Last news in Fakti

26 Август, 2020 10:21, обновена 27 Август, 2020 08:05 86 126 118

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли

  • автомобилът на старо-
  • tuv-
  • ненадеждни коли

Няколко ненадеждни, но доста популярни автомобили втора употреба, които се предлагат на българския пазар

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли - 1

При покупка на употребяван автомобил мнозина обръщат внимание на цената на самия автомобил, цената на резервните части и тази на ремонтните дейности, но забравят за надеждността на самата кола. Сега ще ви разкажем за проблемите на няколко популярни автомобила у нас на вторичния пазар. За съжаление в България няма организации, които да провеждат изследвания за надеждността на автомобилите.

Но в Германия например те са няколко, като най-популярната е TUV. Немците се занимават с този вид изследване в продължение на много години, така че въз основа на резултатите от тяхната работа може да се прецени надеждността на моделите, които вече са сменили поколението и са се озовали на вторичния пазар. Германците са страхотни педанти и въвеждат всички коли в базата им данни, включително и тези, които се продават като употребявани у нас.

Nissan Qashqai (първо поколение)

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли

Японският кросоувър Nissan Qashqai от първо поколение се появява на бял свят през 2006 година и преминава през рестайлинг през 2010-а. Не са малко екземплярите от този модел, които разочароват със слабо предно окачване, ненадеждна кормилна уредба и със слабо антикорозионно покритие. Двигателите с обем 1.6 литра (индекс HR16DE) и 2 литра (MR20DE) са предразположени към доста повреди. Малкият мотор, сдвоен с вариатора Jatco JF015E, често изисква сериозен ремонт едва след 100 000 км. След двугодишна експлоатация двулитровият агрегат пък много често се характеризира с повишена консумация на масло. И дори след 90 000 км, ангренажната група често се износва, което заплашва от т.нар. основен ремонт.

Skoda Octavia (второ поколение)

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли

Чешкият лифтбек от второ поколение се произвежда от 2004 до 2013 г., като през това време купувачите започват да се оплакват от проблеми с двигатели на Volkswagen, както и от силно ненадеждната DSG роботизирана скоростна кутия. Двигателите са взискателни към качеството на горивото и обичат да харчат масло, а електрониката често дава сериозни дефекти. Ситуацията започва постепенно да се подобрява от 2011 година, когато германците започват да усъвършенстват силовите си агрегати.

Kia Spartage (трето поколение)

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли

Този кросоувър се произвежда от 2010 до 2016 година. Автомобилът се оказа доста популярен в България, но и неговите недостатъци не са никак малко. Базовият двулитров бензинов двигател от серията G4KD като цяло е надежден. Но поради бързото износване на покритието по стените на цилиндрите често се появяват проблеми цилиндрово-буталната група, които постепенно "осъдиха" мотора на скъпи ремонти. Освен това елементите по окачването се оказаха краткотрайни, а тапицерията на волана и седалките се износва бързо.

Ford Mondeo (второ поколение MK3)

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли

Производството на четвърто поколение на този модел започна през 2001 година. С течение на времето стана ясно, че роботизираната трансмисия PowerShift е най-проблемната част от колата. Освен това ремонтът ѝ е скъп и труден. Доста проблеми се срещат и в двулитровия двигател, в който буталата са склонни към прегаряне. Накрая електрическата система също много често дава дефекти.

Peugeot 308 (първо поколение)

Германските експерти от TÜV съветват да избягваме тези употребявани коли

Първото поколение на френския хечбек се произвежда от 2007 до 2014 година. От тогава до сега са се натрупали много оплаквания срещу колата - от слаба боя и антикорозионна защита, през капризна автоматична трансмисия, до сериозни проблеми с двигателя. Най-масовият 1.6-литров двигател страда от бързото разтягане на веригата. Водната помпа и термостатът също често дефектират.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 164 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МаКаТа

    183 82 Отговор
    Правилно, само японско или немско.

