Last news in Fakti

8 Юни, 2020 18:35 10 824 39

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

  • toyota-
  • rav4-
  • хибрид

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар - 1

В Япония започнаха продажбите на хибридна Toyota RAV4 с възможност за зареждане от битовата мрежа. Бензин-електрическата версия струва почти двойно повече от стандартния модел (4.7 срещу 2.6 млн. йени/€38 333 срещу €21 200), но може да измине 1 300 км без презареждане.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Силовата установка на хибридната RAV-четворка се състои от 2.5-литров бензинов двигател и електромотор със сумарна мощност 306 к.с. Това е с 83 коня повече, от стандартния хибрид без плъгин функция.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Кросоувърът ускорява от 0 до 100 им/ч за шест секунди и може да измине до 95 км само на ток. Хибридният кросоувър може не само да се зарежда от контакта, а и да служи за източник на енергия - от него могат да се зареждат битови електроуреди с мощност до 1.5 кВт с напрежение 100 волта.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Оборудването включва система E-Four electric 4WD, която позволява преразпределение на тягата между четирите колела, и климатик с дистанционно управление през приложение за смартфон. Отвън хибридната RAV-четворка се познава по емблемата със син фон, допълнителното капаче на входа за зареждане и различния рисунък на радиаторната решетка.

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар

Toyota пусна RAV-четворка, която изминава 1300 км с един резервоар


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха ха

    12 44 Отговор
    куц кон.

    Коментиран от #6, #34

  • 2 Авто спеца

    17 27 Отговор
    И резевора и побира 150 литра!
  • 3 омъскаряване

    39 7 Отговор
    Е това е отиваш до вилата в гората и пускаш електроуредите чрез тойотата! А не като на "свети" Илон кашоните я стигнеш до вилата я не, че и генератор трябва да пуснеш да заредиш кашона!

    Коментиран от #8

  • 4 japan

    22 3 Отговор
    да ,резервоара е 65 литра..14,5 галона

    Коментиран от #37

  • 5 Опааа

    15 7 Отговор
    Нека разбирачите да започват да се с споглеждат...
  • 6 Злобен скъсаняк

    44 8 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха":

    твоя "кон" с над 306к.с ли е?В остатъка от мизерния си живот ще мечтаеш за подобни коли но поради невъзможността дори да ги докоснеш ти остава само да ги плюеш.
  • 7 Азз

    29 15 Отговор
    Някакъв виц е това заглавие. По-слабия хибрид харчи към 7, т.е. с резервоар 54 литра, се минават около 770 километра. Да приемем, че разхода ще се запази. Значи резервоара трябва да е поне 91 литра, за да се минават 1300км с един резервоар. С този 54 литра резервоар, излиза, че трябва да харчи 4.15, това е възможно да стане само, ако се кара с 80 в сянката на някой тир. Казвам го като човек каращ Аурис хибрид и знае колко харчат тези хибриди.
  • 8 Какво

    9 18 Отговор

    До коментар #3 от "омъскаряване":

    Ти нормален ли си? Смисъла на тази е точно никакъв! Двойно по-скъпа! Трябва ти зарядно за зареждане, а имаш само 95 километра (може би) на ток. Ако си на бензин, разхода не е това което ти пишат. Имаш да поддържаш ДВГ, което може и да не ползваш, ако караш в града и си зареждаш. Смисъла е никакъв, за разлика от колите на Тесла.

    Коментиран от #10, #11, #12

  • 9 пенсионер

    15 18 Отговор
    за тези кинти - мерси ! ще си карам полото - 3,6 / 100 км. - гаден и мръсен дизел !

    Коментиран от #13

  • 10 Госあ

    14 8 Отговор

    До коментар #8 от "Какво":

    Хехехе ама много знаеш бе 😂 Що не заведеш дело срещу Тойота, че лъжат ? Наскоро гледах клип на един руснак с Приус. Харчи точно толкова,колкото казват - 1.5л на сто. Това е джип. Точно това е решението докато се направи водородна инфраструктура. Но за съжаление, не и в Европа. В Европа ще правят на всеки три години батерия за всяка кола,за да пазят планетата

    Коментиран от #18

  • 11 Йозеф

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Какво":

    Не ти трябва зарядно, трябва ти контакт просто.
  • 12 Любознайко

    13 9 Отговор

    До коментар #8 от "Какво":

    Само "Тесла" ли произвежда електромобили? Питам защото в петък на магистрала Тракия видях "Тесла" - беше се залепила на един метър зад ремаркето на един камион дето се движеше с 80.Стана ми жал за човека защото хем гледаше стоповете на камиона, хем правеше тласъци с тяло за да добавя скорост.

