ФАКТИ.БГ

Alfa Romeo пуска безобразно скъпа Giulia

Публикувана: 30 Април, 2020 15:56
191 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8019
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 25 гласа.

Alfa Romeo обяви цените на най-мощните и бързи модификации на седана Giulia. Версиите GTA и GTAm ще могат да се поръчат в уникални разцветки, разработени специално за тях във фирмения Centro Stile и напомнящи за състезателните автомобили на марката в европейския шампионат за туристически автомобили през 70-те години на миналия век.

Giulia GTA и GTAm са базирани на досегашния топ модел Quadrifoglio и имат същия 2.9-литров V6 с два турбокомпресора. Мощността обаче е увеличена от 510 на 540 коня.

Италианските суперседани са снабдени с изпускателни системи Akrapovič, различни амортисьори и пружини, много детайли от въглеродни нишки и активна аеродинамика, разработена съвместно с партньора на Alfa Romeo във Формула 1 Sauber Engineering.

Италианците планират да построят 500 бройки от двете специални модификации. GTA ще струва €175 000, а пистовата GTAm с предпазна клетка вместо задна седалка, 100 килограма по-ниско тегло и ускорение от 0 до 100 за 3.6 сек. - €180 000. За сравнение цената на стандартната Giulia Quadrifoglio започва от €86 500, а на Stelvio Quadrifoglio - от €96 600.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 25 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ввв
1 Отговор
Ако мине номерът мине....ама едва ли

Оценка:
-52 +30

Васил Левски
2 Отговор
Мотора е на Ферари.

Оценка:
-7 +57

Лекар БГ
3 Отговор
Ами да си ги карат със здраве.
Безкрайно мерси,за тези цени.И преди не съм бил фен на марката,сега пък хептен.

Коментиран от #8


Оценка:
-74 +24

Хехе
4 Отговор
Добре че Пежо им дадоха пари иначе не се виждаше светлина в тунела.

Коментиран от #6, #191


Оценка:
-77 +16

пилот на Ферари
5 Отговор
Бе никой не ви кара да ги купувате като са ви скъпи бе. За сравнение Алфа 8С даже и втора употреба в Германия над 250 хил Евра.

Коментиран от #115


Оценка:
-19 +72

пилот на Ферари
6 Отговор

До коментар #4 от "Хехе":


На кого са дали Пежо пари ? Фиат имаха пари да купят Опел още преди Пежо. Но сега ще си го вземат по втория начин.

Коментиран от #22, #93


Оценка:
-10 +53

Димчи
7 Отговор
Уникална!!!

Оценка:
-8 +58

пилот на Ферари
8 Отговор

До коментар #3 от "Лекар БГ":


Колко Алфи си карал че не си фен на марката ? Или не ти харесва дизайна им ?!
Падаш си по дървения Голф Вариант ?!

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-14 +80

dsadsa
9 Отговор

До коментар #8 от "пилот на Ферари":


Всевъзможни тропания и скърцания с разход на танк и изолация на панелен блок със скъпи части ама за сметка на това трудни за ремонт

Коментиран от #13


Оценка:
-56 +26

Будала
10 Отговор

До коментар #8 от "пилот на Ферари":


Бе ти кажи как се радваш като дете на коледа като се излъже някой да ти купи "ферарито"... Всеки ги хвали, пък като питаш за мнение във форума за конкретен модел и ще се избият да ти предлагат техните... Сигурно щот да мноо доволни! Хаха....
PS Специално за тази гледах тест по някаква авто медия в тубата и запомних само едно: рядко изкарват и до 20 000 км без ремонт! И не говорим за нещо леко, а мАтора! Ми то като всяко Ферари! Хаха...

Коментиран от #14


Оценка:
-56 +10

Чук
11 Отговор
Много е красива, италианците са недостижими в изработката на дизайна, за съжаление само до там.

Оценка:
-23 +33

Алфа
12 Отговор
GTA и старата беше пушка.Кеф цена няма и един път се живее.Макар че карам в момента RS 6 с Алфата GTA винаги е тръпка.Който моге да си я позволи няма да сбърка никога.Има живот в тая кола пичове.Аз лично не мога да си я позволя новата.Жалко.

Коментиран от #45


Оценка:
-6 +58

пилот на Ферари
13 Отговор

До коментар #9 от "dsadsa":


Ами всевъзможни тропания има и в Голф. Ако купиш поддържан автомобил - тропания няма. Ама когато си циция и искаш да купиш кола за 1500 - 2 000 лева ще тропа не ами и къчове ще хвърля.

Оценка:
-4 +49

пилот на Ферари
14 Отговор

До коментар #10 от "Будала":


Я кажи къде го гледа това чудо че не могат да изкарат 20 хил километра ?
Това да не ти е Пасат дето хвърля скоростна кутия на 50 хил километра.
Или Форд Ranger дето на 80 хил сменя целия двигател !

Коментиран от #15


Оценка:
-10 +45

Будала
15 Отговор

До коментар #14 от "пилот на Ферари":


Абе кой да си затормозява мозъка с тези гробове! Като излязоха, излязоха с голямата кошница, убиеца на м-ки, ала бала... Я го сложи до едно м5 компетишън и гледай смех... Дори Кларксън като заклет фен на алфа ви казва, че технически (надеждност) не стават, вие пак си балалайкате... Даже имаше предаване топ гиър, тримата взеха алфи на старо и айде на пистата (трак дей) щот нЪли мноо спорт, алфата и познай... Май само едната завърши на магия...

Коментиран от #17, #54, #106, #156


Оценка:
-44 +10

За тея пари
16 Отговор
Гтр, рс 6,

Оценка:
-16 +4

пилот на Ферари
17 Отговор

До коментар #15 от "Будала":


Трима взели Алфи на старо ??!!
Ами ако вземат три БМВ-та на старо по различно ли ще бъде .

Най-добрите коли според англичаните: 1. Peugeot, 2. Kia, 3. Alfa Romeo!!!
Ако запитате гордите англичани кои са трите най-добри коли в момента, едва ли бихте очаквали да ви цитират в отговор една френска, една корейска и една италианска марка. И все пак точно такива са резултатите от тазгодишното проучване Driver Power на влиятелното издание Auto Express.

Всяка година те провеждат своето Driver Power проучване сред хиляди притежатели на нови автомобили. Отговорите са систематизирани в девет категории: двигател и скоростна кутия, външен вид, интериор и комфорт, практичност и протранство, управление и возене, безопасност, разход и поддръжка, надеждност и качество на сглобката, мултимедия и свързаност. Накрая автомобилите са класирани според средната си оценка по всички показатели.

Оценка:
-7 +25

Sex
18 Отговор
Пускат я а тя не иска да си тръгне. Тоя кош сигурно е най-малко продаваната кола в света. И това при тая чудовищна реклама която му направиха. Тия колкото пари са тръшнали в маркетинг ако ги бяха вложили в производство сигурно няколко завода щяха да построят. Лошото е че колкото шаранчета клъвнаха сега не могат да се отърват. Кола на 2-3 години не можеш да я пробуташ и на 50% дискаунт. Като я пуснаха изглеждаше красива няколко години по-късно е демоде.

Коментиран от #21, #23, #47


Оценка:
-34 +6

Будала
19 Отговор
Абре къде ви копат такива заблудени... Най-продвана за 2019 в УК 1.форд фиеста, 2. Голф, 3. Форд фокус, 4. Опел корса, 5. А-класа, МБ, ....10. киа спортидж.....
Къде виде пежо,алфа... Кът са толкова доволни що не се купуват!? Не е като да са бентли та проблема да е цената...
Ps В топ десет са още един форд (куга) и още едно VW.. polo. Ерго май най се тачат форд и vw в UK....

Коментиран от #20


Оценка:
-20 +8

пилот на Ферари
20 Отговор

До коментар #19 от "Будала":


Будалата май си ти .
Аutomedia 11.06.2018 .
ПЪРВИТЕ 10:
Peugeot 3008 (93.88), Kia Niro (93.07), Alfa Romeo Giulia (93.06), Toyota Prius (93.04), Lexus RX (92.99), Lexus NX (92.90), Kia Sorento (92.85), Toyota Verso (92.83), Honda Civic (92.50), Skoda Octavia (92.45)
ПОСЛЕДНИТЕ 10:
Kia Picanto (88.89), Opel/Vauxhall Corsa (88.70), Hyundai i10 (88.51), Nissan Pulsar (88.19), Renault Captur (88.13), Fiat 500X (87.92), Сitroën C3 (87.77), Peugeot 208 (86.73), Citroën C4 Cactus (86.01), Dacia Sandero / Sandero Stepway (85.95)

Коментиран от #34, #40


Оценка:
-5 +17

Алфа Ромео
21 Отговор

До коментар #18 от "Sex":


Алфата не ти е конфекция като Голф. Въпреки , че от Фолксваген даваха луди пари да купят Алфа Ромео.
Но тогава Серджо Маркионе каза - само през трупа ми !!!

Коментиран от #65


Оценка:
-6 +37

Мдам
22 Отговор

До коментар #6 от "пилот на Ферари":


Само дето Пежо продават в пъти повече коли.Фиат груп е джудже както и цялата италианска икономика.

Коментиран от #26, #32, #33


Оценка:
-32 +7

Алфа Ромео
23 Отговор

До коментар #18 от "Sex":


Alfa Romeo Giulia спечели титлата „Автомобил на Годината“ 2018 на Motor Trend®.
Редакторите на Motor Trend определиха "Алфа Ромео Джулия" за кола на годината за 2018, като най-добре представяща изключителна стойност, превъзходство в своя клас и въздействие върху автомобилната сцена.

„Наградата на Motor Trend „Автомобил на годината“ отдава признание на цялата упорита работа, всеотдайност и страст, които са вложени в разработването на цялата гама на Giulia - включително и нашата чупеща рекордите Giulia Quadrifoglio - която революционизира своя сегмент, и отдава почит на нашето историческо наследство и състезателно родословие“, каза Рийд Бигленд, ръководител на Алфа Ромео. "За нас е чест да бъдем първата италианска марка, която някога е получавала тази престижна награда и ние сме развълнувани за бъдещето на Alfa Romeo тук в Северна Америка и в чужбина".!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Коментиран от #24


Оценка:
-6 +20

Хехе
24 Отговор

До коментар #23 от "Алфа Ромео":


Кво бъдеще бе каун имат два модела от който единият пред пенсия а Джулията е вече на години 2-3.Ква Америка бе клоун дето корейците и японците заливат пазара с коли всеки месец.

Коментиран от #28, #118


Оценка:
-23 +9

Кой Тоз Луд
25 Отговор
Да даде толкова € за Алфа?!

Оценка:
-13 +4

пилот на Ферари
26 Отговор

До коментар #22 от "Мдам":


За това ли от Пежо искат алианс с Фиат ?
Световните продажби на PSA Group достигат 3,5 млн. броя през 2019 г.
Фиат Крайслер са продали 4,8 млн. автомобила.

Оценка:
-4 +25

Антонн
27 Отговор
Стандартната GTA само на задно 510к.с тук 540к.с ми те са си дошли сами от генерацията акрапович.Шаренията дали с фолио или боя 5-6 бона.Ама било ферари мотор и какво от това,то и Мазерати е с ферари мотор.Като изключим нафтовите разбира се.
И!?
Това все едно да си купиш Санг Йонг Рекстън,айде с гега ще е грубо сравнението да бъде ML.

Коментиран от #30, #31


Оценка:
-18 +5

Алфа Ромео
28 Отговор

До коментар #24 от "Хехе":


Като говориш за Фолксваген имаш ли предвид само Сеат например ?

Италианската автомобилна компания Fiat Chrysler и френската PSA (Peugeot) обявиха, че са постигнали съгласие да се слеят. Така се създава четвъртата по големина компания в сектора.

След обявяването на новината акциите на италианската компания поскъпнаха в началото на търговията в четвъртък с над 10%.

Сливането, което оценява новото дружество на 50 млрд. долара.

Идеята на Fiat Chrysler за сливане с друга компания идва от бившия изпълнителен директор на компанията Серджо Маркионе, който почина през 2018 г. По-рано италианският производител, който преди няколко години придоби американската Chrysler, преговаряше да купи и френската Renault.

Оценка:
-2 +12

Хаха
29 Отговор
Чуплива вафла умрело на безбожна цена.Няма да продадат и половината бройки...

Коментиран от #48


Оценка:
-23 +4

Алфа Ромео
30 Отговор

До коментар #27 от "Антонн":


Първият агрегат е бензинова 16-клапанна "четворка" с обем 2,0 литра с директно впръскване, турбокомпресор, променливи фази на разпределение на газа и други технически трикове, които са въоръжени с 200 конски сили при 5000 об / мин и 330 Нм въртящ момент при 1750 об / мин. / минута. С такова "сърце" колата се справя с първата "стотина" за 6,6 секунди, замахвайки се колкото е възможно при 236 км / ч и "изяжда" 5,9 литра гориво в комбиниран режим.

Алтернатива на него е 2,1-литров дизелов двигател с Common Rail, турбокомпресор и синхронизация с 16 клапана, който се осигурява в две нива на усилване: генерира 150 или 180 „кобили“ при 4000 об / мин (тягата и в двата случая е непроменена - 450 Nm при 1750 об / мин). От застой до 100 км / ч такъв седан се разрушава след 7,1-8,4 секунди, в крайна сметка завладява 220-230 км / ч и в същото време „унищожава“ не повече от 4,2 литра „дизелово гориво“ в комбинирания цикъл.

В горната част на гамата е „заредената“ версия на QV, чието двигателно отделение е запълнено с алуминиева V-образна „шест“ от 3,0 литра с два турбокомпресора, директно подаване на гориво и функция за дезактивиране на няколко „кофички“ при леки товари. Потенциалът му е наистина впечатляващ - 510 „жребци“ при 6500 об / мин и 600 Нм върхов въртящ момент при 2500 об / мин. Преди първата „сто“, четирипътната „катапултира“ след 3,9 секунди, „максималната й скорост“ е 307 км / ч, а „лакомия“ не надвишава 8,2 литра в режим „магистрала / град“.

Оценка:
-3 +20

Алфа Ромео
31 Отговор

До коментар #27 от "Антонн":


Но в САЩ е осигурен съвсем различен агрегат за автомобила - 2,0-литров бензинов двигател с битурбо и директно впръскване, който развива 280 „коня“ и 414 Нм въртящ момент.

Също и Giulia в модификацията Veloce. Моторът ще запази обема си от 2,0 литра и турбото, но ще получи допълнителна мощност от 70 к.с.

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +16

Бай Кольо
32 Отговор

До коментар #22 от "Мдам":


Вземи да се поограмотиш малко че като ти гледам икономическите познания си пълен Неандреталц. Италия е 7ма икономика в света и 3та в Европа. На 3то място в Света по златен резерв с двадесет хиляди тона злато( за сравнение Русия е с петнадесет хиляди тона) А Фиат Крайслер е в изключително добро финансово състояние

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +28

случайно минавам
33 Отговор

До коментар #22 от "Мдам":


Само дето не е вярно .Фиат Крайслер продават по вече автомобили от ПСА . Направи си справка.

Коментиран от #36


Оценка:
-3 +20

34
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
35 Отговор
Що триеш бе ... Модератор ... $#@...н!

Оценка:
-4 +3

Мдам
36 Отговор

До коментар #33 от "случайно минавам":


Само дето не вярно да не говорим че от цялата група само Джиип продават нещо състоянието на всичли оталиански клосети е трагедия Фият нямат модели и продават по-малко от Махиндра за Алфа не говорим а Ланча не съществуват продават ребрандирани Крайслер на плачевно ниско ниво.

Коментиран от #37


Оценка:
-22 +4

случайно минавам
37 Отговор

До коментар #36 от "Мдам":


Хората говорят с цифри , а ти мънкаш неразбрани мантри. То ако не ги купуваха нямаше да ги произвеждат !

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +14

Хехе
38 Отговор

До коментар #32 от "Бай Кольо":


Браво а Франция е втора икономика сиреч пред Италия.Научи елементарна математика или как се сравняват числа учи се във втори клас.

Оценка:
-18 +4

Ха Ха Ха
39 Отговор

До коментар #37 от "случайно минавам":


И колко са продажбите на Фят и Алфа умрело ако оставим Джиип настрана?Къде са ти цифрите.

Коментиран от #44


Оценка:
-17 +7

Будала
40 Отговор

До коментар #20 от "пилот на Ферари":


Е аз съм де... Ти като много умен да ми обясниш в коя точно категория киа нирото изпредварва с чутовните 0,01 разлика мега яката алфа?!?! В мотора, в медия и свързаност? Може би в качеството на сглобката?!? :) Смех... Цитираш някаква субективна класация дето сравняват компоти с карамфили... То според нея пежо 3008 е по кола от А8, 7-ма серия и S-класата взети заедно!!! Пазара е обективен! Не кой какво "почувствал". Хем от новите коли най-доволни били от пежо и алфа, хем ги няма в най-продаваните модели?!?! Те купувачите на нови коли ще дойдат нещо май мазохисти?!?! Купуват най-много колите от които не са доволни?!?! Пожелавам ти искренно да си купиш алфата, а аз будалата ще си карам немски премиуми, пък ако ще и в очите на собствениците на пежо 3008 да съм се прецакал! хахаха....

Коментиран от #46, #50


Оценка:
-17 +5

Много яка
41 Отговор
ще отвее швабите, а тия пари са си съвсем в норма

Оценка:
-4 +16

42
Този коментар е премахнат от модератор.
Алфа е легенда
43 Отговор
Енцо Ферари е работил 20 години в Алфа Ромео и е бил уволнен.Легендите раждат легенди.Някакви пръдливи немски марки,които не могат и да излъжат за дизелите си като хората да си замълчат.

Коментиран от #49


Оценка:
-4 +30

само минавам
44 Отговор

До коментар #39 от "Ха Ха Ха":


Продажбите на Jeep намаляват !Jeep са продали 1 388 208 броя .
До 4,8 млн колко броя са ?

Jeep реши да намали нерентабилните продажби на моделите си в Северна Америка, най-големият пазар за марката. Производителят намали доставките си в САЩ с 60%, каза Манли пред репортери по време на изложението. Новите регистрации на Jeep в Щатите паднаха до 828 522 автомобила

Оценка:
-0 +5

Притежател
45 Отговор

До коментар #12 от "Алфа":


РС6 верно ли баце, коя година?

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +2

Алфа Ромеа
46 Отговор

До коментар #40 от "Будала":


Ти не четеш ли бе ? Има девет категории по които ги сравняват. Да не говорим че всички немски кошници са извън класацията.
Сега питай по коя категория Kia Niro отвява всички немски кашони .

Коментиран от #58


Оценка:
-3 +14

гледай сервизите
47 Отговор

До коментар #18 от "Sex":


Като минавам край сервизите - само немски кошници отвън ! По 20- 30 броя !
Пропагандата на Ауто Билд е огромна . Заблудата също.

Коментиран от #51, #62


Оценка:
-4 +27

автомонтьор
48 Отговор

До коментар #29 от "Хаха":


Присмяла се чунка на кратунка. По сервизите по вече от немски таралясници няма .

Оценка:
-3 +20

един от стадото
49 Отговор

До коментар #43 от "Алфа е легенда":


Мдаа, гледам тук големи баталии. Ти и другия здраво браните Алфата. Компетентно с хъс и познания по нея. Но когато италянците караха Алфи, Мирафиорита, Стратоси, Делти, 004, за Ламбота и Ферарита няма да говорим, германците бръмчаха още с бръмбара. Фулвията/Ланча/ я гледах на Златни като космически кораб 70те години още като ученик..

Оценка:
-4 +23

пилот на Ферари
50 Отговор

До коментар #40 от "Будала":


Класацията е на хората закупили нови автомобили през годината. Ти не четеш ли ? Изследването го правят на базата на девет показателя.
Или англичаните не купуват немски автомобили ?

Коментиран от #64


Оценка:
-6 +7

един от стадото
51 Отговор

До коментар #47 от "гледай сервизите":


Ауто Билд ли, и те като За рульом. Мани ги и двете, шовинисти. Итал Дизайн, Бертоне ако не са още на каруци щяха да са по света, ако ще и по 1000коня да са. За Стратоса на поляка тогава дето го видях тука с мотор на Ферари три дене не спах..Германеца прави автомобила с главата си, италианеца със сърцето си. В крайна сметка аз лично карам японка..

Оценка:
-3 +18

Алфа
52 Отговор

До коментар #45 от "Притежател":


Аudi RS 6 5.0 tfsi quatro v 10/650Nm.Kolata e 2009г.Докарах си я от Белгия 2016г.Имам няколко коли и една от тях е Alfa Quadrifoglio.В цял свят се гледа на Алфа както в България.Алфа се кара от нова и струва пари поддръжката.Двигателя и е разработен на база Ф1 отпреди 7-8 години.Бих казал че на моменти Алфата е по добра от RS6.Но да не дразниме спортистите.Дано съм ти задоволил любопитството.

Коментиран от #88


Оценка:
-4 +18

Сосо лосо
53 Отговор
Ееех, колко ми се ще да прочета мнение на човек, който е карал Джулия, да каже - харесвам, не харесвам. Да я сравни с други от нейният клас. Като човека с РС-а. Статистиките, кой колко е продал под статия за кола, която ще се произведе в 500бр. са безсмислени. Алфите са ми слабост и обичам коментари за тях. Всякакви.!Все пак е статия за Алфа Джулия нали?

Оценка:
-2 +16

54
Този коментар е премахнат от модератор.
Антонн
55 Отговор

До коментар #31 от "Алфа Ромео":


Тези автомобили като Giulia,Stelvio биха се купили на 80-90% от върли фенове на марката.Тук не говорим за екзотични хиперкари,няма място за сравнение нито като кола нито като цена.Да кажем Ферари имат бюджетни модели,докато Ламборджини не.Алфа няма място там както и много други,това е обикновенна кола.И докато тя има ниша на пазара какво да кажем за Fiat и Lancia.
За Lancia дори няма какво да кажа,Fiat с кое Tipo или 5-те разновидности на 500? Това на времето че правеха легендарни модели вече го няма.Ето примерно един човек има излишни пари,и ще си купува бърза кола!
Защо да вземе Алфа ?

Коментиран от #56


Оценка:
-16 +0

Бай Кольо
56 Отговор

До коментар #55 от "Антонн":


Ами защото е легендарна марка

Оценка:
-3 +14

Гошо лошо
57 Отговор
За всички хейтъри мога да кажа, карайте си миризливите, изтърбушени голфове и недейте да разсъждавате! Панелката в Младост не е обора в Чепръчане, но и не е в полите на Витоша. Цело село смърче бело....видяхме оня с амфета, как съсипа човека! Алоха!

Оценка:
-5 +12

Будала
58 Отговор

До коментар #46 от "Алфа Ромеа":


Чета бе, ма и мисля! А ти? Явно ти е преко сили! Даже и не можеш да осмислиш написаното от мен щом задаваш тъпи въпроси... Другия пък карали тва, карали онова... Я помисли БМВ CSL от кога е? Мерцедес 690 sel, Порле 911, 928, Ауди 200, quattro, vw сироко, carman ghia, опел манта, монза, gt... Жалкари... Италианците ли са измислили колите?!
По цял свят италианските кошове се славят като най не надеждни, ма наште ганьовци знаят повече!
Caranddriver сайта пишат при 40000 мили теста на алфата : "During its 14 months with us, the Giulia spent 80 days out of commission." За 14 месеца, близо 3 месеца в "бокса"... Легенда! Смех!
PS Абе тия англета големи тъпанари... Най-доволни от пежо и киа и алфа, пък си купуват форд и VW!? Ганьо, кажи им кво да карат тези захлупеняци! Хаха....

Коментиран от #66


Оценка:
-12 +8

Tano
59 Отговор
Класика

Оценка:
-1 +5

60
Този коментар е премахнат от модератор.
61
Този коментар е премахнат от модератор.
Муха
62 Отговор

До коментар #47 от "гледай сервизите":


Абе гледам по сервизите и трабанти не виждам? Тук един ми продава 2 за 500лв. Да ги отнасям ли?

Оценка:
-1 +6

Мечтател
63 Отговор
Дано докато остарея автокъщите да започнат да ги вкарват

Оценка:
-2 +2

Будала
64 Отговор

До коментар #50 от "пилот на Ферари":


Абе чета и чета, че най много нови продават форд и vw... Ти четеш ли? Ама си и мисля как гордия собственик хипер доволен по всички показатели от новата си придобивка пежо 3008 или киа ниро е бил до вчера собственик на а8 например и нещо не ми се връзва... Гледам собствениците на ролс и бентли да се разтърчали за 3008 и ниро, да не вземат да свършат! Хаха....

Коментиран от #73, #74


Оценка:
-3 +6

Алфа Ромео
65 Отговор

До коментар #21 от "Алфа Ромео":


Колега, аз пиша от години с този ник, не е коректно!

Коментиран от #70


Оценка:
-2 +3

Bik
66 Отговор

До коментар #58 от "Будала":


Пич, какъв CSL, какви Поршета?Алфа Ромео е марка от 1910-та година.По това време Фердинант Порше е бил обикновен служител във VW, а БМВ ги е нямало на картата!Самият Енцо Ферари е бил пилот на Алфа Ромео във Формула 1 преди да създаде марката Ферари и не случайно Ферари си партнира с Алфа Ромео и до днес!Алфа Ромео имат уникални модели, колекционерски екземляри, не става въпрос за такива, дето виждаме по улиците, а за произведения на изкуството, които са произведени в ограничени бройки, това са истинските Алфи.Тези коли не са ежедневки и те не влизат в класациите с масовите коли, те имат съвсем друга идеология.Не случайно мотото на компанията е "LaMeccanica dele Emozioni"!А що се отнася до модела Giulia, той просто е шедьовър на автомобилостроенето.Но както всеки спортен седан, си иска своето и е за тези, които могат да си я позволят.Джереми Кларксън беше казъл - "не си истински автомобилен фен, ако поне веднъж в живота си не си карал Алфа Ромео".Тази кола има дух и създава радост от шофирането!😉😊

Коментиран от #69


Оценка:
-5 +17

един от стадото
67 Отговор
Гледах екипа на Jolli Club как бачка по Абарта 131 на Златни. Факири. Италианци, смеят се, бъзикат се, ама работата върви. Като на таша..на майтап взеха едно рали тогава тука. Бах ти Фиата, бах ти фурията..Издуха ги и директно за Италия отпраши. Такъв е италянеца, нищо на сърце, пидала до митала, Мамма мия..Дори великия Рьол е почнал на АБАРТ 131. Уважавайте легендите, както коли, така и пилоти. Те знаят какво правят.

Оценка:
-2 +19

Жак
68 Отговор
Алфа Джулия е уникална ,визия,комфорт,спорт,сигурност.

Оценка:
-3 +14

Будала
69 Отговор

До коментар #66 от "Bik":


Оъговора ми беше на коментара, че 70-те немците карали само бръмбъри докато италиянците карали нам си кво... ПИЧ всеки може да отвори гугъл и да ти кажа когато немците са правили коли жабарите са се возили на колелета и каруци. Нещо много избирателно поднасяте фактите. Балалайкайте си! Не ми пречите! Цифрите сами говорят, а те не са в полза на алфа... Просто е, ама не за прости!

Коментиран от #71, #72, #107


Оценка:
-7 +5

от Алфа за Алфа
70 Отговор

До коментар #65 от "Алфа Ромео":


Сори - случайност. Щом държиш , ще измисля нещо друго. Не съм забелязал.

Коментиран от #104


Оценка:
-1 +4

Цяла нощ това ли мисли
71 Отговор

До коментар #69 от "Будала":


Ако не бяха италианците да направят на Фолксваген Голфа , ония още щяха да правят бръмбари. За това и не смеят да се отлепят от шаблона .

Оценка:
-3 +8

тиквеник
72 Отговор

До коментар #69 от "Будала":


Алфата е легенда ,а Фолксваген - не ! Даже БМВ нямаше да го има ако не бяха италианците. Те направиха Изета благодарение на което БМВ оцеля .

Оценка:
-4 +6

пилот на Ферари
73 Отговор

До коментар #64 от "Будала":


Какво да ти се връзва като ти са се завързали на възел двете мозъчни гънки .

Оценка:
-3 +3

Алфа 159
74 Отговор

До коментар #64 от "Будала":


Ма Фолксваген и Форд са масовка . Конфекция ! Все едно да сравняваш костюм от Мола и костюм на Армани.
Да ти кажа ли например че Алфа въведоха първи комън рейла .
Италианците са първите които масово въвеждат двигателите с два разпределителни вала и 16 клапана още при Ланча.

Коментиран от #77, #78


Оценка:
-4 +14

Стоян
75 Отговор
До всички тук плюещи Алфа и Фиат ще ви споделя моето мнение от личен опит, 2010год.купих на жена ми Нов Фиат 500 1.3 мултиджет. Колата вече е на 240000км още е с оригиналната верига!!! На 180000км смяна на съединител и абсолютно никакви други ремонти. 2017год. Си купих пак Нова Алфа Джулия 2.2M.jet. сега съм на 140000км без Абсолютно никакви проблеми. Така че празни приказки са това че на Италянките качеството е лошо

Оценка:
-5 +16

Будала
76 Отговор
Ехоу, като пишеш от десет ника какво си мислиш, че постигаш? Шизофрения? Няма нужда да го мисля - то си е измислено! Отваряш карса - черно на бяло 11 обяви за алфи до 1995г и забележи! 510!!! за VW. 50 пъти повече! толкова за надеждността! За колко е хубава и търсена алфата - 2019г продадени в европа VW: 1,769,482 (без сеат, шкода, ауди и т.н.), алфа: 53,876... 32 ПЪТИ по малко.
VW са втори в света, Форд трети, БМВ десети с 2 200 000 продадени коли, фиат ги няма в десетката с около 1 500 000 продадени коли и 10% спад за продукцията си. Те затова търсят партньорство с PSA щото ще фалират! Ма иначе са големата работа! Като цифрите говорят и най-отворените да се заврът в миша дупка. Била легенда... Пробит леген! Карайте си го! Надценен, бързообезценяващ се и непродаваем на вторичния пазар кош! Казах!

Коментиран от #79


Оценка:
-7 +6

Будала
77 Отговор

До коментар #74 от "Алфа 159":


Бих се съгласил с теб, ако вместо Алфа говореше за Ферари... Иначе бах тва Армани на половин цена на конфекцийката от мола...

Коментиран от #83


Оценка:
-3 +3

Будала
78 Отговор

До коментар #74 от "Алфа 159":


Апропо точно на 159-ката възлагаха големи надежди да върне алфата в играта, ма греда... Гледай на топ гиър предаването за нея. После вече и пазара се произнесе... Поредната кола само с дизайн и нищо повече! Сега се надяваха на Джулията, ама само с име и вид не става... С трици маймуни... не става!

Коментиран от #80


Оценка:
-7 +5

тиквеник
79 Отговор

До коментар #76 от "Будала":


Какви Алфи те гонят до 1995 година. Нищо не ти се разбира.
А относно Голфа !
Все едно да сравняваш Мерцедес и Трабант.

Коментиран от #81


Оценка:
-5 +2

Алфа 159
80 Отговор

До коментар #78 от "Будала":


Алфа 159 си е много добър автомобил . Особено произведените след 2008 година. Завива като трамвай. Уникална возия. Изгледай Bri4ka.com за Алфа 159.
Може и да си те изяснят някои работи.

Коментиран от #82


Оценка:
-6 +7

Будала
81 Отговор

До коментар #79 от "тиквеник":


Не ми се разбира (ти не разбираш), щото нямаш с какво... Сдъвкано за такива като теб: колкото повече над 25 годишни коли са още активно в движение и се ползват, толкова продукцията на марката е по надеждна и търсена-ценена. Алфа само за мозея - толкос. Кво не разбра?! едните правят коли, а другите мозейни експонати! На мен и на семейството ми ми трябва кола, не експонат на двора?! Капиш!

Коментиран от #84


Оценка:
-6 +5

Будала
82 Отговор

До коментар #80 от "Алфа 159":


Гледай хуморестични предавания ти... Виж пазара какво казва по въпроса: търсене, предлагане, цена... Кво повече да ти кажа?!?!?

Коментиран от #85


Оценка:
-2 +4

Алфа 159
83 Отговор

До коментар #77 от "Будала":


Като за сериен автомобил Алфата си е супер . При италианците независимо дали е Фиат или Алфа се смята че никой няма да кара или поддържа кола над десет години. Правена е равносметка за 7 до 10 години максимум.
Никой не мисли че ще дойдат после в България и ние ще ги караме още 10-12 години.

Коментиран от #86


Оценка:
-5 +3

тиквеник
84 Отговор

До коментар #81 от "Будала":


Това ли ти е критерия за автомобилостроене. Трябва да поддържаме 20 годишен автопарк ? То не че сме далеч от истината - нашия е 18 годишен. Но все пак хората карат нови автомобили ,а ние от моргите.

Коментиран от #87


Оценка:
-4 +2

Алфа 159
85 Отговор

До коментар #82 от "Будала":


Предаването не е толкова хумуристично , а е направено забавно. Като има голяма доза истина поднесена по приятен начин .

Оценка:
-3 +3

Будала
86 Отговор

До коментар #83 от "Алфа 159":


Така правят от доста време почти всички производители... Има си рейтинги за надеждност и т.н. Не ми се спори с радиоточки... Карайте си със здраве алфите и се радвайте на живота! Незнам защо обаче е необходимо да викате на черното-бяло... Легенда... ми щом казвате, красива - да, (макар, че красотата е субективно понятие), екстри - ок, ама като очнете да я сравнявате с премиумите и откровенно ставате смешни...

Коментиран от #108


Оценка:
-6 +5

Будала
87 Отговор

До коментар #84 от "тиквеник":


Е, пич, моляте спри се! Критерия на Европа ти го намисах! 50 пъти в полза на VW... Ама чукча писател, чукча не е читател... Пък и да прочете с кво да го осмисли...

Коментиран от #89


Оценка:
-3 +5

Притежател
88 Отговор

До коментар #52 от "Алфа":


Благодаря за отговора и поздравления за автомобилите които притежаваш.

Оценка:
-0 +5

въпрос за един лев
89 Отговор

До коментар #87 от "Будала":


В колко ралита е участвал Фолксваген Голф?

Коментиран от #90


Оценка:
-6 +5

Будала
90 Отговор

До коментар #89 от "въпрос за един лев":


Пак ще попитам - къде ви копат такива?! Нищо чудно, че сте фенове на най смотаната марка. Отговора колкото участия има алфата в Париж-Дакар. И пак се самозакопа: Не следя WRC ама по спомен поне до скоро именно VW с поло беше тотален хегемон... Греда бате, греда...

Коментиран от #91, #92, #94


Оценка:
-5 +5

от гредата
91 Отговор

До коментар #90 от "Будала":


Ланча Делта печели Световния рали шампионат десет пъти, което е рекорд. Моделът печели през годините: 1974, 1975, 1976, 1983, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 и 1992. Моделът продължава традицията на Ланча и записва името си със златни букви като най-успешният рали автомобил на компанията.

Коментиран от #95, #97


Оценка:
-2 +11

въпрос за един лев
92 Отговор

До коментар #90 от "Будала":


Па въпросът ми беше за Голф.

Коментиран от #96


Оценка:
-3 +1

АLFA Q4
93 Отговор

До коментар #6 от "пилот на Ферари":


Тогава се намеси ха фолксваген, защото ако се беше осъществила зделката, ФИАТ става ха най големия производител. Фолксваген и Германия, не можеше да си позволят, това

Оценка:
-2 +3

94
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
95 Отговор

До коментар #91 от "от гредата":


Не разбрах нещо на мен или на себе си доказваш?

Оценка:
-2 +3

Будала
96 Отговор

До коментар #92 от "въпрос за един лев":


А аз питах за лявото горно листенце на тревата емблема на кошницата... PS То верно си требе доста късмет да стигне за дет е тръгнал гълъбарника ви...

