ФАКТИ.БГ

Новата "народна кола" на VW дойде в България

Публикувана: 24 Септември, 2020 07:15
94 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 27894
Новата
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 80 гласа.

Още по време на световната премиера на изцяло електрическото ID.3, германците заявиха, че първата им масова кола е била "костенурката", след това е дошъл "вездесъщият" Golf, а сега е ред на ID.3.

Новата

Тоест от VW се надяват именно тази електрическа кола да се превърне в техния нов бестселър. Електромобилът разполага със силов тракт, който е с мощност от 204 конски сили и с изключително богато оборудване.

Новата

Освен, че е изцяло електрическа, новата "народна кола" е пълна с най-модерните технологии на компанията. Сега, автомобилът пристигна на родна земя, като беше представен особено атрактивно в новия хотел Hyatt Regency в столицата.

Новата

Новото електрическо VW ще се предлага с три акумулаторни батерии - с капацитет 45 кВт, 58 кВт или 77 кВт. това, което е важно да се знае е, че ID.3 може да зарежда у дома с двуфазен ток, на предлагания като опция Wallbox и на паркинги с бързи зарядни станции.


Независимо от избора, който направят потребителите, те могат да разчитат на 8-годишна или 160 000 километра гаранция на батерията. Иначе гаранцията на самата кола е 5 години или 150 000 километра. Към момента поръчки у нас се приемат за средната версия с батерия от 58 кВт, като цената е 70 885 лв. По-късно ще станат ясни и цените за другите два варианта, които ще са по-евтин и по-скъп, респективно.

Новата

В зависимост от батериите новата "народна кола" може да измине с едно зареждане до 550 километра. Това е пробег за най-голямата 77 кВт батерия. Със средната 58 кВт батерия пробегът е 420 км, а с най-малката, която е с капацитет 45 кВч - 330 км.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 80 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ГЕРБ = МАФИЯ
1 Отговор
След 20 години ще бъде хит у Винкелград...

Оценка:
-26 +224

Снимката
2 Отговор
Перничани гледат еволюцията на Гоуфо!

Оценка:
-12 +149

Гост
3 Отговор
Хит ще бъде замърсяването на околната среда с отпадъчни продукти от производството на батерии и ел-енергия......

Оценка:
-39 +204

пилот на Ферари
4 Отговор
Вместо да стават все по красиви и все по евтини -"народните " коли стават все по скъпи и все по грозни .

Оценка:
-21 +288

Ко Не
5 Отговор
Домакински ток :)))))

Оценка:
-3 +97

пилот на Ферари
6 Отговор
Решетката отпред сякаш ся я поставяли в някой гараж с винтоверта . Направо е произведение на изкуството.

Оценка:
-11 +111

Черно море, много е добре
7 Отговор
Докато не направят един клип как се ходи с този автомобил до морето, няма да има продажби, защото нашите антиелектрици все още вярват, че с електромобил ще им трябва нощувка по пътя от София до Бургас.

Коментиран от #33, #53, #63


Оценка:
-28 +71

грък
8 Отговор
А със служебен ток може ли да се зарежда?

Коментиран от #47, #54


Оценка:
-5 +110

Последния Софиянец
9 Отговор
Народна кола за 60 000лв?!?!Тука ,,Няма такъв народ,,.ха ха ха

Оценка:
-7 +176

Тост
10 Отговор
А Гоуфо гоуем ли е красавец ?!

Коментиран от #13


Оценка:
-7 +38

kick
11 Отговор
Нещо за цена да напишете... Срам ви е, нали, разбираемо е, тук народ няма, има само толупи и мисирки

Коментиран от #27


Оценка:
-18 +83

jар
12 Отговор
Интериора изглежда по евтин и от този на Дачия.

Коментиран от #15


Оценка:
-12 +76

Е как
13 Отговор

До коментар #10 от "Тост":


само тлебва да му се надуе тулбината и наплао цепи млака...

Оценка:
-4 +31

до 1и 2
14 Отговор
ДА МИ ГРИЗНЕТЕ ВИНКЕЛА, ПЕРНИЧАНИ ТОСТЕРИ НЕ КАРАТ!

