Last news in Fakti

27 Октомври, 2020 14:12 4 592 18

Geländewagen става отделна марка?

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • geländewagen

Култовата G-Klasse на Mercedes-Benz може да се превърне в отделен бранд по подобие на Maybach, твърди AutoHome, като се позовава на информация от среща на ръководството на компанията с инвеститори. Това ще позволи на немския производител да разработи нови версии на всъдехода.

В момента производственият капацитет на Mercedes-Benz не може да насмогне на търсенето на G-Klasse. Миналата година от различните модификации на модела са продадени 35 000 бройки, но пазарът може да поеме много повече. Като пример се посочва разработената специално за Китай "бюджетна" версия G350 с четирицилиндров турбодвигател с мощност 258 к.с.

Според AutoHome на срещата с инвеститори е разискван сценарий, който предвижда актуалният Geländewagen да бъде снет от производство през 2023 г., за да отстъпи място на електрически всъдеход с индекса EQG.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 И като

    8 29 Отговор
    И като затваряш вратки капаци звучи като жигула, прекално много пишман гангстери ги харесват вместо GL-a ама ладата си е модерна на село

    Коментиран от #3

  • 2 МУТРА

    19 8 Отговор
    Любимата ми ежедневка - може да събере 4 прасета в багажника и 5 говеда отпред (с мен) !
  • 3 Прав си

    29 6 Отговор

    До коментар #1 от "И като":

    и често тези "гангстери" могат да бъдат забелязани пред колонките с пропан-бутан защото поради "неограничените" бюджети с които разполагат им се налага да хранят зверовете си със сено.

    Коментиран от #4

  • 4 qwerty

    24 3 Отговор

    До коментар #3 от "Прав си":

    Не е точно така - те са еко-манияци и се грижат за чистия въздух, карайки мощните се V8-ци на газ

    Коментиран от #8

  • 5 Анонимен

    22 0 Отговор
    Електрическата версия на практика ще противоречи на името Gelandewagen . Колко може да се отдалечиш от най близкия контакт ? Определено не много . Това оставя автоматично доста части от планетата извън достъп . Но за ходене до МОЛ и чалготека ще е перфектно все пак .
  • 6 Дедо Гацо

    8 9 Отговор
    Е то 15 годишна G класа е като едно време текезесарката на агрономо. Ръмжи, не връви и арчи като за две лади масло и бензин. На таа талига най- толеми фенове са й матрьошките- движат се по две- три да не се изгубят.
  • 7 666

    21 1 Отговор
    Ще съсипят най добрите джипове като ги направят на тролеи. Жалко за G класата. 😂
  • 8 Прав си

    8 3 Отговор

    До коментар #4 от "qwerty":

    за това не се бях сетил но тогава тези с дизеловите от какви съображения често наливат "камионджийска" или "марешка" нафта?
  • 9 Hujhgjj

    8 0 Отговор
    Че те си имат Щаер Пух. Да се връщат към баш истинското за армията. Само да гази.
  • 10 Джуган

    7 6 Отговор
    Като обикалям из Балкана нещо не виждам много G-klasse, a в редките случаи са на поне 25 години.

    Коментиран от #11

  • 11 хах

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "Джуган":

    Ами обикаляй по морските курорти!
  • 12 Готина G класта

    6 2 Отговор
    Макар и само за градско.На хубавото не можеш да кажеш лошо
  • 13 Я яяя

    7 6 Отговор
    Нивата е за гората, това е за гъзарлък
  • 14 Дидо

    15 0 Отговор
    Съжалявам но звучите така сякаш много я искате но неможете да си я позволите.
  • 15 От цялата

    1 1 Отговор
    Статия успях да схвана, че Мерцедес-Бенц, и търсят купувач и гледат да се отърват от бранда, то и без това австрийците от Щайер Пух им дадоха дизайна преди 40 години, за да направят папамобила за Папа Йоан Павел втори, и след атентата, вече бронирана версия, и започна голямото търсене на този куб, като претърпя много фейсове през годините.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 тъпанар

    5 0 Отговор
    Само ще споделя личен опит. При силен насрещен или страничен вятър просто е трагедия. За разход на гориво няма смисъл даже да споменавам, типичен танк. За каране извън асфалт, мисля че е добре направена. Но повечето и почитатели и собственици я карат предимно в град или по магистрали. Има много по комфортни и луксозни 4 по 4, но не в това е въпроса. Цената е абсурдна.
  • 18 гост

    0 1 Отговор
    Какво му е култовото, фургон на колела ако беше датчия със същата форма нямаше да го погледнете.