ФАКТИ.БГ

20 години по-късно: Новото Santa Fe на Hyundai

Публикувана: 3 Юни, 2020 12:34
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4437
20 години по-късно: Новото Santa Fe на Hyundai
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 12 гласа.

Hyundai Motor разкри първи снимки на новия Santa Fe. Подобрената версия на водещия всъдеход на Hyundai в Европа предлага редица премиум актуализации и нови хибридни и плъгин хибридни задвижвания. В допълнение, това ще бъде първият модел на Hyundai в Европа, който използва изцяло нова платформа от трето поколение на компанията, което води до подобрена производителност, ефективност и безопасност.

Тези подобрения пристигат точно навреме за 20-ата годишнина от най-емблематичния SUV на Hyundai. Продава се в Европа от 2001 г. насам, Santa Fe e похвалено за своя комфорт и удобство, всеобхватни стандартни характеристики и функционален дизайн на кабината. Последната серия от подобрения прави новия Santa Fe още по-перфектен избор за своите клиенти. Освен че предлага опцията за хибриден и плъгин хибриден задвижващ агрегат за първи път, новият Santa Fe се отличава със смел и отличителен нов дизайн, както и редица нови технологии и функции за безопасност.

Екстериор

20 години по-късно: Новото Santa Fe на Hyundai


Новият дизайн на екстериора на Santa Fe прави уникално изявление в SUV сегмента, съчетавайки грубо присъствие и изисканост. Впечатляващият дизайн на предната броня се отличава с широка форма на решетката, обхващаща основните елементи на фаровете. Акцентираният 3D модел на мрежата на решетката подчертава здрав характер. Уникалните, привличащи погледа Т-образни LED дневни светлини (DRLs) създават безпогрешен светлинен подпис и интегрират в себе си и мигачите.

В долната част на бронята, нови елементи обхващат въздухозаборниците, образувайки ясно изграден модул, който визуално поддържаща основната архитектура на решетката. За да завършат мощното присъствие на предницата, ъглите са доминирани от вертикално ориентирани аеродинамични входове, които подобряват ефективността на въздушния поток и засилват агресивната стойка. По-широките облицовки на арките на колелата и новите дизайни на летите джанти, включително 20-инчов вариант, подсилват силния характер на новия Santa Fe.

Отзад новият дизайн на задната светлина с хоризонтална графика визуално подсилва ширината на купето. За свързване на задните светлини е добавена червена светлинна лента. За да постигнат хармония и изисканост, дизайнерите са оформили задната броня с акцент върху постигането на по-спокоен, по-елегантен дизайн на задницата. Това подчертава широката стойка на автомобила. С външния си дизайн новият Santa Fe демонстрира зрялост и увереност, които отразяват първокласните качества на Hyundai.

Интериор

20 години по-късно: Новото Santa Fe на Hyundai


Новият интериор на Santa Fe сега осигурява повече пространство, комфорт и удобство в сравнение с предишния модел. Това извежда колата на ново ниво на лукс с всеки компонент, завършен в първокласни меки на допир материали. Той разполага с нов дизайн на долното табло, преработена централна конзола и нов 10.25-инчов AVN сензорен екран. За първи път новият Santa Fe се предлага със селектор на Terrain Mode: контролер, разположен в централната конзола, за удобно превключване между различни режими на задвижване.

Всички бутони са центрирани за интуитивна и ергономична употреба. От седалката на водача всичко е наблизо. Поставката за чаши може да бъде затворена, когато не се използва, а благодарение на новата плаваща конзола се осигурява допълнително място за съхранение под нея. За финални премиум щрихи служи новото изцяло дигитално 10.25“ табло с изключително висока резолюция.

Двигатели

20 години по-късно: Новото Santa Fe на Hyundai


След популярността на KONA Electric и Hybrid, най-продаваният компактен SUV на Hyundai, марката разширява своята електрифицирана линия в SUV до своя водещ SUV в Европа. Новият Santa Fe е първият Hyundai в Европа, който се предлага с новия хибриден и плъгин хибриден двигател „Smartstream“. Повече информация за новата линия на силовите агрегати Santa Fe ще бъде публикувана в близко бъдеще. Нова платформа за по-добри показатели и подобрена безопасност Новият Santa Fe е първият модел Hyundai в Европа и първият Hyundai SUV в световен мащаб, базиран на изцяло новата трета генерация на платформата на марката.