Оценка:
-10 +65

Реалист
15 Отговор

До коментар #12 от "jар":


Само че Дачията е 18000 а това недоразумение е 60000. Нерде Ямбол нерде Стамбул

Коментиран от #17


Оценка:
-7 +76

123
16 Отговор
Абе, не е лошо, ама са пестили яко! Дилъра още от сега ме подкокуросва да си мисля за смяна след 2 години! Ама то туй е 50 бона и има 2 пакета с екстри, единия за 14, а другия за 20 хиляди😜 Отделно в домашни условия зарежда много бавно! Ясно, това е бъдещето,.ама далечното....

Коментиран от #28, #38


Оценка:
-3 +62

България в ЕС
17 Отговор

До коментар #15 от "Реалист":


Изчакай бонусите. В Германия Баба Меркел им дава 18000 бонус и цената пада на 42000 колкото ГОЛФ. Не пиши неподготвен. 60000 няма такава цена. Има бонуси от държавата

Коментиран от #21, #23


Оценка:
-25 +25

Кънчо
18 Отговор
Некви тъпунгери и лузъри тука коментират неща за които си нямат понятие.....

Оценка:
-29 +23

браво
19 Отговор
Браво, успех на автомобилчето! Петролната мафия се пропука!

Оценка:
-27 +36

Wheel
20 Отговор
Докато Тесла се готви да предлага 1100 к.с. големите VW предлагат 200 к.с. с 550 км пробег, интересно къде спяв вече станаха над 5 години..

Оценка:
-14 +29

123
21 Отговор

До коментар #17 от "България в ЕС":


А у нас? Гумени стелки и багажник? Аз нали тук ще я купувам, няма да ходя в Германия, защото там започва от 39 000 Евро и стига до 50 000 Евро! Лудница...

Оценка:
-2 +44

ХХХХ
22 Отговор
Нещо хич не ми харесват техническите харектеристики.
Задвижване на задната ос 200 к.с.
ускорение от 0-100 км/ч за 8 с.
тегло около 1700 кг.
Повечето днешни шофьор не са свикнали на задно предаване и не знаят какво означава това и ще имат ядове. Единствената ми надежда е в системите за безопасност.

Оценка:
-9 +34

кц9ск
23 Отговор

До коментар #17 от "България в ЕС":


Тя, Меркел им дава бонуси на ел-джендърите и по този начин лаптопа на колела поевтинава за купувача, ама тоя пари нали трябва да дойдат от някъде. Идват от данъците на другите.
Значи ние плащаме данъци, за да може вие да си купувате играчки?! И това ако не е типичната, демократична кражба?!

Коментиран от #24


Оценка:
-16 +48

Тъй тъй
24 Отговор

До коментар #23 от "кц9ск":


Да знаеш, да викаш и на внуците си джендъри след това, че и те ще са на електрически!

Коментиран от #25


Оценка:
-11 +21

Малии
25 Отговор

До коментар #24 от "Тъй тъй":


Верно се изпедерасиихме. Но като гледам и на протестите какви са, нищо добро не очаква България

Оценка:
-10 +31

Питам
26 Отговор
А цената? Сигурно не е народна, щом не е публикувана.

Коментиран от #39


Оценка:
-6 +17

Марио
27 Отговор

До коментар #11 от "kick":


Айде първо да четеш статията и тогава да плещиш глупости

Оценка:
-5 +20

С всичко съм съгласен
28 Отговор

До коментар #16 от "123":


Всичко което си написал е вярно. Докато не се изравнят цените с бензиновите е малко безсмислено да си купиш електромобил.

Само с едно не съм съгласен. Зареждането в къщи не е толкова бавно колкото ти се струва. На практика с мощността на един бойлер 3 киловата, ще зареждаш ежедневния си пробег за по-малко от три часа, а за осемте часа нощна тарифа, ще можеш да заредиш 30 киловатчаса от обикновен контакт шуко 16А . Това е повече от половината капацитет на средната батерия и ще ти струва около 4 лв с които ще изминеш над 200 километра. Ако зареждаш всяка нощ по толкова, можеш да изминеш над 70 хиляди километра годишно. Не ти ли стигат? Токът за тях ще ти струва по-малко от 1500 лв. Или около 800 литра гориво. Колко километра е ще изминеш с 800 литра?

Коментиран от #32, #89


Оценка:
-5 +31

Kevin
29 Отговор
Добра е, харесва ми и най-важното няма да ми гори масло колкото бензин (ток).

