Last news in Fakti

28 Януари, 2011 11:01 20 904 80

Volvo с разход 1.9 л/100 км в Женева

  • volvo-
  • v60-
  • хибрид-
  • женева 2011

Хибрид с разход под 2 литра на 100 км подготвя Volvo за изложението в Женева. От компанията твърдят, че дизел-електрическото V60 е готово за серийно производство.

Автомобилът е оборудван с 2.4-литров нафтов петак с мощност 215 к.с., който задвижва предните колела, и 51-киловатов електромотор за задния мост. Така хибридът получава двойно предаване. Силовата установка включва също комплект 12-киловатови акумулатори и шестстепенна автоматична трансмисия.

По данни на Volvo хибридният V60 отделя едва 50 г въглероден двуокис на километър пробег и може да измине 50 километра само на ток. Батериите се зареждат от битовата мрежа, но времето за достигане на пълния им капацитет не се уточнява.

Първият сериен хибрид на Volvo ще се появи на пазара през 2012 г. Шведите разработват технологията в сътрудничество с Vattenfall, която изгражда система за домашни и улични станции за зареждане и планира да доставя енергия за тях.

По предварителни данни шведското правителство възнамерява да насърчава производството на хибриди с данъчни облекчения от порядъка на 7 000 евро. Така серийната версия на дизел-електрическото V60 ще струва само 9-10 000 евро повече от модификацията с традиционно задвижване.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Реалист

    1 10 Отговор
    Шведите ни напомнят какво е инженерно постижение!

    Коментиран от #2

  • 2 Реалист 1

    47 1 Отговор

    До коментар #1 от "Реалист":

    Много ми е интересно със тоя 2.4d V5 215hp , да дава разход 1.9л/100км и със електромотор да е пак е малко трудно, но да видим в следващите години при една истинска практика, а не при някакъв тест в който колата се движи с 50 и е празна !!!! А тези вече ги купиха китайците ! ;)

    Коментиран от #9, #26

  • 3 Fiestata91

    16 22 Отговор
    taka e priqteli novoto si kazva dumata 6tom Bmw 320 136 konq dizel 2001 godina dava 6 gradsko a za tova 2010-i 11 godina ni6to 4udno

    Коментиран от #45

  • 4 viktor

    1 14 Отговор
    eeeeeee nai nakraq nqkoi da se seti da napravi dizelov hibrid...dosega s tezi benzinki samo se ligavqt...evala na volvo

    Коментиран от #6

  • 5 graver

    20 14 Отговор
    Как пък не можахе малко по- интелигентно да го напишете това, ами пльоснахте "2.4-литров нафтов петак".
  • 6 graver

    18 4 Отговор

    До коментар #4 от "viktor":

    Всъщност и автобуси вече има, а за коли да не говорим...
  • 7 dobur ve4er

    20 8 Отговор
    "dizelo-elektri4eski" mps sa vsi4ki "dizelovi" lokomotivi na vsqka gara!Tazi tehnologia e na 120 godini! neznam kakvo triabva6e da stane ta dase setqt nai-posle!Kakto i ESP sistemata na Mercedes ia ima ot 1960 godina v avtobusite na "Mercedes 0303" i pak 40-50 godini sled tova stava masova.

    Коментиран от #8

  • 8 Ъпдайк

    24 17 Отговор

    До коментар #7 от "dobur ve4er":

    Трябваше ти да ги подсетиш май, а не да чакаме цял век! А ако мерцедесите имаха работеща ESP с-ма, нямаше да са толкова паянтови и до днес с това задно задвижване, особено в зимно условия!
  • 9 лошия

    12 20 Отговор

    До коментар #2 от "Реалист 1":

    абе,обясни ми как двигател с нечетен брой цилиндри(в случая 5)може да е V-образен както ти си написал

