коня на 3000 оборота.Сега малък двигател, големия данък,кратък живот ,130 коня на 7 500 оборота, на 3000 на колкото караме сигурно са 55-60 коня.

Коментиран от #14


Оценка:
-11 +30

Стиснат
6 Отговор

До коментар #4 от "А мога ли........":


Ако не те хванат докарай и един за мен!!

Оценка:
-0 +12

bai ivan
7 Отговор

До коментар #1 от "ддд":


трай си то това е вместо рикша за Индия екстра

Оценка:
-2 +7

Шекспир
8 Отговор
До кога ще се заблуждавате че малкия двигател е по икономичен.Тези изнасилени мАторчета вкарват потребителя в голяма заблуда.Максималната им мощност се достига при много високи обороти с каквито никой нормален не кара.При нормално каране са куцо пиле.Голямата кубатура(не прекалено голямата)дава достатъчна мощност на ниски обороти и от там нисък разход.

Коментиран от #10


Оценка:
-7 +30

Хехе
9 Отговор
Рено отдавна е тееитория на Рено и Сузуки тия прошляци къде са тръгнали.

Оценка:
-3 +6

Иван
10 Отговор

До коментар #8 от "Шекспир":


Не коментирай нещо дето не си го пробвал, този три цилиндров двигател с 1000 кубика има 115 к.с и Октавията я носи като 2000 кубиков, освен това разхода е под 5.0л., така че не поши глупости

Оценка:
-8 +4

Иван
11 Отговор
Освет това нормалната мощност се постига в диапазона 2000-3500 оборота.

Оценка:
-3 +3

Е НЯМА ПО-ГРОЗНА
12 Отговор
ОТ ГРОЗНАТА ШКОДА...НЕ СЕ НАУЧИХА ДА ПРАВЯТ КРАСИВИ АВТОМОБИЛИ...А И ТЕХНИКАТА Е ОТ VW КОЕТО ОЗНАЧАВА ВСИЧКО ДРУГО НО НЕ И КАЧЕСТВО...

Оценка:
-3 +9

Николай
13 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Нисан Кашкай 1,2 турбо 130 кс. Мой приятел си го взе нов 52 000 лв. На 43 000 км. смяна на сегменти по гаранция.

Оценка:
-4 +8

Николай
14 Отговор

До коментар #5 от "ддд":


С моя 6 цилиндров със 140 на магистралата съм на 2700 оборота. С 90 съм на 1800. С тия 3 цилиндрови миксери ще кара на 4500 оборота, ще харчи същото и износването ще е по голямо.

Оценка:
-5 +11

Пешо
15 Отговор
Това са имитации на коли. Само предно слаб двигател за Индия става.

Оценка:
-1 +6

депесар
16 Отговор
ако го бяха пуснали в българия щеше да направи фурор

Оценка:
-2 +0

само питам
17 Отговор
И колко живот има в такъв напомпан двигател? Нека минуси ги слагат майстори от сервизите!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка