Last news in Fakti

27 Октомври, 2020 15:46 6 163 46

Без дизел за новата Fabia

  • skoda-
  • fabia

Skoda изтегля дебюта на новото поколение Fabia с година по-рано и вместо през 2022-ра чешкият бестселър ще излезе на пазара още през първата половина на 2021-ва, съобщава британското сп. Autocar. Четвъртата генерация на модела ще продължи да се оборудва с три- и четирицилиндрови двигатели, но сред тях вече няма да има дизел.

Новата Fabia ще споделя платформата MQB A0 с Volkswagen Polo и Seat Ibiza. Дизайнът обаче по традиция няма да има почти нищо общо с тях, а ще следва стилистиката на Octavia и Kamiq.

Причината за отказа на Skoda от дизела са все по-строгите екологични норми. Версии с хибридно и електрическо задвижване засега не се предвиждат, но появата им на по-късен етап изобщо не е изключена.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кирчо

    41 39 Отговор
    Много по-красиво и достъпно от всеки един японски кош!

    Коментиран от #22, #24

  • 2 Гост

    46 39 Отговор
    Дизела е гориво за трактори и комбайни.

    Коментиран от #18

  • 3 БАЙ Х@Й

    36 14 Отговор
    Три цилиндъра , 1,1 или 0,9 , а се смееха на малкото ФИАТче!

    Коментиран от #30

  • 4 Не мерси

    37 22 Отговор
    ще изчакам да ги направите двуцилиндрови 200 коня с пералня и печка вътре освен таблото-телевизор и ще си купя! Засега добрия стар ДИЗЕЛ!!!

    Коментиран от #15

  • 5 Костанда

    36 29 Отговор
    Незнам дизела да ли е за комбаини ама много бензинки ми гледат стоповете на TDI то.

    Коментиран от #6, #23, #37

  • 6 БАЙ Х@Й

    23 6 Отговор

    До коментар #5 от "Костанда":

    Те ще те молят и да ги теглиш по Шипка нагоре ! Даже и Голф с пет човека, два куфара и климатик, а той три цилиндъра 1.1 !!!!!!!!!!!!!!!!! /" ама знаеш ли как бяга " - вика ми дилъра

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Делкото

    2 13 Отговор
    Това прилича на Фиат 500?!
  • 8 Амммм

    14 17 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й":

    Какво значение има, колко кубика е след като характеристиките на въртящ момент и мощност са високи? Малкото кубици играят роля на надеждността на мотора, а не на ходовите характеристики! Те вървят доста, но моторите заминават на 200 хиляди километра, защото мощността се вади от малък обем!

    Коментиран от #10

  • 9 Hah

    8 5 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й":

    Бяга, ама със семейството да не ти се пада с + е отпред.
  • 10 БАЙ Х@Й

    28 9 Отговор

    До коментар #8 от "Амммм":

    Ами характеристиките са налични , ама при обороти"в розовия сектор" - близки до червения! Респективно и на ниска предавка! Това изцеждане те оставя без резерв при нужда, износва мотора, а и разхода не е този който обявяват!

    Коментиран от #14

  • 11 свидетел

    5 5 Отговор
    и сега не се предлагат дизели. не е новина.
  • 12 viki

    8 3 Отговор
    Че то и в настоящата фейслифтова Фабия 2020 година септември се продава само с бензинов двигател и ти джи и - фабричен метан инжекцион! Бензиновите версии харчат по 5.6 л. общо А95 комбинирано 50 км. градско и 50 км извънградскс с постоянна скорост 92-95 км в час в реални услаовия....на метан е 4.5 кг. метан градско в натоварен трафик!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Амммм

    21 7 Отговор

    До коментар #10 от "БАЙ Х@Й":

    Пълни глупости! Нали за това ти пишат, че разполагаш с еди си колко и то от 2500 оборота, например! Новите турбинирани мотори, ти дават висок въртящ момент от доста ниски обороти! Пак пиша, данните са по-добри и моторите вървят повече, но живота на мотора е по-малък, защото се получава голямо натоварване на малка кубатура! Старите атмосферни бензинови им трябваха обороти. Новите турбинирани имат, въртящ момент от ниски обороти!

    Коментиран от #16, #20

  • 15 непознат

    12 13 Отговор

    До коментар #4 от "Не мерси":

    Подкрепям и аз.След 1год.ще пуснат 2 цилиндъра от косачка и 120 к.с.Аз си карам 1.6 -16v Mултиджета дизел,а кой иска нека да кара и 3 цилиндъра.

