ФАКТИ.БГ

Първата партида китайски електромобили пристига в Европа

Публикувана: 4 Юни, 2020 19:34
77 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 22769
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 49 гласа.

Китайският производител Aiways започна доставки на електромобили за Европа. Първият кораб с 500 кросоувъра U5 ще пристигне на о-в Корсика през юли. Партидата е поръчана от Hertz Corsica за отдаване под наем.

U5 се произвежда в завода на Aiways в гр. Шанрао с капацитет 150 000 електромобила годишно. Моделът вече може да се поръча в няколко страни на Стария континент, сред които Германия, Норвегия, Швейцария и Нидерландия.

Европейската версия на Aiways U5 е дълга 4.68, широка 1.87 и висока 1.70 м. Предлага 432-литров багажник, чийто обем може да бъде увеличен на 1 550 литра със сгъване на задните седалки.

Електромоторът с мощност 190 к.с. и максимален въртящ момент 315 Нм задвижва предните колела и се захранва от батерия с капацитет 63 кВтч, която осигурява автономен пробег около 400 км и може да се зареди от 30% на 80% за 27 минути. U5 разполага със система за полуавтономно управление от ниво 2, 360-градусово видеонаблюдение, мултимедия с 12.3-инчов дисплей, климатроник, панорамен покрив и много други.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 49 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
262
1 Отговор
Пишете каква е цената на ментетета.

Коментиран от #4, #69


Оценка:
-86 +74

сектанта
2 Отговор
каквато и да е цената ДАЧИЯ ще е по-ефтина по-красива и по-надежна от ментетата!

Оценка:
-153 +44

3
Този коментар е премахнат от модератор
Менте?
4 Отговор

До коментар #1 от "262":


Цената е около 30 хиляди евро! И внимание - ПЪРВИЯТ СЕРВИЗ ЩЕ Е СЛЕД 100 ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА!

Коментиран от #6, #21, #30


Оценка:
-13 +132

5
Този коментар е премахнат от модератор
6
Този коментар е премахнат от модератор
Terenski
7 Отговор
Абе тази марка не ли за дамски хигиенни материали :-)

Оценка:
-43 +42

Хе хе
8 Отговор
Интересно, че и ФВ ще искат толкова за ИД 3!направо си мисля, че няма да насмагат на поръчките!

Оценка:
-7 +27

габровец от варна
9 Отговор
30 000 еврака за китайска ютия???Ааа кат ги пуснат на Илиенци по 3000 лв втора ръка може да помисля..

Коментиран от #10


Оценка:
-59 +47

Доооообре
10 Отговор

До коментар #9 от "габровец от варна":


Няма проблем. Карай си Кадета и си свиркай! Има още 30 години живот в него.

Коментиран от #11, #13, #62


Оценка:
-15 +81

габровец от варна
11 Отговор

До коментар #10 от "Доооообре":


Имам ЗАЗ.И то много му се радвам.

Оценка:
-8 +40

До еврогейовете
12 Отговор
В Европа не може ли да се произвеждат такива коли? Жълтурите са най-големия замърсител на планетата. Тръмп е прав за санкциите и митата на жълтурите.

Коментиран от #15, #43


Оценка:
-60 +41

Random
13 Отговор

До коментар #10 от "Доооообре":


По-добре 30 годишен кадет отколкото нов китайски боклук

Коментиран от #14, #18, #40


Оценка:
-85 +40

Доооообре
14 Отговор

До коментар #13 от "Random":


Това го знаем всички! Средната възраст на колите у нас е 20 години, така че това не е тайна!

Оценка:
-6 +33

Може
15 Отговор

До коментар #12 от "До еврогейовете":


Ама шефа на БМВ казва, че такива коли не се търсят!

Оценка:
-7 +25

16
Този коментар е премахнат от модератор
Анонимен
17 Отговор
Сигурно поръчката на колите е направена преди Herz да фалира .

Коментиран от #20, #22


Оценка:
-4 +26

Така е
18 Отговор

До коментар #13 от "Random":


Така е да. Нали си кварталния сервиз. По-добре стари коли от колкото нови електрички.

Оценка:
-7 +25

Йозеф
19 Отговор
Изглежда мнооого добре.

Оценка:
-7 +43

Нет
20 Отговор

До коментар #17 от "Анонимен":


В Европа не е фалирала.

Оценка:
-4 +15

Нет
21 Отговор

До коментар #4 от "Менте?":


"...И внимание - ПЪРВИЯТ СЕРВИЗ ЩЕ Е СЛЕД 100 ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА!"

