ФАКТИ.БГ

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Публикувана: 8 Юни, 2020 18:35
39 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7082
Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 23 гласа.

В Япония започнаха продажбите на хибридна Toyota RAV4 с възможност за зареждане от битовата мрежа. Бензин-електрическата версия струва почти двойно повече от стандартния модел (4.7 срещу 2.6 млн. йени/€38 333 срещу €21 200), но може да измине 1 300 км без презареждане.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Силовата установка на хибридната RAV-четворка се състои от 2.5-литров бензинов двигател и електромотор със сумарна мощност 306 к.с. Това е с 83 коня повече, от стандартния хибрид без плъгин функция.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Кросоувърът ускорява от 0 до 100 им/ч за шест секунди и може да измине до 95 км само на ток. Хибридният кросоувър може не само да се зарежда от контакта, а и да служи за източник на енергия - от него могат да се зареждат битови електроуреди с мощност до 1.5 кВт с напрежение 100 волта.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Оборудването включва система E-Four electric 4WD, която позволява преразпределение на тягата между четирите колела, и климатик с дистанционно управление през приложение за смартфон. Отвън хибридната RAV-четворка се познава по емблемата със син фон, допълнителното капаче на входа за зареждане и различния рисунък на радиаторната решетка.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 23 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ха ха
1 Отговор
куц кон.

Коментиран от #6, #34


Оценка:
-44 +12

Авто спеца
2 Отговор
И резевора и побира 150 литра!

Оценка:
-27 +17

омъскаряване
3 Отговор
Е това е отиваш до вилата в гората и пускаш електроуредите чрез тойотата! А не като на "свети" Илон кашоните я стигнеш до вилата я не, че и генератор трябва да пуснеш да заредиш кашона!

Коментиран от #8


Оценка:
-7 +39

japan
4 Отговор
да ,резервоара е 65 литра..14,5 галона

Коментиран от #37


Оценка:
-3 +22

Опааа
5 Отговор
Нека разбирачите да започват да се с споглеждат...

Оценка:
-7 +15

Злобен скъсаняк
6 Отговор

До коментар #1 от "ха ха":


твоя "кон" с над 306к.с ли е?В остатъка от мизерния си живот ще мечтаеш за подобни коли но поради невъзможността дори да ги докоснеш ти остава само да ги плюеш.

Оценка:
-8 +44

Азз
7 Отговор
Някакъв виц е това заглавие. По-слабия хибрид харчи към 7, т.е. с резервоар 54 литра, се минават около 770 километра. Да приемем, че разхода ще се запази. Значи резервоара трябва да е поне 91 литра, за да се минават 1300км с един резервоар. С този 54 литра резервоар, излиза, че трябва да харчи 4.15, това е възможно да стане само, ако се кара с 80 в сянката на някой тир. Казвам го като човек каращ Аурис хибрид и знае колко харчат тези хибриди.

Оценка:
-15 +29

Какво
8 Отговор

До коментар #3 от "омъскаряване":


Ти нормален ли си? Смисъла на тази е точно никакъв! Двойно по-скъпа! Трябва ти зарядно за зареждане, а имаш само 95 километра (може би) на ток. Ако си на бензин, разхода не е това което ти пишат. Имаш да поддържаш ДВГ, което може и да не ползваш, ако караш в града и си зареждаш. Смисъла е никакъв, за разлика от колите на Тесла.

Коментиран от #10, #11, #12


Оценка:
-18 +9

пенсионер
9 Отговор
за тези кинти - мерси ! ще си карам полото - 3,6 / 100 км. - гаден и мръсен дизел !

Коментиран от #13


Оценка:
-18 +15

Госあ
10 Отговор

До коментар #8 от "Какво":


Хехехе ама много знаеш бе 😂 Що не заведеш дело срещу Тойота, че лъжат ? Наскоро гледах клип на един руснак с Приус. Харчи точно толкова,колкото казват - 1.5л на сто. Това е джип. Точно това е решението докато се направи водородна инфраструктура. Но за съжаление, не и в Европа. В Европа ще правят на всеки три години батерия за всяка кола,за да пазят планетата

Коментиран от #18


Оценка:
-8 +14

Йозеф
11 Отговор

До коментар #8 от "Какво":


Не ти трябва зарядно, трябва ти контакт просто.