Коментиран от #98


Оценка:
-3 +3

ALFA 00
97 Отговор

До коментар #91 от "от гредата":


Статията не е ли за Alfa Romeo? Явно не правите разлика между Alfa и Lancia

Коментиран от #99


Оценка:
-0 +3

тиквеник
98 Отговор

До коментар #96 от "Будала":


Пак казвам - добре че бяха италианците да ви направят Голфа !
Джорджето Джуджаро направи на Фолксваген Голф 1.
Иначе не се знае дали Фолксваген щеше да оцелее до днес.

Оценка:
-3 +4

autostrada
99 Отговор

До коментар #97 от "ALFA 00":


И двете са на Фиат.

Коментиран от #100


Оценка:
-2 +2

ALFA 00
100 Отговор

До коментар #99 от "autostrada":


Явно сравнявате Италия срещу Golf в коментарите по-долу. Това говори много добре за Golf

Коментиран от #101


Оценка:
-3 +3

autostrada
101 Отговор

До коментар #100 от "ALFA 00":


Баш пък против Голф! Тая каручка е само за зомбирани.

Оценка:
-4 +2

Госта
102 Отговор
“Малко” са си повярвали макароните,не може години да отсъстваш от автомобилния свят,неадекватни продажби,чупливи кочини,тотален хаос и изведнъж космически цени,просто е нелепо!Колата е добра и бърза,но не чак толкова,че да струва тези пари,интериорът има още доста за подобряване,ама карай...

Коментиран от #103, #109


Оценка:
-5 +4

autostrada
103 Отговор

До коментар #102 от "Госта":


Никой не те кара да си купуваш. То и Голфа реално не струва по вече от 15 хил лева , ама германците му искат двойно.

Оценка:
-3 +2

Алфа Ромео
104 Отговор

До коментар #70 от "от Алфа за Алфа":


Добре, благодаря!

Оценка:
-1 +1

Алфа Ромео
105 Отговор
Алфа си е Алфа, драйвърска машина, не е каручка за ежедневието, парите са големи наистина за специалната Джулия но съм сигурен че ще се изкупят.

Оценка:
-2 +3

106
Този коментар е премахнат от модератор.
Bik
107 Отговор

До коментар #69 от "Будала":


Пич, 1910-та!За какви колела и каруци говориш?Виж Мерцедес кога създават първия двигател с вътрешно горене и после кога се вадят модели от другите немски марки.Да не забравяме, че в Европа има и други държави и народи, които са правели коли тогава, виж Бугати от кога са.Че немците са дали много за науката и за машиностроенето, като цяло никой не го оспорва, но да кажеш, че италианците не могат да правят коли, е смешно, при положение, че има модели, като Countach, Diablo, Reventon, Sesto Elemento, Veneno и т.нат.при Lamborghini , Enzo, LaFerari и многото други модели при Ferrari, да не говорим бутиковите модели на Алфа, които в момента достигат 7-цифрени суми, Lancia, която има култови модели в миналото,Fiat - също!😉😊

Оценка:
-3 +5

Bik
108 Отговор

До коментар #86 от "Будала":


А тази Giulia GTAm с цена от 180 000 € не е премиум седан, така ли?Нищо, че е малко по-скъпа от M5 Competition!😉😊

Коментиран от #111, #112


Оценка:
-1 +3

Bik
109 Отговор

До коментар #102 от "Госта":


Колега, тези две изпълнения GTA и GTAm, си нямат нищо общо с обикновената Giulia и са в ограничени бройки, нормално е да са със значително по-висока цена!Навремето BMW, като извадиха 850i в тираж малко над 1500 бройки каква му беше цената тогава?😉😊

Коментиран от #114


Оценка:
-1 +3

110
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
111 Отговор

До коментар #108 от "Bik":


Айде не ми слагай думи дето не съм казал. Правят, как да не правят италианците... Само дето освен, че са красиви (някои) са и доста чупливи и капризни. Иначе той пазара си казва думата... Ако ще си купувам паметник с който да се снимам може и да е италиански. Запомнете едно: не аз, целият свят отрежда мястото на италианската продукция! И то е извън топ 10! Точка!

Оценка:
-6 +3

Будала
112 Отговор

До коментар #108 от "Bik":


Цената е премиум... И до там!

Оценка:
-4 +2

Будала
113 Отговор

До коментар #106 от "159":


Бмв 318i G20, 156кс, 223км/ч, 8.4с до 100 и 1490кг празна на задно... Питай друго въпросче... Ако това са ти доводите се чудя изобщо що съм се захванал с толкова заблудени... Едната ми кола, от далечната 2006 е 1500 кг и вдига 220 и 8.9 до 100... а да, 150 кс! За съвременната ти велика алфа е малко комично?!
За м-ката изобщо не ми се коментира...

Оценка:
-7 +2

159
114 Отговор

До коментар #109 от "Bik":


Въпрос към Стоичков и Сираков 😁

Коментиран от #116


Оценка:
-1 +0

115
Този коментар е премахнат от модератор.
116
Този коментар е премахнат от модератор.
117
Този коментар е премахнат от модератор.
Алфа Ромео
118 Отговор

До коментар #24 от "Хехе":


Два и то какви, уникални и двата!

Оценка:
-2 +4

119
Този коментар е премахнат от модератор.
120
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
121 Отговор
Двойна победа за Alfa Romeo в наградите за избор на читателите на списание Auto, Motor und Sport

• Читателите на водещото специализирано немско списание Auto, Motor und Sport и неговите международни партньорски списания избират Alfa Romeo Stelvio и Alfa Romeo Giulia за Най-добър автомобил в своите категории.
• Трета поредна победа за Alfa Romeo Giulia.
• Общо 385 модела превозни средства в 11 класа бяха оценени от читатели от 17 страни.

Alfa Romeo Stelvio и Alfa Romeo Giulia продължават да допълват впечатляващата си колекция от международни награди. В наградите за избор на читателите на най-добрите автомобили, които се провеждат от специализирано немско списание Auto, Motor und Sport, SUV и спортният салон на Alfa Romeo изтръгнаха впечатляваща двойна победа. Допитването, проведено едновременно в 17 държави, показа, че Alfa Romeo Giulia печели категорията за Среден клас / Внос за трети пореден път.

В конкурса за най-добър автомобил, Alfa Romeo Giulia не само спечели 20,8% от гласовете, но и версията му Quadrifoglio го превърна в едно от най-мощните автомобили сред 31-те кандидати в категорията на средния клас. 2,9-литровият V6 bi-turbo бензинов двигател в горния сегмент на серията има мощност от 375 kW (510 к.с.). Alfa Romeo Stelvio се състезава в класа на големите SUV / Off-Roader-и срещу 56 конкурента германско и чуждо производство. Също така, Alfa Romeo Giulietta зае второто място в Категорията за Среден клас /Внос.

В своята 43-та година съ

Коментиран от #122, #123


Оценка:
-4 +6

Будала
122 Отговор

До коментар #121 от "Гост":


Alfa Romeo Giulia - Продажби в Европа: 2016 - 10475; 2017-24679; 2018 - 17075; 2019 - 10932! Мда... Всяко Алфа чудо за три дни...
БМВ 3: 2016 - 144561; 2017 - 129053; 2018 - 106991; 2019- 124537...
Как беше?! Когато цифрите говорят и фанатичните фенове трябва да замълчат! Единят пише колко (субективно) били доволни от покупката си на първата година англетата... Другия "читателите"... и то забележете категория "внос"... Смех. Абе дечица... Навремето и аз точех лиги по много коли (имам ауто билд и ауто мотор спорт броеве от 1990г, 91, 92 и т.н. до към 2000г). Ама едно е на картинка (клипче), друго е да е твоя. Вички искаме да спим с..., ама за вкъщи избираме друго!
Сега обективно: В тубата: "Alfa Giulia Quadrifoglio vs BMW M3 Comp Pack vs Mercedes-AMG C63 S: race to 150mph", част 1 и част 2...
Алфата: "бие" с феноменалните 0,1сек (човек мига 3 пъти по бавно!) до 96км/ч при все, че е 60 коня по мощна от бмв при сходни кг! и около 200 кг по лека от мерца със същата мощност?!?! При градски условия - 0-30 мили даже бмв бие!!! Ама това да си бърз на право е за малките лапета (нали гост?). Кво става на част 2?! БМВ е с 1.5 сек по бързо, а мерца въпреки голямото си тегло е на равно с "феноменалната" ви алфа... Да не говори, че мерца размазва алфата до 240км/ч и то с много въпреки теглото си и същата! мощност. Има много клипчета и навсякъде резултатите са сходни. Относно цента (159 - записвай!), бмв и алфа са с еднакви цени, при все, че бмв е пакет компетишъ

Коментиран от #150


Оценка:
-6 +4

Будала
123 Отговор

До коментар #121 от "Гост":


...компетишън пакет, а мерца е малко по скъп! Нека да изчакаме още 1-2 години и като почнат да се продават алфите 2 за лев и никой пак ги неще ще говорим! То 2019 г вече се вижда кое как! Кога на БМВ 3 продажбите ще паднат 250% спрямо пикът!?!?