    Коментиран от #17

  • 13 Селяк

    5 5 Отговор

    До коментар #9 от "пенсионер":

    3.6 ти вярваш ли си на пилото я провери още веднъж

    Коментиран от #15

  • 14 Порно

    3 8 Отговор
    Най сетне клекнаха. Това е едва вторият им плъг ин хибрид. А тия 1300 с едно зареждане ще ги мине само ако на всяко спиране да пикаш я закачаш на зарядно. Ако има къде.

    Коментиран от #16

  • 15 Тоя с пилото е смех

    3 3 Отговор

    До коментар #13 от "Селяк":

    Хаха и той не знае пилото му колко харчи.А представи си как трака и колко не върви пилото мухахахаха
  • 16 Порно с теб

    8 2 Отговор

    До коментар #14 от "Порно":

    Ама ти откъде знаеш. Да не би да го кара вече? Това не е германски хибрид дето харчи повече от конвенционалния модел.
  • 17 Какво

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Любознайко":

    Сериозно? Ама ти сериозно наистина ли? А я влез да видиш как ходят до северния полюс и обратно до Европа, или как от северния полюс ходят в Испания! Ееееех разбирачи! Този хибрид с празна батерия, ако харчи по-малко от 5(малко трудно) ела ми се обади!

    Коментиран от #21

  • 18 Офффф

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Госあ":

    Абе ти къде се навираш. Тук има ли хора с Приус? Да кажат на човека колко гори?

    Коментиран от #22

  • 19 Гост

    15 0 Отговор
    Ако с 95 км. си покриваш дневните нужди -все едно си с електро
  • 20 Корола

    14 2 Отговор
    Ами с 65 литра гориво Королата с двигател 1,4 D-4D при среден разход 4.3 L/100 km прави над 1500 километра пробег.
    Вярно,че теглото и динамиката на двата автомобила са несравними, но като акцентираме на разхода това са данните. Ако има по нормално каране, този разход сигурно ще падне още, ама при мен това е разхода. Гарантирано !
  • 21 Любознайко

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "Какво":

    Съвсем сериозно човече, това го видях онзи ден около 19 часа и не само аз. Може пък човека да си е купил употребявана кола, но не се бъзикакам. Просто ми стана интересно
  • 22 аеро

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "Офффф":

    Жена ми има Киа Ниро хибрид , но не като тоя плъгин хибрид , а перманентен ,който се зарежда от самото шофиране. Та тя няколко пъти е падала под 3/100 .
    То и аз я карам чат пат тая кола , ама аз по зверски карам ,та се движа около 4/100 . 3,8 -4,2

    Коментиран от #23, #26

  • 23 Сериозно ли?

    5 8 Отговор

    До коментар #22 от "аеро":

    Питайте Comapak пича с Лексус хибрид под 13 не слиза, вие как ги правите тези разходи?

    Коментиран от #24, #25, #28

  • 24 аеро

    5 1 Отговор

    До коментар #23 от "Сериозно ли?":

    Ама Киа Ниро е с 1,6 двигател бензин 105 к.с. икономична кола е

    Питай го колко е Лексъса -то от това му идва разхода
  • 25 Пич

    4 4 Отговор

    До коментар #23 от "Сериозно ли?":

    Лексус хибрид 300 коня си харчи 8/100км.,а ти може да си измисляш до утре.
  • 26 Добре

    0 5 Отговор

    До коментар #22 от "аеро":

    Ти акордеон гориш 2 с Киа Ниро, няма да имаш проблем да прекосиш България с Тесла Модел 3!