    Коментиран от #11

  • 10 Благо

    32 10 Отговор
    Волво не са първите които са се сетили да направят хибриден двигател + дизелов мотор. Причината да тези двигатели да са по- рядката комбинация е, че самата направа е много по- скъпа, а на американците не им пречат цените на бензина. Тези коли се правят за Европа, евла на Шведите, това е бъдещето, поне за ония хора, от белия свят.
  • 11 PeacemakeR

    27 1 Отговор

    До коментар #9 от "лошия":

    Ако си беше написал домашното щеше да видиш , че има 5 цилиндров V образен ДВГ ...
    П.П. Жокер - на VW е :P :P :P

    Коментиран от #28

  • 12 PeacemakeR

    21 0 Отговор
    Те ти и картинка
    http://images12.snimka.bg/001631541.jpg

    http://www.vw-club.ru/vw/gallery/engines/img/vr5.jpg
  • 13 Дизел мания

    30 1 Отговор
    До Реалист 1: Аз карам 2.4JTD, отново с пет цилиндъра и почти 200 коня под капака, пък разход над 4.5л извън града и около 6.5л в града трудно правя :) При това става дума за технология на 10 години! За това време вече има Multi Jet и Multi Jet ІІ, които са истинска революция в развитието на двигателите. Линка по-долу предполагам ще е интересен за не малка част от читателите на статията. http://www.fptmultijet2.com/eng/up-to-8-injections/up-to-8-injections.php

    Коментиран от #25, #27

  • 14 Prelude

    10 10 Отговор
    Много неща не се вързват.
    - към тези 2/100 трява да се включи и разхода за ел енергия. Колко е той?
    - какво зачи "комплект акумулатори"? Колко е бщия им капацитет за да се сметне разхода за 50км?
    - как с 12 киловата (16 коня), ако е само един акумулатора, ще минеш 50км?
    - Основен пролем на този тип хибриди е непрактичността. Как са го решили (ако са)? Зареждането отнема часове. Японците тръгнаха по този път, но идеята беше направо да сменят акумулаторите със заредени. По бързо е, но и това е непрактично и отмря в полза на съвремените хибриди при които акумулаторите се зареждат от двигателя и/или при спиране/спускане по наклон.

    Коментиран от #47

  • 15 немо

    13 18 Отговор
    какъв е смисъла от хибриден автомобил в този му вид?
    прехвърляне на вредните имисии от ДВГ -то на съответния ТЕЦ или АЕЦ правещ електричеството с което се зареждат батерийте ...
    за 50 км пробег на ток личното ми мнение е, че това Волво ще стой поне 10 часа закачено в контакта за зареждане на батерийте ...
    и като тръгне за морето и към Ихтиман свърши тока в батериите и мине на дизел, разхода му в никакъв случай няма да е 2 литра на 100 км. а ще отиде на 8-10 на 100 км. ....
    и в заключение може спокойно да се отбележи, че в реалността идеята за хибрид между ДВГ и ел мотор е само реклама без много смисъл за околната среда ... :)
  • 16 HAMANN

    20 3 Отговор
    bravo na volvo !
  • 17 G klasa

    19 6 Отговор
    volvo e seriozna marka.dokazano e s godinite.
  • 18 Borislav

    16 4 Отговор
    По предварителни данни шведското правителство възнамерява да насърчава производството на хибриди с данъчни облекчения от порядъка на 7 000 евро.
  • 19 pifa

    3 16 Отговор
    o6te predi 10 godini ima takav razxod na gorivo.Audi A2 1.2TDI

    Коментиран от #20

  • 20 Scar

    11 2 Отговор

    До коментар #19 от "pifa":

    Бъркаш се. Нямало е такова нещо от ауди.
  • 21 Дошо

    21 4 Отговор
    Абе какво Ауди бе мен?Тия смешници нали пуснаха хибриди Q5 дето можели да минат в ел. режим 3км.Ахахаха Волвото е светлинни години от немските кошове сглобявани навсичко отгоре в Китай.

