14 Юни, 2020 10:30 4 246 54

Tesla Model 3 не е дори в топ 5 на най-продаваните електромобили в Германия през май

  • tesla-
  • германия-
  • model 3-
  • електромобили-
  • автопазар

Американският електромобил отчита само 244 нови регистрации

Tesla Model 3 не е дори в топ 5 на най-продаваните електромобили в Германия през май - 1
Снимка: Shutterstock

Въпреки коронавирусната пандемия, новите регистрации на електромобили в Германия се увеличават. Още по-интересно е, че Tesla не фигурира в топ 5 на най-продаваните електрически коли във Федералната република през май, докато e-tron на Audi успява да се нареди на трета позиция. Това предаде Auto Motor und Sport. 

Забележително е, че на фона на коронавирусната пандемия сегментът на "електрички" в Германия отбелязва ръст от 20,5 процента в сравнение със същия месец на миналата година, особено след като новите регистрации на коли във Федералната република отчитат спад от 49,5 процента.

В абсолютна стойност обаче електромобилите все още реализират несъществени продажби. През май месец в Германия са регистрирани 168 148 нови коли, като едва 5 578 от тях са електрически. Това се равнява на 3,3 процента пазарен дял. 

За пореден път е трудно да се открие тенденция в продажбите на електромобилите на Tesla. През май месец най-популярният модел на марката Model 3 отчита само 244 нови регистрации, като не попада дори в топ 5 на най-популярните "електрички" в Германия. За сравнение, през април американският електромобил реализира 519 продажби във Федералната република. През март пък Model 3 записа рекорден месец с 2034 нови регистрации, успявайки да пререди дори BMW 5er. През юни обаче продажбите на Tesla най-вероятно ще се подобрят, тъй като американската компания предпочита да засилва доставките в края на тримесечието. Все пак, новите регистрации на Tesla остават най-волатилни - варират силно от месец до месец.

Въпреки това, ако вземем предвид общия баланс - т.е. продажбите на съответния електромобил от началото на годината, Model 3 се нарежда на трета позиция с 3664 коли. Челните позиции по нови регистрации както през май, така и от началото на 2020-а, се заемат от електрическия Golf и от Renault Zoe.

Трябва да се отчете и впечатляващият резултат на Audi e-tron. Електрическият кросоувър от Инголщат отчита 583 нови регистрации през май, нареждайки се на трета позиция в класацията.

Как ще се развие пазара на електромобили през юни е трудно предсказуемо, особено след като Германия представи цялостен по-широк план за стимулиране на закупуването на "електрички", който включва премии в размер до максимум 6 000 евро. Може обаче да отнеме време, докато бонусът влезе в сила, тъй като той трябва първо да бъде разрешен от Европейската комисия.  

Вижте класацията за петте най-продавани електромобили в Германия през май 2020-а:

Tesla Model 3 не е дори в топ 5 на най-продаваните електромобили в Германия през май


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 И НИКОГА НЯМА ДА

    15 8 Отговор
    Е........

    Коментиран от #3

  • 2 Статистика

    22 4 Отговор
    Това е статистиката за най-продаваните употребявани електрички у нас след 15 години.

    Коментиран от #4, #29

  • 3 Тиберий

    27 14 Отговор

    До коментар #1 от "И НИКОГА НЯМА ДА":

    Бре бре бре Как тия глупави германци не оценяват гения на Мъск Ццццц

    Коментиран от #38

  • 4 Водород

    24 15 Отговор

    До коментар #2 от "Статистика":

    След 15 години се надявам да няма електрички а да минем на водород. Тази работа с батериите е изключително непрактична от моя гледна точка.

    Коментиран от #6, #42

  • 5 kuranaga

    19 15 Отговор
    Може и на 2 водорода да минете....един за четните ..един за нечетните дни.....
  • 6 Госあ

    18 14 Отговор

    До коментар #4 от "Водород":

    Логичният преход е от петролни хибриди да се премине към водородни хибриди. Това е екологично и технологично. електрокарите изобщо не трябваше да се появяват.

    Коментиран от #37

  • 7 фенъ

    5 14 Отговор
    Ъпчето е най-приятната кола за шофиране, а с новата батерия вече може спокойно да си караш и извънградско.