Оценка:
-3 +21

Ха ха
30 Отговор
На немските легени Рено почна да им прави двигатели, сега май Ситроен дизайна и те така - немско качество братчед, оригинално рийш ли

Оценка:
-5 +27

Питам само, за един приятел!
31 Отговор
Автор е, какво означава двуфазен ток (у дома), при положение че в БГ има моно и трифазен. Да не би Кратуната да облага нулата на монофазния с нов данък?

Коментиран от #35


Оценка:
-4 +45

123
32 Отговор

До коментар #28 от "С всичко съм съгласен":


Прав си, абсолютно! За 800 лева (грубо) ще измина 14 000 на бензин за година! Сега погледнах сайта, не съм видял че има Wallbox с капацитет 11 киловата на час, което е предостатъчно! Ама се доплаща да ги ....😛

Оценка:
-1 +13

Хайл
33 Отговор

До коментар #7 от "Черно море, много е добре":


И 10 клипа да направят пак ще си ходите до морето с 2 нощувки.даже ЩЕ правят хотели за теслари/електричари докато зареждат ютията да спят че си иска време,а тока ЩЕ е на дневна тарифа за да не се набутват доставчиците които чакаш с нетърпение...но теб не те засяга,караш реното дизелово и ги изпреварваш

Оценка:
-16 +23

Митко
34 Отговор
Само не разбрахме как ще се зарежда от вкъщи с ДВУФАЗЕН ТОК ??????ужасно

Коментиран от #36, #40


Оценка:
-4 +27

Много просто
35 Отговор

До коментар #31 от "Питам само, за един приятел!":


Ползваш две от трите фази. В Щатите имат две фази които се дефазирани на 180 градуса. Между земя и едната фаза е 110 волта, а между двете фази 220 волта с които захранват по-мощни уреди като сушилката и готварската печка например. Всички останали уреди са на по-безопасните 110 волта. Мисля че и в Англия имаше такива мрежи, но не съм сигурен.

Оценка:
-8 +10

123
36 Отговор

До коментар #34 от "Митко":


Фащаш го направо за стълба Митак, ииии, нема лабаво🤯

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +16

Хайл
37 Отговор

До коментар #36 от "123":


То тогава сичкото сиган тесла ша кара,коня сено яде вода пий...как ша са сборват тесларя и електричарите със сиганите за жицата ше е филм

Оценка:
-5 +22

Теодор
38 Отговор

До коментар #16 от "123":


Я ми покажи къде е тая стартова цена от 50 к ? Като в България в момента официалната стартова е 70 к :) Най-намазаната в България в момента излиза около 95к и това е цена със средната батерия за 440 км пробег.

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +21

Чети внимателно бре каунь
39 Отговор

До коментар #26 от "Питам":


70000 хилки...........народна цена.

Оценка:
-2 +37

Буташ си двата пръста в контакта
40 Отговор

До коментар #34 от "Митко":


И си готов

Оценка:
-0 +13

Чичо Манчо
41 Отговор
Vw просто са номер едно няма друга кола като фолцвагена

Оценка:
-21 +9

истинко
42 Отговор
А колко хиляди километра може да измине този електрокар с батериите от дистанционното но телевизора ми?

Оценка:
-6 +13

123
43 Отговор

До коментар #38 от "Теодор":


Прав си, техническа грешка! Е, навън се бях засилил! Нищо, ще изчакам 2 заплати и се мятам🥳

Оценка:
-2 +9

ХаХа
44 Отговор
Народна кола за 70000 лева???

Оценка:
-1 +31

незнайко
45 Отговор
Ето за такъв домашен ток не бях чувал ( ID.3 може да зарежда у дома с двуфазен ток ) !!! Монофазен ДА, но двуфазен може да се получи само ако е наличен ТРИФАЗЕН ТОК а такъв няма във всеки дом !!!

Оценка:
-0 +23

Ицо
46 Отговор
АБЕ АЗ ИЗКАРВАМ ПО 30 ЛЕВА НА ДЕН КОГА ЩЕ Я КУПЯ БЕЕ ЕЙЙЙ

Оценка:
-2 +33

Може може
47 Отговор

До коментар #8 от "грък":


при нас няма ограничение за държавните служители.

Оценка:
-0 +6

Гошо
48 Отговор
Двуфазен ток???? Нещо ново от VW ли е тва?

Оценка:
-0 +23

Lalique
49 Отговор
Не се лъжете да я купувате.С Българският разреден ТОК , Ще измине 90-100км,таван!!!