    Коментиран от #50

  • 22 pifa

    15 2 Отговор
    izviniavam se izlagax s 0.700 grama,na 100/2.7l nafta.no niama elektromotor a ako ima6e.
  • 23 Пловдив

    12 5 Отговор
    За мен волво е автомобил №1. Само че имам лошото чувство,че след китайската афера,скоро ще говоря за това в минало време - не ми се иска да съм прав.
  • 24 Scar

    7 0 Отговор
    Тук става въпрос за кола от съвсем различен клас. Относно ауди А2 отдавна е спряно от производтсво и няма пряк налседник. Сега има А1, което е съвсем различна концепция.
  • 25 111

    11 4 Отговор

    До коментар #13 от "Дизел мания":

    1. Не вярвай на 100% колко ти показва борд компа
    2. С едно газово на бензинов двигател при сегашните цени на горивата излиза по-евтино
    3. Зарежи ги тия печки дето след 3000 оборота умират
    и 4. Кво ще кажеш за третото, а?
  • 26 111

    16 4 Отговор

    До коментар #2 от "Реалист 1":

    2.4d V5 215hp дава разход 1.9л/100км по нанадолнище с изключен двигател
  • 27 Реалист 1

    9 16 Отговор

    До коментар #13 от "Дизел мания":

    За 200 коня, такъв разход е мечта, ако не си правиш гъргара нещо с мене! Аз със на баща ми Фолксвагена 2.0 TDI 140 коня, съм правил най-малко 4.1л/100км средно извънградско, но съм карал със 80-90км/ч на 6 скорост! А двигател V5 излезе май със излизането на Голф 4 или Бора, 1 от двете! Не може да искаш всичко от 1 кола, хем нисък разход,хем добра возия,бързо ускорение и т.н.. Аз карам Опел Астра 2.0 170 коня със чип 93' , не защото нямам пари за по-хубава и по-нова, просто ми е кеф на светофара като светне зелено на тоя до мене дето е седнал във последен модел 7-ма серия със 300 коня под капака да му покажа среден пръст и той да ми фокусира номера после! :D
  • 28 Марто

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "PeacemakeR":

    Жокер : ама на волво не е :)
  • 29 Aleks

    19 3 Отговор
    гледайте си работата завистници Volvo е номер едно !

    Коментиран от #31

  • 30 Марто

    21 4 Отговор
    имал съм удоволствието на карам Volvo S80 D5 163к.с , щом на дълго разхода му е под 5/100 не виждам какво толкова особено има в разхода който дават. Вярно - няма да е наистина 1.9 защото тестовете се провеждат в лаборатории на стенд, но предполагам че ще е най-много 2.5-3/100 което си е революционен разход за 200+ к.с :)

    Коментиран от #32

  • 31 Марто

    21 3 Отговор

    До коментар #29 от "Aleks":

    Подкрепям те! Горд собственик на волво съм и сърце не ми дава да се оплача от нещо :) Сега някой ще излезе и ще каже : "Не ми ги хвалете, тях ги купиха китайците" и какво от това, развиват се, поддържат доброто качество така че ако ще и монаси от Шау Лин да ги купят важен е екипа който разработва и произвежда автомобилите!
  • 32 Iv

    11 9 Отговор

    До коментар #30 от "Марто":

    Много си се заблудил с този разход от под 5/100.

    Коментиран от #33

  • 33 Марто

    16 5 Отговор

    До коментар #32 от "Iv":

    Там е работата че не съм , пълниш догоре, след 140 км на следващата бензиностанция сложихме 7 литра и се напълни отново, което по прости сметки излиза малко под 5!

