В Япония започнаха продажбите на хибридна Toyota RAV4 с възможност за зареждане от битовата мрежа. Бензин-електрическата версия струва почти двойно повече от стандартния модел (4.7 срещу 2.6 млн. йени/€38 333 срещу €21 200), но може да измине 1 300 км без презареждане.
Силовата установка на хибридната RAV-четворка се състои от 2.5-литров бензинов двигател и електромотор със сумарна мощност 306 к.с. Това е с 83 коня повече, от стандартния хибрид без плъгин функция.
Кросоувърът ускорява от 0 до 100 им/ч за шест секунди и може да измине до 95 км само на ток. Хибридният кросоувър може не само да се зарежда от контакта, а и да служи за източник на енергия - от него могат да се зареждат битови електроуреди с мощност до 1.5 кВт с напрежение 100 волта.
Оборудването включва система E-Four electric 4WD, която позволява преразпределение на тягата между четирите колела, и климатик с дистанционно управление през приложение за смартфон. Отвън хибридната RAV-четворка се познава по емблемата със син фон, допълнителното капаче на входа за зареждане и различния рисунък на радиаторната решетка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ха ха
Коментиран от #6, #34
18:41 08.06.2020
2 Авто спеца
18:42 08.06.2020
3 омъскаряване
Коментиран от #8
18:43 08.06.2020
4 japan
Коментиран от #37
18:45 08.06.2020
5 Опааа
18:47 08.06.2020
6 Злобен скъсаняк
До коментар #1 от "ха ха":
твоя "кон" с над 306к.с ли е?В остатъка от мизерния си живот ще мечтаеш за подобни коли но поради невъзможността дори да ги докоснеш ти остава само да ги плюеш.18:47 08.06.2020
7 Азз
18:48 08.06.2020
8 Какво
До коментар #3 от "омъскаряване":
Ти нормален ли си? Смисъла на тази е точно никакъв! Двойно по-скъпа! Трябва ти зарядно за зареждане, а имаш само 95 километра (може би) на ток. Ако си на бензин, разхода не е това което ти пишат. Имаш да поддържаш ДВГ, което може и да не ползваш, ако караш в града и си зареждаш. Смисъла е никакъв, за разлика от колите на Тесла.Коментиран от #10, #11, #12
18:48 08.06.2020
9 пенсионер
Коментиран от #13
18:54 08.06.2020
10 Госあ
До коментар #8 от "Какво":
Хехехе ама много знаеш бе 😂 Що не заведеш дело срещу Тойота, че лъжат ? Наскоро гледах клип на един руснак с Приус. Харчи точно толкова,колкото казват - 1.5л на сто. Това е джип. Точно това е решението докато се направи водородна инфраструктура. Но за съжаление, не и в Европа. В Европа ще правят на всеки три години батерия за всяка кола,за да пазят планетатаКоментиран от #18
20:25 08.06.2020
11 Йозеф
До коментар #8 от "Какво":
Не ти трябва зарядно, трябва ти контакт просто.22:00 08.06.2020
12 Любознайко
До коментар #8 от "Какво":
Само "Тесла" ли произвежда електромобили? Питам защото в петък на магистрала Тракия видях "Тесла" - беше се залепила на един метър зад ремаркето на един камион дето се движеше с 80.Стана ми жал за човека защото хем гледаше стоповете на камиона, хем правеше тласъци с тяло за да добавя скорост.Коментиран от #17
22:07 08.06.2020
13 Селяк
До коментар #9 от "пенсионер":
3.6 ти вярваш ли си на пилото я провери още веднъжКоментиран от #15
22:08 08.06.2020
14 Порно
Коментиран от #16
22:17 08.06.2020
15 Тоя с пилото е смех
До коментар #13 от "Селяк":
Хаха и той не знае пилото му колко харчи.А представи си как трака и колко не върви пилото мухахахаха22:18 08.06.2020
16 Порно с теб
До коментар #14 от "Порно":
Ама ти откъде знаеш. Да не би да го кара вече? Това не е германски хибрид дето харчи повече от конвенционалния модел.22:19 08.06.2020
17 Какво
До коментар #12 от "Любознайко":
Сериозно? Ама ти сериозно наистина ли? А я влез да видиш как ходят до северния полюс и обратно до Европа, или как от северния полюс ходят в Испания! Ееееех разбирачи! Този хибрид с празна батерия, ако харчи по-малко от 5(малко трудно) ела ми се обади!Коментиран от #21
23:05 08.06.2020
18 Офффф
До коментар #10 от "Госあ":
Абе ти къде се навираш. Тук има ли хора с Приус? Да кажат на човека колко гори?Коментиран от #22
23:07 08.06.2020
19 Гост
23:12 08.06.2020
20 Корола
Вярно,че теглото и динамиката на двата автомобила са несравними, но като акцентираме на разхода това са данните. Ако има по нормално каране, този разход сигурно ще падне още, ама при мен това е разхода. Гарантирано !