    Коментиран от #19, #29, #41, #99, #112

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Каквато и да е колата

    269 48 Отговор
    Щом си я караш от Германия, и я вкараш в български сервиз! Вечерта залепят до нея същия модел на някой приятел на човек от сервиза, и цяла вечер се прави прехвърляне от едната на другата кола! След една седмица си взимаш колата, и след 150 км ядовете започват завинаги!

    Коментиран от #5, #8, #16, #110

  • 4 на кое сега да вярвам

    198 19 Отговор
    Преди известно време бяхте писали, че този 1.6 на пежото бил много добър и надежден, пък сега пишете обратното??

    Коментиран от #6, #13, #21, #30, #36, #37, #39, #40, #54, #115, #116

  • 5 номад

    79 19 Отговор

    До коментар #3 от "Каквато и да е колата":

    адски вярно !!!
  • 6 Марио

    42 17 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    тук става дума за цялата кола, не само за двигателя
  • 7 Гост

    94 27 Отговор
    Какъв Ecoboost двигател на Мондео от второ поколение? Вие проверявате ли какво пишете? Преди време карах Мондео 2004 2.2 дизел, 155 коня и не съм имал никакви забележкил Вървеше като пушка и не харчеше много. Масло не пипаше.

    Коментиран от #10, #11

  • 8 Котака

    102 16 Отговор

    До коментар #3 от "Каквато и да е колата":

    И за какво я вкарвам в сервиз за цяла седмица? Излиза че си си купил трошляк от боклука. Тогава какво ще ти вземат от него? В сериозен сервиз едно обслужване на немски котур, дето му сваляш фарове ,брони и др. се извършва от порядъка на максимум 6 часа.Автомобила влиза след уговорен ден и час. Кви са тия сервизи дето ги намирате?

    Коментиран от #14

  • 9 уточнение

    73 15 Отговор
    Ами тоя двигател в 308 е на БМВ и се слага на Мини също.

    Коментиран от #27, #71, #95, #117

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Кортеж на Румен Радев ме засече

    23 94 Отговор
    Снимката с кортеж от пред и джип е направена та детелина - "кръговото на Околовръстното, шосето от Банкя и магистрала Люлин колата, която снима кортежа е част от него!! Виждат се в дъното строежите преди Божурище, както и табелата 55. Км. Калотина Снимания Кортеж излиза от шосето за Банкя и се качва на високата част на детелина та, затова се виждат строежите отляво, на Входа за Божурище!!! А фотографа идва също от Банкя, след Кортежа!!!

    Коментиран от #84, #109

  • 13 Анонимен

    47 19 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    На Пежо е добър дизела 2000 кубика HDI с 8 клапана без гадния филтър за твърди частици!
  • 14 За тези 6 часа

    23 18 Отговор

    До коментар #8 от "Котака":

    Един работи да ти оправи колата, а 4 и човъркат по снагата!
  • 15 jap

    29 34 Отговор
    За Нисан-а не съм съгласен,че е проблемен модел.Дефектите описани в статията се отнасят за един конкретен двигател но много от автомобилите са ремонтирани докато са били в гаранция.

    Коментиран от #103

  • 16 111

    98 20 Отговор

    До коментар #3 от "Каквато и да е колата":

    Само ако я закараш в гаражен сервиз на квартален самозванец с нулева репутация, и си пълен мунчо за да не забележиш интервенциите и сменените амортизирани части по колата. Сериозен сервиз никога няма да рискува да прави такива глупости защото ако се разчуе е свършено с тях.

    Коментиран от #56

  • 17 Бобо

    15 6 Отговор
    Точно така
  • 18 Бракма

    40 10 Отговор
    И в големи сервизи си позволяват да правят поразии, при положение че след като си дал толкова пари за "ремонт", след това може внезапно да решиш да поремонтираш фаровете на приемчика или да поогънеш предната броня на монтьора.
  • 19 Макето да го

    59 8 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    Маке я пак, две от марките са немски, двигателите на шкода се монтират и в много модели на ваг, всички ама всички TFSI до един харчат масло и вода, много от частите на пежото също са немски,ролки, вериги, електроника и тн.