Оценка:
-2 +6

Любознайко
12 Отговор

До коментар #8 от "Какво":


Само "Тесла" ли произвежда електромобили? Питам защото в петък на магистрала Тракия видях "Тесла" - беше се залепила на един метър зад ремаркето на един камион дето се движеше с 80.Стана ми жал за човека защото хем гледаше стоповете на камиона, хем правеше тласъци с тяло за да добавя скорост.

Коментиран от #17


Оценка:
-9 +13

Селяк
13 Отговор

До коментар #9 от "пенсионер":


3.6 ти вярваш ли си на пилото я провери още веднъж

Коментиран от #15


Оценка:
-5 +5

Порно
14 Отговор
Най сетне клекнаха. Това е едва вторият им плъг ин хибрид. А тия 1300 с едно зареждане ще ги мине само ако на всяко спиране да пикаш я закачаш на зарядно. Ако има къде.

Коментиран от #16


Оценка:
-8 +3

Тоя с пилото е смех
15 Отговор

До коментар #13 от "Селяк":


Хаха и той не знае пилото му колко харчи.А представи си как трака и колко не върви пилото мухахахаха

Оценка:
-3 +3

Порно с теб
16 Отговор

До коментар #14 от "Порно":


Ама ти откъде знаеш. Да не би да го кара вече? Това не е германски хибрид дето харчи повече от конвенционалния модел.

Оценка:
-2 +8

Какво
17 Отговор

До коментар #12 от "Любознайко":


Сериозно? Ама ти сериозно наистина ли? А я влез да видиш как ходят до северния полюс и обратно до Европа, или как от северния полюс ходят в Испания! Ееееех разбирачи! Този хибрид с празна батерия, ако харчи по-малко от 5(малко трудно) ела ми се обади!

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +5

Офффф
18 Отговор

До коментар #10 от "Госあ":


Абе ти къде се навираш. Тук има ли хора с Приус? Да кажат на човека колко гори?

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +4

Гост
19 Отговор
Ако с 95 км. си покриваш дневните нужди -все едно си с електро

Оценка:
-0 +15

Корола
20 Отговор
Ами с 65 литра гориво Королата с двигател 1,4 D-4D при среден разход 4.3 L/100 km прави над 1500 километра пробег.
Вярно,че теглото и динамиката на двата автомобила са несравними, но като акцентираме на разхода това са данните. Ако има по нормално каране, този разход сигурно ще падне още, ама при мен това е разхода. Гарантирано !

Оценка:
-2 +14

Любознайко
21 Отговор

До коментар #17 от "Какво":


Съвсем сериозно човече, това го видях онзи ден около 19 часа и не само аз. Може пък човека да си е купил употребявана кола, но не се бъзикакам. Просто ми стана интересно

Оценка:
-3 +4

аеро
22 Отговор

До коментар #18 от "Офффф":


Жена ми има Киа Ниро хибрид , но не като тоя плъгин хибрид , а перманентен ,който се зарежда от самото шофиране. Та тя няколко пъти е падала под 3/100 .
То и аз я карам чат пат тая кола , ама аз по зверски карам ,та се движа около 4/100 . 3,8 -4,2

Коментиран от #23, #26


Оценка:
-2 +7

Сериозно ли?
23 Отговор

До коментар #22 от "аеро":


Питайте Comapak пича с Лексус хибрид под 13 не слиза, вие как ги правите тези разходи?

Коментиран от #24, #25, #28


Оценка:
-8 +5

аеро
24 Отговор

До коментар #23 от "Сериозно ли?":


Ама Киа Ниро е с 1,6 двигател бензин 105 к.с. икономична кола е

Питай го колко е Лексъса -то от това му идва разхода

Оценка:
-1 +5

Пич
25 Отговор

До коментар #23 от "Сериозно ли?":


Лексус хибрид 300 коня си харчи 8/100км.,а ти може да си измисляш до утре.

Оценка:
-4 +4

Добре
26 Отговор

До коментар #22 от "аеро":


Ти акордеон гориш 2 с Киа Ниро, няма да имаш проблем да прекосиш България с Тесла Модел 3!

Коментиран от #27, #29, #30


Оценка:
-5 +0

Добре
27 Отговор

До коментар #26 от "Добре":


Ако гориш - имам предвид! Редактора слага непознати думи.

Оценка:
-5 +0

аеро
28 Отговор

До коментар #23 от "Сериозно ли?":


Все пак да не пада под 13 -това е твърде много ,нещо може би да има проблем някакъв

Оценка:
-0 +3

аеро
29 Отговор

До коментар #26 от "Добре":


На Киа Ниро и резервоара и е малък ,но като го напълня ми показва 860 км че мога да измина .

