ФАКТИ.БГ

Продават 17-годишен Civic по-скъпо, отколкото нов

Публикувана: 26 Октомври, 2020 16:25
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5572
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 19 гласа.

В eBay се появи странна обява за продажбата на Honda Civic SiR от 2003 г., за която собственикът иска $22 хиляди (€18 618). Проблемът с иначе прекрасно запазения хечбек е, че чисто нов автомобил от същия модел струва с $1 000 (€846) по-евтино.

Продавачът аргументира цената с обстоятелството, че е пръв и един единствен собственик, не е карал колата зимата и за 17 години е навъртял с нея едва 15 317 км. Civic SiR е канадският еквивалент на щатската модификация Si и се оборудва със същия 2.0-литров двигател с мощност 163 к.с.

Преди време същият автомобил е пускан за продажба в онлайн аукциона Bringatrailer, но наддаванията са приключили при $12 500 (€10 580) при обявен минимум $16 000 (€13 542) и офертата е оттеглена. Сега собственикът явно опитва късмета си в eBay, като е посочил още по-висока цена.

Белият хечбек няма особени шансове да донесе толкова пари, тъй като не представлява особена колекционерска ценност. Освен това това поколение на Civic е критикувано за по-високото тегло в сравнение с предшественика и вялото ускорение.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 19 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
jofo
1 Отговор
имах Сивик мод. 86 та, наложи се да я продам, че багажника ми беше малък, от тогава се влюбих в Хонда, после взех две Тойоти, но Хондата е по-добра

Оценка:
-10 +60

клас оптимист
2 Отговор
Както ми казвше един банкянски имотен спекулант "Свободен пазар, кво искаш"

Оценка:
-3 +35

Факт
3 Отговор
Нискокачествен бклук.

Коментиран от #4, #18


Оценка:
-64 +23

Гост
4 Отговор

До коментар #3 от "Факт":


Си ти?

Оценка:
-14 +42

jap
5 Отговор
В Европа този модел е продаван като Type R и се среща изключително рядко.

Коментиран от #12


Оценка:
-22 +10

Гошо
6 Отговор
по-скъпа е от новата, понеже е мн по-качествена от съвременните боклуци. Ще дойде време, старите коли ще се търсят много повече и ще са в пъти с по-висока цена, понеже ресурса им ще надвишава значително, който и да е нов таралясник. Това вече се забелязва, понеже цените на старите автомобили се вдигнаха доста последната година

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-15 +36

Коматцу
7 Отговор
Тъпичко изглежда Хондето. Кой купува такова нещо.

Оценка:
-31 +17

jofo
8 Отговор

До коментар #6 от "Гошо":


прав си Гошо, цените се вдигнаха в Европа и то с много.
иначе сина ми има някакъв МБ 300 D мод 1991 на 500 к. км, пали и движи като нова кола

Оценка:
-5 +13

Страничен
9 Отговор
Луди жаби колкото искаш по земята!

Оценка:
-6 +10

РЗС
10 Отговор

До коментар #6 от "Гошо":


Ше знаеш, че някой ще плати повече пари отколкото е била нова тази многотиражна кошница. Остави ми и на камара километри, не е нова дори. Нека ви кажа нещо за стойностите и кое е колекционерско. Такива са редки модели, които са били редки когато са излезли и са още по-редки днес. Така е с колите, със скъпия алкохол и всякакви редки стоки на известни марки. Един познат има бутилка червено Джони на 100 години. Аукционер ми каза, ще стигне към £80 на аукцион, при цена ,£20 в магазина. Човека каза, било си е нищо преди, нищо си е и сега. Ширпотреба. Ако видите разни лади и други талиги забравени по конюшните на които им искат една шапка пари, ако се намери въобще купувач, ще е заради сантименталната стойност на кошника за купувача, сиреч в такава си е загубил девствеността и тн. моменти

Оценка:
-8 +14

Хонда
11 Отговор
Винаги се слави с перфекционизъм и високо качество, но в последно време и те са се увлекли от ширпотребата според думите на мой съсед, които си взе чисто нова Хонда бензин, и и вече е успял да си скъса нервите от безброй проблеми, за съжаление токова е състоянието на всички, китайски таблети на 4 колела, забелязах като нарочно завиших цената на моята 15 годишна японска лъскачка, че интерес не липсва въпреки високата цена, така че старото има по голям ресурс, и здравина, за разлика от хубав фейс и никаква здравина на новите автомобили.

