Чешкият портал Auto.cz публикува компютърно генерирани изображения на хипотетично второ поколение на Skoda Favorit. С тях художникът Хонза Лушковски си представя как би изглеждал популярният някога хечбек ако излизаше на пазара днес.
През 80-те представянето на модела се забавя заради разногласия между Bertone и чехословашкото правителство за дизайна на колата. Причината са големите фарове на производителя Autopal, с които трябва да бъде съобразена цялата външност на Favorit. Допълнителни търкания възникват и заради изискването петата врата на хечбека и комбито да бъдат идентични.
Рендерите запазват тези особености на оригиналния автомобил, но в съвременна интерпретация. Авторът си представя като евентуални съперници на днешния Favorit Dacia Sandero Stepway или Ford Fiesta Active.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сарая
Новичка я взеха
12:33 07.11.2020
2 безпристрастно
12:45 07.11.2020
3 Alex
Коментиран от #9
12:56 07.11.2020
4 Бен Хур
13:51 07.11.2020
5 105 л
Със задно предаване.
Сега , всичко е ваг.....
Масова кола....
Коментиран от #6
19:53 07.11.2020
6 Қазақстан Республикасы
До коментар #5 от "105 л":
Прав си. Сега всички марки са СИВИ, ТРОШЛИВИ таратайки, еднообразни. След време ще продават само емблеми в опаковка, а колите ИМ ще са еднакви и за еднократна употреба😅. Всички изглеждат еднообразно, скучно, сиво. Няма ги добрите стари цветни коли.Коментиран от #7
20:20 07.11.2020
7 Criminal
До коментар #6 от "Қазақстан Республикасы":
Това е, че не е като едно време да имат индивидуалност, форми.......сега всичко е еднакво, ако свалиш емблемата, не се разбира каква е тая кошница............21:21 07.11.2020
8 Стругар
08:05 09.11.2020
9 123
До коментар #3 от "Alex":
Няма изключение. Шкода спрямо основните марки в концерна действително е по-бюджен, от ФВ или Ауди. Дори и Супърба. Аналозите му Пасат/Артеон и А6 са доста по-скъпи. Затова обаче, Шкода е доста търсена - съотношението цена/качество е отлично. Не знам какво означава вълнуваща кола. Атомобил в 95 % от случаите се взема за да ти върши работа. Шкодите са перфектни за това. Аналозите им в цитираните тебе марки са доста зле построени, пластмасови и евтино изглеждащи. Скоро сравнявах Рено, Пежо и Шкода от класа на Скалата. Бях изумен от тънките ламарини на основни греди, липсата на уплътнения и евтината пластмаса във френските коли. Вероятно Нисана е същия. За Тойота, като знам колко е зле Рав4, не ми се мисли за малките моделчета.10:13 09.11.2020