Mercedes актуализира G-Klasse, напасвайки легендарния всъдеход към новите изисквания на пазара. Моделът получава повече стандартно оборудване, повече възможности за персонализация, широкоекранен кокпит, но най-важната промяна се изразява в рокада на двигателната гама: отпада G 500, който е оборудван с бензинов V8 агрегат с максимална мощност от 422 конски сили, за да се появи дизеловият G 400 d, който до скоро се предлагаше само като специален модел. Това предаде Motor1.
Вследствие на промяната на двигателната гама, G-Klasse вече се предлага в два шестцилиндрови дизелови варианта: G 350 d с 286 к.с. и G 400 d с 330 к.с. След отпадането на G 500 от продуктовата палитра единствената бензинова версия остава AMG G 63 с V8 агрегат, генериращ максимална мощност от 585 к.с. Този ход цели да намали емисиите на CO2, отделяни от автофлотилията на Mercedes, въпреки че G-Klasse, от която са продадени около 5 400 бройки в Германия през 2019-а, играе второстепенна роля в продажбите на компанията.
С широкоекранния кокпит дисплеят на инструменталното табло и мултимедийният дисплей образуват едно оптично цяло. Двата напълно цифрови цветни дисплея са обединени под общо покриващо стъкло и се вписват хармонично в интериорния дизайн като непрекъсната повърхност. Досега той струваше допълнителни 1 012 евро, но в бъдеще ще бъде част от стандартното оборудване на всички G-Klasse. Същото важи и за огледалото за задно виждане без рамки. Бутоните за електрическите стъкла са в сребърен хром, а сенниците са от микрофибър. Стандартни са и черните стелки, които при пакета AMG Line получават AMG лого.
Функционалните ъпгрейди включват новият режим на шофиране Desert за максимално сцепление на пясъчни повърхности. Камерата за заден ход също става част от стандартно оборудване.
Една от новите опции за персонализация е, че често исканият нощен пакет вече може да бъде поръчан и без пакета с неръждаема стомана или AMG Line. Той се изразява в тонирани прозорци, затъмнени мигачи, стопове и фарове, както и черни детайли, който могат да бъдат и в черен мат.
Все още наличният пакет с неръждаема стомана, който включва странични панели, покривало на резервната гума и защитни лайсни по вратите за обезопасяване, изработени от неръждаема стомана, разширява ефекта от нощния пакет. Комбинацията от двата отличава всъдехода от останалите.
Както при повечето по-нови модели на Mercedes, пакетът Urban Guard вече се предлага за G-Klasse. Той представлява подобрена система за сигурност, която позволява дори автомобилът да бъде открит, в случай на кражба.
Допълнителни възможности за персонализация се предоставят от програмата Designo Manufaktur. Купувачите на G-Klasse могат да ровят из историческите книги на автоконцерна и да избират измежду наскоро пенсионирани, класически (от 50-те и 60-те години) и цветове на други модели за своя всъдеход. Възможностите за персонализация продължават и в кабината. Купувачите могат да избират от предишни цветове на кожа на Mercedes-Benz Designo, персонализирани покриви, налични контрастни шевове и двутонни комбинации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Али Баба и 4000те ДСта
Коментиран от #8
13:04 19.07.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Синан
До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Ми дигни го тос тилифон бе, бешлик!Коментиран от #5
13:05 19.07.2020
5 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #4 от "Синан":
ХАХАХХАААААА....ТРУДНО СЕ ВДИГА
13:08 19.07.2020
6 Random
13:16 19.07.2020
7 Врачанин
13:41 19.07.2020
8 Нее те пари нема да дадат
До коментар #2 от "Али Баба и 4000те ДСта":
Щот ше умрът ако дадът пари от жоба си но ше накарат нсо да ги купи с наште пари и те ше си ги карат13:44 19.07.2020
9 Blackthorn
Коментиран от #10, #13, #21
13:58 19.07.2020
10 Blackthorn
До коментар #9 от "Blackthorn":
Допълнение - новият Форд Бронко ще ги отвее като пътен знак!Коментиран от #11
13:59 19.07.2020
11 Порно
До коментар #10 от "Blackthorn":
Как ще ги отвее - с 3 цилиндров 1.5 л двигател? В Щатите поне ще е на тънка цена , не и в Европа.Коментиран от #12