    Коментиран от #33, #34

  • 20 Перник

    30 8 Отговор
    Нищо написахте за голфу.
  • 21 Bmw

    29 4 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Е този двигател с верига, направен от пластмаса, на пса са с ремък.
  • 22 Вай, вай

    28 14 Отговор
    Амчи аз карам този 1.6литров дизел на пежо и не му знам веригата, но водна помпа сменена на 120000 плюс ремък и ролки са като нови. Според мен можека да вървят още толкова.

    Коментиран от #96

  • 23 miro

    43 6 Отговор
    a BMV x5 този спънат кон
  • 24 Жоро

    37 2 Отговор
    "Второ поколоение МК3... Четвъртото поколение..."
    Последно за кое Мондео става въпрос?
  • 25 Българин

    63 17 Отговор
    За пежото е вярно. Имам го . Пълен боклук е двигателя.
  • 26 Немския TUV

    39 4 Отговор
    Винаги ще ви напише някое съчинение в което липсва "любимите" WV груп, както ADAC ще сложи за поредна годиня континентал на първо място.

    Коментиран от #35

  • 27 viki

    40 10 Отговор

    До коментар #9 от "уточнение":

    двигателя на Пежо 1.6 от 2009 г. се монтира в Мини и 1-ва и 2-ра серия само на БМВ - тоест курниците на БМВ! Мерцедес пък монтират двигател на Рено в курниците си А класа и Б - класа!
  • 28 Пламен

    55 9 Отговор
    Мани ги тия загубените класации. То на Ханс, като му глъхне радиото и звъни в сервиза. Описаните неизправности хич не ги броим в БГто. Водят се консуматив - окачване, водна помпа, слаба боя. Да не говорим, че роботизирани и тем подобни кутии, както и екзотични двигателни кубатури, тук са АБСОЛЮТНА рядкост. Който се насочва към пазара се информира и търси точно определен двигател, компромис се прави с видът купе и цветът.
  • 29 Miusuka Madoto

    24 35 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    По-скоро - само Японско! ..и Корейско, но не по-старо от 2015-16.

    Коментиран от #76

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Mercedes

    102 8 Отговор
    Временно за втора кола взех евтино (то скъпо няма) Мондео 2001-ва
    2-ка дизел 115к.с. Временното отпадна, кара се като изтребител и изобщо не се пази, кара го който го набара из нас. Е такова нещо не съм имал... по 12-13к км от смяна на смяна без ни едно доливане на масло или нещо друго осв. течност за чистачки, частите 2 за лев,
    за 2 хил лева има повече екстри от Мерцедес за 10-15.
    Кожата няма нито захабено, нито скъсано, всички екстри си и работят безотказно, от 2 години го имам климатик не е допълван духа като току що напълнен. Един стартер изпука за това време и от момента на отказа за час и малко имах друг монтиран и палеше отново от моргата за 60 кинта и стреля до ден днешен. Е как да не караме стари коли като тогава замисъла на автомобилостроенето не беше като сегашния до 5-тата най-много до 10-тата година...

    Коментиран от #55, #107

  • 32 И един немски

    30 7 Отговор
    дарак няма в класацията. Вярвам ви.

    Коментиран от #65

  • 33 Случаен

    9 7 Отговор

    До коментар #19 от "Макето да го":

    Кои са тия две немски марки? Шкода и? А принс двигателя си е боклук, ама си е пежо.
  • 34 Случаен

    21 4 Отговор

    До коментар #19 от "Макето да го":

    Колкото до 1.8-2.0 т(ф)си, те се водят от семейството ЕА888. Там са 4 поколения. Първо с кофти верига, второ с харч на масло и трето което си е напълно нормално, четвъртото е просто ревизия на третото.

