Бившият водещ на Top Gear Джеймс Мей обяви за продан любимото си Ferrari 308 GTB от 1977 г. Колата е една от 211-те произведени бройки с десен волан, а цената е £69 995 (€76 808).
308-ицата в цвят Rosso Corsa е изминала 59 897 мили (96 374 км) и се намира в прекрасно състояние. Оборудвана е с 2.9-литров карбураторен V8 със сух картер и петстепенна механична трансмисия. В обявата не се споменава мощност, но като нова европейската версия е развивала 255 к.с.
308 GTB попълва моделната гама на Ferrari през 1975 г. и отначало се произвежда с каросерия от армирано фибростъкло. Колата на Мей обаче има стоманени панели, каквито започват да се използват през юни 1977 г.
Телевизионният водещ публикува и видео, в което обяснява защо е решил да се раздели с "ферарито". Според Мей то изглежда невероятно, но не е много приятно за каране и е по-скоро удоволствие за околните, отколкото за водача - като да се окачи картина на известен художник на място, където да я виждат всички освен собственика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 скука
Коментиран от #3, #4
17:02 30.09.2020
2 Tulup
Коментиран от #20
17:05 30.09.2020
3 Вълко Червенков
До коментар #1 от "скука":
Бъркаш го с ферари мондиал.А иначе и 348 не е било кой знае какво.Но първото "не ферари" е дино.Коментиран от #5
17:34 30.09.2020
4 Колега
До коментар #1 от "скука":
924 е показателно колко пиян може да се напият в Порше. Явно празници са им са се насъбрали. Много го бъркат с 944. Карал съм 944 ес. Ем, порше е 944, 924 не е.17:36 30.09.2020
5 Хййлчч
До коментар #3 от "Вълко Червенков":
Кой казва, че.Дино е Ферари? То ако беше Ферари, щеше да се казва Ферари.Коментиран от #10
17:38 30.09.2020
6 Син
Коментиран от #7
17:42 30.09.2020
7 Asd
До коментар #6 от "Син":
Под двигателя мястото за събиране на масло е много малко и отдолу е почти плосък. От там маслото се издърпва с помпа като се праща в отделен резервоар, който е високо, и от там може да мине през маслен радиатор или направо да отиде в главата.Упражнението се прави за да се свали двигателя максимално ниско за по-нисък център на тежестта.
Коментиран от #15
17:58 30.09.2020
8 един от стадото
19:54 30.09.2020
9 АКО ИМАХ ПАРИТЕ ЩЯХ
20:06 30.09.2020
10 Вълко Червенков
До коментар #5 от "Хййлчч":
На по-късен етап от производството му слагат емблемата на ферари и става ферари дино.Коментиран от #14
20:06 30.09.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 един от стадото
До коментар #10 от "Вълко Червенков":
глупости говориш. Дино Ферари е родено през 68г, и е красавец спрямо тоя и приключва преди него. Дино- в чест на сина му. На великия Енцо23:17 30.09.2020
15 Не искам да пиша име
До коментар #7 от "Asd":
Другото предимство е, че двигателя се маже непрекъснато, дори в завои с голяма центрубежна сила. Тоест когато колата е в завой, няма начин маслената помпа да "засмуче въздух" и двигателя да остане без мазане.Коментиран от #21
01:14 01.10.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 kkk
11:40 01.10.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 type-R
14:34 02.10.2020
23 В е л и к и я
23:22 02.10.2020