ФАКТИ.БГ

Продава се белгийска "Волга" с френски дизел

Публикувана: 29 Април, 2020 11:47
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10594
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 26 гласа.

Рядък ГАЗ-24-77, произведен за белгийския пазар през 1979 г., се продава за едва 100 000 рубли (€1 248) в Московска област. "Волгата" е преоборудвана с турбодизел, какъвто по онова време се монтира на Peugeot 504.

Комбито се намира в плачевно състояние и не е в движение. Според описанието автомобилът е внесен обратно в СССР през 1984 г.

В края на 70-те и началото на 80-те години на миналия век моделът се внася в Белгия от компанията Scaldia S.A. За нуждите на тамошния пазар оригиналният бензинов двигател се сменя с 2.1-литров Peugeot Indenor XDP с мощност 62 к.с. и максимален въртящ момент 117 Нм.

Макар и изключително надежден, френският турбодизел се поддържа трудно в СССР заради липсата на резервни части. Това кара много собственици да го заменят със стандартния ЗМЗ-24. Белгийските "волги" имат по-луксозен салон с тапицерия от изкуствена кожа и "дървени" декорации на арматурното табло.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 26 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Агента от гробищата.
1 Отговор
Идеална е за катафалка само трябва да се махнат задните седалки и ще може да побира по два ковчега едновременно и безто е натоварен погребалната трафик покрай тая COVID пандемия трябва да я ремонтират и продадът в Италиа или Германия.

Оценка:
-11 +22

Автоексперт
2 Отговор
Тоя дрът кокошарник става само за вторични суровини.....

Оценка:
-23 +33

Волгата
3 Отговор
на практика е унищожена.

Оценка:
-7 +22

Майстора
4 Отговор
Така така и в УАЗ-469 идеално пасва мерцедесов дизелов двигател даже болтовете на скоростната кутия си ги завивам без доработки.

Коментиран от #8


Оценка:
-0 +17

Перник
5 Отговор
Защо в Германия или Италия? В Русия какво ги правят труповете? Такъв живот-такова погребение!

Оценка:
-2 +6

Японеца
6 Отговор
Старият модел комби е по голям кинеф, поне има деца!

Оценка:
-4 +1

Алфа Ромео
7 Отговор
Този мотор по ми прилича да е чист дизел, 2.1 62 коня.

Оценка:
-3 +6

Колев
8 Отговор

До коментар #4 от "Майстора":


Как ги завиваш тия болтове или заменяш със саманарезни види.За да се монтира двигател от Мерцедес на УАЗ или Волга се изработва нов кожух на съединитела преработва се маховика.Накрая нищо добро не се получаваше развиваше максимална скорост окло 60км.не пасваха предавателните съотношения.

Оценка:
-0 +8

Явор
9 Отговор
Виждал съм такава Волга, но не комби, внесена 90-та година от Белгия. Един колега в бившето ми предприятие я беше купил за 800 лв.кара я около две години и я спря от движение. Гореше много и не вървеше изобщо, много тромава и едва вдигаше 120.

Оценка:
-2 +2

Фандъков
10 Отговор
Каква е причината да се отделя толкова време на някакви тотални кошници, които от години не се ползват никъде? 15 "новини" за някви руски боклуци от преди 30 години? Каква новина е това?
Сайта да не е на някой рубладжия?!!

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +3

11
Този коментар е премахнат от модератор
12
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5