Оценка:
-5 +24

КОЛКО МУ Е
50 Отговор
ЩЕ ГИ ИЗБИЕШ ЗА 10 ГОДИНИ КАТО СЕ ВЪРЖЕШ ЗА СТЪЛБА И ГЕПИШ ТОК! ПАДА СЕ 6000 ЛВ. ТОК НА МЕСЕЦ.

Оценка:
-3 +13

hmhmhm
51 Отговор
то това че са написали колко е пробека е нищо в реални условия колко е да не се окаже че е 80 км и тогава да сия заврът там където не изгрява слънце.

Оценка:
-3 +10

нико
52 Отговор
народна кола 70 885лв,интересно

Оценка:
-1 +25

Реститут
53 Отговор

До коментар #7 от "Черно море, много е добре":


Този електрически автомобил на голяма част от хората ще втори автомобил,който ще използва от млади съпруги на богати бизнесмени за ходене до мола.А за морето ще ползва Q8.Няма човек да даде толкова пари и да зарежда 2 пъти да Албена.За града е перфектна.То и това целта-да няма в града коли с ДВГ.Между селата може да се кара всичко.

Оценка:
-1 +18

Хайл
54 Отговор

До коментар #8 от "грък":


Препоръчително е да с такъв

Оценка:
-0 +4

Един
55 Отговор
За един приятел питам!!!!
Зареждането ще е с двуфазен ток - втората фаза от къде ще се появи?
От съседите вероятно?!
Радко-Мармаладко има МОНОФАЗЕН и ТРИФАЗЕН ТОК или по-точно НАПРЕЖЕНИЕ!
СТЕРЕОФАЗЕН ТОК НЯМА! Напрежението м/у две фази е 380 волта!

Коментиран от #61


Оценка:
-1 +11

56
Този коментар е премахнат от модератор.
Гросекапутен
57 Отговор
Трябва да си луд да дадеш 70 бона з аелектрокар на който батерията максимум след 3 години я купуваш наново за поне 30 бона. Електрокарите с този тип безбожно скъпи батерии нямат бъдеще, сега се наиграват баламурниците да купуват тези пробни боклуци. Технология и батерии от друг тип ще са необходими, а тов аняма да стане скоро.

Коментиран от #64


Оценка:
-4 +15

Electro
58 Отговор
Къде го намериха тоя двуфазна ток не знам.

Оценка:
-0 +9

Гост
59 Отговор
Няма такова нещо като "двуфазен"ток

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +11

Народен
60 Отговор
Народната кола е само с най-необходимото аскетическо оборудване и без разните му електронни мумтимедийни гъ3арии! Защо трябва задължително да си купувам гъ3арии, които няма да използвам?! Който иска гъ3арии - да си доплаща отделно!

Оценка:
-0 +4

Сам си си отговорил
61 Отговор

До коментар #55 от "Един":


Точно за напрежението между две фази се говори. Ако зареждаш между фаза и земя, в зарядното влизат 230 волта 32А , което е 7,6 киловата. При междуфазно свързване, натоварването на кабелите е абсолютно същото, но вече имаш 400 волта и 12 киловата.

Коментиран от #62


Оценка:
-5 +3

Грешка
62 Отговор

До коментар #61 от "Сам си си отговорил":


Имах предвид между фаза и нула 230 волта.

Оценка:
-1 +6

TSLA
63 Отговор

До коментар #7 от "Черно море, много е добре":


Ходи се, ходи се. И до Черно море, и до гръцко, и до Хърватска 🏖️ А хейтърите са хора с ниска самооценка, имащи нужда от любов

Коментиран от #70


Оценка:
-4 +3

СОБСТВЕНИК
64 Отговор

До коментар #57 от "Гросекапутен":


Имам Нисан Лийф 2013+ на 7 години, за които 7 години съм с 30 хиляди лв напред САМО от гориво (годишно минавам около 20хил.), батерията е с 87% остатъчен капацитет и има още една година гаранция. Това са реалните неща от реалния живот. Вместо да драскаш простотии, запретвай ръкави, ходи на езикови курсове и си купи кола от 21 век ;)

Коментиран от #67, #72


Оценка:
-14 +7

xaxaxaxa
65 Отговор
Монофазен и трифазен ток има във БГ. Двуфазен къде ще намерим??