Оценка:
-6 +3

Будала
124 Отговор
Ето ги озитата: Alfa Romeo Giulia QV vs BMW M3 Competition vs Mercedes-AMG C63 S comparison review | MOTOR - изненада?! Пак БМВ...
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs BMW M3 Comp Pack vs Mercedes-AMG C63 S | PH Battle: Обърнете внимание на 11.10мин... Смех!!!

Alfa Giulia QV challenges BMW M3 on Amazing Road - TV Season 2 Ep. 5 | Everyday Driver - "Преди 25 години алфа се изнесоха позорно от америка...".... Абе образовайте се бе...

Коментиран от #125, #127


Оценка:
-6 +3

125
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
126 Отговор
Giulia изпреварва конкуренцията със Стила, Възможностите и Технологията, вярна на италианското си наследство.
70-ата годишна награда "Автомобил на годината" Motor Trend отдава заслуженото на автомобила, който най-добре представлява напредък в дизайна, високите инженерни постижения, безопасността, ефективността, стойността и изпълнението на предназначените функции.
Съдиите на Motor Trend оцениха 26 модела автомобила в 46 варианта, за да определят Alfa Romeo Giulia като 2018 Car of the Year®.
Най-награждаваният седан на годината - изцяло обновената Alfa Romeo Giulia, преоткрива престижния седан със среден размер, с безпрецедентно ниво на италианско майсторство, водещи в класа си възможности, най-съвременна технология и истинска страст към шофиране.

Оценка:
-5 +6

Гост
127 Отговор

До коментар #124 от "Будала":


Вместо да бъдат сравнявани помежду им, автомобилите, които се борят, първо се подлагат на пълния набор от тестове на Motor Trend за възможностите им, за измерване на ускорението, спирането и управлението. Всички кандидати се оценяват след това на три отделни курса в професионален автомобилен тестов център, преди да бъдат избрани финалистите. След отсяването на третия за всички времена най-многоброен състав кандидати - съдиите на Motor Trend ги редуцираха до осем финалисти за автомобила на годината, включително Alfa Romeo Giulia. "Съдиите от Motor Trend се съгласиха, че Alfa Romeo Giulia е новата върховна машина за шофиране", каза Ед Лох, главен редактор на Motor Trend. "Алфа Ромео са разработили кола, която е може би е най-добрият седан на пазара." Всички кандидати бяха избрани от съдиите на Motor Trend и бяха оценени според шест ключови критерия: напредък в дизайна, инженерни постижения, безопасност, ефективност, стойност и изпълнение на предвидените функции. 2017 Alfa Romeo Giulia най-добре представя тези шест ключови елемента, които също характеризират това, което потребителите най-много искат в новата си кола. Състезателите се подлагат на безмилостни серии от тестове, за да бъде определено кои превозни средства най-добре представляват изключителна стойност, превъзходство в своя клас и въздействие върху автомобилната сцена. Конкурсът "Кола на годината" от 2018 г. обхваща повече от 7 000 мили каране, включително реални тестове с дупки, назъбена настилк

Оценка:
-4 +5

Гост
128 Отговор
От основаването си в Милано, Италия, през 1910 година, Alfa Romeo продължава да проектира и изработва едни от най-зашеметяващите и изключителни автомобили в историята на автомобилостроенето, като същевременно се основава на състезателно наследство, което включва някои от най-талантливите и легендарни пилоти и победи. Изработена от майсторите от Alfa Romeo в завода в Касино в Италия, изцяло новата гама на Stelvio 2018 е доказателство за перфектния баланс и хармония на инженерите и емоциите на Alfa Romeo, създавайки превъзходен SUV от средния размер за ентусиасти, който се откроява на един от най-големите и най-бързо растящи сегменти в САЩ. Родена от най-известния и изпълнен с предизвикателства път в света - Pass Stelvio - новата 2018 Alfa Romeo Stelvio поставя нов репер за възможности, стил и технология в SUV, който може да бъде само италиански. Иновативната Q4 система за задвижване на всички колела (AWD) - стандартна за всички модели Stelvio, включително Quadrifoglio, осигурява допълнителна увереност в управлението и превъзходен контрол. Stelvio Quadrifoglio - в продажба в началото на 2018 г. - притежава рекорда на Nürburgring за най-бърз сериен SUV с обиколка от 7 минути и 51.7 секунди. Проникнат от италианската страст, майсторство и иновации, изцяло новата Alfa Romeo Stelvio ще завладее виещия се изпълнен с предизвикателства път, на когото е кръстена. Като първото от ново поколение автомобили на изцяло новата платформа, седаните на Alfa Romeo Giulia и Gi

Оценка:
-4 +5

Гост
129 Отговор
Моделите “Quadrifoglio” на Alfa Romeo печелят Наградите Кола на Годината 2019 на “What Car?”.

• Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio печели категорията „Автомобил на годината с най-добри постижения“ в Наградите What Car? Car of the Year 2019, след миналогодишната победа в категорията „Спортна кола”
• Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio печели „Най-добър спортен SUV за над 60 000 лири“.

Емблемата Quadrifoglio за пореден път отговаря на името си, спечелвайки още две награди за Alfa Romeo Giulia и Stelvio на Годишните награди на What Car? Car of the Year Awards 2019.

Оценена от експертното жури на What Car?, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio отнесе вкъщи приза за „Кола на Годината с най-добри постижения”, след като спечели през 2018 г. категорията „Спортна Кола”, докато Stelvio Quadrifoglio се пребори с ожесточената конкуренция за да спечели короната за „Най-добър спортен SUV за повече от £ 60,000“.

Giulia Quadrifoglio спечели похвалите на Стив Хънтингфорд, редактор на What Car?, който изтъкна: „Често се казва, че да стигнем до върха е по-лесно, отколкото да се задържим там. Тоест, следвайки това разбиране, спечелването от Giulia Quadrifoglio за втора поредна година на годишната категория може да се счита за по-голям успех от първия. Но това не би трябвало да е изненадващо – все пак говорим за удобен, просторен, добре оборудван салон, който е по-забавен за шофиране от съперниците, които струват десетки хиляди повече ”.

Стив Хънтингфорд, редактор на What Ca

Оценка:
-4 +5

Будала
130 Отговор
Абре стига поства захаросани простотии... Кола на годината в Европа 2020 - пежо 208, аре бегай си купувай! Тва кво се лансира и какво е...балкан разлика! Само слепец не го вижда!

Коментиран от #132


Оценка:
-5 +6

Гост
131 Отговор
Алфа Ромео взема участие във Формула 1, като конструктор и доставчик на двигатели от 1950 до 1988 г.

През 1950 г. Нино Фарина печели шампионата на Формула 1 с модел 158 компресор, а през 1951 Хуан Мануел Фанджо печели този при пилотите с модел Alfetta 159 (еволюция на 158 с два компресора). Двигателя на Алфрета е мощен за неговия капацитет: през 1951 двигателя на 159 достига до 420 конски сили, но това е с цената на консумиране на гориво от 125 до 175 литра за 100 километра. През 1952 г. италианското правителство отказва да финансира новата кола. Участието на Алфа Ромео в състезанията е с много нисък бюджет използвайки предимно пред-военна технология и материал през 2 сезона. Отборът печели 2 шампионата, използвайки единствено девет пред-военни блока, за да строят шаситата си.

Оценка:
-4 +5

Гост
132 Отговор

До коментар #130 от "Будала":


Личи че си умствено ограничен каквито за съжаление са повечето собственици на бмв но надявам се че поне можеш да четеш

Коментиран от #133, #134, #135, #137


Оценка:
-4 +5

133
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
134 Отговор

До коментар #132 от "Гост":


Епитетите от устата на фанатичен фен на италянските обезценяващи се със скоростта на светлината отпадаци звучат като музика за ушите ми!!! Ланча 'нам си кво - и?! Алфа 19хх година преди новата ера 'нам си кво - и?! Алфа 10к, БМВ3 - 120к продажби...Толкос.
PS Никога не съм имал БМВ! Имам и в момента мерцедес! ;-р)

Коментиран от #136


Оценка:
-3 +4

Будала
135 Отговор

До коментар #132 от "Гост":


А, и чета и не само на български... И разсъждавам - трудно упражнение за тези с вакум между ушите!

Оценка:
-3 +4

136
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
137 Отговор

До коментар #132 от "Гост":


Специален поздрав: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs BMW M3 Comp Pack vs Mercedes-AMG C63 S | PH Battle 11.10мин... Безценно!!!
Alfa Giulia vs Audi A4 - can Italy beat Germany's finest? | Head2Head
7:25 - "absolutely drop that gorgeous...", "the only problem is Audi does more things even better"... Мда... Върти, сучи... За на село мегдана алфата е ок! Колите, там марките са други!

