Last news in Fakti

26 Юли, 2020 13:00 20 954 89

Продава се рядка "Волга" комби за износ

  • газ-
  • газ-22-
  • волга-
  • комби-
  • обява-
  • продажба

Рядък ГАЗ-22 с каросерия комби, произведен през 1967 г. за износ, си търси нов собственик в Москва. Продавачът иска за олдтаймера 1 200 000 рубли (€14 362) - сума, за която могат да се купят три чисто нови "лади" Granta.

Продава се рядка "Волга" комби за износ

Комбито се намира в прекрасно състояние. По каросерията липсват каквито и да било следи от ръжда, а всички детайли и интериорът са оригинални. Високата цена се дължи и на обстоятелството, че през последните 53 години колата е имала само един собственик.

Продава се рядка "Волга" комби за износ

Под предния капак на "волгата" работи 2.5-литров четирицилиндров двигател с мощност 75 к.с. Максималната скорост е 120 км/ч, а заявеният от завода разход - 11 л/100 км. В периода 1962-1970 г. от комбито ГАЗ-22 са произведени 12 744 бройки.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Йозеф

    45 145 Отговор
    За скпрап.

    Коментиран от #2, #4, #72, #81

  • 2 До Йо,Йо

    119 17 Отговор

    До коментар #1 от "Йозеф":

    А твоята бракма след толкова години,къде ще бъде?

    Коментиран от #3, #9, #10, #65

  • 3 W123

    25 20 Отговор

    До коментар #2 от "До Йо,Йо":

    Там, където ще се намира Микричката, демек Нисанчето.
  • 4 Ти си

    69 19 Отговор

    До коментар #1 от "Йозеф":

    за скрап..нищо че си пълна скръб....

    Коментиран от #6

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 🙈🙉🙊

    19 70 Отговор

    До коментар #4 от "Ти си":

    Купи си това нещо ти! И си го търкаляй... Егати и каруцата...

    Коментиран от #11, #73, #82

  • 7 Тулуп

    41 90 Отговор
    Това е за Радев и Курнелия не ни занимавайте със соц лагера и техните боклуци!!!!!
  • 8 Димчи

    51 10 Отговор
    Не е лошо!!!
  • 9 антрашпиц

    18 59 Отговор

    До коментар #2 от "До Йо,Йо":

    Тая бракма,(междо другото помня ги навремето тези таратайки)ако мине колометрите на моето рено пиши я не за скрап ами незнам какво.Къде си виждал Волга на 700 000 километра без осн.ремонт?Щото моята кочина вече ги направи-лапа масло,ама си върви...

    Коментиран от #18, #79

  • 10 Йозеф

    27 85 Отговор

    До коментар #2 от "До Йо,Йо":

    Баща ми караше лада до 90-та, след това я продаде на тсигани и никога повече в семейството ни не е имало рашка кочина, няма и да има. Тази волга е идеална за подвижен унитаз, или за курник. За друго не става. Предлагам шепата русофили да си я купят и да провеждат в нея ленинските си съботници. Моята кола се пали от дистанционно, че и сама се изкарва от гаража. Нямам намерение да я карам половин век.

    Коментиран от #12, #22, #26, #34, #47, #74

  • 11 Ти си

    26 8 Отговор

    До коментар #6 от "🙈🙉🙊":

    Дай пари отворен...От мен"търкалянето"...
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Alex

    19 37 Отговор
    На запад хората средна ръка и с по-скромни възможности карат нови автомобили нисък и среден клас, защото това е най-достъпно.
    Богатите карат луксозни мпс-та. Ексцентричните и много богати карат стари мпс-та, защото това си е скъпо занимание.
    Та едно е да я купил, друго е да има къде да я съжраняваш, да я подържаш и да я изкараш 3-4 пъти в топлите месеци. Соц таралясниците навремето, нови не ставаха за евридейки без постоянни ремонти, какво остава за 50 годишна реликва

    Коментиран от #84

  • 15 руска скрап

    17 54 Отговор
    Боли ме фара за тоя дръгел.Руска скрап.Аз не мога да разбера какво ни ги натрапвате тея руски самовари ?! Никой нормален човек не би се огледал в подобно нещо.Това само в България го има и по-точно само в тоя сайт.