14:03 19.07.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Ники
До коментар #9 от "Blackthorn":
Не си прав .. бях скоро в завода на G klasse в Австрия ... Колата е топ .. Гарантирам ти понеже е дълга тема .. че всички промени са продиктувани от нещо ... 96% от купувачите на G не са излизали нито веднъж от пътя с нея .. Колата се сглобява ръчно и съм карал и новата и старата .. Новата е по комфортна на пътя именно заради тия 96% ..Коментиран от #14
14:23 19.07.2020
14 Blackthorn
До коментар #13 от "Ники":
Ники, с цялото ми уважение, но не съм съгласен. За прослойката, за която говориш има GLK или нещо подобно беше. Има и хора, които търсят чисто G, заради това, което е (не говоря за БГ, където той се купува от снобария) - хора живеещи извън града, където снегът често не се почиства, на земни пътища и т.н. трудни условия. Всички тези хора като не намерят нужното в G ще се преориентират.Коментиран от #17, #29
14:43 19.07.2020
15 Komapak
Коментиран от #19
14:50 19.07.2020
16 Японеца
15:03 19.07.2020
17 Plameni
До коментар #14 от "Blackthorn":
Който иска G класа за извън пътя избира модела професионал който вътре можеш да го миеш с маркуча15:10 19.07.2020
18 Amix
15:31 19.07.2020
19 Гост5
До коментар #15 от "Komapak":
Кой оризарник предлага повече от него.Никой не предлага такава разнообразие като окачване ,кеф ти за асфалт кеф ти за офроуд кеф ти с голям клиренс, кеф ти 4х4 с три 100% блокажа , кеф ти 6×6 ,кеф ти супер лукс кеф ти кабрио ако искаш има и с ъс спартанско обурудване само с един климатик и ел стъкла супер изчистен и здравКоментиран от #25, #28
16:03 19.07.2020
20 Ввв
18:33 19.07.2020
21 Plameni
До коментар #9 от "Blackthorn":
Цените на G класата достигат до 700 000 € .Това ако е евтина ширпотребаКоментиран от #34
19:01 19.07.2020
22 Дизела
20:52 19.07.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Тия са тотални
02:15 20.07.2020
25 Komapak
До коментар #19 от "Гост5":
Ако ще си купувам тухла предпочитам хамър. Поне е доста по проходим от това недоразумение.Коментиран от #26, #27
08:46 20.07.2020
26 Гост5
До коментар #25 от "Komapak":
Ама те фалираха11:20 20.07.2020
27 Random
До коментар #25 от "Komapak":
Хахахахаха, шегаджия11:34 20.07.2020
28 Random
До коментар #19 от "Гост5":
И къде ги 6х6, кабриолета и постния? Линкче към сайта на мерцедес с ценова листа може ли?Коментиран от #31
11:35 20.07.2020
29 Ники
До коментар #14 от "Blackthorn":
И аз така си мислех като теб но .. колата е достатъчно добра за офроуд ... просто е по лускозна и вози по меко .. извадиха ни официалните статистики ... имат всичко .. продажбите с новия модел са се увеличили ... собствениците сменили новата със старата .. са доста хепи .. поне тия дето познавам тука в София ... Колата има все още едни от най-върховите Off road .. качества ... имат полигони в гората .. мисля че предлагат като услуга G expirience ... плащаш си и ходиш и си караш offroad ... Всички промени се правят на базата на анкета сред потребителите ... и статистика .. от нашата група в завода повечето мислеха като теб но в общии линии всички си промениха мнението ... след разговори , презентации .. поточна линия .. каране и тн ...12:10 20.07.2020
30 Съби
Коментиран от #32, #33
12:19 20.07.2020
31 Гост5
До коментар #28 от "Random":
Много е просто пишеш в гугъл Mercedes G63 AMG 6x6 и се наслаждаваш15:18 20.07.2020
32 Plameni
До коментар #30 от "Съби":
Мерцедес се нареждат на второ място по лоялност на клиентите, ама Съби си знае неговото15:26 20.07.2020
33 123123
До коментар #30 от "Съби":
имах субару трибека, купено ново, същата работа плюс нон-стоп доливане на масло, като го продадох, предупрепредих новият собственик, че колата е чуплива, смятай..10:04 21.07.2020
34 Момчето с БМВто
До коментар #21 от "Plameni":
Ми като има балъци да ги взимат може и до 1 млн.да стигнат аз и пукнат лев не бих дал за тая Уазка формата и е ужасно грозна пък дори АМГ да е с най-големия мотор едва ли ще върви като АМГ над 200км/ч. става опасен да каране пък на офроуд можеш много лесно да се обърнеш с него с тази аеродинамика просто така са го направили че я няма грам.22:55 22.07.2020