Last news in Fakti

10 Октомври, 2012 11:45 4 915 60

Volkswagen губи позиции в Европа

  • volkswagen-
  • golf

 

Немската марка Volkswagen, която от години оглавява класациите за най-продавани автомобили в Европа, отбеляза сериозен спад на продажбите си именно на Стария континент. По данни на Automotive News бройката продадени возила е намаляла със 140 000.
 
Представителят на немския концерн Бернд Остерлох коментира ситуацията, като призна, че въпреки резкия спад на продажбите тази година компанията ще реализира повече автомобили от миналата. Прогнозите за следващата 2013-а обаче са за по-слаби продажби.
Според специалисти в бранша предвид сложната финансова обстановката в Европа снижението със 140 000 автомобила не звучи толкова зле, колкото прогнозираните от анализаторите през пролетта на тази година 250 000 автомобила по-малко за година.
 
Статистиката показва, че за първите осем месеца на 2012 година продажбите на VW в Западна Европа са намели с 5.8%, а реализираните автомобили са 1.25 млн. Според вътрешния отчет на Volkswagen през 2012-а трябва да се продадат 9.4 млн превозни средства.
 
Тази цифра обаче включва всички марки под шапката на VAG, включително MAN и Scania. Това е с 300 000 по-малко от заплануваните в началото на годината 9.7 млн. За наваксване на това изоставане VW залага основно на своя бестселър Golf, седмото поколение, който дебютира преди дни.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Венцислав Кацарски

    1 4 Отговор
    VAG the best !
  • 2 Дошо

    2 1 Отговор
    Същност бройката е пъти по-голяма, но ВАГ прикрива това като си препродава автомобили с други немски компании за да се покрият взаимно и да не излиза чак толкова голям спада на продажбите им.Имаше статия по въпроса още в началото на годината.

    Коментиран от #3

  • 3 Ото

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    Искаш да кажеш, че ФВ продава на Мерцедес, БМВ, Порше и т. н., а те от своя страна продават на ФВ, само и само статистиката да е друга, така ли?
  • 4 Иван

    1 1 Отговор
    Продажбите спадат като бройка, пазарния дял се покачва - поредната необмислена статия. Пазара на автомобили, като цяло, в Европа спадна, но спада в продажбите на VW е по-малък, от общия такъв :)

    Коментиран от #6, #33

  • 5 Дошо

    0 1 Отговор
    ДА и не го казвам аз.Имаше статия по въпроса.Конкретен пример беше даден със сделка с Опел, като за един месец двете фирми са се договорили да си продадат по 30000 автомобила.

    Коментиран от #7

  • 6 Мирко

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Иван":

    Иване, Иванееее, кой те х.... Статийката си е екстра ама не ти се иска да приемеш фактите

    Коментиран от #13

  • 7 Ото

    1 4 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Това някак си не ми звучи много нормално. Още повече, че това са производители на коли. Не може аз да произвеждам еди какво си, и ти същото но с друго име и да си ги купуваме помежду си. В такива случай по-нормално е да се направи бартер. И при бартера има реализирана продукция. Но какъв им е интереса. Ти казваш, че ФВ прикриват данните, като правят далавери, заради статистиката. Но в същото време ФВ чрез далаверата си са реализирали 30000 Опел-а. Далавера за ФВ няма, защото Опел са им един от конкурентите. Пък и бройката която реализира ГМ се увеличава и тя, а не само тази на ФВ. Незнам. Според мен това няма голяма логика. Но кой знае? Нищо в днешно време не трябва да ни изненадва.

    Коментиран от #9

  • 8 Дошо

    1 0 Отговор
    Ето статия по въпроса.Имаше и други, но сега тази намерих

    http://svejo.net/1597134-germanski-kompanii-si-preprodavat-avtomobili

    Коментиран от #11

  • 9 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ото":

    Е те са купили 30000 Опела, но и Опел са купили Опели на същата цена.Виж статията долу, там е обяснено накратко.
    Споманати са БМВ, но съм чел и за Опел и Фолксваген и въпросните 30000 автомобила на месец.
  • 10 W164

