13 Октомври, 2012 11:49 16 744 62

BMW M5 (F10) срещу Tesla Model S

  • tesla-
  • model s-
  • bmw-
  • m5-
  • f10-
  • драг-
  • видео

 

Американското сп. Automobile Magazine организира необичайно състезание на класическата спринтова дистанция от 402 метра. На пистата "Джинджърмен" в Мичиган един срещу друг се изправят BMW M5 и изцяло електрическият Tesla Model S.

Баварският суперседан разполага с 4.4-литров V8 с два турбокомпресора с мощност 560 к.с. и въртящ момент 680 Нм, работещ в комплект със седемстепенна трансмисия с двоен съединител. На тези параметри американският електромобил противопоставя монтиран отзад 310-киловатов електромотор (422 к.с.) с 600 Нютонметра от 0 об/мин.

Освен несравнимо по-мощен, BMW M5 е значително по-лек. Двата автомобила тежат 1 990 и 2 105 кг съответно. В Щатите най-мощната "петица" струва $106 695, а Tesla Model S - $102 270.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    1 0 Отговор
    Айде ВИП ти си искам добре да о.ереш и тази публикация дай най-доброто от себе си
  • 2 Петър

    1 2 Отговор
    Браво на Тесла, много добри резултати за ел. кола . Иначе БМВ-то тръгна по-късно и в края, го настигаше , но ...... това са резултатите.
  • 3 ahaha

    1 1 Отговор
    Tova e izklu4itelno zabavno klip4e. Bravo na TeslaMotors. 4estito germanski mi benzinoopostu6iteli sus slava ot 80te godini, proizvejda6ti stro6eni gorelki s marka BMW. Sled godina-dve kato slojat i ot novite baterii + nqkoi nov tip lageri Tesla-ta 6te varvi dori o6te po-barzo.
  • 4 aha

    1 1 Отговор
    bude6teto e v toka,no koga 6te stanat po-evtini ot drugite...

    Коментиран от #24

  • 5 мухаха

    3 1 Отговор
    На БМВ-то да не му падна налягането на маслото ? Тази електричка му взе акъла.
  • 6 M-F1

    0 1 Отговор
    da go probvat s novoto G-power na M3 E92 togas da go vidim tq taz tejkata 5-ca dokato se razv1rti to na taq elektri4na maksimalniq v1rtq6t moment tr1gva ot 0 ob. normalno e da dr1pne na starta
  • 7 Антон Дачев

    1 1 Отговор
    Тъпака, който кара БМВ-то може да си пусне тракшъна примерно..

    Коментиран от #9

  • 8 Roro

    1 0 Отговор
    BMW-то кенеф от класа хем по леко хем по мощно но за нищо не става :D Бъдещето е в електричките !
    Предполагам, че на БМВ то на мястото ако беше Nisan GT-R, крайният резултат щеше да е друг. :)

    Коментиран от #30

  • 9 Иван Чукарски

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Антон Дачев":

    И ти си разбирач явно... С тракшън на драг хахаха
  • 10 кик

    3 1 Отговор
    спрете да публикувате каквото и да било свързано с бмш....тва не е кола тва е наказание и барака
  • 11 еди някой си

    1 2 Отговор
    Това е поредна реклама на друга марка бмв-то вобще не тръгна на равно с тази барака и тъкмо взе да се набира и то финала дойде каква изненада...добра тема за хорицата които обичат да оплуват марката бмв

    Коментиран от #13

  • 12 LEXUS

    1 1 Отговор
    Защо поред вас BMW M5 (F10) срещу Tesla Model S се провежда на земята?
    Това не е ли според вас битка между две извънземни цивилизации от висш разум?
    Защо са с такъв странен дизайн?
    Защо според вас Мерцедес Е класа се е сдобила с 9 степенна трансмисия и цял фар?
    Защо според вас БМВ тества бруталното М4?
    Аз знам тайната на БМВ и Мерцедес. Още от началото на 20 век БМВ и Мерцедес имат бази на антарктида, до които обикновен човек не може да стигне, защото е скрита под ледовете и там кацат космически кораби с извънземни, които им чертаят моделите.
    Виждал съм светещи тела- летателни апарати с произход различен от земния, отвличали са ме и качвали на тях, като пътуването до техните лаборатории не беше дълго, от което стигам до извода, че се намират в антарктида, скрити дълбоко под ледовете. Много хора, от различни краища на земното кълбо са имали преживявания като моето, дори се чувствам късметлия, че са ме пуснали да си ходя и не са правили опити върху мен, за разлика от другите похитени.
    Те ни наблюдават чрез колите на БМВ и Мерцедес, събират от тях информация за нас, затова много се пазете от тези БМВ- та и Мерцедеси, защото най- често са карани от извънземни.
  • 13 Марио

