ФАКТИ.БГ

Geländewagen става отделна марка?

Публикувана: 27 Октомври, 2020 14:12
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3645
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Култовата G-Klasse на Mercedes-Benz може да се превърне в отделен бранд по подобие на Maybach, твърди AutoHome, като се позовава на информация от среща на ръководството на компанията с инвеститори. Това ще позволи на немския производител да разработи нови версии на всъдехода.

В момента производственият капацитет на Mercedes-Benz не може да насмогне на търсенето на G-Klasse. Миналата година от различните модификации на модела са продадени 35 000 бройки, но пазарът може да поеме много повече. Като пример се посочва разработената специално за Китай "бюджетна" версия G350 с четирицилиндров турбодвигател с мощност 258 к.с.

Според AutoHome на срещата с инвеститори е разискван сценарий, който предвижда актуалният Geländewagen да бъде снет от производство през 2023 г., за да отстъпи място на електрически всъдеход с индекса EQG.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
И като
1 Отговор
И като затваряш вратки капаци звучи като жигула, прекално много пишман гангстери ги харесват вместо GL-a ама ладата си е модерна на село

Коментиран от #3


Оценка:
-29 +8

МУТРА
2 Отговор
Любимата ми ежедневка - може да събере 4 прасета в багажника и 5 говеда отпред (с мен) !

Оценка:
-8 +19

Прав си
3 Отговор

До коментар #1 от "И като":


и често тези "гангстери" могат да бъдат забелязани пред колонките с пропан-бутан защото поради "неограничените" бюджети с които разполагат им се налага да хранят зверовете си със сено.

Коментиран от #4


Оценка:
-6 +29

qwerty
4 Отговор

До коментар #3 от "Прав си":


Не е точно така - те са еко-манияци и се грижат за чистия въздух, карайки мощните се V8-ци на газ

Коментиран от #8


Оценка:
-3 +24

Анонимен
5 Отговор
Електрическата версия на практика ще противоречи на името Gelandewagen . Колко може да се отдалечиш от най близкия контакт ? Определено не много . Това оставя автоматично доста части от планетата извън достъп . Но за ходене до МОЛ и чалготека ще е перфектно все пак .

Оценка:
-0 +22

Дедо Гацо
6 Отговор
Е то 15 годишна G класа е като едно време текезесарката на агрономо. Ръмжи, не връви и арчи като за две лади масло и бензин. На таа талига най- толеми фенове са й матрьошките- движат се по две- три да не се изгубят.

Оценка:
-9 +8

666
7 Отговор
Ще съсипят най добрите джипове като ги направят на тролеи. Жалко за G класата. 😂

Оценка:
-1 +21

Прав си
8 Отговор

До коментар #4 от "qwerty":


за това не се бях сетил но тогава тези с дизеловите от какви съображения често наливат "камионджийска" или "марешка" нафта?

Оценка:
-3 +8

Hujhgjj
9 Отговор
Че те си имат Щаер Пух. Да се връщат към баш истинското за армията. Само да гази.

Оценка:
-0 +8

Джуган
10 Отговор
Като обикалям из Балкана нещо не виждам много G-klasse, a в редките случаи са на поне 25 години.

Коментиран от #11


Оценка:
-6 +7

хах
11 Отговор

До коментар #10 от "Джуган":


Ами обикаляй по морските курорти!

Оценка:
-1 +12

Готина G класта
12 Отговор
Макар и само за градско.На хубавото не можеш да кажеш лошо

Оценка:
-2 +6

Я яяя
13 Отговор
Нивата е за гората, това е за гъзарлък

Оценка:
-6 +7

Дидо
14 Отговор
Съжалявам но звучите така сякаш много я искате но неможете да си я позволите.

Оценка:
-0 +15

От цялата
15 Отговор
Статия успях да схвана, че Мерцедес-Бенц, и търсят купувач и гледат да се отърват от бранда, то и без това австрийците от Щайер Пух им дадоха дизайна преди 40 години, за да направят папамобила за Папа Йоан Павел втори, и след атентата, вече бронирана версия, и започна голямото търсене на този куб, като претърпя много фейсове през годините.

Оценка:
-1 +1

16
Този коментар е премахнат от модератор.
тъпанар
17 Отговор
Само ще споделя личен опит. При силен насрещен или страничен вятър просто е трагедия. За разход на гориво няма смисъл даже да споменавам, типичен танк. За каране извън асфалт, мисля че е добре направена. Но повечето и почитатели и собственици я карат предимно в град или по магистрали. Има много по комфортни и луксозни 4 по 4, но не в това е въпроса. Цената е абсурдна.

Оценка:
-0 +5

гост
18 Отговор
Какво му е култовото, фургон на колела ако беше датчия със същата форма нямаше да го погледнете.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Гергов
Лидерът на БСП – Пловдив с коментар за Сотир Цацаров
Цацаров е почетен главен прокурор"

Още бисери