Спортната марка Alpine, възродена само преди няколко години, най вероятно ще се окаже съществена част от реорганизацията на групата Renault. Днес Alpine е по-голям шанс за оцеляване, отколкото би се предположило преди време. Това основно се дължи на новия шеф на концерна Лука де Мео, който очевидно има някакви планове за марката.
До момента Renault имаше три спортни подразделения, които не допринасяха много за сътрудничеството помежду си: екипът от Формула 1, заводските тунинг специалисти от RenaultSport и Alpine,който в новата си история е представен от един-единствен модел - купето A110. сега де Мео вижда нова възможност да обедини тези марки, превръщайки ги в нещо като "мини-ферари".
Тоест автомобилите на Renault ще имат наточени версии, които ще добавят към имената си префикса Alpine, а самият спортен автомобил Alpine A110 ще се сдобие с нови модификации. Може би - електрически, може би - с участието на партньор, казва де Мео. Относно историята на въпроса: Как марката Alpine почти отново се срина, но внезапно се озова във Формула 1? Лука де Мео отговаря: "Възродената марка Alpine ще бъде спасена с доза електроенергия."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #4, #5, #8, #23
12:11 22.10.2020
2 Добро утро
12:12 22.10.2020
3 Хи хи
Коментиран от #19
12:14 22.10.2020
4 Елтън Джон
До коментар #1 от "сектант":
Ми те гейовете са красиви.12:15 22.10.2020
5 авто
До коментар #1 от "сектант":
Какво по-точно и е гейското?Би ли дефинирал кое е гейското при автомобилите.Коментиран от #10
12:15 22.10.2020
6 lz2030
Коментиран от #7
12:27 22.10.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Е сега и ти
До коментар #1 от "сектант":
То повечето френски неща са така...Коментиран от #9, #20
12:40 22.10.2020
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 гейски коли
До коментар #5 от "авто":
Най-често малки двуврати роудстъри с по-екзотичен дизайн, с обикновени масови двигатели за хора които не могат да карат: Mazda MX-5, Peugeot RCZ, Mercedes SLK. Видиш ли двама мъже в такава кола, доста вероятно е да са семейство.Коментиран от #11, #15, #21
12:45 22.10.2020
11 Гейски коли
До коментар #10 от "гейски коли":
Порше Бокстер Бмв Z3,4 Ферари 430 също.12:46 22.10.2020
12 незнайко
13:16 22.10.2020
13 ПЕНКО
Коментиран от #14, #17
13:53 22.10.2020
14 Инспектор Мадуро
До коментар #13 от "ПЕНКО":
То така се продават автомобили, които не са твои. Истината е, че от Русия са наредили затварянето на завода, защото рената са превъзхождали руските недорозомения, които след 50 000 км изискват основен ремонт на двигателя.Коментиран от #18
14:00 22.10.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Това е
До коментар #13 от "ПЕНКО":
мълвата истината ще я прочетеш в коментара отнасяш се и за теб и за този под теб.16:07 22.10.2020
18 Не отговаря
До коментар #14 от "Инспектор Мадуро":
на истината това,което пишеш. Затварянето на завода в Пловдив на Асеновградско шосе,не е по поръчка на Брежнев,а заради липса на твърда валута/долари/ за всеки комплект,както са искали французите,затова ВТО Булет,което се явява връзката между Режията и българската държава се отказва и пренасочва вниманието си с други сделки към 3-ти страни с други производства от България носещи именно тази ценна валута. Французите след проверка на качеството на сглобените автомобили са установили,че са с качество дори по-добро от тези произведени във Френските заводи и заради желанието за по-голямо разпространение на модела са ни дали зелена светлина да продаваме в други страни/симпатизиращи на социалистическия строй/ от африканския континент,както и в Австрия една не малка партида,също в Югославия,както и в страните от тогавшния соц. лагер. Но както се установява производството на автомобили/дори тяхното асемблиране/ изискве доста сериозни валутни средства и въпреки намалението на цените за доставните комплекти не е успяло да спаси положението. Та с две думи на нас никой не ни е крив освен самите ние. А по времето когато са произвеждани тези автомобили СССР не е могъл да ни подсигури достатъчно автомобили,и не са имали нищо против. След отказа на България,Румъния приема Рено да се произвежда там в Миовени под марката Дачия,и валутата е осигурена от заеми,които в началото на 80-те румънците трябваше да връщат и за това бяха много зле,но историята показа,че вложеното един16:30 22.10.2020
19 Тончо
До коментар #3 от "Хи хи":
По добре късно отколкото никога нали знаеш16:36 22.10.2020
20 Денчо дибелия
До коментар #8 от "Е сега и ти":
А вашите немските повърни нали?16:37 22.10.2020
21 авто
До коментар #10 от "гейски коли":
Направо се уплаших да не си вкарал в списъка и Порше Бокстер или Алфа 4С, и кое от това което си описал се отнася за A110,това което обсъждаме не е роудстар и как му определи двигателя като масов и преценяваш че хората в него не могат да карат.Двама мъже,както и две жени могат да бъдат гей двойка в една кола и без да е "малък роудстар с екзотичен вид" . Като не можете да кажете неща смислено, не пишете глупости.Коментиран от #22
18:06 22.10.2020
22 Смех
До коментар #21 от "авто":
Май ти си прекалил,Порше Боксер...смех,като нямаш кинти за 911 си взимаш точно това “гейското”,ама то тия работи как да ги знаеш...23:33 22.10.2020
23 Николай
До коментар #1 от "сектант":
И аз карам гейска кола, Mercedes SLK много ме кефи, добро ускорение, невероятно пътно поведение и управляемост.08:54 23.10.2020