    Коментиран от #75

  • 16 Гадина

    42 1 Отговор
    Ползваха ги за линейки по едно време, 70-те.
  • 17 Много гори

    33 2 Отговор
    Не е за нас, за някой колекционер става!

    Коментиран от #20

  • 18 Хохохо

    44 6 Отговор

    До коментар #9 от "антрашпиц":

    Твоята кочина като направи 53 години, я снимай, качи я тука и тогава ще говорим.

    Коментиран от #28

  • 19 Чочо

    69 2 Отговор
    Автомобил произведен през 1967 г без значение от марката има колекционерска стойност! Тези автомобили не са за ежедневието.
  • 20 Бъркаш

    36 1 Отговор

    До коментар #17 от "Много гори":

    За горенето на времето се научих да карам на "Варшава223"/купена нова от баща ми от Мототехника/по книжка и даваха 12л гореше 9 девет на дълго беше с двигател почти същия като волгов....Максимално вдигаше 140км/ч със не много зор.
  • 21 сноу

    69 5 Отговор
    Само като види човек ,за какви несравними неща се дърлите и плюете тук и му става ясно що за народ сме ...Че нисанчета ,че ренувки и какво ли не дето още не са били в кошницата с яйцата когато тая Волга е тичала...На всичко отгоре към ялови доводи ,се добавят русофили,фоби ,роби и дрън-дрън ярини..
  • 22 АБСД

    30 0 Отговор

    До коментар #10 от "Йозеф":

    Не се изказвай неподготвен и аз не съм за ежедневното ползване на такъв автомобил, но той има колекционерска стойност. Надали си използвал и притежавал повече от мен западни автомобили, но съм карал и поне пет руски автомобила.

    Коментиран от #76

  • 23 Абе

    5 23 Отговор
    Доста слаб двигател дори за ония години. 2.5 бензин от 60-те спокойно можеше да е поне към 100 коня! И въпросното комби, което е било горе-долу модерно като каросерия щеше да се търси доста повече и да "хвърчи" по пътищата!

    Коментиран от #71

  • 24 Komapak

    4 2 Отговор
    Тънкия намек в статията събуди скъперническите ми инстинкти. Никога не съм се замислял, че мога да имам 3 еднакви коли и всеки ден да карам различна😂😂😂
  • 25 Порно

    17 0 Отговор
    Не се палете , става за ретро музей.
  • 26 Йозевчо

    42 1 Отговор

    До коментар #10 от "Йозеф":

    Много ми харесва някой да започне да провокира и друг, като му отговори и първия да почне "Ти... знаИш ли аз ква кола карам, тя се включва с дистанционното за телевизора, сменям скорости от телефона... и т.н." Като имаш хубава кола карай си я няма лошо, какъв ти е проблема с другите автомобили. Друг парадокс. Защо когато харесваш руски неща си тъп комунист, а когато всичките ти джаджи са китайски и си фен на китайските технологии, си модерен човек!?

    Коментиран от #27

  • 27 Лекар БГ

    27 2 Отговор

    До коментар #26 от "Йозевчо":

    Много си прав.
    В случая, иде реч за колекционерски екземпляр.
    Парите никак не са много, за състоянието, което описват.
    Дали е руска,или друга-няма значение. Уникална е. Ако ги имах-бих я купил.
  • 28 антрашпиц

    4 25 Отговор

    До коментар #18 от "Хохохо":

    Казах го много ясно.Тази Волга е направила 53 годи и,защото не се е движила.Моята КОЧИНА ,се е движила,и за 20 години има 700 000 километра изминати без осн.ремонт.Това е непосилно за Волга,Лада,Москвич,Жигули идруги соц возила от онова време,в което и аз съм живял,макар и като дете.Познавам ги- арутници до един.Да не говорим за корозията.Моята е италиански в ос и на 20 години ще засрами дори и някои премиуми...

    Коментиран от #30, #55, #78, #80

  • 29 пурко

    27 1 Отговор
    това ми бе първия автомобил 78г го купих на търг от мототехника немаше похубава кола тези които не са живели тогава да не се изказват и да правят сръвнение с други марки

    Коментиран от #31, #46

  • 30 Чакай

    31 0 Отговор

    До коментар #28 от "антрашпиц":

    да ти отговоря че досаждаш. Макар че и сам се справяш както казваш твоята е КОЧИНА която да си жив и здрав да си я караш поне още двайсе години...Докато я смениш де. А това за което иде реч е РЕТРО и то в учудващо добро състояние.Тук номера е да е пълен ОРИГИНАЛ на възможно най малко км. Вече дали ще се возиш с него или ще си го пазиш зависи лично от теб/след като си го закупиш/. Тук важи правилото кеф цена няма....Но едва ли ще ме разбереш....