Оценка:
-1 +9

Пристав
66 Отговор
Да е евтино та да я купиш и пробваш. Ама 80 000 лв ми е гарсониерата .

Оценка:
-0 +12

Интересно
67 Отговор

До коментар #64 от "СОБСТВЕНИК":


Интересно какво ще правиш след 1г, когато ти изтече гаранцията и почти е сиг. че и батерията ще ти "умре". Отиваш на 15-20хилки за нова.
Предимно се движа с велосипед, но с колата минавам около 10 000хил. на год. което са ми към 600лв. за газ. Чувството, да се качиш в кола и да потеглиш на някъде, без да се притесняваш, дали батерията на бричката не се е саморазредила през ноща е безцено.

Оценка:
-2 +17

Иван
68 Отговор
Интересно, защо под всяка глупост, която се напише има един куп коментари? Явно на много хора не им достигат социални контакти и обществена изява, та пишат ли, пишат. А най-готини са тия, дето се хвалят какви коли имат и си мислят, че някой им вярва. Комплексари, сър!

Оценка:
-2 +7

69
Този коментар е премахнат от модератор.
70
Този коментар е премахнат от модератор.
Автоексперт
71 Отговор
Тези електромобили за да станат масови както ми говорят постоянно , цените им трябва да започват като на обикновенните коли , тоест човек да може да си купи нормален НОВ електромобил на цена между 20и 30 хиляди лева ! С тези 70 бона фолксваген са мнооого далеко от термина им "народна кола" !!! Колко семейства ще си позволят нов автомобил струващ 43000 долара ??? ! ! ! Вие луди ли сте ?!!!

Оценка:
-0 +10

Мухаха
72 Отговор

До коментар #64 от "СОБСТВЕНИК":


Давам ти минус щот ти завидях за лифа - аз съм българче все пак ;)

Оценка:
-3 +3

ВАГ
73 Отговор
Ех ако имах у нас ДВУФАЗЕН ток го взимах,но уви само с монофазен съм. Калинките са навсякъде.

Оценка:
-2 +6

Хайл
74 Отговор

До коментар #59 от "Гост":


Има има,точно двуфазния ток е удрял автора 🤣🤣🤣

Оценка:
-1 +6

Леген
75 Отговор
...бля,бля,бля ! ...пластмасов !!!

Оценка:
-0 +4

Fazomer
76 Отговор
На двуфазен ток казваш значи... В кьщи....

Оценка:
-0 +5

специалист
77 Отговор
ще чакаме да го пуснат на метан....

Оценка:
-0 +5

lelel
78 Отговор
Двуфазен ток!?... Майко мила, света простотио неграмотна...

Оценка:
-1 +6

схсхис
79 Отговор
Литиево Йонните клетки имат саморазряд почти 0-ла. Така че не ги мисли, колкото нормална кола и пада акумулатора като не са кара, толкова и на електричката пич!

Оценка:
-2 +2

В.В.П.
80 Отговор
Ще си купя две ,,,за РОЖДЕННИЯ МИ ДЕН...

Оценка:
-0 +5

СусБе
81 Отговор
Ега си "НАРОДНАТА КОЛА"! За кой народ обаче не казват... Явно не е за българи!!!

Оценка:
-0 +6

Българин
82 Отговор
72000ЛВ ?За какво,кога българинът ще може да купи такава ел. кола.Предложете на хората евтини бензинови или дизелови автомобили, другото са само безсмислени новини.

Оценка:
-0 +4

Колбасо от Батановци
83 Отговор
И на този модел ще им се чупят дръжките? Никога повече немско. Всичко се чупи по тях и после пълни им гушите за резервни части.

Оценка:
-1 +2

Илона
84 Отговор
Аз вчера обърнах приказка с таксимеров шофьор с приус с газ. Шест газ му е градско и не търсиш кабели и станции и като я настъпа както е под.150 коня и хукна доста прилично. И вътре е доста приятно. И в задръстванията не кадиш.

Оценка:
-0 +2

TÜRK
85 Отговор
Народна кола .Купуваш и всяка година капацитета на акумулаторите пада с 5% също и пробега и след 8 години нови акумулатори за 40 000 хил.лева.

Оценка:
-0 +5

TÜRK
86 Отговор
Да допълня , капацитета на тия
акумулатори след петата година падало с 10-15% в зависимост от броя на зареждането .

