Last news in Fakti

27 Октомври, 2020 19:30 8 098 19

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

  • bmw-
  • m1-
  • boney m.

Уникално BMW M1, принадлежало на легендарния германски продуцент Франк Фариан (Boney M., Milli Vanilli), ще бъде предложено на търг на британската аукционна къща Silverstone Auctions на 14 ноември. Прогнозната цена на купето, доработено в стил Procar, е £435 000 (€480 466).

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

В периода 1978-1981 г. BMW произвежда 453 M-единици. Единственият модел с разположен по средата двигател в историята на марката е разработен в сътрудничество с Lamborghini.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Червеното купе на Фариан е произведено през 1980 г. Продуцентът кара колата в продължение на 10 години, през които успява да склони BMW да я модифицират. M-единицата получава каросерия от фибростъкло, масивно задно антикрило и 17-цолови колела.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Суперколата има 3.5-литров редови шестцилиндров двигател с мощност 286 к.с. и максимален въртящ момент 324 Нм. Скоростната кутия е ръчна, с пет предавки. Ускорението от 0 до 100 отнема 6 секунди, а максималната скорост е 265 км/ч.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.

Продава се BMW-то на създателя на Boney M.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 доцент МАЗОВ

    15 76 Отговор
    Не ми аресва.
  • 2 смешник

    3 35 Отговор
    тоя данее фалирал ??

    Коментиран от #4

  • 3 Опа

    7 28 Отговор
    Е това е аутобот
  • 4 Де Факто

    18 12 Отговор

    До коментар #2 от "смешник":

    Просто Фърли топа.Е, може да се каже и, че е "фалирал".Фърли топа в Русия.Може и от "новичок" да е! Просто никой не се е сетил да Фърли вината на Путин,ама не е късно.
  • 5 Tate

    13 21 Отговор
    Селянииии пак говорете за Лада и Форд ,КОЙ ЗАГУБИ ВОЙНАТА ВТОРАТА ВОЙНА СЕЛЯНИИИИИИИИИИИИИИИИИИ
  • 6 Има

    35 3 Отговор
    Колекционерска стойност, и ще се купи веднага даже и за повече пари, все пак Франк Фариан не е случаен продуцент, през 70-те, и 80-те години направи фурор с Бони-М, и Мили Ванили, е разбира се и милиони долари от турнета и авторски права, но като цяло тези технически характеристики на мотора не са най добрите спрямо днешните възможности на автомобилната индустрия, но за времето си е било върха на лукса.

    Коментиран от #14

  • 7 Някой си

    34 5 Отговор
    Тия дето нямат кинти да карат и подържат BMW, по-добре да замълчат!

    Коментиран от #15

  • 8 Космат гръб

    1 45 Отговор
    0-100 километра, за 6 секунди. Много бавно тва.

    Коментиран от #13

  • 9 Слаба

    9 25 Отговор
    Машина дори за онова време

    Коментиран от #12

  • 10 Някой си

    2 19 Отговор
    За BMW ви трябва плавен завой на магистрала, най-добре по наклон нагоре, тогава можете да усетите колко е стабилна колата....взима завоя с 210 км/ч без проблем....... но на равно внимавайте със страничния вятър....при 220 км/ч може да ви измести с половин метър в платното.....
  • 11 Бай Стою касапина

    14 2 Отговор
    Франк Фариан беше голямо моше. С Мили Ванили направи голяма далавера. Едни пееха а други показваше на живо. Даже им отнеха наградата "Грами", която спечелиха.
  • 12 Джуджаро

    18 3 Отговор

    До коментар #9 от "Слаба":

    Повечето Поршета и Ферарита по това време (1980) ускоряват до 100 за над 6 секунди. Колата е интересна защото е икона на италианския дизайн на Джуджаро по това време, нищо че е с емблема БМВ. Погледни Детомазо Пантера, Лотус Еспри и намери десетте разлики.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 РЕАЛИСТ

    5 6 Отговор

    До коментар #6 от "Има":

    Мили Ванили не бяха ли едни мошеници, които не можеха да пеят, а всичко беше на плейбек? Технотриникс също бяха разкрити. Съмнителни са много от това време и се замислям за Бони М
  • 15 Японеца

    5 9 Отговор

    До коментар #7 от "Някой си":

    Бмв се троши постоянно! Пари на вятъра не хвърляме!
  • 16 Леле

    4 10 Отговор
    Всичко ок, ама тая грозна пейка отзад за къф чеп е турена... А, да.. и още нещо - ква е таз тарелка с баклава под предния капак?!
  • 17 незнайко

    1 4 Отговор
    Външно е супер точно като Ламборгини. Вътре погледнато таблото е пълна скръб в сравнение със сегашните . Най шмешното е че има място за багаж колкото ДЕТСКА РАНИЦА ЗА УЧИЛИЩЕ !!!

    Коментиран от #18

  • 18 незнайко

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "незнайко":

    смешното...
  • 19 ФауВе

    5 2 Отговор
    Истинските коли се правеха до края на 80-те.