11 Август, 2020 17:53 5 892 30

VW пенсионира Touareg V8 TDI подобаващо

  • vw-
  • touareg-
  • v8 tdi-
  • дизел
VW пенсионира Touareg V8 TDI подобаващо  - 1

Накратко казано, наближава краят на една ера: Touareg V8 TDI, който е оборудван с осемцилиндров дизелов агрегат с максимална мощност от 421 к.с. скоро вече няма да се предлага. За да пенсионира силния дизелов модел, Volkswagen пуска лимитирано специално издание Touareg V8 Last Edition. Това предаде Motor 1.

VW пенсионира Touareg V8 TDI подобаващо

Версията е ограничена до 400 екземпляра и се характеризира с индивидуален външен пакет с високо гланцирани компоненти, които ясно се открояват от стандартната серия. Всяко превозно средство има емблема на B-колоните (средните колони на покрива), на която пише „Last Edition“ и производствения номер на SUV-то. 

Специалният модел е базиран на Touareg R-Line с Black-Style пакет. В допълнение, калниците, дифузьорът и дръжките на вратите на Last Edition са в гланцово черно. 

VW пенсионира Touareg V8 TDI подобаващо

Специалното дизелово издание на всъдехода може да бъде поръчано от 17 август 2020-а. Поради ограничения брой от само 400 екземпляра, при поръчките ще се прилага принципът "първият по време е първи по право". Last Edition ще се продава единствено у дома, в Германия, като базовата му цена е 104 361 евро. За сравнение, нормалният Touareg V8 TDI с R-Line оборудване започва от 92 201 евро, а входящата версия Atmosphere струва 89 374 евро.

VW пенсионира Touareg V8 TDI подобаващо

Touareg V8 TDI беше представен едва през май 2019-а. Той е оборудван с 4,0-литров турбодизелов агрегат, който генерира максимална мощност от 421 к.с. и 900 Нм максимален въртящ момент. От 0-100 км/ч всъдеходът ускорява за 4,8 секунди. 

Официалният наследник на модела в качеството му на върхова конфигурация е Touareg R. Тъй като обаче високопроизводителният всъдеход ще бъде плъгин хибрид, той ще има съвсем различен източник на мощност. 


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 scaff

    46 2 Отговор
    Народна кола само за над 90 000 евро.

    Коментиран от #4, #29

  • 2 hjkjv

    11 6 Отговор
    Туй тегли 737

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Komapak

    13 15 Отговор

    До коментар #2 от "hjkjv":

    Нафтова печка.
  • 4 arbeit macht frei

    37 2 Отговор

    До коментар #1 от "scaff":

    Тия така и не се научиха - народните коли не трябва да са на такава цена, нито да имат куп ненужни екстри и електроника. Нали имат Ауди, там да си пускат лукса.
  • 5 Случаен

    12 7 Отговор

    До коментар #2 от "hjkjv":

    Не туй, а онуй - Touareg V10 TDI тегли 737, туй не го знам, надали

    Коментиран от #7, #12

  • 6 jар

    18 14 Отговор
    Единствения здрав и надежден двигател на VAG e бензиновия 1.8 90к.с произвеждан между 89-та и 95-та с код ABS.Въпреки,че почти винаги от някъде нещо му тече често издържа пробег от над 500000 без сериозни ремонти но динамиката му е скромна.

    Коментиран от #22

  • 7 Защо не

    15 7 Отговор

    До коментар #5 от "Случаен":

    Може само ако "Боинга" е купен от Хиполенд.
  • 8 Mexo

    31 8 Отговор
    Един боклук по малко. Казвам го от опита от предишния модел купен чисто нов и с постоянни проблеми.

    Коментиран от #9

  • 9 Въздушното

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Mexo":

    окачване ли те пращаше често в сервиза?