    Коментиран от #53

  • 35 Алфа Ромео

    80 22 Отговор

    До коментар #26 от "Немския TUV":

    Германците създадоха ГЕРБ и Боко, смятай колко са честни и коректни...

    Коментиран от #44

  • 36 Варна

    19 11 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Дизела да , но бензина - НЕ !
  • 37 Вълков

    37 7 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Тук става въпрос за бензиновия вариант 1,6 , който е произведен от БМВ. Гори масло и е много проблемен откъм вериги, ванос и обслужване.
    Дизеловото 1,6 е перфектен.
  • 38 PSA

    43 18 Отговор
    Поредната поръчкова мръсотия на мекеретата като TUV и ADAC. Вижте кои германски марки липсват в тази антикласация и ще резберете кой плаща - както обикновено. А то ва с Пежото е пълен смях: "от cлaбa бoя и aнтикoрoзиoннa зaщитa, прeз кaпризнa aвтoмaтичнa трaнcмиcия, дo ceриoзни прoблeми c двигaтeля. Нaй-мacoвият 1.6-литрoв двигaтeл cтрaдa oт бързoтo рaзтягaнe нa вeригaтa. Вoднaтa пoмпa и тeрмocтaтът cъщo чecтo дeфeктирaт".

    Подобни дивотии е трудно да бъдат измислени, камо ли да се опират на реални данни. Точно Пежо да има слаба антикорозионна защита, верига да се разтяга бързо и водна помпа рано да дефектира - тези лекета на каишка копаят дъното.
  • 39 Тодор Иванов

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Аз карам такава: от нова, вече 11г. и 186000км-никакви прблеми: 1,6 дизел, 90 к.с.
  • 40 Тодор Иванов

    12 4 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Аз карам такава: от нова, вече 11г. и 186000км-никакви прблеми: 1,6 дизел, 90 к.с.
  • 41 Тисъна

    24 21 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    Голф:ужас, Нисан: ужас, Опел: двоен ужас,Тойота РАФ4-също. Най-надеждни- Мерцедес S-класа, Волво 90, Тойота Карола, Хонда CRV, ПЕЖО 508.
    Аз карам ПЕЖО308 от ново до сега-11г, 186 000км без проблеми(все пак пази боже, техника е).

    Коментиран от #88, #98

  • 42 Ивака

    38 3 Отговор
    Пълни глупости. DSG то на Шкода не го ли слагат на цялата ВАГ група.

    Коментиран от #67

  • 43 незнайко

    37 2 Отговор
    Как няма да се разтягат веригите като са едноредови ! Защо не са като на москвича навремето двуредови ? БМВ продължават да работят с такива вериги.
  • 44 да да

    18 1 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    И най-лошото е ,че сега не искат да си го вземат обратно.
  • 45 ¿?????

    28 2 Отговор
    А немските барутарници къде ги изпуснах те?
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 ABCD

    25 4 Отговор
    Ами сега...........Дачия ура, ура ура. Добра си е нали. Няма я в негативните класации, защото е добра.
  • 48 Ник

    23 0 Отговор
    Карам Шкода Октавия 2 от 2,5г и от написаното в статията за този модел, мога да уточня че това което визират са всички бензинови FSI двигатели и 6-степенни DSG кутиите произвеждани до 2011. Електрическисте проблеми засягат основно колите произвеждани до 2006-2007. Като цяло втората генерация се слави с надеждност (не по-голяма от първата, но добра) и още по-голяма практичност.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 В класацията не видях...........

    32 4 Отговор
    Лада , Москвич и Волга. Значи са надеждни.