Това звучи чудесно... Ако не се налага и по гаранция да влиза

Коментиран от #23


Оценка:
-3 +22

Виктор
22 Отговор

До коментар #17 от "Анонимен":


Херц обяви фалит на 22.05.2020.Жълтурите ще пият по една студена вода за ел. ментаците.

Коментиран от #26


Оценка:
-31 +11

Може
23 Отговор

До коментар #21 от "Нет":


Но тогава не плащаш! Което е най-важното! Кола се смята с 5 годишен разход, нали! Е тук го знаеш! Само ток!

Коментиран от #27


Оценка:
-3 +16

Ori
24 Отговор
35,000 evra

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +5

Така е
25 Отговор

До коментар #24 от "Ori":


Това е без субсидиите! С тях, е почти без пари!

Оценка:
-2 +9

Нет
26 Отговор

До коментар #22 от "Виктор":


В Щатите! Не в Европа.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +3

Нет
27 Отговор

До коментар #23 от "Може":


И не изкарва и пари обаче

Оценка:
-3 +2

петрович
28 Отговор

До коментар #26 от "Нет":


И в Европа също ще последва фалита!Процедурата по фалита на такъв гигант отнема доста време.Така че офисите ще функционират още известно време.А между другото Херц работи на загуба през последните няколко години.

Оценка:
-1 +13

Госあ
29 Отговор
Тия верно са се помислили за нещо повече от жълто лно.Как при Рено ПСА ФВ БМВ и тн. Какви шансове имат тия смех пълен.

Коментиран от #35, #41


Оценка:
-26 +11

30
Този коментар е премахнат от модератор
31
Този коментар е премахнат от модератор
32
Този коментар е премахнат от модератор
Вярно да
33 Отговор

До коментар #32 от "Румънец":


Бягай копай територията! Голяма е!

Оценка:
-1 +9

34
Този коментар е премахнат от модератор
Реалист
35 Отговор

До коментар #29 от "Госあ":


Ти верваш ли си? ФАО ВЕ умрЕ. Тази кола е с класи над И.Д. 3

Оценка:
-6 +22

36
Този коментар е премахнат от модератор
дявола
37 Отговор
Тези ЧУРУЦИ са колело за един месец най много и сменяш.Тези черупки идват покойници какво очаквате от тях

Оценка:
-21 +4

Нови закони
38 Отговор
Германия ще дава 9 хиляди евро субсидия, за ел. коли с цена под 40 хиляди евро! Е вече изравниха цените.

Коментиран от #44


Оценка:
-0 +20

Нови закони
39 Отговор
Според новите закони, тази кола би струвала 26 хиляди евро! Немците ще се гръмнат сами в крака.

Оценка:
-4 +19

Алфа Чакал
40 Отговор

До коментар #13 от "Random":


Дали

Оценка:
-1 +2

Caliente Nicaragua
41 Отговор

До коментар #29 от "Госあ":


нали не си забравил че точно ти имаш л йняния телесен цвят нали така бе Столипиновски

Оценка:
-1 +6

Дългия
42 Отговор
Поредния боклук събран от няколко крадени елемента от други марки! Сега искат да подбият цената на оригиналите! Типично за жълтурите!

Коментиран от #46


Оценка:
-16 +9

За12-
43 Отговор

До коментар #12 от "До еврогейовете":


Не знам какво общо имат еврогеоврте? Но! Ако не си разбрал, Китай стана една от най мощните държави в света, чрез много труд, високо образовани специялисти и
Умни ръководители. Системата е държавен капитализъм, който се нарича все още някакъв вид социализъм. Чети повече и може би ще се научиш да виждаш, а не да плюеш. Виж, кокво направиха такива като теб от България.

Оценка:
-5 +41

За 38
44 Отговор

До коментар #38 от "Нови закони":


Субсидиите птедполагам са само за немски електромобили!

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +3

Лудогорец8
45 Отговор
Чета тука някакви небивалици.. Първият сервиз щял да е след 100 000 км абе хора тази кола от сервиза няма да излезе какво вярвате на снимка направена на фотошоп ходете и седнете вътре и вижте зглобката на колата и материалите в нея и после кажете кога ще влезе в сервиза. И да китай са най-големият замърсител на земята заедно с индия и сега си носят боклуците тук! А всички които са за ел. колите няма смисъл да спорите и да се мислите за най-умните или най стиснатите просто си купете и това е!

Коментиран от #48, #49


Оценка:
-17 +9

Объркáл си се "малко"
46 Отговор

До коментар #42 от "Дългия":


Какво крадяли китайците? Я си помисли китайците ли са откраднали технологиите за батерии или европейските производители си купуват батериите от Китай, произведени от китайски заводи с китайски технологии? Сега европейците се мъчат да крадат технологии от Китай, Корея и Щатите за да не изостават в електромобилността.

