Last news in Fakti

26 Октомври, 2020 16:25 6 604 29

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

  • honda-
  • civic-
  • sir-
  • обява-
  • продажба

В eBay се появи странна обява за продажбата на Honda Civic SiR от 2003 г., за която собственикът иска $22 хиляди (€18 618). Проблемът с иначе прекрасно запазения хечбек е, че чисто нов автомобил от същия модел струва с $1 000 (€846) по-евтино.

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Продавачът аргументира цената с обстоятелството, че е пръв и един единствен собственик, не е карал колата зимата и за 17 години е навъртял с нея едва 15 317 км. Civic SiR е канадският еквивалент на щатската модификация Si и се оборудва със същия 2.0-литров двигател с мощност 163 к.с.

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Преди време същият автомобил е пускан за продажба в онлайн аукциона Bringatrailer, но наддаванията са приключили при $12 500 (€10 580) при обявен минимум $16 000 (€13 542) и офертата е оттеглена. Сега собственикът явно опитва късмета си в eBay, като е посочил още по-висока цена.

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Белият хечбек няма особени шансове да донесе толкова пари, тъй като не представлява особена колекционерска ценност. Освен това това поколение на Civic е критикувано за по-високото тегло в сравнение с предшественика и вялото ускорение.

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jofo

    60 10 Отговор
    имах Сивик мод. 86 та, наложи се да я продам, че багажника ми беше малък, от тогава се влюбих в Хонда, после взех две Тойоти, но Хондата е по-добра
  • 2 клас оптимист

    35 3 Отговор
    Както ми казвше един банкянски имотен спекулант "Свободен пазар, кво искаш"
  • 3 Факт

    23 64 Отговор
    Нискокачествен бклук.

    Коментиран от #4, #18

  • 4 Гост

    42 14 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    Си ти?
  • 5 jap

    10 22 Отговор
    В Европа този модел е продаван като Type R и се среща изключително рядко.

    Коментиран от #12

  • 6 Гошо

    36 15 Отговор
    по-скъпа е от новата, понеже е мн по-качествена от съвременните боклуци. Ще дойде време, старите коли ще се търсят много повече и ще са в пъти с по-висока цена, понеже ресурса им ще надвишава значително, който и да е нов таралясник. Това вече се забелязва, понеже цените на старите автомобили се вдигнаха доста последната година

    Коментиран от #8, #10

  • 7 Коматцу

    17 31 Отговор
    Тъпичко изглежда Хондето. Кой купува такова нещо.
  • 8 jofo

    13 5 Отговор

    До коментар #6 от "Гошо":

    прав си Гошо, цените се вдигнаха в Европа и то с много.
    иначе сина ми има някакъв МБ 300 D мод 1991 на 500 к. км, пали и движи като нова кола
  • 9 Страничен

    10 6 Отговор
    Луди жаби колкото искаш по земята!
  • 10 РЗС

    14 8 Отговор

    До коментар #6 от "Гошо":

    Ше знаеш, че някой ще плати повече пари отколкото е била нова тази многотиражна кошница. Остави ми и на камара километри, не е нова дори. Нека ви кажа нещо за стойностите и кое е колекционерско. Такива са редки модели, които са били редки когато са излезли и са още по-редки днес. Така е с колите, със скъпия алкохол и всякакви редки стоки на известни марки. Един познат има бутилка червено Джони на 100 години. Аукционер ми каза, ще стигне към £80 на аукцион, при цена ,£20 в магазина. Човека каза, било си е нищо преди, нищо си е и сега. Ширпотреба. Ако видите разни лади и други талиги забравени по конюшните на които им искат една шапка пари, ако се намери въобще купувач, ще е заради сантименталната стойност на кошника за купувача, сиреч в такава си е загубил девствеността и тн. моменти
  • 11 Хонда

    7 12 Отговор
    Винаги се слави с перфекционизъм и високо качество, но в последно време и те са се увлекли от ширпотребата според думите на мой съсед, които си взе чисто нова Хонда бензин, и и вече е успял да си скъса нервите от безброй проблеми, за съжаление токова е състоянието на всички, китайски таблети на 4 колела, забелязах като нарочно завиших цената на моята 15 годишна японска лъскачка, че интерес не липсва въпреки високата цена, така че старото има по голям ресурс, и здравина, за разлика от хубав фейс и никаква здравина на новите автомобили.
  • 12 Иво

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Тази няма нищо общо с Type R.