    Коментиран от #40

  • 34 Scar

    12 4 Отговор
    Няма как да гори 5/100 в нормални условия. S80 е 2 тона купе - 163 коня, предполагам и автомат.....Карам Е-250Д ръчка, без турбо и извън града ми гори около 6.5, в града сигурно отива към 8.0 - 8.5 дизел.
  • 35 Марто

    15 4 Отговор
    Няма ама има как и щом при мен се е получило не виждам защо продължавате спора? Точно там е проблема на твоята Е250 - липсата на турбо , то вдига конете и заради него се намаля обема на двигателя и така автомобила гори по-малко. S80 дизел тежи 1600кг, 4 човека бяхме, ръчка е автомобила и говоря съвсем сериозно. Който иска да вярва, който не иска да се оправя. Нали ми е дало тоя разход , аз няма за какво да лъжа. Това че някой хора като карат използват максимума от двигателя естествено бута и резервоара :)
  • 36 ggg

    9 1 Отговор
    vinagi sum kazval 4e Volvo sa nad vsi4ki i te produljavat da go dokazvat
  • 37 Scar

    8 1 Отговор
    Не казвам че лъжеш, но 5л за такъв автомобил с голям двигател си е истинско постижение. В слуачят при мен е както казах без турбо, но има и същият двигател с турбина, който уверявам те е по-лаком от атмосферния. Обемър си остава един и същ:)

    Коментиран от #38

  • 38 Марто

    11 2 Отговор

    До коментар #37 от "Scar":

    Разбирам , но попринцип по-старите дизелчета на бенц харчат малко повече от нормалното но пък са си здрави и отгоре на капака имаш три лъча качество :) Затова има толкова марки на който каквото му е на сърцето и джоба - това да си вземе :)

    Коментиран от #39

  • 39 Scar

    12 1 Отговор

    До коментар #38 от "Марто":

    На едно мнение сме. Всеки си има предпочитания, а относно волво, карал съм единствено v40 combi бензин и съм с много добри впечтления. Ако тогава си търсех кола, най-верятно щях да я взема, защото се продаваше:)Радвам се да разговарям с хора като теб!Поздрави:)

    Коментиран от #49

  • 40 Iv

    9 1 Отговор

    До коментар #33 от "Марто":

    За шофиране в България ли говорим ? Защото под 5,3-5,4/100 не падам. Иначе в Германия/нормални горива и пътища/ със същия стил на каране пада на 4,6/100. На коя верига бензиностанции зареждаш ?

    Коментиран от #48

  • 41 steve

    15 1 Отговор
    ЗАБРАВЯТЕ ЕДНО ВАЖНО НЕЩО

    Тестотовете не се правят с БЪЛГАРСКА НАФТА
    На кола като и сложи6 БГ нафта и веднага 1 литър на 100км отгоре
  • 42 hysein

    3 2 Отговор
    Tova,E tehniya joker zadaim tragne prodykta iz pazara
  • 43 Alek

    3 6 Отговор
    2,4 TDI 92 godina razhod 6 na sto 6 cilindura, turbina garett t3t3 hibridna, katafalka, kamion na putq, drugoto mu ime volvo 940. Nqma elektri4eki dvigatel ama e 240 konq i she naprai smeshno v60 u jeneva
  • 44 джапан

    10 1 Отговор
    ВОЛВО СИ Е ВОЛВО.Попринцип харесвам японски коли, но съм карал Волво С40 и останах с невероятни впечатления :).ПОЗДРАВИ.
  • 45 mimo

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "Fiestata91":

    Абе то дава 6 градско, ама не уточняваш за 50 или за 30 километра пробег.
  • 46 bioaleksandar

    7 1 Отговор
    Kilovatite od Elektricnite motori se razlicni od onie na motorite so vnatresno sogoruvanje... Elektricnite motori imaat mnogu poveke vrtezen moment(torque). elektricni motori so 16ks imaat i okolu 350-400nm torque... toa e razlikata... :)
  • 47 biz_boy

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Prelude":

    Бъркаш основни понятив - батерията е 12 квч, а не 12 кв (16 к с)