    Коментиран от #19

  • 8 Госあ

    12 7 Отговор
    Е като включват и хибридната версия на гоУфа много ясно Тесла хибрид а и Зое хибрид няма нито па Кона.А и немската полиция пощи и тн поръчвят немско да не мислите че 1000 немци са си купили Гоуф с пробег 200км.
  • 9 Госあ

    13 10 Отговор
    Хибрида е безсмислен трябва да си малко умен за да плащаш подръжката на ДВГ и ел.кола едновременно но това биолог няма как да го схване амеби и тичинки са нещо различно

    Коментиран от #11

  • 10 Антимилиционер

    10 11 Отговор
    Хайде на фашистката пропаганда.... хайде овце, мятайте се на Голфовете и газзззззз

    Коментиран от #12

  • 11 Госあ

    2 15 Отговор

    До коментар #9 от "Госあ":

    мили ми смехурко, учил съм физика,химия и математика много повече от теб. А машините, които използвам са най високото достижение на човечеството. Панял ?

    Коментиран от #13, #15, #21

  • 12 Госあ

    10 7 Отговор

    До коментар #10 от "Антимилиционер":

    Меркел задължила пенционният фонд на Северен Рейн Вестфалия да купи 50 ел голфа още 50 за местният пощенски клон и те ги те продажбите.

    Коментиран от #16

  • 13 Госあ

    8 2 Отговор

    До коментар #11 от "Госあ":

    Е да де учил съм повече от теб аз и не твърдя друго и спри да ми крадеш ника.
  • 14 Така така

    10 8 Отговор
    Но е НАЙ-ПРОДАВАНИЯ АВТОМОБИЛ (НЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛ) ВЪВ ВЕЛИКОБРИТАНИЯ ДВА МЕСЕЦА ПОДРЕД!
  • 15 Ха ха ха

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "Госあ":

    Ей руснак къде ги учи по форумите ли гледам че цял ден тука киснеш.Клоун!

    Коментиран от #17

  • 16 Госあ

    8 5 Отговор

    До коментар #12 от "Госあ":

    Всички мъскари сте ментета нали ? Ти да не мислиш, че германеца ще кара менте ?

    Коментиран от #18

  • 17 Госあ

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "Ха ха ха":

    Ти ли си бе рижо луничава ?
  • 18 Госあ

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Госあ":

    Германец няма има поляк и турчин от немски произход.
  • 19 Yup

    9 1 Отговор

    До коментар #7 от "фенъ":

    И най-тихата от всички. При еUP на практика отсъства звук от инвертор и електромотор. Skoda CITIGOe iV 2020 е същото нещо, но с голяма батерия, яки джанти и за малко пари

    Коментиран от #20

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 болшевик

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Госあ":

    Какво е това "панял", да не си фен на ссср, комунист?

    Коментиран от #26

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 фенъ

    4 2 Отговор
    Не може думата т*улуп да е забранена.
    Просто исках да напиша, че Кона е т*луп и от Спарк трябва да взимат повече ъп/мии/ситиго.
  • 26 Госあ

    5 4 Отговор

    До коментар #21 от "болшевик":

    Аха, комунист съм. И точно затова смятам, че прасетата, които бълват еднодневки за да трупат кинти за сметка на екологията треа да се затворят в кочина. Тогава простолюдието и да искате, помия няма да има.

    Коментиран от #27

  • 27 болшевик

    7 3 Отговор

    До коментар #26 от "Госあ":

    Ясно. А проблемът ти с Епъл и Айфон какъв е, пак ли е екологичен? Май си плюеш по всичко американско.

    Коментиран от #28

  • 28 Госあ

    4 5 Отговор

    До коментар #27 от "болшевик":

    епъл е символ на капитализма, а IBM на прогреса. Трябва да се прави разлика.

    Коментиран от #30, #33

  • 29 smeh

    8 5 Отговор

    До коментар #2 от "Статистика":

    Какви 15 години, всички разчети на производители в момента се правят на база 10 годишен период - емисии, подръжка, други съпътстващи разходи, допълнителни регулации, които ще бъдат наложени в последствие. Автомобилните гиганти в момента са наясно, че тенденцията е да бъде свит пазара, и се борят неистово за парче от пая. Много фалити предстоят и за съжаление започва началото на ерата в която няма всеки да има възможността да притежава личен автомобил, както е в момента.