    0 1 Отговор
    НЕЗНАМ ЗА НОВИЯ ГОЛФ НО ВЧЕРА В БУРГАС В ДАРС АУТО ВИДЯХ НОВАТА А КЛАСА.БЯХА ДВЕ ЕДНАТА СИНЯ А ДРУГАТА БЯЛА,И ДВЕТЕ БЯХА 180 ЦДИ,НО БЯЛАТА БЕШЕ С АМГ ПАКЕТ И БЕШЕ СУПЕР ЯКА,А СИНЯТА БЕШЕ ОБИКНОВЕННА НО И ТЯ БЕШЕ ЯКА.НО ЗА ЖАЛОСТ НЕМОЖАХ ДА СЕ КЪЧА ЗАЩОТО АЗ ОТИДОХ В 18.10 А ТЕ РАБОТЕЛИ ДО 18.00
  • 11 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Дошо":

    Прочетох статията. Кой знае? НО пише, че голяма бройка е продадена и на дилъри. Дилъра в първото полугодие е купил Х бройки, но потреблението е намаляло с Х процента. Дилъра е на загуба по този начин, но производителя си е реализирал бройката. Абе както и да е. Аз скоро за нова кола няма да доживея.
  • 12 коце

    0 0 Отговор
    много сте отворени всичките,защо не ходите да продавате коли.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 драйвър

    0 1 Отговор
    Ами на хората им писна 15 години все един същ модел само лифтиран да им пробутват и са се огледели , я за КИА , я за Хюндай или нещо по съвременно от този "вечен"Голф. Сега пък с новата универсална платформа всичко ще е едно , само различни размери и мотори .

    Коментиран от #15

  • 15 Ото

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "драйвър":

    Демек, искаш да кажеш, че всяка една Киа или Хюндай е строго индивидуален и при тях, каквото го има в единя модел, в другия го няма, така ли?

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Дошо

    1 13 Отговор

    До коментар #15 от "Ото":

    Макар въпроса да не е към мен ще кажа, че незнам как е при Хюндай и КИА, но за Хонда мога да кажа, че всеки нов модел е наистина нов.Различни мотори, различно окачване, различен интериор, различен дизайн.
    Във ВАГ практиката е да се прави фейслифт на фейслифта и да бъде наричан нов модел

    Коментиран от #18, #19, #23

  • 17 драйвър

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ото":

    Всички имат приемственост , но последни три модела на Голф си бяха една кола с козметични промени , не казвам дали са добри или лоши просто доскучаха на хората .

    Коментиран от #20

  • 18 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Дошо, Хонда дори не си направиха труда да сменят едно болтче по двигателя на последните 2 поколения Type-R, да не говорим за различно. И това им е спортния модел :)
    драйвър, ако визираш Голф 4, 5 и 6, си далеч от истината.
    4 и 5 нямат нищо общо. При 5 и 6 разликите са големи, но са главно в качеството на материалите, шумоизолацията, пътното поведение - все неща, които няма как да разбереш, като ги гледаш на картинка.
    Признавам, че промените при VW, не винаги са много големи, но имат смисъл, на място са и правят колите по-добри :) Това им е целта - не да изглеждат различно :)

    Коментиран от #21

  • 19 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Аз зная как стоят нещата горе долу при Хонда. Нямам Хонда, но един от най-добрите ми приятели има такава и мога да кажа, че почти не пропуска тунинг изложение, на което да я покаже. При ВАГ още по-добре знам как стоят нещата, защото имам няколко бройки (всички втора употреба). Не съм някакъв ненормален маниак да викам, че това е най или пак да ги възхвалявам и какво ли още не. Аз приемам политиката им за нормална. Да се прави както казваш ти фейс лифт на фейслифта. Един вид еволюция. Но така ги виждам аз нещата. Според някои хора, както колегата по-долу от 15 тодини са едни и същи. Това твърдение ми звучи несериозно. Все едно 2012 г. вдигаме капака на Голф 7 и хоп - технологията същата като на последните бройки Голф 3 от 97 година. Аз не мисля, че е точно така. Всеки има предпочитания и харесва някоя марка повече или по-малко. Като за тази която харесва, било то и Дайхатсу, може да каже все хубави неща. И обратното. НА мен простоватостта на Голф ми допада. Само едно нещо не харесвам на Голф. Новите модели станаха много скъпи.
  • 20 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "драйвър":

    Как няма да доскучаят? Това е масова кола. Всяка масова кола доскучава на хората. Кия и Хюндай направиха колите си малко по-европейски и се продават. Ето, че Голф губи позиции в Европа.
  • 21 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Иван":