    Коментиран от #62

  • 48 Марто

    12 1 Отговор

    До коментар #40 от "Iv":

    Колата не беше моя, аз имам също Volvo S80 но бензин - 2.4Т. Инъче собственика и зарежда на ОМV и е много доволен :)

    Коментиран от #57

  • 49 Марто

    14 1 Отговор

    До коментар #39 от "Scar":

    Поздрави и на теб колега :) Радвам се че все пак има хора с които може да се води диалог, а не веднага да тръгват да те нападат и да не изчакват отговора на събеседника :)
  • 50 (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    Моделите на ФВ, сглобявани в Китай си остават в Азия. От тях не се продават в Европа. Всичко, което се продава от ФВ в България, е правено на запад от Сърбия.
  • 51 нЕМАзначение

    7 1 Отговор
    Браво!Браво на шведите! Евала Volvo!!! Но все пак тия 215 коня остават гладни с 2 литра пък и на 100 км :D:D
  • 52 Котев

    14 1 Отговор
    На шведите колите са им като жените - МЕЧТА.Няма нищо по-хубаво от това да седиш в чисто ново Волво и до тебе на предната седалка една дългокрака, надарена, русичка шведка :D.Иначе браво на ВОЛВО за този двигател - 215 коня - 1.9л./100км - УОУ !
  • 53 яко

    8 0 Отговор
    Добро постижение браво на шведите :)

    Коментиран от #56

  • 54 яко

    6 0 Отговор
    Добро постижение браво на шведите :)
  • 55 Петър

    21 0 Отговор
    Баща ми има Волво v40. Kaчеството му е супер. Градско около 8 извънградско около 5. Аз карам Мерцедес Е290ТД 300Нм при 1800об. и при нормално каране, градско около 9 извънградско около 6.Ако го настъпвам няма да коментирам :) . Въпреки, че съм голям фен на Мерцедес, за Волвото мога да кажа само хубави думи. Здрава , сигурна, красива и мобилна.Може би единствения минус е, че щом влезеш в сервиз ти одират кожата. Подръжката е по-скъпа от Мерцедес. И аз се радвам, че видях смислен и приятен диалог.
  • 56 Петър

    20 0 Отговор

    До коментар #53 от "яко":

    Котев съгласен съм с теб. Бях спасител 2 лета. И за шведките незнам как да ги опиша накратко. Ангели с крака по 1.50 м :D
  • 57 doni

    6 0 Отговор

    До коментар #48 от "Марто":

    Kolega, mnogo sum se navil na Volvo S80 ,kaji mi kak e kato podrojka i razhod na gorivo- dizela i saotvetno bemzina! Blagodarq prevaritelno
  • 58 Петър

    11 0 Отговор

    До коментар #58 от "Петър":

    Колега автомобила е доста добро качество. Супер изработка, но много внимавай на каква ще се спреш. Гледай да е на реални километри, което е почти невъзможно в БГ. В интерес на истината най–важното е как е подържана. Подръжката на всяко едно Волво е скъпа! :) Добър автомобил си набелязал.

    Коментиран от #58, #63, #64

  • 59 blagovest

    5 0 Отговор
    trudnaa rabota toq golqm dvigatel i tova golqmo kope da pokajat takav nisak razhod na gorivo, volvo se e dokazalo 4e e edna ot vode6tite kompanii, taka, che vremeto 6te pokaje
  • 60 alex

    4 0 Отговор
    bez sumnenie e dobro ama 2lna100...samo po raven put na 6-ta sled kato el.motora dostignal 60-70km.h
  • 61 георги

    12 0 Отговор
    Имаш грешка,на дизел-електрик мотрисите не им е това принципна на работа :D разрови се из нета и ще разбереш
  • 62 Prelude

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "biz_boy":

    Не бъркам. Първо чети, после пиши! В статията се споменава "12-киловатови акумулатори".
  • 63 GERMANY