    Коментиран от #46

  • 30 Ахахаха

    3 3 Отговор

    До коментар #28 от "Госあ":

    Аз съм тп дeбил от БФ и НПМГ.Простено ми е!

    Коментиран от #36

  • 31 Driving pleasure

    13 6 Отговор
    1во увеличават се продажбите заради увеличените субсидии 5000 евраци, даже този месец ги увеличиха на 6000 - спрете субсидиите и кажете чао на тия боклуци

    2ро Германците все пак са автомобилна нация и обичат качествените продукти а Тслата си е обикновен кочак с батерия

    Коментиран от #32

  • 32 Хе хе

    7 10 Отговор

    До коментар #31 от "Driving pleasure":

    Кочак е кочака ти, пред блока! Ти сигурно Тесла не си виждал на живо, но вече и мнения даваш!
  • 33 нищо не разбираш

    5 6 Отговор

    До коментар #28 от "Госあ":

    Напротив, Епъл е символ на прогреса. Първи масов компютър с мишка, първи компютър с графичен интерфейс (Уондоус крадат от тях), винаги най-хубав и удобен потребителски интерфейс, винаги бързи, здрави и вечни компютри. Говориш глупости. Ай Би Ем е стара слава.

    Коментиран от #35

  • 34 Димов

    7 3 Отговор
    Абе, дека ги госта и Електрика. Не чувам празничното, злорадстващо хахаха, гарнирано с невероятни прогнози, за превземането на света от Тесла, в най-кратки срокове.

    Коментиран от #45

  • 35 Госあ

    7 3 Отговор

    До коментар #33 от "нищо не разбираш":

    😂 не ме разсмивай 😂 при първия по сериозен масив гнилата ябълка забива. Трябва да плоумеете някак, че някои хора ползваме компютъра за работа,а не за социалните мрежи 😂
  • 36 Госあ

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "Ахахаха":

    Хах на НПМГ и СУ тръгнал да се присмива. Нали си знаеш ?

    Коментиран от #43

  • 37 Бпф

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "Госあ":

    Tи си гений, само обясни: откъде водород?

    Коментиран от #39, #40

  • 38 Гирманица от Берлин

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Тиберий":

    Е чи как да го оценяваме като им иска майка си и бащи си като цена на тез електрички ще си караме нашите марки коли нема да пълним джоба на мъск да го правим билионер.
  • 39 Госあ

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Бпф":

    От атомните реактори четвърто поколение и вода. Апропо, първият такъв реактор работи от доста време в Япония, в сащ правят нови три,Китай строи втори, Франция имат мащабен проект,който започва да се финансира,Англия започва строеж и дори Полша заявява интерес. В Япония на мястото на Фукушима са направили и най големия соларен парк за производството на водород, което донякъде осмисля колекторите, защото използват напълно и без това смешното им КПД, но с високо температурните газови реактори и това им приложение се обезсмисля. Да ти поясня,тези реактори произвеждат електричество,като паралелно отделяната топлина се използва за високотемпературна електролиза. Високи технологии, братчед
  • 40 Driving pleasure

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Бпф":

    Е то водород да искаш, сигурно има 356 начина за добива му :)

    Коментиран от #41

  • 41 Има да

    5 3 Отговор

    До коментар #40 от "Driving pleasure":

    И нито един от тях, не е икономически изгоден!
  • 42 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Водород":

    Точно! Батериите им са проблемни. Електромоторът е решение, но заради калпавото съхранение на енергията им нещата като цяло ме карат да се мръщя. Може пък да изнамерят някой нов енергоизточник. Някой ден може батерия или реактор, колкото таблет да изкарат, който да е супер еко и безвреден. Дотогава не съм убеден в екологичността им.

    Коментиран от #44

  • 43 ГоМн

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Госあ":

    Е то шото Перелман Нпмг е завършиль. xD
  • 44 Ех Димов пак празни приказки

    2 5 Отговор

    До коментар #42 от "Димов":

    И кое им е проблемното на батериите? Че вече минават 2 милиона километра? Дори да минат само 1 милион, при силно песимистични 14 тона емисии, означават 14гр/км . Един съвременен автомобил с ДВГ ще отдели само от ауспуха 140 тона за същите километри.