Новата платформа позволява значителни подобрения в производителността, горивната ефективност и безопасността. С участието на система, която контролира потока на въздух, новата платформа подобрява движението на въздуха през отвора на двигателя и позволява на топлината да се разсейва. Това повишава стабилността в долната част на автомобила. Стабилността на автомобила е допълнително подобрена от по-ниското разположение на тежките компоненти в платформата, което намалява теглото и понижава центъра на тежестта.

Аеродинамиката също е подобрена, така че въздушното съпротивление е сведено до минимум, за да осигури отлична горивна ефективност, мощност и експлоатационни характеристики. Фиксираните точки на кормилните рамена са разположени по-близо до средата на предните колела, което позволява по-гъвкаво управление. Междувременно шумоизолацията на купето е на ново по-високо ниво в сравнение със сегашното поколение на модела, така се гарантира една истински първокласна атмосфера.

Новата платформа също носи със себе си значителни подобрения в безопасността при сблъсък, благодарение на подобренията в разположението на компонентите и. Чрез горещо щамповане и интегриране на още поголям процент високоякостна стомана, платформата ще даде възможност на автомобила да поеме по-добре удара в случай на сблъсък, като в същото време свежда до минимум деформация на пътническата кабина. Новият Santa Fe ще бъде наличен в Европа от септември 2020 г.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хмммм
1 Отговор
Един от най-здравите автомобили. Моето Санта-фе беше на 14 месеца и 45000 км. като го взех, вече 9 години го карам без нито един ремонт. Имаше няколко проблема в началото, но ги отстраниха гаранционно безплатно.

Оценка:
-6 +30

.........
2 Отговор
Еми... като за Хюндай... толкова.

Коментиран от #12


Оценка:
-21 +9

Komapak
3 Отговор
Хубав SUV. Единствено това с таблетите не го разбирам. Ние ще караме ли или ще си отвличаме вниманието? Защото повечето така или иначе не могат, дори си имат СУМПС!!!

Коментиран от #5


Оценка:
-6 +16

Коко
4 Отговор
Абе и то се поврежда ама КЕФА СЕ ПЛАЩА

Оценка:
-3 +12

Йозеф
5 Отговор

До коментар #3 от "Komapak":


И мен ме дразнят тези таблети в средата, а как се махат отпечатъци от тях не е истина...

Оценка:
-1 +13

Госあ
6 Отговор
Азиатски бoклyк

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-32 +7

Антон
7 Отговор

До коментар #6 от "Госあ":


Кратко,ясно ! +100

Оценка:
-14 +5

гост
8 Отговор

До коментар #6 от "Госあ":


Боклуци са тия от сервизите дето от всичко разбират!!!!! 4 год. си го карах в Скандинавия тук си дойдох и заради китайски GPS си повредих изхода на запалката . В сервиз в който от всичко разбират ми съсипаха цялата електроника . Там СА БОКЛУЦИТЕ !!!!!!

Оценка:
-1 +10

Tangens
9 Отговор
Това е красота, а не като Дачия Дъстър - дялано с теслата.

Оценка:
-3 +10

Марио
10 Отговор
Хюндай са едни от най-здравите автомобили.Имам ix35 и съм супер доволен.Приятел има Сантафета.2008 на 500 000 хиляди е вече и новото 2016 и е много доволен и от двете.

Коментиран от #11


Оценка:
-6 +7

Мамата
11 Отговор

До коментар #10 от "Марио":


Не е хубаво да се лъже

Оценка:
-5 +9

Напредъка
12 Отговор

До коментар #2 от ".........":


Който показват близките 10 години е добър какво не ви харесва?

Оценка:
-0 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Велислава Дърева
Журналистката обяснява пред БНР:
Арабските пролети" се превърнаха в много тежки "европейски зими"."

Още бисери