23:17 08.06.2020
21 Любознайко
До коментар #17 от "Какво":
Съвсем сериозно човече, това го видях онзи ден около 19 часа и не само аз. Може пък човека да си е купил употребявана кола, но не се бъзикакам. Просто ми стана интересно23:25 08.06.2020
22 аеро
До коментар #18 от "Офффф":
Жена ми има Киа Ниро хибрид , но не като тоя плъгин хибрид , а перманентен ,който се зарежда от самото шофиране. Та тя няколко пъти е падала под 3/100 .То и аз я карам чат пат тая кола , ама аз по зверски карам ,та се движа около 4/100 . 3,8 -4,2
Коментиран от #23, #26
23:34 08.06.2020
23 Сериозно ли?
До коментар #22 от "аеро":
Питайте Comapak пича с Лексус хибрид под 13 не слиза, вие как ги правите тези разходи?Коментиран от #24, #25, #28
23:53 08.06.2020
24 аеро
До коментар #23 от "Сериозно ли?":
Ама Киа Ниро е с 1,6 двигател бензин 105 к.с. икономична кола еПитай го колко е Лексъса -то от това му идва разхода
00:23 09.06.2020
25 Пич
До коментар #23 от "Сериозно ли?":
Лексус хибрид 300 коня си харчи 8/100км.,а ти може да си измисляш до утре.00:23 09.06.2020
26 Добре
До коментар #22 от "аеро":
Ти акордеон гориш 2 с Киа Ниро, няма да имаш проблем да прекосиш България с Тесла Модел 3!Коментиран от #27, #29, #30
00:35 09.06.2020
27 Добре
До коментар #26 от "Добре":
Ако гориш - имам предвид! Редактора слага непознати думи.00:37 09.06.2020
28 аеро
До коментар #23 от "Сериозно ли?":
Все пак да не пада под 13 -това е твърде много ,нещо може би да има проблем някакъв00:40 09.06.2020
29 аеро
До коментар #26 от "Добре":
На Киа Ниро и резервоара и е малък ,но като го напълня ми показва 860 км че мога да измина .Ама другата ми кола показва 1150 . Тя гълта повече ,но са и сложили подходящия резервоар
00:50 09.06.2020
30 аеро
До коментар #26 от "Добре":
С Тесла не -аз друга съм си харесал Лусид Еър електрика е пак ,1000 к.с. ЗвярНо за Европа не знам кога ще стане ,може от 22 г. да я пуснат
Коментиран от #31
00:55 09.06.2020
31 Добре
До коментар #30 от "аеро":
Имам предвид, че ако крака ти е толкова спокоен да не настъпваш газта, няма да имаш проблем да изминаваш много километри на ел. кола. Проблема е че когато колата е мощна, е трудно да не настъпва газта и от там идва по-високия разход. За хора с мощни коли е ясно за какви говоря.01:01 09.06.2020
32 Тираджия
02:45 09.06.2020
33 Голям Слон
Коментиран от #35
07:07 09.06.2020
34 Японеца
До коментар #1 от "ха ха":
Яд те е нали? Карай немски масларки!07:22 09.06.2020
35 Японеца
До коментар #33 от "Голям Слон":
Много си умен явно, щом даваш пример с френски еднодневки! Колата се самозарежда или ти е сложно мисленето!Коментиран от #36
07:25 09.06.2020
36 Голям Слон
До коментар #35 от "Японеца":
Еднодневки? Мислене? Нещо конкретно можеш ли да кажеш или е по-лесно да обвиниш някого в тъпотия, за да изпъкнеш над него? Не ми е трудно каквото и да било. Особено да говоря от позицията на собствения си опит. Каквото и да самозареждаш, когато с него минаваш 7% от общия пробег, няма как да изминеш 1300 км комбинирано на батерии и бензин. Френски отпадък казваш? D4D-то на любимите ти японци грам не може да се доближи до френския отпадък HDi :-) Само да те светна за протокола: отпадъкът е толкова удобен за седене, че от Болоня до Пловдив съм ставал само за едно зареждане. Купуван е нов този отпадък. Аз му направих 505 хиляди с непрестанните си командировки в Европа. Новият собственик го кара и в момента е на 700 хиляди. Виждам колата всеки ден. Двигателят не е пипан. Не гори масло. Не пуши. С оригиналния си катализатор. Единственият проблем е корозията по праговете. И то поради инженерна недомислица, а не лошо изпълнение. Засегнах и утилизацията. За която ти обаче нищо не каза :-)09:46 09.06.2020
37 куку руку ку
До коментар #4 от "japan":
С 65 литра 1300 км, много добре си е 5/100 за 2.5 литров двигател.А и 95 км само на ток си е добре. Идеален е за мен в момента, всеки ден минавам точно 60 км до работа и обратно...
13:52 09.06.2020
38 Dacia logan
15:19 10.06.2020
39 Лъвче завинаги
18:20 11.06.2020