    Коментиран от #51

  • 51 АБСД

    11 6 Отговор

    До коментар #50 от "В класацията не видях...........":

    Да, така е, само да са нови.
  • 52 Хайл

    28 9 Отговор
    Бягайте от немските като дявол от тамян,особено за "премиумите"
  • 53 Гошо

    9 3 Отговор

    До коментар #34 от "Случаен":

    Първото ТФСИ е с ремък и има гаден пластмасов корпус на масления филтър, който прави проблеми, второто е с оправен корпус, с верига но гори масло(преди сервизна акция, в която сменят бутала и сегменти), трето и четвърто са си перфектни

    Коментиран от #60

  • 54 Практик

    14 3 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Тук не става ясно за бензин или дизел става въпрос, но ака е бензин, то двигателя не е вечния бензинов на Пежо, а буклучавия двигател на БМВ, който се монтира в Пежото.
  • 55 Plameni

    8 9 Отговор

    До коментар #31 от "Mercedes":

    Само кажи какви екстри има мондеото повече от Мерцедес 2001 ,и кое му е по евтино като части .

    Коментиран от #66

  • 56 Николай

    10 6 Отговор

    До коментар #16 от "111":

    Що им се връзваш на глупостите на тия диванни специалисти. В Бургас знам поне 8-10 сервиза дето ще ти оправят колата качествено без да ти надуват цени и да те правят на маймуна.
  • 57 wgw

    20 0 Отговор
    щОМ ШКОДА значи целия VAG!!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Проклятието да си бълхарин

    3 3 Отговор

    До коментар #58 от "Проклятието да си бълхарин":

    Коментара е към номер 8
  • 60 Случаен

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Гошо":

    И първото си е верига, за ЕА888 говоря, не за ЕА113
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Мирослав

    25 3 Отговор
    Ще ме прощават немците,но имахме Пежо 308,2008г.Купихме го от оторизиран магазин и го карахме 8 години без колата да направи някакъв дефект.Минах над 130000км.със смяна на масло и филтри.1.6hdi беше и колата си вървеше невероятно.Само да похваля производителя.Проблема при нас е,че като си купиш кола втора,трета ръка и т.н.веднага почват критиките.
  • 63 Даа

    4 5 Отговор
    Към #3 :
    Абсолютно вярно.
    За това карам само нови в гаранция!
  • 64 Спиро

    13 4 Отговор
    Карах този модел на Шкода с 1.9 TDI, 105hp.
    Все още пазя хубави спомени от тази кола
  • 65 дърт шофьор

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "И един немски":

    Ти да не си онзи с Дъстъра?
  • 66 Mercedes

    9 3 Отговор

    До коментар #55 от "Plameni":

    Кожа, темпомат, айде да от мен китайска навигация с камера, подгрев на предни и задни седалки, ел. седалки, ел. огледала, халогени аааа да и най важната екстра е, че всичките работят безотказно, не да ги имам и да не работят. Да няма круиз контрол или надуване и масаж, ама за 2000 кинта пре-пре доволно...

    Коментиран от #79

  • 67 АLFA Q 4

    11 6 Отговор

    До коментар #42 от "Ивака":

    МА DSG то. Само на Шкодата дава проблем. Абсолютен, трошляк, немски.
  • 68 глоги

    3 7 Отговор
    Правилно,германците са стриктни,за разлика от нашите дупедавци,които напълниха страната с трошки.
  • 69 Боско

    13 3 Отговор
    за Мондеото 2.2 ТДЦИ Гарантирам качеството 360 000 без проблеми
    и много бърза и мощна.Този двогател го слагаха и на ягуарите тогжава.До кога ще занимавате народа с глупости.
  • 70 Карам 308

    7 3 Отговор
    ... от 2015. Произведена 2012 и карана в Италия. Беше на 86 хил. (може и да е била превъртяна) днес е на 133хил. Никакви забележки, освен накладки разбира се. Това според мен е маркетингов ход на германците.
  • 71 Жоже

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "уточнение":

