Ако това твърдение на изданието Carsweek е истина, то ще трябва да изчакаме още няколко години. Най-вероятно плановете на Режията са такива, защото отдавна се говори за това, а и съвсем наскоро главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео заяви, че Megane може да изпробва друга каросерия.
Промяна може да настъпи след смяна на поколението, което обаче не трябва да се очаква в близко бъдеще. В същото време обаче окончателно решение по темата за бъдещия Megane няма. Подобен ход направиха от Citroen с новия C4.
От една страна, оборудването на Megane с най-популярния тип каросерия към момента е чудесно решение. Но от друга страна, Renault Megane има много богата история, така че феновете на модела може да не приемат добре подобни драматични промени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #6
11:39 24.09.2020
2 Бертоне
11:53 24.09.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 стоян
До коментар #1 от "Емил":
До 1 ком -Прочете ли статията за -кой е най добрия двигател с ресурс над 400 000 км =явно не си -прочети я -а след него Тойота и другиКоментиран от #7, #8
14:32 24.09.2020
7 Случаен
До коментар #6 от "стоян":
Измислена статистика.14:37 24.09.2020
8 Случаен
До коментар #6 от "стоян":
Онзи ден Клио с К7М хвърли гарнитура, а двигателя като цяло е познат като "бозаджията". К4М е същия, само с друга главаКоментиран от #10
14:39 24.09.2020
9 Георги
15:09 24.09.2020
10 Миризлив пор
До коментар #8 от "Случаен":
Аз лично имам к7м на почти 500000 като последните 300 000 са на газ. Относително безпроблемен двигател само при смяна на гарнитура на главата да попадне на механик с динамометричен ключ а не парче тръба. Пренатегнеш ли и се пука блока, за това му викат "бозаджията". Вярно че гарнитура се сменя на 200 хиляди, но повечето двигатели трудно изкарват по толкова.16:38 24.09.2020
11 Пинифарина
21:21 25.09.2020