    Добре де К20 е еднакъв и за 7-ма и 8-ма генерация ама другите не са.1.6 в 8-ма е вече 125к.с , 1,4 е 98мисля, дизела е 2.2
    Абе човек много повече нови неща разработват от другите компании.Последните години имат лек застой признавам, но все пак не като при ВАГ.Ония правят само други фарове
  • 22 normalno

    1 0 Отговор
    epa s tiq visoki ceni kak nema da gubat to tova u6kim kolata na naroda pa stana po skup i ot mercedes
  • 23 VW_фен

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо":

    Ами Доше, нормално! Като сложаттри нови френски двигателя и на три пъти сменяха торсионното окачване щото клиентите недоволни (скъпо пък няма и 150 000км и се троши) После Доше ми рекламираш кола дето на табелката тойота пише MADE IN FRANCE е не станаха по- здрави (европейското качество си е европейското) Абе Доше кога ще заминаваш за япония (пак ти пожелавам два приуса ако не си забравил) Ама първо завърши че в Япония искат образовани и ГРАМОТНИ хора

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "VW_фен":

    НЕ знам до колко си запознат, кое как е, но от трите коли, които имам на ВАГ, само едната, която е от 92 година на всяка една част от нея пише - Произведено в Германия. Другите две коли - по-новите са сбиротък от всякъде. Испания, Италия, Словакия и т. н. В днешно време всичко се прави еди къде си и се сглабя еди къде си. Не казвам, че е така само при ваг, но в случая се получава малко присмял се хърбел на щърбел. Всички коли в днешно време са сбиротък от всякъде от където е предложена най-ниска цена. На Тойотата пише - Произведено във Франция, на Гоуфу - в Китай и т. н.

    Коментиран от #26

  • 25 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "VW_фен":

    Фен на Фолксваген говори за трошливо окачване..........
    За 150000км прословутото много точково окачване на ВАГ трябва да го сменяш 3 пъти бе мен.
    А случая, за който говориш със сделки със французите е плод на пренасочване на средства за разработки на нови технологии.Поради тая причина Тойота сега за моделите продавани в Европа слага дизел на БМВ.
    Има и два мисля микробуса, който са си Пежо с емблема на Тойота.ТМ влага в момента средствата си за ново поколение хибрид, водородно задвижване и безжично зареждане на батерии, както и ново поколение батерии, които се смята, че ще осигурят пъти по-голям пробег само на ток.

    Коментиран от #27

  • 26 VW_фен

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Ото":

    Доше, нали веднъж те попитах "гледал ли си мегазаводи" по нейшънъл джеографик? Кажи ми кой от автомобилите на който си гледал показваха част произведена в китай :) Хер Ото я кажи като си пробвал новия за БГ Голф 5 или 6 че даже и 4 та коя част викаш че се прави в китай да разглобя и да погледна че не се сещам! Колкото до Сеат и Шкода съм карал Сеат и навсякъде имаше емблемата на VW и пишеше made in Germany!

    Коментиран от #28, #31

  • 27 VW_фен

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    Ами казвам ти не за да те дразня ама на дневника не отбелязвана смяна на щанга, греда или нещо такова! А за 150 000км в мои ръце също не съм го сменял замо смених комплект носачи с шарнири и тампони! сега новия собственик им се радва! А на Клиото което имах му смених цялата греда отзад и поднових цялата предница за 50 000км пробег. Не желая и да чуя за страхотното меко возене на Японските(френски) окачвания карай си ги!
  • 28 Ото

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "VW_фен":

    Китай го посочих просто като пример. Днешното време е време на глобализация. Не знаиш кое къде е сглобено. Ако искаш най-лесно да видиш къде по един ФВ Голф 4, 5 или 6 пише ще ти кажа най-лесно достъпните места. На пантичката, която държи задните седалки (както знаем задните седалки са 2, една по-голяма и една по-малка) пише Сеат с големи букви и съответно Испания. Друго по-лесно достъпно място е като махнеш капаците около волана. На лостовете за мигачите и чистачките пише също - "Произведено в Испания". А ако искаш още повече обяснения мога да ти кажа как сам да проверяваш къде е сглобена колата ти. По номера на рамата. Взимаш номера на рамата, въвеждаш го в едно поле на един сайт и тогава разбираш къде точно е сглобена колата ти. Примерно, ако караш Поло, то силно вероятно е да е сглобено в Словакия.
  • 29 VW_фен

    1 1 Отговор
    Да признавам, че сглобен в Словакия, Белгия или Германия! Но не и в турция или китай! Частите основно идват не от Турция или Китай, а Германия!

