19 Юли, 2020 13:00 9 260 34

Mercedes пенсионира бензиновия G 500, приветствайки G 400 d

  • mercedes-
  • g-klasse-
  • g 500-
  • g 400 d

При актуализацията моделът получава повече стандартно оборудване, повече възможности за персонализация и широкоекранен кокпит

Mercedes пенсионира бензиновия G 500, приветствайки G 400 d - 1

Mercedes актуализира G-Klasse, напасвайки легендарния всъдеход към новите изисквания на пазара. Моделът получава повече стандартно оборудване, повече възможности за персонализация, широкоекранен кокпит, но най-важната промяна се изразява в рокада на двигателната гама: отпада G 500, който е оборудван с бензинов V8 агрегат с максимална мощност от 422 конски сили, за да се появи дизеловият G 400 d, който до скоро се предлагаше само като специален модел. Това предаде Motor1. 

Mercedes пенсионира бензиновия G 500, приветствайки G 400 d

Вследствие на промяната на двигателната гама, G-Klasse вече се предлага в два шестцилиндрови дизелови варианта: G 350 d с 286 к.с. и G 400 d с 330 к.с. След отпадането на G 500 от продуктовата палитра единствената бензинова версия остава AMG G 63 с V8 агрегат, генериращ максимална мощност от 585 к.с. Този ход цели да намали емисиите на CO2, отделяни от автофлотилията на Mercedes, въпреки че G-Klasse, от която са продадени около 5 400 бройки в Германия през 2019-а, играе второстепенна роля в продажбите на компанията. 

С широкоекранния кокпит дисплеят на инструменталното табло и мултимедийният дисплей образуват едно оптично цяло. Двата напълно цифрови цветни дисплея са обединени под общо покриващо стъкло и се вписват хармонично в интериорния дизайн като непрекъсната повърхност. Досега той струваше допълнителни 1 012 евро, но в бъдеще ще бъде част от стандартното оборудване на всички G-Klasse. Същото важи и за огледалото за задно виждане без рамки. Бутоните за електрическите стъкла са в сребърен хром, а сенниците са от микрофибър. Стандартни са и черните стелки, които при пакета AMG Line получават AMG лого.

Mercedes пенсионира бензиновия G 500, приветствайки G 400 d

Функционалните ъпгрейди включват новият режим на шофиране Desert за максимално сцепление на пясъчни повърхности. Камерата за заден ход също става част от стандартно оборудване.

Една от новите опции за персонализация е, че често исканият нощен пакет вече може да бъде поръчан и без пакета с неръждаема стомана или AMG Line. Той се изразява в тонирани прозорци, затъмнени мигачи, стопове и фарове, както и черни детайли, който могат да бъдат и в черен мат.

Mercedes пенсионира бензиновия G 500, приветствайки G 400 d

Все още наличният пакет с неръждаема стомана, който включва странични панели, покривало на резервната гума и защитни лайсни по вратите за обезопасяване, изработени от неръждаема стомана, разширява ефекта от нощния пакет. Комбинацията от двата отличава всъдехода от останалите. 

Mercedes пенсионира бензиновия G 500, приветствайки G 400 d

Както при повечето по-нови модели на Mercedes, пакетът Urban Guard вече се предлага за G-Klasse. Той представлява подобрена система за сигурност, която позволява дори автомобилът да бъде открит, в случай на кражба. 

Допълнителни възможности за персонализация се предоставят от програмата Designo Manufaktur. Купувачите на G-Klasse могат да ровят из историческите книги на автоконцерна и да избират измежду наскоро пенсионирани, класически (от 50-те и 60-те години) и цветове на други модели за своя всъдеход. Възможностите за персонализация продължават и в кабината. Купувачите могат да избират от предишни цветове на кожа на Mercedes-Benz Designo, персонализирани покриви, налични контрастни шевове и двутонни комбинации.  


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Али Баба и 4000те ДСта

    18 6 Отговор
    Сега като падне Бате останалите 3825 ДС-та ще си накупят точно този Г-400Д и ще ръчкат останалите люде по пътищата, разбира се с парите на тези люде

    Коментиран от #8

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Синан

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Ми дигни го тос тилифон бе, бешлик!

    Коментиран от #5

  • 5 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Синан":

    ХАХАХХАААААА....

    ТРУДНО СЕ ВДИГА
  • 6 Random

    6 5 Отговор
    Що не сложат от GLE/GLS/S/E/GT и т.н. 6-цилиндровия редови M256 с 48 волтовата система? В GLS този двигател докарва 200г/км, при 260-270 за досегашния G500. 435 коньовата версия докарва 220г/км в GLE 53, сравнено с 210 при 450(367 коня)
  • 7 Врачанин

    8 0 Отговор
    Администраторите пак не си вършат работата !!!
  • 8 Нее те пари нема да дадат

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Али Баба и 4000те ДСта":

    Щот ше умрът ако дадът пари от жоба си но ше накарат нсо да ги купи с наште пари и те ше си ги карат
  • 9 Blackthorn

    25 5 Отговор
    И тази класика развалиха до крайна степен. Пътят на Мерцедес ие вече само един - към евтината ширпотреба. Беше каквото беше.

    Коментиран от #10, #13, #21

  • 10 Blackthorn

    20 12 Отговор

    До коментар #9 от "Blackthorn":

    Допълнение - новият Форд Бронко ще ги отвее като пътен знак!