    Коментиран от #17

  • 16 непознат

    15 4 Отговор

    До коментар #14 от "Амммм":

    Да така е,но не могат да изкарат и гаранцията новите косачки със турбо.
  • 17 Има причина

    6 9 Отговор

    До коментар #15 от "непознат":

    Зорлем ще накарат хората да минат на електромобили.

    Коментиран от #26

  • 18 N+1

    7 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    А мозъка е за човеци а не парапитеци като теб.
  • 19 Кретени

    14 3 Отговор
    Крайно време е да намалят и кубинците на 600 три турбини и двигателя консуматив на 60-80 000 км смяна по гаранция. Големи недоразумения има и сега Suzuki SX cros all grip 1,4 140 кс вариатор..... ужасТ
  • 20 БАЙ Х@Й

    11 5 Отговор

    До коментар #14 от "Амммм":

    Те хубаво ти го пишат, ама :" Това което го пише в книгите невинаги го има по нивите !", казваше дядо ми!

    Коментиран от #21, #29

  • 21 Амммм

    13 7 Отговор

    До коментар #20 от "БАЙ Х@Й":

    Като не вярваш, пусни си в тубата, как например Ситроен С4 Гранд Пикасо с 1.2 литров 3 цилиндров мотор ти върви с 200! Това е малък ван! Та пак си смятай!

    Коментиран от #35

  • 22 Африканец

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "Кирчо":

    Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало та.аците.
  • 23 Африканец

    9 13 Отговор

    До коментар #5 от "Костанда":

    Хахахах, точно с най-умрялата кола намери да се хвалиш. ТДИ е за срам, не е за хвалба. Оптимист.

    Коментиран от #25

  • 24 Пакистанец

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кирчо":

    красиво но и много по чупливо от японското!!!
  • 25 Е па доообре

    5 4 Отговор

    До коментар #23 от "Африканец":

    И това го казва човек,"африканец"с мозък на амеба. Ти просто не трябва да коментираш автомобили,трябва да коментираш велосипеди!😜
  • 26 Да,да

    5 4 Отговор

    До коментар #17 от "Има причина":

    Ами то при това положение като гледам,май като се изравнят цените( доколкото е възможно) на петролните и електрическите в близките няколко години,хората сами ще се ориентират към електромобилите. Само,че до тогава има все още мнооого неизвестни. Освен това първо държавите на запад трябва да преминат на електрички и чак после сме ние.
  • 27 GoGo

    10 9 Отговор
    Сравнението на дизел с турбина и чист бензинов без турбина е некоректно.Всичките ми познати си продадоха дизелите още миналата година. Имам наблюдения върху автокъщи , там е пълно с дизели и никой вече не ги купува, търговците се чудят как да се отървът без големи загуби. Не казвам нищо лошо за дизелите, просто това са фактите и тези коли вече не са актуални
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 123

    7 3 Отговор

    До коментар #20 от "БАЙ Х@Й":

    Колега, ако се купува нова кола за използване за 15 години, може да се търси атмосферен бензин, макар че вече не се предлагат! Говоря за коли от клас Голф нагоре. Единственият останал е в новата Корола, познатия до болка 1.6! И да искаш, на пазара друго няма. А колко са надеждни новите 'косачки', всеки може да види в интернет, изкарват си доста! А, и вървят доста, като харчат разумно количество гориво! Човек трябва да се пречупи и да върви напред, каквото било, било!

    Коментиран от #31

  • 30 Само Рено

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":

    Е че то Фят си е марка за смях.

    Коментиран от #44

  • 31 Амммм

    8 4 Отговор

    До коментар #29 от "123":

    Новите турбинирани мотори, не горят много. Горят по-малко от атмосферните. А и поради по-високия въртящ момент от ниски обороти, са икономични и в града (сравнително), не ти трябва да ги настъпваш много, за да минеш на горна предавка. Шкода използва 3-цилиндровия 1.0 ТСИ и в Октавия, 116 к. с. Колата върви доста прилично. Не сравнявайте по кубици, как върви. Естествено при една и съща технология, повече кубици, повече мощност. Но например, ако сравните 1.2 ТСИ - 105 к. с. и 1.6 МПИ - 102 к. с. - атмосферен, ако се качите да покарате, 1.2 ще видите, че 1.2 мотора е много по-мощен от атмосферния. Не говоря за к. с., а за по-високия въртящ момент от ниски обороти! А 1.0 ТСИ (3 цилиндров) е по-мощен и от 1.2 ТСИ (4-цилиндров).