    Коментиран от #30, #32

  • 30 Ото

    1 13 Отговор

    До коментар #29 от "VW_фен":

    Китай го казах просто ей така - еди къде си, еди къде си и накрая казах Китай, не че там се прави нещо по колите, а просто така за израза. Но пак не съм съгласен, че всички части по колите са направени в Германия
  • 31 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "VW_фен":

    zashto hvalish troshliacite na VAG be?
  • 32 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "VW_фен":

    Е това го казваш ти ама аз пък ще ти кажа, че още на ГолфII имаше щемпели къде ли не - произведено в Мексико
    И за окачването пак ще ти кажа идва им от Турция.Електрониката е от Китай.Ауди има завод в провинция Чанчун(не се базикам така се казва)DSG скоростните кутии също се правят в Китай
  • 33 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Иван":

    4.2 мотора на А8 се прави в Унгария както и цялото ТТ.Кайен се прави в Словения..........
    Не че всичко по японските коли е Японско не казвам такова нещо.
    Последния Сивик седан за Европа се сглобява в Турция.
    Какво да се прави човек това е положението.Въпроса е, че въпреки всички такива негативни фактори пак има марки, които се справят по-добре с качеството.

    Коментиран от #34

  • 34 Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Дошо":

    Кайен, Туарег и Q7 се сглобяват в Братислава, не виждам нищо срамно в това. В аутобилд преди 2 години имаше статия, в която разискваха защо Тигуан е станал толкова бързо бестселър - бяха го разкостили целия - нямаше нито една (!) китайска част - над 80% мисля бяха произведени в Германия.
    Ти виждам, че не ги харесваш Фолксваген! Коя марка ти допада?
    Имам още един въпрос към теб: Кои актуални модели на VW си КАРАЛ?
    И друго, ама честно: кой друг производител виждаш да налага в по-голям процент от моделите си, технологичните си новости.

    Мислиш ли, че щеше да им е трудно да си направят 1,6 двигателя 130 коня както направиха всички останали фирмички, които ти така харесваш. Или да му направят нисък каталожния разход?
    Не, но вместо това, те го спряха и наложиха 1,2 двигател, с по-добра динамика и разходи, въпреки, че загубиха като клиенти м....умните фенове на 1,6 двигателя.
    Примерите са много. Като ми отговориш на горния въпрос, ще видим дали има нужда от още ;)

    Коментиран от #36

  • 35 дравър

    1 0 Отговор
    Ами даунсайзинга е отлична идея , но проблема е както всички знаем , че турбото си има ограничен живот , а смяната и ремонта струва скъпо дори с ремонтен кит. СААБ отдавна слагат турбо на всичко , но на пазара на втора ръка всяка кола има проблем с това . Така че има марки , които за сега избягват турбото и оптимизират газоразпределението при 1.6 и 2.0 л
  • 36 Дошо

    1 16 Отговор

    До коментар #34 от "Иван":

    Колега да спрем до тук.Аз не, че не харесвам Фолксваген ами не мога да ги понасям тях и цялата ВАГ група.
    Поздрави!

    Коментиран от #39, #40, #41, #42

  • 37 The Bear

    0 0 Отговор
    За протокола, господа - Кайен и Панамера се правят в Лайпциг, където от 2013г ще започне и производството на Макан.
    Относно частите на колите - има доста правени и в китай - особено от предлаганите "оригинални" части от представителите на марките - за Ситроен Евазион например, кондензатор на климатроника от Ситроен - 531 лева, по друг канал - 250 лева - сравнение едно до друго - пълно съвпадение:))
    Относно това дали Голф е скука, а Хюндай И30 или Киа Сийд да са по-добри - всеки си има мнение и собствен вкус. Аз като човек, който се счита за ФЕН НА АВТОМОБИЛИТЕ ВЪОБЩЕ смятам че съм обръщал малко повече внимание на сравнения относно практичността на автомобила, комфорта на ползването му, удоволствието от общуването с колата:) Моето мнение е следното:
    Голф е оформен много по-смислено от двете корейски алтернативи както външно, така и вътрешно. Отвън ме радва балансираността на формата и изчистената и математика, както и по-качественото боядисване и лакиране. Отвътре оформлението е направено така (с такива форми и чупки), че на по-малка дължина и ширина се постига повече простор за водача и пасажера до него, материалите при Голф са много по-приятни визуално и на докосване, линиите не са дразнещи в никакви ситуации, функциалността е перфектна, цветовите предложения са по-добри, пластмасите също, интериора е много по-уютен и "спокоен". Усещането при шофиране също е по-фино. Обзорът при Голф е в пъти по-добър, стъклата са по-големи, предния капак по-ниско разполо