Оценка:
-3 +18

Нови закони
47 Отговор

До коментар #44 от "За 38":


Не, не са само за немски. В тази ценова листа попада и Тесла Модел 3, Рено Зои6, Нисан Лийф и други които не са немски. Така че и тази би попаднала в субсидиране от 9 хиляди евро.

Оценка:
-0 +7

Така е
48 Отговор

До коментар #45 от "Лудогорец8":


Първият сервиз е след 100 000 километра и на всеки 100 000. Качеството е доста добро. Има тестове и видеа в тубата, който иска да види а да не чете празните приказки на някакви "разбирачи" тук.

Оценка:
-1 +19

Право на избор
49 Отговор

До коментар #45 от "Лудогорец8":


Подхождаш типично по български, когато се говори за китайски стоки. И с право. В Китай стандарта за качество е от 1 до 20, а не като при нас само два-три вида качество. Една и съща стока може да се произведе в което качество пожелае клиента, като в повечето случаи първо качество е по-качествено и по-скъпо, отколкото където и да е по света. Излишно да казвам, че дори iPhone се произвежда в Китай.
И тук стигаме до българските търгаши, които поръчват от 18-то качество нагоре на съответната нищожна, цена а после тук се опитват да ни го продават за първо качество, от което си вадим грешни изводи за китайско производство.

Оценка:
-1 +27

Посещавал многократно Китай
50 Отговор
Тук коментират разни разбирачи дето карат 20г.коли и не са виждали какво представлява Китай ама то ние затова сме на тоя хал защото всички само дрънкат небивалици отидете вижте и тогава говорете, представа си нямате за каква държава става въпрос а и всичките ви маркови уреди в къщиа са произведени в Китай но нали хледате sony тв. И се гордеете погледнете каде е произведен

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +18

Пламен
51 Отговор
Преди два месеца се "хапахме" с един постаджия за Рено Зое. Колко бил автомобил ДОСТАТЪЧЕН и от сорта. Ако колегата чете статията: Поздрави от мен! Европейските автомобилостроители го закъсаха сериозно... Ако след държавна субсидия Зоето или Фауве ИД е с 9х. евро по-евтино от тази китайка, 75% от купувачите ще вземат Ейуес. А колко още МАРКИ чакат да товарят за Европа, само някой да повлече крак.

Коментиран от #52, #53, #54


Оценка:
-1 +4

Пламен
52 Отговор

До коментар #51 от "Пламен":


А да, и Фауве купува GAC, нали знаете вече...

Оценка:
-0 +2

Не не
53 Отговор

До коментар #51 от "Пламен":


Субсидията е за всички. Цената определя дали ще има субсидия. Току що четох. Също и Тесла Модел 3 с малката батерия пада на 36881 евро в Германия. Така че субсидията не е само за европейски коли!

Оценка:
-0 +4

Така е
54 Отговор

До коментар #51 от "Пламен":


Бях писал и преди, че не европейските марки а китайските ще са конкурент на Тесла, но много не вярваха. Чакат още марки да навлизат, BYD, Xpeng и други. Ще внасят в Европа и цените им са доста атрактивни.

Коментиран от #55


Оценка:
-0 +2

Много са напред
55 Отговор

До коментар #54 от "Така е":


В Брюксел веднъж ползвах едно такси марка BYD(Build your dreams). Понеже 2 години инсталирах соларни инсталации и имаше оборудване и от тази марка питах шофьора доволен ли е. Каза, че колата се продава заедно с 15 соларни панела (1.64х100 см) по 220 вата бройката. С тях се прави шапрон, под който паркираш колата и я зареждаш от слънцето.Изцяло безплатно зареждане, затворили са веригата до край. Колата ускоряваше като самолет до 60-70 км/ч от спряло положение и каза, че минава малко над 300 км градско с едно зареждане. Цената : 45000€ с всичко и 5 години гаранция на автомобила и 25 години гаранция на соларната инсталация. Това става преди 3 години

Оценка:
-0 +21

56
Този коментар е премахнат от модератор
Е НАЛИ
57 Отговор
ПРЕДИ НЯКОЛКО СЕДМИЦИ ПИСАХТЕ ЧЕ ХЕРЦ СА ФАЛИРАЛИ?

Оценка:
-0 +2

Хаджиментов
58 Отговор
Аз бих взел един такъв за тестово каране по българските пътища. Няма да изкам заплащане...

Оценка:
-0 +1

гост
59 Отговор
Това си е Хюндай.