    Е да де това говорим- абсолютен боклук.
  • 72 Фен

    14 0 Отговор
    Като сервиз никога не бих ви препоръчал сервиза на "Ексел" в град Свищов, пълни бездарници работещи като майстори, а нямат потенциал на такива, закарах си колата за смяна на масло, казах им да ми го сменят с някакво качествено за модела, дори отидох при тях с талона на колата, смениха ми го и в последствие на тяхната компетентност започнаха да ми чукат клапаните... Отидох при тях на следващият ден още и те ми казаха, че единствената компенсация която можели да направят за мен е да ми дадат масло от варел с неясен за мен произход като им заплатя за него 30 лева... Разбира се не приех, смених маслото още на същият ден с Валволин и съм много доволен! В Ексел сервиза заплатих за регулаж на фаровете, казаха ми, че са ги оправили, но на левият фар крушката ми висеше не бяха я завили, как са ги регулирали може да бъде само загадка...
  • 73 YAMAHA

    4 0 Отговор
    Тази статия е от вчера
  • 74 Владо

    12 3 Отговор
    Имам Пежо 308 , купено ново 2009 ! До днес - 160 000 км пробег ! Смяна само на консумативи , една счупена пружина , няколко крушки ! По двигателя няма капчица масълце , мърка като коте !
  • 75 Грую

    15 0 Отговор
    Ние пък имаме друга приказка: "На старо само вино и ракия"
  • 76 Напротив

    9 4 Отговор

    До коментар #29 от "Miusuka Madoto":

    по-старите японски, 2008-2014 са още по-железни.
  • 77 ТТТТ

    9 7 Отговор
    Никога повече Шкода!
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Plameni

    2 6 Отговор

    До коментар #66 от "Mercedes":

    Тия който си изброил плюс регулиране на окачването в режим спорт или комфорт и саморегулиране на просвета мултимедия не китайска и не е слагана допълнително и забелижи гласови команди със суббуфер в багажника. Борд компютъра е ясен.Седалките с памет и другите му екстри подгрев, обдухване ел регулиране във всички посоки, перфорирана естествена кожа с хладилен подлакътник и GSM Nokia .Другите екстри като ел регулиране, прибиране,подгряване затъмняване вградени мигачи в огледалата ,измиване на фаравете които оригинално са с ксенон ,парктроник ,централно ,ел стъкла няма да коментирам и това всичко в една Е класа 2000г която продадох за 4400лв

    Коментиран от #85

  • 80 onq s konq

    6 4 Отговор
    Моито беенве е 86-ти набор и по дърто с две години от жената!!!Ама е бетон и не е мръднало!

    Коментиран от #82

  • 81 любопитен

    16 5 Отговор
    Пропуснали са да вмъкнат АУДИ ..........цялата гама е много проблемна .
  • 82 Plameni

    18 0 Отговор

    До коментар #80 от "onq s konq":

    Как да мръдне ,като зимата не го караш заради снега ,а лятото защото няма гражданска. Нали така беше споделил.
  • 83 Иии

    15 0 Отговор
    Двигателя на нисан 2.0 бензин е даден в много класации за един от най надеждните бензинови мотори за последните 15 г. Пишете глупости...
  • 84 Наблюдател

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "Кортеж на Румен Радев ме засече":

    НСО да се закрие!
  • 85 Mercedes

    8 1 Отговор

    До коментар #79 от "Plameni":

    Знам за какво говориш за W210, впрочем и аз имах E300тд, която също е в класа стари автомобили, а една W205 колко струва? Излезе ми 35к и има една две екстри повече от Фордето... За старата школа мерцедеси няма какво да се говори...
  • 86 Наблюдател

    4 1 Отговор
    Няма да уврат дебелите глави на джипкаджиите за рилски езера. И гранатомет да сложат на паркинга - все тая. Друго трасе ще просекат и пак ще возят. Сепаревските тарикати ще надживеят много кабинети.
  • 87 До Plameni

    7 1 Отговор
    И каква е тая е-класа бе, то половината не работят,кошник на 20 години с изтъркана перфо кожа.

