M дивизията на BMW бавно преминава към система за задвижване на четирите колела при повечето си модели, като тази тенденция не важи само за високопроизводителните кросоувъри, но и за бързите седани и купета. Казано по друг начин, баварците навлизат в територията на Audi Sport, където ще трябва да се състезават срещу Quattro автомобили от най-висок клас - нещо, което няма да се промени в бъдеще. Това предаде Motor 1.
Докато преминаването към задно предаване би помогнало на Audi да отговори на все по-строгите стандарти за вредни емисии по света, наскоро марката потвърди, че ще остане вярна на корените си и ще продължи да разчита на известната си система за задвижване на четирите колела Quattro. Това потвърди шефът на отдела по маркетинг и продажби на Audi Sport Ролф Михл.
„Използвахме задно задвижване при най-новия R8. Quattro обаче е част от нашето наследство. Тази система позволява безопасно, пъргаво и състезателно шофиране. Не чувам различни гледни точки по този въпрос, дори и относно бъдещите електрифицирани модели. Ще запазим нашия подход: Quattro е основна част от моделите на RS", каза Ролф Михл пред Autocar.
Ако наистина имате нужда от високопроизводително Audi със задно предаване, то R8 e точно каквото търсите, тъй като миналата година от Инголщат обявиха задноприводна версия на своя суперкар, която също така струва с 22 000 евро по-малко от quattro-варианта. Освен това, изглежда, че моделът има светло бъдеще.
„Audi Sport е посветен на R8 и ние правим всичко, за да създадем концепция за бъдещето. Моделът споделя много със състезателен автомобил, което доказва конкурентоспособността на суперколата. Ние имаме ясен ангажимент R8 да отговаря на бъдещите очаквания на клиентите", допълни Михл.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Притежател
Коментиран от #3
10:38 18.07.2020
2 jар
10:40 18.07.2020
3 Гост
До коментар #1 от "Притежател":
Quatro с Haldex е доста различна система от Quatro с Torsen. В момента компаниите използват едно и също търговско име за системите си 4х4, но принципа им на работа е доста различен от преди, както и се различава на собствените им модели от гамата.Коментиран от #4
10:55 18.07.2020
4 Притежател
До коментар #3 от "Гост":
haldex се вгражда в ултра серията (нискобюджетна) на Ауди, така че в RS haldex нЕма.Коментиран от #8
10:58 18.07.2020
5 quattro™
Коментиран от #6
11:30 18.07.2020
6 Патил
До коментар #5 от "quattro™":
Точно защото се бях доверил на подобни твърдения направих грубата грешка да купя Q5 2.0 TDI QUATTRO и при първия опит да стигна до ски писта "Лалето" на Витоша при сняг около 30 см с чисто нови зимни гуми PIRELLI закъсах на самия път и добре,че минаха едни свестни скиори с NISSAN PATROL та ме издърпаха.Няколко месеца след това съединителя сдаде багажа и след като платих 2129 лева за смяната му реших да продам колата защото освен,че вървеше мудно и мотора работеше шумно разхода на гориво беше висок.В момента карам HONDA CR-V 1.6 I-cdti 120к.с от 2015-та с предно предаване и съм много доволен.Коментиран от #11
12:18 18.07.2020
7 шофер
Коментиран от #9
13:09 18.07.2020
8 ВМОРО
До коментар #4 от "Притежател":
Напротив, има? Ауди РС3 е с халдекс.Коментиран от #10
13:37 18.07.2020
9 ВМОРО
До коментар #7 от "шофер":
Да, уважение за германската технология. Нито торсен, нито халдекс обаче са германска технология.13:39 18.07.2020
10 Притежател
До коментар #8 от "ВМОРО":
Така е, всички а3 са с халдекс, щото моторите им са напречно разположени. От а4 нагоре куатрото е с торсен.Коментиран от #13
13:50 18.07.2020
11 User
До коментар #6 от "Патил":
Хаха с тази котва CRV и лятото нема да можеш да стигнеш до Бистрица та камо ли Алеко. По-сериозно, ауди е премиум автомобил а Хонда е пълна котва с верига.Коментиран от #12
18:34 18.07.2020
12 Прав си
До коментар #11 от "User":
Хонда-та е по "стокова" но поддръжката и се свежда до една смяна на масло веднъж годишно и струва около 250 лева.Средния разход на гориво е около 6/100 а динамиката прилична.Единствената ми забележка е към "дървеното" окачване което обаче е просто и безпроблемно докато при Ауди-то то представляваше една плетеница от носачи,щанги,стабилизатори и какво ли още не.Коментиран от #14, #16
12:20 19.07.2020
13 Ко? Не!
До коментар #10 от "Притежател":
Беше... Сега вече и MLB слагат електрически управлявано куатро. Демек халдекс13:25 19.07.2020
14 Селянин без колело
До коментар #12 от "Прав си":
Плетеницата от носачи е направена за стабилност и комфорт и е на всички автомобили от горен клас .Въпроса е какво искаш да караш кола или каруцаКоментиран от #17
15:10 19.07.2020
15 Оня с коня
23:10 22.07.2020
16 Оня с коня
До коментар #12 от "Прав си":
Не позна баце ни Хонда ни Ауди хвани едното удари другото са един и същ дол дренки туй не са автомобили.БМВ е марката номбер уан БМВ ойеее23:13 22.07.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.