Оценка:
-1 +0

Кико
60 Отговор
Болезнено е да погледнеш (и разбереш) че си най-тъпия от компанията! Но упорстваите с вашите съждения, те имат почва у нас!!!

Оценка:
-0 +2

61
Този коментар е премахнат от модератор
1234578
62 Отговор

До коментар #10 от "Доооообре":


Колко живот има собственика, Кадета може и да го надживее?

Оценка:
-0 +0

дивака
63 Отговор
няма да можем да си купим сигурно ,ако не спечелим от тотото

Оценка:
-0 +2

кола един път
64 Отговор
Това няма да го взема и да ми го подаряват - китайски буклук!
струва 40 евро производствена стойност, направено от неколкократно рециклирани найлони и пластмаси... таблото му се изтърква от 10 поставяния на чаша с кафе върху него, а на 2-рата година се пука от слънцето! Челното стъкло е 88% пластмаса 12% друг био отпадък, криви като се гледа през него и служи за очила на шофьора, начуква се от камъчета за първите 30км! Генерацията е от неръждавейка тънка 1.2мм - първия дъжд и корозията е налице, на следващата пролет се пробива! Айде няма нужда, да си ги карат китайците тези коли!

Коментиран от #65, #66


Оценка:
-17 +3

кофи анан
65 Отговор

До коментар #64 от "кола един път":


Тоя който е писал минус на горния коментар сигурно кара Дъстер и си мисли, че е същото като да караш Q7 :) Сигурно никога не е карал премиум автомобил и се кефи на китайските кошери! Е хора не е същото, карал съм ги и двете!

Оценка:
-9 +2

За 64
66 Отговор

До коментар #64 от "кола един път":


Голям специялист се извъди. Нито си го видял, нито си пипнал, нито си
прочел нещо подробно, но плюеш на
ляво и дясно не компетентно и злоб
но. Омръзна ни от такива некадърни
ци!

Оценка:
-0 +8

незнайко
67 Отговор
Този панорамен покрив през лятото трябва да става абсолютно бял за да не се топли купето от лъчите на слънцето. В противен случай е в разрез с климатика, но в БЪЛГАРИЯ ще му лепваме по едно фолио и готово.

Коментиран от #76


Оценка:
-1 +0

Грую
68 Отговор
Не се натискайте! Електромобилите са като диарията - не знаеш дали ще можеш да стигнеш.

Коментиран от #70, #72


Оценка:
-2 +3

123
69 Отговор

До коментар #1 от "262":


Не, тези са оригинали. Оригинални китайски. Всичко други са ментета! Щатска тесла, ама делана в Китай. Ай фони, мейд ин Чайна и тн.

Коментиран от #73


Оценка:
-1 +4

.юу
70 Отговор

До коментар #68 от "Грую":


Ще стигнеш, ще стигнеш. Вече е приет закон, на всяка бензиностанция в Германия ще има зарядни станции. Вече е решено. Така че скоро и проблема със зарядните ще е решен.

Оценка:
-0 +3

Антон
71 Отговор
Гледам пак се радвате на менте колите . Кола еднодневка за 1-2 сддмици и после брак. Това ще е поредния жълт провал

Оценка:
-8 +1

някой
72 Отговор

До коментар #68 от "Грую":


Кое е по бързо? Диарията или светлината? Отговор:диарията,защото ако те хване изведнъж, няма да можеш да стигнеш и да светнеш лампата..

Оценка:
-2 +1

73
Този коментар е премахнат от модератор
Емо
74 Отговор

До коментар #50 от "Посещавал многократно Китай":


Прав си почти никой от тези които коментират не е ходил в Китай,даже някои и на картата не знаят къде е! Просто си нямат представа!Само знаят да плюят,то и за това сме на това дередже!

Оценка:
-0 +7

СЪЩИЯ
75 Отговор
До всички и най-вече до Габровец от Варна: Заза да не би да е бял, да не би да е със светлокафява тапицерия, работещ ли е? просто не съм управлявал такъв автомобил екзотика на Петкан или кон на поразяващата ръка:)

Оценка:
-0 +1

3542
76 Отговор

До коментар #67 от "незнайко":


незнайко -много правилен ник си си избрал! няма проблем лятото със слънчеви панели първо защото не се нагряват, а превръщат погълнатата слънчева енергия в ток; и второ защото климатика си работи през това време и държи постоянна температурата в колата - нали има ток колкото щеш все пак :)

Оценка:
-0 +0

Сатурн 5
77 Отговор
Видях ,че доста разбирачи са писали! Браво! Я са да видим , ние кви автомобили произвеждаме и изнасяме... Дет съ казва " кога ще ги стигнем ... китайците"?

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5