    Коментиран от #33

  • 31 Айде бе

    9 1 Отговор

    До коментар #29 от "пурко":

    Нещо за баба Вашавяна да си запомнил??С полския мотор лимузина не гърбавата Победа /вис.клапани223/ и по добра возия и по бърза от 21цата. Карал съм и двата модела и сме ги "строявали" не един и два пъти....

    Коментиран от #89

  • 32 Иван

    18 1 Отговор
    Такива в България имаше много, но оборудвани като санитарен автомобил - линейка
  • 33 антрашпиц

    6 1 Отговор

    До коментар #30 от "Чакай":

    Е, разбрах те.Ясно е ,че е олдтаймер в добро състояние....И не меразбирай погрешно.Не всичко руско мразя...Бойната им техника за мен е най-добрата.Ама автомобилите........ццц...
  • 34 Направен

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Йозеф":

    В лада малоумник
  • 35 сергей

    1 21 Отговор
    Кошника е само с три скорости.Това са копирали рашките , това са сделали.

    Коментиран от #40, #54

  • 36 Gena

    12 1 Отговор
    Ехх хората още през 70-те години какви коли са произвеждали пак ние още не можем да конструираме каква да е кола камо ли пак да я произведем
  • 37 поредния

    3 18 Отговор
    съветки боклук копиран от американски автомобил...

    Коментиран от #53

  • 38 GTE

    7 10 Отговор
    Предпочитам от тези години Мерцедес, Опел или Форд, дори и лимузината на Варшава, би ме впечатлила повече. Руското автомобилостроене и до днес е под всякаква критика. Да не говорим че нямат нито един успешен собствен бензинов и дизелов двигател за лека кола. Просто силата им не е в това.
  • 39 Ценителя

    13 0 Отговор
    Ако имах парите бих си я купил и щях да ходя на ретро събори.
  • 40 Дедо ти

    22 2 Отговор

    До коментар #35 от "сергей":

    млад си и зелен. 1во. За онова време и ония пътища/повечето черни/ и три са много.По интересното е че на 3та вървеше/карал съм същата/от 30 до 130км/ч автоматик..почти..Другата опция сваляш предната седалка цяла е и става спалня докато оправяш някоя мома няма ръчна+ск.лост да те ръчкат изотзаде и така.Арни си бяха.Бензин БЕЗПЛАТНО....Малко червен ама ако не те хванат биваше....

    Коментиран от #51, #77

  • 41 Ввв

    3 12 Отговор
    Недоразумения сър!!!
  • 42 Дърт Шофьор

    17 1 Отговор
    Това беше велик автомобил. Служебен, естествено. Навремето с такава линейка си построих апартамент. Е, които караха УАЗ-ки си купиха по-големи апартаменти. Златни времена бяха.

    Коментиран от #44, #49

  • 43 Бай Ставри с млекото

    21 1 Отговор
    Като видя по пътищата родни, лъскава Руска или друга ретро кола ми става кеф, не съм имал, но съм карал Лада на един приятел и то редовно докато той изкара книжка. Който не е карал руска техника нищо не е карал.
  • 44 Бай Ставри с млекото

    9 0 Отговор

    До коментар #42 от "Дърт Шофьор":

    На 34 съм имахме УАЗ първо бордова, след това фургон, бях я намразил поради постоянното правене на спирачките, след това я продадохме сега ми липсва,един приятел има и чат пат я карам и си припомням какъв кеф беше.
    П.С. по-добре я паркирах от 123-ката на баща ми.
  • 45 Всъщност

    15 1 Отговор
    двигателят е доказано здрав. Карал съм следващото поколение. Двигателят беше малко по-мощен, почти 90 к.с. Тази кола се движеше с лекота и беше широка като хол. И даваше разход под 9/100. Може да се каже, че сред руските автомобили по онова време беше на 1-во място.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Батю

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Йозеф":

    Йожко ам ти върхъ бе !
  • 48 Кракра

    1 13 Отговор
    Потресаващ руски боклук

    Коментиран от #50

  • 49 Батю

    5 0 Отговор

    До коментар #42 от "Дърт Шофьор":