    Коментиран от #32

  • 32 Амммм

    5 3 Отговор

    До коментар #31 от "Амммм":

    Гледам, някой не са съгласни с нещо? Едно видео на 1.0 ТСИ мотора при Шкода Октавия.

    Коментиран от #36, #38

  • 33 Торашко

    6 2 Отговор
    Аз имам Octavia G tec 1,4 110 кс фабричен метан, много добре си върви колата. Въртящ момент 200 Нм още от 1500 оборота, не можеш да резбереш , че е на метан. Предишната ми беше Мазда 6 бензин 2,0 147 кс, е тромава работа видеше ли баир и зор . Обаче шкодата си катери без проблеми. За двигателя колкото изкара.

    Коментиран от #34

  • 34 Амммм

    6 1 Отговор

    До коментар #33 от "Торашко":

    Това имам предвид! Атмосферния вдига мощността, когато вдигне обороти! Турбинираните, вървят от ниски обороти!
  • 35 onq s konq

    4 6 Отговор

    До коментар #21 от "Амммм":

    Върви с 200 кога се спускаш от Вакарел към София, иначе 120 едвам вдига.
  • 36 onq s konq

    4 3 Отговор

    До коментар #32 от "Амммм":

    Нали вече ти обясних, това видео го снимах на спускането от Вакарел към София, :-D :-D :-D
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 БАЙ Х@Й

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "Амммм":

    Много благодаря за видеото! Аз нали точно това казвам- оборотомера "в розовия сектор" ! В твоя случай между 5'500 и 6'000 ! Номера е, че ЕКОлозите не ти мерят газовете при 6'000 !

    Коментиран от #40, #41

  • 39 Перник голф 2

    5 1 Отговор
    Ами щом е без дизел новата фабия - Тогава без новата фабия
  • 40 Амммм

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "БАЙ Х@Й":

    Какво? А как се прави ускорение? До 2 хиляди оборота ли? Нормален ли си? Пусни си и на БМВ 760 и той ускорява до червена! 😂😂😂Ако разбираше малко, щеше да видиш, че като включи на 6-та с 200 отиде на 3500 оборота!
  • 41 Амммм

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "БАЙ Х@Й":

    Чакай, виждам че си зле с материята, да ти кача още едно видео! Ето ти оборотите - при 90 км/ч имаш под 2 хиляди оборота, а при 140 км/ч имаш 3 хиляди оборота! Ако имаш кола (предполагам нямаш), качи се и виж твоя мотор колко оборота върти, на тези километри! Далеч е от червената зона, за хиляда кубиков мотор, нали?

    Коментиран от #42

  • 42 Токо

    4 2 Отговор

    До коментар #41 от "Амммм":

    По нанадолнище ! Такива разходи от бензинов автомобил можеш да очакваш само ако някой го бута отзад ! Реално е 8 -9 литра в града и 6,5 7 литра по шосето. Аз не мога да сваля под 6 литра автомобил с 1,5л. дизел - 130 кс. автомобила е на 1 година и е на 27 000 км. карам го от 0.00 км.

    Коментиран от #43

  • 43 Амммм

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Токо":

    Моторите ТСИ са доста икономични! Има и други видеа, можеш да погледаш, че толкова гори! Не е по надолнище!
  • 44 непознат

    3 4 Отговор

    До коментар #30 от "Само Рено":

    Колега когато не си карал фиат ,а само си слушал това и онва не е коректно да даваш мнение.Карам браво 2 1.6-1дизел мога да те направя за смях 6 скорости,това чудо така върви че си нямаш представа,а се чупи толкова колкото и другите коли,когато купиш НОВ ВНОС ,няма марка на 400 000км,всичко се чупи няма фиат няма мерцедес.А за сегашните коли съм без думи,пълни боклуци ,който даже не могат да си изкарат и гаранцията.

    Коментиран от #45

  • 45 някой си там

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "непознат":

    Само като гледам какво си написал ми става ясно колко ти капацитета
  • 46 някой си там

    1 0 Отговор
    Не си взимай фиат да не те е яд :Д :Д :Д