Last news in Fakti

24 Август, 2020 12:32 7 904 19

Появиха се подробности за новия Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • b9

Следващото поколение на Volkswagen Passat ще дебютира през 2023 г., ще бъде позиционирано като премиум модел и ще има изцяло електрическа версия, твърди британското сп. Autocar. Немският бестселър ще продължи да се предлага с каросерия комби, но седанът може да бъде заменен от лифтбек по аналогия с базираната на същата платформа Skoda Superb.

Passat B9 ще се произвежда в нов завод, където ще дели конвейер с Skoda. Фабриката в Емден, в която през последните 36 години се сглобяваше моделът, ще бъде преоборудвана за производството на очаквания през 2022-ра електрически ID.4.

Според източници на Autocar обликът на новия Passat вече е одобрен. B9 ще стане още по-просторен и ще получи "по-консервативен дизайн от Arteon". По неофициална информация моделът ще бъде снабден с автопилот от трето ниво.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ΞLΞVΛTΞ

    39 16 Отговор
    Нищо впечатляващо.А продажбите на Артеон са катастрофални по-зле от Пежо 508 основният му конкурент на европейският пазар.

    Коментиран от #8

  • 2 мечо

    7 14 Отговор
    астра му е маиката но новите от 2006 са много скапи хората ниямат пари ходат по казаните

    Коментиран от #6

  • 3 А какво

    19 10 Отговор
    Евро ще е като екологични показатели? На завой Евро 4, на прав път Евро 6 сигурно?
  • 4 Konq bez onq

    11 24 Отговор
    Само бенве!
  • 5 Пурко

    14 15 Отговор
    Мечтата на всеки втори българин след Дачията! До тук ни докараха гадинките недни! Жалко е и унизително ....
  • 6 Пламен

    11 7 Отговор

    До коментар #2 от "мечо":

    '98 е мойта. Има хляб в нея.
  • 7 Пламен

    18 13 Отговор
    Като го гледам, най-много да взема един Ситроен Ц5...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ΞLΞVΛTΞ

    12 5 Отговор

    До коментар #8 от "Джендър":

    С тия "кочини" се придвиждам от точка А до Б.Само клоуните като теб купуват кола за да впечатляват било то меки китки било то твърди....

    Коментиран от #10

  • 10 Случаен

    9 6 Отговор

    До коментар #9 от "ΞLΞVΛTΞ":

    За А-Б има обществен транспорт. Колата е за кеф

    Коментиран от #13

  • 11 Дфен

    1 0 Отговор
    Трите ще в първото изречение и накрая пак измама
  • 12 Жълтеницата

    4 3 Отговор
    Невероятна кола
  • 13 Вальоо

    10 3 Отговор

    До коментар #10 от "Случаен":

    Колкото и да не ми се иска да го призная,но по принцип колата е направена за придвижване от т.А до т.Б хаха :D Иначе и аз съм на мнението че кефа е преди това придвижване. С кола като голф и пасат най-големия ти кеф може да е ако ти пуснат някоя хубава песен по радиото. Има толкова много коли които са в пъти по-хубави за каране и са по-евтини да не говорим и за надеждни. Въобще,немските марки като цяло не са онова което някога са били,ама нали нашия манталитет е такъв и като чуем някоя стара лавра и вярваме на всичко..
  • 14 Лаик

    11 0 Отговор
    Артеонът замени Пасат ЦЦ от гамата на ФВ, който беше от Е сегмент т. е. съперник на А6, Е класа, 5та серия, GS. Пежо 508 е в Д сегмент, заедно с Пасат, ц5, Инсигния, Мазда 6, А4, Це класа, 3та серия, Акорд, Камри, Авенсис и т. н. Не набърквайте нещата.

    Коментиран от #19

  • 15 Анонимен

    2 0 Отговор
    Гледам все разбирачи са писали с 20г кенефи. Само Лаик-а е написал нещо смислено
  • 16 Паско

    7 0 Отговор
    Тук пишат предимно хора,притежаващи над 10 годишни автомобили,сменили двама трима собственици.Купил пасат б7 2011 на “реални” километри,с много екстри за 15 000лв.Да ,ама имал 10 000 и изтеглил още 5000,сменил маслото и филтрите и хайде,само гориво и гуми.Да,ама като се обади ДСГ-то,щото колата е на 300 000+ км и почва да търси бърз кредит,а колата става много несполучнива и боклук.Не се надценявайте като купувате кола,тва е рецептата.Преди 7 години купих голф 4 за 6000лв,което и тогава не беше малко за Г4.Обслужването излезе около 3500лв ,като се смениха нещата,които скоро ще се развалят,нищо,че са здрави.И до ден днешен си го карат родителите ми и ще го карат още дълго.А пък Артеона е много хубава кола,ама е скъпичка,нали.Пък като стане на 10+ години и на приемлива цена,ще има да купувате и да викате много яка.Ама като вземеш кола струваща 90-100 хиляди нова,на цена 15-20 хиляди,еми няма как да не вкараш още доста в нея.Тва не са лади,жигули.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 asd

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Лаик":

    И ЦЦ и Артеон са в Д сегмент.