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "еди някой си ":

    Еми като е толкова по-добро и по бързо за 400 метра защо не можа да си навакса 1-2 метра изоставане :D:D Всеки който си има хабер от коли знае че ел. колите имат изключително добро ускорение което е несравнимо с който и да е мотор с вътрешно горене. БМВ-то ще е по-бързо само на аутобана.
  • 14 LEXUS

    0 1 Отговор
    Подкрепям преживяното от мен, с разказа на тази жена, защото и аз бях там, но се чувствам късметлия, защото ме пуснаха да си ходя без да правят опити върху мен.
    Предупреждавам, че тази история не е за хора със слаби сърца и нерви и не забравяйте, че всеки един от вас може да е на мое място при- късмет или на мястото на тази жена за нещастие.
    Преценете сами дали искате да четете.
    Народната лечителка от столицата на Украйна Светлана Маймасур твърди, че нея не я измъчва мания за преследване, нито пък има бели петна в паметта. Според думите на жената тя действително е била похищавана от пришълци, които са я подложили на мъчения. Като потвърждение на думите си киевчанката посочва и материални доказателства. Веднъж от носа и паднали метални квадратчета, външно приличащи на обичайните микросхеми. Според мнението на Светлана те били поставени в тялото и от пришълците. Жената разказва, че веднъж в контакт с нея влезли ниски, не повече от 120 сантимента, сиви хуманоиди.

    „Имаха много тънки и крехки на вид крайници и непропорционална за малките им тела гола глава. Заради липсата на задна черепна кост аз видях как зад сивата кожа пулсира мекият мозък”, разказва Светлана Маймасур. Сивите извънземни обяснили, че много отдавна, тяхната отдалечена от Земята Цивилизация, била могъща и силно развита. Клонирането, което се използвало за поддържане на популацията, довело дотам, че генофондът на сивите след време обеднял. Именно по тази причина те проявяват значителен интерес
  • 15 LEXUS

    0 1 Отговор
    Продължение: към жителите на Земята. Хората са им необходими не само като материал за проучвания. Те общуват с представители на планетата като използват своите телепатически възможности. Разговорът продължаваше, а аз забелязах как извънземните парализират волята ми, разказва дамата.

    Това, което обаче разказва по-нататък Светлана, е наистина шокиращо. Те я похитили и пренесли в базата си с помощта на летяща чиния, където жената видяла шокираща картина: Пришълците вземали биоматериал от мъж, привързан към маса. Без използване на наркоза вземали сперма от човека, с груби игли теглели кръв и костен мозък. Пленникът се превивал от болка и неистово крещял. Без излишни обяснения жената разбрала, че нея я чака същото. Освестила се в леглото си вкъщи и първото, което открила били белезите на двете й ръце.
  • 16 LEXUS

    0 1 Отговор
    Забравих да ви предупредя за 15 коментар, не е за за хора със слаби сърца и нерви и не забравяйте, че всеки един от вас може да е на мое място при- късмет или на мястото на тази жена за нещастие.

    Коментиран от #44

  • 17 330i

    1 1 Отговор
    аве за6то куцо и сакато се мери с бмв, това не бе6е драг а реклама, има две о4евадни не6та, на самия старт бмв-то не бе6е в оборот, после тръгна половин секунда по-късно, а сега математиците да сметнат тая половин секунда колко метра е, и на около 30-та секунда шофьора в бмв-то явно си бе6е автопилота, и накрая никой няма да си заложи топките за теслата ако пак го направят

    Коментиран от #19

  • 18 Потресен

    1 0 Отговор
    Лелееее колко изтрещял народ има :х
  • 19 Ток

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "330i":

    Всеки разбира теста и статията по своему. За мен няма значение коя марка каква е и кой кога е тръгнал, а коя технология предстои да отиде в музея и на кой принадлежи бъдещето! В случая Тесла е представител на електрическото задвижване, което макар и да е отдавна известно едва сега започва да прохожда в масовото производство и не е толкова усъвършенствано (най-вече откъм батерия), а БМВ на старата улегнала и шлайфана до край технология на ДВГ с все по-сложните и многостепенни трансмисии. Макар и да показва брутална сила всичко е ясно - ДВГ е тръгнал по еднопосочния път към музея……колкото и да не се харесва това на феновете му.
  • 20 tralala

