Last news in Fakti

7 Ноември, 2020 12:00 7 267 9

Как би изглеждала Skoda Favorit днес

  • skoda-
  • favorit

Чешкият портал Auto.cz публикува компютърно генерирани изображения на хипотетично второ поколение на Skoda Favorit. С тях художникът Хонза Лушковски си представя как би изглеждал популярният някога хечбек ако излизаше на пазара днес.

През 80-те представянето на модела се забавя заради разногласия между Bertone и чехословашкото правителство за дизайна на колата. Причината са големите фарове на производителя Autopal, с които трябва да бъде съобразена цялата външност на Favorit. Допълнителни търкания възникват и заради изискването петата врата на хечбека и комбито да бъдат идентични.

Рендерите запазват тези особености на оригиналния автомобил, но в съвременна интерпретация. Авторът си представя като евентуални съперници на днешния Favorit Dacia Sandero Stepway или Ford Fiesta Active.

Как би изглеждала Skoda Favorit днес


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сарая

    14 2 Отговор
    В мандрата която работеше майка му преь 90-те имаха Фаворит... двг беше жаден за масло !!!
    Новичка я взеха
  • 2 безпристрастно

    19 25 Отговор
    Все тая, шкода не правят вълнуващи автомобили и това, ще така докато са част от групата ВАГини !
  • 3 Alex

    26 16 Отговор
    Шкода всъщност е бюджетен автомобил, с изключение на Супърб, най-високата версия. Но цените им са над средните за съответния клас. Няма нищо вълнуващо в моделите на Шкода, поне за мен. Силни са само моделите им с двигател 2.0 турбо дизел от по над 170 коня. Ако взимам по-слаб бих избрал Корола или Рено или Пежо или Нисан ...

    Коментиран от #9

  • 4 Бен Хур

    17 4 Отговор
    Ми то старата по симпатична..
  • 5 105 л

    11 2 Отговор
    Едно време бяха Шкода.
    Със задно предаване.
    Сега , всичко е ваг.....
    Масова кола....

    Коментиран от #6

  • 6 Қазақстан Республикасы

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "105 л":

    Прав си. Сега всички марки са СИВИ, ТРОШЛИВИ таратайки, еднообразни. След време ще продават само емблеми в опаковка, а колите ИМ ще са еднакви и за еднократна употреба😅. Всички изглеждат еднообразно, скучно, сиво. Няма ги добрите стари цветни коли.

    Коментиран от #7

  • 7 Criminal

    9 0 Отговор

    До коментар #6 от "Қазақстан Республикасы":

    Това е, че не е като едно време да имат индивидуалност, форми.......сега всичко е еднакво, ако свалиш емблемата, не се разбира каква е тая кошница............
  • 8 Стругар

    0 0 Отговор
    Тоя не може да рисува
  • 9 123

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Alex":

    Няма изключение. Шкода спрямо основните марки в концерна действително е по-бюджен, от ФВ или Ауди. Дори и Супърба. Аналозите му Пасат/Артеон и А6 са доста по-скъпи. Затова обаче, Шкода е доста търсена - съотношението цена/качество е отлично. Не знам какво означава вълнуваща кола. Атомобил в 95 % от случаите се взема за да ти върши работа. Шкодите са перфектни за това. Аналозите им в цитираните тебе марки са доста зле построени, пластмасови и евтино изглеждащи. Скоро сравнявах Рено, Пежо и Шкода от класа на Скалата. Бях изумен от тънките ламарини на основни греди, липсата на уплътнения и евтината пластмаса във френските коли. Вероятно Нисана е същия. За Тойота, като знам колко е зле Рав4, не ми се мисли за малките моделчета.