    Коментиран от #15

  • 13 Шекспир

    16 2 Отговор
    Собственика си търси петте минути слава
  • 14 Алфа Ромео

    30 10 Отговор
    Освен високото тегло и вялото ускорение са забравили изключително грозния и безличен дизайн.

    Коментиран от #25

  • 15 jар

    4 11 Отговор

    До коментар #12 от "Иво":

    С какво е по различна Type R,щом толкова ги разбираш?Ако тръгнеш да драскаш някоя тъпотия свързана с цвета или емблемите,по добре недей.

    Коментиран от #17, #24

  • 16 Bmw

    16 7 Отговор
    Не този е следващия модел е критикувания за по-високото тегло.И този си има недостатъци , но върви много.Имал съм и ферари и ламбо ,но хондата ги мачка по поведение на пътя.А за двигателя и издръжливостта няма какво да кажа , на топ ниво .Само тойота им е конкуренция.
  • 17 Bmw

    15 4 Отговор

    До коментар #15 от "jар":

    Тайп р е 200к.с тази генеряция , има промени в окачването ,скоростите също и купето е усилено.

    Коментиран от #19

  • 18 Пенчо

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "Факт":

    Имаш предвид любимите на Ганьо, немски курници!?
  • 19 jар

    3 12 Отговор

    До коментар #17 от "Bmw":

    8-ма генерация е 201к.с а 7-ма(тази в статията) e точно 163.Отвори МОВILE.DE защото вероятно там има 2-3 обяви за такава и прочети характеристиките на модела преди да драскаш тъпотии наизуст.

    Коментиран от #21, #27

  • 20 Синдикат на Ало Измамниците

    5 7 Отговор
    Ето след тази генерация Сивик изгуби чара си! Не че тая е цвете, тежък, особено за 1,4 и 1,6 моторите. Проблемни окачвания (предни амортисьори) и вечно течащата кормилна рейка дори и след кадърно рециклиране..... и още и още....
  • 21 Bmw

    12 0 Отговор

    До коментар #19 от "jар":

    7ma генерация е точно 200к.с.Правиш ли разлика м/у type S и type R ?type s e 160к.с.Аз на немски сайтове не вярвам ,те там знаят само голф.Разликата с 8ма ген е 1к.с а 8мата ген е по-тежка.Затова и е малко по-бавна.,но не е по-лоша защото е по-добре сглобена.

    Коментиран от #26

  • 22 Мъка мъка

    5 15 Отговор
    Пълен кош,нов,стар,все тая
  • 23 Жълтеницата

    5 20 Отговор
    Не благодаря. Това са коли които още излизайки от дилъра имат вече ръжда. Още не си се прибрал и получаваш писмо с първите десет recall. Някъде към края на седмицата се очаква да те убие Таката. И всичко това за да ти се подиграва мало и голямо заради срама да си в такова недоразумение
  • 24 аман

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "jар":

    професоре това е с двигател к20а3 който е 160кс и няма нищо общо с европейския модел който е с к20а2 200кс 6ст кутия.
  • 25 Японеца

    0 4 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    Този сивик е много грозен! Тежък, бавен и гори 8/100!
  • 26 ицо

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Bmw":

    Доста добре си запознат със спецификациите на Хонда, като за човек с ник BMW. Не си ли се замислял да сменяш марката...:)?
  • 27 DML

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "jар":

    В Европа тази кола е известна като 2.0 или Type S - 160к.с. Type R е 200 к.с. За нашия пазар е с четири врати. Двигателя е различен от Type R и не е истинския Vtec. По спомен при SiR, Type S или 2.0 е K20A3 , а при Type R e K20A2...дано съм ги запомнил правилно. Тук е мислен с цел икономия на гориво, защото "Vtec" се активира на ниски обороти и преди това работи на 12 клапана, след това се активират всичките 16.
  • 28 някой си там

    0 1 Отговор
    :Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д
    те не знаех че и коли прават

    Коментиран от #29

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.