Оценка:
-12 +7

Иво
12 Отговор

До коментар #5 от "jap":


Тази няма нищо общо с Type R.

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +14

Шекспир
13 Отговор
Собственика си търси петте минути слава

Оценка:
-2 +16

Алфа Ромео
14 Отговор
Освен високото тегло и вялото ускорение са забравили изключително грозния и безличен дизайн.

Коментиран от #25


Оценка:
-10 +30

jар
15 Отговор

До коментар #12 от "Иво":


С какво е по различна Type R,щом толкова ги разбираш?Ако тръгнеш да драскаш някоя тъпотия свързана с цвета или емблемите,по добре недей.

Коментиран от #17, #24


Оценка:
-11 +4

Bmw
16 Отговор
Не този е следващия модел е критикувания за по-високото тегло.И този си има недостатъци , но върви много.Имал съм и ферари и ламбо ,но хондата ги мачка по поведение на пътя.А за двигателя и издръжливостта няма какво да кажа , на топ ниво .Само тойота им е конкуренция.

Оценка:
-7 +16

Bmw
17 Отговор

До коментар #15 от "jар":


Тайп р е 200к.с тази генеряция , има промени в окачването ,скоростите също и купето е усилено.

Коментиран от #19


Оценка:
-4 +15

Пенчо
18 Отговор

До коментар #3 от "Факт":


Имаш предвид любимите на Ганьо, немски курници!?

Оценка:
-6 +11

jар
19 Отговор

До коментар #17 от "Bmw":


8-ма генерация е 201к.с а 7-ма(тази в статията) e точно 163.Отвори МОВILE.DE защото вероятно там има 2-3 обяви за такава и прочети характеристиките на модела преди да драскаш тъпотии наизуст.

Коментиран от #21, #27


Оценка:
-12 +3

Синдикат на Ало Измамниците
20 Отговор
Ето след тази генерация Сивик изгуби чара си! Не че тая е цвете, тежък, особено за 1,4 и 1,6 моторите. Проблемни окачвания (предни амортисьори) и вечно течащата кормилна рейка дори и след кадърно рециклиране..... и още и още....

Оценка:
-7 +5

Bmw
21 Отговор

До коментар #19 от "jар":


7ma генерация е точно 200к.с.Правиш ли разлика м/у type S и type R ?type s e 160к.с.Аз на немски сайтове не вярвам ,те там знаят само голф.Разликата с 8ма ген е 1к.с а 8мата ген е по-тежка.Затова и е малко по-бавна.,но не е по-лоша защото е по-добре сглобена.

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +12

Мъка мъка
22 Отговор
Пълен кош,нов,стар,все тая

Оценка:
-15 +5

Жълтеницата
23 Отговор
Не благодаря. Това са коли които още излизайки от дилъра имат вече ръжда. Още не си се прибрал и получаваш писмо с първите десет recall. Някъде към края на седмицата се очаква да те убие Таката. И всичко това за да ти се подиграва мало и голямо заради срама да си в такова недоразумение

Оценка:
-20 +5

аман
24 Отговор

До коментар #15 от "jар":


професоре това е с двигател к20а3 който е 160кс и няма нищо общо с европейския модел който е с к20а2 200кс 6ст кутия.

Оценка:
-0 +3

Японеца
25 Отговор

До коментар #14 от "Алфа Ромео":


Този сивик е много грозен! Тежък, бавен и гори 8/100!

Оценка:
-4 +0

ицо
26 Отговор

До коментар #21 от "Bmw":


Доста добре си запознат със спецификациите на Хонда, като за човек с ник BMW. Не си ли се замислял да сменяш марката...:)?

Оценка:
-0 +2

DML
27 Отговор

До коментар #19 от "jар":


В Европа тази кола е известна като 2.0 или Type S - 160к.с. Type R е 200 к.с. За нашия пазар е с четири врати. Двигателя е различен от Type R и не е истинския Vtec. По спомен при SiR, Type S или 2.0 е K20A3 , а при Type R e K20A2...дано съм ги запомнил правилно. Тук е мислен с цел икономия на гориво, защото "Vtec" се активира на ниски обороти и преди това работи на 12 клапана, след това се активират всичките 16.

Оценка:
-0 +1

някой си там
28 Отговор
:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д:Д :Д :Д
те не знаех че и коли прават

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +0

29
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Стефан Данаилов
Актьорът цитира древни философи на Конгреса на БСП
Ако говорят зад гърба ти, значи си пред тях"

Още бисери