ВАЗ-2108 от първата серия с късия калник и характерния "клюн" се продава в немския град Бюча. Тривратият хечбек е внесен в ГДР през 1988 г., изминал е само 29 400 км и е запазен в заводския си вид.
Идеален е не само външният вид, а и техническото състояние. Синята Samara е толкова добре съхранена, че е избрана за фотосесия в януарския брой на Auto Bild Klassik от миналата година.
Съветският йънгтаймер е оборудван с 1.3-литров бензинов двигател с мощност 47.2 кВт/64 к.с. и максимален въртящ момент 94 Нм. Цената е €8 900.
Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
13:23 23.06.2020
2 турбо
13:36 23.06.2020
3 Капитан Америка
Коментиран от #9
13:36 23.06.2020
4 дърт шофьор
Коментиран от #6
13:42 23.06.2020
5 Заглавието подвежда
Коментиран от #8
13:43 23.06.2020
6 За 500
До коментар #4 от "дърт шофьор":
лева предпочитам Голф 2.13:45 23.06.2020
7 Траби
Коментиран от #18
14:32 23.06.2020
8 Татко ти
До коментар #5 от "Заглавието подвежда":
Имах такава самара,първата ми кола,карах я 3 години и освен дребни ремонтчета,като загубена маса на фаровете,изгоряла крушка,счупена чистачка друго не съм правил.Изключително здрава и непретенциозна кола.Много проходима между другото и много икономична.Повече от 9 литра газ на 100 км. не ми е давала и това в София,а беше на 245000.Продадох я на 290000 без никакви сериозни и скъпо струващи ремонти.Е,комфорта не беше на никакво ниво,интериора много зле,калпави пластмаси,ръчките на прозорците все бяха счупени,но това беше бял кахър,в сравнение със сегашните боклуци.Верно,че и ръждата се разбираше добре със самарата,но реално погледнато много сегашни,доста по-скъпи коли си ръждясват доволно.Абе в общи линии имам само добри спомени с тая колица.Коментиран от #22
14:34 23.06.2020
9 дедо ти
До коментар #3 от "Капитан Америка":
не заради колата заради невестите и момите...разбери го.......14:44 23.06.2020
10 костов
14:45 23.06.2020
11 Борко отворко
и 500лв.не ми дават ако я предам за старо железо
14:52 23.06.2020
12 гост
14:59 23.06.2020
13 Рашка с прашка
15:22 23.06.2020
14 сюперь
Коментиран от #15
16:28 23.06.2020
15 Борко Отворко
До коментар #14 от "сюперь":
Така е едно хубаво че е с предно не върти задницата като другите.18:52 23.06.2020
16 Скрипал
Коментиран от #17
20:07 23.06.2020
17 Разбирача
До коментар #16 от "Скрипал":
Точно като лафа за Форда най-хубавия Форд е продадения.Пълна излагация за немската автомобилна индустрия е таз марка Форд ама такова е нискобюдгетни марки дървенни.22:16 23.06.2020
18 Сойка Присмехулка
До коментар #7 от "Траби":
Феновете на Баце, ако те набарат, ще ти обяснят набърже на кого трябва да благодариш-:)10:37 24.06.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 ото
17:03 25.06.2020
22 ГостЪ
До коментар #8 от "Татко ти":
не лъжи , че и аз имам опита на колегата , плюс този на дядото с новия Москвич .15 000 км закупен нов и нито едно пътуване без ремонт . Стартер нов в магазина 260 лв . Стар и рециклиран няма , щот се саморазглобявя според всички майстори и те преправят от предният модел , но той затова го няма . Запира по бордюрите повече от рено 25 щот е много проходим . Тогава карах и алфа 75 истински танк в сравнение с москвича .
стартер рециклиран за нея от днес за вчера 60 лв и като цяло години без ремонт .
а с москвето до морето два дни със спиране при роднини за ремонт щото колата е чисто нова и всеки път само така без преувеличение .
08:45 27.06.2020