    Коментиран от #11

  • 11 Порно

    16 9 Отговор

    До коментар #10 от "Blackthorn":

    Как ще ги отвее - с 3 цилиндров 1.5 л двигател? В Щатите поне ще е на тънка цена , не и в Европа.

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ники

    7 10 Отговор

    До коментар #9 от "Blackthorn":

    Не си прав .. бях скоро в завода на G klasse в Австрия ... Колата е топ .. Гарантирам ти понеже е дълга тема .. че всички промени са продиктувани от нещо ... 96% от купувачите на G не са излизали нито веднъж от пътя с нея .. Колата се сглобява ръчно и съм карал и новата и старата .. Новата е по комфортна на пътя именно заради тия 96% ..

    Коментиран от #14

  • 14 Blackthorn

    9 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ники":

    Ники, с цялото ми уважение, но не съм съгласен. За прослойката, за която говориш има GLK или нещо подобно беше. Има и хора, които търсят чисто G, заради това, което е (не говоря за БГ, където той се купува от снобария) - хора живеещи извън града, където снегът често не се почиства, на земни пътища и т.н. трудни условия. Всички тези хора като не намерят нужното в G ще се преориентират.

    Коментиран от #17, #29

  • 15 Komapak

    9 2 Отговор
    Големи и префърцунени думи за незначителни промени. Ентъртеймънт! И телевизора в средата е особено важен😁

    Коментиран от #19

  • 16 Японеца

    3 0 Отговор
    ПЕТКОВ, дори блитц са по-напред от новините отколкото вие!
  • 17 Plameni

    7 3 Отговор

    До коментар #14 от "Blackthorn":

    Който иска G класа за извън пътя избира модела професионал който вътре можеш да го миеш с маркуча
  • 18 Amix

    13 1 Отговор
    Кога обратните водачи със десен волан ще плащат по скъпо?
  • 19 Гост5

    10 13 Отговор

    До коментар #15 от "Komapak":

    Кой оризарник предлага повече от него.Никой не предлага такава разнообразие като окачване ,кеф ти за асфалт кеф ти за офроуд кеф ти с голям клиренс, кеф ти 4х4 с три 100% блокажа , кеф ти 6×6 ,кеф ти супер лукс кеф ти кабрио ако искаш има и с ъс спартанско обурудване само с един климатик и ел стъкла супер изчистен и здрав

    Коментиран от #25, #28

  • 20 Ввв

    4 0 Отговор
    Еко джендърщина...
  • 21 Plameni

    8 3 Отговор

    До коментар #9 от "Blackthorn":

    Цените на G класата достигат до 700 000 € .Това ако е евтина ширпотреба

    Коментиран от #34

  • 22 Дизела

    4 0 Отговор
    умре.да живее Вин Дизел.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Тия са тотални

    2 1 Отговор
    неандерталци. Ще намалят емисиите на CO2, за да увеличат емисиите на сажди. Гледам ги старите дизелови Г-класи да пушат та се късат. Всеки модерен немски дизел завършва живота си у БГ като пушилник.....
  • 25 Komapak

    1 3 Отговор

    До коментар #19 от "Гост5":

    Ако ще си купувам тухла предпочитам хамър. Поне е доста по проходим от това недоразумение.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Гост5

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Komapak":

    Ама те фалираха
  • 27 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Komapak":

    Хахахахаха, шегаджия
  • 28 Random

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Гост5":

    И къде ги 6х6, кабриолета и постния? Линкче към сайта на мерцедес с ценова листа може ли?

    Коментиран от #31

  • 29 Ники

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Blackthorn":

    И аз така си мислех като теб но .. колата е достатъчно добра за офроуд ... просто е по лускозна и вози по меко .. извадиха ни официалните статистики ... имат всичко .. продажбите с новия модел са се увеличили ... собствениците сменили новата със старата .. са доста хепи .. поне тия дето познавам тука в София ... Колата има все още едни от най-върховите Off road .. качества ... имат полигони в гората .. мисля че предлагат като услуга G expirience ... плащаш си и ходиш и си караш offroad ... Всички промени се правят на базата на анкета сред потребителите ... и статистика .. от нашата група в завода повечето мислеха като теб но в общии линии всички си промениха мнението ... след разговори , презентации .. поточна линия .. каране и тн ...
  • 30 Съби

    3 6 Отговор
    Който си е купил Мерцедес не повтаря. МЛ 320 на седем години, на 122000 км., за една година 12000 лева за ремонти. Обслужван в Силверстар - Варна. Трабанта не ме оставял на пътя, мерцедеса - 2 пъти.

    Коментиран от #32, #33

  • 31 Гост5

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Много е просто пишеш в гугъл Mercedes G63 AMG 6x6 и се наслаждаваш
  • 32 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Съби":

    Мерцедес се нареждат на второ място по лоялност на клиентите, ама Съби си знае неговото
  • 33 123123

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Съби":

    имах субару трибека, купено ново, същата работа плюс нон-стоп доливане на масло, като го продадох, предупрепредих новият собственик, че колата е чуплива, смятай..
  • 34 Момчето с БМВто

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Plameni":

    Ми като има балъци да ги взимат може и до 1 млн.да стигнат аз и пукнат лев не бих дал за тая Уазка формата и е ужасно грозна пък дори АМГ да е с най-големия мотор едва ли ще върви като АМГ над 200км/ч. става опасен да каране пък на офроуд можеш много лесно да се обърнеш с него с тази аеродинамика просто така са го направили че я няма грам.