    Коментиран от #91

  • 88 1957н

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Тисъна":

    РАВ 4 2005 железен двигател,слаба скоростна кутия,5-та скорост три пъти излиза от строя,но още си я карам
  • 89 бу бу бу бу бу

    8 0 Отговор
    верно сме номер 1 по ,,разбирачи,, и ,,професори,, по всичкология на глава от населението в света.........предвид коментарите...
  • 90 Пежо

    9 3 Отговор
    Това за 308 не е вярно, поне не и за дизеловите мотори 1.6 ,имам преки наблюдения за почти 400 000 км, и то у нас. Освен консумативи и ангренажен ремък/нямат верига, може да е за бензина това/ са сменени само предни спирачни дискове. Няма и следа от ръжда, то има и доста пластмаса де, дето няма как да я хване. А нафтата само я мирише. Е, не е за любителите на изпълнения тип "газ-спирачка" , но разни хора, разни идеали.
  • 91 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #87 от "До Plameni":

    Малко неуместен коментар.Сравняваме броя екстри!
  • 92 Бои Миле

    4 1 Отговор
    Живея в Чехия вече осма година карам Škoda Octavia 2 2005г .Перфектен автомобил НО !!! 1.9 TDI 77kw.ВСИЧКИ други двигатели до 2010г трябва ви голям късмет и доста финанси.
  • 93 Reptile

    2 12 Отговор
    Двигателя на Нисан, ми то не е Нисан, а най-обикновено Рено!
    Двигателя 2.0 сваля никасила от стените на цилиндрите - факт.
    Двигателя на Рено 1.6 е добър, дори мога да кажа безпроблемен.
    Какво да коментираме коли на по 100 - 200К, ние германските премиум марки ги купуваме на реални 350 - 400 000 (супер запазена на 165 000 по думите на търговеца) и е факт, че им правим по още 200 000 без особени грижи. Това са почти фантастични стойности за френско или японско производство.
    Писах го няколко пъти под подобни статии - карах известно време БМВ 535 twin turbo с чип на 906 000, като дълбоко се съмнявам маслото на автомата някога да е сменявано. Вече харчи масло, но все още върви като звяр и седи като звяр на пътя!

    Коментиран от #94, #101

  • 94 Притежател

    7 0 Отговор

    До коментар #93 от "Reptile":

    Няма какво да се съмняваш- ако не е сменяно маслото на кутията досега да е умряла поне два пъти.
  • 95 Варна

    4 4 Отговор

    До коментар #9 от "уточнение":

    Карам 308 дизел 2000 уникална

    Коментиран от #97

  • 96 2637

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "Вай, вай":

    Говорят за 1.6 120к бензин. Разработката съвместно с БМВ се указа неудачна. Имах Ситроен със такъв мотор.....на 70000км започна ха харчи по 1 л масло на 3500км. Веригата е кашкавалена и рядко издържа до 100000км без смяна. Проблемен е наистина.

    Коментиран от #102

  • 97 Притежател

    7 1 Отговор

    До коментар #95 от "Варна":

    Не разбирам какво толкова си хвалите колите- ункални били, нам си какви били, а реално е обикновен автомобил както всички останали.
  • 98 Хахахахаа

    5 2 Отговор

    До коментар #41 от "Тисъна":

    Баш да сравняваш Японско с френско си бая злейтак. .
  • 99 Минаващ от тук

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    А двигателите на шкода нали са немски?
  • 100 слаб 2

    1 1 Отговор
    B тази статия са написани или преписани чисти глупости.
    Автора е измислил нови скоростни кутий за Нисан и Шкода.
    Неизправностите изобщо не отговарят на истината поне до там до където издържах да чета
  • 101 Alien

    3 2 Отговор

    До коментар #93 от "Reptile":

    Какви глупости говориш ?
    Я се огледай, освен дъртите, прогнили немски кошници виж колко техни френски набори се движат у нас. Те да не са на по 100 000 км ? Карам френска с километраж вече над 400000 км и двигателя и е като нов, а за 15000 км маслото по щеката спада с не повече от 2 мм, я има 200 грама, я няма.
  • 102 1534

    7 0 Отговор

    До коментар #96 от "2637":

    Проблемен ще е, какво очакваш от БМВ ?
  • 103 Пенсионер

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "jap":

