Немският гигант ZF Friedrichshafen обяви, че започва производството на автоматична скоростна кутия с девет предавки. Трансмисията е предназначена за автомобили с предно предаване и е първата по рода си.
Германците твърдят, че новата скоростна кутия предлага много по-плавна возия и намалява чувствително разхода на гориво в сравнение с вече конвенционалния 6-степенен автоматик. Също както осемстепенната трансмисия за коли със задно предаване на ZF, новият агрегат осигурявал изключително бърза смяна на предавките за време "под прага на човешките възприятия".
Деветстепенният автоматик ще се поизвежда в съвсем нова фабрика близо до Грийнвил, Южна Калифорния. Говори се, че ще намери място първо под предния капак на автомобил на Chrysler.
12 Януари, 2011 10:08 6 078 34
Деветстепенен автоматик от ZF
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
15:58 08.09.2011
2 jihdf
15:58 08.09.2011
3 леле мале
:) Кеф, няма да знаеш на коя предавка си и кога превключва. Дано да излязат сполучливи и достъпни за средния клас автомобили.
15:58 08.09.2011
4 koz
15:58 08.09.2011
5 Rambo
15:58 08.09.2011
6 Viva Italy
15:58 08.09.2011
7 KOS
pi4 tova se pravi s GLAVNA CEL namalqvane na razhoda ! a ne po visoka skorost ima koli i s po 5 skorosti prave6ti nad 300. ae po4ivai si .... razbira4o
Коментиран от #11
15:58 08.09.2011
8 Стойо
15:58 08.09.2011
9 васил
15:58 08.09.2011
10 VOLVO C70
Коментиран от #25
15:58 08.09.2011
11 Viva Italy
До коментар #7 от "KOS":
Разбирачо,дали е с 6 или с 9 скорости повярвай разликата в разхода ще е нищожна.Но разликата в цената на ремонта на едната и другата ще е огромна и това е единствената цел с която се правят тия глупости.Ама си твърде прост за да го разбереш.Коментиран от #14
15:58 08.09.2011
12 deso
15:58 08.09.2011
13 Гост
15:58 08.09.2011
14 жоро
До коментар #11 от "Viva Italy":
а ремонт ще се налага ако изработката е италианска или немска, ако се намесят японците ще е вечна15:58 08.09.2011
15 KOS
15:58 08.09.2011
16 he-he
15:58 08.09.2011
17 Hans
15:58 08.09.2011
18 Viva Italy
15:58 08.09.2011
19 Viva Italy
15:58 08.09.2011
20 koz
Производителите на двигатели могат да спрат да се мъчат да направят двигателя ефективен в голям диапазон от обороти а да го направят супер ефективен в един тесен диапазон и скоростната кутия да го държи в тези обороти. За това колкото повече предавки толкова по добре
Идеалната ситуация е двигателя закован на едни обороти и безстепенна скоростна кутия
Коментиран от #33
15:58 08.09.2011
21 damqn
15:58 08.09.2011
22 KOS
15:58 08.09.2011
23 KOS
15:58 08.09.2011
24 Viva Italy
15:58 08.09.2011
25 Дошо
До коментар #10 от "VOLVO C70":
Ама забравяш, че мотора на камиона има 2000Nm при 1800-2200об/мин, а S класата и А8 по 500-600Nm при 4000об/мин15:58 08.09.2011
26 W210
15:58 08.09.2011
27 Дошо
Поздрави!
15:58 08.09.2011
28 ANDREAN
15:58 08.09.2011
29 уууу
Коментиран от #30
15:58 08.09.2011
30 оооо
До коментар #29 от "уууу":
Нали се сещаш ,че тази скоростна кутия сигурно е била разработена от италианците и е откраната от немците и те сега си преписват заслугите.15:58 08.09.2011
31 уууууу
15:58 08.09.2011
32 Anonymous.
15:58 08.09.2011
33 GPL
До коментар #20 от "koz":
И аз сам на това мнение, варио скоростна кутия, но маи колите не използват много тези кутиии, повечето са на тракторите за съжаление.15:58 08.09.2011
34 Валери
15:58 08.09.2011