    Коментиран от #11

  • 10 Гост Коментатор от София

    11 5 Отговор
    Ша го заменят с бензинов мотор да може да ускорява повече.Печката явно не е добре не се включва в това време те нека си пишат мноого работи Ауди RS4 420 коня дето е двойно по леко купе прави 4.7сек.това чудовище със същите коне дето е 2тона и половина да прави за 4.8 ари бе не нас тия ние не ядем доматите с колците бре хора.😂
  • 11 Mexo

    25 5 Отговор

    До коментар #9 от "Въздушното":

    Да. Течове и датчици. И грешки в електрониката и работата на двигателя. А чисто нов бус Крафтер на 50.000км съединител блокирана помпа на хидравликата . Силиконова втулка на турбото и треперене и шум от двигателя. Чисто ново Поло карано от пенсионер никакви проблеми. По добре да правят само този модел и клас автомобили. За друго не стават.

    Коментиран от #13

  • 12 Гост Коментатор от София

    8 5 Отговор

    До коментар #5 от "Случаен":

    Да бе да ще тегли Боинг найстина от Хиполенд купен само вервай си.😀

    Коментиран от #17

  • 13 Гост Коментато от София

    10 4 Отговор

    До коментар #11 от "Mexo":

    И аз знам че Туарега специално не струва много е проблемен и поддръжката му е много скъпа за тия пари по-добре Кайен

    Коментиран от #14

  • 14 Прав си

    17 3 Отговор

    До коментар #13 от "Гост Коментато от София":

    само дето той всъщност е един напудрен Туарег а като ти "цунат" фарчетата си 5 бона назад.
  • 15 ЕДИН КЕНЕФ ПО-МАЛКО

    19 8 Отговор
    СУПЕР НОВИНА....ВСИЧКИТЕ СИ БОКЛУЦИ ДА ПЕНСИОНИРАТ НО ДА НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ПОВЕЧЕ БРОЙКИ ОТ ТЯХ НИТО LAST EDITION НИТО FIRST EDITION....ПРОСТО ДА ИЗЧЕЗНАТ...НЕНУЖНИ КОШОВЕ....НЕЗНАМ КАКЪВ ТРЯБВА ДА СИ ЗА ДА СИ ФЕН НА КЕНЕФ....
  • 16 Чакам 15 години

    8 0 Отговор
    и след това уникат нов внос.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 qwerty

    7 7 Отговор
    на тия 8 цилиндъра като им направиш един чип-тунинг и ще скочи на 500кончета и 1200Nm
  • 21 Борко Отворко

    11 10 Отговор
    Да го спират изцяло този боклук за нищо не става.
  • 22 Притежател

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Айдее бе😂 повярвахме ти да знаеш3833

    Коментиран от #23

  • 23 jар

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "Притежател":

    Вярваш или не ми е през....да знаеш...
  • 24 12345

    7 11 Отговор
    Скъп и трошлив боклук. Санта Фе е в пъти по кочествен и с много по добра цена.
  • 25 Директор

    11 5 Отговор
    Драги господине #24, как разбрахте, че е трошлив боклук? От нов внос на 123000 км за 7200 лева може би. Тези автомобили са скъпи, сложни и комфортни, но дори и на 18 години, пак са скъпи за поддържане. Не е за хора с 2000 заплата. Но както обичат да казват глупаците "кеф цена няма" - не, не е така, цена винаги има.
  • 26 Гошо

    6 0 Отговор
    2 от тях са поръчани от Гешев за прокуратурата.
  • 27 кръвна група AUDI

    6 1 Отговор
    мдаааа, иска да яде от хляба на SQ7 И SQ8 и не е удобен. Това е същата история като с Phaeton едно време...

    Коментиран от #28

  • 28 осведомен

    8 0 Отговор

    До коментар #27 от "кръвна група AUDI":

    Точно заради това е! А иначе тук да си хортуват отново разбирачите милионери!
  • 29 Кочат

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "scaff":

    Да бе що се чудиш? За немския народ.
  • 30 type-R

    0 2 Отговор
    Явно така както любят черни членове, така обичат и черни нафтаджийски сажди.....