    9 0 Отговор

    До коментар #58 от "Петър":

    Няма да сбъркаш ако я вземеш колега.Имам С80 Д5 и съм изключително доволен.Преди това карах БМВ е39 и не че искам да те плаша, но подръжката на Волвото е по-скъпа от тази на Бавареца.Но има и друга подробност - попаднеш ли на поддържана кола и ако се грижиш добре за нея ти гарантирам, че в сервиз няма да влизаш.Много здрави машини са, красиви също така.И да отбележа, че съм върл фен на немските автомобили.Преди да купя Волвото съм карал само немски - 2 мерца и 1 БМВ, но вече съм на мнение, че шведското ВОЛВО по нищо не отстъпва на кралете-немци, а в някои отношения дори е пред тях :) .Така, че ако искаш да вземаш Волво гледай просто да попаднеш на добър екземпляр и ти гарантирам, че няма и за миг през живота си да съжалиш.Успех.
  • 64 Марто

    9 0 Отговор

    До коментар #58 от "Петър":

    Значи доста добър автомобил си си набелязал :) Дизела няма да сбъркаш и по стария двигател да вземеш - 2.5тди 143 к.с - на ауди е агрегата, малко е слабичък но не е лаком, но според мен по-добрия вариянт е по-новия агрегат - 2.4 Д5 163 к.с, доста добър двигател, еластичен и в купето почти не се разбира че е дизел :) При бензинките 2.4 140 кс, 170 и 204 като последния е с турбина, можеш да отидеш и на 2.9 но там имаш един цилиндър повече и пак 200 и няколко коня но там разхода е малко по-голям. Тук избора е по-богат и зависи от начина ти на шофиране и от това дали можеш да си позволиш разхода на голям двигател, а ако го намериш със сложен газов инжекцион и добре поддържан автомобил няма защо да мислиш :) Да ти кажа волвото по нищо не отстъпва на мерцедес е-клас , бмв 5 е39 и ауди а6, даже дори смея да твърдя че по доста показатели ги бие :) За поддръжката- досега нищо не съм бутвал по моето волво , много читаво си го намерих и засега само гуми и бензин копувам :) Намериш ли го поддържано гаранция няма да имаш проблеми! Поздрави :)

    Коментиран от #65

  • 65 Марто

    6 0 Отговор

    До коментар #64 от "Марто":

    Колега адски си прав. На 110% съм съгласен с мнението ти. Когато тръгнах да търся волво , първо минах през с.Труд преди Пловдив там автокъщи бол.Обикалях обикалях и само едно S80 имаше и то беше с десен волан. Бях се отчаял и за момент се спрях на БМВ 520и е39 , не съм фен на бмв въобще но някак ме грабна поне на вид. Качих се , покарах и да ти кажа : НЕ СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ ВЗЕХ ВОЛВО :) Ако някой се сети нещо - емайл : [email protected] :)
  • 66 yo;]

    4 6 Отговор
    Mislq si 4e po dobriq variant e da se vlagat pove4e pari za tehnika koqto da izkarva neft ot po dulboko vmesto da se hvurlqt milioni v konstroiraneto na nenujni hibridi .
  • 67 ГАБРИЕЛ

    5 5 Отговор
    volvoto си го бива но mercedes си остава mercedes
  • 68 vw

    3 4 Отговор
    vw passat 1.9 131 konq e nomer 1 za gorene i varvene
  • 69 Iv

    5 2 Отговор

    До коментар #69 от "Iv":

    Особено, ако е Голф 4 с този мотор.