    Коментиран от #44

  • 38 The Bear

    0 0 Отговор
    ......разположен, съответно обозримостта на пътя по-добра, седежът и "озъртането" в Голф не натоварват така тялото както в Кия И Хюндай (висок съм 183 см). Дизелите са по-икономични и имат по-хармонично поведение отколкото при корейците (бензини не признавам). Въобще - Голф ми харесва повече от Киа и Хюндай във всяко отношение - остава да оправят проблемите с надеждността, и дори и по-скъп ще се купува.....
    По същите критерии Голф превъзхожда и Астра, и Фокус, и всички други от компактния клас, дори и роднините си Ауди А3, Сеат Леон и Шкода Октавия.... Външната форма и пропорциите му ми допадат най-много от всички конкуренти:))) А също ме е яд на ВАГ групата за много неща, но не мога да отрека превъзходството на Голф...... Горе долу така стоят нещата и при повечето модели на Фолксваген, като при тях проблемите с качеството са значително по-големи от тези при Голф - например Туран, Поло, Шаран, Пасат...... Всичко щеше да е наред, ако не бяха толкова чести гости в сервиза:)

    Коментиран от #43, #45

  • 39 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дошо":

    ne si edinstven
  • 40 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дошо":

    ne si edinstven
  • 41 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дошо":

  • 42 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дошо":

    po dobre velosiped ot kolkoto klozet ot VAG
  • 43 ..............

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "The Bear":

    Пробвай Сивик .

    Коментиран от #50

  • 44 драйвър

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "The Bear":

    Ако беше така като казваш шефа на VW нямаше със завист да казва , че Хюндай( i30/40) са направили неща ,които те нямат , задавайки риторичен въпрос "защо ние не можем така " виж има клипче в мрежата. Точно заради тази "функционалност" по немски изчислена за високи хора и аутобани се жертват други детайли. Лично на мен не ми допада немското разбиране за седеж ,при което потъваш и се губи видимост , освен ако не си 190+ . В японска и френска кола при първо сядане за няколко секунди вече имаш усещането , че цял живот си карал тази кола , при немските това усещане го нямам .

    Коментиран от #51

  • 45 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "The Bear":

    Дизелите са по-икономични и имат по-хармонично поведение - това го разправяй, на някой който не е виждал и чувал тракалник на Соцваген.
    Още онзи ден мислех да го напиша, но нямах удобен случай:
    Спирам си аз на паркинга и изведнъж като се чу едно тракане ама тракане, викам си край нещо и стана на тая кола.Изгасих мотора и ........тракането не спря :-)Слязох от колата гледам на 12-15метра от мен на паркинга един Гоуф дизел.

    Коментиран от #46, #52

  • 46 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Дошо":

    xaxa taka e

    Коментиран от #47

  • 47 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "ВИП АМГ":

    Ми така е.И моята кола е дизел ама това фолксвагеновите дизели са като орехотрошачки.
    Брат ми ми е казвал как всяка сутрин в халето на фирмата, в която работи се чува едно А6 2.5ТДИ.
    Вика ми:
    -Тоя като тръгва за работа и цялата улица разбира :-)

    Коментиран от #49, #53, #55

  • 48 Julio

    1 0 Отговор
    Не моем да я разберем тая компания ВАГ. Сто марки и триста модела - всички с 5-6 двигателя и трансмисии...
    Кому е нужно?
  • 49 бате Ицо

    1 26 Отговор

    До коментар #47 от "Дошо":

    Хайде по-сериозно де!Всички стари дизели са шумни.Новите мотори с технология комън рейл са далеч по-тихи и екологични.
  • 50 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "..............":