Коментиран от #140


Оценка:
-4 +4

138
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
139 Отговор
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio е най-бързият седан на „Нордшлайфе“
Alfa Romeo детронира Porsche Panamera Turbo и е най-бързият сериен седан на „Северната дъга“ с време 7:32 мин. Отново

Коментиран от #143


Оценка:
-4 +4

140
Този коментар е премахнат от модератор.
141
Този коментар е премахнат от модератор.
142
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
143 Отговор

До коментар #139 от "Гост":


Хаха... Имаш късмет, че вали и ме забавляваш!
Mercedes-AMG GT 63 S - 7 minutes 25.41
Jaguar XE SV Project 8 - 7 minutes and 18.361
Тва като първо, второ панамерата е 2016г и 500кг по тежка - 7:38.
7:51.7 Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (2018) Fabio Francia 2017 Alfa Romeo conducted test. Pirelli tyre. Equipped with OEM optional racing seat, harness and carbon-ceramic brakes. Equipped with roll cage.?!?!? - Sep 28, 2017?! Хъм?!
После :
7:35.90 BMW M5 Competition (F90) Christian Gebhardt 2019 Sport Auto - тест пилот на спорт ауто, ако е заводски?!?
Да, постижението на алфа е много добро... но там нещата са относителни. Не ми се пишат подробности - прочети и осмисли написаното и ще се сетиш сам...а дано...

Оценка:
-3 +4

Будала
144 Отговор
Тази година излиза (най-късно догодина евентуално заради короната) М3 competition G80 с 510коня... Тогава с приблизително равни кс/кг ще се хиля с усмивка от ухо до ухо...
То 2013 F80 ви сипва, новото ще ве отвее....

Коментиран от #145, #147


Оценка:
-3 +5

Гост
145 Отговор

До коментар #144 от "Будала":


Бмв могат само да си мечтаят за спортните успехи на ALFA ROMEO.

Коментиран от #146


Оценка:
-6 +4

Италиански недоразумения
146 Отговор

До коментар #145 от "Гост":


Мда,кво ли разбират БМВ от двигатели,слагат ги в някакъв си Макларън,мани бегай,друго си е кагерната количка с червен цвят!

Оценка:
-5 +6

Гост
147 Отговор

До коментар #144 от "Будала":


ALFA ROMEO са първите шампиони във формула1 и сега също участват а Бмв искараха няколко сезона и си тръгнаха като настрани защото правенето на спортни автомобили не се отдава на всеки особено на германците. Ауди имат две победи в рали шампионата когато купиха от италиянците 4х4, след това Ланчия ги отвяха всичките. Когато става въпрос за спортни автомобили става въпрос само за Италия, трите най добри спортни автомобила се произвеждат на ботуша като най добрия спортен автомобил в света Ferrari е произлязъл от ALFA ROMEO.

Коментиран от #148


Оценка:
-4 +4

Будала
148 Отговор

До коментар #147 от "Гост":


Колко пъти да те затапват бе? 2014-2019 6!!! Поредни години шампион при двигателите е Мерцедес... Пак ми говориш за некви времена преди... Ами изненада! 2020 е и нито в ралито, нито във формулата сте фактор! Спри да се излагаш....

Оценка:
-4 +5

Будала
149 Отговор
И кои са трите най-добри!? И според кой най-добри?

Коментиран от #152


Оценка:
-4 +4

Алфа Ромео
150 Отговор

До коментар #122 от "Будала":


И добре че етака, иначе щеше да се превърне в масовка като ВМЗ с номерца от 1 до не знам си колко.

Коментиран от #151


Оценка:
-4 +4

Будала
151 Отговор

До коментар #150 от "Алфа Ромео":


Хаха... "номерца":33, 75, 145, 146, 147, 155, 156, 159, 164, 166... Ко, рече, ко?! Хахаха... Ако мислиш, че Алфа прави нещо бутиково, то същата претенция могат да имат поне 80% от марките в света!

Коментиран от #153, #155


Оценка:
-4 +6

Гост
152 Отговор

До коментар #149 от "Будала":


Толкова си умен че не можеш да се сетиш, камо ли някога да можеш да ги притежаваш.

Коментиран от #157


Оценка:
-4 +4

Гост
153 Отговор

До коментар #151 от "Будала":


Едни от най скъпите ретро автомобили са на ALFA ROMEO.

Оценка:
-4 +5

Гост
154 Отговор
Алфа Ромео са фактор в автомобилостроенето. Техните автомобили не са широка конфекция както е със немските масовки, затова вие феновете на обикновените немски производители никога няма да усетите истинското удоволствие от спортния дух който само италиянец може да създаде.

Оценка:
-4 +5

Гост
155 Отговор

До коментар #151 от "Будала":


Как е аудиото в мерца, Софи Маринова добре ли звучи.

Коментиран от #158


Оценка:
-5 +4

Алфа Ромео с сърце голямо
156 Отговор

До коментар #15 от "Будала":


М5 няма как да го сравняваш Алфа а това М5 става само да носиш паметници с него

Коментиран от #162


Оценка:
-4 +4

Будала
157 Отговор

До коментар #152 от "Гост":


Мда.. щото ти ще! ;) Вземете се разберете... Единятвика хубаво, че алфа продават по малко (2019г!!! е статистиката която съм дал), другият говори за ретро... Смех. Ако не си забелязал статията е за НОВА кола 2020... Иначе по скъпи ретро коли от алфа умрело има и ягуар, и астон мартин, и дюзенберг... И няколко мерцедеса също!!! Хаха... Пак греда...
Р

Коментиран от #159


Оценка:
-4 +5

Будала
158 Отговор

До коментар #155 от "Гост":


Мноо си... Саше... Вие с алфа умрело само Вивалди ли слушате?! :)

Коментиран от #160


Оценка:
-4 +5

Гост
159 Отговор

До коментар #157 от "Будала":


Няма смисъл, умствения багаж ти е по малко дори от на блондинка. Карай си мерцедеса и ако случайно ме настигнеш някога, не се опитвай да ме изпреварваш да не отнесеш някое дърво 🌴 в което немските "бегачки" нямат равни.

Коментиран от #161


Оценка:
-5 +5

Гост
160 Отговор

До коментар #158 от "Будала":


Ти май си от Левуново а?

Оценка:
-3 +5

Будала
161 Отговор

До коментар #159 от "Гост":


Не е изключено и да е така... За багажа де. Блондинки всякакви. Виж обаче твоя, видя се, е под този на овца с деменция... И как да те настигна като ще ти трябва бинокъл за да ми видиш стоповете?!

Коментиран от #163


Оценка:
-4 +4

Будала
162 Отговор

До коментар #156 от "Алфа Ромео с сърце голямо":


Умрело и затова не става! ;)

Оценка:
-4 +5

Гост
163 Отговор

До коментар #161 от "Будала":


Селянин, радвай се на народния си автомобил и не се закачай с ALFA ROMEO защото ще си намразиш немския кошник.

Коментиран от #164


Оценка:
-3 +5

Будала
164 Отговор

До коментар #163 от "Гост":


Е па ще се мъчиш да изкараш овцата с деменция професор спрямо умственият ти капацитет?! Мерцедес народен автомобил? Хаха ...
"Саше" направо е член на Менса в сравнение с теб!!!

Коментиран от #165


Оценка:
-4 +1

Гост
165 Отговор

До коментар #164 от "Будала":


Ти си доказателство за това че по вечето фенове на мерцедес и Бмв са от ромски произход.

Коментиран от #166


Оценка:
-2 +4

Будала
166 Отговор

До коментар #165 от "Гост":


Хихи... Копаш ново дъно. Амебата вече ми изглежда интелектуален гигант спрямо теб. На някава игра на научкване ли играем или?
Ако млъкнеш и се скриеш бас държа, че ще направиш услуга на останалите фенове на алфа умрело.
PS Незнаех, че толкова много индийци са фенове на БМВ и Мерцедес. :)

Коментиран от #167


Оценка:
-3 +1

Гост
167 Отговор

До коментар #166 от "Будала":


Няма смисъл, ти си от глупав по глупав
.

Коментиран от #168


Оценка:
-1 +3

Будала
168 Отговор

До коментар #167 от "Гост":


Ей, вземи се образовай, спори аргументирано с факти и може би, може би ще ти обърна някакво внимание! До тогава: У лево!

Коментиран от #170


Оценка:
-2 +0

Разбирач
169 Отговор
Алфа Ромео е световна легенда в автомобилния спорт.

Коментиран от #171


Оценка:
-0 +3

Гост
170 Отговор

До коментар #168 от "Будала":


Вземи ти се образовай, до тогава си стой на село и си впрягай магарето.

Коментиран от #172


Оценка:
-1 +2

Будала
171 Отговор

До коментар #169 от "Разбирач":


Нема лошо... Ама да взема да питам сами със себе си ли се състезават? Други марки в спорта няма? Ех... И като е легенда да тичам да си купя некоя 146? За 1200лв... Хаха... Оти е бутикова легенда и ще се откроя сред БМВтата и Мерцедесите! Мъка...

Оценка:
-1 +1

Будала
172 Отговор

До коментар #170 от "Гост":


Бре... Ква стана тя?! Необразован от село, впрягащ магарето и слушащ Софи Маринова знае в пъти повече от "капацитет" като тебе?! Мен ли обиждаш или себе си? Замисли се! Ако има с какво...
Нарича се ефекта на Дънинг-Крюгер. Упс... Сега ще трябва и гугъл да питаш що е то! Хахах....