    А етва е чвяк ! Знае знае !
  • 50 Батю

    18 0 Отговор

    До коментар #48 от "Кракра":

    Със жълто на човката да не дават мнения.
  • 51 Батю

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "Дедо ти":

    Бравоо още един пекън. Незнам кът съ изгубим тия дерета ко ки праят !?
  • 52 Бай Иван

    5 0 Отговор
    В Кюстендил се движи същата пак комби, пак в същото перфектно състояние, пак синя. В първия момент даже реших, че е тя.
  • 53 Батю

    6 0 Отговор

    До коментар #37 от "поредния":

    Поредния приляга ти ! Поредния заг.е.няк.
    Не живяло не видяло ама и то пише.
    А бе шиле тва беше шадьовър.
    А бе младеже а бе за стягане нвмате ли че пишете тук. А то тая ви работа толкова. Добре че държим още .
  • 54 Батю

    7 0 Отговор

    До коментар #35 от "сергей":

    Младеже жал ме е за вас. Пълни църв.ли сте .
  • 55 Батю

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "антрашпиц":

    А съ ский ба ! Ей много ум много !
  • 56 барета

    0 7 Отговор
    катафалка!!!!!!!!
  • 57 Бай Генчо

    1 10 Отговор
    Не можах да разбера,каква е тая носталгия към тея барутници,приличате ми на кубинци в ЕС,а бе карайте си нови коли и пейте.... живота е един

    Коментиран от #61

  • 58 БАРС

    11 0 Отговор
    Прекрасен автомобил!нЕ УСЕЩТА ДУПКИТЕ ПО ДОБРЕ ВОЗИ ОТ МНОГО СЪВРЕМЕННИ БМВ ТА И АУДИТА И МЕРЦА КАЗВАМ ОТ ТАКЪВ КЛАС .нА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ Е ЗА 6 ЧОВЕКА И ЗДРАВА КОЛА.
  • 59 Йозеф

    4 10 Отговор
    Олдтаймер 67ма е всичко, което е произведено извън СССР. За справка виж през същата 67ма година какви модели автомобили са правили в упадъчните США и Германия. Волгата е просто скрап. Дори военната техника им е калпава на ушанките, Сталин е затрил читавия ген, останали са ватници - колхозни алкохолици. Който иска да ме опровергае да каже какво руско ползва в ежедневието си.
  • 60 Сашо

    7 1 Отговор
    Точно такава и като цвят съм карал 11 години. За времето си беше супер кола-невероятно здрава и със страхотна возия. Имаше три скорости и спокойно тръгваше на трета. С нея съм прекарвал един тон вино без проблеми. Ако и се сложи съвременен карбуратор и пет скоростна кутия и сега бих я карал - особено по нашите хубави в кавички пътища. 120 километра е развивала с 76 октана бензин а с 95 дигаше 140.

    Коментиран от #62, #85

  • 61 Бъркаш

    5 0 Отговор

    До коментар #57 от "Бай Генчо":

    В момента имам 3 автомобила. Не броя тия на синчето. Двата не са нови на 3 г е колата и на 15 години ми е джипа. Но да ти кажа с най голям кеф си карам 31 годишният Мерц 124/250Д. Първата ми не кола а истинска кола.Тук просто ми е интересно има и умни хора. Със тях е забавно и без да ги коментираш.....За колата пак е М.Б каква е не ти уточнявам не е мястото да си ги "мерим".Мисълта ми беше когато имах мерак за ново на времето нямах финикийските знаци. Сега ги има горе-долу далеч съм от "милионер". Но желанието не е както беше....
  • 62 някои си

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "Сашо":

    Нещо си се пообъркал. Бензина беше 86 октана и 93 Б 70 беше друг вид бензин и го нямаше по бензино станциите. След това "измислиха" 91 октана който си беше чист 86 ама с друг цвят. 95 е от не много отдавна...Зависи кога си роден.За скоростите е така+задна.жив и здрав.