    18 години карам Nissan Almera- Tino! Дизел!! На 350 000 км! 2.2!! Никакви проблеми с двигателя, окачването и купето!! По-скоро тя ще ме изпрати, отколкото аз нея!!
  • 104 Пенсионер

    1 0 Отговор
    18 години карам Nissan Almera- Tino! Дизел!! На 350 000 км! 2.2!! Никакви проблеми с двигателя, окачването и купето!! По-скоро тя ще ме изпрати, отколкото аз нея!!
  • 105 123

    2 0 Отговор
    Избягваи Ауди К2,БМВ 5,Мерцедес 1,С и Ц,пежо 208,Ягуар ХФ,Нисан Пулсар,Фоксваген Т рок,Сеат Ибиза,
  • 106 lancia man

    3 2 Отговор
    Много ми е странно,доста хора имат предразсъдъци към италианските коли,но поне ги няма в тези класации за най-чупещи се...Факт! :)
  • 107 шофьор

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Mercedes":

    Аз карам Ланчия Дедра 1.6 на газ..Старичка на години,пипа леко маслото,но за кола 1995 е пълна с екстри....Кой каквото ще да ми говори,докато си ме слуша ще си я джиткам... ;)
  • 108 Руска гордост

    5 5 Отговор
    Аматьориии, по-надежден автомобил от руския нямаааа! Няма да ви остави на пътя, и ще ви спаси живота, защото няма да запали!
  • 109 Кофи-20

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Кортеж на Румен Радев ме засече":

    Аве голем следовател ше дойдеш, леле това онова, твоята глава, пази боже, честно.,
  • 110 Димитър

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Каквато и да е колата":

    ако получиш 10 години затвор, ще се замислиш дали да го направиш.
  • 111 Дойчовските таралясници

    2 0 Отговор
    Да им имам самочувствието на дойчовците. От 15-20 години немските таралясници постоянно снижават нивото. 10 години и започва разпад и спирало на скъпи ремонти. Който има пипе купува корейско,японско и джипове от САЩ. Сащианските джипове може и да горят много,но двигателите нямат дОкапа,на рама са и може да си ги търкаляш 30 години.
  • 112 121212

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "МаКаТа":

    Като "Нисан", "Форд" и почти немската "Шкода".
  • 113 Jonny

    0 1 Отговор
    Изключително безполезна и подвеждаша статия,Нисан Кашкай най-продавания SUV за всички времена и Октавия втора генерация според вас не стават..............голям смях.... :) :) ;)

    Коментиран от #118

  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 инж. Костов

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Става дума за различи двигатели!
    Надеждният 1,6 е стария, произвеждан и слаган в колите до 2007-2008 година. Той си е чисто "Пежо", с ангренажен ремък е и е много надежден и лесен за обслужване!
    Този 1,6 е съвместна разработка с BMW, слагат го на първа серия, Мини и Пежо след 2008, и е "мама миа"...
    Води и видимо се отличават, още докато вдигнеш предния капак...
    За съжаление, 308 са с калпавите двигатели 1,6. Здравият е монтиран на доста други модели, но преди 2008 и до 307...
  • 116 Боби

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "на кое сега да вярвам":

    Надежден е 1.6 който е 109 коня,а тук се говори за мотора който е 120 hp .
  • 117 Кокъл

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "уточнение":

    Имах тази кола 308 със точно този мотор на bmw. Двигателят не струва. Шумен, харчи масло(много), и постоянно тресе нещо. Този двигател не си струва
  • 118 Светослав Богданов

    0 0 Отговор

    До коментар #113 от "Jonny":

    Влез и се разчети за Нисан Кашкавал и после пак пиши. Кофти количка е, най-вече като двигател, но както всяко нещо и този автомобил си има НО-то. Калпав двигател има Кашкавалчето, както и още сума проблеми, НО пък е бъкан с екстри и удобства. Танто за кукуриго дет се казва. :)