Коментиран от #173


Оценка:
-1 +0

Гост
173 Отговор

До коментар #172 от "Будала":


Виждам че много зле ти се отразяват отдалечаващите се стопове на Алфите пред теб, но трябва да свикваш защото докато караш този пенсионерски автомобил мерцедес това ще те накара още по вече да ги намрази.

Коментиран от #174, #175, #177


Оценка:
-1 +2

Будала
174 Отговор

До коментар #173 от "Гост":


Пенсионерски-пенсионерски, колко да е пенсионерски? Вдига има нема 250...

Коментиран от #176


Оценка:
-2 +1

Будала
175 Отговор

До коментар #173 от "Гост":


Както вече писах по слабата ми кола върви наравно с новите ви прехвалени урело...

Коментиран от #179


Оценка:
-3 +1

Гост
176 Отговор

До коментар #174 от "Будала":


По нанадолнището може и да ги вдигне, стига да е достатъчно дълго.

Коментиран от #178


Оценка:
-0 +3

Будала
177 Отговор

До коментар #173 от "Гост":


И няма как да мразя някаква тенекия само щото някво "Саше" я превъзнася и/или кара... Само репликирам на откровенни глупости почиващи повече на емоции отколкото на реалности...

Оценка:
-2 +0

Будала
178 Отговор

До коментар #176 от "Гост":


Това ти на квакво вярваш е твой избор. Явно затвърждаваш: "Я го знам бе, мене не ми требе жокер!" Ерго нищо незнаеш, гадаеш, а си и вярваш... Ако съм фен на Алфа и те познавам ще се отрека с държавен вестник!!!

Коментиран от #180


Оценка:
-2 +0

Гост
179 Отговор

До коментар #175 от "Будала":


"
" В началото на 90-те години на миналия век Alfa Romeo доминираше в състезанията с туристически автомобили на Стария континент. Моделът 155 печели DTM в Германия, Superturismo в Италия, испанския и британския шампионат. "Не се съмнявай това време ще се върне отново, ALFA ROMEO е легенда.

Коментиран от #181


Оценка:
-0 +3

Гост
180 Отговор

До коментар #178 от "Будала":


Сигурно истинското име ти е Саше, ти си също толкова умен 🧠.

Коментиран от #182


Оценка:
-0 +2

Будала
181 Отговор

До коментар #179 от "Гост":


Дано... Ама то в ДТМ и BMW и Мерцедес са били сила, че и Сеат и Хюндай.... Имах колега с 1,8 155 twin spark 144ks... След като я продаде си купи Хюндай Елантра... А и гледам в карса нема много живи...Що така незнам... Слабички им бяха фаровете въпреки лупите... Абе Алфа...

Коментиран от #183, #184


Оценка:
-4 +1

Будала
182 Отговор

До коментар #180 от "Гост":


Мислех, че гадаенето, изяснихме не ти е сила, а и се излагаш, все греди! А и Саше да съм, пред амебата пак съм напред с доста обиколки! :)

Оценка:
-3 +0

Гост
183 Отговор

До коментар #181 от "Будала":


Ако беше виждал АЛФА РОМЕО 155 щеше да знаеш че фаровете са немски на Bosh което за мене е минус защото немската електроника е скапаната и Алфа ако работеха с японците щеше да се окаже голям плюс за тях.

Коментиран от #185, #186


Оценка:
-0 +4

Гост
184 Отговор

До коментар #181 от "Будала":


Идеята за собствен тим се заражда през 1929 г. в Болоня по време на коктейл в чест на рекорда на Мазерати, поставен от Боконин Бордзакини. Енцо Ферари, заедно с пилотите, постъпили в неговата скудерия, е приет от шефовете на Алфа Ромео. Сделката е следната – Алфа Ромео се ангажира с конкретна подкрепа за състезателната дейност, а като залог Енцо Ферари оставя акциите на скудерията и гаранцията, че тя ще участва активно в състезанията.

Енцо Ферари е роден през 1898 г. в Модена[1]. Баща му Алфредо има малка фабрика за производство на метал. Когато Енцо е на 10, татко му го води заедно с по-големия му брат Алфредо младши на автомобилно състезание в Болоня. Битката между Винченцо Ланча и Феличе Назаро през онази далечна 1908 г. отключва у момчето любовта му към колите, която го съпътства през целия му път. В началото Енцо мечтае да е състезател и прави всичко, за да го постигне.

През 1916 г. умират баща му и брат му – трагедия, оставила отпечатък върху него завинаги. Грипната епидемия две години по-късно едва не отнема живота на самия Енцо. Той обаче оцелява и върви по пътя, който сам си начертава, но трябва да зареже образованието си (за което години по-късно дълбоко съжалява).

Кандидатства за работа във ФИАТ, но не е приет. Започва в CMN – малък автомобилопроизводител. В задълженията му влизат и тестове на коли. Така Енцо има възможност да изкарва пари и същевременно да се захване по-сериозно със състезанията.

През 1919 г. става девети в легендар

Оценка:
-0 +4

185
Този коментар е премахнат от модератор.
Будала
186 Отговор

До коментар #183 от "Гост":


Е как реши, че не съм виждал само щото незнам каква марка са фаровете?! Аз да ти кажа и на сегашните МОИ две коли незнам!!! Хахах... Пич, хубава вечер! Извинявай, че ми загуби времето!!! Хахаха....

Коментиран от #187, #188


Оценка:
-3 +1

Малко да те образовам защото имаш нужда
187 Отговор

До коментар #186 от "Будала":


5 неща, които не знаехте за Ferrari
Нима има момче, което е нямало плакат на Ferrari на стената? В днешно време повече хора свръзват марката с Формула 1, както и свръх скъпите супер спортисти излезнали от завода в Модена, но ето и 10 по-малко известни факта за великата марка..



Благодаря, „Алфа Ромео“ !


През далечната 1929 година, Енцо Ферари основава състезателния отбор „Scuderia Ferrari“, който предимно използвал коли с марката „Alfa Romeo“. През 1933 година, заради избухналата финансова криза, Алфа официално се отказва от автомобилните спортове и оставя всичко в ръцете на Енцо. Естествено, няколко години по-късно, а именно през 1938 година, Алфа решават да се върнат на стартовата решетка и купуват отбора на Ферари. Тук можем да благодарим на Алфа, че не се спогаждат добре с Енцо, което го кара да основе и собствена фирма – Ferrari.

Алфа Ромео
2. Черният кон.

Едва ли има човек на тази земя, който да не е виждал поне веднъж емблемата на Ферари, но от къде идва тя? Логото датира далеч преди създаването на автомобилния гигант. По време на първата световна война имало легендарен пилот на име Франчесо Барака, а именно на неговата летателна машина било изрисувано то. За съжаление Барака починал през 1918 по време на полет, но Енцо решил да отдаде почит като използва ‘неговото лого’ за емблема на автомобилите си, като единствено добавил жълтия фон – цвета на „Модена“.

Ferrari

3. Защо червено?

Всеки автомобилен гигант има свой отли

Оценка:
-0 +4

Чети ако ти се отдава
188 Отговор

До коментар #186 от "Будала":


16 коли, които превърнаха Alfa Romeo в истинска легендаОт култовото 33 Stradale и болид от Формула 1 до скромния седан 16409.09.2017Час: 08:39Прочитания: 818

Alfa Romeo е от онези легендарни марки, които те карат да припаднеш от умиление, още докато изричаш имената на техните модели. Изречи ги наум и кажи честно дали не звучат секси: Alfetta, Stradale, Tubolare Zagato, Duetto, Disco Volante. Alfa Romeo има много прегрешения в историята си, но се поклоняваме дълбоко пред страстта, с която италианците претворяваха автомобилната индустрия години наред, създавайки легенди. Дни след премиерата на новата Alfa Romeo Giulia, ние няма да обелим нито дума за модерните модели от Милано. Вместо това ще обърнем внимание на колите, които написаха историята на Alfa Romeo.
16 коли, които превърнаха Alfa Romeo в истинска легенда
1914 Ricotti A.L.F.A.Този уникат е бил поръчан от миланския граф Марко Рикоти. По това време Alfa Romeo се е казвала просто A.L.F.A. и не е разполагала с ресурса да създаде подобно купе. Със задачата се е заел независимият производител Carrozzeria Castagna. Тази кола е един от ранните опити в областта на ефективната аеродинамика.
16 коли, които превърнаха Alfa Romeo в истинска легенда
Alfa Romeo 6C 1750Класическите 6C-та 1750, които се произвеждат от 1929-а до 1933-а са били повече от успешни. Те са печелили както състезания, така и сърцата на хората.
16 коли, които превърнаха Alfa Romeo в истинска легенда
1934 Alfa Romeo Tipo B (P3)Извест

Оценка:
-0 +5

Разбирач
189 Отговор
Поредната легенда сътворена от ръцете на италианските инженери.

Оценка:
-0 +4

Driver
190 Отговор
Алфа Ромео, вечната легенда с която всички се съобразяват.

Оценка:
-0 +4

Асачо
191 Отговор

До коментар #4 от "Хехе":


Хехе забавен си.Пежо дали пари 😂😂😂

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Антони Тренчев
Антони Тренчев от Реформаторски блок с коментар за БСП
Нинова измисли съвсем нова мерна единица – брой лъжи в минута"

Още бисери
ТОП 5