Оценка:
-1 +2

УМЕН
87 Отговор
Каквато им е и либерастката политика на швабите такива са им и автомобилите - пълно недоразумение с елементи на трагедия, тежка идиотия и мащабен олигофренизъм. 70000 лева за пролетно есенна строго градска кола с която през другите два сезона не можеш да отидеш от София до Пловдив. Но така ще е докато на власт е Шайзела Треперкел фон съвсем Изперкел. Тая кукувица докато не я изринат от власт барабар със стола и ще сме свидетели все на такива видими резултати. Досущ като нашата тиква. Даже по нагла дори - ще се опитва да ни пробутва голи тенекии с батерии че някой трябва да храни вилкомен талибаните все пак. Е, аз отказвам, а кретените от фауве да се зачулват с маските и да потапят, да фалират или да правят каквото искат друго, само не и електрически коли.

Оценка:
-0 +1

УМЕН
88 Отговор
Каквато им е и либерастката политика на швабите такива са им и автомобилите - пълно недоразумение с елементи на трагедия, тежка идиотия и мащабен олигофренизъм. 70000 лева за пролетно есенна строго градска кола с която през другите два сезона не можеш да отидеш от София до Пловдив. Но така ще е докато на власт е Шайзела Треперкел фон съвсем Изперкел. Тая кукувица докато не я изринат от власт барабар със стола и ще сме свидетели все на такива видими резултати. Досущ като нашата тиква. Даже по нагла дори - ще се опитва да ни пробутва голи тенекии с батерии че някой трябва да храни вилкомен талибаните все пак. Е, аз отказвам, а кретените от фауве да се зачулват с маските и да потапят, да фалират или да правят каквото искат друго, само не и електрически коли.

Оценка:
-0 +1

тъпанар
89 Отговор

До коментар #28 от "С всичко съм съгласен":


Сега електропреносната система се задъхва особено зимата и в пиковите часове-представям си когато електро автомобилите станат хиляди.
И не на последно място.... смятате тока на сегашни цени .
ЦЕНАТА НА ТОКА ЩЕ БЪДЕ В ПЪТИ ПО-ВИСОКА.
Представяте ли си в София кв.Люлин примерно , като се опънат едни разклонители,удължители от балконите до колите ПАУЖИНА на всякъде (ужас) .За кражби на ток да не говорим и след един дъжд и тези кабели от всякъде може и чизкорели трупове да има.

Коментиран от #91


Оценка:
-2 +0

90
Този коментар е премахнат от модератор.
Е колко да си тъпанар
91 Отговор

До коментар #89 от "тъпанар":


Как въобще реши да сложиш балкон и зареждане на електромобил в едно изречение? И няма сезон или дори ден, през който мощността на цялата електропреносна система на България през деня и мощностите през нощта да не се различава с поне един гигават за часове. Разликата в цените в повечето случаи е двойна. Зарядните ще са по паркингите и със сигурност ще има разлика в цените, когато има свръхпредлагане на енергия и ниско търсене. Обратното също е вярно. Когато търсенето изпреварва предлагането, цените ще са адски високи никой нормален няма да се зарежда електромобила точно тогава, освен ако не му е спешно и няма друг избор.

Оценка:
-1 +1

Мария ТЪнасова
92 Отговор
Е сега продажбите на Сандерото удариха тавана в Германия! Как могат да сътворят толкова разнопосочен автомобил тези шваби, не е истина... С това изключително богато оборудване, блъскащите колички по панаирите се явяват свръх технологични. Хепи софия джендър сосаяти, дето са на снимките от представянето, да ъпгрейдват по една блъскаща количка за трамвйни жариери, и да слагат розовите очила. Едно време ееее, когати имаше автосалони, имаше готини манекенки да доукрасяват лъскавите модели, и да предразполагат мъжката част от обществото. Но, нещата не са това, което бяха. Сега се вчесват бради, 48год. с панталони с голи пищялки, избелват се анусчета. Кофти, матряла кофти

Оценка:
-1 +2

Туарегов
93 Отговор
Истината е в хибриди, а не в портативните детски колички, сори майка!

Коментиран от #94


Оценка:
-1 +4

94
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Росен Плевнелиев
Президентът в коментар за случаите на полицейско насилие
Като президент няма да бъда коментатор на всяка случка, всеки ден, която се случва в тази държава."

Още бисери