    Коментиран от #67

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Това

    2 1 Отговор
    е точно за тулупа
  • 65 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "До Йо,Йо":

    Неговата ще е претопена за пореден път за ауспуси от евтините
  • 66 Сашо

    4 0 Отговор
    Това е уникат
    Само за познавачи
  • 67 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #62 от "някои си":

    Бъркаш се-имаше 76 октана,а Б70 беше за казармите и на военните редовно им чукаше аванса от крадения Б 70😉

    Коментиран от #69

  • 68 Пройчо

    3 0 Отговор
    Имаше и 76. На служебните бензиностанции
  • 69 оня с коня

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Хайл":

    Октаните не са 76,а 78.За инфо - има и 60 Октана Бензин,който се води "Промишлен" и се раздава на Бачкерите по Строежите да си почистват с него Инструментите от протекло масло и т.н.
  • 70 КАТО ВИ ЧЕТА

    2 1 Отговор
    ЕТО ЗАТОВА СМЕ НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ ... ВСЕКИ СЕ ПЕАВИ НА ВЕЛИК, А СТЕ ЕДНИ ЦЪРВУЛИ ВСИЧКИ
  • 71 Брадвата

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Абе":

    Нищо не каза! Мощността идва и от качеството на горивата, сещаш ли се какво е то по онова време?
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 12udar

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "АБСД":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • 77 12udar

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "Дедо ти":

    15000000000000000000+++++++++++
  • 78 12udar

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "антрашпиц":

    СмEни дилъра !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 79 Ти какво имаш рено това е путка кола

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "антрашпиц":

    Без страшния
  • 80 вярваш ли си

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "антрашпиц":

    не ги разправяй тези на мен-та ти трябва да шофираш по 1000 км дневно без почивните дни.не срещу ли?!?
  • 81 абитурент

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "Йозеф":

    изкарай тази на абитуриентски бал,и твоята модерна катафалка и добре наблюдавай коя ще впечатли 99процента от присъстващите.веднага ще ти кажа.-баба волгата.защото е атракция,а ти си купчина остаряваща и горяща пластмаса-и за скраб не ставаш
  • 82 Явно си дребак с мъх

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "🙈🙉🙊":

    под носа и в гащите щом пишеш такива простотии.
  • 83 8265

    3 0 Отговор
    Оставете тъпите спорове!
    Стига с това СОЦ-МОЦ! Като футболни запалянковци сте. Срамота е.
    Един нямал да кара никога руски таралясни, друг на по-малко от Тесла не се качвал.....
    Волгата е красива. Интериора и също. Целият дизаин се вписва изцяло в тази епоха. Американските коли тогава са имали подобен дизаин. Или обраното, но на красиво нещо няма как да кажеш грозно, освен ако не си облъчен .
  • 84 Викаш не ставаха

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Alex":

    едно време за всекидневни,явно не си живял едно време и приказваш колкото и ти да изтръскаш нещо. Купуваха се и се ползваха според нуждата на собственика,някой ги караха всеки ден до работа,защото бензина бе на цена по-ниска от сега кубик вода и ремонтите бяха предимно да се почистят от листа и прах,а сериозните ремонти се правеха вкупом от близки и познати в квартала на доста изморените и възрастни коли по на над 20 годишни. Нашето семейство не сме имали проблем,защото колата ни бе Рено 8 и не сме имали проблеми,но редовно се миеше и почистваше,то и за това и сега си я държа,като ретро автомобил и да вярно е че е скъпо удоволствие.
  • 85 Тодор

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Сашо":

    Вуйчо ми имаше такава, произведена 1970г, но не комби.. Карал я е служебна, а после я закупува. След 3 основни ремонта и две обиколки из Соцлагера, бе на 1 милион километра.. Като я продаваха, с братовчеда я карахме от Сухиндол, до яз. Стамболийски със 140 и скоростта не се усещаше. Новият собственик я направи пикап и още я използва, вече 15 г, като товарна.
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 K N

    0 0 Отговор
    ЕЙ МНОГО РАЗБИРАЧИ БЕ СЕ ДЪБРАХТЕ БЕ КАРАТЕ 30Г ТАРАТАЙКИ И НАМИРАТЕ МАНА НА РУСКИРЕ КОЛИ ЗАПАДНО ЛИЗНИГЪСЦИ
  • 89 Сребролюб Мангизлиев

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Айде бе":

    Правилно казваш за клапаните. "Варшавата" е лиценз на ГАЗ 20 "Победа"
    А иначе "Волгата" на снимката е ГАЗ 21 и май е с гоено разположение на клапаните.
    А иначе доколкото знам писледните екземпляри от този модел са с 90 коня