    Коментиран от #47

  • 45 Злорадство?

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "Димов":

    За сметка на това, ти си тук да злорадстваш! Всеки път като се спъне Тесла или Мъск, не можеш да скриеш радостта си. Но пропускаш тренда, който е поменат и в тази негативна статия. Не клиентите и търсенето определят продажбите, а това колко коли ще отпусне Тесла за Германия. Бързо забрави, Март, когато Модел 3 беше втория по продажби изобщо, в класацията с ДВГ: "През юни обаче продажбите на Tesla най-вероятно ще се подобрят, тъй като американската компания ПРЕДПОЧИТА ДА ЗАСИЛВА ДОСТАВКИТЕ в края на тримесечието. Все пак, новите регистрации на Tesla остават най-волатилни - варират силно от месец до месец.

    Въпреки това, ако вземем предвид общия баланс - т.е. продажбите на съответния електромобил ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА, Model 3 се нарежда на ТРЕТА ПОЗИЦИЯ с 3664 коли. Челните позиции по нови регистрации както през май, така и от началото на 2020-а, се заемат от електрическия Golf и от Renault Zoe."

    Коментиран от #48

  • 46 Статистика

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "smeh":

    Това което днес се произведе и кара в западна Европа, ще се кара в България след 15 години, ако ще и перпетомобилето да е измислено тогава или да се произвеждат летящи коли с водородни или каквито и да е двигатели.
  • 47 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Ех Димов пак празни приказки":

    Ех Електрика, пак се правиш на ударен, уж неразрал за какво се говори.

    Коментиран от #50

  • 48 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "Злорадство?":

    Ти ли ще ми говориш за злорадство, дето твоят сол-та6ак не е оставил тема неокепазена, да се кефи на санкциите, наложени над някой ДВГ производител, или на изтеглени коли за ремонт? Точно ти!!!! Ти нямаш очи да влизаш тука, камо ли да коментираш нечие злорадстване. Дори по 100 злорадстващи поста на ден да пиша, пак не мога да ви стигна по злорадство, на тебе, и на оня, гостоприемния. Боли ма фара, кой колко продава и какво се купува. Аз и сега карам кола, която е с един от най-малкото пазарни дялове. Ама ми е хубава и си ме кефи. Като почнеш ти да ми даваш пари, да си купувам коли, тогава ще ме интересува безличното ти мнение.
  • 49 гост

    1 1 Отговор
    Не ме търсете, тук вече няма нищо интересно за Тесла така че се отдадох на скотоложество.
  • 50 Разбрал недоразбрал

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Димов":

    Я кажи за какво се говори, та не съм разбрал? Дори тези от IVL които правиха съчинените изследвания през 2017 година, през 2019 година сами опровергаха собствените си изследвания и казаха че батериите на Тесла не отделят 17,5 тона за производството си а само седем тона. Въпреки това ти сметнах, че дори при двойно повече от седем тона, електричките пак са 10 пъти почисти от ДВГ. Май ти се правиш на неразбрал и продължаваш да обясняваш колко мръсни били батериите.

    Коментиран от #53

  • 51 Аз не злорадствам

    0 2 Отговор
    За разлика от тебе аз не злорадствам. Не ми преписвай чужди мисли дела и думи. Кога съм се радвал на някакви забрани, при положение че засягат и мен?

    Коментиран от #54

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "Разбрал недоразбрал":

    СО2 е последният проблем на ли-йон батериите, както и на ДВГ. Само тарикатите и шараните не спират да го гаргарят, понеже: едните си нямат и представа, колко по-лоши неща се бълват и от двете, а другите не искат да се разбира. Ти от кои си? Нищо не си ми смятал. Смятал си на някой друг. Виж, обаче, аз ти бях написал, преди година-две, цели 11 поредни поста, всеки по цял екран, за вредите от ли-йон батериите, от добивът на материалите, до след като не стават вече за нищо. Нямам намерение да ти отделям още 1 час, да пиша пак нещо, което ти утре отново ще се правиш, че не си видял.
  • 54 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Аз не злорадствам":

    А че говорих за гост, прочете ли, или ми се правиш на ощипана мома?