    Коментиран от #27, #29, #30

  • 27 Добре

    0 5 Отговор

    До коментар #26 от "Добре":

    Ако гориш - имам предвид! Редактора слага непознати думи.
  • 28 аеро

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Сериозно ли?":

    Все пак да не пада под 13 -това е твърде много ,нещо може би да има проблем някакъв
  • 29 аеро

    7 1 Отговор

    До коментар #26 от "Добре":

    На Киа Ниро и резервоара и е малък ,но като го напълня ми показва 860 км че мога да измина .

    Ама другата ми кола показва 1150 . Тя гълта повече ,но са и сложили подходящия резервоар
  • 30 аеро

    2 4 Отговор

    До коментар #26 от "Добре":

    С Тесла не -аз друга съм си харесал Лусид Еър електрика е пак ,1000 к.с. Звяр
    Но за Европа не знам кога ще стане ,може от 22 г. да я пуснат

    Коментиран от #31

  • 31 Добре

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "аеро":

    Имам предвид, че ако крака ти е толкова спокоен да не настъпваш газта, няма да имаш проблем да изминаваш много километри на ел. кола. Проблема е че когато колата е мощна, е трудно да не настъпва газта и от там идва по-високия разход. За хора с мощни коли е ясно за какви говоря.
  • 32 Тираджия

    2 7 Отговор
    На тоя дарак и багажника сигурно е резервоар .? Бо клук!
  • 33 Голям Слон

    14 0 Отговор
    На мен лично не ми стана ясно как точно се изминава това разстояние, когато само на батерии минаваш 95 км :-) Излиза, че останалите 1200 са на бензин. С 2.5 двигател на това купе, като тегло и аеродинамика, малко ме съмнява. Преди много години имах Ситроен Ксантия с двулитров HDI агрегат и 110 коня. С пълен резервоар (около 63-64 литра), без проблем изминавах по 1250 км - от Пловдив до Триест. И това без да ми е светнала резервата. Няма хибриди, няма батерии, няма контакти. Има само един изключително возещ автомобил, комфорт и безгрижие. Със сигурност този 20 годишен автомобил и днес би покрил всички еконорми без проблеми. И най-важното, утилизацията ми е много по-евтина и безпроблемна. За жалост днешните лобита казват друго...

    Коментиран от #35

  • 34 Японеца

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха":

    Яд те е нали? Карай немски масларки!
  • 35 Японеца

    4 9 Отговор

    До коментар #33 от "Голям Слон":

    Много си умен явно, щом даваш пример с френски еднодневки! Колата се самозарежда или ти е сложно мисленето!

    Коментиран от #36

  • 36 Голям Слон

    11 2 Отговор

    До коментар #35 от "Японеца":

    Еднодневки? Мислене? Нещо конкретно можеш ли да кажеш или е по-лесно да обвиниш някого в тъпотия, за да изпъкнеш над него? Не ми е трудно каквото и да било. Особено да говоря от позицията на собствения си опит. Каквото и да самозареждаш, когато с него минаваш 7% от общия пробег, няма как да изминеш 1300 км комбинирано на батерии и бензин. Френски отпадък казваш? D4D-то на любимите ти японци грам не може да се доближи до френския отпадък HDi :-) Само да те светна за протокола: отпадъкът е толкова удобен за седене, че от Болоня до Пловдив съм ставал само за едно зареждане. Купуван е нов този отпадък. Аз му направих 505 хиляди с непрестанните си командировки в Европа. Новият собственик го кара и в момента е на 700 хиляди. Виждам колата всеки ден. Двигателят не е пипан. Не гори масло. Не пуши. С оригиналния си катализатор. Единственият проблем е корозията по праговете. И то поради инженерна недомислица, а не лошо изпълнение. Засегнах и утилизацията. За която ти обаче нищо не каза :-)
  • 37 куку руку ку

    0 6 Отговор

    До коментар #4 от "japan":

    С 65 литра 1300 км, много добре си е 5/100 за 2.5 литров двигател.
    А и 95 км само на ток си е добре. Идеален е за мен в момента, всеки ден минавам точно 60 км до работа и обратно...
  • 38 Dacia logan

    1 1 Отговор
    Дачия Логан 1.5,DCI има реален разход 3.7/литра .Резервоара е 50 литра. 1300 км. с едно зареждане
  • 39 Лъвче завинаги

    1 0 Отговор
    Пежо 308 дизел ги слага в джоба си всички такива хибриди.