Ама другата ми кола показва 1150 . Тя гълта повече ,но са и сложили подходящия резервоар

Оценка:
-1 +7

аеро
30 Отговор

До коментар #26 от "Добре":


С Тесла не -аз друга съм си харесал Лусид Еър електрика е пак ,1000 к.с. Звяр
Но за Европа не знам кога ще стане ,може от 22 г. да я пуснат

Коментиран от #31


Оценка:
-4 +2

Добре
31 Отговор

До коментар #30 от "аеро":


Имам предвид, че ако крака ти е толкова спокоен да не настъпваш газта, няма да имаш проблем да изминаваш много километри на ел. кола. Проблема е че когато колата е мощна, е трудно да не настъпва газта и от там идва по-високия разход. За хора с мощни коли е ясно за какви говоря.

Оценка:
-1 +2

Тираджия
32 Отговор
На тоя дарак и багажника сигурно е резервоар .? Бо клук!

Оценка:
-7 +2

Голям Слон
33 Отговор
На мен лично не ми стана ясно как точно се изминава това разстояние, когато само на батерии минаваш 95 км :-) Излиза, че останалите 1200 са на бензин. С 2.5 двигател на това купе, като тегло и аеродинамика, малко ме съмнява. Преди много години имах Ситроен Ксантия с двулитров HDI агрегат и 110 коня. С пълен резервоар (около 63-64 литра), без проблем изминавах по 1250 км - от Пловдив до Триест. И това без да ми е светнала резервата. Няма хибриди, няма батерии, няма контакти. Има само един изключително возещ автомобил, комфорт и безгрижие. Със сигурност този 20 годишен автомобил и днес би покрил всички еконорми без проблеми. И най-важното, утилизацията ми е много по-евтина и безпроблемна. За жалост днешните лобита казват друго...

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +14

Японеца
34 Отговор

До коментар #1 от "ха ха":


Яд те е нали? Карай немски масларки!

Оценка:
-2 +4

Японеца
35 Отговор

До коментар #33 от "Голям Слон":


Много си умен явно, щом даваш пример с френски еднодневки! Колата се самозарежда или ти е сложно мисленето!

Коментиран от #36


Оценка:
-9 +4

Голям Слон
36 Отговор

До коментар #35 от "Японеца":


Еднодневки? Мислене? Нещо конкретно можеш ли да кажеш или е по-лесно да обвиниш някого в тъпотия, за да изпъкнеш над него? Не ми е трудно каквото и да било. Особено да говоря от позицията на собствения си опит. Каквото и да самозареждаш, когато с него минаваш 7% от общия пробег, няма как да изминеш 1300 км комбинирано на батерии и бензин. Френски отпадък казваш? D4D-то на любимите ти японци грам не може да се доближи до френския отпадък HDi :-) Само да те светна за протокола: отпадъкът е толкова удобен за седене, че от Болоня до Пловдив съм ставал само за едно зареждане. Купуван е нов този отпадък. Аз му направих 505 хиляди с непрестанните си командировки в Европа. Новият собственик го кара и в момента е на 700 хиляди. Виждам колата всеки ден. Двигателят не е пипан. Не гори масло. Не пуши. С оригиналния си катализатор. Единственият проблем е корозията по праговете. И то поради инженерна недомислица, а не лошо изпълнение. Засегнах и утилизацията. За която ти обаче нищо не каза :-)

Оценка:
-2 +11

куку руку ку
37 Отговор

До коментар #4 от "japan":


С 65 литра 1300 км, много добре си е 5/100 за 2.5 литров двигател.
А и 95 км само на ток си е добре. Идеален е за мен в момента, всеки ден минавам точно 60 км до работа и обратно...

Оценка:
-6 +0

Dacia logan
38 Отговор
Дачия Логан 1.5,DCI има реален разход 3.7/литра .Резервоара е 50 литра. 1300 км. с едно зареждане

Оценка:
-1 +1

Лъвче завинаги
39 Отговор
Пежо 308 дизел ги слага в джоба си всички такива хибриди.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Боб Дилън
Носителят на Нобелова награда за литература за творчеството си
Многократно съм си задавал въпроса: Литература ли са песните ми?"

Още бисери
ТОП 5