    Коментиран от #69

  • 70 VW&Mercedes

    7 2 Отговор

    До коментар #70 от "VW&Mercedes":

    ami kakvo shte kajesh za 1.9TDI GTI 150ps.S vsichkite cherveni TDI-ta mnogo sa rqdki obache

    Коментиран от #70

  • 71 VW&Mercedes

    7 2 Отговор
    Sega po temata.Ta az si mislq che vsichkite tezi hibridi sa neprilojimi,skupi za poddrujka i bezbojno bukani s elektronika.Nemi se misli kolko shte struvat novi baterii kato se skapat tezi.Puk i kolko shte teji tova Volvo v sravnenie s obiknovenno takova.Mislq si che izcqlo na toc e po udachno ili da se raboti po razvitieto na vodorodnite motori tam e budeshteto.Puk i 10hil.EUR kolko vreme shte gi izbivate ot razlikata na gorivoto.Dokuto se izbiqt shte se skapat bateriite i ot Moto-Pfohe lubezno shte vi predlijat novi za 10hil.EUR :-)))Tezi koli mi se vijdat struv za baluci
  • 72 encobg

    1 0 Отговор
    Напълно нормално е да се постигне такъв разход , но цената на автомобила за съжаление е висока за нормалния българин.Що се отнася за китайците , че са купили Волво -те са светлинни години пред нас .Имат качество за България и други подобни страни имат и световно качество.Що се отнася до по-дълбокото сондиране това са пълни глупости .Време е вече да се променят енергоизточниците.Просто всичко се задържа за сметка на големите петролни компании .Прочетете малко за студения ядрен синтез. За сега е само един лабораторен успех на японски учени . Помислете защо не се популяризира.С установка колкото домашен бойлер може да се захрани с електроенергия малък град.Представете си колко е необходимо за един автомобил.
  • 73 Илиев

    1 2 Отговор
    Браво На Volvo :)
  • 74 говедаров

    1 6 Отговор
    пич, тогаз не се качвай и на асанцьор, щот се задвижва с ток и тец Марица Изток отделя вредни емисии, докато ти изкачи телесата до апартаменто. Давай по стълбите с пазарските чанти.
  • 75 podpadok

    3 1 Отговор
    moita korsa gori 3,5 l nafta na 100 sazdadena e prez 1993 godina,da dne6en den remont neznam kakvo e,apak tova volvo t.e preoble4eno GEELY s svoite 210 konceta nekak si ne mu vervam,kitai4etata lajat dosta hitro,kato stane dostapno do pove4e hora 6e se vidi.
  • 76 ГОлфман

    9 1 Отговор
    ГОЛФ 1.9 ТДИ е най-доброто не се карайте колеги:)

    Коментиран от #79

  • 77 дядо Матейко

    1 0 Отговор
    Радвам се за постижението на Волво! Който не е имал такава кола, много неща не знае. Като собственик на 2 такива машини,макар и стари(244 DLS и 740 GLE), мога да твърдя,че тази марка е най-добра на света! Дай, Боже,всекиму!
  • 78 кж

    1 0 Отговор
    Колеги, коментираме статията, а не на кой колко му харчи автомобила. Който е карал и притежава хибрид има право да пише, но всичко останало са празни приказки. Колата харчи според НОМЕРА НА ОБУВКАТА.
  • 79 Пацата

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "ГОлфман":

    Карай си опела и не коментирай ПРЕМИУМ марките.Ти никога неможеш да си позволиш да караш и поддържаш автомобил като БМВ, Мерцедес, Волво, Ауди и т.н.Но затова има Опел - за бедняци :).
  • 80 Stoyan Ralchev

    1 0 Отговор
    Много добре за това постижение. Относно тва че коя кола била по-добра и по-лоша, няма такова нещо. Единственото което е че има зле и добре поддържана кола! Аз лично имам Volvo V40 1.9tdi и също V40 но 1.9 Т4 модификацията им която стоково е 200коня. Дизелът е с френският мотор на рено, като разход ми дава 6-7 градско и под 5 извънградско, докато Т4 ми прави около 15-17 градско и под 10 извънградско с моето шофиране. Необходимо е да има по-икономични, незамърсяващи околната среда коли, без значение чие происводство са! :)