3 85513

Nissan Esflow: 5 секунди до 100 на ток

  • nissan-
  • esflow-
  • leaf-
  • електромобил-
  • женева 2011

Nissan разпространи първите официални снимки на концептуално електрическо купе, което носи името Esflow. Прототипът ще бъде представен официално през март на автомобилното изложение в Женева.

Двуместният спортен електромобил е със задно предаване и алуминиево шаси. Панелите на каросерията са изработени от композитни материали с цел намаляване на теглото на возилото.

Двигател с вътрешно горене не е предвиден. Всяко от задните колела се задвижва собствен електромотор, захранван от литиево-йонни батерии с капацитет 24 киловатчаса.

От компанията казват, че акумулаторите са разположени така, че разпределението на теглото между двете оси да е оптимално. По данни на Nissan спортният електромобил ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди. Максималният пробег с един заряд е цели 240 километра.

На този етап японците не споменават нищо евентуално серийно производство на Esflow. Такива планове обаче съвсем не са изключени. Двата електромотора на прототипа са същите като на серийния Nissan Leaf. Неговият мотор развива 109 к.с., което означава, че мощността на Esflow е 218 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    37 6 Отговор
    Бааахахахах тия японци скоро ще мачкат европейските ДВГ и хибридите им даже с ел. двигатели.0-100 за под 5сек. с 218к.с!JAPAN POWER!
  • 2 Радун

    4 24 Отговор
    Фарове на Опел и форма на Мазда, отзад малко на Волво ми прилича... Ако това е бъдещия дизайн на Нисан...

    Коментиран от #4

  • 3 mtlb

    19 4 Отговор
    Супер чудесна алтернатива на ДВГ.Крайно време е да спрем да плащаме на монопола на нефтените компании.
  • 4 helm

    23 4 Отговор

    До коментар #2 от "Радун":

    хаха сега да не вземеш да изкараш, че ниссан копират хахахахах, бих казал че от ниссан копират, но това е др въпрос.
    Японците показват, че са най-напред и като гледам само за тяхните електромобили се говори ;]

  • 5 Благо

    16 5 Отговор
    Автомобилът е доста впечатляващ във всяко отношение, с политика като тази на Швеция и производството на такива автомобили края на петролната ера ми се струва все по- близо.

    Нисан винаги е била любимата ми марка, а с такива автомобили, включвам и Infinity Essence, няма как да не продължи да бъде!
  • 6 user

    9 30 Отговор
    Поредната японска изгъзица - грозно, пластмасово, без стил и без смисъл - дори няма да се произвежда. нисан и рено са символите на автомобилната посредственост, а японците са били напред само в едно - дефектите ! Няма по-дефектни коли от японските - само тойота прибра над 12 млн. коли ! Смешно е да се говори за качество - разбира се комплексарщината на българина е безгранична - "щом аз имам японска, значи са най-добрите, нищо че обикалям сервизите като глупак" ха ха

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Благо

    18 4 Отговор
    Грешиш, юзъре!
    Първо, само идиотите вече не разбират че Тойота изтегля автомобили като маркетингов ход! Последното изтегляне видя ли поради какви причини беше?? Почети малко!

    За комплексарщината и нейните граници, не знам, ти си специалиста, но аз карам немска кола и въпреки това любимата ми марка е Нисан, заради коли като skyline, Gt-R, FX серията на Инфинити и така нататък.

    Разбирам, че се явяваш огромен специалист, но преди да плюеш производстово на автомобил, замисли се колко хора работят във фирма като Нисан. Замисли се дали всички тези инженери и маркетингови специалисти са работили с месеци, вложени са милиони за да бъде направено нещо което за 2 секунди беше определено от теб като "грозно, пластмасово, без стил и без смисъл". Грозотата разбира се е субективна, но за пластмасово и безсмислено може да се спори.
  • 8 тоиота

    16 4 Отговор

    До коментар #6 от "user":

    Титан си бате, Великан ... на мисълта или на липсата на такава - незнам, но си "гоуем" признал съм те - титанеро :) :) ...
    Къде у целата статия прочете за качество на японски коли, къде виде за комплексирани български потребители - незнам, но си "гоуем" ... :) :) :)
  • 9 HHH

    24 3 Отговор

    До коментар #6 от "user":

    Ти пак ли си отваряш човката бе ? Мишок.. японците не можели да правят коли.Ти ще кажеш.Мн ми трият коментарите иначе щях да ти кажа.
  • 10 зрънчо

    14 1 Отговор
    Ама като почне някой "фарове от еди кво си, врати от друго, стопове от трето..." Аман от специалсти. Те хората не правят нови коли ами ходят по морги събират от тук от там по някоя част и си сглобяват и чакат някой като тия спецове да разкрие кое от какво е ...
  • 11 Lubu

    10 1 Отговор
    Докато японците се стремят да направят най-екологичен и най-иновативен автомобил , швабите работят за мощните и яките бегачки, точно заради комплексарите , за които се споменава по-надолу..Жалка картинка. Джапан пауър !
  • 12 Prelude

    10 1 Отговор
    Eвала на Нисан че мислят за ентусиастите и при бъдещите си технологии. На сърцето ми да е друга японска марка, но се радвам на успехите им когато става дума за висок пърформънс. Защото нито Тойота нито Хонда могат да си позволят да изостанат. Тойота вече имат LFA, и от Хонда излезе информация че са възобновили развитието на сериен аналог на HSV.
    http://www.asahi.com/english/TKY201102060128.html

    Европа? Тя никога не е била конкурент. Изклчението е относително малкия европеиски пазар, и е само въпрос на време да завладеят и него. Япония върви напред благодарение на вътрешна конкуренция - 7 броя производители, всичките печеливши. Това което се прави в Европа няма значение за Япония. Какво по ясно доказателство от просъществувалото над 10 години споразумение между японските производители да не правят коли с двигатели над 280 кс? Би било глупаво да се самоограничаваш спрямо друг, ако той е сериозен конкурент. И да, точно през тези времена излязоха ред забележителни спортни коли от Япония, които с 280 коня правеха европейски бегачки (не БМВ, Мерц или Ауди, а истински имена - Порше, Ферари и Ламбо), значително (в пъти) надвишаващи ги по мощност, смешни.
  • 13 ahaha

    5 0 Отговор
    ako kapaziteta na bateriata e 24kwh i s tqh izminava 240km ta tova sie unikalno napravo radikalno!!! tova za po 2lv na 100km i vdiga 100km/h za 5sec za guiness e!