    1 3 Отговор
    Супер скалъпено видео,поредната американска лъжа! Тази ТеслА, дори и да е по - бърза след 400 метра пробег трябва 3 дена да и се зареждат батериите хаха. Тръгнали хамериканците да се мерят с БМВ милите... все едно да се състезаваш на олимпиадата по джапанки от илиенци :)))
  • 21 стилиян стефанов

    1 0 Отговор
    "...с 600 Нютонметра от 0 об/мин."" Това обяснява всичко. Докато ДВГ-то се развърти, вече са финиширали. Ако дистанцията беше 2 километра, БМВ-то накрая ще изпревари Тесла-та.
  • 22 tiho

    0 1 Отговор
    До кога разни тук ще плюят по БМВ, сякаш някой им обръща внимание. Разберете, БМВ е класи над вас, много класи... вие ни гледате завистливо, а ние дори не ви забелязваме, освен ако не ни се пречкате, тогава ви изпреварваме отдясно и забравяме за вас... нека всеки да си знае мястото все пак
  • 23 iiiiiii!!!!!!

    1 0 Отговор
    Да ви в разбирачите.На БМВ отдавна му е умряла славата за по-бърза кола.
  • 24 natürlich

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "aha":

    4e novata M5-ca e izrodska kakto vsi4ki predi neia e iasno i na malkite deca po vajnoto e 4e elektri4eskite avtomobili se razvivat mnogo burzo za6toto s tia tempove na ka4vane na cenata na gorivata sled desetina godini nz kakvo 6te karame za jalost.....taka 4e klip4eto e mnogo dobro i me obnadejdava za bude6teto!
    p.s. sorry za latinicata
  • 25 speedart

    0 1 Отговор
    Доста нагласено , BMW-то го стартираха сякаш хлапе кара , прекъсна като потегли , след това даде много газ и превъртя гумите най-вероятно е изключен launch control-а и въпреки това BMW-то започна да изпреварва "теслата' накрая...
  • 26 tdi

    1 0 Отговор
    блажени са вярващите
  • 27 Никола Младенов

    0 1 Отговор
    Aз лично от американци не очаквам качествено сравнение.
  • 28 руснака

    0 1 Отговор
    тъп американски фейк
  • 29 М_SUx

    1 0 Отговор
    Чакам коментара на Зендер-а сигурно е легнал болен ::)))

    Коментиран от #32

  • 30 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Roro ":

    гт-ра ок признавам го бърз е,евтин е но се разваля а бмв има това което нисан и теслата която за 2ри път чувам - КАЧЕСТВО !
  • 31 ремап

    0 0 Отговор
    remap му е майката ;)
  • 32 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "М_SUx":

    Няма такива филми момче-поливам поредната печалба от еврофутбол.При заложени 1000 лева извадих 4325 лева печалба.Имал съм и по-добри дни но не алчнея-и това не е зле.Чакам вторник-поредните квалификации....А за М5 какво да кажа-видно е от клипчето че баваярската лимузина ще смачка електрическата машинка-въпрос на разтояние и обороти при нютон метри.Всеки разбира че при 680 Нм вече електричката със своите 600 Нм увяхва.Е при старта всяка електричка побеждава-ще бие всяко АМГ пич.Така че...не се притеснявай за мен-М серията не изневерява на себе си-напротив- с битурбо нагнетателите си тази машина е не по-малко опасна от Е34 алпина 3.6битурбо 360кс.
  • 33 Съни Миланов

    0 1 Отговор
    Абе не знам ама доста се тровите че някакво си електрокарче с един щепсел върви като М-ки ,AMG и други такива бегачки дето са класически зверчета и логически трябваше да го смачкат това чудо с името на сърбина дето прилича на всичко отгоре на Милко Калайджиев. Затова и мнението ми е неутрално

    Коментиран от #58

  • 34 ahaha

    1 1 Отговор
    еи психостарче, този въпросния сърбин е измислил и приложил динамото, променливия ток, микровълновия магнетрон, радиолокатора, и още един куп неща, които ти ползваш в твоето жилище, работа и живот. толкова си плитък, 4е просто няма накъде, наистина страшно неграмотна нация....позор!

