Nissan разпространи първите официални снимки на концептуално електрическо купе, което носи името Esflow. Прототипът ще бъде представен официално през март на автомобилното изложение в Женева.
Двуместният спортен електромобил е със задно предаване и алуминиево шаси. Панелите на каросерията са изработени от композитни материали с цел намаляване на теглото на возилото.
Двигател с вътрешно горене не е предвиден. Всяко от задните колела се задвижва собствен електромотор, захранван от литиево-йонни батерии с капацитет 24 киловатчаса.
От компанията казват, че акумулаторите са разположени така, че разпределението на теглото между двете оси да е оптимално. По данни на Nissan спортният електромобил ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди. Максималният пробег с един заряд е цели 240 километра.
На този етап японците не споменават нищо евентуално серийно производство на Esflow. Такива планове обаче съвсем не са изключени. Двата електромотора на прототипа са същите като на серийния Nissan Leaf. Неговият мотор развива 109 к.с., което означава, че мощността на Esflow е 218 к.с.
10 Февруари, 2011 10:09 4 037 13
Nissan Esflow: 5 секунди до 100 на ток
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
15:59 08.09.2011
2 Радун
Коментиран от #4
15:59 08.09.2011
3 mtlb
15:59 08.09.2011
4 helm
До коментар #2 от "Радун":
хаха сега да не вземеш да изкараш, че ниссан копират хахахахах, бих казал че от ниссан копират, но това е др въпрос.Японците показват, че са най-напред и като гледам само за тяхните електромобили се говори ;]
15:59 08.09.2011
5 Благо
Нисан винаги е била любимата ми марка, а с такива автомобили, включвам и Infinity Essence, няма как да не продължи да бъде!
15:59 08.09.2011
6 user
Коментиран от #8, #9
15:59 08.09.2011
7 Благо
Първо, само идиотите вече не разбират че Тойота изтегля автомобили като маркетингов ход! Последното изтегляне видя ли поради какви причини беше?? Почети малко!
За комплексарщината и нейните граници, не знам, ти си специалиста, но аз карам немска кола и въпреки това любимата ми марка е Нисан, заради коли като skyline, Gt-R, FX серията на Инфинити и така нататък.
Разбирам, че се явяваш огромен специалист, но преди да плюеш производстово на автомобил, замисли се колко хора работят във фирма като Нисан. Замисли се дали всички тези инженери и маркетингови специалисти са работили с месеци, вложени са милиони за да бъде направено нещо което за 2 секунди беше определено от теб като "грозно, пластмасово, без стил и без смисъл". Грозотата разбира се е субективна, но за пластмасово и безсмислено може да се спори.
15:59 08.09.2011
8 тоиота
До коментар #6 от "user":
Титан си бате, Великан ... на мисълта или на липсата на такава - незнам, но си "гоуем" признал съм те - титанеро :) :) ...Къде у целата статия прочете за качество на японски коли, къде виде за комплексирани български потребители - незнам, но си "гоуем" ... :) :) :)
15:59 08.09.2011
9 HHH
До коментар #6 от "user":
Ти пак ли си отваряш човката бе ? Мишок.. японците не можели да правят коли.Ти ще кажеш.Мн ми трият коментарите иначе щях да ти кажа.15:59 08.09.2011
10 зрънчо
15:59 08.09.2011
11 Lubu
15:59 08.09.2011
12 Prelude
http://www.asahi.com/english/TKY201102060128.html
Европа? Тя никога не е била конкурент. Изклчението е относително малкия европеиски пазар, и е само въпрос на време да завладеят и него. Япония върви напред благодарение на вътрешна конкуренция - 7 броя производители, всичките печеливши. Това което се прави в Европа няма значение за Япония. Какво по ясно доказателство от просъществувалото над 10 години споразумение между японските производители да не правят коли с двигатели над 280 кс? Би било глупаво да се самоограничаваш спрямо друг, ако той е сериозен конкурент. И да, точно през тези времена излязоха ред забележителни спортни коли от Япония, които с 280 коня правеха европейски бегачки (не БМВ, Мерц или Ауди, а истински имена - Порше, Ферари и Ламбо), значително (в пъти) надвишаващи ги по мощност, смешни.
15:59 08.09.2011
13 ahaha
15:59 08.09.2011