    Пробвал съм Сивик от 2009г. - е не ми харесва - нито видимостта, нито това разхвърляно табло с лилави оттенъци на прозрачната пластмаса върху уредите, която между другото много трудно се почиства. Просто не е по мой вкус... Иначе за качествата на Сивик не бих спорил:)
  • 51 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "драйвър":

    Именно при Голф аз имам това усещане за което говориш. При повечето нови модели - последните от всяка марка - били те немски, японски, френски или корейски, се получава този нисък седеж, сякаш си зазидан вътре и трябва да гледаш през процепи - за пример новите Киа Сийд, Мазда 6 (от отиващото си поколение), Хюндай И30, Форд Мондео и т.н. Голф и БМВ 1-ва серия запазват големите стъкла и високия седеж.... Това са моите наблюдения, просто ги споделям....
  • 52 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Дошо":

    :) А ще уточниш ли кое поколение е бил Гоуфа - 2-ро или 3-то!?:) Естествено е старите коли които се карат тук да бъдат чути да тракат - първо не се знае с колко е превъртял километража автоджамбаза преди човека да го купи, второ не се знае дали не го кара на доизживяване без да смята да го ремонтира (по една или друга причина). Имали сме стари дизели - от много марки - всички тракат повече от новите, а ако са развалени (най-общо казано) тракат ужасно без значение от марка и модел. Говорим за новите коли, а аз изказвам мое мнение..... Следя много живо новостите за автомобилите през последните 20 и повече години и смея да твърдя, че имам доста информация и впечатления....

    Коментиран от #54

  • 53 ВИП АМГ

    66 1 Отговор

    До коментар #47 от "Дошо":

    da apsoliutno e taka.strashni traktori sa
  • 54 ВИП АМГ

    49 1 Отговор

    До коментар #52 от "The Bear":

    to TDI motorite na Audi osobeno klozeta 150 konia sa iarmomelki.A4 TDI 110 konia sashto traka kato traktor.dizelite na BMW sled 2000godina sa unikalno tihi i s unikalno uskorenie.CDI motorite na Mercedes dori ot 99god sashto sa mnogo tihi.
  • 55 Иван

    1 75 Отговор

    До коментар #47 от "Дошо":

    Дошо, виждам, че наблюденията ти за автомобилния свят се градят на доста модерни автомобили, като дизеловия Голф, който си видял да паркира и Ауди А6 2,5 ТДИ, каквото няма от 8 години.
    Само не знам, какво общо имат новите автомобили, които ти така компетентно коментираш, с 20-годишните, с които си много добре запознат :)

    Коментиран от #56, #58

  • 56 The Bear

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Иван":

    Ама ха де!:) И онова пишлеме ВИП АМГ му приглася като лигава клакьорка, без въобще да има поглед върху различни автомобили - кой знае от коя морга е посъживил нещо, което навремето е било АМГ и държи да се изфука с боклука:)) Пък като му видиш маймуницата, правописа и силните думи които използва - "апсолютно", "уникално", "кенефи", "клозети" и т.н. - ти става ясно що за одухотворена и интелигентна личност се крие зад този ник:))) Чета му коментарите и имам чувството че някой храчи по улицата близо до мен - чак навява гнусотия:))) Голям разбирач, голям пич:))) .... Бих му казал на тоз, че няколко пъти употребени за глупости, тези думи губят сила в устата му, защото вече е причинил девалвирането на значението им, употребявайки ги по този начин..... ама няма, щото ми се струва много ощетен от природата по горните етажи, и едва ли ще разбере нещо..... :))) Пфу! Че не се и усеща ква е излагация!

    Коментиран от #57

  • 57 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "The Bear":

    abe ti koi narichash pishleme be ?edvam si sabral 4bona za Golf i veche mnogo znaesh.karai si klozeta i si trai.
  • 58 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Иван":

    Ами 3.0ТДИ първите две години го произвеждаха с пиезоинжекторите на фирма СТРОШ а Бош де и после се отказаха от тях.Защо ли?
    4.0тди не просъществува дълго време.ЗАщо ли?

    Коментиран от #59

  • 59 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Дошо":

    zashtoto Audi e klozet pich.
  • 60 vwvwvw

    0 0 Отговор
    Tozi ВИП АПГ pak li se pravi na razbira4.Ei ni6to ne razbira6 ot koli samo se izlaga6.