    Коментиран от #39

  • 35 rullzzz

    0 1 Отговор
    лелеее, абе по нагласено не можаха ли да го направят, ако приемем че гонката е на 400 метра БМВ-то за тази дистанция щеше да финишира с около 170-180км/ч а на клипа ясно се вижда се тътрят и двете коли, айде теслАта няма да се чуе ама на БМВ-то мотор трябваше да РЕВЕ... Хамериканска му работа, намерили с кой да се мерят...
  • 36 Dr. Dick

    0 1 Отговор
    Стига вече с тия измишльотини! Ясно се вижда колко е нагласено. Ако това БМВ тръгне на launch control, Tesla-та ще изглежда, че се движи назад

    Коментиран от #37

  • 37 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Dr. Dick":

    Няма такива филми пич-БМВ е честен уличен състезател и не се занимава със нинтендовски екстри за да стартира екстремно.Това е честен състезател.Всъщност,БМВ Ф10 би трябвало да се разглежда като динамичен седан.Все пак уличния хулиган от поне 30 години се казва бмв-говоря за европа.

    Коментиран от #47

  • 38 БМВ

    0 1 Отговор
    каква е тази тесла...или чук...не я знам
  • 39 Съни Миланов

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "ahaha":

    Да приятел анонимник . За разлика от теб си ползвам снимката и не се крия като мишка. Второ прав си , че нацията е неграмотна като ти гледам правописа , как започваш изречение и т.н. Но не се ядосвай ние едно време старчетата си учехме и вземахме изпитите , а Вие (предполагам и ти) сте с разни устройства по ушите и виждаме какъв е резултата . Ти си красноречив пример за това copy/paste от Уики .
  • 40 Jack Bauer

    1 0 Отговор
    Малко данни за Tesla Model S : 0-100км за 4.4сек., 400м за 12.6сек., 416к.с. и въртящ момент 600Nm в диапазона от 0 до 5100 об./мин - така че теста-клипа си е съвсем реален. Вманиячените фенове на BMW да четат преди да пишат глупости. И за сравнение BMW M5 : 0-100км за 4.3сек., 400м за ???сек., 412к.с. и въртящ момент 680Nm но чак над 1500об./мин. а не при 0об./мин. и докато развърти двигателя до 1500 електрическата тЕсла е на 5м напред !
  • 41 darkbuhal

    1 0 Отговор
    Истината боли ... Двигателите с вътрешно горене са история ... БМВ, Мерцедес ... история, скраб и т.н. Бъдещето е на електроенергията.
  • 42 ахахахх

    0 1 Отговор
    Пичага ти виждаш ли се какви глупости пишеш(дори сам си противоречиш)
    1-Ти пишеш че теслата е 416 коня и дига 100 за 4.4 сек
    2-Ро казваш че бавареца е 412 коня ????? хахаха остави тва заблудил си се но пък казваш че дига 100 за 4.3 сек което не е ли по бързо от теслата нз ти кажи
    3-Като съпоставим горните 2 точки излиза че клипа нема как да е реален нали ? нз ти кажи
  • 43 гост

    0 1 Отговор
    prosto 6ofiora v tazi h.inq - tesla vze starta ina4e m5 100% 6te6e da go mine , koeto si proli4a v poslednite metri...
  • 44 ДО LEXUS

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "LEXUS":

    Като ти гледам снимката :) как само изглеждаш :)
    Не знам, какво са сторили извънземните :) на тази жена, но като те гледам, ха ха ха бая опити са направили върху теб.
  • 45 Uther

    1 0 Отговор
    Уникално красив и мощен автомобил. А феновете на БМВ - не злобейте! Все пак са избрали да отнесат БМВ, а не някоя талига. ДВГ-то просто е отживелица.
  • 46 драйвър

    0 1 Отговор
    Съвсем нормално за такъв формат състезание от 402м само . При сравнително еднакви мощонсти и тегло електромотора ще дръпне заради макс. въртящия си момент от 0 . То се вижда , че докато БМВ-то реди скорости Теслата се е опънала далеч напред , към финала обаче БМВ-то вече настига Теслата и ако има още 100-200м ще го задмине . Интересно какви би станало за една обиколка на писта от няколко километра ?
  • 47 ха ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "520 zender":

    Зендер BMW e кошница която разчита на големи мотори за да покаже някакво ускорение по светофарите.Никаква технология няма в него.Нормално е високотехнологични коли да го наритват където го хванат.
    Между другото М серията от клипа първо е минала през сервиза за да и поправят мотора защото в противен случай блокира.
    Хулиган астматик ХА ХАХА.
  • 48 lud s bmw m5

    0 1 Отговор
    to v bmw e nqkav jencho deto ne razbira ot koli dai q na men taq M5 da widim taq Tesla dali sha si fane daje i oboroti ne darji tapak
  • 49 asvd

    0 1 Отговор
    kva e taq tesla be slojete edin MecedeS gi izqde i dvete
  • 50 Лекс

    0 0 Отговор
    Теслата е модерен автомобил, а не някакъв си с ретро ДВГ с 2-3-5 турбо компресора. БМВ също са се насочили към хибридни и ел. технологии, но ще почакат поне още 10 години, докато станат конкурентно способни.
  • 51 Robby

    0 0 Отговор
    На дали, този тролей, може да направи повече удоволствие на човек, от който и да е М пауар. Колкото до този драг, ако беше летя
    старта, този тролей, ще изостане много...
  • 52 Robby

    0 0 Отговор
    На дали, този тролей, може да направи повече удоволствие на човек, от който и да е М пауар. Колкото до този драг, ако беше летя
    старта, този тролей, ще изостане много...

    Коментиран от #61

  • 53 tesla

    0 0 Отговор
    Когато електромобил е минал 100 километровата бариера в началото на 20 век не е имало нито БМВ нито М пауър а ДВГ дръгелите едвам са вдигали 20 км в час.Както виждаш и на този клип по тежък и със 140 коня по слаб електромобил успя да се справи с бавареца.
    Ето ти теми за разсмисъл;

    http://www.youtube.com/watch?v=WX-_azD2vNo

    http://www.youtube.com/watch?v=369h-SEBXd8
    Ако електромобила е със същата мощност БМВ то въобще няма да има шансове нито на летящ нито на какъвто и да е друг старт.
    Това е просто физика , електромотора е с по добри характеристики.
  • 54 tedavenger

    0 0 Отговор
    Двигателите с вътрешно горене- шумни, мръсни,миризливи и чупливи , отдавна трябваше да са история. Но все пак нещата се движат в правилната посока.
  • 55 Бавареца

    0 0 Отговор
    Тоя с Бавареца го съсипваше точно след 15 сек. А след 2 км нормален път къде отиваме :)
  • 56 Боби

    0 0 Отговор
    Колко хора само си защитават марката и се успокояват с това, че бил тръгнал по късно.
    А на мен ми се иска да знам и колко са изразходили двата авромобила след 50км подобно шофиране ;)
  • 57 Някой си

    0 0 Отговор
    Боби, Теслата харчи 10 лева на 100 км при нормално каране.

    Бавареца може само да ги сънува тези цифри.
  • 58 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Съни Миланов":

    Ааааааа злетак.Да се подиграваш на Никола Тесла е признак на колосална тъпотия.
    Много от коментарите са брутално тъпи, ама ти направо счупи тъпомера.
    не БМВ ел.задвижването има потенциала да забие в земята всяка супер спортна кола.Въпрос на време е.Как си мислите, че някакво недоразумение като ДВГ-то с КПД 28% може да се мери с ел.двигателя, който в най-лошия случай има КПД 85%?
    Всеки, който мисли, че допотопната технология е по-добра е необразован балък!
  • 59 жмъ

    0 0 Отговор
    му ха ха ха къде са тръгнали тия с бмв-то :D електромобила няма скорости и ускорението е константно
  • 60 Имен

    0 0 Отговор
    Голямата батерия на Model S ( 20 000 $ отгоре) може да се зареди напълно като се изразходят 80 kwh-а. A според сайта на фирмата .... колата може да измине 300 мили ( 480 км.) . Даже и на дневна тарифа ще минаваш 100 км за 4-5 лв :D
  • 61 Неми

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Robby":

    Откъде си сигурен в това. Пълно е с хора които казват - "БМВ/Мерцедес/Ауди са боклуци, а Ауди/БМВ/Мерцедес са мноо яки". Всички хвалят С класа, но честно казано не открих разликите между С класата и 7мицата на БМВ - и двете са бързи, удобни и да се возиш в тях си е супер. А от това което виждам, Теслата (хм) няма да отстъпва нито по ускорение, нито по комфорт. А честно казано 5-6 (7-8 ?) пъти по-малък разход ( данъци, еко такси, няма масла, няма филтри, няма ауспуси ...), може да накара много хора да се замислят. Да цената е висока, но все пак е прототип. Помните ли колко струваха първите телевизори с плосък екран ( 10 000 $ и нагоре) , а сега за хилядарка може да си вземеш много прилично HD.
  • 62 БМВ

    0 0 Отговор
    BMW M7 e mnogo po dobar avtomobil ot benz C-klass